Autor Wątek: Burnout Paradise  (Przeczytany 88926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

oscyp

  • Gość
Burnout Paradise
« dnia: Czerwca 19, 2006, 22:12:42 pm »
kurdesz tak sobie teraz pomyslałem, cicho o burnoucie "next" jest(tak sobie roboczo pozwoliłem nazwać), nawet nic nie wiadomo, bym powiedział (i dobrze!) i strasznie mje zaciekawiło jak to sie będzie prezentować. Co byście w nim widzieli, a co wywalili? ja np. miło bym patrzył na zniszczenia samochodów w czasie wyścigu takie mniej schematyczne, i do tego nie tylko w road rage'u ale i w pozostałych trybach. Może jeszcze żeby ciut szybszy był :) Licencje...?

edit. temat umieszczam w dziale ps3, bo jakos sie tak utarło na go, ze temat o burkach są kącikach sony.
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2008, 08:42:20 am wysłana przez jay jay »

lupinator

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 19, 2006, 22:19:46 pm »
Oczywiscie piekna grafika, ale taka zeby byla tez ładna jak sie zatrzymamy a nie tylko jak blura sie na nia da. Licencje tez by sie przydaly. A no i klimat z Burnout: Takedown

Bystry

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-10-2004
  • Wiadomości: 287
  • Reputacja: 0
Burnout 5
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 19, 2006, 22:20:28 pm »
Wywalil bym przede wszystki taranowanie samochodow z B4 a dodal kierowce wypadajacego przez przednia szybe w chwili wypadku :)

playing girl

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2006
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 0
Burnout 5
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 19, 2006, 22:39:07 pm »
Można by dodac trochę bajerów w stylu ciało wypadające z auta, gdy stakedown'ujemy je :D No i lepszą grafike, a licencje swoją drogą, obejdzie się bez tego myśle. :)

lupinator

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 19, 2006, 22:48:35 pm »
Cytat: "playing girl"
licencje swoją drogą, obejdzie się bez tego myśle.

Lepsze to niz nazwy typu
Super Custom Modified RX460 ZW24 ;)

oscyp

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 19, 2006, 23:05:24 pm »
mam! chce PRZECHODZIEŃ MODE, z możliwością włączania i wyłączania w menu - powinni być wariaci wyskakujący przed samochód w newralgicznych punktach, ktorych nie można tknąć, jak potrącisz to logicznie -> dorywa Cie policja i kończysz wyścig. byłoby.. na pewno trudniej :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Burnout 5
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 19, 2006, 23:39:36 pm »
Może kontrowersyjne, ale ja chciałbym mniej arcadowy styl jazdy. Pojazdom z Burnouta bliżej do bolidów z Wipeouta, niż do prawdziwego samochodu. Ponadto, więcej skrótów, skoczni i terenów off-road. Powrót do różnorodności pojazdów jaki był w Bournoucie 2, a nawet bym zwiększył. Więcej dziwnych samochodów, podział na klasy itp.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Burnout 5
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 20, 2006, 01:22:01 am »
Cytat: "Bystry"
a dodal kierowce wypadajacego przez przednia szybe w chwili wypadku :)

Tak jak w FlatOut - ile tam jest zabawy z tym wypadającym kierowcą   :twisted:  :twisted:

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Burnout 5
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 20, 2006, 09:12:12 am »
We Flatoucie - tak, w Burniucie - NIE

IMO to by kompletnie nie pasowało, ja chcę:
Więcej aut(logiczne), bardziej wymieszany klimat(3 i 4 są za bardzo kontrastowe) brak taranowana, nowe tryby(Pursit z 2 i jakiś noowy)  Większego speeda(nie no nie gadajcie, F1 były szybki ale można szybciej)

Greg

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 30-11-2003
  • Wiadomości: 335
  • Reputacja: 1
Burnout 5
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 20, 2006, 09:40:21 am »
wg najlepszego newsmana IVRP czyli Snake`a z WP nowy burnout odejdzie od korzeni i bedzie gra w stylu Test Drive Unlimited

moj komentarz : LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Burnout 5
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 20, 2006, 10:04:53 am »
Cytuj
wg najlepszego newsmana IVRP czyli Snake`a z WP nowy burnout odejdzie od korzeni i bedzie gra w stylu Test Drive Unlimited

moj komentarz : LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


rozwaliło mnie to, poszukałem tego newsa na wp i tu nie chodzi o to źże to będzie TDU tylko że gra będzie miała tryb sieciowy jak TDU i będzie nastawiona głównie na to.

ale i tak nie ma o czym dyskutować bo wiadomo kto to napisał :mrgreen:

Mtau

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-02-2005
  • Wiadomości: 273
  • Reputacja: 0
  • Remember, u're unique. Just like everyone else
Burnout 5
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 20, 2006, 10:11:52 am »
Najbardziej czekam na TUNING.

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Burnout 5
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 20, 2006, 12:50:41 pm »
a ja oczekuje jeszcze lepszej grafiki efektowniejszych wypadków więcej tras no i dużo większa ilość aut
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

oscyp

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 24, 2006, 16:39:56 pm »
a ja mowie tuningowi NIE! włączasz rano konsole, przed skzołą trzy razy pukasz w X i już jedziesz 345678 km/h pod prąd rozbijając wariacko samochody! ----> to BURNOUT! włączasz rano konsole i żeby wygrać wyscig musisz ulepszać samochod przez 5-10 minut dawkować NO5 odpowiednio i strategicznie... ----> to na pewno NIE BURNOUT.

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Burnout 5
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 24, 2006, 16:45:39 pm »
popieram Burnout nienadaje się na opcje tuningowania tu się liczy prędkość grafika i grywalność no i niesamowite Takedowny tuning niech sobie bierze Need For Speed tyle
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Burnout 5
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 25, 2006, 10:20:34 am »
Cytat: "Piter_neo"
terenów off-road.

Oh Yes!
Cytat: "Mtau"
Najbardziej czekam na TUNING.

Oh NO!

Chcialbym jeszcze lepsza grafike (tylko, zeby z blurem nie przesadzili), kilka nowych trybow i wiele zmian. I koniec z taranowaniem samochodow, bo to jest za proste. Moze jeszcze wiecej efektowniejszych i wiekszych skrotow i hopek, oraz mozliwosc zniszczenia kazdego elementu otoczenia, po wbiciu sie wen samochodem (w koncu to next-gen).

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Burnout 5
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 25, 2006, 14:21:12 pm »
Cytat: "Hubi"
Moze jeszcze wiecej efektowniejszych i wiekszych skrotow i hopek, oraz mozliwosc zniszczenia kazdego elementu otoczenia, po wbiciu sie wen samochodem (w koncu to next-gen).


no właśnie o tym miałem pisać. Wyobraxie sobie taką akcję. 2 samochody wjeżdzają w cienką targową uliczkę, przypychanka jest ostra, co chwile ktróreś auto wpada na stragan i go rozwala(ale nie tak jak jest na CG że stragan nagle się składa i znika, wiecei o co mi chodzi) a ze straganu sypią się owoce które wpadają pod koła i zostaję z noch miazga. Wyjeżdżamy z tamtąd na główną, patrzymy do tyłu, prawdziwy mayhem, dojeżdza do nas 3 koleś jedno puknięcie, bączek w powietrzu leci w kierunku sklepu i wbija się w sklepową wystawe. Sam na sam, kilkanaście metrów do metu, przeciwnik mnimalnie nas wyprzedza, puknięcie w tył gościu robią bączka wpada na słup elektryczny który padając na ziemie wytwartza tysiące iksier.

TAK ma wyglądać nowy Burnout.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Burnout 5
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 25, 2006, 14:51:56 pm »
Niech zniknie system handicapu- nareszcie gra w jakiekolwiek wyścigi będzie miała sens.

Pako

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 253
  • Reputacja: 0
Burnout 5
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 25, 2006, 15:47:43 pm »
Cytat: "_Music"
Niech zniknie system handicapu- nareszcie gra w jakiekolwiek wyścigi będzie miała sens.


POPIERAM, albo niech przynajmniej go zmniejszą o połowę.
Pamiętajcie, na GameOnly są zawsze równi i równiejsi... no nie Lewik?

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Burnout 5
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 25, 2006, 17:08:53 pm »
myślę, że niegłupim pomysłem byłoby dodanie zmiennych warunków pogodowych (deszcz, śnieg w górach, mgła (to byłby hardkor  :twisted: ), itp.)...to spowodowałoby mniejszą przewidywalnoś tras. do tego na przykład spadające gałęzie z drzew przy silnym wietrze i takie tam  :wink: ...hmmm...no i do tego wszystkiego może jakiś edytorek crashy :P co wy na to?

oscyp

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 25, 2006, 17:19:13 pm »
no edytorek kraszy to by była ciekawa zabawka! koniecznie jakiś tryb z ganianiem policji bym jeszcze dorzucił, jak tu ktoś wsponiał wczesniej

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Burnout 5
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 25, 2006, 17:25:23 pm »
Co mi się marzyło po cichu pdczas gry w B3? Aby zrobili lokację jak z jednego bonda (nie pamietam którego- "Die another day?"), gdzie Jaguar ścigał się z Astonem Martinem po lodzie. Gdyby fizyka wyrobiła, byłoby to coś pięknego.

oscyp

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 25, 2006, 17:35:10 pm »
skoro jesteśmy przy filmach... przydałby sie koniecznie samochód z B3 przypominający skrzyżowanie mustanga i firebirda (muscle z wystającym silnikiem lub bez), ktory był dośc podobny do ELEONORE z 60 sekund tylko... zeby był jeszcze podobniejszy a najlepiej to niech na licencji bedzie :P
nie jestem do końca pewien tego pomysłu, ale mozna by sprawdzić reakcję graczy i zapodać ścigacze... ciekawe jakby to wyszło, jako motocykliste idzę tylko i wyłącznie Terminatora :):) takedowny wymagające kopania nogą, odpychania ręką przeciwnika połączone z zygzakowatym zachwianiem motorku i plcuszek na ciężarówce w sloł mołszyn mogłyby zrobić coniektórym gałe...

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Burnout 5
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 25, 2006, 17:47:09 pm »
tak teraz czytam te wasze wypowiedzi i wpadł mi jeszcze jeden pomysł, o którym często myślę kiedy tylko wydarzy się jakaś lepsza akcja, na przykład ostatatnio podczas jednego z road rage'ow z crashbreakerami przeciwnik mnie stejkdałnował i tak poleciałem, że odbiłem się od barierki na moście i była następująca sytuacja: most był dwupoziomowy i koleś, który zrobił mi takedowna jechał na dole, a jakiś inny był na górze...do złotego medalu brakowało mi dokładnie 2 takedownów, a że to był road rage na crashbrakery to odpaliłem nielichego (hehehe), bo miałem x4 i boost bar na full i zmiotłem dwóch kolesi  8) ...pomyślałem zaraz, że do dupy jest, że nie można reżyserowac i zapisywac replayów  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  tego mi okropnie brakuje i to bardz by się przydało!!!

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Burnout 5
« Odpowiedź #24 dnia: Września 01, 2006, 14:56:38 pm »
Nikt nie pisze w tym temacie? Przeciez burnout nadchodzi :twisted:  :twisted:

Interview:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67218&page=2

np.

Eurogamer: Burnout has always featured incredible damage modelling. With the power of next gen machines at your disposal, how much better can it get?

Alex Ward: A lot better. We can now simulate the energy traveling through a vehicle at the point of impact. For us, it's about spectacular car crashes.

mniam

Eurogamer: Traffic checking was Revenge's 'big idea' but not everyone liked it. Will it be in 5? What's the big new addition to 5?
Advertisement

Alex Ward: The big idea for Revenge was actually Revenge Takedowns and how they work. Traffic Attack is just a fun game mode. There is a lot of sublime gameplay in there. Personally, I'm not a fan of boiling down a couple of years work to one big idea. It's more of a central experience. The Burnout Experience.

Nie kapuje, to będzie Traffic check czy nie?

Eurogamer: Is your focus entirely on Burnout at the moment, or are you working on other IP as well? A Black sequel perhaps?

Alex Ward: I am working on about six or seven projects right now.

lol, ea style. Czyli nowy black, i co jeszcze? huh, boję się myśleć hyh.gif

Eurogamer: EA Mobile has had success with bringing Need For Speed to mobile phones. Could we see Burnout on mobiles one day? Is mobile gaming something Criterion is interested in?

Alex Ward: Right now it is not something we are doing. But that may change in the future.

Komórkowy Burnout? mniaaaam

mateo

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #25 dnia: Września 01, 2006, 15:04:22 pm »
Cytat: "Mtau"
Najbardziej czekam na TUNING.


Ja wprost nienawidze tuningowania samochodów w grach:/
Licze , że nowy Burnout wniesie jakiś powiew świezośći , zapewne nowe tryby zabawy , oprawa , może zmiana muzy na techno, vide Wipeout.
Dla mnie liczy sie tylko Arcade w samochodówkach, to też Burnouta popieram:)
Czekam z niecierpliwoscią na next-genowego Wipeouta.

Aras

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 03-08-2005
  • Wiadomości: 919
  • Reputacja: 1
  • Hige!
Burnout 5
« Odpowiedź #26 dnia: Września 01, 2006, 15:47:53 pm »
ja mówię stanowczo NIE: tuningowi i skrótom... przy calej reszcie zdaje się na geniusz Criterion- wiem, że mnie nie zawiodą... i może wyścig pod kanałem la manche?
Pokaż mi jak spamisz, a powiem Ci jakim jesteś człowiekiem

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Burnout 5
« Odpowiedź #27 dnia: Września 01, 2006, 16:35:50 pm »
Cytat: "<Aras>"
a mówię stanowczo NIE: tuningowi i skrótom...


Dlaczemu, skróty były w B2(mało ale były) dużo ich było w B4(i gra na tym bynajmniej nie cierpiała, wręcz przeciwnie za kązdymr azem mogłeś jechac nieco inaczej, a radość z odkrywania okrytych skrótów było dosyć duza ;))

Ja powiem tak, tuning - NIE, otwarte trasy - TAK(nie chcę otwartego miasta bo to trochę niapasuję do Burnouta ale załóżmy ze jedna trasa to kawałek miasta i checkpointy, czemu nie(nie chciałbym wszytskich takich tras ale kilka dla róznorodności, były by miło)

Mtau

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-02-2005
  • Wiadomości: 273
  • Reputacja: 0
  • Remember, u're unique. Just like everyone else
Burnout 5
« Odpowiedź #28 dnia: Września 01, 2006, 17:04:06 pm »
Mam nadzieje że soundtrack będzie w stylu tego z takedown i revenge

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Burnout 5
« Odpowiedź #29 dnia: Września 01, 2006, 17:20:37 pm »
Cytat: "Mtau"
Mam nadzieje że soundtrack będzie w stylu tego z takedown i revenge

Przecież te OST'y są zupełnie inne.

Wracając do tematu. Ja bym chciał, aby można było w nowym Burnoucie zjechać do McDonalda pod okienko i zamowic frytki.

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Burnout 5
« Odpowiedź #30 dnia: Września 01, 2006, 17:29:07 pm »
NIE tuningom i policji

Cytat: "siudym"
Wracając do tematu. Ja bym chciał, aby można było w nowym Burnoucie zjechać do McDonalda pod okienko i zamowic frytki.
_________________



HE_he prawie jak kawal...
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Supersonic

  • Gość
Burnout 5
« Odpowiedź #31 dnia: Października 24, 2006, 18:29:31 pm »
Troszkę nowego info z PSM o Burnout 5
-The cars in the game is compsoe of 80 pieces, and not the 12 in the other Burnout games
-The game take place in a open world
-You can tear cars in half
-the game will have online and mutiplayer
-The game will support the tilt!
Link dla potwierdzenia http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=34770

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Burnout 5
« Odpowiedź #32 dnia: Października 24, 2006, 18:33:14 pm »
Cytat: "Supersonic"

-The game will support the tilt!

O co chodzi :?:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Burnout 5
« Odpowiedź #33 dnia: Października 24, 2006, 18:38:35 pm »
Cytat: "DEVIL"
O co chodzi Question


Sensory ruchu będą obsługiwane

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Burnout 5
« Odpowiedź #34 dnia: Października 24, 2006, 18:40:33 pm »
Może jak bezbłędnie trafisz w kolesia? Jak w pinballu tyle tylko że samochodem.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Burnout 5
« Odpowiedź #35 dnia: Października 24, 2006, 18:42:19 pm »
Cytat: "Mikes"
Cytat: "DEVIL"
O co chodzi Question


Sensory ruchu będą obsługiwane

Acha tak właśnie myślałem ale nie byłem pewny, ciekawe jak zostana wykorzystane, oby jakoś fajnie zostały bo gra inaczej nie będzie się różnić znacząco od wersji na X360.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Burnout 5
« Odpowiedź #36 dnia: Października 24, 2006, 18:44:09 pm »
Cytat: "DEVIL"
Acha tak właśnie myślałem ale nie byłem pewny, ciekawe jak zostana wykorzystane, oby jakoś fajnie zostały bo gra inaczej nie będzie się różnić znacząco od wersji na X360.


Raczej tylko kierowanie Aftertouchem(Co i tak wyłączę, nie dla sensorów PS3 kupię :roll: )


Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Burnout 5
« Odpowiedź #38 dnia: Października 25, 2006, 16:13:57 pm »
Bo to fan-boy :wink:  :)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Burnout 5
« Odpowiedź #39 dnia: Października 25, 2006, 16:27:32 pm »
-_-'
bo wywiad był udzielany dla PSM3