Autor Wątek: Resistance: Fall of Man  (Przeczytany 107975 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #40 dnia: Września 09, 2006, 17:59:54 pm »
Gameplay.avi + converter = gif

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #41 dnia: Września 09, 2006, 20:55:21 pm »
:P


Fajnie ten Resistance wygląda. Mam tylko nadzieje, że nie zrobią tej gry w 1080p tylko zostawią 720p (bo po co zużywać tyle mocy konsoli na taka rozdzielczosc skoro i tak prawie nikt nie skorzysta?)

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #42 dnia: Września 10, 2006, 21:36:28 pm »


mateo

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #44 dnia: Września 12, 2006, 17:52:30 pm »
Cytat: "Ring"
:P


Fajnie ten Resistance wygląda. Mam tylko nadzieje, że nie zrobią tej gry w 1080p tylko zostawią 720p (bo po co zużywać tyle mocy konsoli na taka rozdzielczosc skoro i tak prawie nikt nie skorzysta?)


H E A V E N L Y   S W O R D.........................i tyle.

walker:a co to ma wspolnego z tematem??

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #45 dnia: Września 13, 2006, 15:32:14 pm »
http://ps3forums.com/showthread.php?t=28612

Resistance VS Call of Duty 2.

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #46 dnia: Września 13, 2006, 15:37:36 pm »
Jak dla mnie przepaść na korzyść gry Insomniaców!

tiktak

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 12-03-2005
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #47 dnia: Września 13, 2006, 16:49:08 pm »
Pamietam jak ktos mowil ze tytuly startowe PS3 maja podobna oprawe gfx co te z x360;p Przypominam ze na premierze w europie bedzie juz heavenly sword omg;]

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #48 dnia: Września 13, 2006, 16:54:46 pm »
CoD2 to konwersja z PC, poza tym gra działa w 60fps. Zresztą lepiej porównywać R:FoM do CoD3. Res w dalszym ciągu wygląda lepiej, ale dalej trzeba pamiętać o różnicy framerate'u. Jak tak macie manię porównywania do gier startowych z X360, to co powiecie na to?
http://img89.imageshack.us/img89/6264/dsc054889aa.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/3/dsc054640ys.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/2803/dsc054546ah.jpg
Cytat: "tiktak"
Przypominam ze na premierze w europie bedzie juz heavenly sword omg;]

A na premierze X360 w Polsce będzie GRAW i Oblivion i dziesiątki innych gier omg;]

lupinator

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #49 dnia: Września 13, 2006, 16:57:36 pm »
@Xelloss - co to za gra z tych screenów?

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #50 dnia: Września 13, 2006, 17:01:45 pm »
Perfect Dark Zero.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #51 dnia: Września 13, 2006, 17:12:52 pm »

tiktak

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 12-03-2005
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #52 dnia: Września 13, 2006, 17:26:09 pm »
Cytat: "xelloss"
CoD2 to konwersja z PC, poza tym gra działa w 60fps. Zresztą lepiej porównywać R:FoM do CoD3. Res w dalszym ciągu wygląda lepiej, ale dalej trzeba pamiętać o różnicy framerate'u. Jak tak macie manię porównywania do gier startowych z X360, to co powiecie na to?
http://img89.imageshack.us/img89/6264/dsc054889aa.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/3/dsc054640ys.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/2803/dsc054546ah.jpg
Cytat: "tiktak"
Przypominam ze na premierze w europie bedzie juz heavenly sword omg;]

A na premierze X360 w Polsce będzie GRAW i Oblivion i dziesiątki innych gier omg;]


Z tonu wypowiedzi sadze ze uwazasz te gry za dobre a moze nawet za hity? Musze przemyslec jeszcze ten zakup x360 bo jak na gry takiego poziomu mam sie slinic to... ;/ A PDZ to straszliwe mydlo, przynajmniej w singu. EOT

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #53 dnia: Września 13, 2006, 17:32:18 pm »
Tak, uważam GRAW i Oblivion za świetne gry. Ogół recenzentów też tak uważa (gamerankings). Myślę także, że z Twojej wypowiedzi wynika, że HS będzie lepszy od dwóch powyższych? Na jakiej podstawie tak stwierdzasz?

PDZ w wielu aspektach wygląda gorzej niż Resistance (np. geometria czy design oraz wszechobecne błyszczenie), ale jeśli chodzi o tekstury i oświetlenie to na pewno jest lepiej. A poza tym PDZ korzystał z jednego rdzenia, a Resistance korzysta ze wszystkich. DObra koniec tego porównywania gier startowych, bo przecież one z sobą nie konkurują.

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #54 dnia: Września 13, 2006, 18:24:35 pm »
xellos troche ma racje z PDZ - gra moze nie każdemu przypadnie do gustu ale jako tytul z przed roku ma duzo wiecej Next genowych efektów niz Resistence... wszedzie jest pelno Bump mappingu,,, specular mapy,,, normal mapy itd... cegly na scianach wyglądaja jak pojedyncze bryly.
W resistance jakos wszystko plaskie jest strasznie przynajmniej na skrinach.
A juz te porównanie co CoD2 to chyba z jakiejs wersji low detail na pc.. bo na postaciach w CoD wogóle nie ma normal mapek.
Nie chce tu pisac ze Resistance to bedzie slaba gra ale powinna miec wiecej róznych efektów i lepsze oswietlenie jak dla mnie.
Mysle ze beda lepsze tytuły startowe - ale duzo osób czeka na ta gre widzac po postach ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #55 dnia: Września 13, 2006, 19:38:33 pm »
Cytat: "Ring"
http://ps3forums.com/showthread.php?t=28612

Resistance VS Call of Duty 2.



Przecież te screeny z CoD2 to z jakiegoś PC na low detalach i na dodatek na direx 7.0=/

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #56 dnia: Września 13, 2006, 23:17:46 pm »
Cytat: "Master_666"
Cytat: "Ring"
http://ps3forums.com/showthread.php?t=28612

Resistance VS Call of Duty 2.



Przecież te screeny z CoD2 to z jakiegoś PC na low detalach i na dodatek na direx 7.0=/

Wszystko jest stąd: http://media.xbox360.ign.com/media/743/743289/imgs_1.html
IGN nie robi takich numerów.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #57 dnia: Września 14, 2006, 17:10:46 pm »
No to na kompie to lepiej wygląda =/

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #58 dnia: Września 14, 2006, 17:25:35 pm »
Ja grałem w singla CoD2 na 360 i też to lepiej wyglądało. Może w online pocięli grafikę?

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #59 dnia: Września 15, 2006, 02:25:06 am »
Nowe screeny i nowy artykuł z IGN  :D

http://ps3.ign.com/articles/732/732786p1.html - podobno to, co pokazali na E3 nie może równać się z tym jak gra wygląda teraz. Miło też przeczytać coś takiego "The lighting is some of the most natural we've ever seen in a videogame"  :) Mówią też o świetnym AI. Ogólnie wygląda na to, że zapowiada się na killera.

http://media.ps3.ign.com/media/748/748483/imgs_1.html - screeny.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #60 dnia: Września 15, 2006, 10:19:10 am »
Cytat: "IGN"
The lighting is some of the most natural we've ever seen in a videogame

Przecież to jest bzdura. Oświetlenia praktycznie w tej grze nie ma...
Ale obejrzałem filmiki i są bardzo imponujące, jeśli chodzi o skalę, zasięg widzenia i ilość obiektw naraz. :)

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #61 dnia: Września 15, 2006, 10:25:34 am »
Oczywiście 16 letni chłopiec wie lepiej niż redaktorzy największych serwisów: IGN. 1UP itp., którzy mieli okazje zagrać w ten tytuł. Mówie Wam, bazując na tym co widziałem  i czytałem w necie zapowida się najlepszy FPS jaki został do tej pory wydany, na jakąkolwiek konsole Sony.

[głos z doniczki]: Radzę trochę przystopować - szczególnie tekst o 16 letnim chłopcu :]

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #62 dnia: Września 15, 2006, 10:33:01 am »
Cytat: "Mastu-son"
Oczywiście 16 letni chłopiec wie lepiej niż redaktorzy największych serwisów: IGN. 1UP

9letni...
A jak masz obiekcje do mojego stwierdzenia, to powiedz dlaczego się z nimi zgadzasz i dlaczego oświetlenie jest bardziej naturalne niż w Crysis, Mass Effect czy GRAW?

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #63 dnia: Września 15, 2006, 13:09:07 pm »
A czy ja coś takiego napisałem? Oświetlenie jest bardzo dobre, co najmniej tak samo jak w 2 wymienionych przez Ciebie grach na X360 (o Crysis nie wspominam). Poprostu wkurza mnie twoje autorytarne gadanie: "bzdura..... ...", gdy autorzy gry i świadkowie naoczni twierdzą co innego. Koniec tematu!

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #64 dnia: Września 15, 2006, 13:46:18 pm »
Jak dla mnie oświetlenie jest słabe. Żadne obiekty nie rzucają cieni, a postaci też jedynie rzucają cienie na podłoże. Ciekawa kolorystyka nie równa się dobremu oświetleniu...

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #66 dnia: Września 17, 2006, 19:32:26 pm »
The official site for Playstation 3 launch title crown jewel Resistance: Fall of Man has gone live. Interestingly, the site seems more about revealing tantalizing tidbits of the game's intricate plot and alternate history then flexing the game's graphics or next-gen tricks.

http://kotaku.com/gaming/resistance%253a-fall-of-man/resistance-fall-of-man-site-launches-201154.php

Supersonic

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #67 dnia: Września 22, 2006, 10:09:09 am »
Trailer z TGS, bardzo dobra jakość

http://www.playsyde.com/news_3491_en.html

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #68 dnia: Września 22, 2006, 13:14:46 pm »
zgodze sie z xelossem ze oswietlenie jest slabiutkie... wyglada jak swiatlo ambientowe bez zadnych ostrych cieni itd...

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #69 dnia: Września 22, 2006, 14:19:45 pm »
A słyszał kolega o soft_shadows???

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #70 dnia: Września 22, 2006, 14:25:33 pm »
Słyszeliśmy, ale ich w Resistance nie ma.

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #71 dnia: Września 22, 2006, 14:29:04 pm »
pracowalem jako grafik przy grach a teraz jestem animatorem wiec nie musisz mnie pouczac....

gdzie ty tu widzisz Soft Shadows - ??? jesli wogóle gdzies widzisz shadows ;)


Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #72 dnia: Września 22, 2006, 14:41:59 pm »
Pracowałem jako kasjer na wiejskiej stacji benzynowej, tylko jakie to ma znaczenie









Myślę że cieniowanie jest w porządku

A teraz padnie z mojej strony błyskotliwe pytanie:

Czy będzie miało sens, jeżeli zamieszczę w topicu x360 wypowiedź, w której stwierdzę iż GEARS of WAR jest słabe bo postacie są mało szczegółowe, tekstury rozmyte a design do niczego?

No właśnie...

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #73 dnia: Września 22, 2006, 14:50:30 pm »
Cytat: "Szymku"

Czy będzie miało sens, jeżeli zamieszczę w topicu x360 wypowiedź, w której stwierdzę iż GEARS of WAR jest słabe bo postacie są mało szczegółowe, tekstury rozmyte a design do niczego?


Jeśli ktoś tak stwierdzi, a Ty się z tym nie zgodzisz i będziesz mógł podać dlaczego, to dlaczego nie? Ja tam napisałem w temacie o GoW, że z ostatnich screenów gra mi się nie podoba...
Cytat: "Szymku"
Myślę że cieniowanie jest w porządku

To cut-scenka? Trochę lepiej, ale i tak nic specjalnego. Obiekty dalej nie rzucają cieni, ale twarz bohatera wygląda sugestywnie.

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #74 dnia: Września 22, 2006, 14:58:48 pm »
ja tez nie twierdze ze gra mi sie nie podoba -
uwazam tylko ze oswietlenie dla otoczenia jest wypalone to tekstur albo do vertexów. Dynamiczne jest prawdopodobnie tylko na postaciach.
Nie widze skrinów z tej gry by jakiekolwiek cienie byly rzucone na obiekty.
Naprawde gdyby oswietlenie bylo dobre ta gra wygladala by 2 razy lepiej.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #75 dnia: Września 22, 2006, 16:39:02 pm »
Cytat: "nakimushi"
pracowalem jako grafik przy grach a teraz jestem animatorem wiec nie musisz mnie pouczac....

gdzie ty tu widzisz Soft Shadows - ??? jesli wogóle gdzies widzisz shadows ;)


TYLKO ZE TO JEST STARY SCREEN

Ten jest najnowszy

prawda ze znacznie lepiej? :)

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #76 dnia: Września 22, 2006, 16:43:50 pm »
W kwestii oświetlenia bez różnicy, jest tylko inna kolorystyka.

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #77 dnia: Września 22, 2006, 16:52:50 pm »
ten tez jest najnowszy - zobacz ile jest tutaj konstrukcji metalowej i róznych rzeczy które kompletnie nie rzucaja cienia
ale moze juz przestanmy o tym gadac... oswietlenie akurat mozna zmienic na samym koncu ;)


Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #78 dnia: Września 22, 2006, 18:10:13 pm »
Na ostatnim screenie widzę ciemność, tfu tzn widzę cienie - tam na dole ufoki mają

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #79 dnia: Września 22, 2006, 18:18:19 pm »
Nie chodzi o postacie tylko o elementy otoczenia. Jeśli spojrzysz na MGS4 to zobaczysz o co chodzi- tam każdy obiekt rzuca cień, tutaj jest odwrotnie. Na filmikach cień rzuca bardzo niewiele rzeczy (głównie tylko spore obiekty takie jak np mury).

Może poprawią to w Resistance 2 ;x