Autor Wątek: Lost Planet  (Przeczytany 3523 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Lost Planet
« dnia: Maja 12, 2007, 14:26:13 pm »
co raz więcej tych konsolowych konwersj- już wkrótce pojawi się halo 2 no i to o czym tu mowa czyli lost planet, co sądzicie o tej grze w wersji pc'towej? jak dla mnie troche szkoda że śmiga pod Dx10 i vistą :/


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 12, 2007, 14:58:43 pm »
Żenada i tyle, jak całe "games for windows".

Chwyt marketingowy, mający nakręcić sprzedaż visty i nowych kart graficznych.

Lost Planet nie ma nic, czego nie możnaby pokazać na DX9.

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 12, 2007, 15:55:15 pm »
mimo i tak tego vista nie schodzi bo to jest shit jak dla mnie ;) ale jednak troche szkoda że pod DX10 te gry bo nie powiem że by sie nie pograło :P


Gorrillaz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-03-2007
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 0
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 12, 2007, 20:36:35 pm »
Pewnie Lost Planet podzieli los konwersji gier Capcomu - automatycznie stanie się crapem, chciałbym żeby było inaczej ale cóż poradzic? Najważniejsze, że jest na Xboxa :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 12, 2007, 21:25:16 pm »
A czy przypadkiem z Lost Planet nie ma być tak, jak z Crysis? Że gra będzie chodziła pod DX9, jednak będzie jej brakowało wówczas kilku fajerwerków graficznych, które będą obecne na DX10?

Swoją drogą, moim zdaniem największą żenadą to jest Halo2 wymagające Visty ^^. Grafikę, jaką ma Halo 2 uciągnąłby w chwili obecnej nawet dwuletni PeCet, ale ze względu na dodatkowe wymagania Visty, wymagania sprzętowe starusieńkiego i biednego (w porównaniu do obecnych gier) Halo 2 się znacznie zwiększą.

Pewnie Lost Planet podzieli los konwersji gier Capcomu - automatycznie stanie się crapem

W przypadku Capcomu największą bidą jest to, że albo nie do końca trafiali ze swoimi pozycjami w rynek PC-towy (w przypadku trylogii RE głównie skarżono się na wszelkie bolączki gameplay'u, typowe dla konsol: brak możliwości zapisu w dowolnym momencie, specyficzne sterowanie, niezbyt przyjemny - jak na PC - interfejs [żeby wyjść z gry trzeba było wcisnąć F9 o_O] itp itd., o grafice, z rozpikselowanymi tłami włącznie, już nawet nie wspomnę), albo konwersję zlecali jakimś nieudacznikom (przykładem jest DMC3 czy RE4 -- naprawdę dziwię się, jak ktokolwiek mógł dopuścić do wydania tej ostatniej pozycji bez uprzedniego zaimplementowania patcha).
Do Lost Planet i DMC4 Capcom podchodzi już na poważnie (grafika w Lost Planet na PC jest nawet lepsza, niż na XO; przynajmniej tak wynika z kilku screenów, które są dostępne w sieci) i może tym razem w końcu się uda.
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2007, 21:30:30 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 823
  • Reputacja: 81
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 13, 2007, 12:50:58 pm »
Eee, konwersje gier konsolowych na PC i tak sprowadzają się zawsze do dwóch rzeczy. Nikłej, mizernej i żenującej sprzedaży. Jak również do opowieści fantasy blacharskich graczy mówiących: jakie te gry na konsole są biedne, lamerskie i do dupy! Mam tylko Pentium 5 czy tam ile, 3gb ramu, kartę graficzną za 2k i gra nie laguje. Łeee, marna ta gra.
Nie wiem jaki jest sens wydawac gry na umierający rynek.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 13, 2007, 13:39:02 pm »
Ekhm... o ile mi wiadomo, to rynek gier PC trzyma się całkiem dobrze, a biorąc pod uwagę fakt, że Capcom - który już dawno zamknął studia robiące gry na PC - nagle zaczyna robić konwersje swych hitów na Pc, a Konami konsekwentnie wydaje PES i SH (MGS3 już nie wydali :'( ) na PC to chyba oznacza, że te firmy jakoś widzą sens wydawania swoich gier na PC.

I nie do końca się z Tobą zgodzę w temacie  "jakie te gry na konsole są biedne, lamersie i do dupy". Fakt, są lamerzy, którzy patrzą jedynie na ilość fps'ów, czy gra posiada shadery 5.0, jaką najwyższą rozdzielczość można ustawić itp itd. (a wówczas, jeżeli najpierw były konwersje gier z PSX na PC, potem z PS2 na PC, i w obu przypadkach często nie dorównywały pod względem technicznym hitom, które obecnie były na PC, to te narzekania były rzeczywiste; chociaż już wg mnie taki SH3 na PC wyglądał przezarąbiście). Jednakże nie możesz zaprzeczyć, że niektóre z gier konsolowych wydanych na PC zyskały u blacharzy dużą popularność.

PES ma olbrzymią scenę modową na PC. Do RE4 również są już robione mody (głównie texture-pack'i, ale zawsze). Duża część osób (nie oznacza, że większość), która tworzy np. polską scenę RE zaczynała swą przygodę z serią od RE2 na PC (które nota bene zyskiwało bardzo dobre oceny).

Duża ilość psioczeń na gry konsolowe na PC wynikała z tego, że konwersje były po prostu złe. Bowiem jak tu dobrze mówić o MGS2 na PC, gdy gra wymagała niesamowitego sprzętu, by intro (scena na moście) się nie przycinało, a na Radeonach gra (przed wydaniem patcha) w ogóle nie wyglądała?
Jak chwalić DMC3 na PC, gdy w wersji pierwotnej nie można było nawet zmienić ustawień klawiszy (domyślne ustawienia klawiatury były tragiczne; na padzie zaś ponoć lewą gałką sterowało się kamerą, a prawą - postacią o_O), a większości efektów graficznych po prostu nie było?
Jak chwalić RE4, gdy w wersji pierwotnej w grze nie było w ogóle oświetlenia (tzn. wszystko było oświetlone jednolitym jasnym światłem; zero cieniowania, zero źródeł światła, wszędzie wszechogarniająca jasność), a ikonki przycisków to były jakieś "1", "2", "3" (i weź tu grając na padzie wiedz, jaki przycisk masz wcisnąć podczas QTE, gdy Ci nagle na monitorze zaczyna świecić "5").

Tego typu przykładów mogę podać multum. To, że niektóre gry się nie przyjęły (FF7,8) to akurat kwestia różnic w podejściu do gier; zresztą na konsolach również nie wszyscy przepadają z jRPG'ami...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 13, 2007, 13:50:58 pm »
Nie wiem jaki jest sens wydawac gry na umierający rynek.
może nie tyle co umierający ale 2 rzędny, teraz gry powstaja bardziej z myślą o konsolach, ale mimo to na pc'ta co jakiś czas też wychodzi jakas fajna gra i co do umierania rynku pc'towego niebyłbym taki pewien,

Mr_Zombie to ten który jest na forum rcs'u ? :D kumpel Weskera DL? :D


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 13, 2007, 14:12:42 pm »
Ten sam ^^
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Lost Planet
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 13, 2007, 17:17:26 pm »
:P z ciekawości pytam bo Wesker DL mieszka piętro wyżej niż ja i coś kiedys wpsominał o tobie ;)