Autor Wątek: Ninja Gaiden 2  (Przeczytany 119600 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #120 dnia: Września 16, 2007, 22:18:20 pm »
Zgadza się jedyne co mocno zawodzi to grafa , trzeba pamiętać że to pierwszy gameplay + brak jakieś super jakości . Wiele rzeczy developer jeszcze nie za implementował, widać to po grafie , i po tym że Ryu jeszcze nam nie pokazał jak się biega po ścianach , jak się odbija od przeciwników itp . Sama animacja wygląda inaczej ,fajniej , ciekawe co jeszcze jest przed na mi ukrywane , a na pewno coś jest.
« Ostatnia zmiana: Września 16, 2007, 22:34:56 pm wysłana przez Soul »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #121 dnia: Września 16, 2007, 22:27:05 pm »
Widze ze jestes pelen wiary w ten tytul ...to dobrze, nawet bardzo ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #122 dnia: Września 16, 2007, 22:36:52 pm »
Moim zdaniem wygląda biednie i strasznie nudno :sad:
Pewnie się nie znam, ale tak to wygląda z mojej perspektywy. Jedynie krew i kończyny fajnie bryzgają na wszystkie strony. Nie wiem jednak co ten gościu z IGNa w tym widział.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #123 dnia: Września 16, 2007, 22:43:41 pm »
Ja akurat sciagam filmik w 720p wiec troche to jeszcze potrwa ... POK nie powinienes pisac ze pewnie sie nie znasz bo to jest Twoje zdanie i kazdy powinien je uszanowac (tylko kompletni ignoranci i glupcy staraja sie usilnie wmowic ludziom prawde ktora jest dla nich najlepsza ...)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #124 dnia: Września 16, 2007, 22:53:36 pm »
Ja akurat sciagam filmik w 720p wiec troche to jeszcze potrwa ... POK nie powinienes pisac ze pewnie sie nie znasz bo to jest Twoje zdanie i kazdy powinien je uszanowac (tylko kompletni ignoranci i glupcy staraja sie usilnie wmowic ludziom prawde ktora jest dla nich najlepsza ...)

Jedyne NG jakie grałem to demko Sigmy na PSN, więc mam prawo się nie znać ;) 
Tak, czy siak, mądrze prawisz ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #125 dnia: Września 16, 2007, 23:25:04 pm »
Sciagnalem ten gameplay w HD by zobaczyc jak naprawde to wyglada, no i rozczarowalem sie ponownie ;\
Krew nie jest w 3D, rozpryski w powietrzu to jedno, a slady na otoczeniu to drugie. Tekstury podloza sa beznadziejne, bez bumpmappingu i w niskiej rozdzielczosci, do tego strasznie nieurozmaicone. Drzewa widoczne w drugiej czesci trailera to bitmapy, a Boss wcale nie ma fajnych tekstur na sobie [ot standartowe], animacja tez nie jest jakas super, oswietlenie tez nie nalezy do najlepszych, ot taki sredniak graficzny. O fizyce tez lepiej nie mowic. Jedyne co mi sie podobalo to dym z tych rakiet w srodku filmika, volumetryczny i ladny.

Porownalem grafike z NG 2 z DMC 4 [trailer w HD z TGS 06 - ten w miescie] i pod wzgledem wykonania przeciwnikow gora jest Ninja Gaiden [chociaz Nero jak i ten Ifrit sa o wiele lepiej wykonane od Ryu czy tego pajaka z konca], ale pod wzgledem otoczenia juz lepsze jest DMC 4, co prawda detale otoczenia takie jak puszki czy inne smieci sa podobnie wykonane, to tekstura podloza czy scian jest znacznie lepsza w DMC 4, no i DMC 4 ma lepsze oswietlenie - ogolnie ten mniej wiecej ten sam poziom, choc wedlug mnie DMC jest troche ladniejszy, tym bardziej po tym co mozna bylo zobaczyc w cutscenkach na silniku gry na ostatnim GC.

@POK
Ja tez nie rozumiem kompletnie opinii goscia z IGN, gra wcale nie wyglada dobrze, innowacji tez wiele nie wnosi i wedlug mnie narazie nie zasluguje na miano uber hiper ultra super gry na 12/10 jak to typ napisal.
« Ostatnia zmiana: Września 16, 2007, 23:26:53 pm wysłana przez KKRT »

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #126 dnia: Września 16, 2007, 23:36:45 pm »
Cytuj
choc wedlug mnie DMC jest troche ladniejszy
IMO więcej jak trochę.

Ja akurat sciagam filmik w 720p wiec troche to jeszcze potrwa ... POK nie powinienes pisac ze pewnie sie nie znasz bo to jest Twoje zdanie i kazdy powinien je uszanowac (tylko kompletni ignoranci i glupcy staraja sie usilnie wmowic ludziom prawde ktora jest dla nich najlepsza ...)
Szacunek aphelion

Cytuj
Tekstury podloza sa beznadziejne, bez bumpmappingu i w niskiej rozdzielczosci,
O bumpmapping się nie obawiam. W grach na pierwszego X'a stosowano go gdzoe popadnie więc w  NG2 musi być  :cool:


Z jednej strony szkoda że NG2 nie będzie równało się z najładniejszymi tytułami na next-geny z ale z drugiej na samą myśl o rajcowności tej gry konstatacje o nienajlepszym wykonaniu NG2 wypada odtsawić na bok.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #127 dnia: Września 16, 2007, 23:45:31 pm »

Ja akurat sciagam filmik w 720p wiec troche to jeszcze potrwa ... POK nie powinienes pisac ze pewnie sie nie znasz bo to jest Twoje zdanie i kazdy powinien je uszanowac (tylko kompletni ignoranci i glupcy staraja sie usilnie wmowic ludziom prawde ktora jest dla nich najlepsza ...)
Szacunek aphelion




Jezu jaki wazeliniarz  :-)

No a żeby nie było oftoppa. Ryu kopie dupy

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #128 dnia: Września 17, 2007, 00:09:29 am »
Teraz po obejrzeniu tego filmiku też się zastanawiam - czy koleś z IGN widział ten sam filmik (pytanie retoryczne). Ładne i efektowne może to i było, ale tylko ładne - nic zachwycającego. Heavenly Sword np. wygląda o niebo lepiej.

Przy okazji, Ryu często gubił cień w oświetlonym otoczeniu, za to miał cień w miejscach zacienionych (czyli tam, gdzie światło słoneczne nie powinno dochodzić -> postacie nie powinny rzucać cienia). Taki mały szczegół, ale jak go spostrzegłem na początku filmiku to aż do końca zwracałem mimowolnie na to uwagę.

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #129 dnia: Września 17, 2007, 00:39:12 am »
Wkoncu pobralem te 400mb wiec i ja moge dorzucic moje 2 grosze :

- bardzo ale to bardzo podoba mi sie dynamika rozgrywki, wszystko dzieje sie tak szybko ze az trudno nadazyc
- nowa bron czyli szpony i kosa daja rade (najbardziej jednak podobal mi sie moment w ktorym Ryu przebil 1 katana glowe przeciwnika a 2 dokonal dekapitacji)
- sposob w jaki odnawia sie energia jest calkiem, calkiem (wczesniej myslalem odwrotnie)
- niestety o ile pomysl ze zmiana ninpo i ekwipunku na strzalkach uwazam za dobre posuniecie o tyle to, ze gra przechodzi w stan "wstrzymania" gdy to robimy juz nie (marzenia o bajecznych kombinacjach chyb prysly)
- podobnie jak kilka osob wczesniej uwazam ze graficznie nowy NG powinien prezentowac sie lepiej( ogien czy tez powietrzne ninpo wyglada ladnie ale podloze na ktorym nie widac bumpm. wrecz przeciwnie)
- dziwnie tez wygladal moment w ktorym wrogowie blokowali sie na chwile pomiedzy kolumna czy tez krzeslem

Ogolnie jednak jest przyjemnie i pomimo takiej sobie grafiki czy tez braku fizyki (bubsy Rachel czy tez Ayane pewnie beda niezle latac :) ) jestem na tak ...
« Ostatnia zmiana: Września 17, 2007, 01:16:36 am wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #130 dnia: Września 17, 2007, 07:19:34 am »
Cytuj
Jezu jaki wazeliniarz
Ssij  :lol:

Cytuj
- niestety o ile pomysl ze zmiana ninpo i ekwipunku na strzalkach uwazam za dobre posuniecie o tyle to, ze gra przechodzi w stan "wstrzymania" gdy to robimy juz nie (marzenia o bajecznych kombinacjach chyb prysly)
Oby nie  :(

Cytuj
- bardzo ale to bardzo podoba mi sie dynamika rozgrywki, wszystko dzieje sie tak szybko ze az trudno nadazyc
I dlatego NG rządzi  :-D

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #131 dnia: Września 17, 2007, 11:07:31 am »
@ KKRT

Tylko zauważ , że to pierwszy filmik z NG 2 (gameplay) jak ujrzał światło dzienne , i to co Ty widzisz (wypisałeś, słabe tekstury , krew nie w 3 d , słabe oświetlenie itp) widzi również developer , bo przecież to widać gołym okiem  8-) I na pewno to potrafią , gra na prawdę , będzie wygląda bardzo dobrze , jeszcze sporo pracy przed nimi , i mają jeszcze sporo czasu na poprawę . Gameplayowo ta gra już zamiata HS, DMC4 IMO ;)  ,a może być jeszcze lepiej , bo tu z tego co widać dużo brakuje , w samej rozgrywce (wiele rzeczy jeszcze developer nie zaimplementował ) Jak możesz daj link na priv do tego filmiku w HD , bo ja  widziałem tylko ma gamersyde , i nie jest on w super jakości na dodatek jest dość ciemny.Animacja jest inna , nie szokuje , ale jest lepsza niż w NGS ,Ryu momentami porusza się świetnie , a jeszcze nie wszystko nam pokazali ;)Po za tym porównanie , pierwszego filmiku z NG 2 do DMC 4 jest nie na miejscu , DMC4 jest już robione od kilku nastu miesięcy , więc gra (silnik jej) dużo bardziej zaawansowany , przez co nie dziwota że wygląda  lepiej , zobaczycie jak NG2 będzie wyglądać za pół roku .

@aphelion

- bardzo ale to bardzo podoba mi sie dynamika rozgrywki, wszystko dzieje sie tak szybko ze az trudno nadazyc

Zgadza się ! A jeszcze nie wszystko było nam dane zobaczyć !!!

nowa bron czyli szpony i kosa daja rade (najbardziej jednak podobal mi sie moment w ktorym Ryu przebil 1 katana glowe przeciwnika a 2 dokonal dekapitacji)

O tak obie to istne dzieło sztuki , no i to finishing blows.

sposob w jaki odnawia sie energia jest calkiem, calkiem (wczesniej myslalem odwrotnie)

Może być .

- niestety o ile pomysl ze zmiana ninpo i ekwipunku na strzalkach uwazam za dobre posuniecie o tyle to, ze gra przechodzi w stan "wstrzymania" gdy to robimy juz nie (marzenia o bajecznych kombinacjach chyb prysly)

Też mam nadzieje , że to zmienią , tak żeby nie było tego "wstrzymania" ,tylko szybka zmiana borni i ninpo.

- podobnie jak kilka osob wczesniej uwazam ze graficznie nowy NG powinien prezentowac sie lepiej( ogien czy tez powietrzne ninpo wyglada ladnie ale podloze na ktorym nie widac bumpm. wrecz przeciwnie)

Będzie lepiej , zobaczycie panowie ,dajcie tej grze z pół roku developingu.




aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #132 dnia: Września 17, 2007, 11:30:51 am »
Ja ogladalem filmik pobrany z gamersyde :

http://gamersyde.com/leech_4521_en.html
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #133 dnia: Września 17, 2007, 11:38:44 am »

Będzie lepiej , zobaczycie panowie ,dajcie tej grze z pół roku developingu.


I będziecie piać z zachwytu.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #134 dnia: Września 17, 2007, 11:49:30 am »
Jak koguciki ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #135 dnia: Września 17, 2007, 18:33:14 pm »
Cytuj
Tylko zauważ , że to pierwszy filmik z NG 2 (gameplay) jak ujrzał światło dzienne , i to co Ty widzisz (wypisałeś, słabe tekstury , krew nie w 3 d , słabe oświetlenie itp) widzi również developer , bo przecież to widać gołym okiem
Widzi? To czemu mowi o najladniejszej grze ever? :> Imho negowalem glownie opinie misia z IGN i jego hiper ultra podjare ;]

Cytuj
możesz daj link na priv do tego filmiku w HD
Tez ogladalem ten z gamersyde.com i az w tak zlej jakosci nei jest.

Cytuj
pierwszego filmiku z NG 2 do DMC 4 jest nie na miejscu
Niby dlaczego? Porownywalem pierwsze materialy z NG 2 z pierwszymi materialami z DMC 4 [jak napisalem z TGS 06]

Cytuj
(wypisałeś, słabe tekstury , krew nie w 3 d , słabe oświetlenie itp)
Tylko problem jest w tym, ze takie rzeczy jak fizyka czy obiekty implementuje sie na poczatku, wiec nie licz w finalnej wersji na zniszczalne srodowisko oraz krew 3D - juz niestety na to za pozno, ale oswietlenie jak i tekstury bez problemu jeszcze poprawia.
« Ostatnia zmiana: Września 17, 2007, 20:22:37 pm wysłana przez KKRT »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #136 dnia: Września 17, 2007, 19:33:46 pm »
Może jemu chodziło o to co się dzieje na ekranie , a nie o samą grafą ,czort wie ,fakt podniecił się za bardzo ;)

Obejrzałem  ten filmik z gamersyde , w super jakości i muszę przyznać że szału nie robi , czyli trzymam się swojej wersji , poprawią ;)

Aha to sorry źle zrozumiałem , nie widziałem pierwszego gameplay z DMC4 , więc się nie wypowiem ;)

Zgadza się ale na razie , gówno co nam pokazali ;) W akcji na "targu" ? widać że coś tam się niszczy , także nie ma tragedii , krew mi nie przeszkadza ,podczas kończenia się nowego ninpo krew , wygląda kapitalnie !  i tyle od de mnie .

+ RB służy teraz to otwierania : drzwi , skrzynek itp , koniec z bzdurą pod czas walki .

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #137 dnia: Września 17, 2007, 20:19:55 pm »
Cytuj
przez co nie dziwota że wygląda  lepiej , zobaczycie jak NG2 będzie wyglądać za pół roku .
Nie że chcę być złośliwy ale co będzie jeżeli poprawią minimalnie.
Trzymam sie raczej tej wersji po co sie rozczarować

Cytuj
Tylko problem jest w tym, ze takie rzeczy jak fizyka czy obiekty implementuje sie na poczatku, wiec nie licz w finalnej wersji na zniszczalne srodowisko oraz krew 3D - juz niestety na to za pozno, ale oswietlenie jak i tekstury bez problemu jeszcze poprawia.
Oświetlenie i tekstury to obowiązek ale szkoda że na większa ilość polygonów nie ma co liczyć. Postacie nie powalają pod tym względem to samo otoczenie.

Cytuj
krew mi nie przeszkadza ,podczas kończenia się nowego ninpo krew , wygląda kapitalnie !
IMO także. Krew wygląda znakomicie.


Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #138 dnia: Września 17, 2007, 20:39:08 pm »
Nie wiem czemu , ale wierze że grafa ostro pójdzie do góry , może nie zaraz  jakiś szok czy coś , po prostu zrobią tak ,że nie będzie można złego słowa powiedzieć na temat oprawy wizualnej  w NG2(jak wiadomo na razie jest na co marudzić)  . Zresztą po żyjemy zobaczymy , tak tego nie zostawią  :-P

IMO póki co wygląda to tak jak NGS , czyli nie next genowo i nie tak jak fani by chcieli.
« Ostatnia zmiana: Września 17, 2007, 20:43:29 pm wysłana przez Soul »

Tangoxbox

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #139 dnia: Września 18, 2007, 00:48:39 am »
Nie wiem czemu , ale wierze że grafa ostro pójdzie do góry , może nie zaraz  jakiś szok czy coś , po prostu zrobią tak ,że nie będzie można złego słowa powiedzieć na temat oprawy wizualnej  w NG2(jak wiadomo na razie jest na co marudzić)  . Zresztą po żyjemy zobaczymy , tak tego nie zostawią  :-P

IMO póki co wygląda to tak jak NGS , czyli nie next genowo i nie tak jak fani by chcieli.

po DOA4 obawiam sie, ze poprawia znacznei gre od strony graficznej, DOA4 to podrasowany DOA3/U
Kiedy DOA4 bylo ukonczone niby w 15% wygladalo praktycznie tak samo jak finalny produkt. Sadze, ze z Ninja Gaiden 2 bedzie podobnie.Wedlug mnie jedyny plus od strony technicznej to 60fps, ja sie tam o gre nie martwie gdyz Ninja Gaiden to najlepszy slasher na w historii gier. Devil May Cry tez jest znakomity zeby nie bylo :)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #140 dnia: Września 18, 2007, 02:03:40 am »
Wiesz to że było tak z DOA 4 , nie oznacza że z NG2 będzie tak samo! ;)

Tangoxbox

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #141 dnia: Września 18, 2007, 06:44:35 am »
Wiesz to że było tak z DOA 4 , nie oznacza że z NG2 będzie tak samo! ;)


ba malo tego powiem wiecej nie chce zeby tak bylo :smile: wiem tez, ze DOA4 byla klecona na szybkiego jako lunch title

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #142 dnia: Września 18, 2007, 07:07:21 am »
Cytuj
Kiedy DOA4 bylo ukonczone niby w 15% wygladalo praktycznie tak samo jak finalny produkt.
Otóż to

Cytuj
Wiesz to że było tak z DOA 4 , nie oznacza że z NG2 będzie tak samo! Wink
Stawiam grubą kasę że bedzie identycznie jak w przypadku DoA4.

Cytuj
gdyz Ninja Gaiden to najlepszy slasher na w historii gier. Devil May Cry tez jest znakomity zeby nie bylo Smile
IMO także a Devila stawiam tylko troszkę niżej

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #143 dnia: Września 18, 2007, 16:57:45 pm »
Cytuj
gdyz Ninja Gaiden to najlepszy slasher na w historii gier. Devil May Cry tez jest znakomity zeby nie bylo Smile
IMO także a Devila stawiam tylko troszkę niżej
O ty!! Jak mozna stawiać mnie nizej od czegoś wypraszam sobie :P. A co to tematu pograłem troche w demo Sigmy i hmmm gra troche podobra systemem walki do Devila (mówic o sobie w 3 osobie 8)) ale jakoś Dante mnie bardziej przekonuje do sibie klimatem i ogólnie jest bardziej lajtowy i wogóle od tej serii mam swego nicka :P.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #144 dnia: Września 20, 2007, 23:54:04 pm »
September 20, 2007 - While it might be nice to dream of a deluge of Ninja Gaiden 2 information to come out of the 2007 Tokyo Game Show, the game was just announced last week. It's a long way to go before the game comes out in 2008. But that didn't stop us from sitting in on a behind closed doors demo of the game with Microsoft and Team Ninja. The gameplay shown was the same as what was played at last week's press conference and later disseminated through Xbox Live, but we did get the opportunity to toss a few questions towards the game's makers to learn more.

The demo began with a scroll through the mission select screen before settling on the now familiar Aqua Castle stage. We did notice the stage titled Captured Godess had an image of the Statue of Liberty with lightning in the background as its icon. We can't wait to see what Ryu does in New York City. For now, more canal-ridden streets are what we get.

As the demo played out, we noticed a few more things we hadn't seen before. Ninja Gaiden 2 employs a regenerating health bar, though taking too much damage will decrease the amount you can recover at the battles end. We were told that this system won't take the place of health restoring items, but it will help to make the game more smooth as you won't always have to pause the game to recover life. You will, however, have to beat every enemy you encounter before the life bar will begin to refill.

Furthering this cause is the weapon system. Changing weapons is indeed mapped to the d-pad rather than having to pause the game as you did in Ninja Gaiden. The game does stop while you are selecting weapons, so you can't do it on the fly.

The two new weapons, a scythe and the wolverine claws, don't have names yet. We were told the upgrade system for weapons would be similar to what we saw in the original Ninja Gaiden. For those that didn't play it, each weapon could be upgraded one or more times by spending cash. As they were improved, they became more powerful and their move list expanded. It looks like you'll need the help upgraded weapons bring, too. The player demoing the game to us died, though god-mode was turned on so he just kept right on playing. This happened after he injured a few ninjas who then decided to dive on him and detonate themselves. The explosion of blood that followed was gore at its finest.

When we first saw the Ninja Gaiden 2 demo, we thought the new hurricane ninpo was pretty much the bee's knees. Now we're fans of the fire spell. This one doesn't just kill those around you. It sets them on fire, causing them to scream and run in circles as they slowly burn to a crisp. It doesn't quite have the dismemberment and blood everywhere wow factor the hurricane ninpo does, but it'll make you grin as morally questionable thoughts race through your head.

The demo ended at the same point, just before the huge boss battle. In the question and answer session that followed, we learned a bit more. First, Ryu will be the only playable character in Ninja Gaiden 2. Sorry, there won't be any heavy chested axe-wielding divas for Xbox 360 owners to play as. We also learned that the DS Ninja Gaiden: Dragon Sword and Xbox 360 teams are working closely together to ensure the Ninja Gaiden world makes sense. That'll be a first. We'll have to wait and see, though, as the group remained quiet on what sort of story we could expect to see in Ninja Gaiden 2.

-No Rachel, just Ryu
-Haven't decided on names for the Scythe and Claws yet
-Regenerating health bar WILL NOT take the place of health-regenerating items, but serve to move the action along quicker.
-regeneration will not take place until after all enemies in a sequence are killed.
-d-pad switching does indeed pause the game
-the fire ninpo causes enemies to run around shrieking while on fire
-suicide ninjas will crawl up to you and blow themselves up

The game does stop while you are selecting weapons, so you can't do it on the fly.


Tak , tak , tak tak  8)

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #145 dnia: Września 22, 2007, 07:21:14 am »
Cytuj
The game does stop while you are selecting weapons, so you can't do it on the fly.
YES YES YES  :D

Z tegorocznego TGS najbardziej czekałem na trailer NG2 ale się nie doczekałem, szkoda  :(

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #146 dnia: Września 22, 2007, 10:23:42 am »
Ja bym powiedzial no, no, no ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #147 dnia: Września 22, 2007, 19:34:35 pm »
To była ironia.   8) Jeżeli tego nir poprawią a pewnie nie to sprdolą cały system w tej wybitnej grze.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #148 dnia: Października 23, 2007, 11:04:54 am »
ke ?!  :roll:

Może on ma na myśli polskie no , no .. no ?! ;>

co kol wiek......


Opublikowane: Wrzesień 22, 2007, 19:44:48
Itagaki o NG2

October 1, 2007 - Team Ninja leader Tomonobu Itagaki let Ninja Gaiden II speak for itself at Microsoft's pre Tokyo Game Show press conference last month, as he unveiled the game through a live ten minute play demonstration that reportedly left the members of the press nearest the stage with blood stains. The same day of the demonstration, Itagaki sat down with the editors of Famitsu Xbox 360 to delve into specifics regarding the highly anti(pipi)ated sequel.

Full development on Ninja Gaiden 2 started immediately after the end of Dead or Alive 4's development, Itagaki disclosed to the magazine. Even as DOA4's development cycle neared its end, the Team Ninja staff was doing some work on Ninja Gaiden 2 in the background.

Reflecting on the original title, Itagaki noted that while many praised it, he personally felt that it was released with many areas that still needed fixing. These areas weren't implemented due to time and system power constraints. With Ninja Gaiden 2, Itagaki feels that Team Ninja is now able to address these issues.

And just how many areas of improvement are we looking at? Itagaki feels that the difference between Ninja Gaiden and Ninja Gaiden 2 is similar to the difference between Dead or Alive 1 and its sequel. If you've never played the original DOA, you'll have to take our word for it: Team Ninja went in a notably different direction for part 2.

The core gameplay seems to be undergoing a few changes. "Whether or not Hayabusa is strong is up to the player," said Itagaki to the magazine. "This time, the enemies will once again really come at Hayabusa with the intention of killing him. However, this time, while the last game was defense based, we'd like to make this one a bit more on the offensive side."

One of the biggest improvements hinted at in the demonstration was of a simplified weapon selection system that allows you to switch between weapons without going into a menu. Itagaki made it clear to Famitsu, however, that players will not be able to switch between weapons on the fly, as this would change the game dramatically. This seems to suggest that you won't be incorporating weapon changes into combos.

Itagaki also touched up on the sequel's mysterious auto health recovery system. Hayabusa's health recovers automatically as you play, although not all the way to its max level. As reason for including this feature, Itagaki joked that he was tired of seeing health items scattered about game worlds. He also feels that having the game automatically recover for the player doesn't change the gameplay all that much from having players purchase and stock up on recovery items.

The original's camera system was an area of complaint for some players. Team Ninja appears to be spending quite some time on the camera system for the sequel. The up and down camera movement has been "considerably redone," Itagaki noted. He also made note of the game's dynamic camera work as something that's taking up valuable development time.

As a specific example of the changes to the camera system, Itagaki brought up the situation where Hayabusa opens a door. In the first game, the game would switch to a view of Hayabusa's front. In Ninja Gaiden 2, rather than a sudden jump in angle, the transition will be smooth.

During the play session at the press conference, the game's director did not once use the R trigger to reset the camera. All camera movements during the demonstration were done automatically by the game. This was done, according to Itagaki, to let the viewers get a better look at the game. He feels that there's a difference between a camera that works for players and a camera that works for those watching the game, so a manual camera will be included in the game.

The Japanese genre for the game, in case you're not aware, is "Violence Action." Regarding the impressive level of violence shown during the play demonstration, Itagaki feels that sex and violence are two areas that are widely desired in entertainment, and that while DOAX takes care of the former, Ninja Gaiden 2 will do even more for the latter. Famitsu 360 suggested to Itagaki that the game may get a Z rating, which is the rating that games like Grand Theft Auto get in Japan. "We're making it with that intention," replied Itagaki.

With all the blood and body parts flying about, you'll be happy to know that Team Ninja is using a physics engine to make everything move realistically. This engine was developed in-house. The team originally considered using the Havok engine. However, while Itagaki feels that this engine might be great for first person shooter games, in a high speed 60 frames per second action game, it's difficult to get adequate performance.

It's unfortunate that we didn't get to sample Ninja Gaiden II for ourselves at the Tokyo Game Show. What we saw during the live demonstration looked far along, however, so the wait for some hands-on time with the world's first "violence action" game hopefully won't be too far off.
Opublikowane: Październik 08, 2007, 16:29:36
The zoomed-in camera instant death move Hayabusa was seen doing is called the "Obliteration technique" and is done by pressing Y next to an enemy who's had a limb or two removed.

There is a new "main enemy" who is also, like Hayabusa, a "super ninja." The article quotes Team NINJA as saying the new enemy is "bad-ass looking."

Dabilahro (horribly misspelled in the article) is NOT returning.

The game is far more linear (not just the level that we saw; supposedly all of it is like that to eliminate back-tracking and 'dead' areas).

The team believes that the fantasy setting of NG2 will help it avoid the AO Manhunt was recently given and get the M rating they want.

Go to http://www.woodgrovebank.com. Trust me. It will eventually lead to a Viral campaign. Right now it'll just point you to a Microsoft site. But apparently the URL is shown on marquees in some of the games' stages.

Development is currently at about 40%, with the game supposed to ship in Spring of '08. But we know Team NINJA better than that, don't we? ;)

Online is currently not anywhere on the slate. And it doesn't seem that it ever will be for NGII.

Tonfas are a new weapon confirmed (but not pictured, unfortunately).

It was already shown, but enemies who've been. . .amputation procedure patients are still threats. An example given is an enemy who's had its legs removed can pull the pin on a grenade and drag itself towards you. Tight stuff there.

Supposedly the enemy AI will use cooperative attacks on you in the final game, but advanced AI hasn't been added to the game yet.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #149 dnia: Października 23, 2007, 13:19:40 pm »
Cytuj
Development is currently at about 40%, with the game supposed to ship in Spring of '08. But we know Team NINJA better than that, don't we?
Cos szybko (chyba nawet za) chca ja wypuscic ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #150 dnia: Października 23, 2007, 13:39:21 pm »
Prace nad grę trwają od momentu wypuszczenia na rynek DOA4.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #151 dnia: Października 23, 2007, 13:53:19 pm »
To zmienia postac rzeczy ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #152 dnia: Października 26, 2007, 02:57:15 am »
http://games.kikizo.com/features/teamninja_iv_oct07_p8.asp

Od strony 8 nowości o NG 2

Cytuj
I got my EGM issue today and I immediately read the NG2 article. What little bit of information that really surprised me was when Itagaki said the animation and AI were only 30% complete. He then went on to say that the advanced AI scripts and the cooperative AI hasn't even been implemented yet, so everything we've seen in the stage demo was just the AI in it's basic form. Imagine how crazy the game is going to be in the final build

Z forum NG .


30% o_O
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2007, 03:01:44 am wysłana przez Soul »

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #153 dnia: Października 26, 2007, 07:04:54 am »
http://games.kikizo.com/features/teamninja_iv_oct07_p8.asp

Od strony 8 nowości o NG 2

Cytuj
I got my EGM issue today and I immediately read the NG2 article. What little bit of information that really surprised me was when Itagaki said the animation and AI were only 30% complete. He then went on to say that the advanced AI scripts and the cooperative AI hasn't even been implemented yet, so everything we've seen in the stage demo was just the AI in it's basic form. Imagine how crazy the game is going to be in the final build

Z forum NG .


30% o_O
IMO takie procentowe ukończenie gry zawsze uważałem za marketingowy bełkot i nawet w przypadku uwielbianej NG nie zmienię zdania.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #154 dnia: Października 26, 2007, 13:30:17 pm »
http://games.kikizo.com/features/teamninja_iv_oct07_p8.asp

Od strony 8 nowości o NG 2

Cytuj
I got my EGM issue today and I immediately read the NG2 article. What little bit of information that really surprised me was when Itagaki said the animation and AI were only 30% complete. He then went on to say that the advanced AI scripts and the cooperative AI hasn't even been implemented yet, so everything we've seen in the stage demo was just the AI in it's basic form. Imagine how crazy the game is going to be in the final build

Z forum NG .


30% o_O
IMO takie procentowe ukończenie gry zawsze uważałem za marketingowy bełkot i nawet w przypadku uwielbianej NG nie zmienię zdania.


ja czekam na NG2 z zapartym tchem, zagrywam sie w NGBlack i jest dosc ciezko, w sumie nie dawno zaczalem...pytanie, ile tak srednio tra ukonczenie tej gry!? i ilu bosow jest?

Tangoxbox

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #155 dnia: Października 26, 2007, 20:49:46 pm »
http://games.kikizo.com/features/teamninja_iv_oct07_p8.asp

Od strony 8 nowości o NG 2

Cytuj
I got my EGM issue today and I immediately read the NG2 article. What little bit of information that really surprised me was when Itagaki said the animation and AI were only 30% complete. He then went on to say that the advanced AI scripts and the cooperative AI hasn't even been implemented yet, so everything we've seen in the stage demo was just the AI in it's basic form. Imagine how crazy the game is going to be in the final build

Z forum NG .


30% o_O
IMO takie procentowe ukończenie gry zawsze uważałem za marketingowy bełkot i nawet w przypadku uwielbianej NG nie zmienię zdania.


ja czekam na NG2 z zapartym tchem, zagrywam sie w NGBlack i jest dosc ciezko, w sumie nie dawno zaczalem...pytanie, ile tak srednio tra ukonczenie tej gry!? i ilu bosow jest?

to dlugo czekal nie bedziesz, premiera na wiosne 2008 :)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #156 dnia: Października 26, 2007, 22:21:49 pm »
Lato 2008 r

Supersonic

To się jeszcze okażę ;]

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #157 dnia: Października 26, 2007, 22:42:51 pm »

Z DoA 4 było podobnie. Procentów przybywało a gra wyglądała tak samo. Poza tym jest wiele takich przykładów. Nie wierzę w takie dyrdymały. I są mi zbędne bo NG2 mną pozamiata i nie potrzebuję do tego z...stej grafy a ta na pewno nie będzie rewelacyjna jak była w jedynce (na swoje lata oczywiście).
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2007, 22:45:05 pm wysłana przez Supersonic »

Tangoxbox

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #158 dnia: Października 28, 2007, 14:17:18 pm »
Lato 2008 r

Supersonic

To się jeszcze okażę ;]


W najnowszym numerze magazynu EGM zamieszczono kilka nowych informacji odnośnie szykowanego przez Team Ninja tytułu Ninja Gaiden 2. Premiera tej wyczekiwanej przez sporą grupę osób gry ma odbyć się już na wiosnę przyszłego roku. Niestety twórcy nie przewidują zawarcia trybu rozgrywki wieloosobowej przez Xbox Live. Za to w kampanii dla pojedynczego gracza przyjdzie poruszać się po kilku prawdziwych lokacjach jak Tokio, Nowy Jork oraz Wenecja. Głównym przeciwnikiem Ryu ma być jakiś inny super ninja, wyglądający naprawdę mało przyjemnie. Dojdzie również spory wachlarz nowych ciosów dla naszego bohatera, pozwalających na rozczłonkowanie ciał przeciwników i zalanie krwią ekranu - a co ciekawe pourywane kończyny mają zostawać w okolicy i nie znikać. Poza tym wrogowie będą bardziej skuteczni w swoich działaniach przeciwko nam, ponieważ dostaną możliwość wyprowadzania wspólnego ataku.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #159 dnia: Października 29, 2007, 09:31:44 am »
http://www.n4g.com/ViewImage-O77209-I77215.aspx

Skany  z EMGmu

Co by tu dużo nie mówić , jak dla mnie grafika już jest na bardzo dobrym poziomie ! a może być jeszcze lepiej i będzie lepiej! Nie oczekuje jakiegoś dużego skoku , ale HDR momentami mną na pewno zamiecie , tekstury też na pewno wrzucą kapitalne , wygląda to ciut lepiej od Sigmy , a już Sigma mocno dawała radę   :shock:



o_O

zaraz będę miał nowego Siga   8)

Co do procent , to fakt z nimi zawsze u niech jest różnie , a prawdy dowiemy się w momencie zagrania w NG DS i NG 2 , co do grafiki znacie moje zdanie będzie lepiej , dorzucą lepsze tekstury , HDR jakiś motion Blur  przy 60 fpsach mamy cuda na ekranie +krew = ORGAZM   :cool: :cool: :cool:  :shock:

Jeżeli chodzi o to 30 % AI i animacji to jako  fan NG , po obejrzeniu pierwszego gameplaya stwierdzam że faktycznie mało jeszcze dodali , typy momentami nie atakują , brak co op ruchów , animacji było naprawdę nie wiele ( jedno combo i rzut . w przypadku ludzkich postaci) Zero odbijania się od ścian , zero odbijania się od naszych przeciwników   . Naprawdę sporo jeszcze brakuje, a sam Itagaki w którymś z ostatnich wywiadów powiedział że tak na prawdę jeszcze nic nie widzieliśmy  , co będzie miał do zaoferowania końcowy produkt , ściema ? lanie wody?! zobaczymy . Mają czas , mają możliwości ,poznali lepiej X360 przez ten czas , więc naprawdę może być GRUBO! I jestem plewień że będzie , panowie szykuje się nam taki slasher , który nas pozamiata konkretnie, nic z nas nie zostanie i przynajmniej zemnie   :cool:  . Także suma sumaru (chyba tak się to pisze ) wierze w te 30 % bo naprawdę jest goło .

 8) :grin:


http://www.gamersyde.com/news_5443_en.html

parę nowych screenów .

« Ostatnia zmiana: Października 30, 2007, 00:03:02 am wysłana przez Soul »