Autor Wątek: Street Fighter IV  (Przeczytany 88998 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #560 dnia: Marca 25, 2009, 10:44:32 am »
SF3TS i SF3DI są kapitalne jeśli chodzi o grywalność!Ale mam nadzieje że jak dorwie tego zielonego pada to bedzie ogień :D.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

altar34

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 01-02-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #561 dnia: Marca 25, 2009, 11:22:10 am »
A-n zaintrygował mnie Twój problem z "Flash Kick do Double Flash" więc spróbowałem czy to rzeczywiście takie trudne.
Na 20 prób 16 udanych :grin: a zaznaczam, że nie mam doświadczenia jeśli chodzi o Guile.
Pomysł mam tylko jeden i chyba już wiesz jaki... :smile:


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #562 dnia: Marca 25, 2009, 11:26:08 am »
altar34 czy mógłbyś sprawdzić jak na sticku wychodzi Guilem Flash Kick cancelowany do Double Flasha? 
Albo Goukenem HK do Super Combo?

Edit: heh widzę, że już sprawdziles, dzięki!

altar34

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 01-02-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #563 dnia: Marca 25, 2009, 12:15:33 pm »
Cytuj
Edit: heh widzę, że już sprawdziles, dzięki!
8)
Goukena zaraz sprawdzę...
: Marzec 25, 2009, 11:40:45 am
Z Goukenem jest znacznie trudniej bo trzeba zrobić to bardzo szybko.
20 prób 11 udanych

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #564 dnia: Marca 25, 2009, 12:37:07 pm »
To i tak wysoka średnia...

Ja na padzie mam: 200 prób/0 udanych :?
Sporo krwi napsuł mi też cios Dalshima: MK, Yoga Flame - ale zastosowanie skrótu bMK , df, b+P pomogło i teraz wchodzi bez problemu
: Marzec 25, 2009, 12:26:25 pm
Z Goukenem jest znacznie trudniej bo trzeba zrobić to bardzo szybko.
20 prób 11 udanych
Jak to klepales:
HK czy bHK?, qcf, qcf+P
czy też może da sie to zrobić tak:
qcf+HK, qcf+P???

altar34

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 01-02-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #565 dnia: Marca 25, 2009, 13:16:17 pm »
Cytuj
qcf+HK, qcf+P???
dokładnie tak 8-)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #566 dnia: Marca 25, 2009, 13:39:46 pm »
Cytuj
qcf+HK, qcf+P???
dokładnie tak 8-)
I takie coś wchodzi jako HK i Super Combo?

altar34

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 01-02-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #567 dnia: Marca 25, 2009, 13:47:55 pm »
Tak

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #568 dnia: Marca 25, 2009, 14:35:04 pm »
Mam takie małe pytanie, czy wyrwania z zrzutów maja może swoje specjalne animacje (jak np. w VF4)?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #569 dnia: Marca 28, 2009, 13:03:50 pm »
Gramy coś dzisiaj?? :cool:

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #570 dnia: Marca 28, 2009, 17:48:07 pm »
Ktoś ma platynę? Uważam, że zdobyć takie trofeum jest za trudno, nie ma sensu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #571 dnia: Marca 30, 2009, 10:22:31 am »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95339,6440830,Ranking_postaci_w_Street_Fighter_IV_wedlug_japonskich.html

Cytuj
(...)Nie próżnują jednak japońscy wymiatacze, którzy skompilowali powyższą listę. Co oznaczają te tajemnicze cyferki? Bierzemy jedną postać z boku, jedną z góry i w ten sposób poznajemy ilość walk z 10, którą wygra postać po lewej. Przykład - Sagat wygra 5/10 z Sethem i 6/10 z Blanką.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #572 dnia: Marca 30, 2009, 11:48:32 am »
Z Sakurą i Danem na tych miejscach to jakiś żart!
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

hanza

  • Gość
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #573 dnia: Kwietnia 01, 2009, 01:16:42 am »

niezla akcja

Tarniak

  • Gość
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #574 dnia: Kwietnia 01, 2009, 07:37:05 am »
Gościu grający Sagatem to niezły debil skoro nie poczekał do KO. :lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #575 dnia: Kwietnia 01, 2009, 14:19:35 pm »
Emocje wziely gore.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #576 dnia: Kwietnia 01, 2009, 15:08:01 pm »
No cóż, jeśli był to jakiś większy turniej, to jest powód do psychicznego bólu, większego niż u bohaterów książek Barker'a.
A skoro tyle osób było zgromadzonych, to chyba o 4$ nie grali.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #577 dnia: Kwietnia 07, 2009, 17:32:32 pm »
W końcu położyłem łapy na SF IV. Gram od paru dni i powiem, że jest wyśmienicie :cool: Dokładnie tego oczekiwałem. Gram na padzie i jak dla mnie jest dobrze. Wkurza mnie tylko, że nie można przypisać taunta pod select, bo czasem nie wchodzi HP + HK ;) Można fajnie kombinować z combosami, Super Cancel's i Focus Attack's. Ostatni boss to momentami przeginka - teleport, rzut, teleport, rzut, mega-priorytetowy shoryuken i powtórka (no i jak dla mnie Seth ma najgłupsze Ultra Combo ze wszystkich). Z nowych twarzy najbardziej mi pasuje Rufus, najmniej C. Viper. Kucharz w środku. Mimika twarzy postaci to pierwsza klasa. Pełno rzeczy do odkrycia, triale, survivale itp. Jest dobrze :cool:
Ogólnie gra jest mega-miodna, daje multum radochy z sadzenia combosów oraz jest wymagająca, za co duży plus.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #578 dnia: Kwietnia 08, 2009, 18:28:55 pm »
Ja na razie nie gram, bo mam tak 2 pady rozklekotane, że jak gram w CoD4 to mi się cały czas nóż włącza :mad: Czekam na sticka 8-)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #579 dnia: Kwietnia 08, 2009, 18:35:34 pm »
Grales na analogu?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #580 dnia: Kwietnia 08, 2009, 18:38:21 pm »
Próbowałem trochę i nic mi z tego nie przyszło, same straty :sad:

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #581 dnia: Kwietnia 08, 2009, 18:38:57 pm »
Ja na razie nie gram, bo mam tak 2 pady rozklekotane, że jak gram w CoD4 to mi się cały czas nóż włącza :mad: Czekam na sticka 8-)
Chcesz powiedzieć że Dual 3 nie jest na tyle wytrzymały żeby wytrzymać starcie z bijatykami? Zawsze mi się wydawało że Duale są nie do zaj*bania :shock:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #582 dnia: Kwietnia 08, 2009, 18:43:45 pm »
Ja na razie nie gram, bo mam tak 2 pady rozklekotane, że jak gram w CoD4 to mi się cały czas nóż włącza :mad: Czekam na sticka 8-)
Chcesz powiedzieć że Dual 3 nie jest na tyle wytrzymały żeby wytrzymać starcie z bijatykami? Zawsze mi się wydawało że Duale są nie do zaj*bania :shock:
Ja tak samo jak Wooyek czekam na sticka...
1 pad ma całkowicie zyebanego d-pada, drugi czasami zacina się na jakimś kierunku - na dłuższą metę granie na padzie to większe koszty niż zakup AS!

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #583 dnia: Kwietnia 08, 2009, 18:47:16 pm »
hmm chcialbym widziec jak gracie ups graliscie na waszych padach
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #584 dnia: Kwietnia 08, 2009, 19:00:28 pm »
hmm chcialbym widziec jak gracie ups graliscie na waszych padach
Ja też :P Mnie to troszkę zdziwiło pamiętając co mój brat wyprawiał z dualem 2 jak grał w tekkena 5 szczególnie jak przegrywał. Pad ciągle latał w powietrzu :lol: a mimo to działa normalnie. No chyba że Duale 3 są gorsze jakościowo.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 08, 2009, 19:03:53 pm wysłana przez ubol »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #585 dnia: Kwietnia 08, 2009, 20:26:00 pm »
Ja zniszczyłem pada na Trialach...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #586 dnia: Kwietnia 16, 2009, 16:05:58 pm »
Nie jest to podstawą, ale polecam. Posiadam kilka AS, niektóre jak ten z Asciiware, czy słynny kontroler od Namco pamiętają czasy mordobić z PSX. Jednak moimi ulubionymi są model Hori i High Grande Virtua Stick. Oba można zakupić nawet za mniej niż 300zł (nowe). Zawsze można wyłozyć odpowiednią gotówkę i stworzyć swój niepowtarzalny arcade stick na zamówienie. Piękna sprawa.

Tego typu kontroler, to dla miłośnika mordobić pieniądze nie wyrzucone w błoto. SF IV, VF5 (ja tam jeszcze od czasu do czasu gram), SC4, T DR (gra ktoś, to możemy się umówić na kilkanaście pojedynków) teraz, a przed nami VF5R, Tekken 6 BR.

Co do gry właściwej, to KONIECZNI AS. Do mordobić spisuje się najlepiej. Wystarczy porobić knee, DLC Akirą (VF przyp. SW) na padzie i na AS. Oczywiście po odpowiednim treningu na obu będziesz mial wysoką skuteczność, ale AS oferuje  niespotykaną płynnośc , jak i szybkość w wykonywaniu kombinacji (patrz Tekken).

Do SF , to już całkowita poezja. tym bardziej, że zarówno DS3, jak i SA mają nie za specjalne L2/R2.
Ale nawet nie chodzi o nie. Grając narobisz sobie bąbli niepotrzebnie (d - pad). Poza tym, to o czym wcześniej wspominałem. AS dla mordobić jest tym czym kierownica dla gier wyścigowych.

A jeśli już musisz wybrać wersję, a nie masz AS, to koniecznie odsłonę na PS3.
DS3/SA, to dalej nie AS, ale da się grac poprawnie, nawet dobrze i przyjemnie zarazem. Nie twierdzę , że x pad kiepski jest, bo to kawałek przyzwoitej rzeczy, dobra do Dead Rising, nie kiepska w Ninja Gaiden 2 , jednak do mordobić, a szczególnie do SF jest TRAGICZNY. A to wszysko przez d pad właśnie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #587 dnia: Kwietnia 16, 2009, 16:33:03 pm »
A jeśli już musisz wybrać wersję, a nie masz AS, to koniecznie odsłonę na PS3.
DS3/SA, to dalej nie AS, ale da się grac poprawnie, nawet dobrze i przyjemnie zarazem. Nie twierdzę , że x pad kiepski jest, bo to kawałek przyzwoitej rzeczy, dobra do Dead Rising, nie kiepska w Ninja Gaiden 2 , jednak do mordobić, a szczególnie do SF jest TRAGICZNY. A to wszysko przez d pad właśnie.
Podobno ten zielony pad do X360 jednak daje radę.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #588 dnia: Kwietnia 16, 2009, 16:34:04 pm »
Ostatnio podobno był AS do x0 na alledrogo. Poszedł błyskawicznie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #589 dnia: Kwietnia 16, 2009, 17:08:27 pm »
Co nie zmienia faktu, że do mordobić - czy to VF5, czy SC3 - zdecydowanie należy wybrać AS. Oczywiście o ile ktoś lubuje się w tego typu grach, bowiem nie ma sensu wydać 300-400 zł (choć oczywiście i dobrego zakupu można w granicach 160zł dokonać), jeśli od święta gra się w SF IV, albo ktoś nie przepada za tego tupu grami.

Nie testowałem zieleńca, ale arcade stickiem na pewno nie jest. Jeśli ktoś myśli o zabawie z SF IV na x360, to raczej wykosztuje się, choćby na AS za 96zł (też niezłe są w tej cenie, choć bez rewelacji).
A jeśłi ktoś SF IV kupił tylko dla achievementów , to raz "gratulacje" podejścia, dwa i tak na padzie wiele nie zdziała w temacie punktów - poszczególne zadania na AS są wymagające, dodatkowo odpowiedni skill jest wymagany, d-pad z x0 to uniemożliwi.

Posiadając SF IV na PS3, gracz jest się w o tyle lepszej sytuacji, że DS3, będąc w prostej linii kontynuatorem poprzedników .... dobrze się spisuje w tej grze. Bez zachwytu, ale jak ktoś chce zabawić się na przyzwoitym nawet poziomie, nie musi wcale kupować AS. Choć to zalecane jest.

Słowem: 1 AS (jeśli chcemy najlepszej kontroli, lubujemy się w tego typu gatunku),
            2 DS3/SA (jeśli mordobicia to dla nas gry, w które gramy ot tak sobie i nie przywiązujemy do nich większej wagi a w SF IV już po kwietniu raczej grać nie będziemy, lub okazjonalnie.

Jeśli ktoś jednak ma x0, to tu raczej powinien się wykosztować, ponieważ granie na tym padzie w tą grę, to jak granie na macie/przy użyciu kierownicy w Diablo/RTS.
Niby się da, ale jakoś tak ....

Ze customami/SC, czy ogólnie grą w SF , czy to w SSF2T, serię Ex, Zero/Alpha, III, et cetea, nigdy nie miałem problemu na AS/DS, jednak jak zagrałem w wersję na x0 .... było gorzej niz na poprzednim X'ie, czy w VF5, na tym padzie. I tu nie ma tłumaczenia "są różne gusta/kwestia przyzwyczajenia".


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #590 dnia: Kwietnia 17, 2009, 11:09:35 am »
Capcom details Street Fighter IV updates:
http://www.andriasang.com/e/articles/2009/04/17/sfiv_updates_detailed/

Cytuj
Following up on an announcement made last week at the Street Fighter IV official blog, Capcom shared final details today on a major update for the fighter. Set for April 24, the fully free update adds new shared and console-specific features to the PS3 and Xbox 360 versions of the game.

Both versions will get the previously announced Championship Mode and Battle Replay Viewer.

Championship Mode allows players to take part in on-the-fly tournaments during network play. Following the update, a "Championship" toggle will be added to the network play area of the game. Check this, and you'll be placed in existing tournaments for upcoming network fights through arcade wait mode, quick match, or custom match.

Battle Replay Viewer allows players to view replay footage of winning players from the Championship Mode. These replays are added to a replay ranking. Replays found in this ranking can be viewed at any time.

The 360-exclusive functionality allows players to download replays from a replay list to their harddisk or memory card for viewing even when not connected online. The Key Display functionality allows players to display key press information, which can be combined with slow motion replay functionality to study the timing of top players.

The PS3-exclusive functionality allows players to flag replays as "Interesting," "Skillful", and "Beautiful" (these are translations of the Japanese options; the official English versions may differ). These flags can be placed at any point during the replay through quick button presses. The PS3 version's replay ranking is updated according to these votes.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #591 dnia: Kwietnia 17, 2009, 15:44:16 pm »
Ciekawe tylko czemu w tak rzekomo fantastycznie zbalansowanej grze (taa), podczas potyczek on line spotyka się co rusz te same postaci.
Ja przykładowo natykam się głównie na : Ryu, Akume. Choć nie powiem, zdarzyło się trafić na M. Bisona, Fei LOnga , czy Zangiefa, osobie sterującej chyba przycisk się zaciął, ponieważ używała jednego zagrania tylko. A gdzie Cammy, Rose?

Fakt, był jeszcze jakiś rzeźniczy Gouken.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #592 dnia: Kwietnia 17, 2009, 15:53:52 pm »
Nie tak dawno był turniej w Japonii i koleś wygrał go Dhalsimem. Co do Zangiefa, to mam u niego najgorszą statystykę winsów. Nawet z Sethem mi lepiej szło :o Fakt, że te przegrane nastukałem jak zaznajamiałem się z grą, ale jednak. Wiadomo, że shoryukenowcy są dobrzy i chyba najbardziej przystępni. Po prostu aby dobrze grać innymi postaciami trzeba im poświęcić więcej czasu. Ale i tak, patrząc na ciosy Akumy i Balroga z miejsca widać, kto jest w lepszej sytuacji.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #593 dnia: Kwietnia 17, 2009, 18:05:26 pm »
W sumie racja, bo od SSF2T, czy to w SFZ2, czy SF III Ryu, Ken i Gouki (Akuma) jawią się niczym Mishimy w Tekken. Zobaczymy co Gouken pokaże, miałem przyjemność walczyć z dwoma osobnikami sterującymi nim (wysoko usytuowani w punktacji) i pogrom straszny (bynajmniej nie z mojej strony).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #594 dnia: Kwietnia 17, 2009, 18:13:10 pm »
Ja sobie to tłumaczę jako 'przegięcie fabularne'; no bo kto ma być badassem i madafakerem jak nie mistrz Ryu i Kena - Gouken oraz jego młodszy brat Akuma? :cool:.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #595 dnia: Kwietnia 17, 2009, 18:18:33 pm »
Patrząc na filmiki podczas rozpoczęcia trybu fabularnego, stawiałbym na M. Bisona. Szczególnie w alternatywnym stroju. Ale fakt Akuma/Ken/Ryu/Gouken swoje odbębnią/odbębnili.
Aż dziw bierze, że autorzy dopiero teraz zdecydowali się na prezentację Goukena. Za to jestem niepocieszony brakiem .... DeeJay'a. Brak T.Hawka jeszcze zniosę.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #596 dnia: Kwietnia 17, 2009, 20:51:06 pm »
Patrząc na filmiki podczas rozpoczęcia trybu fabularnego, stawiałbym na M. Bisona. Szczególnie w alternatywnym stroju.
To raz, dwa, że M. Bison zwykle kojarzy się jako ostatni boss.
Za to jestem niepocieszony brakiem .... DeeJay'a. Brak T.Hawka jeszcze zniosę.
Mi brakuje Guy'a. Mam nadzieję, że Capcom kiedyś dorzuci dodatkowe postacie jako DLC.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #597 dnia: Kwietnia 17, 2009, 20:54:47 pm »
Ja również domagam się Guy'a. W ogóle chciałbym więcej postaci z serii ZERO/Alpha.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #598 dnia: Kwietnia 17, 2009, 21:01:37 pm »
To i tak jest dobrze; co innego fani SFIII:3rd Strike, którzy zostali nieco pokrzywdzeni.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter IV
« Odpowiedź #599 dnia: Kwietnia 17, 2009, 22:26:38 pm »
Fani SF III raczej i tak zagrywali się Ryu/Kenem/Goukiem , więc chyba źle im nie jest.
Chłopaki, przyjdzie pora i na SF V , lub Super SF IV Turbo i nowe postaci. Nie domagajmy się wszystkich od razu - choć faktycznie, jeśli z Zero miałbym wybrać, to na pewno nie Różę.
Już wolałbym po stokroć Cody'ego.

p.s. Dzisiaj po raz pierwszy on line spotkałem Seth'a. Dostał 2-0, ale nie twierdzę, że łatwo było.