Autor Wątek: Hitman: Absolution  (Przeczytany 69023 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Hitman: Absolution
« dnia: Maja 06, 2008, 22:19:34 pm »
Nie mogłem sobie odmówić zaszczytu założenia tematu o nowym Hitmanie, mimo iż informacji o nim jest tyle, co kot napłakał. Ale najważniejszy jest sam fakt, że produkcja gry idzie pełną parą :D
Niezbędny link na potwierdzenie - http://www.gamercenteronline.net/?p=486

O grze nie wiadomo na razie nic, nawet kiedy się ukaże, na co się ukaże (chociaż tutaj nie powinniśmy spodziewać się żadnych "wyłącznościowych" niespodzianek, gra zapewne ukaże się na PS3/XO).

Tymczasem pozostaje nam snuć wizje odnośnie nowej części o panu 47. Czy powinniśmy spodziewać się jakiejś rewolucji w serii? W końcu 4 poprzednie części bazowały praktycznie na identycznym schemacie, wzbogacanym oczywiście, ale jednak bardzo do siebie zbliżonym. Taki Splinter Cell zmienił swoje oblicze wraz z "Conviction" (na ile dopiero się dowiemy), myślicie więc, że twórcy sięgną po jakieś nowe rozwiązania? Sam nie wiem na czym miałoby to polegać, ale pogdybać zawsze można (przy ogromie informacji jakimi nas potraktowano...).
Mimo wszystko, uważam, że Hitman pozostanie przy sprawdzonej formule oddzielnych misji (zawsze mogą chcieć wrzucić go w otwarty świat) w różnych zakątkach świata. Chciałbym powrotu mrocznego klimatu znanego z części trzeciej - dzięki mocy next-genów można by stworzyć coś bardzo gęstego, klimatycznego, chociaż misje w dzień też mają swój urok. Mówiąc o next-genach (lub jak kto woli - current-genach :P ), mam nadzieję, że twórcy zrezygnują już z przeżytku w postaci silnika Glacier, który wraz z K&L pokazał, że pora na jego emeryturę - chcę oprawy zapierającej dech w piersi :D .
Z rzeczy oczywistych - przydałaby się poprawa AI, zwiększenie możliwości cichej likwidacji celu, co wiąże się z jeszcze większym polem manewru. Chcę misji, w której celem byłby polityk przemawiający na jakimś wiecu w centrum miasta w obecności ogromnego tłumu - kombinowanie z dostaniem się w dobre miejsce strzału, ucieczka, mniam 8-) . Życzyłbym sobie również umniejszenia roli przebieranek, na rzecz elementów skradankowych, chociaż mam świadomość, że mogę się trochę zawieść w tym aspekcie.

Póki co, jesteśmy skazani na domysły, jednak najpewniej już wkrótce zostaniemy uraczeni pierwszymi konkretami, screenami :D (doczekać się nie mogę...).
PSN ID: WojtqGO

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 06, 2008, 22:28:07 pm »
Przebieranie się jest fajne :) Wiążę nadzieje z mozliwoscia manualnego skladania ubrania w kostke :D Mi do szczescia wystarczy nowy silnik, wiecej mozliwosci gimnastycznych 47, utrzymania klimatu i jeszcze wiecej opcji ukańczania misji :)

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 06, 2008, 22:45:27 pm »
Nie jasno się wyraziłem - oczywiście, że przebieranie i odgrywanie ról różnych osób (opera paryska w BM :roll: ) jest fajne, jednak chciałbym, żeby gra dawała też inne możliwości na zaliczenie misji ;)
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 06, 2008, 22:51:03 pm »
Jeśli chodzi o mnie, to mogą mi dać zwykły mission pack na silniku Blood Money i będę w niebie (herezja na dziś - Blood Money na XO jest ładniejszy od Kane and Lynch).
Boję się, że IO przekombinuje albo, że gra będzie przypominać tego felernego K&L. Czekam na materiały.  :cool:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 28, 2009, 19:30:14 pm »
W związku z ostatnimi wydarzeniami odkopuję dinozaura :D
http://www.xbox360achievements.org/news/news-3042-Hitman-5-Coming-2010.html
PSN ID: WojtqGO

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 28, 2009, 19:35:48 pm »
Dla mnie Blood Money było najlepszym co mogli zrobić w kwestii Hitmana więc raczej nie licze na jakieś zmiany wielkie tylko po prostu chciałbym nowe misje z panem 47 w roli głównej. Wystarczy wymyśleć jeszcze bardziej ciekawe misje i niezłą fabułe.

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 28, 2009, 19:43:26 pm »
Są różnice w Blood Money jeśli chodzi o wersje na PS2 i Xo, czy tylko podciągnięta grafika?
Zagrałbym sobie, bo ostatnio grałem w jedynkę Hitmana na PC lata temu.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 28, 2009, 19:44:55 pm »
Są różnice w Blood Money jeśli chodzi o wersje na PS2 i Xo, czy tylko podciągnięta grafika?
Zagrałbym sobie, bo ostatnio grałem w jedynkę Hitmana na PC lata temu.
Tylko grafika. Ja się dobrze bawiłem na XO mimo, że wersję na PS2 miałem już całkowicie ograną.

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 28, 2009, 19:55:20 pm »
Ja w Blood Money sprawdzałem tylko na XO. Tak jak poprzednie czesci musiałem przejsc na wszystkie mozliwe sposoby i ograć z każdej strony tą gre :D


Mam nadzieje że będzie nowiutki silnik, wrócą klimatyczne cut-scenki i genialna muzyka wywołująca orgazm sutkowy no i oczywiście zimny jak lód wizerunek 47'na.
Super by było gdyby było troszke więcej misji niż w BM i nieco bardziej rozbudowane, mam na myśli wielkość map i możliwości ukonczenia misji.
W sumie, nie są dla mnie niezbędne misje nocne jak w Contracts. Ten klimat misji w Hong Kongu czy dzungli z jedynki również jest swietny ;)

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 28, 2009, 19:57:24 pm »
Misja w BM w tym domku gdzie trzeba było kylym świadka koronnego bodajże też była ciekawa a rozgrywała się w pełnym słońcu :P.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 28, 2009, 20:02:07 pm »
Yep, A New Life, w pełnym słońcu miało swój genialny klimat. Tylko jeśli skupić się na celu to SA można było zdobyć w kilka minut, trochę bym to osiedle rozbudował.

W 5 poza nowymi misjami oczekuję genialnej szopki na 'narzedzia' z dwójki! Nie tylko na palne, jak w 3 i 4, ale również inne przedmioty do zabijania, które można zawiesić na ścianie - skalpel, kij golfowy, nóż i cała reszta innego ekwipunku do odnalezienia i zebrania na mapach.
Reszta ma zostać taka sama - nie chcę wielkich zmian, bo seria jest w obecnym stanie geniuszem.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 28, 2009, 20:09:12 pm »
Ja bym chciał jedynie więcej okazji do efektownej zabawy snajperką. Chciałbym większych przestrzeni, dzięki czemu można by wejść gdzieś na pobliski budynek i stamtąd zestrzelić cel w wielkim tłumie. Ah :roll:
Sądząc po zakończeniu BM znów możemy się spodziewać misji w azjatyckich lokacjach. Miło byłoby sprzątnąć jakiegoś bossa yakuzy w spokojnej japońskiej wiosce.
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 28, 2009, 20:16:18 pm »
Jeśli chodzi o snajpowanie - jak najbardziej, ale z usprawnionym AI w tej kwestii. Przykład - zabójstwo Alvaro D'Alvade, schodzimy z poddasza na balkon, wyjmujemy W2000 i już zazwyczaj wszyscy wiedzą, że na balkonie stoi łysy z wielką snajperką.

Z drobniejszych usprawnień oczywiście fizyka - prosty ragdoll jest już troszkę przestarzały, możliwość używania większych obiektów, jak wazony, lampy, krzesła, różne postury osób postronnych aby każdy strój nie pasował na 47 idealnie.

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 28, 2009, 20:25:10 pm »
Z tymi rozmiarami ubrań to nawet niezły pomysł. Nie zdziwiłbym się gdyby znalazł się w nowej części ^^.

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 28, 2009, 20:28:29 pm »
Aż przypomniał mi się genialny trailer Hitmana Contracts. Osobiście mój ulubiony trailer wszechczasów.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 553
  • Reputacja: 251
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 30, 2009, 12:44:55 pm »
Przebieranie się jest fajne :) Wiążę nadzieje z mozliwoscia manualnego skladania ubrania w kostke :D Mi do szczescia wystarczy nowy silnik, wiecej mozliwosci gimnastycznych 47, utrzymania klimatu i jeszcze wiecej opcji ukańczania misji :)

Jestem "za". Już nie raz udowodniono, że pomysł na rewolucję w serii, niekoniecznie musi trafnym być. Porządna oprawa, zmodyfikowana mechanika, klimat ten sam i będzie znakomita produkcja.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 30, 2009, 15:57:39 pm »
Seria Hitman jest o tyle specyficzna, że tutaj ja bym brał bez wahania zwykłe mappacki (coś w stylu kolejnych CoDów). Formuła gry jest sama w sobie genialna. A że poprawiona będzie grafika i gameplay rozbudowany - tym lepiej :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 553
  • Reputacja: 251
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 01, 2009, 07:29:21 am »
Zgadzam się. Ale ileż to już nie było wybornych wręcz konwencji, które jednak zmieniono - vide RE, SC, MK, SH. Jednym wyszło to na dobre, a innym niekoniecznie. Ja nie chciałbym aby podziękowano znacznie szkieletowi poprzednich odsłon.

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 02, 2009, 00:50:03 am »
Co sądzicie o tym że Gra i film beda mialy podobną fabułe? mama nadzieje ze nie wyjdzie coś w stylu tych wszystkich gier które są dodatkami do filmów ;/

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 02, 2009, 09:50:14 am »
To film będzie bazował na fabule gry, nie na odwrót. Któryś z developerów ostatnio wypowiedział się na ten temat (nie podam linka, nie pamiętam gdzie to było). Mówił, że nie powinniśmy się bać, gdyż to nie jest sposób, w jaki oni pracują.
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 02, 2009, 10:02:38 am »
Niczego innego bym się po IO nie spodziewał. Boje się tylko tego "a whole new direction", bo w obecnej formie wydaje się, że poprawić można niewiele, a popsuć wszystko. Dodatkowo IO nie pokazało na next genach żadnego dobrego silnika - K&L jest brzydkie (brzydsze od Blood Money na XO), Mini Ninjas to już w ogóle brak słów. Oby do swojej flagowej serii wymyślili coś dobrego.

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 02, 2009, 10:39:34 am »
W Kane & Lynch 2 też bym chętnie zagrał. Jedynka była bardzo przyjemna i miała ciekawą fabułe i klimat. Hitmana raczej sie nie da spieprzyć i myśle że IO wie co robi i nie da sobie w kasze dmuchać filmowcom.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 02, 2009, 23:57:58 pm »
Aha, jeszcze co do przenikania się filmu z grą i odwrotnie - mam wielką nadzieję, że nie będzie żadnych pieprzonych motywów z zakochiwaniem się 47, ani  w ogóle z pojawianiem się u Tobiasa jakichś typowo ludzkich emocji. Żal za grzechy w sycylijskim kościele z Silent Assasina był dobrze ukazany, ale wszelkie wątki miłosne całkowicie przekreślają dotychczasowy dorobek Hitmana i jego wizerunek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 553
  • Reputacja: 251
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 03, 2009, 11:38:19 am »
Co sądzicie o tym że Gra i film beda mialy podobną fabułe? mama nadzieje ze nie wyjdzie coś w stylu tych wszystkich gier które są dodatkami do filmów ;/

W X men , sprawdziło się to doborowo. Jak dla mnie jak najbardziej. Tylko niech obie produkcje wysoki poziom trzymają.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 12, 2009, 02:09:22 am »
Rocksteady robi Hitmana 5?

Istnieje prawdopodobieństwo, że to nie IO, a team od nowego Batmana pracuje nad Hitmanem 5:
http://www.joystiq.com/2009/08/11/actors-resume-lists-rocksteady-developed-hitman5/

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 12, 2009, 02:10:20 am »
No to będzie raczej wypas

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpnia 12, 2009, 08:31:50 am »
Brak jakiegokolwiek info na E3 całkowicie ostudził moje oczekiwania na tę grę....

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 12, 2009, 08:34:49 am »
Jak dla mnie to wcale nie wypas  :-?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 12, 2009, 09:48:27 am »
Nie miałem okazji zagrać w najnowszego Batmana, jednak zbiera on tak wiele bardzo pozytywnych opinii, że byłbym spokojny, gdyby zabrali się za Łysola. Pokazali już, że potrafią radzić sobie z dawaniem swobody do kombinowania dla graczy, a to najważniejsze w Hitmanie. IO wydaje 1. września swoich Mini Ninjas i raczej zaraz zabierze się do roboty nad K&L 2, więc nie mieliby kiedy spłodzić Hitmana, więc Eidos Square zdecydowało się na przeniesienie dochodowej marki do innego developera, który aktualnie skończył prace nad innym tytułem. I radzę przyzwyczajać się do myśli, że Mr. 47 powróci w chwale silnika UE3 (co mi akurat przeszkadzać nie będzie).

Dawać teaser za tydzień !! :twisted:
PSN ID: WojtqGO

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpnia 12, 2009, 09:58:04 am »
Nie wiem z czego tu sie cieszyć? Jeśli IO nie będzie odpowiedzialne za nowego Hitmana to raczej można powiedzieć że Blood Money był ostatnim dobrym Łysolem.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 12, 2009, 10:20:10 am »
Za szybko się uprzedzasz. Goście w Rocksteady udowodnili, że dobrze znają się na tworzeniu gier.
Zresztą nie zawsze sami twórcy najlepiej "czują" swoje dzieła (przykładowo: Star Wars). Nie wątpię tutaj w długoletnie zaangażowanie IO do przygód Hitmana, ale chcę powiedzieć, że również osoby trzecie, niezwiązane z produkcją danego tworu, mogą stworzyć coś niezwykłego. Skąd wiesz, czy w Rocksteady nie pracuje wielu zagorzałych fanów serii ? ;)
PSN ID: WojtqGO

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 12, 2009, 10:21:04 am »
Pracuje tam.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 12, 2009, 10:33:42 am »
Rocksteady ? No to z takim podejściem nie chciałbym, aby ktokolwiek inny niż IO kontynuował Hitmana :P
PSN ID: WojtqGO

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 12, 2009, 11:08:13 am »
:D

Będzie dobrze. Oby nie spłycili rozgrywki wzorem dzisiejszych trendów. Będzie dobrze... <powtarza to od ogłoszenia rozpoczęcia prac nad Mini Ninjas>

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 12, 2009, 11:17:30 am »
Mam nadzieje że nie zrobię liniowego shootera tylko pełnowymiarową kontynuacje 47'na w pełnej okazałosci.
Cholera, co sie stalo z licencja, najpierw shitowy film, potem eidos sprzedany, teraz zmiana developera. eh.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 12, 2009, 11:26:49 am »
I radzę przyzwyczajać się do myśli, że Mr. 47 powróci w chwale silnika UE3 (co mi akurat przeszkadzać nie będzie).
Brak IO mi nie przeszkadza, ale jeśli zobacze 47 na pieprzonym, wyeksploatowanym, obrzydliwym UE3 to mnie chyba szlag trafi. Już widzę tą zaawansowaną fizykę i interakcje z otoczeniem rodem z Gears od War...

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 12, 2009, 11:51:49 am »
Moze fani 47 mnie opierdolą , ale był bym zadowolony gdyby nowy Hitman stawiał na free roaming  :grin:

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 12, 2009, 11:51:57 am »
Wyekspoatowany to jest silnik na ktorym chodzily ostatnie 3 czesci Hitmana i pora go wreszcie zmienic ;]

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 12, 2009, 12:05:58 pm »
Moze fani 47 mnie opierdolą , ale był bym zadowolony gdyby nowy Hitman stawiał na free roaming  :grin:
Już stawiał - w Blood Money każdy level z otwartą strukturą i dowolnością wykonywania celów. Większego nie da się zaimplementować w takiej grze, bo  by GTA wyszło.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Hitman 5
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 12, 2009, 12:23:51 pm »
Moze fani 47 mnie opierdolą , ale był bym zadowolony gdyby nowy Hitman stawiał na free roaming  :grin:
Już stawiał - w Blood Money każdy level z otwartą strukturą i dowolnością wykonywania celów. Większego nie da się zaimplementować w takiej grze, bo  by GTA wyszło.

No właśnie myślę o takim GTA :) . Jedziesz autkiem -> śledzisz cel -> później po zaopatrzenie -> obserwacja i do dzieła -> kill -> ucieczka