Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 89253 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #560 dnia: Grudnia 10, 2020, 17:52:31 pm »
Spójrzmy na FF VII, które nie dostało nawet patcha premierowego. Jak się chce, to się da, tylko trzeba terminy dobrze ustawić - a to też nie była szybko robiona gra. Z drugiej strony, skoro CDP nie przeniósł premiery z kwietnia 20 na kwiecień 21, no to faktycznie nieco mieli związane ręce już, bo nie wypadało nie wydać gry w tym roku, nawet kosztem tego, że dopiero za 2-3 tygodnie będzie bez poważnych bugów fabularnych.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #561 dnia: Grudnia 10, 2020, 18:30:53 pm »
Dobra. Odebrałem wszystko co miałem. Jestem gotowy.
Teraz tylko z parę/ kilka godzin ściągania  :lol: i mogę zaczynać.
Będzie grane przez weekend.
P.S.
Przewodnik wygląda przepięknie.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #562 dnia: Grudnia 10, 2020, 18:54:42 pm »
Pamiętam jak sobie na gwiazdkę w 2014 roku kupiłem Edycje Rozszerzoną drugiej części Wieśka  i instalowanie połatanej gry z 6 godzin  :angel:

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #563 dnia: Grudnia 10, 2020, 19:23:46 pm »
U mnie idzie dość szybko. Mam już z 15%, a ściąga się 15 minut.
Co mnie zaskoczyło to ilość gb do pobrania. Na początku pokazywało 51 gb, a później zeszło do 43.

Samo wydanie piękne. Jak to u cdpr. Szkoda tylko, że reszta amatorów branżowych nie potrafi się zdobyć na takie wydawnictwa w cenie zwykłej gry.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #564 dnia: Grudnia 10, 2020, 19:27:23 pm »
Klimat i muzyka urywają głowę niczym Sub Zero podczas swych najlepszych lat. Strzela się całkiem nieźle. Niestety błędów gra ma od groma.
Pierwszy był dość niewinny - mój V nie mógł przeczytać raportu na swoim terminalu. Było to opcjonalne, więc można machnąć ręką. Niestety użyć inhalatora w samouczku już trzeba i ćwiczenia nie dało się wykonać. A to początek zabawy.  :-?

Mam dostęp do trzech wersji. Tej na SX jeszcze nie sprawdzałem. Na PS4 Pro (cyfra), gra wygląda całkiem, całkiem. Brakuje jej ostrości, nie jest to najpiękniejsza konsolowa pozycja, ale ma swoje momenty. Na PCMR natomiast .... Dobry Panie.  :o Pod nią ta gra jest stworzona. Tz. dalej jeżeli ktoś będzie chciał ją wykpić, to znajdzie sporo słabych elementów, ale różnica w stosunku do wersji konsolowych jest ogromna - nocą mamy tu pełnoprawne doznania godne nowej generacji. Ostatni raz tak olbrzymi skok jakościowy pomiędzy sprzętami widziałem przy The Divison II, więc tak, blacha otrzymuje najlepszą, najtańszą przy tym wersję.

Wieczorem może sprawdzę One/PS4, ale nie jestem pewny, czy jest sens - wieść niesie o 720p i kinowych doświadczeniach płynących z rozgrywki.
Czasami nawet otrzymujemy spadki do kilkunastu klatek.



CeDeP na dzień dobry sprzedał podobno ponad osiem milionów sztuk Cyberpunk 2077. To ogromny sukces. Dla gry, chyba lepiej byłoby, gdyby wyszła tylko na nowa generację i PC.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #565 dnia: Grudnia 10, 2020, 19:59:29 pm »
Sylvan ---> z tymi wersjami bazowymi PS4 i Xboxa to daj sobie spokój. To ponoć się dławi nawet przy tym 720 i wygląda dramatycznie.
8 mln preorderów było, ale pewnie ze sprzedażą dobija do 10-12 mln do końca roku.
Z optymalizacją się skompromitowali, ale to było już jasne w momencie, kiedy do recenzji wysyłali tylko kody na maszyny do pisania. Będę ogrywał na XoX, ale zamierzam po przejściu sprzedać i kupić kiedyś na PS5, w takiej jakości jaka powinna być. Chociaż nie będę kłamał, bo wydanie jest piękne i trochę żal mi to sprzedawać, ale jeszcze zobaczę.

Taka ciekawostka. Patch mi się już prawie ściągnął, a instalacja z dysku nadal trwa. Z pierwszej płyty dodam. Chyba że 2 jest tylko do rozruchu.

Ups. 2 dysk jednak też rzeźbi, a patch się już ściągnął. Lol.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2020, 20:03:40 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #566 dnia: Grudnia 10, 2020, 20:44:22 pm »
Myślę, że do końca roku z 15 mln bez większych problemów zejdzie.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #567 dnia: Grudnia 10, 2020, 22:08:21 pm »
Odpusciłem, jednak ps5 i demony a w przyszłym roku zasiądę do pełnoprawnej i przede wszystkim połatanej wersji  :grin:

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #568 dnia: Grudnia 10, 2020, 23:43:01 pm »
CeDeP na dzień dobry sprzedał podobno ponad osiem milionów sztuk

Na dzień dobry więcej, to były preordery, a część graczy kupowała dopiero w ciągu dnia. Myślę, że dziś do północy zjedzie spokojnie między 10-12 milionów. Część graczy pewnie kupi pod choinkę, licząc na trzeci patch i rozwiązanie problemów.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #569 dnia: Grudnia 11, 2020, 09:07:10 am »
Pograłem 4 h na XoX. W tym czasie 1x mnie wywaliło do dasha (na szczęście autosave jest). 1x musiałem restartować grę, bo misja się zawiesiła i nie mogłem ruszyć dalej. Jednak nic nie przebije tego co widziałem z dobre 15 minut na tv. Po spotkaniu jednego z bohaterów na samym początku gry, zaczęły z niego emitować figury geometryczne w różne strony ekranu, migoczące nieprzerwanie na ciemno. Jak chodziliśmy, jak jechaliśmy autem.  :lol: Nie wiem jak to wygląda na blachach, ale jeśli podobnie to recenzenci się zbłaźnili i tyle. Zawsze było tyle gadania na Ubisoft i bugi. To co powiedzieć o tym?

Sama gra? Póki co nie jest to szczyt szczytów. Jest jakaś tam historyjka, może i ciekawa, ale za krótko gram, aby ocenić. Na szczęście są ładne kobietki, więc świat zachodni będzie palił CP na stosach. W wybitnego rpga to nie wierzę, ale z całą pewnością jest tutaj świetny klimat i świat (miasto wygląda świetnie i jest ogromne). Zresztą ile wychodzi gier fabularnych s-f, a już w takim uniwersum to w ogóle? Grafika? Momentami wygląda żałośnie, jak z PS2/3. Do RDR2 czy GTA5 nie ma startu, no ale one były robione pod konsole. TLoU2? Nie będę się znęcał, ale mogę ich usprawiedliwić tym, że tutaj jest rpg pełną gębą, więc zawsze będzie wyglądać gorzej.
Ogólnie jest nieźle. Bez szaleństw, ale chcę się grać i poznawać historię. Napotkane do tej pory postacie wydają się interesujące, a ilość bluzgów i wylewającego się z ekranu seksu zadowoli każdego. Może nawet przesadzili z tym trochę.
Na osobną wzmiankę zasługuje kreator postaci. 30 min tworzyłem swojego V. Trochę bieda, bo myślałem, że będę mógł grać tym z okładki. W każdym razie kreator jest bardzo fajny, bo widać od razu efekty naszych wyborów, a nie jak w niektórych grach kiedy mamy suwaki. Zastanawia mnie tylko dlaczego męski V może mieć "damskiego siusiaka" do tego z włosami w kształcie pioruna. Chyba ktoś w cdpr mocno też odjechał.


Pierwsza nota na PS4/X
3,5/10
Będzie się działo.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2020, 10:38:17 am wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #570 dnia: Grudnia 11, 2020, 13:17:31 pm »
4h na PS5. W tym czasie 3 bugi:
- nie zaladowala sie sekunde tekstura w jakiejs cutscence
- Jackiemu zniknely pistolety z dloni na jakies kilka sekund
- w photomode jak kamera wyszla poza budynek, to za szyba dzialy sie dziwne rzeczy, znikaly obiekty i jakies cuda
Po tym czego sie spodziewalem gdy czytalem co sie dzieje w necie to calkiem spoko.

Niestety mimo braku bugów trochę czuć, że gra jest po prostu nie dokończona. Ciężko powiedziec co dokładnie się na to składa, ale jest jakieś takie odczucie.

Poza tym? Gesty swietny cyberpunkowy klimat (wybralem sciezke korpo). Bardzo duze mozliwosci jesli chodzi o ciche granie, swietne dialogi, swietna muzyka, masa rzeczy w grze do czytania, super voice acting. No po prostu zapowiada sie na swietna, rozbudowana i wielka gre rpg. Tym bardziej szkoda, ze wyszlo w takim a nie innym stanie.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #571 dnia: Grudnia 11, 2020, 13:41:20 pm »
Ciężko powiedziec co dokładnie się na to składa, ale jest jakieś takie odczucie.

Ja mam to samo wrażenie i szukałem co może być przyczyną. Zauważyłem, że Cyberpunk ma jedną rzecz, której nie ma większość sandboxów z dużymi miastami - bardzo ciasne ulice i osiedla. I mam wrażenie, że przez to, że wiele elementów jest zasłoniętych i nasz widok zazwyczaj kończy się na sąsiednim budynku, będącym prostym w sumie klocem bez żadnych drobnych detali, wydaje się, że jest bardzo goło. Nawet pustynia wydaje się tutaj bardziej bogata... wejście w zaułek też zazwyczaj powoduje zanik tego dziwnego wrażenia, że czegoś brakuje.

Mnie wczoraj w czwartej godzinie gry nagle wywaliło do dashboardu, jak obracałem kamerą stojąc na środku klubu (więc żadnej interakcji nawet nie podejmowałem). Poza tym, wciaż podobnie - raz na jakiś czas jakiś mikro obiekt zaliczy popup 10 metrów przede mną, albo nie wczyta się jakaś jedna tekstura (najczęściej reklama), raz też zniknął instrument grajka na ulicy (aczkolwiek odsunięcie się na 20 metrów i powrót go naprawiło), więc tutaj cieżko mówić o tonie bugów. Raczej drobne glitche i jakaś jedna zawieszka jak na razie.

Gra ewidentnie nie jest robiona pod dyski HDD, tylko SSD i to może stanowić problem.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #572 dnia: Grudnia 11, 2020, 14:49:58 pm »
CeDeP na dzień dobry sprzedał podobno ponad osiem milionów sztuk

Na dzień dobry więcej, to były preordery, a część graczy kupowała dopiero w ciągu dnia. Myślę, że dziś do północy zjedzie spokojnie między 10-12 milionów. Część graczy pewnie kupi pod choinkę, licząc na trzeci patch i rozwiązanie problemów.

Może nie wyraziłem się należycie dokładnie. Chodziło mi oczywiście (z tym "na dzień dobry"), o zamówienia przedpremierowe, ale faktycznie można to odczytać, jako sprzedaż dej łan + reszta.

Kilka tygodni temu słuchałem podkastu Borys i Rock, aż dziw bierze, że całkiem obeznani faceci zakładali średnią sprzedaż, jak raczej wiadome było, że gra bank rozbije. Podobno gra już generuje zyski. Z zamówień przedpremierowych zwróciły się koszty za marketing i produkcję.



    „Zarząd CD PROJEKT S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że szacowana wartość należności licencyjnych Spółki z tytułu zrealizowanej sprzedaży przedpremierowej gry Cyberpunk 2077 we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączną sumę:

    - całkowitych nakładów na wyprodukowanie gry oraz

    - kosztów marketingu i promocji gry ponoszonych przez Spółkę - zarówno dotychczasowych jak i planowanych do końca 2020 roku.”

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #573 dnia: Grudnia 11, 2020, 15:29:01 pm »
Dobrze, że koszty im już się zwróciły, bo cena akcji nie spada, a leci na pysk. Pewnie spekulanci w panice.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #574 dnia: Grudnia 11, 2020, 21:44:53 pm »
https://wideo.wp.pl/cyberpunk-2077-kiedy-dostaniemy-ulepszenie-dla-ps5-i-xsx-6584789424699009v

Czyli raczej nie ma co spodziewać się ulepszenia pod obecną generację na początku przyszłego roku (takie plotki chodziły). Szkoda.  :-?

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #575 dnia: Grudnia 11, 2020, 22:12:08 pm »
Na starszych konsolach to dramat jest  :mad:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #576 dnia: Grudnia 11, 2020, 22:23:27 pm »
Niestety. 720p i średnio dwadzieścia klatek, to dramat.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #577 dnia: Grudnia 11, 2020, 22:30:35 pm »


Ała.  :>

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #578 dnia: Grudnia 11, 2020, 23:10:14 pm »
Z tego co widzę, to na PC też szału nie ma. Zmusza to do refleksji co przyniesie patch pod next geny. Jasne, do tego czasu gra będzie lepiej zoptymalizowana w ogóle, do tego pod konkretny sprzęt (konsole). Mimo wszystko gdzieś ustępstwa będą.

Wersja na konsole obecnej generacji to pomyłka, za którą CDPR powinno ostro oberwać. Tak się po prostu nie robi. Ukrywanie tego przed premierą to nie jest pro konsumencka zagrywka.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #579 dnia: Grudnia 12, 2020, 00:12:00 am »
Instaluje właśnie łatkę 1.04. Jakby kogoś interesowało co przynosi.


    Usunięty problem z rozmyciem
    Poprawiona optymalizacja na PC
    Poprawiona optymalizacja na PC dla graczy z kartami graficznymi RTX
    Większa płynność (FPS) podczas jazdy
    Usunięto wiele crashów na PS4 i PS5
    Optymalizacja działania ray tracingu
    Mniejsze poprawki i ulepszenia
    Usunięty „flatline-bugs”
    Usunięto crashe na Xboksach One i Xboksa One S
    Usunięto glitche dotyczące dźwięku, samochodów i roślinności
    Naprawiono problem z brakującymi teksturami


Szczerze, nikt przy zdrowych zmysłach nie nastawiał się na Bóg wie co na bazowych sprzętach (PS4/One), ale sadziłem, że te minimum w postaci 900p i w miarę stałych klatek, uda się uzyskać. Pro i One X jakieś 1440p i stabilniejsza animacja, a SX/PSV suwaki jeszcze bardziej przesunięte.

Wieśiek III też czasami mocno chrupał, ale wychodzi z tego, że na podstawowym sprzęcie lepiej w ogóle nie jeździć po mieście i .... nie strzelać.

Ilość błędów poraża. Mnie gra tylko w ostatnich kilku misjach skraszowała się aż 4 razy, a błędy są kuriozalne - w jednej z misji musiałem zabijać wrogów, bo jak ich ogłuszałem, to z miejsca się cucili, a po wybiegnięciu na ulice samochody widmo potrafiły mnie potrącić.   :-?

Cholera wie, co oni robili przez te lata i podczas tych miesięcy nadgodzin, o przesuwaniu co rusz premier nawet nie wspominam.


VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #580 dnia: Grudnia 12, 2020, 05:26:37 am »
Trochę się pogubiłem, a nie śledziłem sytuacji... Rozumiem, że póki nie dostaniemy łaty pod nowe konsole, to gra jest w dziale XO?  I jak to jest w praktyce, gramy w wersje XOX? Czy mimo braku łatki coś więcej?  Dziwi mnie to, bo czytam tu wasze komentarze, że gra ma po 100gb a tymczasem u mnie jest 60gb.


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #581 dnia: Grudnia 12, 2020, 11:12:42 am »
Aktualizacja na konsolach Sony zajmuje 100 GB, na Xboxach mniej, nie wiedzieć czemu.

Poza tym gra na next genach działa jak na starszych sprzętach, została tylko minimalnie dostosowana do nowych konsol.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #582 dnia: Grudnia 12, 2020, 11:41:33 am »
Dzięki za info, ciekawe czy zrobią osobny dział na gry, które będą wychodziły konkretnie pod nowe maszyny, w sensie x360 - XO - Ready for XS które mamy obecnie i właśnie dział XSX.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #583 dnia: Grudnia 12, 2020, 11:54:18 am »
Aktualizacja na konsolach Sony zajmuje 100 GB, na Xboxach mniej, nie wiedzieć czemu.

Poza tym gra na next genach działa jak na starszych sprzętach, została tylko minimalnie dostosowana do nowych konsol.
Na XSX działa bardzo fajnie.
Koks 1224p~1368p 30fps z dropami.
XSX 1800p~3200p w 30fps oraz tryb wydajności nie obecny na Koksie 1368p w 60fps z dropami.

XSX to najlepsza konsola do zagrania w grę.
Po wyłączeniu ziarna, chromo, bluru oraz hdru ta gra nawet wygląda w trybie 4k. Niestety ilość npc względem wersji turbo Piec to jak akcja ala covid19 wszyscy niemal w domach :lol:

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #584 dnia: Grudnia 12, 2020, 13:25:30 pm »
Na kompach wygląda to tak jakby pandemia przeminęła. Atak klonów, które dosłownie aż wchodzą na głowę. Ja się nie rozczarowałem, bo w głowie mam start trzeciego wiedźmina. Za ukrywanie jakości wersji pastgenowych, karny K redom prosto w czoło. Ogólnie pomimo masy niedoróbek, to jestem umiarkowanie usatysfakcjonowany. Przypomina mi się sytuacja z Gwiezdnym Obywatelem. Niby pięknie, ale za 10 lat może dowiezie ;)

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #585 dnia: Grudnia 12, 2020, 14:12:15 pm »
Dobra panowie. Pośmialiśmy się, poszydziliśmy to może teraz coś o samej grze.

10 h za mną i jestem...zachwycony. Pomijam kwestie techniczne, bo z tego powodu chcę tylko przejść, sprzedać i kupić za parę lat prawdziwie next-genową wersję i ukończyć raz jeszcze jak człowiek, a nie bieda beta tester.
Skończyłem prolog i akt 1. Końcówka aktu 1 i wprowadzenie do świata gry Johny'ego są świetne, wręcz zalatuje to topowymi grami FPS niż rpg. Już mówiłem koledze, że CP'77 to bardziej cod + gta polany sosem rpg, niż klasyczny, sterylny, nudny, wręcz biedny rpg. Mnie to kupuje. Bawię sie znakomicie, bo fabuła, dialogi, bohaterowie i przede wszystkim świat są świetne. O wiele bardziej mi się to wszystko podoba niż w takim W3. Ja jednak zawsze wolę inny setting w grach niż fantasy, ale opinie recenzentów o nowym poziomie gier rpg nie były przesadzone. Mocno polecam. Dzisiaj się szykuje kolejny nocny maraton.
Już się nie mogę doczekać następnych szermierek słownych z Johnym.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2020, 14:15:01 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #586 dnia: Grudnia 12, 2020, 15:57:12 pm »
Na kompach wygląda to tak jakby pandemia przeminęła. Atak klonów, które dosłownie aż wchodzą na głowę. Ja się nie rozczarowałem, bo w głowie mam start trzeciego wiedźmina. Za ukrywanie jakości wersji pastgenowych, karny K redom prosto w czoło. Ogólnie pomimo masy niedoróbek, to jestem umiarkowanie usatysfakcjonowany. Przypomina mi się sytuacja z Gwiezdnym Obywatelem. Niby pięknie, ale za 10 lat może dowiezie ;)

Na PCMR gra wygląda momentami obłędnie. Co do bazowych konsol, masz rację. Przecież Redzi jakiś czas temu mówili, że jest całkiem ok na bazowych sprzętach.... Nie nie jest całkiem ok, bo na takim One gra działa na ogół w okolicy 14 k/s z taką jakością obrazu, że aż dziw, że to w ogolę przeszło jakąkolwiek kontrolę jakości.  :-x

Ja rozumiem, że One i PS4 mają swoje lata, że gra może gubić klatki, na tej generacji przeszedłem ogromną ilość gier i znaczna większość (niestety) miała problem z utrzymaniem tych minimalnych do komfortowej zabawy 30. Niestety Cyberpunk 2077 przebił w tej materii nawet remaster Mafii II, który oferuje iście kinowe doświadczenie krztusząc się i kaszląc co rusz, nie potrafiąc utrzymać nawet mizernych 24 ramek.

Aż żal patrzeć.



 :-?

Jak ludzie są bezlitośni kpiąc z błędów w takim Asasynie, czy innej Ubi grze, to kompletnie niewytłumaczalne jest bronienie rodzimej firmy przez niektórych. Tyle lat pracy, kilka przesunięć terminu premiery i 720p w 16 fps.

Mogli wzorem Techlandu machnąć ręką na zeszłą generację i wydać ją tylko na obecną (SX/PSV) i blache, ale jednak sto baniem PS4(Pro) i z 44 mln Xboksów One(S) zrobiło swoje.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #587 dnia: Grudnia 12, 2020, 17:16:31 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #588 dnia: Grudnia 12, 2020, 18:08:59 pm »
Na szybko:

PSV - 1188p i w miarę stabilne 60 klatek. Tylko jeden tryb.
SX   - 1512x1728p w stabilnych 30 i w znacznie lepszych efektach oraz wyższej ilości detali (przechodnie, samochody), bądź tryb wydajnosci zbliżony do tego z maszyny Sony.

Seria S - zaskakująco dobrze. Stabilne 30 i 1080x1296p.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #589 dnia: Grudnia 12, 2020, 19:02:17 pm »
Hehe to ten moj spainman coś troche niedokladnie przetestowac rozdziałki.
Pewnie na szybcika. Z tego co wiem na xbox fat płynnosc spada nawet do 10fps :lol:

Obczaiłem porównanie i na PS5 oraz XSX można z powodzenien grać.
Ta gra na bank będzie wizualnie robić w mojej konfiguracji tj. TV Bravia 1080p, mój setting, max upłynniacz w tv, super sampling z quality mode XSX, mclassic + mcable i z wyłączonym ziarnem, chromo, blurem. Nie może to źle wyglądać i chodzić ;)

Co nie zmienia faktu, że wersja na mocnego Pieca poza zasięgiem.
Ciekawe kiedy patch pod PS5, XSX? Za rok w wersji Goty? :lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2020, 19:54:45 pm wysłana przez Kyokushinman »

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #590 dnia: Grudnia 12, 2020, 21:08:04 pm »
Na szybko:

PSV - 1188p i w miarę stabilne 60 klatek. Tylko jeden tryb.
SX   - 1512x1728p w stabilnych 30 i w znacznie lepszych efektach oraz wyższej ilości detali (przechodnie, samochody), bądź tryb wydajnosci zbliżony do tego z maszyny Sony.

Seria S - zaskakująco dobrze. Stabilne 30 i 1080x1296p.

1512x1728p - 1512 pix w poziomie? A nie czasem 1728p w miejscach mniej wymagajacych i spadki do 1512p w tych bardziej obciazajacych?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #591 dnia: Grudnia 13, 2020, 17:53:10 pm »

TV Bravia 1080p, mój setting, max upłynniacz w tv, super sampling z quality mode XSX, mclassic + mcable i z wyłączonym ziarnem, chromo, blurem. Nie może to źle wyglądać i chodzić ;)

Na XSX może będzie ok ale już  ps5 blokuje upłynniacz i jak na razie nie znalazłem możliwości usunięcia tej blokady, a gra w 60 klatkach w każdym trybie poza trybem gry szarpie obrazem. Tak więc w trybie żywy masz slideshow(nawet w 60 klatkach) i niedziałający upłynniacz.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2020, 18:02:52 pm wysłana przez Wulfen »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #592 dnia: Grudnia 13, 2020, 18:10:58 pm »
Jestem po koniec drugiego aktu i wow. Gdyby nie niedoróbki to wg mnie byłaby to najlepsze gra cdepu.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #593 dnia: Grudnia 13, 2020, 18:52:31 pm »
Jestem po koniec drugiego aktu i wow. Gdyby nie niedoróbki to wg mnie byłaby to najlepsze gra cdepu.
Również jestem w 2, ale po świetnej końcówce 1,  to jak dla mnie teraz wieje nudą. Misje też już takie bardziej bez szaleństw. Zobaczę, co będzie dalej, bo za mną 15 h gry i jakieś 8-10 do końca..

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #594 dnia: Grudnia 13, 2020, 19:17:28 pm »

TV Bravia 1080p, mój setting, max upłynniacz w tv, super sampling z quality mode XSX, mclassic + mcable i z wyłączonym ziarnem, chromo, blurem. Nie może to źle wyglądać i chodzić ;)

Na XSX może będzie ok ale już  ps5 blokuje upłynniacz i jak na razie nie znalazłem możliwości usunięcia tej blokady, a gra w 60 klatkach w każdym trybie poza trybem gry szarpie obrazem. Tak więc w trybie żywy masz slideshow(nawet w 60 klatkach) i niedziałający upłynniacz.
Jak to konsola blokuje? TV? Czy gra?
Niemożliwe aby na Braviach było takie coś tym bardziej starej z 2009 roku W5500.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2020, 19:20:26 pm wysłana przez Kyokushinman »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #595 dnia: Grudnia 13, 2020, 19:38:29 pm »
Jestem po koniec drugiego aktu i wow. Gdyby nie niedoróbki to wg mnie byłaby to najlepsze gra cdepu.
Również jestem w 2, ale po świetnej końcówce 1,  to jak dla mnie teraz wieje nudą. Misje też już takie bardziej bez szaleństw. Zobaczę, co będzie dalej, bo za mną 15 h gry i jakieś 8-10 do końca..
Nie wiem jak Wy gracie w te grę, ja mam 10h na liczniku i jeszcze u Dexa w samochodzie nie byłem :D

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #596 dnia: Grudnia 14, 2020, 08:03:34 am »
Jestem po koniec drugiego aktu i wow. Gdyby nie niedoróbki to wg mnie byłaby to najlepsze gra cdepu.
Również jestem w 2, ale po świetnej końcówce 1,  to jak dla mnie teraz wieje nudą. Misje też już takie bardziej bez szaleństw. Zobaczę, co będzie dalej, bo za mną 15 h gry i jakieś 8-10 do końca..
Nie wiem jak Wy gracie w te grę, ja mam 10h na liczniku i jeszcze u Dexa w samochodzie nie byłem :D

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Od Dexa do finału 1 aktu dużo nie jest. Jak chodzisz po mapie, robisz powtarzalne aktywności i zaglądasz w każdy kąt to możesz grać pewnie i ze 100h. Tylko nie wiem czy to jest aż tyle warte.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #597 dnia: Grudnia 14, 2020, 09:44:31 am »
Dobra, 10h za mną więc może małe podsumowanie.

Na plus:
- świat, a w sumie to ŚWIAT, to co redzi odjebali w tej kwestii to jest majstersztyk, wyglada to tak jakby kazdy smiec na ulicy lezal tam bo ktos pomyslal, ze wtedy bedzie to wygladac naturalne. Glowne ulice, uliczki, zakamarki, markety, megabloki wszystko do zwiedzenia, obejrzenia. wczoraj 2h po prostu łaziłem i oglądałem. Nadmienię tylko, że nadal mam odblokowaną tylko jedną z chyba łącznie 6 dzielnic + badlandsy.
- walka - wszyscy sie o to obawiali a jest naprawde super. Możliwości jest od chu** i trochę, ja gram sobie skradającym się netrunnerem, ale jak sie sprawa wysra to robię inbę. I o kurde jakie to jest piekne jak sobie haksorujesz kamerki, kierujesz uwage ludkow tam gdzie chcesz a jak strzelanina to cyk zwarcie w owodach w glowie i heady :heart:
- rozwoj postaci, ekwipunek itp - opcji jest tutaj tyle, ze chyba faktycznie mozna zrobic taka postac jak sie chce, az czasem czuje się tym przytłoczony
- fabuła/klimat/postacie - co prawda z aktu pierwszego zrobiłem tylko jedną misję, ale co tam sie dzieje. Twisty, zmiany klimatu, prowadzenie tego wszystkiego, no cudo
- znowu musze duzymi, MUZYKA, panowie od OST wykonali zajebista robote, a do tego dolozyc to co sobie leci w radio i jest mega. Motyw z ostatniej misji nadal mi swidruje w mozgu
- Bardzo obawialem sie w tej kwestii tego ze gra tez bedzie wtedt fpp. No i kompletnie bezpodstawnie, to tez jest nowy poziom i jeszcze czegos takiego nie widzialem w giereczkach. Postaci chodza, przemieszczaja sie, my mamy caly czas pelna kontrole nad postacia, caly czas cos sie dzieje. Ciezko bedzie wrocic do dwoch kolkow stojacych naprzeciwko siebie i rzucajacych na przemian zdania.

Na minus:
- grafika - no jest ladnie, ale to niestety glownie zasluga artystow. Mocno widac, ze na ps5 jest tylko wersja z ps4 tylko, że dzialajaca lepiej i z jakimistam usprawnieniami
- technikalia - no sa bugi, ale na ps5 nie jest to raczej duzo gorszy poziom, niz to co sie widzialo w jakims skyrimie czy innych tak duzych grach rpg (mowie oczywiscie o tym co mnie dotknelo), po tym co widzialem, spodziewalem sie, że bedzie duzo gorzej
- interfejs - nieczytelnie, wszedzie wszystkiego nasrane, malo intuicyjnie. No jest tego od chu** i ciezko to zorganizowac, no ale mozna sie bylo lepiej postarac
- czasem sterowanie - dziwnie zorganizowano zatwierdzanie roznych akcji, czasami satwerdza x, czasami kwadrat, czasami kolko, bez sensu
- kreator postaci - tutaj glownie przez zapowiedzi, bo jakby sie tym tak nie chwalili, to bym machnal reka, a tak to jednak uderzylo w oczy, ze to zwykle wybieranie z presetow plus ustawienie wielkosci kutacza, slabo

Podsumowujac, dla mnie jako fana gatunku, blade runnera oraz gier rpg to jak spelnienie marzeń. Gra mi się świetnie, nie mogę się oderwać od konsoli. i nie wiem jak ludzie to kończą w 20h, ja po 10 nawet nie ruszyłem wątku głównego dobrze.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #598 dnia: Grudnia 14, 2020, 10:05:25 am »
Jestem po koniec drugiego aktu i wow. Gdyby nie niedoróbki to wg mnie byłaby to najlepsze gra cdepu.
Również jestem w 2, ale po świetnej końcówce 1,  to jak dla mnie teraz wieje nudą. Misje też już takie bardziej bez szaleństw. Zobaczę, co będzie dalej, bo za mną 15 h gry i jakieś 8-10 do końca..
Nie wiem jak Wy gracie w te grę, ja mam 10h na liczniku i jeszcze u Dexa w samochodzie nie byłem :D

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Od Dexa do finału 1 aktu dużo nie jest. Jak chodzisz po mapie, robisz powtarzalne aktywności i zaglądasz w każdy kąt to możesz grać pewnie i ze 100h. Tylko nie wiem czy to jest aż tyle warte.
Cóż, świat jest tak świetny, że ja wczoraj chodzilem 2h po Watson nie robiąc nic :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #599 dnia: Grudnia 14, 2020, 10:27:40 am »
nie wiem jak ludzie to kończą w 20h, ja po 10 nawet nie ruszyłem wątku głównego dobrze.

ja wczoraj chodzilem 2h po Watson nie robiąc nic
No to masz odpowiedź.