Autor Wątek: Dead Space  (Przeczytany 283 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kopersztyk

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 723
  • Reputacja: 34
  • Why so serious?
Dead Space
« dnia: Lipiec 22, 2021, 20:01:30 pm »
Ploteczki się potwierdziły:
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2021, 08:18:59 am wysłana przez Ryo »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 737
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: DEAD SPACE
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 22, 2021, 20:25:05 pm »
Ciekawe czy remake czy reboot. Cieszy że tylko next gen.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Kopersztyk

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 723
  • Reputacja: 34
  • Why so serious?
Odp: DEAD SPACE
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 22, 2021, 20:29:17 pm »
Ciekawe czy remake czy reboot. Cieszy że tylko next gen.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka



Remake.

Cytuj
Tak grę zapowiedział Phillippe Ducharme, Senior Producer Dead Space:

„Seria Dead Space została wydana 12 lat temu i wywarła ogromny wpływ na gatunek survival horrorów. W tamtym czasie przyszedłem do Motive jako fan, aby pracować właśnie nad tą grą. Mamy w Motive pełen pasji zespół, który podchodzi do tego remake'u jak do listu miłosnego do tej serii. Powrót do oryginału i możliwość zrobienia tego na konsolach nowej generacji ekscytuje wszystkich członków zespołu. W miarę jak staramy się unowocześnić grę, dotarliśmy do oddanych fanów i zaprosiliśmy ich do przekazywania nam opinii od wczesnych etapów produkcji, abyśmy mogli dostarczyć taką grę, jakiej oczekują i jaką będą mogli cieszyć się także nowi gracze.”

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 111
  • Reputacja: 529
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 23, 2021, 08:29:08 am »
Ciekawy zatem będzie pojedynek Dead Space z The Callisto Protocol. Tak czy siak jaram się mocno, jedynkę Dead Space kocham i z olbrzymią przyjemnością ponownie wbiję na Ishimurę. Ciekawe czy zrobią gadające Isaaca? Na trailerze też wygląda chudo/zgrabnie, hehe.

https://www.ign.com/articles/dead-space-remake-no-microtransactions

Cytuj
“We're looking at what can be taken and reinjected into the first game from a future standpoint.

We're also learning from mistakes such as microtransactions, which we will not have, for instance, in our game,” Ducharme told IGN, confirming that they are developing it to “never” have microtransactions added to the experience.

Cytuj
The developers are, of course, looking for ways the future of the Dead Space franchise after the first game’s release can inspire this remake. Ducharme and Roman Campos Oriola pointed to examples such as the zero gravity sections in Dead Space 2, and using some of the advancements made their to apply to Dead Space 1 in the remake. The team is also looking at ways to integrate narrative touchpoints from later entries naturally into the story of Dead Space one, when perhaps the original devs didn’t have everything as laid out at the time.

“For us, the foundation is the Dead Space 1 story. So, by default, that's what is canon. But then there are some improvements that we want to make to that story,” Campos Oriola said. “And not necessarily improvements because those things were not really working in the origina, more improvements because of what came after, and we're like, ‘Aw man, that's interesting if we could reference that, or if we could make a link to that.”

Czyli pewnie gameplayowo zaczerpną to i owo z kolejnych części (pewnie latanie w Zero-G), skoro mowa o fabule, to pewnie Isaac będzie gadał, a skoro gra na Frostbite, to po cichu liczę na w pewnym stopniu zniszczalne otoczenie (Necromorphy wywalające ściany).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2021, 08:38:47 am wysłana przez Ryo »

Kopersztyk

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 723
  • Reputacja: 34
  • Why so serious?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 23, 2021, 08:50:12 am »
Studio Motiv może nie zawojowało jeszcze rynku ale paździerzy też jakichś wielkich nie robią więc jestem dobrej myśli. Też mnie ciekawi czy Isaac będzie niemową tym razem ale raczej odejdą od takiego prowadzenia postaci.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 111
  • Reputacja: 529
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 23, 2021, 09:12:21 am »
Tutaj bardzo dużo info:
https://www.ign.com/articles/dead-space-remake-gameplay-story-ps5-xbox-tech-details

Po przeczytaniu tego, na 99% Isaac nie będzie niemową.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 076
  • Reputacja: 57
  • KILLZOWN3D
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 23, 2021, 10:12:25 am »
Kolejne ploteczki się potwierdziły :). Pierwszy Dead Space był genialny, wstyd tylko, że nie ukończyłem, ale to niestety wina mojego stosunku do horrorów, niemniej będzie kolejna szansa (chyba, że coś pójdzie nie tak wtedy wrócę do oryginału ;) ). Klimat Ishimury był niezwykły, chyba mógłbym to porównać do Event Horizon, tyle że bardziej. Tego brakowało mi w dwójce - statek, który nie wygląda przyjaźnie, nie jak miejsce do życia, czy nawet pracy. Statek, który zajmował się "łamaniem" planet, w pewnym sensie je zabijał. To robiło na mnie ogromne wrażenie, ta otoczka, która sprawiała, że otoczenie żyło, miało swoją osobowość, charakter. Można takie rzeczy uzyskiwać wizualnie i w sumie najczęściej jest właśnie tak. Tutaj jednak sfera fabularna działała znacznie intensywniej niż oprawa i design. Brrr... I ten trailer, na myśl o którym dalej mam ciarki. Twinkle, twinkle little star...

Co do samej zapowiedzi - mam obawy bo... EA. Widzę co mówią w wywiadach, ale boje się trochę, że skończy się na przeniesieniu kodu na Frostbite'a, nowych assetach i drobnych usprawnieniach (choć według plotek, za przykład służy im Resident Evil 2 Remake, czyli znowu survival horror Capcomu ma wpływ na Dead Space ;) ). Niemniej ciekawe jest, że mają grupę fanów, z którą się konsultują (choć i tutaj jest znak zapytania, bo mówimy jednak o korporacji). Świetnie, że zapowiadają grę wyłącznie na obecna generację, oby inni brali z nich przykład. Ciekawe też, czy przy ewentualnym sukcesie będzie opcja na kontynuację serii, choć zawsze będzie to tylko ich interpretacja, bo prawdziwym następcą będzie Callisto Protocol.

Trochę zabawne, trochę smutne - EA zabiło markę DS, następnie zamknęło Visceral Games, nastawiło się na gry multi i GaaS, po to aby teraz wskrzesić markę i powrócić do gier dla jednego gracza (w sumie to Xbox też przeszedł podobną drogę, ale całe szczęście w krótszym czasie). Brakuje tylko powrotu Visceral, ale o to byłoby trudno (przynajmniej w oryginalnym składzie). Zabawne jest też, że duża w tym zasługa Fallen Order, które nie jest tytułem wybitnym, ale było wystarczające (zwłaszcza, gdy spojrzymy na gry w świecie Star Wars), aby nieźle się sprzedało i wskazało drogę garniturom w EA. Do czasu następnej finansowej wtopy (w oczach EA) i zmiany trendów w branży....

Kopersztyk

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 723
  • Reputacja: 34
  • Why so serious?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 23, 2021, 16:06:42 pm »
To robiło na mnie ogromne wrażenie, ta otoczka, która sprawiała, że otoczenie żyło, miało swoją osobowość, charakter. Można takie rzeczy uzyskiwać wizualnie i w sumie najczęściej jest właśnie tak. Tutaj jednak sfera fabularna działała znacznie intensywniej niż oprawa i design. Brrr... I ten trailer, na myśl o którym dalej mam ciarki. Twinkle, twinkle little star...

Jak wychodził oryginalny Dead Space EA bardzo się starało aby to uniwersum zaistniało w umysłach mas - gra, film animowany, komiksy, gra na smarfony - poszło na to od cholery pieniędzy. Niby wszystko już było i to tylko kolejne klisze o horrorze w kosmosie, ale miało i ma do dziś swój niepowtarzalny klimat. Mam tylko nadzieję, że momenty śmierci naszego inżyniera będą nadał odpowiednio brutalne, bo co jak co, ale i ten aspekt robił wrażenie. Dla mnie jedyneczka jest w mojej czołówce ulubionych gier, dlatego od tego remaku oczekuję bardzo wiele.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 138
  • Reputacja: 165
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 23, 2021, 16:27:46 pm »
Jedynkę przeszedłem na hardzie. W remake też z chęcią pogram (chociaż już nie na hardzie ;)), tym bardziej, że zmiany zapowiadają się więcej niż kosmetyczne, a różnica dwóch generacji sprzętu też zrobi swoje.

Kopersztyk

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 723
  • Reputacja: 34
  • Why so serious?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 23, 2021, 17:06:08 pm »
Ja najpierw zrobiłem calaka na x360 a potem wbiłem platynkę na ps3. W dwójce do platyny zostało mi tylko przejście na 3 zapisach rozgrywki, ale nie chcę tego robić bo po prostu obrzydzę sobie tą grę do końca. Chociaż kto wie.. Może kiedyś. Jeśli chodzi o remake to na silniku frostbite to naprawdę graficznie może kosić mazaki, do tego na pewno częściowo zniszczalne otoczenie może robić wrażenie o czym wspominał Ryo.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 138
  • Reputacja: 165
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 23, 2021, 20:09:15 pm »
Ja w dwójkę i trójkę w końcu nie grałem. A dwójka podobno jeszcze konkret była. Trójka gorzej, chociaż gra chyna zła nie była, tylko klimat się zatracił.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 737
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 23, 2021, 21:50:01 pm »
Mnie już 2 odrzuciła od siebie, klimat już gdzieś się zagubił.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka