Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 213685 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #760 dnia: Lipca 03, 2015, 13:37:58 pm »
Przecież cały ten pościg jest mocno przerysowany i nie ma co na siłę ani się czepiać praw fizyki ani też bronić jego realizmu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #761 dnia: Lipca 03, 2015, 13:39:25 pm »
Przecież cały ten pościg jest mocno przerysowany i nie ma co na siłę ani się czepiać praw fizyki ani też bronić jego realizmu.

To oczywiste, ale żaden "teleport" wymyślony nie miał tam miejsca ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #762 dnia: Lipca 03, 2015, 13:39:40 pm »
Myślę, że możemy to podsumować i stwierdzić, że są teleporty i lekkie niedoróbki,


Myślę, że możemy stwierdzić, że ktoś jest ślepy.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #763 dnia: Lipca 03, 2015, 13:47:23 pm »
:lol: :lol: :lol: No i po raz kolejny debata niemalże naukowa na GO. O kontenerach i prawach fizyki.

Myślę, że możemy to podsumować i stwierdzić, że są teleporty i lekkie niedoróbki, ma być efekciarsko. Pewne elementy można, ale nie koniecznie podszlifować, w końcu to tylko gierka.
O żadnym teleporcie nie ma mowy, pytanie jest tylko jak samochód zachowały by się gdyby zajebal o ten kontener, i tego się nie dowiemy bo nikt realnej próby na pewno by nie wykonal

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #764 dnia: Lipca 03, 2015, 13:51:34 pm »
Jesli już sie czepiamy, to chciałem poruszyć problem długości skoków wystepujący w każdej cześci.. Ewidentnie bohater nie ma prawa doskoczyć w miejsca do których skacze. Nawet animacja skoku jest krótsza co jeszcze poteguje niesmak. Co na to użytkownicy?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #765 dnia: Lipca 03, 2015, 13:53:39 pm »
Można by również napomknąć o niespotykanej wręcz wytrzymałości naszego bohatera na pociski wystrzeliwane z broni palnej.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #766 dnia: Lipca 03, 2015, 13:54:51 pm »
Jesli już sie czepiamy, to chciałem poruszyć problem długości skoków wystepujący w każdej cześci.. Ewidentnie bohater nie ma prawa doskoczyć w miejsca do których skacze. Nawet animacja skoku jest krótsza co jeszcze poteguje niesmak. Co na to użytkownicy?
Tez mnie to wkurza... glownie widac to jak przeskakuje z samochodu na samochod. Szkoda, gra na max 7/10 :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #767 dnia: Lipca 03, 2015, 13:56:50 pm »
Jesli już sie czepiamy, to chciałem poruszyć problem długości skoków wystepujący w każdej cześci.. Ewidentnie bohater nie ma prawa doskoczyć w miejsca do których skacze. Nawet animacja skoku jest krótsza co jeszcze poteguje niesmak. Co na to użytkownicy?


To główny bohater skacze?  :o

Bylem przekonany, że on się teleportuje, więc wtedy gra miała sens. Jeśli jednak on skacze to faktycznie słabo to wygląda =/

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #768 dnia: Lipca 03, 2015, 13:58:12 pm »
To główny bohater skacze?  :o

Bylem przekonany, że on się teleportuje, więc wtedy gra miała sens. Jeśli jednak on skacze to faktycznie słabo to wygląda =/

Do tego chciałbym zauważyć, że płomienie mają zły kolor. Crap.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #769 dnia: Lipca 03, 2015, 13:58:39 pm »
Jesli już sie czepiamy, to chciałem poruszyć problem długości skoków wystepujący w każdej cześci.. Ewidentnie bohater nie ma prawa doskoczyć w miejsca do których skacze. Nawet animacja skoku jest krótsza co jeszcze poteguje niesmak. Co na to użytkownicy?
Tez mnie to wkurza... glownie widac to jak przeskakuje z samochodu na samochod. Szkoda, gra na max 7/10 :(
Nawet w jednej czesci(na vite?) miałem zonka i 10minut nie wiedziałem gdzie iść. Potem skoczyłem w przepasc, powinienem spasc po 2 metrach a przeskoczyłem z 6m. ehh.. max 3/6

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #770 dnia: Lipca 03, 2015, 14:04:10 pm »
powinienem spasc po 2 metrach a przeskoczyłem z 6m.

Cóż, to akurat normalna odległość:

Cytat: Wiki
Aktualny rekord świata należy do Mike'a Powella 8,95 m

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #771 dnia: Lipca 03, 2015, 14:36:34 pm »
Kontynuując temat, motory prawie za każdym razem rozwalają się w ten sam sposób.  :(

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #772 dnia: Lipca 03, 2015, 14:39:42 pm »
WUT :lol:

Przed nimi jeszcze pare miesiecy pracy. To juz zaczyna zakrawac o teorie spiskowe. :-?
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #773 dnia: Lipca 03, 2015, 14:47:47 pm »
Dobra, panowie, żartuję sobie, nie bądźcie tacy poważni. :idea:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #774 dnia: Lipca 03, 2015, 15:10:13 pm »
Kontynuując temat Drake to psychopatyczny morderca, a zgodnie z prawami fizyki powinien zginąć gdzieś na początku pierwszej części z ps3.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #775 dnia: Lipca 03, 2015, 15:23:37 pm »
A jak nie zgiąć, to przynajmniej nabawić się jakiegoś poważnego urazu psychicznego po wymordowaniu setek niewinnych murzynków z Somalii. Niewykluczone, że z tego powodu mógłby popełnić samobójstwo.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #776 dnia: Lipca 03, 2015, 17:28:33 pm »
powinienem spasc po 2 metrach a przeskoczyłem z 6m.

Cóż, to akurat normalna odległość:

Cytat: Wiki
Aktualny rekord świata należy do Mike'a Powella 8,95 m
a rekord Mastera jaki jest?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #777 dnia: Lipca 03, 2015, 17:29:37 pm »
Jeżdżę na wózku.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #778 dnia: Lipca 03, 2015, 17:34:31 pm »
Wiec rozumiem oburzenie, każdy kosmiczny skok Nathana musi sprawiac niesamowita frajde.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #779 dnia: Lipca 03, 2015, 17:41:07 pm »
powinienem spasc po 2 metrach a przeskoczyłem z 6m.

Cóż, to akurat normalna odległość:

Cytat: Wiki
Aktualny rekord świata należy do Mike'a Powella 8,95 m
a rekord Mastera jaki jest?
Master jest wysoki, sam wykrok pewnie robi na 2 metry, a co do dopiero skakanie :troll:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #780 dnia: Lipca 06, 2015, 08:57:38 am »
Ściągnijcie sobie ten rozszerzony filmik w odpowiedniej jakości (1080p, prawie 2GB*) i obejrzyjcie na TV: przez większą część filmu wyglądało mi to na Uncharted 3.5, bez jakieś specjalnej podniety. Jednak w momencie jak akcja przeniosła się na ciężarówkę - wtedy zaczął się rozp**rdol na miarę Uncharted 4.0 i kopara spadła na podłogę (szczególnie cała sekcja na motorze). Grafa, tempo, akcja, efekty - masakrator. O to chodzi, tego oczekuję od tej serii i od PS4.
Oby tylko dali więcej zagadek/puzzli, żeby bardziej zbalansować rozgrywkę (60% kombinowania/40% pif paf byłoby idealne).

*

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #781 dnia: Lipca 06, 2015, 09:21:42 am »
Ściągnijcie sobie ten rozszerzony filmik w odpowiedniej jakości (1080p, prawie 2GB*) i obejrzyjcie na TV: przez większą część filmu wyglądało mi to na Uncharted 3.5, bez jakieś specjalnej podniety. Jednak w momencie jak akcja przeniosła się na ciężarówkę - wtedy zaczął się rozp**rdol na miarę Uncharted 4.0 i kopara spadła na podłogę (szczególnie cała sekcja na motorze). Grafa, tempo, akcja, efekty - masakrator. O to chodzi, tego oczekuję od tej serii i od PS4.
Oby tylko dali więcej zagadek/puzzli, żeby bardziej zbalansować rozgrywkę (60% kombinowania/40% pif paf byłoby idealne).

*
Tekstury, oświetlenie, destrukcja otoczenia ilość postaci na ekranie, nie za pewnie nie jest to U3,5

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #782 dnia: Lipca 06, 2015, 10:34:07 am »
Druga część dema robi dużo bardziej niż to co pokazali na konfie (graficznie, bo gameplayu nie ma)
Seria już się wypaliła moim zdaniem. Wygląda to wszystko jak Call of duty, ciągle akcja, wszystko się wali, jedziesz po szynach i strzelasz do wszystkiego. Mnie taki gameplay bardziej nudzi niż chodzenie po pustych polach w erpegach. Uncharted idzie coraz bardziej w stronę filmu akcji zamiast przygodowego, do którego można było porównać pierwszą część.
Czekam na inne materiały, bo ten mnie do kupna gry zdecydowanie nie zachęca.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #783 dnia: Lipca 06, 2015, 10:40:19 am »
Odpal sobie 1 część. Najgorsza ze wszystkich :lol: Fala piratów na zamkniętych obszarach, do których trzeba co chwila strzelać - straszna kicha.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #784 dnia: Lipca 06, 2015, 10:50:10 am »
Jedynka miała super klimat, ale grało się trochę jak w knacku, co chwilę była arena z dziesiątkami piratów, jakaś scenka itp.

A czwórka zapowiada się bardzo dobrze, znacznie większe tereny, wiec i potyczki zostały urozmaicone.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #785 dnia: Lipca 06, 2015, 10:51:57 am »
Druga część dema robi dużo bardziej niż to co pokazali na konfie (graficznie, bo gameplayu nie ma)
Seria już się wypaliła moim zdaniem. Wygląda to wszystko jak Call of duty, ciągle akcja, wszystko się wali, jedziesz po szynach i strzelasz do wszystkiego. Mnie taki gameplay bardziej nudzi niż chodzenie po pustych polach w erpegach. Uncharted idzie coraz bardziej w stronę filmu akcji zamiast przygodowego, do którego można było porównać pierwszą część.
Czekam na inne materiały, bo ten mnie do kupna gry zdecydowanie nie zachęca.
Ogólnie to jest problem większości strzelanek. Teraz opierają się na schemacie: idziesz korytarzykami, nic sie nie dzieje, otwarta przestrzeń i akcja wybiegają przeciwnicy, zabijesz ostatniego i znowu łazisz nic sie nie dzieje i do następnego miejsca z przecciwnikami (najlepszym przykładem są niestety Gearsy, gdzie nawet gong oznajmia zakończenia akcji i daje sygnał, ze już nie ma się czego bać). Kiedyś chodziło się w napięciu cały czas, bo za każdym rogiem mógł być wróg, a teraz to byle bardziej efektownie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #786 dnia: Lipca 06, 2015, 11:13:13 am »
Jedynka miała super klimat
Podbijam, do tego pomijając sekcje typowo wyżynkowe (z jak zwykle przesadzoną pod tym względem końcówką) nie nazwałbym jej najgorszą.

Ogólnie w kwestii gameplay'u chciałbym w końcu otrzymać poza mocno oskryptowanymi sekcjami, pełną możliwość przejścia gry bez konieczności masowego wykańczania przeciwników w bezpośredniej konfrontacji i zabawy w otwarty ogień, co już po części świtało miejscami w trójce. Pasowało mi to w unchartedo-podobnym Tomb Raiderze, gdzie po cichu mogliśmy po kolei sprzątać sekcję z cyfrowych kukieł. Bardziej otwarte tereny U4 i ukazany fragment z przeprawy w dżungli składa niejako pewną obietnicę w tym kierunku.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #787 dnia: Lipca 06, 2015, 11:28:38 am »
Spokojnie gorzej od trójki nie może być. Jak będzie dużo etapów skradankowych jak w dżungli i gra będzie długa to jest szansa nawet przebić genialną dwójkę, zresztą Ci sami goście robią.



Tekstury, oświetlenie, destrukcja otoczenia ilość postaci na ekranie, nie za pewnie nie jest to U3,5
Gdzieś Ty widział te tekstury czy oświetlenie?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #788 dnia: Lipca 06, 2015, 11:41:14 am »
Pokaż lepiej nam w końcu tą teksturę z KZ2.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #789 dnia: Lipca 06, 2015, 11:41:51 am »
Uncharted ma mieć klimat filmowy, jak chcecie skradanki to kupcie SC lub Deusa, chociaż możliwość cichej eliminacji wrogów zawsze na plus. Akcji ma być dużo a obszar działań mały to nie jakiś Bf czy Skyrin gdzie mozna biegać bez sensu i kamienie oglądać na obszarze miliona kilometrów kwadratowych bez przeciwników.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #790 dnia: Lipca 06, 2015, 11:56:35 am »
Więcej skradania to idealna rzecz jaka może się przytrafić tej serii. Dowodem na to jest TR, który pokazał U3 ile grywalności gieru zyskują po dodaniu tego elementu.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #791 dnia: Lipca 06, 2015, 12:05:09 pm »
Więcej skradania to idealna rzecz jaka może się przytrafić tej serii. Dowodem na to jest TR, który pokazał U3 ile grywalności gieru zyskują po dodaniu tego elementu.
Dokładnie tak.
Jedynka jeśli mnie pamięć nie myli, była dużo mniej nastawiona na akcję niż najnowsze odsłony uncharted. Miała też więcej humoru i lekki, przyjemny klimat. Z całej serii najlepiej wspominam właśnie pierwszą część.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #792 dnia: Lipca 06, 2015, 12:09:19 pm »
Uncharted ma mieć klimat filmowy, jak chcecie skradanki to kupcie SC lub Deusa, chociaż możliwość cichej eliminacji wrogów zawsze na plus. Akcji ma być dużo a obszar działań mały to nie jakiś Bf czy Skyrin gdzie mozna biegać bez sensu i kamienie oglądać na obszarze miliona kilometrów kwadratowych bez przeciwników.
I po co to wyolbrzymianie. Chciałbym po prostu otrzymać taką możliwość różnych wariacji zabawy. Gdy mam ochotę w klimatycznych lokacjach skradać się, chicho eliminować wszystkich przeciwników przy wykorzystaniu interakcji z otoczeniem albo ewentualnie ominąć pionków bez sztucznej blokady uruchamiania skryptu po ukatrupieniu wszystkich ciołków na mapie byłbym zadowolony, jeśli mógłbym z tego skorzystać. Jeśli chcę typowo Uncharted pompowanie akcji z bronią w ręku - nie widzę przeciwwskazań, łapię oręż i napierdalam.
Filmowość - jak najbardziej ok, ale nie to przede wszystkim buduje grę, akcja na motorze po pierwszym świetnym wrażeniu w końcu się znudzi będąc niczym więcej jak nużącym qte, jeśli cała interakcja sprowadza się do udostępnianego co jakiś czas na kilka sekund celownika i strzelania.
Pół-otwarty obszar w TR (bo nie można tego nazwać w pełni otwartymi przestrzeniami, jeśli chodzi się z lokacji do lokacji i jest jeden duży obszar jako baza wypadowa) bardzo dobrze się sprawdził, nie rozumiem więc dlaczego w sekcjach gameplay'u Drake'a miało być inaczej tym bardziej, że nie będzie to przeszkadzało w dynamice rozgrywki przy sekcjach z udziałem mocniejszych, typowo Uncharted momentów - z których na pewno też nie chciałbym rezygnować, bo ewidentnie składają się na wrażenia z tej produkcji - jak bieganina po dachach w dwójce i ucieczka przed śmigłowcem.
« Ostatnia zmiana: Lipca 06, 2015, 12:10:54 pm wysłana przez Kert »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #793 dnia: Lipca 06, 2015, 12:23:47 pm »
Spokojnie gorzej od trójki nie może być. Jak będzie dużo etapów skradankowych jak w dżungli i gra będzie długa to jest szansa nawet przebić genialną dwójkę, zresztą Ci sami goście robią.



Tekstury, oświetlenie, destrukcja otoczenia ilość postaci na ekranie, nie za pewnie nie jest to U3,5
Gdzieś Ty widział te tekstury czy oświetlenie?
Tak wiem, dla Ciebie to Gears 4 jest ładniejszy  :lol:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #794 dnia: Lipca 06, 2015, 12:33:14 pm »
Więcej skradania to idealna rzecz jaka może się przytrafić tej serii. Dowodem na to jest TR, który pokazał U3 ile grywalności gieru zyskują po dodaniu tego elementu.
Jeśli ktos cos zrzynał, to raczej TR od serii Uncharted, to własnie seria Uncharted świetnie wprowadziła element zwolnienia, gdzie np chodziliśmy tylko po miasteczku i nie było żadnej akcji i żadnej zagadki i to mi sie podobało w Uncharted 2 i 3. Co do samych skradanek , to w seri 4 ma być ich wiecej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #795 dnia: Lipca 06, 2015, 12:58:41 pm »
Jeśli ktos cos zrzynał, to raczej TR od serii Uncharted
Smiechlem mocno.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #796 dnia: Lipca 06, 2015, 12:58:47 pm »
Więcej skradania to idealna rzecz jaka może się przytrafić tej serii. Dowodem na to jest TR, który pokazał U3 ile grywalności gieru zyskują po dodaniu tego elementu.
Jeśli ktos cos zrzynał, to raczej TR od serii Uncharted
Jeśli mowa o tym, kto pierwszy zrzynał i od kogo, to może uszeregujmy. Jak Lara biegała z kwadratowymi cyckami po lokacjach rewolucjonizując gatunek przygodowych gier akcji, ND skakało po skrzynkach z jabłuszkami, a obie gry sięgają mocno do założeń protoplasty - Pitfall, etc. "Po miasteczkach" bez akcji i zagadki to się chodziło już w przygodówkach point'n'click.
Nie twierdzę, że to źle, ewolucja po prostu, gdzie developer korzysta z dotychczasowych zdobyczy i sam dalej rozwija we własnym kierunku. Trzon - sklejenie TR z cover system, dodano bardzo wiele od siebie i wyszło bardzo porządnie.
Potem dopiero nastąpił reboot Tomb Raidera, gdzie już na początku wyraziłem pewne pretensje, że serie za mocno zbliżają się do siebie i coraz bardziej zaciera się ten "rozwój we własnym kierunku".

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #797 dnia: Lipca 06, 2015, 13:15:52 pm »
Reboot Tomb Raidera jest dość wyraźną zżynką z Uncharted, z przeniesieniem całych scen włącznie  :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #798 dnia: Lipca 06, 2015, 13:20:23 pm »
Z jednej strony tak, ale z drugiej w całym nieszczęściu dobrze, że Crystal Dynamics mimo wszystko nadało TR cechy odróżniające je od Uncharted tworząc dobrą produkcję. Gdyby jednak nie było świątyń, pół-otwartego świata i ciekawego tonu eksploracyjnego szybko postawiłbym krzyżyk na odnowionej wersji Lary masochistki.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #799 dnia: Lipca 15, 2015, 17:05:13 pm »
NAUGHTY DOG: UNCHARTED 4 WILL FEATURE REAL-TIME CUTSCENES ON PLAYSTATION 4
Cytuj
"That super great-looking Nathan Drake that's in the cutscenes--that's going to be the guy you have the whole time. The lighting model is nearly identical. All of that emotion you get across in the cutscenes, you'll have in gameplay all the time."
http://uk.ign.com/articles/2015/07/14/naughty-dog-uncharted-4-will-feature-real-time-cutscenes-on-playstation-4

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu