Autor Wątek: Wii U - Wątek główny  (Przeczytany 399610 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1160 dnia: Stycznia 31, 2013, 11:33:34 am »
Pamiętajmy, że kilku ludzi z Retro odeszło np. do 343 Industries do prac nad Halo 4
Widać, słychać i czuć.

WiiU, konsoli która cierpi na największą posuchę jakichkolwiek gier
To nie widziałeś PSVita. Chyba że już poza stawką jest bo ta konsola nie żyje. lol
Loool, uwielbiam to jak wszyscy fani Nintendo, przy kazdej okazji jak się źle mówi o ich konsoli przytaczają przykład Vity. Szególnie to widać na N4G.  :lol:  Typowe zachowaniei dla dzieci. Zmiana tematu i atakowanie czegoś innego. Żałosne.

A tak BTW:
http://www.gamerankings.com/browse.html?site=vita&cat=0&year=0&numrev=0&sort=0&letter=&search=
14 gier ze śdrednią ocen powyżej 80% - PSVITA
http://www.gamerankings.com/browse.html?site=3ds&cat=0&year=0&numrev=0&sort=0&letter=&search=
13 gier ze średnią ocen powyżej 80% - 3DS
http://www.gamerankings.com/browse.html?site=wii-u&cat=0&year=0&numrev=0&sort=0&letter=&search=
4 gry  ze średnią powyżej 80% z czego 3 z nich to najgorsze wesje gier multiplatformowych - WiiU

Tak więc, PSVita, wcale nie cierpi na posuchę gier, a jedynie na średnią sprzedaż konsolek.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2013, 11:39:35 am wysłana przez Piter_neo »

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1161 dnia: Stycznia 31, 2013, 11:39:36 am »
Pamiętajmy, że kilku ludzi z Retro odeszło np. do 343 Industries do prac nad Halo 4
Widać, słychać i czuć.

WiiU, konsoli która cierpi na największą posuchę jakichkolwiek gier
To nie widziałeś PSVita. Chyba że już poza stawką jest bo ta konsola nie żyje. lol
Loool, uwielbiam to jak wszyscy fani Nintendo, przy kazdej okazji jak się źle mówi o ich konsoli przytaczają przykład Vity. Szególnie to widać na N4G.  :lol:  Typowe zachowaniei dla dzieci. Zmiana tematu i atakowanie czegoś innego. Żałosne.
I vice versa...


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1162 dnia: Stycznia 31, 2013, 11:44:18 am »
Pamiętajmy, że kilku ludzi z Retro odeszło np. do 343 Industries do prac nad Halo 4
Widać, słychać i czuć.

WiiU, konsoli która cierpi na największą posuchę jakichkolwiek gier
To nie widziałeś PSVita. Chyba że już poza stawką jest bo ta konsola nie żyje. lol
Loool, uwielbiam to jak wszyscy fani Nintendo, przy kazdej okazji jak się źle mówi o ich konsoli przytaczają przykład Vity. Szególnie to widać na N4G.  :lol:  Typowe zachowaniei dla dzieci. Zmiana tematu i atakowanie czegoś innego. Żałosne.
I vice versa...


:lol: Nie spotkałem się z tym drugim. Przejrzałem na szybko tematy o Vicie i nie widziałem, by tam ktoś wspominał o WiiU.

hanza

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1163 dnia: Stycznia 31, 2013, 11:46:35 am »
Pamiętajmy, że kilku ludzi z Retro odeszło np. do 343 Industries do prac nad Halo 4
Widać, słychać i czuć.

WiiU, konsoli która cierpi na największą posuchę jakichkolwiek gier
To nie widziałeś PSVita. Chyba że już poza stawką jest bo ta konsola nie żyje. lol
Loool, uwielbiam to jak wszyscy fani Nintendo, przy kazdej okazji jak się źle mówi o ich konsoli przytaczają przykład Vity. Szególnie to widać na N4G.  :lol:  Typowe zachowaniei dla dzieci. Zmiana tematu i atakowanie czegoś innego. Żałosne.
I vice versa...


:lol: Nie spotkałem się z tym drugim. Przejrzałem na szybko tematy o Vicie i nie widziałem, by tam ktoś wspominał o WiiU.
moze dlatego, ze tam nikt nie pisze bo nie bylo w co grac :lol:


monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1164 dnia: Stycznia 31, 2013, 11:57:45 am »
Peter- A ogarnąłeś że vita miała premierę 13 miesiąca temu miesięcy temu a wiiu 2 miesiące temu? turbolol. Z 3dsem to się zgadzam i sam już wiele razy pisałem że jego lineup to kiszka. Ta konsolka dopiero po roku zaczęła się rozkręcać, teraz jest w co grać.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1165 dnia: Stycznia 31, 2013, 13:15:53 pm »
Pamiętajmy, że kilku ludzi z Retro odeszło np. do 343 Industries do prac nad Halo 4
Widać, słychać i czuć.

WiiU, konsoli która cierpi na największą posuchę jakichkolwiek gier
To nie widziałeś PSVita. Chyba że już poza stawką jest bo ta konsola nie żyje. lol
Loool, uwielbiam to jak wszyscy fani Nintendo, przy kazdej okazji jak się źle mówi o ich konsoli przytaczają przykład Vity. Szególnie to widać na N4G.  :lol:  Typowe zachowaniei dla dzieci. Zmiana tematu i atakowanie czegoś innego. Żałosne.
I vice versa...


:lol: Nie spotkałem się z tym drugim. Przejrzałem na szybko tematy o Vicie i nie widziałem, by tam ktoś wspominał o WiiU.
moze dlatego, ze tam nikt nie pisze bo nie bylo w co grac :lol:


Tyle samo jest stron i tematów w dziale PSVita co w WiiU czy 3DS, więc riposta ci nie wyszła  :lol:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1166 dnia: Stycznia 31, 2013, 13:24:22 pm »
Ok, ok
PS Vita od 13 i pół miesiąca na rynku
Wii U    od 2 i pół miesiąca na rynku

hanza

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1167 dnia: Stycznia 31, 2013, 15:41:23 pm »
No monio podsumowal.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1168 dnia: Stycznia 31, 2013, 16:22:59 pm »
Źle mnie zrozumieliście (lub ja się źle wyraziłem).

Pisząc "hity" nie miałem na myśli nie wiadomo czego, tylko bardzo dobre gry, które zmotywują część osób do kupna konsoli (czyli exy ze średnią powyżej 80%). Zdaję sobie sprawę, że żadna z tych gier nie jest system sellerem i nawet nie zbliża się do tego określenia. Na razie na WiiU jest jeden system seller i jest nim New Super Mario Bros U, ale wiadomo, że to i tak za mało, by podciągnąć sprzedaż całego systemu (edycja NSMB na Wii sprzedała się w ilości 26.59 mln egzemplarzy wg. VG chartz, edycja na DSa ma jeszcze wyższy wynik, a edycja 3DSowa również rewelacyjnie schodzi).

Także pisząc o "przyzwoitym poziomie" sprzedaży, nie chodziło mi, że WiiU będzie na szczytach list. Z dużych konsol wciąż pierwsze miejsca będą zajmować X360 i PS3, ale WiiU nie będzie za nimi aż tak daleko w tyle, jak obecnie.

No i Juras mnie uświadomił, że Monster Hunter 3 Ultimate raczej nie podbije wyników sprzedaży (a myślałem, że to jest ex dla WiiU) dlatego zrewidowałem nieco swoje przewidywania i napisałem:

No zobaczymy jak WiiU będzie sobie radzić. Możliwe, że odbije się dopiero na następne święta, a do tego czasu będzie schodzić po kilkadziesiąt tysięcy na tydzień, z drobnymi skokami. Bo nawet jeśli na E3 zaprezentują zestaw super zapowiedzi, to i tak sprzedaż od razu się diametralnie nie poprawi.

Amen.



Raymen wyszedł teraz na PS3 i X360 i przeszedł bez większego echa. Gra bardzo dobra, ale jak na dzisiejsze standardy to raczej powinna trafić jako arcade gierka do ściągnięcia.

LEGO City Undercover - nic nie wiadomo o tej grze praktycznie, więc nazywanie jej hitem to nadużycie. Poza tym nie wszyscy przepadają za seriami LEGO.

Monster Hunter 3 Ultimate  - hehe, ot śmieszny port gry z 3DS-a z grafiką jak z dreamcasta tylko, ze w wyższej rozdziałce.

Pikmina 3 - kontynuacja tylko dobrej specyficznej gry, która trafia do wąskiego grona odbiorców.


No chyba, ze dla posiadaczy WiiU, konsoli która cierpi na największą posuchę jakichkolwiek gier, brak właściwie zapowiedzi nowych, takie tylko "dobre" gry są must-have-ami i hitami.
Przeszedłeś Raymana? Gra jest bardzo długa i napakowana ogromną ilością treści - prawdziwa perełka. I jak najbardziej zasługuje na miano pełnoprawnego produktu (choć wiem, że sprzedaż super szału nie zrobiła - co nie znaczy, że była zła).

Co do Lego City i Monster Huntera, to mogę się zgodzić z tym, co piszesz.

Na pewno jednak nie zgodzę się z tym, co piszesz o Pikminie (przeszedłeś którąś część?). Ja grałem tylko w jedynkę, ale była to świetna i pomysłowa gra. Jedynka sprzedała się w liczbie 1,6 mln (plus 0,6 mln na Wii), co w przeliczeniu na sprzedaż Gamecube'a jest całkiem niezłym wynikiem. Pikmin 3 nie ma szans zostać system sellerem, ale rozrusza trochę sprzedaż WiiU (liczę na średnią w okolicach 90%) i będzie dla wielu graczy bodźcem, by jednak nabyć najnowszą konsolę Nintendo.

No i na WiiU jest zapowiedziane chyba więcej exów, niż na Ps3 i X360 razem wzięte (jakieś kilkanaście gier). Więc nie jest tak źle.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1169 dnia: Lutego 02, 2013, 17:05:29 pm »
RUMOR - Gearbox working on another Wii U title, original FPS
Cytuj
Of course, coming from a unknown source...

 - Being developed by Gearbox Software
 - It's super duper early in development, it's very "bare bones" at the moment.
 - It's being developed using the Unreal 4 engine.
 - It's a new IP, (currently) So it's something we haven't seen yet from them.
 - It's an FPS
 - It's multiplatform (duh) but the only version I specifically heard about was the Wii U version
 - Supposedly their PS4 devkits recently had a meltdown and they're awaiting new ones.
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=195375

Metal Gear Rising port up to Konami, demand would be needed
Cytuj
The chances of Metal Gear Rising: Revengeance landing on Wii U aren’t high, but there is a small glimmer of hope for the future.

When asked about want it would take to get the game on Wii U, Platinum Games’ Jean Kellams said Konami would need to see demand from fans. The publisher would also have to approach Platinum before anything is set in motion.
http://nintendoeverything.com/111859/metal-gear-rising-port-up-to-konami-demand-would-be-needed/


Nintendos Q4 2012 Report : About WiiU
Cytuj
Q. What is the timeframe of the new software you were mentioning? What about the development structure?
 
 Iwata : we are not thinking about a long timeframe. We are thinking about Mid year up to End of the year 2013. We also have games that are slated for end of the year that we havent mentioned yet.
 
 Miyamoto : It takes time to understand the charm of wiiu. We are currently offering a few titles but we are aiming for games that sell steadily for the next 3 years not for games that stop selling after a few weeks. We have a lot of ideas for 2 screen play. We definately need more employees internally and externally so we are strengthening our development teams.
 
 
 Q. Cloud gaming is becomming popular. What about a unified platform?
 
 Iwata: there are things you can do with cloud gaming and there are things you cant do. We dont agree that cloud gaming is the future and we are trying to work hard on a future where gaming only consoles are not gone. Unified platforms are for us not platforms that are one but rather platforms that have the same development architecture. This also means that there could be more platforms.
 
 Mizamoto: We needed to create new development environments for wiiu and 3ds unlike wii which reused the gamecube architecture. We are unifying our development teams to accomodate this challenge and minimize the losses while preparing the shift. I think handhelds and consoles will coexist as the aim is different.
 
 
Q. Asymmetrical multiplayer and pikmin 3
 
 Iwata : I hear a lot of people saying that Nintendoland was great, so we think asymmetrical gaming is not a bad thing. However it is hard to get the message out, that this is a fun way to play.
 
 Miyamoto: Pikmin3s greatest charm is to look at the Pikmin in HD. I think it is a great strategy game that has a constant minimap displayed on the gamepad. There is also OffTV play.
 
 
 
 Q. Isnt the WiiU architecture too much focused on the GPU?
 
 Miyamoto : For High End graphics there is a hurdle, since we have to reeducate our people. The development itself hasnt changed but we are recruiting specialists that can become core members in each specialized area. External Developers are used to shader techniques and we are collaborating a lot with external companies nowadays so we have a very good development structure.
 
 Iwata: Every gaming hardware has its specialities. There is a timing of hit and miss before the functions can be used fully. We were not able to provide development kits that get out all the power of wiiu until mid of last year. With other gaming consoles firms had 6 to 7 years to experiment but our console has a different balance so it is easy to see who has adapted and who hasnt. However this is something time will heal so we are not too worried.
 
 Takeda : WiiU is a machine that has a lot of performance compared to its power consumption. The GPU is definately more pronounced than the CPU . There are people saying that the CPU is weak but that is not true. It is a trendl that the cash memory is whats getting biggrr with CPUs not the processing power. i do not think at the CPu is underpowered. Its just a design where the memory is more stressed.
 
 
 
Q. What about NFC
 
 Iwata : there are two trends. one is with figurines or cards. We are currently working with developers on this and we will see various games this year.

 The other one is E-money payment. we are also working on this.

 Source:
http://www.nintendo.co.jp/ir/library/events/130131qa/03.html
Summarized by Loycuter from Ruliweb
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511321

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1170 dnia: Lutego 05, 2013, 16:39:31 pm »
Cytuj
It was ballpark speculation at the time based on what we had eyeballed at the event, but the final GPU is indeed a close match to the 4650/4670, albeit with a deficit in the number of texture-mapping units and a lower clock speed - 550MHz. AMD's RV770 hardware is well documented so with these numbers we can now, categorically, finally rule out any next-gen pretensions for the Wii U - the GCN hardware in Durango and Orbis is in a completely different league. However, the 16 TMUs at 550MHz and texture cache improvements found in RV770 do elevate the capabilities of this hardware beyond the Xenos GPU in the Xbox 360 - 1.5 times the raw shader power sounds about right. 1080p resolution is around 2.5x that of 720p, so bearing in mind the inclusion of just eight ROPs, it's highly unlikely that we'll be seeing any complex 3D titles running at 1080p.

Cytuj
While there's still room for plenty of debate about the Wii U hardware, the core fundamentals are now in place and effectively we have something approaching a full spec. It took an extraordinary effort to get this far and you may be wondering quite why it took a reverse engineering specialist using ultra-magnification photography to get this information, when we already know the equivalent data for Durango and Orbis. The answer is fairly straightforward - leaks tend to derive from development kit and SDK documentation and, as we understand it, this crucial information simply wasn't available in Nintendo's papers, with developers essentially left to their own devices to figure out the performance level of the hardware.

http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-wii-u-graphics-power-finally-revealed

W końcu możemy zakończyć spekulacje na temat mocy Wii U. Komentarz raczej zbędny, bo koń jaki jest, każdy (może poza wyznawcami Iwaty i spółki) widzi.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1171 dnia: Lutego 05, 2013, 17:11:11 pm »
Jest również dostępny temat na Neogafie ,który cały czas jest edytowany:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511628
W skrócie ,architektura w WiiU została mocno zmodyfikowana, potwierdzono to co już wcześniej niektórzy developerzy zaznaczali.Konsola posiada dużą ilość eDRAM'u i ma w miarę mocne GPU. Gier 3D w 1080p raczej nie zobaczymy.
Edit :
Major update: Some comments from Chipworks' Jim Morrison (ie a professional who analyses photos like this for a living):
Cytuj
Been reading some of the comments on your thread and have a few of my own to use as you wish.

 1. This GPU is custom.
 2. If it was based on ATI/AMD or a Radeon-like design, the chip would carry die marks to reflect that. Everybody has to recognize the licensing. It has none. Only Renesas name which is a former unit of NEC.
 3. This chip is fabricated in a 40 nm advanced CMOS process at TSMC and is not low tech
 4. For reference sake, the Apple A6 is fabricated in a 32 nm CMOS process and is also designed from scratch. It’s manufacturing costs, in volumes of 100k or more, about $26 - $30 a pop. Over 16 months degrade to about $15 each
 a. Wii U only represents like 30M units per annum vs iPhone which is more like 100M units per annum. Put things in perspective.
 5. This Wii U GPU costs more than that by about $20-$40 bucks each making it a very expensive piece of kit. Combine that with the IBM CPU and the Flash chip all on the same package and this whole thing is closer to $100 a piece when you add it all up
 6. The Wii U main processor package is a very impressive piece of hardware when its said and done.

 Trust me on this. It may not have water cooling and heat sinks the size of a brownie, but its one slick piece of silicon. eDRAM is not cheap to make. That is why not everybody does it. Cause its so dam expensive


Cytuj
Well, the first thing to note is that we're looking at something very different from a standard R700 die (we know that Latte is based on AMD's R700 line originally). This makes it more difficult than we'd hoped to analyse, as comparison to existing AMD die shots would generally be our main strategy. There are a few things we can say so far, though:

 - The die is exactly 11.88 x 12.33mm (146.48mm²). It's manufactured on a 40nm process.

 - The large orange block on the left is the 32MB of eDRAM (MEM1). It's 40.72mm², and takes up 27.8% of the die.

 - A bit of counting reveals that the main MEM1 pool of eDRAM is composed of 2048 banks, each of which would be 16KB in size.

 - The smaller orange block above it seems to be 2MB-4MB of eDRAM (It's 4.25mm²). This might be the framebuffer for Wii mode, or the L2 texture cache, or something else, we're not 100% sure at this point.

 - The lower left units are a high-bandwidth interface such as a SERDES or MIPI. These are used to give very high bandwidth over relatively few wires, so it's possible that this is used to communicate with something elsewhere on the motherboard, possibly a chip handling compression and transfer of video to the gamepad. It has also been speculated that one of these is used for communications with the CPU, perhaps for high-bandwidth/low-latency eDRAM access.

 - Along the bottom and right sides of the chip are DDR3 controllers. The top and left sides of the chip are probably for communication with the CPU.

 - All the small dark orange/black blocks you see over the GPU part of the die are SRAM blocks. The number and formation of them should give us clues as to what part of the chip does what.

 - The eight blocks labelled N1-N8 are possibly the VLIW5 shader clusters. However, due to the apparent increased amount of SRAM there, along with the unusual layout and the general changes to the die, it's entirely possible that the number of shaders in each cluster has changed from R700 dies. In fact, at this point it's even possible that the microarchitecture itself has changed, a la the VLIW4 used in some of AMD's 6000 series GPUs. Therefore, we could have a fairly unusual number of shader cores.

 - It's likely there's some legacy Hollywood hardware on there for BC purposes.

 - To clarify, Wii's "Hollywood" GPU (inc. eDRAM) was 8mm x 9mm, or 72mm² on a 90nm process. That would only account for about 10-20% of the die space on a 146.48mm² 40nm chip, if they just slapped Hollywood on there. However, given Shiota's comment here, many of the Wii BC functions should actually be handled by the Wii U's GPU hardware, so the actual amount of die space used purely for Wii BC should be very small, possibly just 5-10%.

Cytuj
Update:

 - There are a total of 40 logical blocks on the GPU die, excluding memory and I/O. These seem to be composed of 25 different types.

 - Digital Foundry claims that the GPU has a 320:16:8 core config. Even including the ROPs, ARM, DSP, Video codec and command processor this only accounts for 18 out of the 40 logical blocks on there, leaving the majority of the GPU logic unexplained.

Up: Some info from Marcan:

 Originally Posted by @marcan: @MehNitesh 32MB 1T-SRAM MEM1, 2MB 1T-SRAM MEM0/EFB, 1MB SRAM ETB. I bet the I/O block with the tank is SATA and the 7x next to it USB.

 Originally Posted by @marcan: The NeoGAF folks could've just asked me and I would've told them about the 32MB MEM1 and 2MB MEM0/EFB without die shots :P

 Originally Posted by @marcan: I still think the entire Wii GX is in there too. It's not a ridiculous amount of die area - about 2x the size of the EFB 1T block

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511628

Iwata: Internal devs almost at "next-stage" of Wii U development;finer visuals coming
Cytuj
Nintendo's in-house development teams are only now coming to terms with what it takes to create software in high definition, and we can expect future release to be more visually advanced that what has already come, president Satoru Iwata has told investors.

 "I may add that each game console has its own unique qualities, and developers must go through a trial and error phase to acquire the knack of taking full advantage of them," said Iwata. "This time does not come until a final version of the hardware and development tools for the version have been made available and then a base for software development has been established.

 "For Wii U, such a time finally came in the latter half of last year. In this sense, we could not avoid the trial and error stage to create games which take full advantage of the hardware. I think that this is true for third-party software developers as well as Nintendo's. The home consoles of other companies are six or seven years old and software developers have sufficiently studied them and know how to take full advantage of them well. As Wii U is new to them, some developers have already acquired the knack and made good use of its features and others have not.

 "You might see this gap among the games that are currently available. However, we are not much concerned about this problem because time will eventually solve it. Actually, we believe that our in-house development teams have almost reached the next stage."

 Iwata added that "it is not true that we are deadlocked with a lot of trouble in our development. Otherwise, we could not aim for 100 billion yen or more in operating profit for the next fiscal year".

 Shigeru Miyamoto added: "We already went through this initial learning phase and are now tackling how to take full advantage of high-definition graphics. In this sense, retraining our developers used to be a great hurdle."

 The Mario creator also revealed that Nintendo's inexperience with high definition development is one of the reasons the platform holder has chosen to partner with external studios more versed in the art.

 "The other point is that many of our third-party software developers have been dedicated to technologies like shaders. As Wii U is designed to bring out their real strengths, there have recently been more cases where we develop something with their help," said Miyamoto. "It has been more convenient for us to work together with them because they have been able to more smoothly utilize their know-how for development for Wii U."
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511728
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 20:19:10 pm wysłana przez Malutki »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1172 dnia: Lutego 06, 2013, 11:06:14 am »
Firma Stadlbauer nie będzie już dystrybutorem Nintendo w Polsce
Cytuj
Jak dowiedzieliśmy się od Beaty Dudzic, marketing manager firmy Stadlbauer umowa o współpracy między polskim oddziałem firmy Stadlbauer a Nintendo wygasa 28 lutego 2013 r. I nie zostanie przedłużona.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13352003,Firma_Stadlbauer_nie_bedzie_juz_dystrybutorem_Nintendo.html?bo=1

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1173 dnia: Lutego 06, 2013, 15:15:54 pm »
Firma Stadlbauer nie będzie już dystrybutorem Nintendo w Polsce
Cytuj
Jak dowiedzieliśmy się od Beaty Dudzic, marketing manager firmy Stadlbauer umowa o współpracy między polskim oddziałem firmy Stadlbauer a Nintendo wygasa 28 lutego 2013 r. I nie zostanie przedłużona.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13352003,Firma_Stadlbauer_nie_bedzie_juz_dystrybutorem_Nintendo.html?bo=1
News dnia. I tak gorzej być nie mogło. Ciekawe, kto będzie nowym dystrybutorem. Może Nintendo of Europe.

svonston

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1174 dnia: Lutego 06, 2013, 15:17:40 pm »
Gorzej niż za ich czasów nie mogło być, ale czy będzie lepiej? Nintendo siusia na nasz rynek, w sumie to nawet się nie dziwię, bo przy dostępności piratów i programatorów mało który Polak sięgnie po oryginał - albo fan(boj), albo rodzic małego brzdąca. Nie nastawiałbym się na radykalne zmiany w traktowaniu polskich graczy.

lupinator

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1175 dnia: Lutego 06, 2013, 15:24:11 pm »
Gorzej niż za ich czasów nie mogło być, ale czy będzie lepiej? Nintendo siusia na nasz rynek, w sumie to nawet się nie dziwię, bo przy dostępności piratów i programatorów mało który Polak sięgnie po oryginał - albo fan(boj), albo rodzic małego brzdąca. Nie nastawiałbym się na radykalne zmiany w traktowaniu polskich graczy.
Kwestia podejścia korporacji, a nie Polaków. Wonderbook sprzedaje się wyśmienicie.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1176 dnia: Lutego 06, 2013, 15:40:54 pm »
Gorzej niż za ich czasów nie mogło być, ale czy będzie lepiej? Nintendo siusia na nasz rynek, w sumie to nawet się nie dziwię, bo przy dostępności piratów i programatorów mało który Polak sięgnie po oryginał - albo fan(boj), albo rodzic małego brzdąca. Nie nastawiałbym się na radykalne zmiany w traktowaniu polskich graczy.
Nikt nie nastawia się na radykalne zmiany w traktowaniu, ale przydałyby się jakiekolwiek. Wystarczy zacząć od dostępności gier.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1177 dnia: Lutego 06, 2013, 21:25:30 pm »
Gorzej niż za ich czasów nie mogło być, ale czy będzie lepiej? Nintendo siusia na nasz rynek, w sumie to nawet się nie dziwię, bo przy dostępności piratów i programatorów mało który Polak sięgnie po oryginał - albo fan(boj), albo rodzic małego brzdąca. Nie nastawiałbym się na radykalne zmiany w traktowaniu polskich graczy.
Kwestia podejścia korporacji, a nie Polaków. Wonderbook sprzedaje się wyśmienicie.
Kinect też chyba sobie nieźle radzi.

lupinator

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1178 dnia: Lutego 06, 2013, 22:32:45 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1179 dnia: Lutego 07, 2013, 19:39:53 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1180 dnia: Lutego 07, 2013, 19:57:06 pm »
Mistrzowsko to koleś rozegrał  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1181 dnia: Lutego 07, 2013, 20:43:37 pm »
To fakt. Musiał nieźle się przy tym ubawić :lol:

Lubię Nintendo i wolałbym jakiś bardziej pozytywny dla WiiU news, ale i tak gościowi należy się szacun 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1182 dnia: Lutego 07, 2013, 22:18:49 pm »
Oby więcej takich niusów, to może w końcu podzielą los Segi i skończy się opychanie za ponad tysiąc złotych sklejonych taśmą gacków, które najwyraźniej jeszcze im zalegają w magazynach  :dance:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1183 dnia: Lutego 07, 2013, 22:32:21 pm »
Podzielą los Segi i zaczną wydawać marne gry? Lepiej nie.

Jak ktoś nie chce, to niech nie kupuje. Ja w każdym razie sobie Nintendo cenię (mimo wszelkich przeciwności losu). Ms, Sony i ogólnie PC oferują dość zbliżone doznania jeśli chodzi o gry. Jedynie Nintendo na tym tle się wyróżnia i dlatego dobrze mieć ich konsole. Jeśli mógłbym wybrać jeden sprzęt do grania, to na pewno nie zainwestowałbym w żadną z konsol Nintendo. Ale skoro nie muszę dokonywać takich wyborów, to gry od Nintendo świetnie się sprawdzają jako odskocznia od całej maści strzelanek i innych "dorosłych" gier.

Wiem, że gdybym nie inwestował w konsole Nintendo, to wiele bym stracił i ominęłoby mnie mnóstwo świetnych gier.

Ale, że dali dupy z Raymanem to fakt. Jak dalej tak będą robić, to rzeczywiście daleko nie zajadą.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1184 dnia: Lutego 07, 2013, 22:48:36 pm »
Niech upadną i zaczną wydawać Mariany na PS i Xboxa i wszyscy będą zadowoleni.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1185 dnia: Lutego 07, 2013, 22:55:46 pm »
Jak ktoś nie chce, to niech nie kupuje.

Nie zauważyłeś przypadkiem, że sprawa jest troszeczkę bardziej złożona i "nie chcę - nie kupuję" nie rozwiązuje problemu, bo duży gracz w branży wyznacza pewne trendy? Move i Kinect nie wzięły się z kosmosu tylko z marketingowego sukcesu Wii. Dobre studia się marnują, bo chłam na urządzenia ruchowe opłaca się bardziej niż dobre, ambitne, hardcorowe gry i omijanie przeze mnie szrotu od Nintendo niewiele zmieni.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1186 dnia: Lutego 07, 2013, 23:01:05 pm »
Ja tam kupuje ten szmelc jak tylko Bayo2 wyjdzie. Dzieki Nintento zagram w jedna z moich najlepszych gier. Dobre i to, chociaz dlaczego nie na ps4?!?! :cry:

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1187 dnia: Lutego 07, 2013, 23:04:35 pm »
Ja tam kupuje ten szmelc jak tylko Bayo2 wyjdzie. Dzieki Nintento zagram w jedna z moich najlepszych gier. Dobre i to, chociaz dlaczego nie na ps4?!?! :cry:

Nie kupuj WiiU. I tak zapowiedzą Bayo2 na PS3

lupinator

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1188 dnia: Lutego 07, 2013, 23:05:45 pm »
Dzieki Nintento zagram w jedna z moich najlepszych gier.
Czy wszystkie gry oceniacie nie grajac?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1189 dnia: Lutego 07, 2013, 23:39:22 pm »
Dzieki Nintento zagram w jedna z moich najlepszych gier.
Czy wszystkie gry oceniacie nie grajac?

:lol:

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1190 dnia: Lutego 07, 2013, 23:43:58 pm »
:lol:

Zjadlem ''w kontynuacje jednej..''

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1191 dnia: Lutego 08, 2013, 01:03:56 am »
Niech upadną i zaczną wydawać Mariany na PS i Xboxa i wszyscy będą zadowoleni.
Wątpię aby wtedy te gry trzymały nadal tak wysoki poziom. I z pewnością byłoby ich mniej (a i tak nie ma wielce dużo).

Jak ktoś nie chce, to niech nie kupuje.

Nie zauważyłeś przypadkiem, że sprawa jest troszeczkę bardziej złożona i "nie chcę - nie kupuję" nie rozwiązuje problemu, bo duży gracz w branży wyznacza pewne trendy? Move i Kinect nie wzięły się z kosmosu tylko z marketingowego sukcesu Wii. Dobre studia się marnują, bo chłam na urządzenia ruchowe opłaca się bardziej niż dobre, ambitne, hardcorowe gry i omijanie przeze mnie szrotu od Nintendo niewiele zmieni.
Dobrze, dobrze, ale nie można uogólniać całej historii i polityki Nintendo do jednego Wii. Wii było pewnym ewenementem w branży i coś takiego prędzej czy później musiało nadejść (był rynek zbytu na tego typu casualowe produkty). Obecnie sytuacja się dosyć ustabilizowała (co widać chociażby po sprzedaży WiiU). Zobaczymy co zaprezentują Sony i Ms na swoje nowe sprzęty. Z pewnością ujrzymy ulepszone wersje Move'a i Kinecta, lecz żadna z tych firm raczej nie oprze na tym segmencie rynku swej polityki. Więc spokojna rozczochrana. Po sukcesie Wii był szał i firmy na siłę wypuszczały własny sprzęt i gry w podobnym guście. Teraz raczej coś takiego nie nastąpi, bo ani Kinect ani Move nie odniosły miażdżącego sukcesu. I które studia właściwie masz na myśli? Może kilka by się znalazło, lecz nie tych z najwyższej półki. Poza tym na Kinecta czy Move'a dobrze sprzedają się tylko gry przeznaczone typowo pod te sprzęty. Wystarczy dać przykład Fable:

Fable (XB) - 2.66 mln
Fable 2 (X360) - 4.10
Fable 3 (X360) - 4.89
Fable: The Journey (X360) - 0.14
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=fable&publisher=&platform=&genre=&minSales=0&results=200

Nawet Kinect Star Wars sprzedało się tylko w nieco ponad milionie egzemplarzy. To już nawet każda z części The Force Unleashed sprzedała się znacznie lepiej.
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=The+Force+Unleashed&publisher=&platform=&genre=&minSales=0&results=200

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1192 dnia: Lutego 08, 2013, 01:27:01 am »
Cytuj
but the final GPU is indeed a close match to the 4650/4670,

czyli potwierdzili to co już kiedyś tu mówiłem.
wii u ma gpu na poziomie hd4650. Prawie identyczna powierzchnia rdzenia i taktowanie(w tym przypadku można w ten sposób porównywać ponieważ jest to ta sama architektura), przepustowość tez podobna. Czyli wydajność gpu wiiu jest podobna do ps3 i x360.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1193 dnia: Lutego 08, 2013, 10:38:03 am »
Dzieki Nintento zagram w jedna z moich najlepszych gier.
Czy wszystkie gry oceniacie nie grajac?

:lol:

boki zrywać. super dojebka. HAHA :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1194 dnia: Lutego 08, 2013, 11:03:52 am »
Dobrze, dobrze, ale nie można uogólniać całej historii i polityki Nintendo do jednego Wii. Wii było pewnym ewenementem w branży i coś takiego prędzej czy później musiało nadejść (był rynek zbytu na tego typu casualowe produkty). Obecnie sytuacja się dosyć ustabilizowała (co widać chociażby po sprzedaży WiiU). Zobaczymy co zaprezentują Sony i Ms na swoje nowe sprzęty. Z pewnością ujrzymy ulepszone wersje Move'a i Kinecta, lecz żadna z tych firm raczej nie oprze na tym segmencie rynku swej polityki. Więc spokojna rozczochrana. Po sukcesie Wii był szał i firmy na siłę wypuszczały własny sprzęt i gry w podobnym guście. Teraz raczej coś takiego nie nastąpi, bo ani Kinect ani Move nie odniosły miażdżącego sukcesu. I które studia właściwie masz na myśli? Może kilka by się znalazło, lecz nie tych z najwyższej półki. Poza tym na Kinecta czy Move'a dobrze sprzedają się tylko gry przeznaczone typowo pod te sprzęty. Wystarczy dać przykład Fable:

Generalnie najbardziej zeszmacił się Xbox przez kontrolery ruchowe... Przed premierą Kinecta Xbox był naprawdę solidnym konkurentem dla Playstation 3 jeśli chodzi o gry... Jak tylko wyszedł ten cały Kinect, to na każdych kolejnych konferencjach w 90% czasu konferencji to były gówniane gierki dla dzieci, dobre studia przypisane na tworzenie gierek pod Kinect itp. Gdyby nie Kinect, który zrodził się przez Nintendo Wii to pewnie jeszcze nie jedno hardcore IP od Microsoftu byśmy zobaczyli. Dobrze, że Sony w miarę trzyma fason i nie popłynął z tymi ruchowymi kontrolerami jak MS...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1195 dnia: Lutego 08, 2013, 11:13:47 am »
Zaraz po starcie Kinect sprzedał się niewiarygodnie dobrze (chyba 10 mln w dwa miechy, czy coś takiego) i Ms myślał, że to będzie wielka żyła złota. Ale czas pokazał, że się przeliczył (mimo, że Kinect w ogólnych rozrachunku źle nie wypadł) i przy nowym Xie z pewnością zastosuje inną strategię.

Pewnie masz rację, że straciliśmy przez to kilka bardzo dobrych gier. Ale tylko kilka.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1196 dnia: Lutego 08, 2013, 11:17:40 am »
Zaraz po starcie Kinect sprzedał się niewiarygodnie dobrze (chyba 10 mln w dwa miechy, czy coś takiego) i Ms myślał, że to będzie wielka żyła złota. Ale czas pokazał, że się przeliczył (mimo, że Kinect w ogólnych rozrachunku źle nie wypadł) i przy nowym Xie z pewnością zastosuje inną strategię.

Pewnie masz rację, że straciliśmy przez to kilka bardzo dobrych gier. Ale tylko kilka.

Przy 2-3 dobrych exach na kloca to te kilka robi olbrzymią różnicę  :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1197 dnia: Lutego 08, 2013, 11:30:25 am »
Zaraz po starcie Kinect sprzedał się niewiarygodnie dobrze (chyba 10 mln w dwa miechy, czy coś takiego) i Ms myślał, że to będzie wielka żyła złota. Ale czas pokazał, że się przeliczył (mimo, że Kinect w ogólnych rozrachunku źle nie wypadł) i przy nowym Xie z pewnością zastosuje inną strategię.

Zastosuje taką strategię, że za Kinecta 2 zapłaci każdy przyszły posiadacz 720-tki, bo Kinect 2 będzie standardowo bundlowany z konsolą...

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1198 dnia: Lutego 08, 2013, 12:32:58 pm »
Ja tam kupuje ten szmelc jak tylko Bayo2 wyjdzie. Dzieki Nintento zagram w jedna z moich najlepszych gier. Dobre i to, chociaz dlaczego nie na ps4?!?! :cry:

Nie kupuj WiiU. I tak zapowiedzą Bayo2 na PS3
Będzie podobnie jak z Fatal Frame 4
Cytuj
"We're a development company...Nintendo gives us money, we make Bayonetta 2 and W101, and they sell it...So if Nintendo says 'We're putting Bayonetta 2 on PS360' it'll come out on those platforms...So ask Nintendo about it..."
https://twitter.com/PG_kamiya/status/299774818381877249

Mrocz

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1199 dnia: Lutego 08, 2013, 13:24:55 pm »
Zaraz po starcie Kinect sprzedał się niewiarygodnie dobrze (chyba 10 mln w dwa miechy, czy coś takiego) i Ms myślał, że to będzie wielka żyła złota. Ale czas pokazał, że się przeliczył (mimo, że Kinect w ogólnych rozrachunku źle nie wypadł) i przy nowym Xie z pewnością zastosuje inną strategię.

Zastosuje taką strategię, że za Kinecta 2 zapłaci każdy przyszły posiadacz 720-tki, bo Kinect 2 będzie standardowo bundlowany z konsolą...

Tego się obawiam... Że zamiast "zastosować inną strategię" dostaniemy Kinecta 2 i dalszy wylew gówna dla dzieci... :/