Autor Wątek: Resident Evil 2 Remake  (Przeczytany 26986 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 03, 2018, 13:19:40 pm »
Nawet nie mów, jedna z najwybitniejszych gier ery Szaraczka  :roll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 05, 2018, 08:20:24 am »







Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 19, 2018, 15:06:07 pm »

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 19, 2018, 15:53:55 pm »
Kiedyś takie rzeczy się odblokowywało przechodząc grę... żenada, że teraz trzeba za takie coś płacić...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 20, 2018, 12:27:00 pm »
Będzie One Shot demo, na 30 minut.
https://www.trueachievements.com/n35765/resident-evil-2-1shot-demo-discovered-on-the-xbox-store

Cytuj
This specially tuned demo allows you to experience the newly reimagined Resident Evil 2, but be warned: whilst you can continue as many times as you like after dying, you'll only have 30 MINUTES to complete the demo. Take in the horror atmosphere at your own pace, or make a desperate dash to solve all the puzzles Raccoon Police Department has to offer? The choice is yours!

Cytuj
Note: This demo is available until 1/31/2019. You must be signed in and have an active internet connection to play.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 20, 2018, 15:22:57 pm »
Uuu najs  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 20, 2018, 15:32:09 pm »
Jeszcze istotne info, że demo od 11 stycznia:

Cytuj
The demo arrives on January 11th and will disappear from the store on January 31st.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 08, 2019, 19:54:04 pm »
Jakby komuś umknęło to demko będzie trialem na 30 minut xD

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 09, 2019, 08:12:55 am »
Będzie One Shot demo, na 30 minut.
;)

Mało tego, prawdopodobnie będzie jak z demem DMC5, że tylko Xone na początek.
Jednak nie.



Cytuj
special demo event starting this week for PlayStation 4, Xbox One and PC players via Steam. Available to download for a limited time from Jan. 11 to Jan. 31, this will be the first opportunity for fans to experience the completely reimagined horror classic from home.

Cytuj
Aptly named the “1-Shot Demo,” players must take on the challenge of surviving the horrors of Raccoon City in just 30 minutes. If players complete the mission objective under 30 minutes, they can restart the mission until they use up their full time. If players succumb to the zombies during their 30 minutes, they can continue any number of times until the full 30 minutes have been reached.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2019, 08:17:48 am wysłana przez Ryo »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 11, 2019, 04:22:33 am »
Dobra ograłem demko i WOW  8) Nie spodziewałem się aż takiego feelingu. Co Capcom z tym odjebał to głowa mała. Niestety nie udało mi się ukończyć demka bo upłynął mi czas  :evil: Ale to co zobaczyłem mi wystarczy  :o Rozpisze się bardziej jutro może bo spać się chce xD

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 11, 2019, 07:50:27 am »
Hej a demko można odpalić tylko raz czy można powtarzać z tym limitem 30min?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 11, 2019, 08:25:10 am »
Hej a demko można odpalić tylko raz czy można powtarzać z tym limitem 30min?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Grasz tyle razy ile Ci się nie skończy licznik. Czyli zakładam, że grasz 13 minut, wyłączasz, włączasz znów i masz 17 minut.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 11, 2019, 08:26:43 am »
Ok zawsze można ograć na dwóch konsolach jak coś :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 11, 2019, 09:13:47 am »
Czyli to jest jednorazowe 30 min i pozniej juz nie odpale nigdy?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 11, 2019, 09:18:15 am »
Chcą narobić smaka:-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 11, 2019, 09:23:11 am »
Czyli to jest jednorazowe 30 min i pozniej juz nie odpale nigdy?
Tak.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 11, 2019, 09:46:28 am »
Czyli to jest jednorazowe 30 min i pozniej juz nie odpale nigdy?
Tak.
Slabo :(

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 11, 2019, 10:33:15 am »
Udało mi się skończyć demo w 23 minuty, więc jeszcze mi 7 minut zostało. To, co zobaczyłem wystarczyło aby narobić smaka na więcej. Jest dobrze - nawet bardzo dobrze.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 11, 2019, 11:04:44 am »
No zapowiada sie rewelka. Uwielbiam RE2, ciezko ocenic ale min 12x ukonczylem w zyciu na roznych systemach. :) A pierwszy raz na... N64 taka ciekawostka, pamietam 4x od razu raz po raz (wiadomo - leon, claire, leon B, claire B).  Taka mala uwaga - dlaczego nie ma motywu muzycznego z glownej hali komisaratu ????? Ten dzwiek jest ikoniczny, mam nadzieje pojawi sie. Przez chwile myslalem, ze wywalono tez theme z save rooma - okazalo sie, ze dopiero pojawia sie jak wlaczymy tam swiatlo. ;) Mam nadzieje gra sprzeda sie niezle i zrobia na podobnej zasadzie Nemesisa, ktorego takze uwielbiam i nie czaje wieszanych na nim psow..

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 11, 2019, 11:23:10 am »
Szkoda niby, że nie robili dema wzorem oryginału, czyli masz licznik, ale grasz ile razy chcesz. Swego czasu wiele razy powtarzałem ten fragment. Z drugiej strony wypuścili to na tyle blisko premiery, iż długo czekać nie trzeba. Mam jednak nadzieję, że takie one-shot dema nie będą standardem.

Mam nadzieje gra sprzeda sie niezle i zrobia na podobnej zasadzie Nemesisa, ktorego takze uwielbiam i nie czaje wieszanych na nim psow..

Nemesis jest pewniakiem, ja liczę, iż odniesie taki sukces, że odciśnie swoje piętno na nowych odsłonach. Niech wróci TPP i zombie. RE7 niech przemianują na coś innego, albo potraktują jako taki one-shot.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 11, 2019, 12:00:04 pm »
Ok zawsze można ograć na dwóch konsolach jak coś :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak też planuję zrobić.  :naughty:

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 11, 2019, 12:19:06 pm »
Chyba że blacharze wykombinują coś aby wyłączyć licznik czasu i na PCMR będzie się można szwędać do woli.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 11, 2019, 13:47:03 pm »
Tam to różne cuda się dzieją, racja.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 691
  • Reputacja: 7
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #63 dnia: Stycznia 12, 2019, 10:27:59 am »
Tak w ogóle to demo można grać ponownie na innym koncie, co do gry natomiast to bardzo mi się podobała i już nie mogę się doczekać. 
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2019, 10:29:38 am wysłana przez ki_ki »
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #64 dnia: Stycznia 12, 2019, 14:58:55 pm »
Pograłem, coś pięknego  :). Jedyna uwaga to, że powinno jak dla mnie być trochę ciemniej, a tak latarka robi klimat jednak wszystko dookoła widać jak na dłoni.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #65 dnia: Stycznia 13, 2019, 13:15:41 pm »
Demko skończone i zachęca do zakupu na premierę. Trochę spieprzyłem bo skończyłem w 22 min i mogłem się trochę więcej pokręcić.

Zastanawia mnie czemu czasami zombiak pada po 3 strzałach w głowę która do tego eksploduje a czasami trzeba władować 2 x tyle i głowa w całości. W ogóle zombiaki pojawiają się nie wiadomo skąd i ciekawe jak będzie działać mechanika barykadowaniu okien.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #66 dnia: Stycznia 13, 2019, 22:43:51 pm »
Jak nie wiadomo skąd?? Leżą na podłogach, albo włażą oknami. Większa odporność zombiaków na ołów bardzo cieszy, ponieważ na wyższych poziomach trudności będzie zmuszać gracza do oszczędzania amunicji. Sporo zmian na plus względem oryginału. Mam tylko nadzieję, że upchną ścieżkę dźwiękową z pierwowzoru.
To będzie świetny remake.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #67 dnia: Stycznia 14, 2019, 05:09:04 am »
Zastanawia mnie czemu czasami zombiak pada po 3 strzałach w głowę która do tego eksploduje a czasami trzeba władować 2 x tyle i głowa w całości.
Tak samo miał już remake RE1 na Gamecube'a. Chodzi o pewną losowość, żeby nie było wiadomo, jak bardzo wytrzymały będzie zombiak.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #68 dnia: Stycznia 14, 2019, 08:13:05 am »
Mam tylko nadzieję, że upchną ścieżkę dźwiękową z pierwowzoru.
W wersji Deluxe gry jest.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #69 dnia: Stycznia 14, 2019, 10:10:06 am »
Tak samo miał już remake RE1 na Gamecube'a. Chodzi o pewną losowość, żeby nie było wiadomo, jak bardzo wytrzymały będzie zombiak.

A gdyby jeszcze "wstawały" jak w REmake'u... ;)

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 823
  • Reputacja: 81
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #70 dnia: Stycznia 14, 2019, 10:12:26 am »
Wszyscy się zachwycają grą i oprawą. Ja się natomiast zachwycę czymś "płytszym". Dźwiękiem. Jestem zaskoczony in plus. Gry, w której mamy do wyboru 5.1/7.1 oraz Dolby Atmos to można na palcach ręki drwala policzyć. Nie przypominam sobie w ostatnim czasie gry, który by mi dawała tak szeroki wachlarz opcji dźwięku. Chociaż zapewne zaraz się okaże, że zapomniałem o xx tytułach.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #71 dnia: Stycznia 14, 2019, 11:16:02 am »
Tak samo miał już remake RE1 na Gamecube'a. Chodzi o pewną losowość, żeby nie było wiadomo, jak bardzo wytrzymały będzie zombiak.

A gdyby jeszcze "wstawały" jak w REmake'u... ;)
Jezu, raz przy tej akcji rzuciłem pada, wyłączyłem GameCube'a i wyszedłem z pokoju xD

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #72 dnia: Stycznia 14, 2019, 12:47:05 pm »
Jezu, raz przy tej akcji rzuciłem pada, wyłączyłem GameCube'a i wyszedłem z pokoju xD

Hehe, ta zmiana dodała sporo, zawsze była ta niepewność, czy przypadkiem jeden z trupów nie poderwie się znowu na nogi i nie zacznie biec ;). Dla mnie było to mega przerażające (usłyszeć ten dźwięk podnoszenia się), jak tylko mogłem paliłem to ścierwo :D.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #73 dnia: Stycznia 14, 2019, 13:06:56 pm »
Ja żeby oszczędzić amunicję starałem się zabijać zombiaki nożem bez otrzymania obrażeń. I tak żeby jeden padł na drugim to się podpalało dwa za jednym zamachem. Chore:-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #74 dnia: Stycznia 14, 2019, 14:44:14 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #75 dnia: Stycznia 15, 2019, 10:46:11 am »
Dwie rzeczy mnie gryzą jak patrzę na demo - niestety wszelkie odbicia są średnio rozwiązane, szpecą obraz swoją niestabilną naturą. Z tego co widzę najgorzej jest na Prosiaku, pewnie za sprawą skalowania rozdzielczości, choć i to nie jest takie pewne. Generalnie widać, że konsole Sony mają większe problemy z tym aspektem, na Xboxach jest lepiej, ale i tak rzuca się w oczy. Druga kwestia to DOF, który jest źle ustawiony. Gra ma nieco rozmyty obraz (o dziwo najostrzejsza wersja jest na Pro, ale kosztem widocznych ząbków), ale w cut-scenach rozmycie jest większe, gdyż punkt ostrości jest źle ustawiony. Szczególnie dobrze widać to w scenach z Marvinem - często wychodzi on poza bezpieczny zakres i zaczyna gubić ostrość. Mnie to strasznie wkurza, bo ewidentnie kadr jest tak skonstruowany, że patrzeć powinno się na policjanta, a ten się rozmywa. Generalnie obraz w REmake 2 jest dość "brudny" i prym wiedzie tu Pro (nawet DoF ma artefakty). Szkoda, bo gra mimo to prezentuje się świetnie i bardzo cieszy fakt, że można mieć już podobną jakość co przy pre-renderowanych tłach z pierwszego REmake'u.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2019, 10:49:19 am wysłana przez Zielarz »

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #76 dnia: Stycznia 15, 2019, 11:43:13 am »
A gdyby jeszcze "wstawały" jak w REmake'u...
Zainstalowałem demo na PCMR (jak na pięcioletni laptop radzi ta gra sobie na nim całkiem okej) i ściągnąłem trainer wyłączający licznik czasu. Po czasię ubite zombiaki jednak wstawały, chyba, że to tylko w wersji demo tak jest.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #77 dnia: Stycznia 15, 2019, 13:01:29 pm »
Jest jednak inaczej. Niektóre padają i już nie wstają. Inne lecą na ziemię i wydają się nieżywe, ale tak nie jest do końca. Jak podejdziesz do nich potrafią znowu się podnieść. Ba, widziałem filmik, jak zombiak jest ubijany kilka razy ;). Jest tam chyba taka losowa mechanika (a szkoda), co ma dodać element niepewności. Niby spoko, ale wydaje mi się, że zombie jak na zwykłe mięso armatnie robią się za mocni. Mimo wszystko dodaje to trochę do gry - jest więcej zabawy i w pełnej wersji pewnie będzie trzeba oszczędzać amunicję.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #78 dnia: Stycznia 16, 2019, 08:03:47 am »
Dwie rzeczy mnie gryzą jak patrzę na demo - niestety wszelkie odbicia są średnio rozwiązane, szpecą obraz swoją niestabilną naturą. Z tego co widzę najgorzej jest na Prosiaku, pewnie za sprawą skalowania rozdzielczości, choć i to nie jest takie pewne. Generalnie widać, że konsole Sony mają większe problemy z tym aspektem, na Xboxach jest lepiej, ale i tak rzuca się w oczy. Druga kwestia to DOF, który jest źle ustawiony. Gra ma nieco rozmyty obraz (o dziwo najostrzejsza wersja jest na Pro, ale kosztem widocznych ząbków), ale w cut-scenach rozmycie jest większe, gdyż punkt ostrości jest źle ustawiony. Szczególnie dobrze widać to w scenach z Marvinem - często wychodzi on poza bezpieczny zakres i zaczyna gubić ostrość. Mnie to strasznie wkurza, bo ewidentnie kadr jest tak skonstruowany, że patrzeć powinno się na policjanta, a ten się rozmywa. Generalnie obraz w REmake 2 jest dość "brudny" i prym wiedzie tu Pro (nawet DoF ma artefakty). Szkoda, bo gra mimo to prezentuje się świetnie i bardzo cieszy fakt, że można mieć już podobną jakość co przy pre-renderowanych tłach z pierwszego REmake'u.
Może jakoś popaczują fulla. Chyba, że oleją temat jak w przypadku RE7 i prosiaków, gdzie artefakty na ekranie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Resident Evil 2 Remake
« Odpowiedź #79 dnia: Stycznia 16, 2019, 10:12:25 am »
Jeśli chodzi o artefakty to ładnie ktoś w Sony/Capcom schrzanił sprawę. Prawdopodobnie tylko RE Engine powoduje jakieś kwiatki na ekranie i to tylko na wybranych egzemplarzach prosiaków.

Moje fotki z RE 7 i RE 2.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Próbowałem kilku gier (z HDR i bez) + kilka kabli HDMI i tylko z silnikiem RE takie problemy.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2019, 10:16:39 am wysłana przez Krzysiu »