Ciary przechodzą. A typek wygląda jak Daryl czy tam Deryl z Walking Dead :lol:To przecież ten sam aktor.
Kojima-san still hasn’t picked an engine for the game, but there are a couple of candidates.
Guillermo Del Toro is not involved in the game for now.
The mascot “Ludens” isn’t involved with the game.
The game will have a lot of action elements.
After a few hours of playing, players will realize that Death Stranding is a completely different game from what they have played before.
The setting is a secret.
Kojima-san wants people to speculate on what they saw in the trailer.
The main character’s name is still a secret.
It will take some time before we’re able to play the game.
Kojima-san explained the meaning of the title: You talk about “mass stranding” when there are a lot of whales or dolphins stranded on the beach. It’s called “live stranding” when they’re alive, and “dead stranding” when they’re dead. The meaning of the title is that something came from “some world” and is stranded.
Mieszane uczucia, bo z jednej strony trailer mega, doslownie rozp**rdol. Z drugiej, MGSV tez mial wyje**ne trailery, a co wyszło wszyscy wiemy...Tylko, że po MGSV było dużo oczekiwań ze względu na poprzednie odsłony. Tutaj zaczynamy na świeżo.
Tez prawda.Mieszane uczucia, bo z jednej strony trailer mega, doslownie rozp**rdol. Z drugiej, MGSV tez mial wyje**ne trailery, a co wyszło wszyscy wiemy...Tylko, że po MGSV było dużo oczekiwań ze względu na poprzednie odsłony. Tutaj zaczynamy na świeżo.
Wolałbym gameplay trailer.
No właśnie, bo już myślałem, że Twoim zdaniem to było czyste CGI.Wolałbym gameplay trailer.
Trudno jest robić trailer do gry, która nawet jeszcze silnika nie ma ;). Swoją drogą ciekawe na czym to chodzi.
Dad was such a drag. Every day he'd eat the same kind of food, dress the same, sit in front of the same kind of games... Yeah, he was just that kind of guy. But then one day, he goes and kills us all! He couldn't even be original about the way he did it. I'm not complaining... I was dying of boredom anyway, But guess what? I will be coming back, and I'm bringing my new toys with me.
https://www.youtube.com/watch?v=olpuj-ie764
(https://abload.de/img/2016-08-2213_09_01-hiz9sfz.png)
(https://pbs.twimg.com/media/CqZaQ2wWcAAym8w.jpg)
(http://i.imgur.com/vu1e51b.png)
Przecież miał być Frostbite.
Posting on NeoGAF, shinobi602 hinted that Death Stranding will probably be at the upcoming PlayStation Experience in some capacity, though of course he refused to go into any further detail. He also said that, contrary to previous reports, Death Stranding will not be using Sucker Punch’s inFamous: Second Son engine- it will be some other engine, that we will find out about at PSX, when Death Stranding is shown.http://gamingbolt.com/kojimas-death-stranding-may-make-an-appearance-at-psx-will-not-use-sucker-punch-engine-insider
Jak on jeszcze silnika nie wybrał to pewnie wyjdzie na premierę ps5 :D w najlepszym wypadku.
Del Toro to w ogóle potwierdzony? W sumie ten grubasek na początku podobny do del Toro.
Nie kumam tylko klimatu tej gry.A mi się właśnie podoba i jestem mocno zainteresowany.
Z pierwszych info wynikało, że dostaniemy jakieś HARDCORE SCI-FI.
A tu patrzę... Samoloty śmigłowe z IIWŚ / maks Wietnamu
Żołnierze nowocześni. Teraźniejsi
Jakieś dzieci w Sci-Fi Próbówkach... Co jest kur** grane? Brakowało legionistów z mieczami obok. Klimat fajny, ale nie lubię takiego mieszania koncepcji.
A mi się właśnie podoba i jestem mocno zainteresowany.
Panie, polecam Westworld, pomieszanie koncepcji tam obecne mocno a klimat jak artysta.A mi się właśnie podoba i jestem mocno zainteresowany.
Nie widzę w tym sensu...
Coś jakby przylatywał Dropship z przyszłości i wyrzucał rzymskich legionistów.. Boję się, że będzie mnie to wkur**ać xD Taka zmieszana konwencja niczego nie dodaje do klimatu, a tylko drażni mnie :D
No i zdziwiony jestem, że takie dziwności od osoby, która ma takiego świra na punkcie detali, że na każdym plakacie MGS'a Snake/BigBoss itp potrafili trzymać palec ze spustu, a tu nagle żołnierze ad XXI wiek wspierani przez II Wojenne myśliwce. No chyba, ze jakiś motyw z podróżami w czasie tu jest ch** wie.
Świetny trailer i muzyka.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
No i zdziwiony jestem, że takie dziwności od osoby, która ma takiego świra na punkcie detali, że na każdym plakacie MGS'a Snake/BigBoss itp potrafili trzymać palec ze spustu, a tu nagle żołnierze ad XXI wiek wspierani przez II Wojenne myśliwce. No chyba, ze jakiś motyw z podróżami w czasie tu jest ch** wie.
Oby tylko nie skończyło się tak, że Reedus i Mikkelsen będą tak samo ważni jak Keifer w MGS5. Ciekawe czy doszła do Kojimy fala krytyki za wykastrowanie gry z fabuły (po tych wszystkich 10/10 z recenzji).
Hmmm... chyba przyszedł czas kupić prosiaczka ;>Spokojnie szybko to tak nie wyjdzie.
Kojima w formie i zapowiada się prawdziwy masakrator na PlayStation.
To tak jakby kupić xboxa dla Recore po pierwszej zapowiedzi.
Jakby Sony tak wierzyło w Suzukiego jak w Kojime a powinno o wiele bardziej to nikt by nie miał obaw o Shenmue 3.
MGS 6?
Wypalony nie jest bo jak może być jak przez ten czas nic nie stworzył bo zjebana Sega.
MGS 6?
Na szczęście ta nudna i wypalona seria, jaką jest MGS, należy do Konami, więc Death Stranding to będzie pewien powiew świeżości.
Wypalony nie jest bo jak może być jak przez ten czas nic nie stworzył bo zjebana Sega.
Sega winna, że typ po odejściu przez kilkanaście lat nie umiał spłodzić nic wartościowego? Kojima po zwolnieniu z Konami w kilka miesięcy stworzył studio, znalazł wydawcę i rozpoczął prace nad kolejną, wysokobudżetową grą. Suzuki przez ostatnie lata robił gnioty na komórki. Tak, to jest właśnie wypalenie.
Pewnie fake ale jeśli nie to grubo Oo
Im mniej celebrytów tym więcej czasu dla Kojimy na robienie gry.Nie przejdzie u niego. Teraz jak jest kaska to dopiero może spełniać swoje filmowe marzenia, co właśnie owocuje gwiazdeczkami.
Recently Dutch Comic Con 2017 took place, and Stefanie Joosten, who played Quiet in Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, was at the event to promote REKINDLE, a sci-fi/fantasy feature film that is on KickStarter right now.
During the event, Stefanie was asked about the rumor of her involvement in Death Stranding. This rumor is based on the fact that Stefanie visited Guerrilla Games in March of last year, and the fact that Kojima briefly wore a Stefanie Joosten-cap during the lastest episode of HideoTube.
Upon being asked if she was working with Kojima again, Stefanie smiled and said the following: “Ik kan er helaas niks over zeggen.” (“I can’t say anything about that, unfortunately”). The person who asked the question responds with ‘that’s saying enough’.
Jeszcze o każdym liściu falującym na wietrze i przepuszczającym światło oraz o modelach tak dobrych, że starcza na nastepną generację i się można jarać.Dwie fazy u Kojimy - pokazuje wielkie nic, a zaraz potem pokazuje wszystko i nie ma już po co grać.
No i ciekawe jaki będzie gameplay.
Myśle, że nawet po epilogi może nie być ;)
Ten duzy cien wlasnie w rekach trzyma sznurki, pozniej Reedus tez chyba ma sznurek jak lezy w wodzie.
Myśle, że nawet po epilogi może nie być ;)Oczywiście. Więcej pytań niż odpowiedzi czasami ;)
To słabo jak na silnik z horizon, ta gra nawet nie zbliża się wykonaniemTwarze wykonane na co najmniej takim jak nie lepszym poziomie. Ale wiadomo nie ma dzungli = wyglada gorzej.
To słabo jak na silnik z horizon, ta gra nawet nie zbliża się wykonaniem
http://metalgearsolid.pl/2017/12/12/hideo-kojima-rzuca-troche-swiatla-na-death-stranding/Dałem to samo w oryginale wyżej ;)
Sporo bardzo ciekawego info o świecie i mechanice.
Pięknie.
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/30710395_840418829475031_7616766251938873344_n.jpg?_nc_cat=0&oh=dc08dc169320ebf005663a31641f2dcd&oe=5B664B06)Widze Kojima-san czyta Lema 8)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/30714903_1742153105827743_4884361728135004160_n.jpg?_nc_cat=0&oh=36661eaae4ed2e33913048185ac6ebbd&oe=5B5CFC3E)
Pierwsze zdjęcie jest mega zajebiste :DYep. Tak samo twierdzę.
Będą jakieś zawirowania z czasem.Bankowo. Z trailera da sie wyłowić, jak laska mowi, ze ich dotyk powoduje, że czas przyspiesza (ich czyli zakładam "ropo-rąk"). Potwierdza to również, że koło nich szybko rosną rośliny.
She was pregnant at the time.
Dan: When is it available, it’s still in development?
Norman: I think it’s gonna be early this coming year, I have three more [mocap] sessions here in New York starting next week.
Ja Days Gone stawiam na duży niewypał i gra przejdzie niezauważona za mocno.
The character of Lea Seydoux in DEATH STRANDING carrying the umbrella and the bag is a homage of Mary Poppins..
Hideo Kojima has shared the first images of Death Stranding’s Sam figure, as part of the Figma line by Max Factory. It’s still just a prototype, which explains its lack of color, but does already sport some nice details.
Cudowna ale kiedy premiera gry?! :evil: :mad:
W sumie rzeczywiście pachnie trochę MGSowymi klimatami...No w końcu Shinkawa + Koji. Uwielbiam desing postaci, której głos podkłada Baker.
(https://pbs.twimg.com/media/D7vsqMTXsAE1R7T.jpg:large)
W sumie rzeczywiście pachnie trochę MGSowymi klimatami...
(https://pbs.twimg.com/media/D7vsqMTXsAE1R7T.jpg:large)
Uwielbiam desing postaci, której głos podkłada Baker.
Szkoda, że nie wybrali utworu z wokalem.Japonski trailer jest z wokalem i ma kilka dodatkowych scen:
Japonski trailer jest z wokalem i ma kilka dodatkowych scen:
Czy ktoś w internecie rozszyfrował już jaki film (tak zakładam) trzyma Mads w ostatniej scenie z BB?Nawet nie zauwazylem, ze on tam cos trzyma xD
Czy ktoś w internecie rozszyfrował już jaki film (tak zakładam) trzyma Mads w ostatniej scenie z BB?Nawet nie zauwazylem, ze on tam cos trzyma xD
A moze to nie film, tylko plysta z muzyka a konkretnie ta:Czy ktoś w internecie rozszyfrował już jaki film (tak zakładam) trzyma Mads w ostatniej scenie z BB?Nawet nie zauwazylem, ze on tam cos trzyma xD
No trzyma, ale DoF strasznie utrudnia odszyfrowanie. Jest chyba The ___ and the ___. W brakujące miejsca pasuje mi kilka słów, więc wciąż nie jestem pewny ;).
Włoski dziennikarz Antonio Fucito, który jako jeden z pierwszych podał datę premiery Death Stranding przed oficjalną informacją, jest przekonany, że tytuł trafi na komputery osobiste. Redaktor nie może jedynie potwierdzić, kiedy tytuł będzie mógł wskoczyć na kolejną platformę:https://www.ppe.pl/news/133186/death-stranding-ps4-pc.html
„Okładka PS4 nie ma etykiety „Tylko na PS”, ponieważ DS zadebiutuje na PC w późniejszym terminie, to jest umowa podpisana między Kojimą i Sony. Gra jest czasowym exclusivem PS4 i będzie później dostępna na PC (nie będzie dostępny na Xboksie).Nie wiem, czy jest to wyłączność na 6 lub 12 miesięcy.”
Nie mów, że Emperor of Explosives, który przemierzał pokład tankowca na rolkach nie był okej :shifty:Fatmana nie było na tankowcu...
Death Stranding nie tylko na PS4. Sony zadbało o czasową ekskluzywność i gra ma trafić na PCPrzecież na pierwszej zapowiedzi było już powiedziane że DS wyjdzie na PS4 i PC. Później ten temat na trochę zniknął z mediów, no ale biorąc pod uwagę pierwsze zapowiedzi, to co w ogóle ta gra robi w dziale PlayStation4? Jeśli się nie mylę, to sam Kojima to ogłaszał.CytujWłoski dziennikarz Antonio Fucito, który jako jeden z pierwszych podał datę premiery Death Stranding przed oficjalną informacją, jest przekonany, że tytuł trafi na komputery osobiste. Redaktor nie może jedynie potwierdzić, kiedy tytuł będzie mógł wskoczyć na kolejną platformę:https://www.ppe.pl/news/133186/death-stranding-ps4-pc.html
„Okładka PS4 nie ma etykiety „Tylko na PS”, ponieważ DS zadebiutuje na PC w późniejszym terminie, to jest umowa podpisana między Kojimą i Sony. Gra jest czasowym exclusivem PS4 i będzie później dostępna na PC (nie będzie dostępny na Xboksie).Nie wiem, czy jest to wyłączność na 6 lub 12 miesięcy.”
To w takim razie co robią np girsy w dziale x360? :)
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Też racja!
ale cyfry je**c w tłuste dupy.
Takale cyfry je**c w tłuste dupy.
Nie xd
Kojima to jest taki Cage, on tylko "wyznacza cele" ;) Nie oszukujmy się, w normalnej firmie "zarząd" ogląda grę raz na parę miesięcy i i tak nie wie o co w niej chodzi, tylko nie jest taki medialny i jeździ po innych imprezach, bo inwestuje w wiele rzeczy.
No tez mi si wydaje, ze Kojima to akurat robi duzo wiecej niz wyznacza cele.Kojima to jest taki Cage, on tylko "wyznacza cele" ;) Nie oszukujmy się, w normalnej firmie "zarząd" ogląda grę raz na parę miesięcy i i tak nie wie o co w niej chodzi, tylko nie jest taki medialny i jeździ po innych imprezach, bo inwestuje w wiele rzeczy.
You don't know shit.
(https://twinfinite.net/wp-content/uploads/2019/08/k2KwXwn.jpg)Ajajaja, jaranko <3
(https://twinfinite.net/wp-content/uploads/2019/08/44jH0R9.jpg)
(https://twinfinite.net/wp-content/uploads/2019/08/rDhJStp.jpg)
(https://twinfinite.net/wp-content/uploads/2019/08/lmMng8Z.jpg)
No tak, odpowiada za scenariusz, kontroluje gameplay i chodzi po działach i sprawdza, ale generalnie z niego też się zrobił taki "wizjoner", który mam wrażenie myśli, że robi więcej, niż faktycznie robi.
Założenia fajne, otwarty świat, lecisz helikopterem, infiltrujesz, ale fabuła uciekła gdzieś w kasety, a misje fabularne stanowiły praktycznie kilka z pięćdziesięciu (pomijam, ze mu po prostu kazali wydać grę zanim ją skończył). Wizjonerstwo skończyło się tym, ze o ile naprawdę sporo rzeczy dało się zrobić w grze, o tyle ktoś w ogóle olał fabułę i wygląda to tak, jakby po 7 latach oni dopiero pół roku przed premierą zaczęli coś na kolanie robić, tyle dziur na koniec zostało, nawet patrząc na "niedokończony" etap. Albo Kojima planowal DLC fabularne, albo MGS 6 miał być takim MGS V-2 i dokończeniem fabuły. Ale 7 lat to cała generacja, a dostaliśmy wizjonerski gameplay od którego odkleiła się reszta świata Metal Gearowego. To wizjonerstwo było po 7 latach w połowie celu, dlatego Konami kazało wydać grę, bo Kojima robił ją w nieskończoność i oni w przeciwieństwie do niego wiedzieli już, że te wszystkie szumne zapowiedzi niewiadomo czego to zwykłe przechwałki. Generalnie, po przejściu gry mam wrażenie, że Konami i tak długo pobłażało jego wizjom, a on się uniósł honorem i stąd cała afera - poczuł się takim alfą i omegą, że nie byli w stanie sie już dłużej dogadywać, bo na pewno przeczuwali, że kolejna gra będzie powstawać jeszcze dłużej, a koszta zaczynają przeganiać potencjalne zyski (dlatego MGS V musiało wyjść aż na 5 platform).
Stąd moje porównanie, że to jest taki wizjoner jak Cage, ale zaczyna bardziej opowiadać bajki niż faktycznie robić taką grę jak mówi i myśli. Wymyślił jakieś tam rzeczy, widzi je na ekranie, cieszy się, że jego wizje wprowadzono, ale przestaje patrzeć czy one są w praktyce fajne i kompletne. Obawiam się, że o ile kiedyś gry Kojimy były przegadane, wypełnione tekstem i odniesieniami i człowiek sobie kombinował co on tam jeszcze przemycił albo jakie jest drugie dno - ale to budowało świat nawet przy maksymalnej liniowości i mniejszej liczbie możliwości, to teraz Kojima idzie w stronę "jestem wizjonerem, nie powiem nic, to wy znajdźcie fabułę i odpowiedzi na jej pytania, bo ja jestem bogiem". Żeby się nie skończyło, że musisz po skałach i trawie szukać fabuły i to w którą stronę skręcają źdźbła ma być odpowiedzią na sens całej przygody przy której zawiłe Kingdom Hearts wyda się logiczne :/
Ewidentnie widać bowiem, że gdzieś przy Peace Walkerze Kojima wpadł w jakąś pętlę własnych pomysłów, bo każda gra jest już prawie taka sama. Zamiast liniowej fabuły "misje" do wyboru, budowanie bazy (a'la Big Shell) i rekrutowanie ludzi oraz wysyłanie ich w teren "w tle", generalnie takie "idź, zabij żołnierza X, następna misja" i co parę wtedy jakaś fabuła (w Peace Walkerze i tak ona dosyć szła, byli bossowie chociaż w postaci MGearów, przerywniki komiksowe co kilka misji, człowiek chociaż coś odkrywał). Potem zakochał się w efekcie światła (flary) na ekranie i w iDroidzie i nawet jak go wyjeb**li z Konami, to w Death Stranding wpierdziela te same motywy.
Sam chodzi w przykucu jak Snake, używa sprzętu łudząco podobnego do iDroida, przemierza świat po jakiejś zagładzie (pewnie po jednej z wojen atomowych, po tym jak Snake zmarł i przestał im zapobiegać w MGSach ;) ), mamy nawet Psycho Mantisa, a wizje wojenne (te z Madsem i del Toro) to pewnie będzie właśnie gdzieś nieco po Metal Gear Solid IV, jak prywatne firmy rozpętały gdzieś nieco za duże piekło. Death Stranding pewnie będzie mocno związany z Psycho Mantisem i The Sorrow, nawet jeśli te postaci się bezpośrednio (z powodów prawnych) nie pojawią.
Stawiam zgrzewkę piwa, ze dzieciak (aka. Bridge Baby) jest nafaszerowany nanomaszynami i to będzie jakieś nawiązanie do MEME-GENE-SCENE i tak jak wcześniej Kojima opowiadał, że to czego nie da się w genach przenosić to wspomnienia i zdobyta przez ludzkość wiedza, tak pewnie bobasek jest właśne jedynym nosicielem tychże i jest taki cenny, żeby wszystko odbudować. Trochę jak... GAIA w Horizon Zero Dawn. Tak to wygląda, Metal Gear na silniku Horizona, z fabułą będącą nawiązaniem do obu gier.
I nawet jeśli pójdzie śladami Miyazakiego i fabułę będzie przemycał poprzez wszystko inne niż cut-scenyKurde, oby nie. Juz przy MGSV pokazal, ze to nie dziala u niego. Ja licze na powrot do starych nawykow z cutscenami po 30min.
na to może ucierpieć Death Stranding - jak pisze Ryo, ciekawe czy będzie co robić na tych pustych terenach, czy faktycznie to będzie "symulator chodzenia" jak już go ochrzczono.No pytanie czy to będzie tak, że mamy bazę wypadową, lokalizujemy "stranding" gdzieś tam i wyruszamy w podróż, przemierzamy fajowe tereny (SotC się kłania), na miejscu robimy robotę, pojawiają się wrogowie/fabuła, powrót bo bazy, mniej lub bardziej spokojnie.
Ale postać Heartmana ( https://gameonly.pl/news/death-stranding-heartman-umierajacy-co-21-minut-i-polski-motyw-w-grze ) który umiera co 21 minut zapaliła u mnie żółte światełko, bo dopiero zaczynają się pojawiać informacje o grze, a tu już coś tak wymyślnego, że aż głupie. Kojima pewnie myśli, że to "hiper fajny pomysł", ale jak dla mnie, to już sie kupy nie trzyma (całe życie sztab lekarzy nad nim czuwał czy jak?).Dla mnie jak na Kojimę to normalne zupełnie ;) Patrząc na jego wcześniejsze kreacje, bossów - normalka.
I nawet jeśli pójdzie śladami Miyazakiego i fabułę będzie przemycał poprzez wszystko inne niż cut-scenyKurde, oby nie. Juz przy MGSV pokazal, ze to nie dziala u niego. Ja licze na powrot do starych nawykow z cutscenami po 30min.
Dla mnie jak na Kojimę to normalne zupełnie Patrząc na jego wcześniejsze kreacje, bossów - normalka.No wlasnie gnysek sie mocno tego motywu uczepil a ja nie rozumiem czemu. Powiedzialbym raczej, ze to klasyk Kojima i mnie to dodatkowo podkrecilo.
bo zaczyna się skupiać na tym czego on chce
Ale postać Heartmana ( https://gameonly.pl/news/death-stranding-heartman-umierajacy-co-21-minut-i-polski-motyw-w-grze ) który umiera co 21 minut zapaliła u mnie żółte światełko, bo dopiero zaczynają się pojawiać informacje o grze, a tu już coś tak wymyślnego, że aż głupie. Kojima pewnie myśli, że to "hiper fajny pomysł", ale jak dla mnie, to już sie kupy nie trzyma (całe życie sztab lekarzy nad nim czuwał czy jak?).
Jak dla mnie, to by organizm nie wytrzymał od ciągłego używania defibrylatora no i jeśli miał tak od narodzin, to dziw, ze dożył - jak się rozwijać jak co chwila umierasz i zwieracz puszcza. Ale poczekam na premierę gry, bo pewnie jest jakieś wytłumaczenie moich wątpliwości. Jeszcze się okaże, że ta śmierć to nie taka prawdziwa śmierć, bo w końcu nie wiadomo czym jest Death Stranding tak do końca. Może po prostu zbyt głęboko szukam sensu tej postaci :)
Jak dla mnie, to by organizm nie wytrzymał od ciągłego używania defibrylatora no i jeśli miał tak od narodzin, to dziw, ze dożył - jak się rozwijać jak co chwila umierasz i zwieracz puszcza. Ale poczekam na premierę gry, bo pewnie jest jakieś wytłumaczenie moich wątpliwości. Jeszcze się okaże, że ta śmierć to nie taka prawdziwa śmierć, bo w końcu nie wiadomo czym jest Death Stranding tak do końca. Może po prostu zbyt głęboko szukam sensu tej postaci :)Szukasz, ale za plytko. Koles mowi, ktory to cykl czy tam "wizyta" i szybkie liczenie, pokazuje, ze tak sie dzieje od 8 lat (okolo). Nie wyglda on na 8 lat. Do tego mowi w tym filmiku, ze przed DS ogladal filmy dluzsze niz 20 min, wiec to nie jest od urodzenia.
When calculated, 218.550 "cycles" equal to about a decade (approximately 3642,5 days or 9,97 years).
rzad. kobieta prezydent
[noun] nieutrwalone w języku określenie kobiety, sprawującej w państwie władzę prezydencką (częściej: "pani prezydent" lub "prezydent")
[noun] nieutrwalone w języku określenie kobiety sprawującej w samorządzie funkcję prezydenta
[noun] prezeska; kobieta stojąca na czele organizacji, stowarzyszenia lub grupy
xD
A tak na serio, co sądzicie ? Rozwiało Wam trochę tajemnice o czym jest gra ? 8)
A wiadomo coś czy DS będzie miało polską lokalizację, bo w niektórych sklepach podają ze tak na przykład MM ?
Twojej tezie z początku posta przeczą chociażby wiedźmin i Zelda botw.
Smiechowy, ale animacja i ogolnie fizyka zajebista.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
śmiechowy gif, nie ma spojlerów jako takich, tylko pewny bieg Sama ;)
Smiechowy, ale animacja i ogolnie fizyka zajebista.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
śmiechowy gif, nie ma spojlerów jako takich, tylko pewny bieg Sama ;)
Miałem obawy przed wydaniem tych 2 władysławów i 3 bolesławów że względu na mieszane opinie, ale po 2 godzinach jeszcze nie żałuję. Póki co jest to film przerywany krótkimi sekcjami gameplayu, co mam nadzieję szybko się zmieni. Fabularnie wszystko ma jeszcze sens (trzyma się kupy) co mnie zaskoczyło chyba najbardziej. Nie jest to niestety gra, ale to pewnie było oczywiste, na krótsze posiedzenia. Chciałbym pograć teraz, przed "czasem dla rodziny" :roll: ale nic z tego.
Jak było terytorium mułów, to biegłem najbardziej skrajnie po granicy ich terenu i starałem się odbić sygnał, więc praktycznie na nich nie wpadałem, może stąd moje doświadczenie, że są mniej upierdliwi. Z drugiej strony - przez to praktycznie nie wykonałem zadań gdzie trzeba im coś zakosić.A no to ja ogolnie tez tak robilem, zeby ich jak najwiecej unikac. Ale do platynki troche trzeba bylo sie z nimi poganiac.
Jak lubie wszystkich Mułów unieszkodliwić i okraść im wszystko z obozu. Wczoraj oczyszczenie jednego obozu zajęło mi godzinę. Postawiłem sobie skrzynkę pocztową niedaleko obozu i nosiłem wszystko :D Prawię tonę ceramiki wyniosłem :)Spoiler gameplayowy, ale to rzecz ktora ciezko odkryc samemu:
Mam cholerny problem z tym tytułem... Z tego co widzę, co piszecie to każdy się zachwyca, a mnie po prostu odstrasza to całe bieganie... Lubię gry od Kojimy - do pewnego momentu Phantom Pain byłem oczarowany, póki się nie okazało, że wszystkie misje trzeba przechodzić jeszcze raz i odpuściłem. Kiedyś ogram i może będę żałować, że nie zrobiłem tego wcześniej ale jak na razie odstrasza mnie ten cały symulator kuriera.No nie jest to gra dla kazdego, ale przy odpowiednim podejsci chodzenia jest z czasem coraz mniej ;)
Przecież ta gra narracyjnie to jest inny świat niż mgsv...
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
maskach przypominających Metal Gear RayaTe maski byly juz w podstawce, homo demens takie nosili.
homo demens
Kiedyś mówiłem - "po co 60 FPS". Teraz posypuję głowę popiołem, różnica jest kosmiczna. Na pewno wybiorę tryb DYN4K+60, to obecnie mój ulubiony w grach, bo o ile upscalingu 2K-4K nie widzę wcale, o tyle 60 FPS to jedna z tych rzeczy, które nie były potrzebne do życia, nim się ich nie spróbowało, ale potem ciężko się już cofnąć.Miałem bardzo podobnie, dla mnie również 60 klatek było jakąś fanaberią. Teraz kiedy w prosty sposób można zobaczyć różnicę, jestem w szoku jak wpływa to na komfort grania. Z drugiej strony te 30 klatki kują w oczy przez pierwsze 10 minut, później mózg włącza „upłynniacze” i jest już w miarę ok. Drugie przejście Milesa robiłem w 30 klatkach i po jakimś czasie już tak mocno nie przeszkadzało.