Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Xbox Series X / Odp: Xbox Series X
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Dzisiaj o 09:54:03 »
Może to ten do Steama.
2
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Tekken 8
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 09:44:01 »
Mega, szkoda, że nie od dzisiaj, ale ruchów break dance się pozbyli.
Jeszcze niech wrzucą Bruca, Lei, Baek a przede wszystkim niech jakieś areny ładne zrobią bo są tragiczne. W pierwszej lepszej grze wyglądają lepiej i są ciekawsze.
3
Xbox Series X / Odp: Xbox Series X
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Dzisiaj o 09:41:02 »


Podobno nadciąga, i to cały na biało, Xbox Series X, który ma być pozbawiony napędu - tylko cyfra.  :roll:
4
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Tekken 8
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Dzisiaj o 09:26:54 »
5
PlayStation 5 / Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Dzisiaj o 00:39:16 »
A mi się przypomniała jeszcze jedna rzecz w kwestii oprawy, której nie rozumiem. Otóż słońce jest częścią tekstury nieba. Mało tego, flara z tego słońca także jest wypalona, czyli nie rusza się razem z kamerą…
Przy użyciu takich technik to w ogóle cud, że gra wygląda jak wygląda...
6
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Wczoraj o 16:34:26 »
https://twitter.com/KJovian/status/1773273643583181016?t=O55FPmf24FF6ESbp8-k1_g&s=19

Steam na Series X i S...
Czyżby xbox faktycznie zamieniał się w uniwersalną skrzynkę do grania ? Czy to oznacza Hori na xboxie??
7
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Wczoraj o 16:33:46 »
Słabe to demo. Random dialogi na modłę GOW coś im nie wyszły, kwestie się stale powtarzają i irytują. Walka jest za prosta, jedyny plus jak na razie to grafika z dizajnem Toriyamy...
8
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 14:56:07 »
Problem z Rise jest też taki, że ta gra dla mnie nie ma takiego szlifu obrazu co Nioh czy GOT. Tam obraz był miękki a tutaj zupełnie co innego, już w Wo Longu to zobaczyłem, że jest nie wiem jak to nazwać? Surowo, sterylnie.



Teksturowo nawet daje radę.

9
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Wczoraj o 14:09:38 »
Wzięli silnik stosowany do tej pory głównie do tworzenia zamkniętych lokacji z dużą ilością detali i stwierdzili, że będzie open world. Logiczne, że coś mogło pójść nie tak. No ale nie - CPU słabe, konsole słabe, za dużo interakcji z zaawansowanym ai... Żeby było śmieszniej, nagonka jest nie tyle na CPU ogólnie, a konkretnie twory AMD.
10
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Wczoraj o 13:05:33 »
Dokładnie, DF ma swoją narrację, której się trzyma.

Czasem uda im się zrobić coś dobrze, najczęściej John ma fajne materiały, ale to dlatego, że nie skupia się tylko na czysto technicznych sprawach. Nawet w kwestii obciążenia CPU zaczął chyba prostować, że to tak nie wygląda, ale Richard zawrócił temat. No i śmieszne, że są niby specami od sprzętu i nowinek technicznych, ale PS5Pro od początku hateują. Przecież dzięki temu będą mieli o czym mówić i robić materiały. To, iż uważają to za niepotrzebne urządzenie, to zupełnie inna sprawa. Już wzmianki o nowym sprzęcie MS bardziej ich interesują, nie ważne czy to refresh, handheld czy next-gen (to jednak dziwić nie powinno, bo tam są wspólne interesy).

Generalnie gry obecnie raczej nie są ograniczane przez CPU tylko jak już to GPU. Przede wszystkim jednak problemem są developerzy. DD2 to kolejny przykład, niestety tym razem od Japończyków, którzy z reguły są bardziej solidni jeśli idzie o wydajność.
Strony: [1] 2 3 ... 10