No ciekawie się zapowiada, tylko niech tam będzie co robić bo takie zwiedzanie planet i latanie praktycznie bez celu to na dłuższą metę się znudzi :P
Oby gra nie okazała się czymś na miarę GTA po przejściu wątku fabularnego - ogromny świat, w którym nie za bardzo jest co robić.Chyba w inne GTA graliśmy.
Oby gra nie okazała się czymś na miarę GTA po przejściu wątku fabularnego - ogromny świat, w którym nie za bardzo jest co robić.WAT
"Next-gen is empowering us" he said, adding that no decision has been finalized on the particulars of release dates and platform choices. "The new consoles are really good. But most of the games we have seen feel like experiences you could have had with the last generation. They have next-gen graphics but we are more interested in creating next-gen gameplay."
"Games that I think we will get compared to, rather than that I would compare us to?" asks Murray. "Those games would be Minecraft, DayZ, but also in terms of gameplay, I think Dark Souls to an extent, and probably Journey to an extent. There's obviously touches of things like Eve and all the space games in there, but we want to have a very different take on that.
Moje pytanie: czy tam jest cokolwiek poza eksploracją dla samej eksploracji?
Moje pytanie: czy tam jest cokolwiek poza eksploracją dla samej eksploracji?
Piszą o jakichś "valuable materials" więc może jakoś będzie się dało ulepszać, tworzyć statki.
Twórcy No Man's Sky w tarapatach, biuro Hello Games zalane w powodzi:cry:
http://www.gram.pl/news/2013/12/27/tworcy-no-mans-sky-w-tarapatach-biuro-hello-games-zalane-w-powodzi.shtml
Super! Mam tylko solidne obawy, czy aby gra się szybko nie znudzi. Przydałaby się jakaś fabuła albo chociaż jej namiastka.Minecraft :P
W No Man's Sky nie będzie dwóch takich samych prób przejścia gry - zapewnił Sean Murray podczas wizyty w studiu GameSpotu na targach E3. - Nawet grając 100 godzin możesz nie natrafić na tę samą planetę, na której znajduje się Twój znajomy - oznajmił. Swojej gry nie nazywa sandboksem, ale całym żyjącym uniwersum.http://www.gram.pl/news/2014/06/11/e3-2014-nowe-informacje-o-no-mans-sky-sam-jestes-sterem-zeglarzem-okretem.shtml
Uniwersum to ma mieć swoje zagrożenia. - Niekoniecznie jesteś na końcu przewodu pokarmowego - zdradził Murray. W No Man's Sky nie będzie questów w typowym rozumieniu, pojawią się jednak elementy walki czy handlu, ale to gracz sam ma o wszystkim decydować. Podstawą rozgrywki będzie natomiast eksploracja, a pozostałe aspekty pojawią się niejako przy okazji.
Na początku gry mapa wszechświata ma być pusta, dopiero odkrycia graczy (wszystkich, nie tylko danego użytkownika) zapełnią ją o informacje na temat rozmieszczenia poszczególnych planet i tego, co się na nich znajduje.
Chociaż rzucanie kamieniami by dali
W No Man's Sky nie będzie questów w typowym rozumieniu, pojawią się jednak elementy walki czy handlu, ale to gracz sam ma o wszystkim decydować.;)
Tak, czytałem. Ale elementem walki może być wg tego strzelanie statkiem do innego statku wśród asteroidów. Moje pytanie to raczej - czy zwierzęta to tylko eksponaty do podziwiania, czy może będzie je można trolować na przykład właśnie poprzez rzucanie kamieniami ;) Albo chociaż czy taki ogromny dinozaur zareaguje kiedy podejde i zaczne skakać mu po ogonie, albo zaparkuje na nim statek :PChyba nie oglądałeś dokładnie żadnego z filmików. Na tym u Sony było widać, że zwierzęta będą jakoś tam opisywane. Na 100% nie są ruchomymi eksponatami tylko istotnym elementem rozgrywki.
Z tego co piszecie, to wynika, że gra będzie mieć tylko i wyłącznie sens jak się kupi w dniu premiery. W parę miesięcy po wydaniu gry będzie mało co robić, bo wszyscy gracze odkryją już wszystkie miejscówki :<Zoba na tytuł trailera z mojego wcześniejszego postu :P
No Man's Sky direct feed:)
"Backstage" No Man's Sky, czyli jak to działa i jakim cudem każdy może odkryć coś nowego.Bardzo fajnie opisany sposób działania silnika. Na pewno często będą trafiać się różne śmieszne anomalie i właściwie cały w tym urok gry.
http://kotaku.com/how-a-seemingly-impossible-game-is-possible-1592820595
"People ask 'What is the gameplay like?' Well, we showed space battle and that's all that Star Citizen has. We've got a lot more than that, but that in itself is a lot of gameplay. We're showing a whole genre of game there," Murray said. "You could go around exploring and that could be a genre of game and you could play the game that way. We haven't shown other things like our resources or combat on the ground. But there will be that. We also showed fighting over the terrain, and that is like another genre like Star Fox. Just for us, though, it's just a whole bunch of systems that are working together."
In the big, expansive universe that Hello Games promises is full of infinite variety, you can choose to explore. To scare off animals, or to kill them. You'll have weapons that you can use to shoot people and animals on the planets. There are space fleets and interstellar travel. But what about other players?
"There are opportunities to interact with other players, but we're not trying to make an MMO and we're not trying to make a traditional multiplayer because it just doesn't suit that," Murray said. "You and I, when we play, we will be light years apart and we have no control over that—where we start off. We can try to fly to the same place and if we do we'll see the same things and we can make certain drops and do interactions between each other. But we're not all flying to one planet and then having a run around together. What I would be after is something Journey-esque. You know that you were playing with other people, but you're not saying, "Hey! Join me in Journey for a quick game!"
You'll have weapons that you can use to shoot people and animals on the planets.Preorder!
We have a fantastic *must see* video on No Man's Sky tomorrow. What a story. Be sure to keep an eye out. pic.twitter.com/eHLST9uZID
- Nasz konsolowy debiut nastąpi na PS4 - zaręcza Sean Murray, szef Hello Games, czyli studia odpowiedzialnego za jedną z rewelacji tegorocznych targów E3, No Man's Sky. - Kwestia, która pozostaje otwarta, to ewentualne pojawienie się na PC - tłumaczy.http://www.gram.pl/news/2014/06/27/debiut-no-mans-sky-na-pc-niepewny.shtml
- Mówiąc szczerze, mamy w tej chwili mnóstwo obowiązków. Z całą pewnością gra trafi na PS4. Chciałbym, żeby była dostępna także na PC. Czy do premiery na obu platformach dojdzie tego samego dnia? Jesteśmy małym zespołem! - dodaje Murray, sugerując tym samym, że użytkownicy komputerów na No Man's Sky prawdopodobnie będą musieli poczekać nieco dłużej od właścicieli PS4.
SpaceEngine - a free space simulation program that lets you explore the universe in three dimensions, from planet Earth to the most distant galaxies. Areas of the known universe are represented using actual astronomical data, while regions uncharted by astronomy are generated procedurally. Millions of galaxies, trillions of stars, countless planets - all available for exploration. You can land any planet, moon or asteroid and watch alien landscapes and celestial phenomena. You can even pilot starships and atmospheric shuttles.
(...)The cool thing is that every planet has a single number, a random seed, that defines everything about that planet. A single random seed generates every blade of grass, tree, flower, creature. So as the developer I can note down the planet seed, and then just go back there any time I want. We demoed this at Gamescom, just jumping round the universe to different planets. There are no load times, because nothing needs to load, as the planets are entirely computer-generated.
Really this seed defines how many planets you can discover before things start to go a bit crazy and undefined. For us we choose a big number. We’re working to a 64-bit system, which is 2 to the power of 64… or 18,446,744,073,709,551,616 possible planets. Even if a planet is discovered every second, it’ll take 585 billion years to find them all!
The list is massive and gives general information about No Man's Sky, Universe, Planets, Ships, Gameplay and many more things. You can check out the full list below.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ja też coraz bardziej, ale jeśli to będzie bezcelowa eksploracja, to trochę słabo.
Ja też coraz bardziej, ale jeśli to będzie bezcelowa eksploracja, to trochę słabo.
No potwierdzili i po raz kolejny pokazali to samo. Dzisiaj już mają chyba ostatnią szansę, żeby pokazać mechanikę na panelu o grze za kilka godzin.Ja też coraz bardziej, ale jeśli to będzie bezcelowa eksploracja, to trochę słabo.
Walka w kosmosie, handel, walka na planetach integracje z innymi graczami... To wszystko oficjalnie potwierdzili :) Myślę, że będzie spoko :) A grą się mega jaram :D
Jak mowi Master. Zwiedzanie pozbawione jakiegos celu znudzi mi sie po 20 minutach. A szkoda, bo potencjal jest.Najnowszy link dotyczy tego, że nie ma samego zwiedzania.
To są te same momenty po kilka razy.Tak, kolo tłumaczy na początku, że pierwsza część jest puszczona bez komentarza, w surowej formie jaką mu przesłano. Można posłuchać dźwięków świata, imo rewelacyjnych :) Później materiał jest zapętlony, ale już z komentarzem.
gameplay zdaje się być totalnie nijaki :(No własnie. Każdy kolejny pokaz wygląda tak samo.. Myślę, że gra się szybko nudzi. No chyba, że światy będą totalnie inne, a nie tylko z różnicą w kolorze trawy i wody. Wtedy sama eksploracja może dawać sporo radochy. Idealna gra jeśli ma się do tego dobre zioło :P
No chyba, że światy będą totalnie inne, a nie tylko z różnicą w kolorze trawy i wody. Wtedy sama eksploracja może dawać sporo radochy.
Cytat: Ryo w Dzisiaj o 12:04:56W takim razie ok. Ja oglądałem bez dźwięku :)
To są te same momenty po kilka razy.
Tak, kolo tłumaczy na początku, że pierwsza część jest puszczona bez komentarza, w surowej formie jaką mu przesłano. Można posłuchać dźwięków świata, imo rewelacyjnych Później materiał jest zapętlony, ale już z komentarzem.
Kiedy premiera ma być?Na razie brak info.
Ja mam caly czas obawy, ze to bedzie fajna, oryginalna ale przy okazji po chwili mega nudna gra. Niestety.Skoro nudziło Cię Just Cause 2 to obstawiam, że przy NMS wytrzymasz jakieś 10 minut :P
chyba że on ciągle sam to robi to już w ogóle:o Jeśli klepią to w maks kilka osób, w takim razie zero uwag.
Sprawdziłem - robią to w cztery osoby.chyba że on ciągle sam to robi to już w ogóle:o Jeśli klepią to w maks kilka osób, w takim razie zero uwag.
Skoro nudziło Cię Just Cause 2 to obstawiam, że przy NMS wytrzymasz jakieś 10 minutNie wiem co te gry maja ze soba wspolnego ale ok ;p
Obie gry nie prowadzą gracza przez tunel misternie zaplanowanych uciech i zabaw tylko dają narzędzia do wyciskania przyjemności według własnego uznania.Skoro nudziło Cię Just Cause 2 to obstawiam, że przy NMS wytrzymasz jakieś 10 minutNie wiem co te gry maja ze soba wspolnego ale ok ;p
Ok, tylko ja nigdzie nie mowilem, ze nie lubie takiego czy innego typu rozrywki, tylko, ze Just Cause 2 jako gra z cala swoja otoczka jest dla mnie maksymalnie nudna. NMS mnie jara chociazby przes samo bycie ciekawym projektem sci-fi. Wyciagasz troche za daleko idace wnioski ;)Obie gry nie prowadzą gracza przez tunel misternie zaplanowanych uciech i zabaw tylko dają narzędzia do wyciskania przyjemności według własnego uznania.Skoro nudziło Cię Just Cause 2 to obstawiam, że przy NMS wytrzymasz jakieś 10 minutNie wiem co te gry maja ze soba wspolnego ale ok ;p
Tylko że Just Cause nie ma klimatu, a świat tam jest odpychająco nudny i zrobiony bez pomysłu, że aż się nie chce w nim przebywać.O to to.
Jak ja bym chcial widziec kod odpowiedzialny za randomowe generowanie wszystkiego. Przeciez to musi byc piekne :puppy-eyes:
też mam takie obawy. niby planet sryliardy, a wszystkie co pokazali na jedno kopyto. na jednej jest trawa żółta, na innej czerwona itd.Też racja, bo po dotychczasowych materiałach NMS ma pomysł na różnorodność planet jak jedna z Ratchet & Clank w różnych wariantach kolorystycznych. Autorzy zwracają jednak uwagę, że przykładowo atmosfera na planetach będzie losowa, na danej można oddychać, a na kolejnej mocno toksyczna, więc może i urozmaicenie przyjdzie.
Cztery, słownie CZTERY niemce klepią w piwnicy grę o nieskończonym kosmosie i ktoś się łudzi że to nie będzie copy-paste?
Wiadomo coś kiedy premiera?Niestety nie. Niby można liczyć na 2015, ale skoro do teraz nie ma daty...
Sporo detali:
http://blog.eu.playstation.com/2015/08/03/41-amazing-things-you-might-not-know-about-no-mans-sky/
A w jaki sposob, jesli np nie bedzie mozna sie przeniesc do konkretnej planety nawet znajac jej nazwe?
Be the first to visit a planet, or be the first to scan a species of creature, and you will be recorded as its discoverer when you upload it at a beacon for all the world to see. You can also choose to name them. (There will be filters!)
Już widzę jak nazywam stwora Kutanoid albo inny Kurvinox :)
Do gatunku zdupydomordyzaurów należy Juras, finalista turnieju kutarate/hudo.http://kapitanbomba.wikia.com/wiki/Zdupydomordyzaur
Pewnie będzie jakaś grupa, która odtworzy planety z galaktyki Kurwix :lol:
Ciekawe co się stanie, jak się wyleci poza granicę kosmosu ;)
Wiem Mrocz, to było pytanie retoryczne ;)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Czy ta gra ma jakąś datę premiery?Czerwiec 2016 :-?
W ostatnim odcinku Podquisition Laura K. Buzz z Destructoidu ujawniła kilka istotnych rzeczy. Przede wszystkim podobno Hello Games ma spory problem z uruchomieniem gry na PS4. Na tyle poważny, że w trakcie konferencji Sony na tegorocznym E3 prezentowane demo szło z PC. Ale na pecetach też nie jest idealnie, bo są problemy z optymalizacją. W wyniku tego wszystkiego Hello Games musiało nawet odwołać swoją obecność na Game City w Wielkiej Brytanii.
Chodzą głosy, że indyczek ten będzie kosztować tyle ile gry AAA, już widzę ten shitstorm jak to się potwierdzi :lol:
Chodzą głosy, że indyczek ten będzie kosztować tyle ile gry AAA, już widzę ten shitstorm jak to się potwierdzi :lol:
I’m Sean Murray from Hello Games, part of the team making No Man’s Sky, with some exciting news for you: No Man’s Sky is launching on June 21st! (June 22 in Europe and June 24 in the UK)
Limited Edition of 10,000
• PC game code (via Steam or GOG) - $60 value
• Hand-painted, Cast Metal Ship Replica (1:35 scale) w/ decals for customization - $125 value
• Hard-enamel Traveller Pin - $10 value
• Diorama Display Backdrop - $5 value
• Mystery Item (revealed at launch) - $10 value
• A Rad Box - priceless!
• Package Design by Austin James
Nie ma coopa, pogranie z kolegą to szansa mniejsza niż 1%.
Wyszło im w testach, że gra się nudzi po godzinie i teraz wymyślają co dodać do rozgrywki.Dodaliby losowe questy jak w fallout 4 i by dostali 10/10 od serwisów.
Wyszło im w testach, że gra się nudzi po godzinie i teraz wymyślają co dodać do rozgrywki.To samo pomyślałem.
Wystarczy coop i od razu lepiej by było, ale nie, lepiej forsować samotną wędrówkę po kosmosie jako coś ekstra..
Wymuszony online rozwiąże wszystko tak samo jak zrobienie dziecka naprawi zużyty związek.
Oby takich pierdół nie dodawali na siłę.
U mnie priorytet spadł na "zagram jak bedzie w plusie"
Kilkadziesiąt godzin temu poznaliśmy prawdopodobną przyczynę opóźnienia premiery gry No Man's Sky. Wiele wskazuje na to, że powodem obsuwy był właśnie zakończony spór prawny pomiędzy twórcami gry, a... telewizją SKY.
Jak się domyślacie, poszło o nazwę gry - potentat branży telewizyjnej miał obiekcje do wykorzystania słowa zastrzeżonego SKY w tytule produkcji
Sprawa była o tyle poważna, że telewizja SKY już wcześniej wygrała batalię prawną z firmą o wiele większą od niewielkiego studia Hello Games. Efektem sporu SKY z firmą Microsoft była zmiana nazwy usługi hostingowej Skydrive na Onedrive. Na szczęście sprawa zakończyła się pomyślnie dla twórców gry No Man's Sky i teraz nic już nie stoi na przeszkodzie, aby produkcja trafiła do sklepów.
2. Co ma do tego Apple?Że zastrzegli sobie słowo jabłko i czasem wariują z pozwami.
Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?
Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?W sensie pytasz co znaczy proceduralne tworzenie swiata?
Dokładnie tak.Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?W sensie pytasz co znaczy proceduralne tworzenie swiata?
Więc w bardzo dużym skrócie świat nie jest zaprojektowany przez programistów tylko jest tworzony przez grę losowo lub wg pewnych schematów i zasad.Dokładnie tak.Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?W sensie pytasz co znaczy proceduralne tworzenie swiata?
No albo jakies lochy w Oblivionie tylko na duzo wieksza skale.
No ale tutaj z tego co rozumiem jak polecisz drugi raz na te sama planete to tez nie bedzie wygladala inaczej.
Historia rozpoczyna się w momencie, gdy gracz o nicku TheSadCactus dotarł na planetę, którą już wcześniej odkrył i skolonizował Psytokat. Wówczas gracz postanowił skontaktować się z drugim odkrywcą. Umówili się na spotkanie, aby przetestować multiplayer gry. Stali dokładnie w tym samym miejscu na tej samej planecie, ale nie widzieli swoich postaci. Wygląda na to, że tryb wieloosobowy w No Man’s Sky działa, można trafić na planetę odkrytą przez innych graczy, ale niestety nie można wejść w interakcję z innymi podróżnikami.
Zapowiadali grę inaczej. Miała być możliwość spotkania gracza, cholernie mała, ale miała być. Tymczasem nie ma jej w cale.
Pomimo tego, mnie gra się podoba, lubię latać bez celu.
OK. Poczekam jak dadza ja za darmo w PS+. Czyli wyszlo im udawane MMO. Dzieki Moldar za opinie.Tego nawet udawane MMO nazwać nie można.
Nie wiem, ale niektórzy chyba zapomnieli, że tą grę zrobiło dziesięciu brodaczy z piwnicy.dziesięciu Lemców ?
No i odkryte zostało, że gra nie posiada żadnego multi, miał być ogromny świat i mała możliwość spotkania kogokolwiek, ale jednak możliwa, a jednak jesteśmy tylko my w tej galaktyce. Już wczoraj była sytuacja, że jeden gracz zauważył, że odwiedza planety już odwiedzane, umówił się z graczem, spotkali się na stacji i siebie nie widzieli. Słabo, oj słabo.
Oceny uzytkownikow juz sa. 4.9.No i odkryte zostało, że gra nie posiada żadnego multi, miał być ogromny świat i mała możliwość spotkania kogokolwiek, ale jednak możliwa, a jednak jesteśmy tylko my w tej galaktyce. Już wczoraj była sytuacja, że jeden gracz zauważył, że odwiedza planety już odwiedzane, umówił się z graczem, spotkali się na stacji i siebie nie widzieli. Słabo, oj słabo.
No chyba oczywiste bylo ze nie wszyscy są na raz na jednym serwerze.
Ja chcialem kupic wczoraj ale typ z empiku byl twardy i nie chcial sprzedać chociaż w łapie trzymał, dziś kusialem i pic i raczej resztę wieczoró też mam zajętą przez najbliższe dni, więc pewnie spokojnie poczekam na recenzje. Też lipa że premiera była a na MC pusto, bo zakazli recenzji przed day1 patchem.
Kolejna gra ekskluztwna z problemami z trybem sieciowym na starcie? A może gra online to ficzer Neo-mode? Tak czy siak, pogratulować.
Są pierwsze recenzje:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/no-mans-sky/critic-reviews
Średnia jak na razie 67%, ale warto zwrócić uwagę, że gra dostała 2x 5/10 i 2x 9/10.
Są ładne planety, ale jest też sporo pustych i surowych.
Puste planety tez mogą być zrobione fajnie :)
Ja czułem, że z tego wyjdzie kaszana, ale takiego szajsu to sie nie spodziewalem :lol:
A ja to chętnie sprawdzę jak będzie za darmo albo za tanio. Taki wygaszacz ekranu przed snem.Dokładnie, 259 za to to komedia jakas.
Gra nie jest ideałem, nie jest nawet bardzo dobrą grą. Ma sporo problemów, straszne doczytywanie terenów, potwory z bajek, tony farmy aleza dużo na xboxie grasz i zwyczajnie przyzwyczaiłeś sie do gówna.
Ale wciąga. No właśnie, gram i gram i mogę grać dalej. To jest właśnie taki tytuł głównie dla maniaków tego tematu. Jeżeli ktoś oczekuje tutaj jakiejś super rozgrywki, to jej nie dostanie. Latamy między planetami, zbieramy surowce, poznajemy zwierzęta i lecimy dalej. Ale dla mnie magiczna jest sytuacja, że jestem na księżycu, który jest w ch** wielki, a w tle 20 razy większa planeta. I rozwala mnie fakt, że jak wyszedłem ze statku i poszedłem na nogach, to statek w pewnym momencie był oddalony o godzinę drogi, co pewnie stanowiło 2% faktycznej powierzchni planety :8
I choć planety mają podobny schemat, to na mnie takie coś działa niesamowicie i tak biegam bez końca. Planety trafiają się różne, ale spokojnie, są i takie z bujną roślinnością ( w wyraźnej mniejszości) i zwierzętami, choć poziomu z e3 2014 nie ma i nie będzie, bo to była ściema.
Jak pisałem wielokrotnie, byłem przygotowany na samotną podróż, bo taka ta gra jest, tak naprawdę to nie jesteśmy podlaczeni nawet do serwerów, to tylko potrzebne jest do nazywania planet, bo jak naciśniemy start, to gra się pauzuje.
Nie żałuję kasy, bo gram już prawie 20 godzin i pewnie jeszcze pogram ze 100, do momentu premiery elite, który z pewnością jest lepszą grą.
Aktualna ocena
4-/6
Gówna to już chyba za dużo ćpasz od jakiegoś czasu właśnie, ale to już rozmowa na inny temat, typu 'Ankieta: Co ćpie Leszke'zrób taką ankiete, sam jestem ciekawy co to może być.
Przedawkowanie dotacji. :troll:nigdy nie dostałem zadnej dotacji :P
No gdzie tam, do innej galaktyki przenosi :)
Problem tego typu, że gra się nie kończy.czasami mam takie wrażenie patrząc na brakujące pts w czołgach :lol:
Jezus jakie to brzydkie. I ten znikajacy grzyb po strzale
Zapłaćcie za to te 249, czy ile tam to wycenili i wtedy mówcie "jak na indyka".
“The tweet came from a disgruntled employee”
Foundation Update Incoming
This week Hello Games will be releasing an update to No Man’s Sky. We’re calling it The Foundation Update, because we have added the foundations of base building, and also because this is putting in place a foundation for things to come.
Detailed patch notes will follow, and release will be soon.
Coming from five years of intense development, immediately after No Man’s Sky released the team spent six weeks updating the game with 7 patches across both platforms (the last of these was 1.09 on Sept 24th which you can read about them all here). These fixed many of the most common or critical bugs and issues post-release.
In the nine weeks since then our small team has been hard at work on development, testing and certification for the Foundation Update. It won’t be our biggest update, but it is the start of something.
The discussion around No Man’s Sky since release has been intense and dramatic. We have been quiet, but we are listening and focusing on improving the game that our team loves and feels so passionately about.
Positive or negative feedback, you have been heard and that will truly help to make this a better game for everyone.
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
Thank you, Hello Games
Dodam, że gra nie zapisuje gdzie nasze odkryte układy są, jak odlecimy trochę to za chu** nie idzie znaleźć starych układów, w sumie to nigdy nie wróciłem do żadnego.Czytałem gdzieś, że gra po prostu usuwa te zapisy nazw i odkryć. Potem widziałem jakieś dementi w tej sprawie, ale bardziej skłaniam się ku usuwaniu.
Z ciekawostek, gram od premiery i nie spotkałem żadnego układu, który został odnaleziony przez kogoś innego.
Hmm czy ja wiem, planet są miliardy, nie widzę sensu za bardzo. Zresztą ciężko to sprawdzić, bo gra w żaden sposób nie pokazuje gdzie jesteśmy, żadnych współrzędnych, nic.Ok, sprawdziłem tą sprawę i faktycznie nie usuwa. (http://www.shacknews.com/article/96530/no-mans-sky-appears-to-delete-your-discoveries-after-two-weeks-updated)
Jeszcze lepiej xD
Współczuje biorącym na premierę.
Gram może już ponad 100 godzin, hmm w sumie chyba nawet nie żałuję zakupu :)Jest licznik w grze, czy ta wartość to na oko?
No Man’s Sky developer Hello Games won the award for innovation at this year’s Game Developers Choice Awards, but it clearly wasn’t expecting to. As a result, the indie team wasn’t there in person to accept its award from host Tim Schafer.
Why? They were otherwise preoccupied — Hello Games team members who made the trip to San Francisco for GDC were eating dinner at the time — and said they didn’t expect to win anyway.
When Schafer announced that No Man’s Sky had won the Innovation Award at tonight’s festivities, he called out, “Going once... going twice...” after it appeared that no one was en route to the stage to accept the neon green robot trophy. Once it was clear no one from Hello Games was on hand to receive the award, Schafer accepted it on the developer’s behalf.
W życiu 600 zł bym za to nie dał :troll:Fuckt, miało być 6 dyszek. :lol:
A tak serio właśnie spojrzałem i stoi na psn 170...
No to ciekawe, czyli może trafi się coś takiego raz na tysiąc planet :(Z drugiej strony chyba by nie pocisnęli teraz kolejnym fejkiem... :D Ja się chyba skuszę na zakup po raz drugi. Pewno głód gier o eksploracji kosmosu i tak zaspokoi dopiero Starfield za 6 lat.
Hello Everyone,
We know that there is a lot of hunger out there for news and updates on No Man’s Sky. We wanted to share some information from behind the scenes.
Our next chapter will be called No Man’s Sky: Beyond, coming Summer 2019.
Each chapter for No Man’s Sky has been more successful than the last. Thanks to our community, NEXT our large release last year was especially so. It went on to bring enjoyment to millions of new players, and it helped to change the legacy of this game we care so much about.
Earlier this year, whilst working on our roadmap of three future updates, we decided we wanted to interweave their features, and had a vision for something much more impactful.
We are excited to announce that Beyond will contain those three major updates rolled into one larger free release.
The first component of Beyond we are announcing today is No Man’s Sky Online.
No Man’s Sky Online includes a radical new social and multiplayer experience which empowers players everywhere in the universe to meet and play together. Whilst this brings people together like never before, and has many recognisable online elements, we don’t consider No Man’s Sky to be an MMO – it won’t require a subscription, won’t contain microtransactions, and will be free for all existing players.
These changes are an answer to how we have seen people playing since the release of NEXT, and is something we’ve dreamed of for a long time.
We will talk more about each component when we know we can be precise, and look forward to sharing more in the coming weeks.
Beyond will be our most ambitious chapter so far, and something we’ve been working ridiculously hard on. We’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future.
It’s unexpected but so rewarding to see so many accolades and nominations for No Man’s Sky as Best On-going or Most Evolved this year. To some NEXT may have felt like a natural end-point for our journey, but for us it was another step on a longer voyage.
Thank you so much,
Sean