Autor Wątek: Bravely Default II  (Przeczytany 3532 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Bravely Default II
« dnia: Grudnia 13, 2019, 10:35:27 am »


Cytuj
Oryginalna gra RPG pojawi się na Nintendo Switch w 2020 roku, a zajmie się nią zespół, który dostarczył światu pierwsze Bravely oraz równie udane Octopath Traveller.

Muzyką zajmie się Revo, uznany kompozytor oryginalnej ścieżki dźwiękowej do Bravely Default. Na graczy czeka nowy świat, nowa historia i zupełnie nowi herosi.
https://www.ppe.pl/news/140454/bravely-default-ii-zapowiedziane-na-switcha.html

W poprzednie części BD nie grałem, ale Octopath był świetny (jedynie ostatniego-ukrytego bossa zrobili zbyt dopakowanego).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bravely Default II
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 27, 2020, 09:14:19 am »
Pograłem wczoraj chwilę w demko i nawet spoczko. Trudne, więc trzeba trochę kombinować w walce i ustawieniach jobsów, muzyka do ściszenia, bo jest głośno mega. Super, że można ustawić japońskie głosy. Jeżeli chodzi o grafikę to jakiś dziwny kontrast jest w tym demie, albo ogólnie tak gra będzie miała, bo jakoś obraz pali w oczy. Wiem, że to lokacja pustynna itd., ale wyczuwam delikatny dyskomfort od patrzenia na te kolory.

Systemowo w walce ciekawe rozwiązanie z Bravely/Default oraz dwoma klasami na postać. Nie grałem w poprzednią część, więc nie wiem czy tak było zawsze w tej serii. Ogólnie przyjemny szpil, w wolnym czasie ogram demo do końca i kiedyś pewnie fulla, ale na razie kolejka RPG jest u mnie spora, więc bez ciśnienia.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Bravely Default II
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 28, 2020, 10:02:57 am »
Już trochę pograłem w demo i imo jest zdecydowanie za dużo walki. Do tego nie jest to do końca dobrze zrobione, bo obok przeciwników, których rozwala się bez najmniejszych problemów, można trafić na takich, którzy dla już nieco dopakowanej drużyny będą stanowić spory problem (te latające oso-ważki to cholerstwa straszne). Możliwe że to wynika ze specyfiki dema. Poza tym wrogowie powinni mniej intensywnie się pojawiać i być łatwiejsi do ominięcia. Gra jest bardzo dobra, ale z tymi walkami to jednak przegięli.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bravely Default II
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 17, 2020, 10:40:20 am »