In an interview with the French magazine jeuxvideo, Michel Ancel, Rayman father of the saga, has confirmed that Beyond Good & Evil 2 is in preproduction phrase, which confirms that, finally, Ubisoft could have been decided at last to make a sequel to one of the best games that left us and the distant 2003, which, despite its enormous quality, had some very low sales that prevented Michel Ancel continue with the trilogy that he had thought. And this is what we can comment for now, although since the magazine speculated that in the coming UbiDays gala to be held by the company at the end of the month, could advertise and give the green light to this project.
Nom na PC za 20zł , jakiś pad i jedziesz ;)taki offtop: a można podpiąć pada od PS3? przez kabel USB?
Oj nie wiem, ale dualopodobnego pada za 15 zeta ostatnio kupiłem :PNom na PC za 20zł , jakiś pad i jedziesz ;)taki offtop: a można podpiąć pada od PS3? przez kabel USB?
btw -soundtrack z pierwszej części jest wspaniały- wie ktoś kto go skomponował ?
Probowalem, nie dalo rady. Diodki od assignowania padow caly czas migaly, ale pad nie chcial dzialac, chociaz w Windzie wykrylo mi pada z prawidlowym podpisem..Nom na PC za 20zł , jakiś pad i jedziesz ;)taki offtop: a można podpiąć pada od PS3? przez kabel USB?
Da radę, tylko trzeba ściągnąć odpowiedni sterownik i działa bez problemu :-P :smile:Probowalem, nie dalo rady. Diodki od assignowania padow caly czas migaly, ale pad nie chcial dzialac, chociaz w Windzie wykrylo mi pada z prawidlowym podpisem..Nom na PC za 20zł , jakiś pad i jedziesz ;)taki offtop: a można podpiąć pada od PS3? przez kabel USB?
Da radę, tylko trzeba ściągnąć odpowiedni sterownik i działa bez problemu :-P :smile:Probowalem, nie dalo rady. Diodki od assignowania padow caly czas migaly, ale pad nie chcial dzialac, chociaz w Windzie wykrylo mi pada z prawidlowym podpisem..Nom na PC za 20zł , jakiś pad i jedziesz ;)taki offtop: a można podpiąć pada od PS3? przez kabel USB?
Jedna z najlepszych gier wogóle..
Na gamersyde wspominaja, ze prawdopodobnie teaser zostal zrobiony na silniku gry. Ciekawe czy to prawda :PWątpliwe, ale jeśli jednak to nie mam pytań :cool:
Cóż wszystko wygląda troche tajemniczo.. świniak ma się dobrze (a przecież pamiętamy zakończenie? ;))
Srodowisko przypomina Meksyk? Nasze czasy.. nie jakieś kosmiczne, science-fiction lokacje czy cuś..
Fak, chyba też będę musiał zakupić jedynkę :)Bardzo mądra decyzja.
Edit: jedynka zakupiona :D Na peceta, razem z wysyłką za 16zł :cool:
Rozumiem, że w wersji na pieca tylko napisy są PL (mam taką nadzieję, bo jak nie to kicha)
Ta osoba pod parasolką to Jade?No jak nie, jak tak :-)
Ujawniony podczas trwających Ubidays sequel wysoko ocenianej, acz nie tak dobrze sprzedającej się, gry Beyond Good and Evil ma być łatwiejszy od poprzednika, bowiem poziom skomplikowania, według szefa Ubisoft – Yvesa Guillemota, był jednym z powodów, dla których gra nie odniosła sukcesu.
Ubisoft chce skierować sequel tej niedocenionej przez masowego odbiorcę produkcji w kierunku bardziej „niedzielnych” graczy, co ma poprawić sprzedaż. Jak twierdzi Guillemot: „Widzieliśmy, że mnóstwo osób jest zadowolonych z BGaE, ale wtedy mieliśmy innych odbiorców. Więcej było hardcorowych graczy, dzisiaj natomiast więcej jest zwykłych graczy. Uważamy, że pierwsza część była po prostu za trudna dla większości i sprawimy, by sequel był bardziej dostępny.”
Cooo :shock: Ja sobie tego nie wyobrażam.Dla mnie pierwsza część była dosyć łatwa i ten poziom chcą jeszcze obniżyć :???:Tu pewnie bardziej chodzi o poziom zagadek, niż trudności samej gry. W każdym razie jest to lekko niepokojące :???:
Nie chcę studzić Twojego entuzjazmu, ale zdajesz sobie sprawę, że nie piśnięto nawet słowem o tym tytule w ostatnich planach wydawniczych firmy na okres trwający do kwietnia 2010 ?Ogólnie mnie to jedzie. Dokładnie wszyscy wiemy, że Ancel ostro pracuje nad kontynuacją, co mnie niezmiernie cieszy. Ja byłem pewny, że po klapie finansowej 'dwójka' nie ujrzy światła dziennego, a jednak samo UBI! na konferencji przyznało, że takowy seguel się robi. Po prostu poezja, wręcz nie wiedziałem co powiedzieć.. skromne dziękuje to za mało. ;P
Czy czekam ? Odpowiem na to pytanie, jak już w końcu dobiorę się do pierwszej części ;)
W wywiadzie dla Pro-gamers.fr można dowiedzieć się, że dwójka będzie dalej czymś głębszym niż tylko projektem komercyjnym. Ancel zdradza też swoje inspiracji przy tworzeniu sequelu - twórczość Miyazakiego, wydarzenia polityczne, a nawet medialne, np. szum związany z dramatem z 11 września. Jako przykład świetnej gry, Ancel podaje Zeldę - jednak według niego uniwersum serii jest za bardzo oddalone od naszych czasów.
W Beyond Good & Evil 2 powrócą oczywiście postacie znane z jedynki. Klimat gry będzie bardzo podobny do poprzednika, zmieni się nieco forma. Tak naprawdę to dopiero teraz twórcy będą mogli wykorzystać potencjał drzemiący w konsolach tej generacji i przedstawić w pełnej formie swoje pomysły. Za czasów PS2, z racji ograniczeń technologicznych platformy wiele z nich musiało po prostu powędrować do kosza (jak mówi Angel, stało się tak też dlatego, bo Sony trochę za dużo naobiecywało z Emotion Engine).
Dlatego też w dwójce świat będzie jeszcze bardziej rozbudowany, gracz ma naprawdę poczuć się wolny w swoich działaniach. Pojawi się jeszcze więcej zagadek do rozwiązania. Intensywność doznań ma być o wiele większa. Twórcy mają naprawdę dużo pomysłów, ale potrzebują czasu, aby móc je zrealizować. Stąd też Ancel zupełnie nie jest w stanie podać daty wydania sequela. Jak stwierdził, gdyby firma chciała, to gra dawno już pojawiłby się na rynku. Ale prawdopodobnie nie byłaby niczym wyjątkowym.
Aktualnie Beyond Good & Evil 2 jest w fazie przedprodukcji. Ubisoft Montpellie czekają zatem jeszcze długie miesiące, czy nawet lata pracy, zanim gra ujrzy światło dzienne. Platformy docelowe nie są jeszcze do końca znane. Na pewno w zakładanej formie, Beyond Good & Evil 2 nie pojawi się na Wii. Ale Ancel nie wyklucza też nieco innej gry przeznaczonej na konsolę Nintendo. Ubisoft nie zamierza też już popełnić tego samego błędu i tym razem sequel będzie miał odpowiednią kampanię reklamową.
Niech tylko Ubi nie wymusi znacznego uproszczenia gry, jak to miało miejsce w przypadku nowego Księcia Persji - "jedynka" i tak do najtrudniejszych gier nie należała. Nie wyobrażam sobie, jak można by ją jeszcze bardziej ułatwić.No właśnie, a chodzą słuchy że chcą ją jeszcze bardziej uprościć/ułatwić co mnie trochę niepokoi.
Czyżby gameplay?
http://kotaku.com/5246177/is-this-new-beyond-good--evil-2-footage
Jedynka była do dupy. Nie czekam.Ja zacząłem grać w jedynke ale że nie miałem czasu więc przestałem, ale po maturach skończe bo gier z takim klimatem na tej generacji nie uświadczy.
Jedynka była do dupy.Ciekawe z której strony...
Coś ostatnio Ubi nie ma szczęścia do swoich materiałów, które lubią wymykać się niepostrzeżenie (najpierw Red Steel 2, teraz to).Kto wie, czy to nie wyciek kontrolowany. :cool:
Kto wie, czy to nie wyciek kontrolowany. :cool:Zawsze to biorę pod uwagę, nie zawsze chce się człowiekowi wdawać w szczegóły ;) . Ale tak, wielce prawdopodobnym jest, aby to zajście było kontrolowane.
czemu ME w tpp odrazu? a moze ME bylo BGE w FPP?
To będzie must have.Word.
Nie było mnie troszku na forum, a tu z ni pietruchy wyskoczył 'render' BG&E 2. :shock:To samo, też przeoczyłem :shock:.
Poziom grafiki spokojnie mogą osiągnąć, ale rozgrywka nie przejdzie. Wyszedłby z tego drugi Dragon's Lair.w jakim sensie rozpatrujesz po tym urywku gameplay!? Ja tu widzę jak na razie bezczelną zrzynke z AC. Daje 'gowa', że to jedna z WIELUUU misji Jade. ;] Ancel tego nie spierd*li!
Ubisoft has told Eurogamer there are no plans to show Beyond Good and Evil 2 at this year's E3.http://www.eurogamer.net/articles/no-beyond-good-and-evil-2-at-e3
The confirmation came after UGO was told something similar by a Ubi representative. The person UGO spoke to said it won't be playable at the show. While they haven't ruled out showing the game during Ubi's press conference, "Don't expect it."
After being asked about the risks of a new IP, citing the cast of Assassins Creed, he answered:
Yes, that worked out, but it doesn't work out every time, and sometimes you come back to an IP that didn't work because you still think it could have ? like Beyond Good and Evil, which was leaked, so now people know we're working on a new one. Whether or not it comes out remains to be seen anyway, but we didn't want to abandon that IP because it has a cache and authenticity about it. There's something very pure about that game and it's too bad that we were not able to build it as an IP at the time.
And being questioned about Beyond Good & Evil 2 again and what made the company pursue it, he denied that it a new game had been confirmed in any way:
Well, I didn't say there's definitely going to be another game. I said something had leaked, which means we've been working on some Beyond Good and Evil stuff, but whether there's going to be another game or not, that's something for the future. But getting to your question as to why there's work on the IP again, it's a creative people business; the creative talent is interested in it and possibly exploring how to do it from a new angle.
It was always strange that Ubisoft would pursue a sequel to Beyond Good & Evil, given the notorious fame of the first game for being an excellent game that never got the sales it deserved. Maybe that was what made Ubisoft reconsider its plan, since it's unlikely the sequel would get much more sales.
What sorry news; Beyond Good & Evil 2 is now definitely on hold.
Why oh why would Ubisoft put the sequel to Beyond Good & Evil on hold? Especially following the game's announcement and then the release of its first teaser trailer. This just sounds like a cruel joke.
The game's creative lead Michael Ancel talked about Beyond Good & Evil 2 as far back as May 2009, with Ubisoft confirming that the game was in development at UbiDays in Paris.
In April 2009 we again heard from Ancel that the game would be bigger and more immersive than its predecessor, despite the fact that full production had yet to begin. Still, we had the game's first in-engine teaser trailer to gawk over.
However, in July of this year, Ubisoft's North American president Laurent Detoc coldly put doubt into our minds:
"Whether or not it [Beyond Good & Evil 2] comes out remains to be seen anyway, but we didn't want to abandon that IP because it has a cache and authenticity about it. There's something very pure about that game and it's too bad that we were not able to build it as an IP at the time."
"Well, I didn't say there's definitely going to be another game. I said something had leaked, which means we've been working on some Beyond Good and Evil stuff, but whether there's going to be another game or not, that's something for the future," Detoc added.
Now Gamersyde's Snoopers confirms that the game has been put on hold after being informed at GamesCom in Cologne, Germany, tweeting:
"I got confirmation at Cologne's Gamescom that Beyond Good & Evil 2 is on hold for now. No idea if it's def or temporary but it sucks."
Sure, we don't know Gamersyde's source, and how long it'll be on hold we don't know, but the news sadly runs true. Sigh.
Dobra wiadomość - druga część wciąż w produkcji!Fuck yes. Wreszcie jakiś dobry news gamingowy.
http://ps3.ign.com/articles/106/1061376p1.html
Pojawi się...kiedyś ;)
Według francuskiego serwisu WootGaming prace nad kontynuacją niedocenionej produkcji zostały wstrzymane, a odpowiedzialny za grę Michael Ancel wraz z innym znanym, choć niewymienionym z nazwiska deweloperem opuścili szeregi Ubisoftu. Ojciec Raymana zamierza podobno otworzyć swoje własne studio we Francji.http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7950826,Czy_to_juz_koniec_Beyond_Good___Evil_2_.html
Ubisoft ma prawa do BG&E?Zapewne tak, ale może odstąpią od nich, skoro nie widzą żadnej perspektywy rozwoju tej marki.
Remember those recent rumors about Beyond Good & Evil 2 being canned? Well, Ubisoft has come out and assured gamers all over that this certainly is not the case, and that BG&E2 is still under-way in development.
The rumor started when word broke out that Michel Ancel, creator of the Rayman series, had left Ubisoft to start up his own company. It was because of Ancel’s departure that rumors of Beyond Good & Evil 2 being cancelled had come about, however, Ubisoft has debunked these rumors in a recent interview with Eurogamer.
Ubisoft told Eurogamer, “There are no changes on the horizon.” EG had asked Ubisoft if Ancel was still with the company, and whether or not Beyond Good & Evil 2 is still in development. Ubisoft answered both questions with a simple response, “Yes.”
So there you have it gamers! Rumors have been smashed, and Beyond Good & Evil 2 is still in development! Let’s hope more info on the game comes out at a certain convention in two weeks.
Are you guys out there able to sleep soundly tonight knowing that BG&E2 is not canned? Let us know below!
Gry powstające w trudach raczej nie zyskują dzięki temu na jakości.W większości przypadków jest to racja, ale zauważ, że RDR również powstawał w "trudach" ;)
Ubisoft CEO Yves Guillemot has said work on Beyond Good & Evil 2 has never stopped, and the team is continuing to hammer away on it.
Speaking with Kotaku at gamescom, Guillemot told the site it has to be “perfect”.
“We were, as we are, working on the game,” said Guillemot. “What is very important with this next product is that it will be perfect.
“Michel Ancel’s intention is to come [out] with something really exciting. But everybody needs a little bit of patience.”
Guillemot said Ubisoft had mixed feelings regarding the original, as it garnered glowing reviews but had lackluster sales.
“I would say the game was very well appreciated by the people who played it,” Guillemot said. “But we didn’t have enough people when it was launched. After its time it become a very recognized product.”
With Beyond Good & Evil 2, Guillemot expects the buzz already generated regarding a game that’s not even out yet will fuel the sales.
Hopefully, this news makes a lot of folks happy, then, even if it’s been said for ages.
Ancel, the creative director, said in the past BG&E 2 was being developed with as few people as possible to maximize creativity.
Ancel, the creative director, said in the past BG&E 2 was being developed with as few people as possible to minimize development costs while still enabling it still to be called an active project, meaning we can occasionally float it as a bit of PR and cash in the established brand, throwing a bone to our investors a bone occasionally when they ask wtf all their money has gone.
Ale jak zagramy w okolicach premiery SF x Tekken to będzie dobrze. Manpower to manpower, a jak przy tym dłubie 20 osób to nigdy tego nie skończą, albo nie będzie to produkt o zadowalającej jakości. :(Tak jaracie sie dwójką, która nie wiadomo czy sie pojawi a ja nawet pierwszej części nie skończyłem. Musze sprawdzić czy rzeczywiście jedynka to taka super giera.
Patrząc po Twoim systemie oceniania oraz plusach i minusach, myślę, że nie masz po co się fatygować. :DAle jak zagramy w okolicach premiery SF x Tekken to będzie dobrze. Manpower to manpower, a jak przy tym dłubie 20 osób to nigdy tego nie skończą, albo nie będzie to produkt o zadowalającej jakości. :(Tak jaracie sie dwójką, która nie wiadomo czy sie pojawi a ja nawet pierwszej części nie skończyłem. Musze sprawdzić czy rzeczywiście jedynka to taka super giera.
Coś Ci nie wyszło z tym linkiem, bo nie działa. WinkDzięki :oops:- już poprawione. No cóż -co do gry to ciekawę czy wyjdzie na następce Wii ?
Gdy chodziło o Wii U (czy jak to się poprawnie pisze), to raczej nie zrezygnowali by z Xa i PS3 (podobny poziom grafiki).CytujCoś Ci nie wyszło z tym linkiem, bo nie działa. WinkDzięki :oops:- już poprawione. No cóż -co do gry to ciekawę czy wyjdzie na następce Wii ?
Celujemy w następną generację konsol - tak o Beyond Good & Evil 2 jeszcze przed kilkoma dniami mówił Michel Ancel. I trzeba przyznać, że wypowiedź ta nie przypadła do gustu fanom, którzy już osiem lat czekają na kontynuację udanej przygodowej gry akcji. Teraz projektant rozwija swoją myśl. - Nie możemy jeszcze powiedzieć, że to będzie projekt wyłącznie next-genowy - zaznacza.http://www.gram.pl/news_8AzgGOu1_Michel_Ancel_ponownie_o_Beyond_Good_Evil_2.html
- Musimy ponownie rozważyć zestaw platform docelowych, ponieważ mam bardzo specyficzny pomysł na tę grę. Na najnowszych modelach pecetów już teraz możemy ją odpalić. Nie możemy jednak powiedzieć: "przytniemy to i tamto" tylko po to, żeby dopasować się do określonej platformy. Oprócz tego jest jeszcze interfejs - to kolejna nierozstrzygnięta kwestia. Tak, potrzebujemy czasu, żeby wskazać odpowiednią grupę docelową dla tej gry - wyjaśnia Michel Ancel.
http://www.cdaction.pl/news-23582/beyond-good--evil-2-nowy-film-z-grafikami-koncepcyjnymi-i-lokacjami-wideo.html
Przedwczoraj pisaliśmy o tym, że druga część przygód uroczej Jade powstaje z myślą o konsolach następnej generacji, a tymczasem już dziś w sieci pojawił się pierwszy screen prezentujący możliwości silnika gry. Zdjęcie oczywiście znajdziecie w rozwinięciu, w dość pokaźnej rozdzielczości. Można się więc przyjrzeć, jak prawdopodobnie będą wyglądały gry na starcie PS4 i X720.
Można się więc przyjrzeć, jak prawdopodobnie będą wyglądały gry na starcie PS4 i X720.(img)chujowate_zdjecie_bez_AA_slabymi_teksturami_i_biedna_geometria_wygladajace_gorz ej_od_RE5_z_2009(/img)
(http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/877/877250/beyond-good-evil-2-unofficial-title-20080528000142484_640w.jpg)
(http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/877/877250/beyond-good-evil-2-unofficial-title-20080528000144905_640w.jpg)
(http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/877/877250/beyond-good-evil-2-unofficial-title-20080528000139609_640w.jpg)
No, to się nazywa wrzut :cool: Ciekawe, z jakiego roku i etapu produkcji pochodzi ten filmikAncel twierdzi, że z 2009r, a uruchomione na "czymś odpowiadającym konsolom x360,ps3".
Szykuję się na rozbudowane lokacje, bo w jedynce było troszkę biednie pod tym względem (szczególnie w mieście).
Sam film został ponoć wygenerowany jeszcze zanim developerzy zdecydowali się wydać grę na nowych konsolach i pochodzi z wersji na Xboksa 360 i PlayStation 3. Nagranie powstało w 2009 roku.http://www.cdaction.pl/news-26466/beyond-good--evil-2-wycieklo-demo-technologiczne-niezle-wideo.html
"Endangered species - now saved - Game in pre-production - Stay tuned!" the Rayman creator teased on Instagram
rench newspaper Le Monde recently conducted an interview with Michel Ancel. Luckily, Ancel was happy to talk about the new Beyond Good & Evil, going over the project’s development, themes, and more.http://nintendoeverything.com/michel-ancel-talks-beyond-good-evil-2-development-games-themes-more/
A couple of folks on NeoGAF were kind enought to translate the interview. Find a rundown of what was shared below.
– It’s Yves Guillemot who called Michel Ancel to make Beyond Good & Evil 2. He was going to leave after Rayman Legends (the article says Origins but it’s probably a mistake) in 2013, since he just co-founded his new studio Wildsheep, but he just couldn’t say anything else than “yes” to the Yves Guillemot’s proposal.
– The original project started in 2007, and was abandoned in 2009, at Michel Anciel’s will. They started to work on it again in 2012-2013, and he feels like he still needs three to four years to finish it, but even then he’s not sure.
– He calls it a “fabulous project”. It’s really ambitious, but possible with the actual consoles.
– He still works on (his independent game) Wild during the afternoon of everyday, and the morning he works on Beyond Good & Evil 2. Both games are open-world.
– In BGE2, the heart of the game is the “civilisation”. BGE1 talked about mass manipulation and the medias, but this one will be completely different. It will talk about conspiracy and the human aspect. There will be a lot of surprising characters.
– Something extremely important for him is the pace. If we’re moving fast, but the background is large and well-paced, with discovery to make, then we won’t get bored.
– Right now, they are creating the world of the game. It’s really its heart. Then, they’ll start to work on the narrative side.
– There’s no release date, both projects are “crazy”, they’ve made significant progression but they still cannot start the communication about them. These are unreasonable projects.
– He’s a bit scared that if Vivendi buy Ubisoft, they couldn’t finish the game.
“What is certain is that Beyond Good & Evil 2 is a fantastic project. Space, planets, travelling at 15 000 km / h … It’s something crazy. All of this can run on current consoles, and it works. With this kind of project, we can show video gaming is some crazy stuff, that still has a bright future”.
Beyond Good & Evil 2 zmierza na PC, PS5
Jednak bez Switch oraz zdechłego Xboxa. (http://www.eurogamer.pl/articles/2017-06-14-beyond-good-and-evil-2-zmierza-na-pc-ps4-i-xbox-one)
http://www.gram.pl/news/2017/06/15/e3-2017-prace-nad-beyond-good-and-evil-2-sa-na-etapie-dnia-zerowego.shtmlOpis z notki powoduje, że błędem jest nazywanie tej gry Beyond Good & Evil, poza chęcią Ubisoftu na uciągnięciu marketingowego wózka.
Pewnie są w dupie bardziej niż Kojima z Death Stranding.
Ancel mógłby się też wypowiedzieć na temat Wild i tego czy w ogóle ta gra jeszcze powstaje.
Strasznie wolno ten człowiek pracuje. Jeśli nie skasowali to pewnie zobaczymy jakieś materiały w grudniu na PlayStation Exprerience albo wcześniej na Gamescomie z premierą najwcześniej za rok... No nic, dzięki za podanie info.Ancel mógłby się też wypowiedzieć na temat Wild i tego czy w ogóle ta gra jeszcze powstaje.
Takie coś wyczytałem ostatnio :)
http://www.pushsquare.com/news/2017/06/e3_2017_ps4_exclusive_wild_has_not_been_cancelled
W tym roku więcej info :)