Autor Wątek: Driveclub  (Przeczytany 441812 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #160 dnia: Maja 17, 2013, 11:21:30 am »
Lewy dolny róg.

Spidey^

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #161 dnia: Maja 17, 2013, 11:32:43 am »
Możesz wskazać te paskudne tekstury?
Wszystkie są strasznie rozmazane.



Poziom PS2.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #162 dnia: Maja 17, 2013, 11:34:31 am »
@Madman, twórcy w wywiadzie dla EDGE mówili, że celują bardziej w sim niż arcade.



Wygląda na to, że w grze znajdą się prawdziwe odbicia, realtime, w zderzaku z przodu odbija się czerwone auto przeciwnika  ;)

amsterdream, pewnie nie słyszałeś o czymś takim jak głębia ostrości...

Spidey^

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #163 dnia: Maja 17, 2013, 11:44:16 am »
amsterdream, pewnie nie słyszałeś o czymś takim jak głębia ostrości...
Jeżeli coś wygląda ch**owo to po co to stosować?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #164 dnia: Maja 17, 2013, 11:52:27 am »
A ten drugi samochód jaki rozmazany...  :lol:  Poziom ps2


Lipa, że to symulator. Ciekawi mnie czy podobnie jak w motorstormach, tutaj też samochody będą się rozlatywać na części.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #165 dnia: Maja 17, 2013, 12:01:30 pm »
amsterdream, pewnie nie słyszałeś o czymś takim jak głębia ostrości...
Jeżeli coś wygląda ch**owo to po co to stosować?

Te screeny są w marnej jakości, ale fakt, mogli zrobić to zdjęcie lepiej, użyć mniejszej głębi ostrości, żeby to tło było bardziej zblurowane.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2013, 12:05:20 pm wysłana przez andryush »

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #166 dnia: Maja 17, 2013, 12:32:38 pm »
@ Madman

Czytałem że zniszczenia wizualne będą, ale nie będą one miały wpływu na jazdę samochodem. Także myślę że spodziewaj się czegoś jak PGR. ;)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #167 dnia: Maja 17, 2013, 12:34:26 pm »
Możesz wskazać te paskudne tekstury?
Wszystkie są strasznie rozmazane.



Poziom PS2.

Ojajebie :lol:

Screeny rozumiem mają pokazać mniej więcej poziom detali, ale tego typu pojazdy z czerwonymi ramkami z painta to zawsze uważałem za rasowy trolling i coś totalnie bez sensu. Zwłaszcza jak akcje typu "O BO W TYM SCREENIE TAM W ROGU POZIOM DETALI NA KAMYKU JEST ch**owy == GRAFA JAK Z PS2 FAIL !!!!11!!1@!!oneuncharted".

Od razu powiem - nie dopierdalam się do nikogo osobiście, ale mam głęboką nadzieję, że rozmawiam z ludźmi inteligentnymi, którzy potrafią jednak wziąść pod uwagę pewne czynniki analizując podany im screenshot (ewentualne rozmycia, zastosowane filtry w konkretnej sytuacji statyczny-dynamiczny). Kojarzy mi się  to mocno z Polaczkowatością naszą, gdzie każdy nagle staje się specjalistą w swojej dziedzinie wytykania błędów. Pół polski nagle było specjalistami od F1 jak Kubica tam jeździł, ale ide o zakład że może 1% z tego rzeczywiście wniknęło w temat zanim zaczęli wyć przed telewizorem, że "ch**owy wyścig, jak on jeździ!". Zresztą wszystkie te akcje PC-towców z podkręcaniem detali na maksa i robienie screnshotów w 5fpsach by pokazać swoją rację jak to ich ukochana gra jest piękna jest tak żałosne, że sam się czasami zastanawiam czy to jest trolling, czy mam do czynienia z idiotami :(.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #168 dnia: Maja 17, 2013, 13:13:13 pm »
Tylko, że jak są takie screeny z innych gier to zachowujecie się tak samo  :lol:
Otoczenie w real time to już w FM 4 było :roll:  a te screeny są średnie na maxa to już GT6 na PS3 powtarzam na PS3 robi większą robotę!

No ale tak grzejcie się dalej!

Blur nie blur i tak widać, że tekstura ma niską rozdziałkę.... :angel:
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2013, 13:28:28 pm wysłana przez Soul »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #169 dnia: Maja 17, 2013, 13:34:05 pm »
Soul, nie tylko otoczenie realtime, ale i samochody przeciwników

Spidey^

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #170 dnia: Maja 17, 2013, 13:37:24 pm »
Evolution to już nie jest to samo studio co trzaskało WRC na PS2 czy zrobiło pierwszego Motorstorma. Czytałem kiedyś, że spora część najbardziej utalentowanych pracowników z niego odeszła. Wystarczy spojrzeć na tendencję spadkową Motorstorma - rzadko się zdarza, żeby w ramach jednej generacji każda kolejna część miała gorszą grafikę, fizykę i gameplay. Ja tam jestem fanboyem Sony, ale nie będę do każdej gry fapował tylko dlatego, że ma znaczek PS4.

Tak czy inaczej jak wyjdzie prawdziwy gameplay, wtedy będziemy wyrokować. Bo na razie to jest wróżenie z fusów i rozpaćkanych screenów niczym z Crysisa :>

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #171 dnia: Maja 17, 2013, 13:41:48 pm »
Soul, nie tylko otoczenie realtime, ale i samochody przeciwników

Nie mam tego jak sprawdzić, aczkolwiek wydaje mi się, że FM 4 też to miało miejsc........

Magik możesz to jakoś potwierdzić ? bo nie mam pewności. :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #172 dnia: Maja 17, 2013, 13:45:46 pm »
Wystarczy spojrzeć na tendencję spadkową Motorstorma - rzadko się zdarza, żeby w ramach jednej generacji każda kolejna część miała gorszą grafikę, fizykę i gameplay.

:rotfl:

Przecież Apokalipsa to jest jedno z większych technicznych osiągnięć na PS3  :?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #173 dnia: Maja 17, 2013, 13:48:45 pm »
GT5 nie miała odbić samochodów, wątpię aby gra z X360 mogła się pochwalić takim bajerem.
Poza tym w obydwu grach te odbicia i tak chyba nie są prawdziwe, renderowane w czasie rzeczywistym, a po prostu "odtwarzają się" wraz z przemierzaniem toru.

Także jeśli się okaże, że Driveclub ma prawdziwe odbicia, a screenshot tak sugeruje, to jest to duży krok do przodu.

Spidey^

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #174 dnia: Maja 17, 2013, 14:09:50 pm »
Wystarczy spojrzeć na tendencję spadkową Motorstorma - rzadko się zdarza, żeby w ramach jednej generacji każda kolejna część miała gorszą grafikę, fizykę i gameplay.

:rotfl:

Przecież Apokalipsa to jest jedno z większych technicznych osiągnięć na PS3  :?

Bo troszeczkę miasto się rozpada? Przecież to i tak wszystko były skrypty a mając na myśli fizykę bardziej chodziło mi o model jazdy. Dla mnie każdy następny Motorstorm był gorszy od poprzednika.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #175 dnia: Maja 17, 2013, 14:19:27 pm »
GT5 nie miała odbić samochodów, wątpię aby gra z X360 mogła się pochwalić takim bajerem.
Poza tym w obydwu grach te odbicia i tak chyba nie są prawdziwe, renderowane w czasie rzeczywistym, a po prostu "odtwarzają się" wraz z przemierzaniem toru.

Także jeśli się okaże, że Driveclub ma prawdziwe odbicia, a screenshot tak sugeruje, to jest to duży krok do przodu.
To czy samochody się odbijają w karoseri to nie musi oznaczać, realtimowych prawdziwych odbić. W jakiejś grze na pierwszego Xboxa, auta przeciwników odbijały się karoserii, ale same odbicia nie były już prawdziwe.

"Poza tym w obydwu grach te odbicia i tak chyba nie są prawdziwe, renderowane w czasie rzeczywistym, a po prostu "odtwarzają się" wraz z przemierzaniem toru."
To nie tak działa. Po prostu każdy element otoczenia ma ustalone czy ma sie odbijać czy nie i w jakim LOD, z jakimi teksturami - do tego ustalony jest dystans obiektów w odbiciach, plus rozdzielczość renderowania odbić (dodatkowo w forzie odbicia są liczone tylko w 30 klatkach).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #176 dnia: Maja 17, 2013, 14:22:48 pm »
O tych poziomach LOD wiem, widać to szczególnie w lusterkach w GT5.
Całość działa chyba na zasadzie jakiegoś shadera czy czegoś co wykorzystuje wyrenderowane otoczenie.

Anyway, mam nadzieję, że Driveclub pokaże coś nowego. Ciężko na razie to ocenić.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #177 dnia: Maja 17, 2013, 14:38:57 pm »
Soul, nie tylko otoczenie realtime, ale i samochody przeciwników

Nie mam tego jak sprawdzić, aczkolwiek wydaje mi się, że FM 4 też to miało miejsc........

Magik możesz to jakoś potwierdzić ? bo nie mam pewności. :)
Tak, ale to chyba jest widoczne tylko na kamerach znad maski i z kokpitu a z TPP juz nie.
Podobnie bylo bodaj w Shift.
W kazdym razie screeny z DriveClub wygfladaja calkiem ladnie :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
RE: Driveclub
« Odpowiedź #178 dnia: Maja 17, 2013, 14:48:35 pm »
Ciężko ocenić cokolwiek, autka wyglądają świetnie, otoczenie niby mniej, ale w ruchu gierka wygląda kozacko. Tytułem się jaram, bo wole takie klimaty od gran turismo.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #179 dnia: Maja 17, 2013, 16:50:40 pm »
Jak tutaj co niektórych czytam to ręce opadają. Rozmyta tekstura na otoczeniu, które jest specjalnie rozmyte 10 razy bardziej niż w samym gameplayu by zwrócić uwagę na samochód na pierwszym planie, fizyka w MS się nie podoba z każdą kolejną częścią, mówiać że gry były coraz gorsze - no tak, w silniku gry wpisali twardość zawieszenia 10 zamiast 5, pobawili się suwaczkami i od razu mówi, że gra gorsza/brzydsza skoro MS:A to jedna z najładniejszych części, przy której MS1 wygląda jak kupa. Ludzie opanujcie się. Drive Club może nie est w stosunku do GT6 jakimś milowym krokiem, ale oprawę wizualną zagwarantuje lepszą niż wszystkie ścigałki na obecną generację...

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #180 dnia: Maja 17, 2013, 17:04:36 pm »
Sprzeciw. Samochody w GT6 są ładniejsze. :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #181 dnia: Maja 17, 2013, 17:10:26 pm »
wow  :o




Te screeny utrzymują mnie w mocnym przekonaniu, że Driveclub porzadnie uderzy w fotorealizm ;)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #182 dnia: Maja 17, 2013, 18:03:39 pm »
Jaram sie, kapitalnie to wygląda, fotorealizm coraz bliżej

Sorry grafika jak z PSX  :lol: trole
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2013, 18:21:31 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #183 dnia: Maja 17, 2013, 20:08:42 pm »
Jaram sie, kapitalnie to wygląda, fotorealizm coraz bliżej

Sorry grafika jak z PSX  :lol: trole
Realtimowe odbicia nawet na wewnętrznej stronie szyby  :)

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #184 dnia: Maja 17, 2013, 20:43:39 pm »
To jest akurat fajny motyw, przypomina mi ten z Driving Emotion Type-S na PS2 gdzie na szybie było widoczne odbicie kasku kierowcy i fragment deski rozdzielczej. ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #185 dnia: Maja 17, 2013, 21:46:27 pm »
ooO, nieźle. Chyba o oprawę nie ma co się martwić.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #186 dnia: Maja 18, 2013, 00:34:01 am »
To jest akurat fajny motyw, przypomina mi ten z Driving Emotion Type-S na PS2 gdzie na szybie było widoczne odbicie kasku kierowcy i fragment deski rozdzielczej. ;)
To samo powinni dodać w Gran Turismo. Dużo realizmu to dodaje do widoku z wnętrza.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #187 dnia: Czerwca 03, 2013, 18:55:36 pm »


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #188 dnia: Czerwca 03, 2013, 19:46:15 pm »
Nie przemawia to do mnie, muszę w ruchu zobaczyć, albo trasę inną.

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #189 dnia: Czerwca 03, 2013, 19:51:10 pm »
Z kolei wg. mnie to będzie udany launch racer na PS4. 8)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #190 dnia: Czerwca 03, 2013, 20:00:15 pm »
Mnie także się podoba, jak nie skopią modelu jazdy, to może być fajny racer.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #191 dnia: Czerwca 03, 2013, 20:07:16 pm »
Mnie to mocno zalatuje tymi Alpami z FM4, klimat trasy nie leży mi, czekam na inne szoty :)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 841
  • Reputacja: 16
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwca 05, 2013, 10:10:00 am »
Ten efekt na szybie powinien znikać gdy sprawimy sobie polaryzacyjne okulary  8)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 074
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwca 05, 2013, 12:03:43 pm »
Trochę nowego info.

DriveClub ma zaprezentować możliwości PlayStation 4, co tyczy się nie tylko mocy obliczeniowej, lecz także funkcjonalności konsoli
Przepychanki na torze nie będą tu mile widziane, jednakże nie jest to symulator - twórcy zamierzają podążać drogą "złotego środka"
Deweloperzy chwalą się, że oświetlenie i odbicia na karoserii wyglądają co najmniej "spektakularnie"
Osiągnięcie fotorealistycznej jakości grafiki to jeden z priorytetów dla deweloperów
Realistycznie mają wyglądać nie tylko modele samochodów, lecz także elementy otoczenia i efekty pogodowe
Twórcy obiecują, że materiały, z jakich zostały wykonane poszczególne samochody, znajdą realne odzwierciedlenie w teksturach, jakimi zostaną obłożone pojazdy
Co się zaś tyczy krajobrazów - te mają zapadać w pamięć i cieszyć bogactwem środowiska
Oczywiście nie może tu zabraknąć zmiennych pór dnia i nocy
Możliwe będzie transmitowanie wyścigu w Sieci i zapraszanie innych graczy w roli obserwatorów
Touchpad zostanie wykorzystany do nawigowania po interfejsie
Integracja z sieciami społecznościowymi będzie tu stała na niebywale wysokim poziomie
Gracz ma się czuć częścią motoryzacyjnego światka
Deweloperzy po raz pierwszy zetknęli się z PlayStation 4... już w 2008 roku, z kolei specyfikację czwartego DualShocka poznali w roku 2010
Opracowanie nowego pada pozwoliło deweloperom uczynić sterowanie bardziej precyzyjnym, aniżeli kiedykolwiek wcześniej
Evolution Studios porównują Polyphony Digital do orkiestry symfonicznej, podczas gdy siebie nazywają jedynie "zespołem rockowym"
Zapytani o Forzę, twórcy przekonują, że "jeśli nie są najlepszymi z najlepszych, nie są szczęśliwi"
Inspirację dla DriveClub stanowiły takie filmy jak Senna czy Drive

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #194 dnia: Czerwca 05, 2013, 13:05:07 pm »
Drive inspiracją dla Driveclub?
Czyli co, robimy za kierowcę dla gangsterów? :D
Ogólnie fajne info, KZ + Driveclub i będzie w co grać na starcie konsoli.  ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #195 dnia: Czerwca 05, 2013, 13:29:08 pm »
Ja tam w nich wierze, to dobre studio developerskie. :)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 074
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #196 dnia: Czerwca 05, 2013, 13:36:02 pm »
Ja też im wierze, ale mogliby zrobić WRC bo dobrej gry na tej generacji z tego gatunku nie było niestety. Prawa do WRC maja niestety partacze czyli będzie kolejna generacja bez rajdówki, bo jak wiemy codemasters zamiast zrobić prawdziwego Colina tworzy festiwalowe popierdółki dla dzieci.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2013, 13:38:14 pm wysłana przez Kyokushinman »

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #197 dnia: Czerwca 05, 2013, 13:58:58 pm »
Ostatni dobry WRC to właśnie ich seria WRC za PS2 (fajny pół środek między arcade a symulacją) oraz oczywiście nieśmiertelny RBR(jednak to już symulacja pełną gębą). Formułkę też klepnęli najlepszą na tej generacji(F1CE). 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #198 dnia: Czerwca 05, 2013, 14:30:47 pm »
F1CE klepnęło Studio Liverpoll R.I.P [']

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #199 dnia: Czerwca 05, 2013, 14:36:53 pm »
Studio Liverpoll R.I.P [']
Kroi się pierwsza konsolka Sony bez Wipeouta :cry: