Autor Wątek: Rayman Legends  (Przeczytany 15593 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 19, 2013, 22:42:25 pm »
Rayman Legends Online Challenge Mode Free for Wii U Soon
Cytuj
In a video posted by the development team the developers at Ubisoft Montréal apologize for the delay and announce that they are putting the game's Online Challenge mode out, as a free download, exclusively for all Wii U users.  This should become available sometime this April.

The Online Challenge mode is far more expansive than a simple demo.  Challenges will be generated daily in five different settings.  They will have online leaderboards and the developers themselves are promising to be playing as well.
http://www.gamrreview.com/news/89786/rayman-legends-online-challenge-mode-free-for-wii-u-soon/

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 11, 2013, 07:36:01 am »
Przesunięcie premiery ma swoje plusy:

As far as the new content goes, Ancel said the team has been able to add 30 new levels and several new bosses with the extra time.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 24, 2013, 16:07:09 pm »
Cytuj
Nintendo has announced that the Rayman Legends Challenges Mode content will be released for free on April 25 on Wii U.

Challenges mode was announced as a form of compensation following the announcement that the originally Wii U-exclusive Rayman Legends would be delayed until September when it would release simultaneously on the Wii U, Xbox 360 and PlayStation 3. It features four modes and includes the ability to race against friends' ghost data and compete in online leaderboards. Challenges will be generated daily in five different settings, and the developers themselves are promising to be playing as well.
http://www.gamrreview.com/news/89982/rayman-legends-challenges-out-this-week/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 25, 2013, 15:37:00 pm »
Cytuj
Rayman Legends pojawi się w sprzedaży 30 sierpnia na PlayStation 3, Xboxa 360 i Wii U
http://www.cdaction.pl/news-32163/rayman-legends-premiera-wczesniej-niz-oczekiwano.html

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #44 dnia: Maja 02, 2013, 01:55:45 am »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 02, 2013, 09:03:45 am »
Jaram się jak pochodnia, wystarczy mi jak gra utrzyma poziom genialnego Origins. Jak jeszcze podniosą poziom trudności, to będę w siódmym niebie. Nie oglądam już żadnych filmików, dla mnie Rayman to must-have. 

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 02, 2013, 09:15:57 am »
Jak jeszcze podniosą poziom trudności, to będę w siódmym niebie.
Chciałbyś, żeby wszystkie poziomy były tak trudne, jak ostatni w Origins (ten w ponurym klimacie, który się odblokowuje po zdobyciu wszystkich kryształowych zębów)? Ja nie bardzo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 27, 2013, 22:31:17 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
RE: Rayman Legends
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 27, 2013, 22:33:42 pm »
Miło, origins wyglądał świetnie na vicie, robił większe wrażenie niż na ps3

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 30, 2013, 21:29:57 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 01, 2013, 12:36:53 pm »
Jaram się jak pochodnia, wystarczy mi jak gra utrzyma poziom genialnego Origins. Jak jeszcze podniosą poziom trudności, to będę w siódmym niebie. Nie oglądam już żadnych filmików, dla mnie Rayman to must-have.
:o
Ja sie modle żeby właśnie obniżyli poziom trudności. W origins tak gdzieś od połowy było już na tyle ciężko, że miałem problemy z przejściem. Ta gra powinna mieć regulowany poziom trudności, bo ani to dla hardcorowych graczy, ani dla casuali, którzy ni cholery sobie nie poradzą z przejściem. Skoro już robią gre imprezową dla 4 osób, to niech da sie w to bez stresu grać a nie zmuszać słabszych graczy żeby większość czasu spędzali jako "bańka"  :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 07, 2013, 19:21:13 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 13, 2013, 10:59:26 am »


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

http://www.gamersyde.com/stream_rayman_legends_two_new_guests-30515_en.html

Opłaciło się czekać fanom Nintendo :lol:

Co nie zmienia faktu, że na filmiku widać fajne wykorzystanie tableto-pada. Ciekawe, ile stracą wersje na inne konsole z powodu braku tej możliwości (prawdopodobnie nie dotyczy Vity, bo tutaj dotykowy interfejs jest raczej pewny).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 13, 2013, 22:33:22 pm »
Jutro demo.



Cytuj
Today, Ubisoft announced that a demo for Rayman Legends, the highly anticipated platformer developed by Ubisoft Montpellier, will be available to download on Xbox Live online entertainment network from Microsoft and the PlayStation Network. The demo will be live on both platforms in Europe on August 14 and in North America on August 20.

The legendary demo of Rayman Legends will feature three different levels from across the Rayman universe as well as a look into the competitive Invasion Mode. Playable maps include Teensies in Trouble and A Toad Story, along with their Invasion Mode counterpart level, and a fan-favourite musical map themed to the song ‘Black Betty.’ The demo will also include access to the Gallery of Heroes where players can swap costumes of their character, and various trailers for the game.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 14, 2013, 00:28:33 am »
Co nie zmienia faktu, że na filmiku widać fajne wykorzystanie tableto-pada.
Pad od WiiU rzeczywiście został dobrze wykorzystany. Fajną sprawą jest, że jedna osoba może pełnić jedynie rolę pomocniczą (przecinać liny, przesuwać platformy itp.) i dlatego można zaangażować w grę dzieciaki, dla których czysty gameplay okazuje się czasem zbyt trudny.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 14, 2013, 21:23:03 pm »
Ograłem demo na ps3, które zawiera wcześniej zaprezentowane 3 etapy z wersji na Wii U (w tym "muzyczny" z wariacją "Black Betty"), 2 poziomy z wariacją speed-runów, trailer i wybór postaci. Jest ładniej, więcej, lepiej, z humorem. Wzbogacone o nowe elementy R:Origins. W pełnej wersji ma być 120 etapów :o, jednak wiele z nich będzie zapewne krótkie, jak w/w poziom muzyczny. Wcześniej wniosłem obawę o sterowanie na padzie, bo jak wiadomo początkowo R:L tworzono z myślą o Wii U i wykorzystaniem możliwości dotykowego ekranu tableto-pada. Niepotrzebnie. Postać towarzyszącą bohaterowi obsługujemy w newralgicznych momentach za pomocą kółka, lub R1/L1 i jest to dość intuicyjne. Mam jednak nadzieję, że da się ustawić sprint pod innym przyciskiem, niż R2, bo w poprzedniej części od razu przyporządkowałem ten ruch pod L1/R1. O poziom trudności nie ma co się martwić. Teraz etapy oznaczone są liczbą czaszek, gdzie 1 to najłatwiejsze, a 5 najtrudniejsze. Drugi ze speed-runów ma 4 czaszki i nastręcza niezłych trudności. Zginąłem już kilkanaście razy, dobrze, że restart jest bardzo szybki. Trzeba wykuć ruchy i sekwencje na pamięć, a i tak można zjebać. Będzie gdzie wyrabiać skilla.

Generalnie jestem zauroczony. Dla mnie kolejny must have na koniec tej generacji.


Aha, zapomniałem dodać, że etap "bagienny" ma przepiękne tło muzyczne, od razu przywodzące na myśl Beyond Good & Evil, którego ost kręcił się swojego czasu srogo na moim odtwarzaczu. Utwór jak żywo wyjęty z przygód Jade. Ancel ma duuużego plusa.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 14, 2013, 21:57:16 pm wysłana przez Kert »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 14, 2013, 21:38:01 pm »
Wiadomo coś, czy Vita z PS3 bedzie miała podobne funkcje co Wii U ?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 15, 2013, 13:10:17 pm »
na vicie bedzie sterowanie tak jak na wii u czyli zamiast kolka i r1/r2 bedziemy smyrac ekran vity. Niestety brak dema na vite dalej nie rozwiewa wątpliwosci jak z jakością portu. Niby origins na vicie wyglądał bajecznie ale legends ma o wiele poprawiony silnik graficzny i boję się, że będą jakieś cięcia w oprawie

aaa, chyba ci chodzi o to czy wersja na ps3 bedzie wspolpracowac z ta z vity czyli ze vita robic bedzie za pada,dodatkowy ekran itp- tutaj odpowiedz brzmi NIE - to beda dwie osobne gry - bez cross buya(wiela szkoda) cross playa czy cross save'a
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2013, 13:27:17 pm wysłana przez punisher85 »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 26, 2013, 22:18:36 pm »
Są pierwsze recenzje i obecna średnia to 90% :D
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/rayman-legends/critic-reviews

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 28, 2013, 16:02:19 pm »
Kupiłem właśnie w empiku w Sosnowcu. Lecę grać z w coopa z żoną!
Fryty tyty dotknij pyty

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #60 dnia: Września 02, 2013, 13:39:08 pm »
Nie ukrywam, że po niezwykle pozytywnym wrażeniu, jakie wywarło na mnie Rayman Origins czekałem niecierpliwością na kontynuację. Spore ciśnienie, m.in. z ogłoszonego przez Ubi opóźnienia udzieliło mi się do tego stopnia, że anulowałem preorder w jednym ze sklepów internetowych, bo miał nieaktualną o tydzień datę premiery. Udałem się niezwłocznie do EMPiKu i jeszcze tego samego dnia rozpocząłem przygodę i kolejne etapy frustracji z nowym Ray'em. Rzadko kupuję gry na premierę, ale w tym przypadku zdecydowanie warto.

Po dość solidnym ograniu muszę napisać, że jestem zauroczony kontynuacją Origins. Jeszcze piękniejsza oprawa audio-video (wzbogacona m.in. o elementy 3D, np. w trakcie walk z bossami - rewelacja), sporo nowych trybów i zawartości (z kilkoma uwagami, ale o tym poniżej), jak zwykle akcenty humorystyczne, solidny poziom trudności - część etapów stanowi niezłe wyzwanie, uczące gracza cierpliwości, dużo zawartości do odblokowania motywująca gracza do masterowania tytułu i wg mnie najważniejszy z nowych dodatków - tryb wyzwań on-line z rywalizacją, znacznie przedłużający zabawę.

Rzecz najważniejsza - mechanika gry/gameplay. Jest pięknie. Etapy są przemyślane, dodane ciekawe, nowe patenty i jeśli dobrze wyuczymy się danego poziomu, poza nielicznymi wyjątkami praktycznie cały możemy przejść sekwencją swoistych combosów. Tu też leży problem nowego Raymana - zbyt wiele nowych etapów bliźniaczo przypomina gameplay'em gonitwę za skrzyniami z poprzedniej odsłony. Liczy się timing, trzymanie R2 odpowiedzialnego za bieg i wyuczenie sekwencji. To ma swoje plusy, bo pięknie wygląda przejście etapu bez skuchy, gdy każdy poruszający się element otoczenia odpowiednio się "zazębia" z akcją na ekranie i oglądamy niemalże perfekcyjny "taniec" poruszającej się postaci. Minusem - oczywiście brak większej różnorodności. Po pewnym czasie mamy wrażenie, że zmienia się tylko tło, przeciwnicy i otoczenie, urozmaica się jedynie przeszkody. Pierwotna obawa o rozłożeniu przycisków (m.in. bieg pod R2 - trigger w przypadku DS3 to niezbyt szczęśliwe umiejscowienie tej akcji) i oddania funkcji dotykowych z przodującej dla RL platformy Nintendo okazała się bezpodstawna - po dwóch etapach akcje wykonuje się bezproblemowo, a po podniesieniu skilla niemal instynktownie. Ważne jest doprowadzenie sterowania postacią do perfekcji. Niewątpliwa zasługa w tym bardzo prostej klawiszologii (kółko, krzyżyk, kwadrat, R2 w kombinacji z krzyżakiem i gałką - to naprawdę wystarczy).

Na strukturę gry składa się 5 głównych światów (tutaj zwanych Obrazami), po których zobaczymy napisy końcowe (swoją drogą fajny patent z creditsami - polecam obadać). Tak na oko dojście do końca zajmuje trochę ponad 5h, co można uznać za lekko żenującą sytuację. Tutaj jednak nie kończy się gra właściwa. Dla wielu zabawa dopiero się zaczyna ze względu na dodatkową zawartość, jaką umieszczono w grze. Origins po zakończeniu nie oferowało praktycznie nic, oprócz żyłowania własnych wyników i time triali. Po zdobyciu odpowiedniej liczy malaków zostaje odblokowany 6 świat, który zawiera odpowiednio utrudnioną wariację uprzednich etapów muzycznych (m.in. zakłócenia ekranu powodujące, że musimy odtwarzać ruchy "na pamięć" bez patrzenia na ekran), stanowiących zwieńczenie każdego ze światów. Za ukończenie każdego z etapów zawartych w grze i zdobyciu odpowiedniej liczby lumów otrzymujemy los, pozwalający na odkrywanie nowych stworów, poziomów i wygraniu dodatkowych lumów (stanowiących swoistą walutę w świecie gry). Twórcy oddali nam do dyspozycji etapy z Origins wzbogacone o strukturę Legends i poprawioną oprawę na nowym silniku, co stanowi dość przyjemny dodatek, ale też "zapychacz". Nawiązując do silnika polecam - z niekłamaną przyjemnością przywitałbym taki edytor poziomów w następnych częściach, bo aż się o to prosi. W miarę progresu w każdym ze światów odblokowują się pomniejsze etapy z "najazdami", czyli time trial - polegające na jak najkrótszym przebiegnięciu specjalnie przygotowanego do tego celu poziomu (zawsze jest to 40s). Do naszej dyspozycji oddano także "party game", w której ze znajomymi możemy pokopać piłkę i rozegrać meczyki. Największe mięsko to tryb wyzwań on-line, w której konkurujemy z innymi graczami i obejmują tzw. "wyzwania dnia", "wyzwania tygodnia" oraz utrudnione etapy o takiej samej nazwie, ale o wiele wyższym poziomie trudności. Wyzwania polegają np. na zdobyciu odpowiedniej liczby lumów w jak najkrótszym czasie, pokonaniu jak największego dystansu, utrzymaniu się jak najdłużej w grze. Na tej podstawie tworzona jest statystyka, w której gracze zdobywają puchary - nagrodą za puchary są kolejne lumy. Przyznam, że w tym trybie spędziłem sporo czasu - motywacja do pobijania swojego wyniku, chęć pobicia czasów konkurentów i czysty fun - ot cała tajemnica. Twórcy codziennie wprowadzają inny, specjalnie przygotowany etap dla wyzwań - czas pokaże, czy będą się one powtarzać.

Fabuła? Nie istnieje. Pretekstem wiążącym jest znowu najazd złych malaków i budzonych przez nich stworów. Tyle należy wiedzieć. Liczy się gameplay i chęć kolejnej walki z sekwencją przycisków. Twórcy nawet tak ułożyli strukturę głównej "galerii" i skrótow, aby rozgrywka była szybsza, bez konieczności bawienia się w łażenie "po mapie".

Teraz o wadach. Nakreśliłbym dwie - powtarzalność poziomów ze względu na gameplay/mechanikę i pomimo bogatej zawartości czas przejścia etapów składających się na główny trzon gry jest po prostu krótki. Wątpię, żeby recenzje były tak pozytywne, gdyby wydano Rayman Legends na wiosnę, tak jak pierwotnie zakładano. Przez ten czas Ancel z ekipą wrzucili dodatkową zawartość, m.in. etapy z Origins i gdyby ich wtedy brakowało, krucho widziałbym tak krótki czas gry. Gdyby nie tryb on-line ocena za czas poświęcony grze też sporo by straciła. Biorąc jednak pod uwagę stosunek jakość/cena współczynnik jest wysoki ;) Grę można kupić za 140 zł zaraz po premierze, co wydaje się uczciwym zagraniem.

TL;DR - kupować, dla fanów gatunku obowiązek, a dla reszty polecam mocno, bo lepszej i bardziej bajkowej, typowej platformówki na koniec żywota ps3 nie znajdziecie.
« Ostatnia zmiana: Września 02, 2013, 14:01:51 pm wysłana przez Kert »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #61 dnia: Września 02, 2013, 21:19:12 pm »
Z tego co piszesz to ta giera jest chyba 2 razy krótsza od poprzedniej części. Mowa o wątku głównym. Szkoda, bo moja siostra się rozczaruje a jest już w piątym świecie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #62 dnia: Września 02, 2013, 21:25:06 pm »
Racja, ale główny wątek to nie wszystko, w Origins to był koniec (pozostały jedynie time triale). Nie odkryłem jeszcze wszystkich zmodernizowanych poziomów z poprzedniczki, ale większość jest w tej odsłonie, co dla "świeżaka" powinno całkowicie wystarczyć. I jak ktoś lubi pobijanie własnych wyników, wyciskania ostatnich soków z gierek, Legends wydaje się niemalże idealne.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #63 dnia: Września 02, 2013, 21:30:00 pm »
Rayman Origins zaliczyła na fulla tak wiec z Legends też tak pewnie zrobi, ale rozczarowanie krótkim wątkiem głównym pewnie i tak pozostanie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #64 dnia: Września 02, 2013, 21:49:56 pm »
Niestety mimo wysokich ocen Rayman znowu się nie sprzedaje :(

Cytuj
Rayman Legends is now available in the UK, where it entered the multi-format chart at number 6. However, looking at sales on individual formats — rather than combined totals for the game across all three — the Wii U version comes in at position 14. By way of comparison, the Xbox 360 version is 18th in the chart and the PS3 20th.
http://www.nintendolife.com/news/2013/09/rayman_legends_sells_more_copies_in_the_uk_on_wii_u_than_any_other_format

45% sprzedanych kopii w UK to wersja na WiiU.
http://nintendoeverything.com/uk-software-sales-week-ending-831-rayman-legends-sells-the-most-on-wii-u/

A tutaj porównanie różnych wersji:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-rayman-legends-face-off

Cytuj
The experience is basically identical across all platforms where the audio-visuals are concerned, with no single platform featuring an advantage in this regard. Although we'd have preferred to see the 360's gamma kink worked out, it's certainly not an issue either. Instead, it's with regards to the core gameplay where we see one platform break away from the rest. Built explicitly around the Wii U and the console's GamePad, this version of the game is the definitive release in terms of realising the developer's original vision for the title. The touchscreen, motion, and multiplayer elements are designed to work together in a way that simply isn't possible on any other platform - bar perhaps on the Vita (review code wasn't supplied here) - and this leads to more variety and interesting twists where the gameplay is concerned. Indeed, it will be interesting to see how the Wii U-specific elements translate to Sony's handheld, along with the superb mix of 2D and 3D artwork - the excellent Rayman Origins port bodes well for a great game on Sony's handheld and we hope to update you soon.

Overall, it's clear that the Wii U offers up the definitive version of the game as imagined by its creators, and does so by introducing GamePad-exclusive mechanics that are well thought out and that never feel like cheap gimmicks. But at the same time Rayman Legends is an outstanding release on all platforms, and an essential purchase regardless of which format you happen to own. The modified Wii U gameplay mechanics mostly come off as a complete success on the 360, PS3 and PC, and the increased focus on more traditional Rayman gameplay in these sections makes for an equally compelling alternative, if not the preferred choice for the more traditionalist gamer not that keen on touchscreen or motion-based gameplay features.

Pewnie kupię wersję na WiiU, bo też mam najwięcej dodatkowych kontrolerów do tej konsoli (choć wersja pecetowa będzie na pewno najbardziej atrakcyjna cenowo). Ale jeszcze trochę zaczekam z zakupem.
« Ostatnia zmiana: Września 02, 2013, 21:51:36 pm wysłana przez POK »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #65 dnia: Września 02, 2013, 22:47:42 pm »
Kert ladna recencja tytulu ze tak powiem, jednak nie zgadzam sie co do dlugosci gry. Wymasterowanie glownego watku zajelo mi na oko troche ponad 15h, a poziomow z Origins jeszcze nie liznalem. Doczepilbym sie tez do nizszego poziomu wzgledem pierwowzoru, stresa mialem tylko raz przy jednej czasowce, powinno byc zdecydowanie trudniej (ostatni swiat wymiata).

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #66 dnia: Września 03, 2013, 00:36:41 am »
Dzięki.

Pisząc o głównym wątku miałem na myśli czas, jaki trzeba poświęcić od rozpoczęcia do pojawienia się napisów końcowych, jak w Origins. W prawie wszystkich zdobyłem komplet malaków i złote puchary za lumy (rzekłbym w przybliżeniu, że tak 90% z każdego świata). Nie liczę tutaj wyzwań, najazdów (choć to nie do końca prawda, bo parę jednak zrobiłem w tym czasie), szóstego "obrazu"/świata (na który notabene nieco się skrzywiłem, liczyłem na coś nowego, a dostałem prawie we wszystkich utrudnioną wersję wcześniej zaliczonych - choć trzeba przyznać, że "modyfikacje" wyszły świetnie, to lekki niesmak pozostał).
Pewnie, że trzeba poświęcić na Legends o wiele więcej czasu. Masterowanie poziomów, zbieranie malaków, lumów - spokojnie czas gry przedłuża się kilkukrotnie.

Przy tym to jest tego typu gra, w którą można pograć godzinkę (albo przynajmniej się tak myśli) - krótkie etapy, szybkie ładowanie poziomów i już jest instant rozrywka, do pierwszego wkurwienia na swoje skuchy, heh. Przypomina pod tym względem arcade gry wyścigowe.

Kwestią dygresji, Rayman Legends jest wręcz idealnym gruntem pod DLC i mikropłatności ze względu na swoją strukturę. Całe szczęście, że Ubi nie zdecydowało się zamieścić części zawartości do kupienia po premierze. Chociaż jakby gra wyszła w pierwotnym terminie, to nigdy nie wiadomo.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #67 dnia: Września 03, 2013, 01:26:05 am »
Vita Version Of Rayman Legends Is Missing Content
Cytuj
Uh-oh, even after suffering a two week delay, it appears that the Vita version of Rayman Legends will still be missing out on some content, namely the bonus “invasion” levels that permeate the game.
http://www.thesixthaxis.com/2013/08/31/vita-version-of-rayman-legends-is-missing-content/

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #68 dnia: Września 03, 2013, 08:57:13 am »
To musi być jakiś żart ze strony Ubi, albo spore zaniedbanie. Te wersje nie powinny się niczym różnić, poza sterowaniem.

Pewnie kupię wersję na WiiU, bo też mam najwięcej dodatkowych kontrolerów do tej konsoli (choć wersja pecetowa będzie na pewno najbardziej atrakcyjna cenowo). Ale jeszcze trochę zaczekam z zakupem.
Pomimo najwyższej ceny zakupu, wersja na Wii U oferuje ponoć najlepsze doznania i Rayman był robiony z myślą o tej konsoli, więc POK nie zastanawiaj się długo ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #69 dnia: Września 03, 2013, 09:42:12 am »
Trochę jednak poczekam. W Origins nie grałem znowu tak dawno, a niedawno przeszedłem (i nadal od czasu do czasu gram) w NSMBU (przydałoby się zresztą trochę wymasterować gierę, bo na razie nie zdobyłem kompletu medali w żadnym ze światów). Dlatego jestem nasycony platformerami 2D. Teraz czekam na Super Mario 3D World. Ostatnio nabrałem strasznych chęci na ten tytuł. Szkoda że premiera dopiero gdzieś listopad/grudzień.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #70 dnia: Września 06, 2013, 19:04:04 pm »
Dzisiaj właśnie się dowiedziałem, że ta giera chodzi na wszystkich platformach w 60 klatkach i uwaga 1080p :o. Brawa dla twórców bo mile mnie zaskoczyli.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #71 dnia: Września 06, 2013, 19:10:00 pm »
Na X1 to 1080p to pewne info?

lupinator

  • Gość
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #72 dnia: Grudnia 11, 2013, 20:08:48 pm »
Legends trafi na PS4 i Xone:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #73 dnia: Grudnia 11, 2013, 20:13:56 pm »
Gites.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #74 dnia: Grudnia 11, 2013, 20:16:25 pm »
:lol:

Beka ze Snoop Liona.

Ukanio

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 18-11-2013
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 12
  • Piszę prawdę
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #75 dnia: Grudnia 11, 2013, 23:41:05 pm »
Legends trafi na PS4 i Xone:

Paranoja... to samo...czysty wyzysk... tylko cena ponad 200zł...to jakiś obłęd..tą grę powinno już na nową konsolę dawać za darmo..nie chce im się robić nowej to pewnie, zróbmy to samo a oni i tak zapłacą..ręce opadają....chyba mi niedobrze.... SUPER! Szybsze loadingi i stroje za 260zł.. tylko brać! Kto pierwszy ten lepszy - bo zabraknie !
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2013, 23:44:25 pm wysłana przez Ukanio »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #76 dnia: Stycznia 10, 2014, 21:04:38 pm »
Gierkę można przenieść do Next Gen:



Obszerne info here:
http://blog.ubi.com/rayman-legends-release-date-next-gen-secrets/

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #77 dnia: Stycznia 10, 2014, 21:42:22 pm »
Nie no, trzeci raz etapów z Origins przechodził nie będę :lol:

Serio, to nie ma nic w tej edycji, dla czego warto byłoby znowu wydać kasę przy premierowej cenie. Gierka idealna do plusa i Ubi powinno Ray'a szybko wrzucić do tej usługi na ps4.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #78 dnia: Stycznia 21, 2014, 22:19:26 pm »
Ktoś gra jeszcze on-line w Raymanie?
Odkąd wbijam do Wyzwań nie było takich jaj z serwerami Ubi, jak ostatnio. Regularnie wywala z "lobby", nie zapisuje wyników, czasem trzeba bardzo długo czekać na załadowanie plansz i wyników. Przeglądając info na sieci, ponoć przyczyniło się do takiej sytuacji wydanie AC4: Black Flag, które ma priorytet w usługach i serwerach Ubi. Nie wiem, czy to ma jakikolwiek związek, ale jeśli jest w tym choć trochę prawdy, to żałuję, że podejście Ubi mocno olewa graczy, którzy nadal cisną w Rayman Legends. Wyzwania to idealny, bardzo miodny, mało angażujący czasowo tryb przedłużający żywotność, i dla którego płytka z gierką nadal kręci się w napędzie konsoli. Szkoda.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2014, 22:23:34 pm wysłana przez Kert »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rayman Legends
« Odpowiedź #79 dnia: Stycznia 21, 2014, 22:47:50 pm »
Może Francuzy się szykują do wersji na PS4 i robio jakie apgrejdy pod tę wersję właśnie.