Ja wolalem bardziej realna odslone AC. Poki co ani ziebi ani grzeje.
Powrót do korzeni Ace Combat to strzał w dziesiątkę!Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Z fukcjami PS VR. Ja tam się jaram :D Powrót do korzeni, i kontynacja fabuły Ace Combat 6 Fire Of Liberation :)
Sci-Fi klimat mega pasuje do Ace Combat i bardzo mi tego brakowało w Assault Horizon :)
Czekam. I jeżeli funkcjie PS Vr będą fajne to jest kolejny konkretny tytuł wspierający te gogle :)
The technology is developed by Simul and named trueSKy, and it’s also been used extensively by Bohemia Interactive in Arma III and DayZ.
Here are the main features of the tech:
Live, realtime volumetric clouds.
Eye-wateringly fast: light on CPU, GPU, and memory.
GPU data-generation.
Realtime weather-changes.
Industry-leading time-of-day effects.
Atmospherics for distance fading.
Thunder and lightning.
Godrays.
Clouds you can fly through.
Clouds that mix with the landscape.
Simple C++ API.
Renderer-independent.
Drop-in sample rendering source code and shaders for OpenGL, DirectX 11, console API’s and major game engines.
Works with any 3D API or engine.
Built-in binary and XML data streaming.
PS4 Exclusive Ace Combat 7 Gets Key Art, Promises “Photorealistic Visuals” and “Immersive Storyline”
After the Ace Combat 7 news and images released over the past couple of days, today Bandai Namco of America followed up with another press release, including a beautiful key art featuring an F-22 raptor (you can see it above) and a few more snippets of info on what we can expect from the game.
According to the press release, we can expect “an arsenal of ultra-modern super weapons and formidable enemies that the series is known for,” seemingly indicating that the series is really going back to its beloved roots after the happy news of the return to the Strangereal fictional world.
We’ll also get “photorealistic visuals, intense dog-fighting action, a multitude of authentic and futuristic aircraft to fly, and an immersive storyline.” There definitely seem to be enough in the package to relive the glory of Ace Combat 4 and Ace Combat 5.
Bandai Namco Entertainment America Vice President of Marketing Eric Hartness accompanied the press release with a statement:
“ACE COMBAT 7 delivers the culmination of 20 years of aerial combat game development expertise, resulting in the most realistic and exciting ACE COMBAT game to date.
It’s no small feat for any video game franchise to thrive over two decades; ACE COMBAT’s longevity lies in its ability to deliver authentic and intense flight combat action, presented through amazing visuals, all wrapped in a unique and compelling storyline. We look forward to seeing players suit up and become ace pilots.”
Personally, I can’t wait.
Pytanie jak gleba wypadnie ;)
gra jest skończona w 20%,
pokazany na PSX 2015 zwiastun został w całości stworzony na silniku gry,
twórcy wyciągną z poprzednich części najlepsze elementy by stworzyć doskonałą grę,
chmury w grze są trójwymiarowymi obiektami, przez które można przelecieć,
specjalne manewry nie będą wyłącznie wykończeniami - twórcy chcą by wymagały one odpowiednich umiejętności gracza,
znacznej poprawie ulegnie strategia w pokonywaniu przeciwników,
Ace Combat 7 (PS4) osadzone jest w tym samym świecie, w którym umiejscowione były poprzednie numerowane gry, lecz o 10 lat starszym. Deweloper uczyni go przystępnym dla nowych graczy,
symbolem gry jest kosmiczna winda, która będzie odpowiednikiem prawdziwiej, tworzonej przez japońską firmę, winda jest tak wysoka, że osoba ukazana na zwiastunie musiała nosić specjalny kombinezon ponieważ nie przetrwałaby warunków środowiskowych. Najbardziej oddalony od Ziemi fragment znajduje się na wysokości 100 tysięcy kilometrów,
winda jest zaprojektowana z myślą o lataniu i strzelaniu,
ogromny statek powietrzny nazywa się “FAS" i chroni windę. Potrafi wystrzeliwać bezzałogowe statki powietrzne,
powodem, dla którego zdecydowano się skorzystać z PlayStation VR jest chęć stworzenia gry intuicyjnej. Twórcy uważają, że rzeczywistość wirtualna idealnie pasuje do tego typu produkcji,
ekipa tworząca grę jest dumna ze światowej rozpoznawalności japońskiej marki.
Tak po prawdzie to ostatnio przechodzę kryzys kupowania gier podczas ich premier, kiedy widzę, ile tracą na wartości w ciągu 3-4 miesięcy od tego momentu.Ostatnio to i dwa tygodnie wystarczają do spadku ceny. Tęsknię za czasami, kiedy konsolowe nówki potrafiły kosztować 189-199 zł.
Grałeś na PS4 czy X0? Czytałem gdzieś, że X0 ma problemy z grą w pewnych aspektach.
Od dobrego roku byłem mocno napalony na kupno AC7 na premierę, ale jakoś w grudniu mi przeszlo. Kupić kupię, ale jak cena poszybuje w dół.
Tak po prawdzie to ostatnio przechodzę kryzys kupowania gier podczas ich premier, kiedy widzę, ile tracą na wartości w ciągu 3-4 miesięcy od tego momentu.
Grałeś na PS4 czy X0? Czytałem gdzieś, że X0 ma problemy z grą w pewnych aspektach.
Od dobrego roku byłem mocno napalony na kupno AC7 na premierę, ale jakoś w grudniu mi przeszlo. Kupić kupię, ale jak cena poszybuje w dół.
Tak po prawdzie to ostatnio przechodzę kryzys kupowania gier podczas ich premier, kiedy widzę, ile tracą na wartości w ciągu 3-4 miesięcy od tego momentu.
I ja nie neguję radości jakiej czerpiesz z gry. Jedną z moich ulubionych gier przykładowo na PS Trzecie jest The Bureau: XCOM Declassified.
Chwaliłem na forum, ale nie pisałem bzdur, że działa w porządku, skoro ledwo to hulało na konsoli.
No jasne, odlschoolowa forma gry na pewno na plus. Ja z takich latanych gier grałem tylko w Eagle One: Harrier Attack na PSX i AC5 na PS2. Na PS4 lekko liznąłem War Thunder'a gdzie doświadczyć można nieco bardziej symulacyjnego podejścia do tematu. Niemniej , dla samej przyjemności z gameplayu i otoczki , bardzo chętnie dam szansę AC7.
BTW, czy w grze jest jakiś tryb ograniczajacy ilość uzbrojenia do tej rzeczywistej , wymagający lądowania na bazie i uzupełnienia ?
No jasne, odlschoolowa forma gry na pewno na plus. Ja z takich latanych gier grałem tylko w Eagle One: Harrier Attack na PSX i AC5 na PS2. Na PS4 lekko liznąłem War Thunder'a gdzie doświadczyć można nieco bardziej symulacyjnego podejścia do tematu. Niemniej , dla samej przyjemności z gameplayu i otoczki , bardzo chętnie dam szansę AC7.
BTW, czy w grze jest jakiś tryb ograniczajacy ilość uzbrojenia do tej rzeczywistej , wymagający lądowania na bazie i uzupełnienia ?
Nie ma. Byłoby to bez sensu w sumie bo we wszystkich misjach ilość przeciwników sprawiłaby, że byś musiał co minute lądować :D
No jasne, odlschoolowa forma gry na pewno na plus. Ja z takich latanych gier grałem tylko w Eagle One: Harrier Attack na PSX i AC5 na PS2. Na PS4 lekko liznąłem War Thunder'a gdzie doświadczyć można nieco bardziej symulacyjnego podejścia do tematu. Niemniej , dla samej przyjemności z gameplayu i otoczki , bardzo chętnie dam szansę AC7.
BTW, czy w grze jest jakiś tryb ograniczajacy ilość uzbrojenia do tej rzeczywistej , wymagający lądowania na bazie i uzupełnienia ?
Nie ma. Byłoby to bez sensu w sumie bo we wszystkich misjach ilość przeciwników sprawiłaby, że byś musiał co minute lądować :D
W sumie racja, musieliby zupełnie zmienić balans gry, żeby wymusić dogfight'y na same działka zamiast rakiet. Chociaż z drugiej strony tryb dla masochistów normalnym ludziom by nie zaszkodził :D