Trailer genialny, cały czas myślałem, że to Dragon Age III...
(http://i53.tinypic.com/18f8gj.png)Trailer genialny, cały czas myślałem, że to Dragon Age III...
Przynajmniej byłaby jakaś fabuła.
An eternal battle rages at the heart of Dark Souls II. On one side stands the stern force of challenge, the very soul of the Souls series. It has inspired thousands of fans to hack their way through two of the most demanding and rewarding games of an era, fans who expect at least the same test on the next go around. On the other side is the bright promise of accessibility. And why not? Why shouldn’t FromSoftware and Namco Bandai open Souls up to a wider audience when it could otherwise be in danger of becoming stuck in a cult cul-de-sac?
There are many, after all, who have been put off by the series’ habit of obscuring its best assets from all but the most committed. Entire systems, such as Dark Souls’ covenants and Demon’s Souls’ World Tendency, remain mysteries to even reasonably experienced players – wouldn’t it be a service to the games to help everyone understand them better? On the other hand, isn’t the very nature of the Souls series about obfuscation and what it makes you work for? Aren’t its greatest pleasures about the slow crawl of discovery in a world that refuses easy interpretation? What would the series lose if it was made more explicit?
As we find out in issue 249, the answers to these questions are in the hands of game directors new to the Souls series, Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura, who have taken the reins from Hidetaka Miyazaki. Their descriptions of how they intend to mould Dark Souls II into a more approachable form seem reasonable. But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” We sympathise if that sort of statement concerns you, but at the same time, we can surely agree that we would all like to see Dark Souls attain as great a presence as The Elder Scrolls. How it gets there is a worthy matter for debate, but it’s certainly a noble task.
Nie wiem czy grałeś w Dragon Age II, bo w niej nie było nic fabuły, tylko same subquesty.Trailer genialny, cały czas myślałem, że to Dragon Age III...
Przynajmniej byłaby jakaś fabuła.
Players seeking to share their experience will discover a revamped server-based multiplayer mode that will put a distinct Dark Souls II twist on the concept of playing with others.>><< (http://gamingeverything.com/35005/dark-souls-ii-officially-announced-platforms-confirmed-details-teaser-site-open/)
Po roku przerwy jak to zobaczyłem pobiegłem na Steama i kupiłem wersję na PC. Teraz tylko zpatchuje na większą rozdzielczość i 60FPS i bijemy. Juras, wrzuć jakieś tipsy dla nooba, dawno grałem.
Jest po prostu gorszeDla mnie Dark Souls > Demon Souls. Klimacik przede wszystkim jest fajniejszy. Jeśli chodzi o poziom trudności to mi obie gry sprawiały podobne trudności co może świadczyć o tym, że Drk Souls jest jednak trudniejszy, bo przechodząc go miałem już doświadczenie z Demons Souls. Piszę o przechodzeniu gry jeden raz. Nie wiem jak jest na next game.
Przepadnij zły duchu.Po roku przerwy jak to zobaczyłem pobiegłem na Steama i kupiłem wersję na PC. Teraz tylko zpatchuje na większą rozdzielczość i 60FPS i bijemy. Juras, wrzuć jakieś tipsy dla nooba, dawno grałem.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jest po prostu gorszeDla mnie Dark Souls > Demon Souls. Klimacik przede wszystkim jest fajniejszy. Jeśli chodzi o poziom trudności to mi obie gry sprawiały podobne trudności co może świadczyć o tym, że Drk Souls jest jednak trudniejszy, bo przechodząc go miałem już doświadczenie z Demons Souls. Piszę o przechodzeniu gry jeden raz. Nie wiem jak jest na next game.
Trudno trochę rzucać tipsami do gry, która na dzień dzisiejszy sprowadza się do dwuminutowego, zamerykanizowanego cgi-trailera.Przepadnij zły duchu.Po roku przerwy jak to zobaczyłem pobiegłem na Steama i kupiłem wersję na PC. Teraz tylko zpatchuje na większą rozdzielczość i 60FPS i bijemy. Juras, wrzuć jakieś tipsy dla nooba, dawno grałem.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dobra, zainstalowałem, zrobiłem upgrade tego gówna GFWL, my body is ready! 8)
Ale serio, Juras, podrzuć jakimiś tipsami, ostatnio grałem rok temu i wszystko zapomniałem.
Obie te gry zaczynają się na NG+ więc polecam Ci zagrać :)Słyszałem, że na NG+ jest dużo trudniej, ale na ,,normalu" też jest fajnie. Przede wszystkim jest dużo trudniej niż w większości innych gierek. Dla mnie to jakaś odmiana po tych wszystkich samograjach. Zwłaszcza, gdy przechodzi się grę nie korzystając z opisów i nie pytając się innych o taktyki na bossów. Mnie to wystarczy :)
Trudno trochę rzucać tipsami do gry, która na dzień dzisiejszy sprowadza się do dwuminutowego, zamerykanizowanego cgi-trailera.
The first Dark Souls II details have emerged from EDGE. Subscribers have started to receive their issues, and a ton of information has already been transcribed from the magazine.
Read on below for a comprehensive summary of content from EDGE’s article.
- Edge says they were shown a 10 minute playthrough of Dark Souls 2, and it is a huge step forward graphically. It looks on par with Watch Dogs and Star Wars 1313 in terms of “next-gen”-ness, or so they claim.
- Miyazaki is not working on the development of Dark Souls 2. He is not a director or producer, and is merely a “supervisor”.
- Even as a supervisor, he isn’t making any development decisions. He only tried to reinforce the team’s commitment to releasing things on time, because of the bad experience they had with the patches in Dark Souls, and he also recommended the return to server-based gameplay ala Demon’s Souls.
- The new directors, Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura, are indeed the From Software staff who previously directed the Another Century’s Episode series. The decision to have the two directors replace Miyazaki was a company decision made by both From Software and Namco Bandai Games to help move the series forward in a fresh direction.
- Miyazaki is working full time on directing a new game. He will not disclose if it is a new IP or a sequel to something else.
- Darks Souls 2 will be a direct sequel, and have an open world of about the same size, but more dense with content.
- It does not take place on Lordran. The name of the world is the key of the story, they will reveal it at a later date.
- One thing Shibuya wants to enhance is the action in the game. He feels that he can contribute because of his experience working on action games in the past.
- Shibuya says he wants to make things like the Covenant system clearer and more accessible, and he wants to make the story and messaging less subtle.
- He promises there will still be “hidden” elements in the story and world which can be missed.
- Development started in September last year, and was done in parallel with some of the Dark Souls patches and DLC content.
- The game is 25% complete, and the team is substantially larger than Dark Souls. The world creation internal staff for the sequel is nearly double that of the first game.
- The game might not make it for 2013.
-This the article source for the infamous “we want the skyrim audience” quote. To be perfectly clear, even though this was already known, this quote is from the writers of the article and not From Software.
-Huge leap in graphical quality. The game is compared to Watch Dogs and Star Wars 1313. Dynamic lighting and smoother animations all around.
-Hidetake Miyazaki, the director for Dark/Demon’s souls, will not be directing the game and will only be lightly involved in the production. To be perfectly honest it basically seems like his name is there to be there- his involvement is mostly about getting the project started and occasionally checking in on it.
-The unknown nature of the games came from Miyazaki’s interest in western fantasy/mythology and his relative inability to read the English text as a child, leaving him to fill in the blanks.
-Miyazaki was disappointed about having to patch Dark Souls, saying that they pushed the game out without being 100% complete. Dark Souls II will be complete when it launches.
-Server based PVP is back (yay!)
-The information about the directors for the game is worrying. Information is unclear whether or not Miyazaki willingly stepped down from the director’s chair. Namco calls is a “company decision” and has this disturbing anecdote to share:
“For the IP to evolve and provide a new experience within the Dark Souls world the new wind from directors Shibuya and Tanimura is key to providing players with a brand new Dark Souls experience. In order to maintain expectations and satisfaction and the rewards players experience this was the time to bring in new characteristics and tastes of the directors for the series to continue evolving.”
That **** sounds worrying to me. I could just be paranoid since this is one of the last bastions of hardcore gaming being released, but it sounds too much like PR bull ****.
-Miyazaki is working on a new game he can’t talk about.
-Miyazaki is disappointed he doesn’t have a greater role in Dark Souls II
-The Graphics are shockingly close to the trailer’s quality
-According to Shibuya, one of the co-directors, the player’s ability to parse meaning from subtle hints or clues will determine the difficulty of the game and the challenges that are there to experience.
-The map is roughly the same size, but has more content and more “areas of interest”.
-The notion that Dark Souls needs to evolve was “common”. Edge says not to expect a minor update.
-In designing map areas, the main concept was to create areas that had not been in either game.
-Talks of implementing a system that will let you reveal the clues you’ve learned over the course of the game (wut?)
-Shibuya talks about “limiting players options for the early portion of the game, making it simpler to understand new concepts. Then, after a certain amount of time has elapsed, they will suddenly experience the true dark souls experience”.
Miyazaki is working on a new game he can’t talk about.Na bank robi Dark Souls next gen.
Jednym z pomysłów ma być ograniczenie liczby ścieżek, jakimi gracz może podążyć na początku, by łatwiej mu było wdrożyć się świat gry i rozgrywkę
Zacnych? Więcej akcji (czekam na wyskoki do góry i qte), uproszczenia, odsunięcie głównego projektanta dwóch poprzednich odsłon na boczny tor?Źle się wyraziłem, miałem na myśli treściwych.
Ja jestem póki co bardzo sceptyczny.
Wygląda na to, że goście nie czają w ogóle czemu seria zawdzięcza swą popularność.
A new round of Dark Souls II details were provided in this week’s issue of Famitsu. The tidbits come from supervisor Hidetaka Miyazaki.
Read on below for information confirming the exclusion of superfluous DLC, Dark Souls II’s connection to the original game, and more.
- Extra indivudal item/parts won’t be sold as a fee through DLC
- Miyazaki is the game’s supervisor
- Miyazaki is mainly overseeing development and he’ll get development back on track if necessary
- Miyazaki feels Dark Souls has great potential and doesn’t want to keep the series trapped in a narrow frame
- Shibuya will be left to do his own thing with Dark Souls II as much as possible
- VGA trailer not comprised of in-game footage
- Dark Souls/Dark Souls II share the same worldview
- Dark Souls II’s story won’t necessarily be related to the original
- Dark Souls II takes place in a different time period
- Keyword is time
- Changed game-engine
- Team going after photo-realism
- Movement to be improved
- Considering having players directly get involved with each other
Proponuje bym tylko ja - legenda buildow i pvp w Soulsach odpowiadal tu na pytania razem z moim ziomem Pato.:lol:
niekompromitowac(http://wiki.erepublik.com/images/7/70/-Chuck_Norris-_01.jpg)
Zlodziejem to sobie starego nazywaj grzybku. Jedynie co umiesz to klapac byle co bez podpierania sie niczym. A ten obrazek nikogo skoro jutro bedzie gameplay.Zgłoszone do moderacji, tak bardzo połamany wyrzutku z neogeo.
Rozumiem podjazdy i te sprawy, ale granica jest i byc musi - inaczej to z gimbusami mozesz sie podroczyc.
O, a niemiec ktory nigdy nie ruchal smieje sie, a nawet nie wie z czego :lol: :lol:
Zlodziejem to sobie starego nazywaj grzybku. Jedynie co umiesz to klapac byle co bez podpierania sie niczym. A ten obrazek nikogo skoro jutro bedzie gameplay.Zgłoszone do moderacji, tak bardzo połamany wyrzutku z neogeo.
Rozumiem podjazdy i te sprawy, ale granica jest i byc musi - inaczej to z gimbusami mozesz sie podroczyc.
O, a niemiec ktory nigdy nie ruchal smieje sie, a nawet nie wie z czego :lol: :lol:
Art-style przysłania wam ewidentne niedobory w grafice. Pop-up taki, że ten smok pojawił się znikąd. Karota na propsie.
Słabo ogarniasz.Art-style przysłania wam ewidentne niedobory w grafice. Pop-up taki, że ten smok pojawił się znikąd. Karota na propsie.
Ja pierdziele. Co to bedzie? Poplacz sie.
(http://i.imgur.com/K0Sdi1i.png)Powiedzialem, to w kontekscie, ze material z konsol [x0], a nie PC. W sumie od FROM mozna bylo sie tego spodziewac.
(http://s15.postimg.org/4nniu1ruh/bows.gif)Na szczęście równie szybko się regeneruje.
Poza oczywistością, że można biegać i strzelać zobaczcie, jak stamina zapierdala do 0
Jest lepiej, bo odradzasz się przy ogniskach, które są gęściej rozmieszczone niż te, które się pojawiały tylko przy bossach w Demon's Souls. Skrótów też jest dość sporo.No i to chciałem usłyszeć :)
Aczkolwiek wrogowie dalej się odradzają po naszej śmierci.
GOTYNie, bo w tym roku będa lepsze gry np. MGS5,TLOU,GTA5 czy Castlevania 2 :).
Dark Souls II= 1280x720 (MLAA)Nadal wg standardów master race, to nawet nie subhd. Takie zaczyna się od 1920x1080, a jedyne słuszne hd zaczyna się powyżej.
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<< (http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=538551):lol:
The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.
I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.
Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:
(http://i.imgur.com/K0Sdi1i.png)
Okładeczka ekstra :)I jak zwykle oczojebny layout okładek XO bardzo ładnie się komponuje.
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<< (http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=538551):lol:
The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.
I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.
Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A na serio to From Software chyba poj**ało. Konsolowcy (w tym ja) kupują Soulsy, wyciągają Demons'y z niebytu i dają im zarobić otaczając serię kultem, a ci wchodzą w dupska pecetowcom pokazjąc najpierw gameplay z PC. Dużo u mnie stracili przez tę zagrywkę.
Okładeczka ekstra :)
Demons i Dark Souls się dało i na trailerach było widać to co miałem później na ekranie swojeego TV. I nikogo nie mam zamiaru bić za to, bo mam wyjebne na wojenki platformowe. Szkoda, że ktoś zapomina o najwierniejszych fanach.No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<< (http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=538551):lol:
The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.
I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.
Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A na serio to From Software chyba poj**ało. Konsolowcy (w tym ja) kupują Soulsy, wyciągają Demons'y z niebytu i dają im zarobić otaczając serię kultem, a ci wchodzą w dupska pecetowcom pokazjąc najpierw gameplay z PC. Dużo u mnie stracili przez tę zagrywkę.
Okładeczka ekstra :)
A to nowość, że puszczają gry z blachy na prezentacjach? Pewnie na ten moment to jedyna stabilna wersja, która się nie wypierdala co 5 minut. Weź im maila z pogróżkami wyślij, bo grali na PC :lol:
Szkoda, że gra będzie znowu taka trudna :oops:Dla mnie to był jeden z największych plusów, tak Demon's Souls, jak i Dark Souls. Mam nadzieję, że nie będą chcieli na siłę uszczęśliwić wszystkich, i zaniżą poziom trudności. Fucki, oraz pady mają latać po pokoju :P
Dark Souls sold 2,367,000 copies. (http://translate.google.com/translate?hl=hr&sl=ja&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.gpara.com%2Farticle%2Fcms_show.php%3Fc_id%3D35888%26c_num%3D37)
Z czego pewnie 1.7-PS3 0.6-X360 i reszta na lead platformę.
Demons i Dark Souls się dało i na trailerach było widać to co miałem później na ekranie swojeego TV. I nikogo nie mam zamiaru bić za to, bo mam wyjebne na wojenki platformowe. Szkoda, że ktoś zapomina o najwierniejszych fanach.
Nie, nie masz wyje**ne, bo spiąłeś dupę w związku z puszczeniem gry na PC (tak jakby ta gra się czymś różniła na PC i konsolach, albo developer zachwalał jaka to wersja na blachę jest osom).
All that showed on a PC running at 60 frames per second, and it shows that now have worked from the beginning in the PC version, which is much more polished, with better textures and lighting effects care. In consoles have set a goal to reach 30fps, and prevent serious falls in the rate of images that had some of the areas of the first Dark Souls, which were almost unplayable.
If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.
Nie, nie masz wyje**ne, bo spiąłeś dupę w związku z puszczeniem gry na PC (tak jakby ta gra się czymś różniła na PC i konsolach, albo developer zachwalał jaka to wersja na blachę jest osom).1. Moje spięcie nie wynika z niechęci do PC, bo tak jak pisałem, ma wyjbane na wojenki.
All that showed on a PC running at 60 frames per second, and it shows that now have worked from the beginning in the PC version, which is much more polished, with better textures and lighting effects care.
W sumie to nic. Jestem ucieszony takimi wspaniałymi nowinami :)(http://www.teraz.com.pl/vardata/gify/flagi/flagi012.gif)
no i oczywiście nadal jest ten Souls'owy poziom trudności. :)
Po filmiku raczej widac, ze moze byc latwiej.Wtedy, to i ja zagram!
No ja mam nadzieję, że to był koks na potrzebę prezentacji.Po filmiku raczej widac, ze moze byc latwiej.Wtedy, to i ja zagram!
No ja mam nadzieję, że to był koks na potrzebę prezentacji.Po filmiku raczej widac, ze moze byc latwiej.Wtedy, to i ja zagram!
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<< (http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=538551)
The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.
I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.
Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:
(http://i.imgur.com/K0Sdi1i.png)
(http://www.darksoulsii.com/imgs/screenshots/screen_01.jpg)Na ch** The Last Guardian, skoro ten art-style z takim rozmachem można odnaleźć w DSII :o
Ja pierdoNiech tylko gra trzymie stale 30fpsow. PROSZE!le, ta gra to będzie miazga :grin:
GOTY 2013 :angel:
No jak klepią pod blachę to będzie tak doszlifowany że hej.Czyli nareszcie FHD i 60fpsów :angel:
NamcoBandai zapowiedziało, że w październiku rozpoczną się zamknięte testy gry Dark Souls 2 - donosi IGN, powołując się na informację prasową od wydawcy.
Testy, do których można dostać się wyłącznie dzięki zaproszeniu, wystartują 5 października. Szczegóły dotyczące rekrutacji pojawią się w ciągu najbliższych dwóch tygodni na oficjalnym profilu gry na Facebooku (https://www.facebook.com/darksouls).
Użytkownicy, którzy otrzymają zaproszenie, będą mieli okazję odwiedzić „jedną z najbardziej zdradliwych lokacji w świecie Dark Souls 2”.
„Gracze będą nie tylko eksplorować zupełnie nowe obszary, ale doświadczą też przytłaczających starć z przeciwnikami i ogromnych wyzwań związanych z niewybaczającym błędów poziomem trudności, który potrafią dostarczyć tylko twórcy z FromSoftware” - napisali przedstawiciele NamcoBandai.
Beta została przeznaczona wyłącznie dla posiadaczy PlayStation 3 z Europy i Ameryki Północnej.
Pełna wersja gry ukaże się w marcu 2014 roku, trafi nie tylko na konsolę Sony, ale również na Xboksa 360 oraz PC.
Nieprwidłowy link youtube:(
Wyjaśniło się, kim jest rycerz, którego zobaczyliśmy na pierwszym zwiastunie Dark Souls II na VGA 2012 i od tej pory pojawił się w każdym trailerze oraz w grywalnym demie. Nikim! From Software potrzebowali "twarzy gry" na potrzeby reklamowe. Potwierdził to Tak Miyazoe z Namco Bandai (global producer, a przy okazji tłumacz w naszej rozmowie z producentem gry Yuim Tanimurą).
Podobnie jak w pierwszej części (i w Demon's Souls) sami stworzymy swojego bohatera.
http://muve.pl/darksouls2Poczekam, co inne sieci zaoferują.
(http://gyazo.com/0470fcfe5f28d3e9a78c0502b943e04c.png)
Sporo, ale blaszana wersja w zasięgu. Musze się zastanowić w przyszłym roku :troll:
1. Klimat - obecny.
Congratulations! You have been chosen to take part in the Dark Souls™ II Beta Trial!
Visit PSN Beta
Dear shadow_snake,
Congratulations! You have been chosen to take part in the Dark Souls II Beta Trial! Please visit PSN Beta for more information.
The goal of the beta is to perform a variety of technical tests on the online system and to increase the quality of the game. We hope you will help us to make Dark Souls II even better.
PSN Beta
You can visit PSN Beta for the latest information about the Dark Souls II Beta - such as how to provide feedback to the development team, submit bug reports and get all of the latest news.
Please head over to PSN Beta and log-in using the SEN sign-in e-mail address that is associated to your shadow_snake SEN Online ID.
Thank you for your participation. We look forward to seeing you online during the Beta!
(http://i.imgur.com/SXuOd5W.png) (http://imgur.com/SXuOd5W)Morif?
Jak mi neta założą do soboty to ja też nakurwiam :D
Chcialbym kiedys doczekac sie wersji z grafika :(
This is Dark Souls
Die for the first time
Złamałem postanowienie, obejrzałem kilka sekund filmiku i hajp wzrósł jeszcze bardziej.
Rumours have been swelling about Dark Souls 2 arriving on PlayStation 4 and Xbox One in the near future, so we took the opportunity to ask the studio directly.
There’s been much speculation about Dark Souls 2 coming to next-gen platforms. Have you considered expanding the franchise onto PS4 and Xbox One?
Obviously next-gen platforms have a lot of potential, the power they have is incredible. The reason Dark Souls II is on current-gen and PC is because our goal was to deliver the game as soon as possible to fans. We felt there was still a lot of potential within the current gen consoles. Next-gen consoles are big, we don’t have any plans to develop on them at this point. But fan feedback is key to taking the next step, making our next decisions. But if I had my way it’d be fun to develop on next-gen but we don’t have plans. Hopefully Dark Souls II will be successful and we’ll have the chance to continue building on the franchise.
ALE jestem DAUN! :mad:DAUN!
Skasowałem sobie preorder edycji Black Armour Edition w steel booku i soundtrackiem z zavvi za 33 funty, bo zobaczyłem, że mają promocję most wanted i 10% zniżki i DS2 wychoidziło u nich 31 funtów. Dla dwóch funciaków różnicy anulowalem mój preorder i dopiero po tym fakcie skapnąłem się, że te 31 tyczy się standardowej wersji, a moja za 33 była limitowana :(
ale głupi ch** jestem
Tytuł w polskiej wersji językowej (napisy) na wszystkie platformy.
Alleged serial killer Miranda Harbour apparently liked Dark Souls. Not one to be unattentive to important details, Fox News picked up on it and included it in their coverage. Because of course they did.
(http://i.imgur.com/6HKJr97.jpg)
Nie rozumiem Windo, tak właśnie wygląda bohater bez zbroi. I tak większość graczy nawet nie zagra takim gołodupcem, ta klasa postaci to tylko jeszcze bardziej hardkorowy dodatek do i tak trudnej gry. Już widzę, jak ktoś popierdala chłopkiem bez statystyk, rzucającym się z gołymi pięściami na przeciwników, od których ginie się na jednego strzała.Grafika, a w zasadzie jej brak.
Z każdej gry można wykadrować takiego shota. Grafika będzie ok.Nie rozumiem Windo, tak właśnie wygląda bohater bez zbroi. I tak większość graczy nawet nie zagra takim gołodupcem, ta klasa postaci to tylko jeszcze bardziej hardkorowy dodatek do i tak trudnej gry. Już widzę, jak ktoś popierdala chłopkiem bez statystyk, rzucającym się z gołymi pięściami na przeciwników, od których ginie się na jednego strzała.Grafika, a w zasadzie jej brak.
Zdecydowanie Soulsy to nie najlepsze gry tej generacji. ;D
Zdecydowanie Soulsy to pod wieloma wzglądami najlepsze gry tej generacji. ;D
The game looks beautiful.
Nie.Słuchaj jeżeli uważasz, że gra jest słaba - nikt do grania nie zmusza.
Wersja na X360 jest na torrencieTak.
Walka z pierwszym bossem:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Szwab se trumnę może szykować."BARDZO BOLI MNIE DUPA BO DARK SOULS TO KUPA"
Tak sądzisz Watsonie?Szwab se trumnę może szykować."BARDZO BOLI MNIE DUPA BO DARK SOULS TO KUPA"
Na zavvi 34 funty z przesyłką
Ja zamowiłem w zavvi do Polski i wysyłka za freeNa zavvi 34 funty z przesyłką
Znalazłem tam za 47.59 eur, a wysłyka free jeno w UK.
-
Na PC 29.99.......... Kogo kurde stać żeby za 60 i więcej ełro kupować gry w sklepach???
Ty pracujesz w Irlandii czy na Słowacji? o_O
Ty pracujesz w Irlandii czy na Słowacji? o_O
Tylko na Słowacji ludzie szanują pieniądze?
Ludzie bogaci zwykle są bogaci, bo szanują swoje pieniądze.
Ale kur** siedzieć w Irlandii, gdzie MINIMALNA dobija do 1500 euro i na polskim forum płakać, że gierki po 60 chodzą, to jest LEKKA przesada :wtf:
Średnia:No już, już wszyscy wiedzą żeś causal, a teraz wypad z tymi cyferkami co nikogo do działu z marianem.
X360 - 92% (19 ocen)
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/dark-souls-ii/critic-reviews
PS3 - 90% (32 oceny)
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/dark-souls-ii
Nieźle 8) W pierwszej części zaciąłem się na bossie czarownicy-pająku, później zacząłem "na chwilę" grać w coś innego i do DS już nie wróciłem. W dwójeczkę pewnie kiedyś zagram, ale też nie wiem czy przejdę. Lubię czasem pograć w coś trudnego, nie lubię jednak gdy gra jest męcząca i np. trzeba za każdym razem dochodzić do bossa, by z nim walczyć. Dla mnie to sztuczne i irytujące przedłużanie rozgrywki.
Jakie to przykre. Ludzie obczajają taki 'pokazowy' gameplay, ładują pre-ordera i zonk na premierę :curve:Jak ktoś zamówił DS2 przed premierą i przez zmiany w grafice będzie miał zonka po odpaleniu to znaczy, że:
kto w tej grze patrzy na grafikę?Nie wiem, na pewno nie ja.
Gdzie zamawiałeś? Może dzisiaj Ci przyjdzie.
Dwa pytania Drodzy Państwo:
1. Czy ktoś z Was widział już tą grę na półce w jakimś stacjonarnym sklepie typu Idiociarnia, Empik czy inny Jowisz? Wiem, że premiera oficjalna niby jutro, ale nóż widelec...
2.Czy ktoś zetknął się już z polską wersją językową? Jak ocena jej jakości?
Wiem, fail. Ale mam nieogar od rana, bo mnie przeziębienie łapie :curve:Gdzie zamawiałeś? Może dzisiaj Ci przyjdzie.
Weź... :-?
Mowilem mu zeby nie bral pedala, to wzial lesbijke :wtf:Skąd ta mowa nienawiści? :lol:
Noo widze, że Juras na łatwizne znowu idziesz i fajerbolami będziesz rzucał. Ja tam golasa sobie zrobie jak sie będzie dało :troll:A niemiec niemiecki na ircu się śmiał jeszcze z Ciebie, ze jak widział jak Ty tego finala grasz, to ciemnych nawet odpalić nie będziesz umiał!
Skąd ta mowa nienawiści? :lol:To nie jest mowa nienawisci. TO:
A niemiec niemiecki na ircu się śmiał jeszcze z Ciebie, ze jak widział jak Ty tego finala grasz, to ciemnych nawet odpalić nie będziesz umiał!Jest mowa nienawisci. ZEBY TAK KLAMAC W ZYWE OCZY tylko dlatego ze juz druga osoba mu mowi ze granie
A kto grał mężczyzną z paskiem kobiecości na 100%, bo go kreator tworzenia postaci wydupał i myślał, że tylko tak można płeć żeńską stworzyć w DSI? Przyznasz się, czy będziesz szedł w zaparte? Mam świadków jak co.
Da się zaimportować postać z DS I?
Dark Souls ma dwie ogromne zalety. Ma super klimat i jest cholernie dobrze przemyślana (od konstrukcji poziomów, po ulepszanie postaci). Poza tym gra jest wredna i bardzo trudna, a to też wielu sobie mocno ceni.
Dark Souls ma dwie ogromne zalety. Ma super klimat i jest cholernie dobrze przemyślana (od konstrukcji poziomów, po ulepszanie postaci). Poza tym gra jest wredna i bardzo trudna, a to też wielu sobie mocno ceni.Ogromna zaleta numer 3 - świetny lore. Numer 4 - design. Numer 5 - soundtrack. Każdą z zalet, którą wymieniłeś Ty czy ja możnaby rozbić na piedrylion przykładów zajebistości tej gry :)
There is no doubt – at this point – that the retail version of Dark Souls 2 looks awful and lacks the lighting system that was advertised when the game was original advertised. In fact, we’ve been saying how horrible the game was looking on our galleries, but that’s irrelevant at this point. Thankfully, Namco Bandai will make an announcement about this whole thing really soon.
NeoGAF also aims to find out whether the PC version will also be downgraded or not.
Here is hoping that Namco will justify its decision of using an inferior lighting system, and that the PC version will not be affected by this.
No to żebyś się nie zdziwił.
To trochu beka.
Powroty do bossów i długie podróże były częścią tego co nazywa się esencją serii więc jeśli już chcieli z tego zrezygnować to powinni przynajmniej pytać, czy gracz ma na to ochotę. Albo wprowadzić tryb novice od początku z szeregiem zmian dla osób, którym specyfika gry przeszkadza, a chcą pograć (jakkolwiek to nie brzmi).To trochu beka.
Nie beka tylko zajebiste rozwiązanie, zwłaszcza dla tych których tłuczenie wciąż i wciąż tych samych mobków w danej lokacji śmiertelnie nudziło. Mnie to w jedynce zniechęciło wręcz do jej ukończenia. Dla tych co jednak rozwiązanie z tłuczeniem mobów dla taniego farmu jest ajka w dwójce podobno zapodano specjalny przedmiot dzieki ktoremu "zaginieni" wrogowie odradzają się tyle tylko ze są po rezurekcji znacznie mocniejsi...
Powroty do bossów i długie podróże były częścią tego co nazywa się esencją serii więc jeśli już chcieli z tego zrezygnować to powinni przynajmniej pytać, czy gracz ma na to ochotę. Albo wprowadzić tryb novice od początku z szeregiem zmian dla osób, którym specyfika gry przeszkadza, a chcą pograć (jakkolwiek to nie brzmi).Otóż to. Jeżeli jest jakiś przedmiot, który przywraca tych wrogów to spoko. Ale i tak szkoda (po tym co czytam), że seria idzie bardziej w stronę casual, stawiając na ułatwienia.
Alez oni pytaja! Pytaja i zarazem daja odpowiedz w postaci sytego wilka i calej owcy. Jesli nie chcesz to z teleportow wcale korzystac nie musisz, am I right? Chcesz sie napindalac z mobami dajesz przedmiot i to robisz! To co Ty uwazasz za kwintesencje serii nie podobalo sie wszystkim. Dla mnie po tym co juz widze DS2 jest pod KAZDYM wzgledem gra lepsza od jedynki i wcale nie prostsza...Powroty do bossów i długie podróże były częścią tego co nazywa się esencją serii więc jeśli już chcieli z tego zrezygnować to powinni przynajmniej pytać, czy gracz ma na to ochotę.To trochu beka.
Nie beka tylko zajebiste rozwiązanie, zwłaszcza dla tych których tłuczenie wciąż i wciąż tych samych mobków w danej lokacji śmiertelnie nudziło. Mnie to w jedynce zniechęciło wręcz do jej ukończenia. Dla tych co jednak rozwiązanie z tłuczeniem mobów dla taniego farmu jest ajka w dwójce podobno zapodano specjalny przedmiot dzieki ktoremu "zaginieni" wrogowie odradzają się tyle tylko ze są po rezurekcji znacznie mocniejsi...
Jesli nie chcesz to z teleportow wcale korzystac nie musisz, am I right?Naprawdę ciężko jest wpaść na pomysł, że teleporty od początku nadszarpują znacząco koncept wymagającej ale i wynagradzającej sukcesy gry? Otrzymanie Lordvessel od córki Gwyna kiedy jeszcze nie opadły emocje po ciężkiej walce ze Smoughiem i jego partnerem było jednym z lepszych momentów Dark Souls. Każde ułatwienie dane za nic urywa wielki kawał z pierwotnego zamysłu marki i zbliża ją do gier od których powinna ją dzielić gruba kreska.
Alez oni pytaja! Pytaja i zarazem daja odpowiedz w postaci sytego wilka i calej owcy.Rozumowanie godne Kyokushinama, zapewne dodanie pauzy też byłoby pytaniem i odpowiedzią, bo przecież nie muszę jej używać.
wcale nie prostsza...Jeszcze co do tego - dosłownie pięć minut temu pokonałem szóstego bossa (w tym o zgrozo
The first petition asks Namco Bandai to fix Soul Memory. For those who are unaware, Soul Memory is an aspect of the game designed to better pair you up with people of your skill level. The problem is that it’s so stingy that it’s now making invasions and cooperative play sparse and overly difficult, effectively sabotaging the community they wanted to pull in with Dark Souls II‘s new accessibility.
Finite respawning, also in the petition, is a new system in place to help people who are stuck at a certain area progress. In the original Dark Souls, you would have to kill the enemies to progress, but if you died, you’d start over and have to kill them all again. This repetition was frowned upon by many, but embraced by monster farmers. The problem is now that farmers have more trouble gathering precious loot, and some argue that it’s making the game too easy.
The second petition asks Namco Bandai to fix the timed cooperation. In Dark Souls, when you summoned a player into your world, they could help you progress through the level or take on a boss. This was not a timed endeavour and, as long as you both lived, could continue playing together. In Dark Souls II, there is a time limit to how long summons last, making exploration a thing of the past while engaging in jolly cooperation.
Podpinam się pod pytanie jednocześnie się zastanawiam, czy może dojść do absurdalnej sytuacji, że w całym świecie nie będzie przeciwników?
Im dalej w las, tym gra jest świetniejsza.Mam podobnie. Z każdą chwilą, którą spędzam z tym tytułem, staje się on dla mnie coraz bardziej zajebisty :angel: Nawet mimo tych znikających przeciwników.
Chory pomysł. Wczoraj chciałem nabić poziomy trochę, a tu pusto :-?
Chory pomysł. Wczoraj chciałem nabić poziomy trochę, a tu pusto :-?
Widzisz...wszyscy niemalże twierdzą, że znikanie niemiluchów to ułatwienie gry. Kij ma jak widać dwa końce. Dla jednych radość, dla innych smutek. Mnie na przykład notorycznie klepie michę pierwszy boss. I teraz w nawiązaniu do tego co pisze Ryo. Może się okazać, że hipotetycznie zabraknie mi niemilców do farmy. Teraz np farmię na pudzianach w Heide, ale zostało ich jeszcze tylko trzech, którzy mi się jeszcze spawnują. Jak oni przestaną się odradzać to zostanie mi jeszcze tylko paru pomniejszych mobków w innych możliwych w tym momencie do odkrycia lokacjach i finito, a przecież każdy kolejny level kosztuje więcej punktów co oczywiste. I jeśli wówczas sobie z bossem nie poradzę to co wtedy? Ułatwienie? Nie dla wszystkich...
Teraz ładny żal gra zaserwowała... Przy wyborze ogniska do którego chcę się teleportować pojawiły się zakryte ikony chyba wszystkich nieodkrytych lokacji oraz ognisk.................................................
(http://i.gyazo.com/99ec9abed8fdbc6ed192e4b58b6f99f1.png)
Knorr.
GOTY.
Company of Champions PvE Increase game difficulty by eliminating co-op functions and increasing enemies and boss's strength and health.Tak całe NG prawie przeszedłem.
Kun, jakiego masz nicka? Bo właśnie grałem w Bastille i wezwałem jakiegoś phantoma "coś tam - kun"...
Kun, jakiego masz nicka? Bo właśnie grałem w Bastille i wezwałem jakiegoś phantoma "coś tam - kun"...
kun PL ;)
---
Strasznie wkur**a ultra szybkie niszczenie broni. Co chwila trzeba naprawiać.
Kun, jakiego masz nicka? Bo właśnie grałem w Bastille i wezwałem jakiegoś phantoma "coś tam - kun"...
To najłatwiejsza ze wszystkich części. Za pierwszym razem wydawała mi się trudna bo ją sobie sam utrudniłem pewnym przymierzem.
Ten artykuł to na serio czy troll na pierwszego?
Wyciekły koncepty: >ALBUM<
(http://imgur.com/a/P8RzJ#0)
(http://i.imgur.com/zWay56E.jpg)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
http://gamezilla.komputerswiat.pl/publicystyka/2014/04/amator-gra-w-dark-souls-ii-mam-ochote-wyrzucic-gre-przez-okno-i-to-wcale-nie-dlatego-ze-jestem-slaby
No to gościu dojebał do pieca :lol:
Sio caulsal, kotki se kup jakieś za 5zł. lol
Ja to ograłem ze względu na tematykę a nie trofea. I nie mam się czego wstydzić w przeciwieństwie do:Sio caulsal, kotki se kup jakieś za 5zł. lol
Te kotki?
(http://i.gyazo.com/48f97026d6e294e88bee95ac1b0584a9.png)
http://gamezilla.komputerswiat.pl/publicystyka/2014/04/amator-gra-w-dark-souls-ii-mam-ochote-wyrzucic-gre-przez-okno-i-to-wcale-nie-dlatego-ze-jestem-slaby
No to gościu dojebał do pieca :lol:
Co prawda to prawda, że teraz się nie można przyznać że DS to nie gra na dyche, bo od razu bluzgi że jest się casualem. Jak się czyta te opinie to wygląda jakby wszyscy w to grali nie dlatego ze gra jest dobra, tylko żeby udowodnić jacy to nie są hardkorowi. :lol:
Każdy miał takie zakończenie na jakie sobie zapracował. :
Changed the "heavy" throwing animation for Corrosive Urns. Reduced corrosive damage to items when hit.
Increase in durability on Twin Blade Weapon / Decreased their durability degradation.
Moonlight Greatsword can no longer be enchanted and buffed. Attack animation has been slowed / adjusted.
The upward adjustment weight, the degree of toughness, the defense of "large helmet of Gerumu warrior" Armor (Thanks Google Translate. I have no idea what a Gerumu is).
Reduced damage from the Ring of Thorns.
Reduced damage from the Ring of the Old Sun
Damage will not decrease for every enemy that Soul Spear pieces trough.
Increase in casting time and decrease of damage for Soul Greatsword
Upward adjustment of the bullet speed "lump of Seoul to be tracked" magic "crystal mass of Seoul to be tracked", and a lower adjustment of stamina take the amount of darkness surgery "those who follow" (Unsure of the horrible Google Translate)
The downward adjustment of the amount of damage "torrent of Seoul" magic (I'm guessing a nerf in Soul Geyser or Soul Vortex)
Casting speed on recovery spells being lengthened.
Increased casting time and decreased damage for Wrath of Gods
Decrease in damage and increase in casting time for all Fire Storm-esque pyromancies. Might also include a decrease in damage for Forbidden Sun.
Increased defense for Lucatiel, Benhart, and Manscorpion Tark (one other NPC mentioned).
The downward adjustment of the HP enemy "rupture the Dead" (???)
Female mages in Shrine Of Amana receiving nerf in both damage and their spell's tracking ability.
Fire Lizards in Forest of Fallen Giants will not spit fire in slower intervals.
Downward adjustment period the occurrence of the shock wave of attack during downswing enemy of "backpack hammer" (???)
The Last Giant now does even less damage to players and Well-Mannered Pate.
The Lost Sinner now has less HP and does less damage.
Royal Rat Authority now has less HP and does less damage
Duke's Dear Freja's laser breath now does less damage.
Enemies around Sinner's Rise now do less damage
Shadow Men in the Flexile Senty's Boss area in NG+ now do less damage
Ruchy postaci mega toporne, jakby byla ciosana wioslem.To chyba żeś inną grę odpalił.
Osobiscie probowalem pograc, ale zbytnio mi gra zajezdzala piecowymi rpg'ami. Nie moglem sie do niej kompletnie przekonac. Ruchy postaci mega toporne, jakby byla ciosana wioslem. Niestety nie moje klimaty.Mam dokładnie tak samo.
:lol: :lol:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nie czaje o co chodzi :wtf:. Chyba już wszyscy wiedzą, że ćwiczę Kyokushin.Kyo został zdemaskowany xD Natknąłem się na to we Wro i no musiałem xDSpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
(http://i.imgur.com/DpXe9qi.jpg)Kert plus.
Jeet Kune Do >>>>>>> wszystko.Yeah!
Nawet zupelny brak fabuly mi kompletnie nie przeszkadza...
Przeszedłem Demon Souls i gra mi się zajebiśie podobała. Teraz pytanie:Jak ci podeszły Demons'y to graj najpierw Dark 1 z dodatkiem, a później Dark 2 bo gry są powiązane fabularnie.
Co jest lepsze Dark Souls czy Dark Souls 2?
podejrzanie to ładne na zwiastunieDla mnie wręcz odwrotnie. Mocno słabo.
Ktoś mi wytłumaczy dlaczego Dark Souls 2 jest tak gorsze od jedynki ? :(Bo gra została zamerykanizowana, co już było widać po pierwszym renderze który wyglądał jak zapowiedź nowego TESa a nie Soulsów. Bo trudność zaczęła polegać na tłumach przeciwników a nie byciu wymagającą. Bo ogniska co pięć kroków i praktycznie brak takich przejebanych do przejścia lokacji jak Forteca Sen czy gzymsy w Anor Londo. Bo co drugi boss to różnej wielkości rycerzyk, dwa rycerzyki albo trzy rycerzyki.
Developed by renowned Japanese video game development studio FROMSOFTWARE, DARK SOULS II: Scholar of the First Sin is a compilation of 2014's critically acclaimed title, DARK SOULS II along with its three DLC chapters; CROWN OF THE SUNKEN KING, CROWN OF THE OLD IRON KING, and CROWN OF THE IVORY KING along with an array of all-new content. DARK SOULS II: Scholar of the First Sin will take advantage of the power of the PlayStation 4 system, Xbox One, and DirectX11 PCs with enhanced graphics in addition to brand new game content including an expanded story featuring additional in-game events and NPC character along with new deadlier enemies and gameplay improvements.
Mam to samo.
A w dupach się poprzewracało. Demon's Souls inny wydawca, ale czy to naprawdę nie mogła być paczka Dark Souls 1 i 2?
ekipa, która podobnie jak chłopaki od GTA zarzekała się, że gra na tę generacje się nie ukażeNie denerwuj mnie.
Kolejna ekipa, która podobnie jak chłopaki od GTA zarzekała się, że gra na tę generacje się nie ukaże, a tu niespodzianka.Nieprawda.
"We have not put any thought into this yet," director Yui Tanimura said, responding to a question regarding the possibility of Dark Souls 2 releases for PS4 and Xbox One.
"So I unfortunately can't answer at this point." (http://www.digitalspy.com/gaming/news/a544618/dark-souls-2-may-come-to-ps4-and-xbox-one-suggests-from-software.html)
Could Dark Souls II go next-gen? From Software hasn’t thought about it – yet (http://www.edge-online.com/news/could-dark-souls-ii-go-next-gen-we-have-not-put-any-thought-into-this-yet-says-from-software/#null)
Dark Souls 2's new game content, augmented item descriptions and gameplay improvements, which From Software is calling version 1.1.0 of the title, are also coming to PS3, Xbox 360 and the DirectX 9 version of the Windows PC game. Players of those versions will get the 1.1.0 update free of charge. The Scholar of the First Sin re-release will also be available for PS3 and Xbox 360.
New Features:
- New characters and events (Included in all versions of SoFS, will be added in the 1.10 Patch for existing users)
- Story and world additions (Included in all versions of SoFS, will be added in the 1.10 Patch for existing users)
- Graphics and performance upgrades (Only included in next-gen versions of SoFS)
- Improved online multiplayer (Only included in next-gen versions of SoFS)
- Enemy and game design adjustments (Only included in next-gen versions of SoFS)
- Various balancing tweaks (Included in all versions of SoFS, will be added in the 1.10 Patch for existing users)
Included DLC:
- DLC1 (Included in all versions of SoFS, not included in the 1.10 Patch)
- DLC2 (Included in all versions of SoFS, not included in the 1.10 Patch)
- DLC3 (Included in all versions of SoFS, not included in the 1.10 Patch)
- Supports existing save data (Supported for all last-gen versions of SoFS and the 1.10 Patch, not supported for next-gen versions of SoFS)
- Game Server Region (PS3 = A, 360 = B, PC(DX9) = C, PS4 = D, XBO = E, PC(DX11) = F)
Distribution:
- Retail
- Digital
Nie wiem tylko czy ta nowa wersja wyjdzie na PS3/XO, czy tylko w formie pacza, a DLC dalej za stówkę z PSN/XBL...
Kiedy pokażą wersję ulepszona graficznie?No już pokazali właśnie :troll:
Game Director Yui Tanimura gave more details on the differences between the version on the new consoles and the old-gen one in an interview on Famitsu.
If the resolution increases, since the image quality improves, the amount of visual information also increases. The sense of discovery changes a little. You can see something in the distance and perceive the smaller details. You can say “this one looks nice, so it’s all good” or maybe feel that it’s an enemy (laughs).
The amount of information perceived by the eye in dark places also increases. I think the sense of immersion and realism becomes quite different. For instance the situation in which you’re surrounded by spiders in Brightstone Cove Tseldora changes quite a bit with the increased specs.
The placement of NPC also tends to be influenced a lot by hardware restrictions. This time we’re reviwing the placement according to the high specs. For example we can do things as increasing the number and types of enemies or relax their movement restrictions. But we’re not just randomly increasing the numbers, we’re also changing their methods of attack. In addition to that, we’re rearranging the item allocation and part of the loot.
Even to those people that have already finished the game, we want it to feel fresh for them. This is close to what you’d call a “Director’s Cut” version.
Finally, he also commented about the multiplayer, even if he remained a but on the cryptic side:
We plan to provide more diverse situations that due to hardware restrictions we couldn’t achieve before. We’ll provide more information in the future.
Choosing to enter the Covenant of Champions will now allow enemies to continue to respawn after being defeated.
The jump to PS4 has given developer FromSoftware an opportunity to paint a more pleasing picture. The native 1080p resolution, upgraded lighting effects, and cinematic filters give the game a richer, cleaner look compared to the PS3 version.
But the biggest improvement comes from the improved frame rate — 60 frames per second according to Bandai Namco representatives. The increased fluidity translates into more responsive movement and combat, a major advantage considering the game’s famously unforgiving difficulty.
Patch 1.10, Kalibracja 1.13, sprzed 3 dni (Xbox 360, PS3, Steam):
Uwaga spoilery, dla tych co nie ukończyli gry!
- wprowadzenie nowej postaci: Uczony Pierwszego Grzechu (Scholar of the First Sin)
- poszerzenie opisów przedmiotów
- bycie członkiem Kompanii Czempionów powoduje teraz odradzanie się przeciwników po ich pokonaniu
- bycie członkiem Kompanii Czempionów powoduje, że przeciwnicy zadają teraz więcej obrażeń graczowi
- gracze zyskają dostęp do nowego przedmiotu, pustego pierścienia. Po założeniu go, dusze zdobywane za zabijanie przeciwników podczas gry online będą pochłaniane przez pierścień a nie przez gracza. Pozwala to kontrolować pamięć dusz, czyli całkowitą zgromadzoną liczbę dusz, a tym samym doświadczenia w grze z innymi graczami.
- zwiększenie efektu Zardzewiałej monety
- zwiększenie częstotliwości wypadania kamieni czci
- na ekranie teleportacji z odkrytymi ogniskami, podświetlone zostaną 3 lokacje, w których gracze będą mieli największą szansę na połączenie się z innymi
- białe upiory pozostaną w świecie gospodarza przez dłuższy czas
- białe upiory nie zostaną odesłane do własnego świata, jeśli ich czas minie podczas walki z bossem
- gracze z NG mogą łączyć się z graczami z NG+ i wyżej
- ogólnie ułatwiono łączenie się z innymi graczami
- najeźdźcy nie mogą używać przedmiotów, które sprowadzają więcej przeciwników
- dialogi NPCów będą wyświetlane wyraźniej niż wiadomości online
- gracze mogą anulować efekt ograniczonej łączności po spaleniu kukły człowieka w ognisku
- choć gracz nie może uczestniczyć w rozgrywce online z powodu spalenia kukły w ognisku, to może stawiać znaki (jednak wciąż nie może przyzywać nikogo)
- czar naśladujący (przypuszczalnie Kameleon) działa również na zwykłych przeciwników
- czar Cisza jest skuteczniejszy przeciw zwykłym przeciwnikom
- skrócono czasy wczytywania (tylko PS3)
- kalibracje nie będą zapisywane za każdym razem przed pojawieniem się ekranu tytułowego
- poprawiono niezgodności pomiędzy nazwą lokacji na savie a rzeczywistą lokacją po wczytaniu go
- możliwe jest pominięcie końcowej cutscenki po 2 i kolejnych przejściach gry
- usunięto rozmycie podczas patrzenia przez lornetkę
- szkarłatna woda, itp.: poprawiono błąd powodujący, że te przedmioty nie odnawiały zaklęć, które miały tylko jedno użycie
- efekt Korony Starego Żelaznego Króla działa stale przez całą grę
- zmieniono ceny Korony Króla Kości Słoniowej, zbroi, rękawic i nogawic Króla Kości Słoniowej
- poprawiono błąd, gdy znak Lucatiel nie wyświetlał się tak jak powinien w Żelaznej Warowni, gdy gracz porozmawiał z nią w Dolinie Żniw
- poprawiono błąd, gdy gracze nie mogli spalić żaru przy ognisku wejście do Krypty Nieumarłych
- dostosowano czas, w którym Licia z Lindeldt staje się wrogiem gracza
- dostosowano warunki dla rozpalenia mapy w Majuli od "Pokonaj Nashandrę" do "Pokonaj Strażnika Tronu i Opiekuna Tronu"
- by zapobiec inwazjom po pokonaniu bossa obszaru, efekt spalenia kukły człowieka działa w tej sytuacji automatycznie
- możliwe jest otrzymanie nagrody po pokonaniu bossa, nawet gdy twój ekwipunek jest pełny (przedmiot wypada przed graczem, zapewne chodzi o przyzwanych graczy)
- możliwe jest otrzymanie nagrody po pokonaniu Licii z Lindeldt, nawet gdy twój ekwipunek jest pełny (przedmiot wypada przed graczem)
- Czarny Jar: możliwe jest otrzymanie Zapomnianego Klucza po pokonaniu olbrzyma, nawet gdy gracz ma 99 dusz olbrzyma
- Wielka Katedra - możliwe jest otrzymanie przedmiotu, który powinno się otrzymać po rozmowie z Alsanną, Cichą Wyrocznią, nawet jeśli twój ekwipunek jest pełny
- Zakończenie - jeśli gracz spełnił warunki do otrzymania iluzorycznych pierścieni (za przejście bez śmierci lub bez odpoczywania przy ogniskach), ale ekwipunek jest pełny, otrzyma on je, gdy tylko zwolni się miejsce
- dostosowano nagrody w rozgrywce online:
(zwykła rozgrywka sieciowa)
- gospodarz pokonuje mrocznego ducha lub arbitra: kukła człowieka
- gospodarz pokonuje mrocznego ducha wezwanego przez czerwony znak: kukła człowieka
- gospodarz pokonuje szarego ducha (Strażnika Dzwonu): grudka tytanitu, sztaba tytanitu, migoczący tytanit, skamieniała smocza kość (1 z tej grupy)
- pokonanie gospodarza po zaatakowaniu go będąc członkiem Króla szczurów: Kamień klucz Pharrosa oraz dodatkowo gładki jedwabisty kamień
(przymierze "Błękitni Strażnicy")
- pokonanie mrocznego ducha będąc przyzwanym jako pomoc przez członka Drogi Błękitu: oddanie się przymierzu wzrasta o 1.
(przymierze "Król Szczurów")
- pokonanie gracza wezwanego do obszaru Króla Szczurów: Kamień Pharrosa oraz dodatkowo gładki jedwabisty kamień
(przymierze "Strażnik Dzwonu")
- pokonanie gospodarza po inwazji jako szary duch: grudka tytanitu, sztaba tytanitu, migoczący tytanit, skamieniała smocza kość (1 z tej grupy)
(przymierze "Pielgrzymi Mroku")
- gospodarz pokonuje ducha otchłani w Pradawnym Mroczny Przestworze: żar ascezy oraz kukła człowieka
(przymierze "Bractwo Krwi")
- atakując, pokonaj błękitnego strażnika wezwanego do pomocy: oddanie przymierzu wzrasta o 2
Nie ma osobnego kodu na te bronie? Nie masz ich od razu w ekwipunku w tej wersji? Nie pojawiły się jakimś cudem pliki do pobrania z PSS po uruchomieniu gry (chociaż wątpię żeby to tak mogło zadziałać)?
Muszę to Metro w końcu sprawdzić. Tyle dobrego człowiek słyszał:).
A co do filmu to słabo to wygląda. W życiu bym się nie domyślił, że to z PS4. Mogli zrobić konwersję na smartfony z taką grafą.
Ja się bawiłem równie dobrze.
Dark Souls > Bloodborne >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Dark Souls 2 (ledwo piszczy)wpis
Potrafią gonić długo i zaciekle. Raz zrobiłem sobie bieg po utracone dusze wymijając wrogów i po chwili miałem za plecami armię kilkunastu przeciwników. Wczoraj czytałem 2 recenzje i autorzy pisali, że w lokacjach jest teraz więcej przeciwników przez co gra jest znacznie trudniejsza od oryginału.
Krwiste>Demoniczne>Ciemne>Ciemne 2
chwila grania.
Swojego czasu zbiłem Demons' Souls, ale jakoś DS1 mnie nie wciągnęło.Też tak miałem. Aż szkoda.