No i takie cos sie propsuje, a nie jakies ch**owe benczmarki Jaka 2 na CE3. Super to wyglada. Props! :angel:
Wszystko zrobiłeś sam? Od rysunków i grafiki po cały gameplay, animację, oświetlenie, etc? :oTak. Ale przyznam, że wiele elementów jest słabych, z racji tego, że dopiero uczę się modelowania 3d i animacji. No i to nadal stary UE3..
wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć :P
Dużo czasu Cię to kosztowało?Jakieś 4 miesiące.
:oWszystko zrobiłeś sam? Od rysunków i grafiki po cały gameplay, animację, oświetlenie, etc? :oTak.
Dzięki! :)Wszystko zrobiłeś sam? Od rysunków i grafiki po cały gameplay, animację, oświetlenie, etc? :oTak. Ale przyznam, że wiele elementów jest słabych, z racji tego, że dopiero uczę się modelowania 3d i animacji. No i to nadal stary UE3..
Zaznaczam też, że to narazie prototyp z masą skryptów.wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć :P
Ale jestem świadomy, że wygląd lokacji powinien być mocno zróżnicowany. To tylko mały fragment levelu.Dużo czasu Cię to kosztowało?Jakieś 4 miesiące.
Dokładnie.wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć :P
"Jestem kompletnym brakiem zdziwienia Jacka."Dokładnie.wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć :P
Ponieważ niedługo tylko same obrazy filmowe z gier zrobią i nic oprawą nie będzie robić.
Za prace szacunek i plus leci.
Podoba mi się a to już dużo.
Zostawić chyba tu, a nie do różnych nie?Nie wiem czy powstanie z tego gra, także dlatego chciałem najpierw wrzucić to do "różnych". Ale niech już zostanie tutaj ;)
Jest props i to bardzo duży. Bierz mnie, Morfiego i Zielarza pod pachę (jeśli jeszcze ktoś tu siedzi w branży, a pominąłem, to przepraszam) i robimy nowy polski hit ;)Póki co gra ma pozytywny feedback, także może coś dobrego się z tego urodzi.. Wtedy na pewno zgłoszę się na forum po ręce do pracy ;)
Jest props i to bardzo duży. Bierz mnie, Morfiego i Zielarza pod pachę (jeśli jeszcze ktoś tu siedzi w branży, a pominąłem, to przepraszam) i robimy nowy polski hit ;)Ja mogę robić tekstury :]
Let the countdown begin! Starting on May 12, 2015, creators can launch projects on Kickstarter.https://www.facebook.com/pages/Agony-Red-Goddess/1559824020948652?fref=ts
WOW!!! :oDzięki :)
Ta gra przypomina zły sen i pokazuje naprawdę ciekawą wizję piekła. Już wspominałem, że klimatem nieco przypomina mi Dylan Dog z Amigi. Trzymam kciuki.
Co do gameplayu (tylko to co mi się nie podoba):
-PRZYKRĘĆ TĘCZĘ
-TPP!!!, dupiato-cycaty demon i widok z oczu?
-wywal podpowiedzi PRESS X TO, zielone kreseczki z L2/R2 psują klimat
Tylko do N4G przydałby się news.Od czego jest jeszcze (chyba) zipiące Gameonly? Będzie pierwszy news od roku :P
Ale newsów nadal brak. Dzisiaj w końcu pewien redaktor napisał mi wprost, że nie zobaczę newsów u niego ani u nikogo jeśli nie dam w łapę :lol:
http://www.pssite.com/news-42904-polska_gra_sacred_agony_trafila_na_kickstartera.html
Ta stronka Madmana lubi :roll:.
Ale newsów nadal brak. Dzisiaj w końcu pewien redaktor napisał mi wprost, że nie zobaczę newsów u niego ani u nikogo jeśli nie dam w łapę :lol:
Szok. Nie myślałem, że te wszystkie dziennikarskie hieny, są zepsute na aż tak niskim poziomie żeby nawet nie wspomnieć o ciekawym projekcie indie.
Mijają dni, a o mojej gierce nie powstał nawet jeden news.(http://i.gyazo.com/e59fe20527d6bb7aaa42f8d2a54eae5a.png)
Początkowo myślałem, że problem tkwi w złym rozesłaniu maili, dlatego zrobiłem to ponownie z wykorzystaniem pewnej stronki dla profesjonalistów, także wiem że maile dotarły i zostały odczytane.
Ale newsów nadal brak. Dzisiaj w końcu pewien redaktor napisał mi wprost, że nie zobaczę newsów u niego ani u nikogo jeśli nie dam w łapę :lol:
Szok. Nie myślałem, że te wszystkie dziennikarskie hieny, są zepsute na aż tak niskim poziomie żeby nawet nie wspomnieć o ciekawym projekcie indie. Dodam, że kiedy gra nie była jeszcze na kickstarterze, wszyscy chętnie pisali newsy już parę godzin po wysłaniu informacji..
Teraz dostaję jeszczę masę maili z propozycjami promowania projektu, już od 600$ :lol:
Pomyślałem, że to opiszę, bo pewnie wy również nie jesteście świadomi jak prasa ułatwia życie niezależnym twórcom.
Jedyną opcją jest więc dla mnie neogaf, który mógłby wymusić publikację newsów, jeśli temat byłby popularny.
Tak więc jeśli znacie kogoś, kto ma możliwość założenia tematu na neogafie i mógłby to dla mnie zrobić, będę wdzięczny za pomoc.
Juras?
Przecież to co opisuje Madman nawet stanowiąc tajemnicę poliszynela nadaje się na grubą aferę. Z o wiele mniejszych powodów robi się gównoburza na internetach. Poparte mailami może nieźle namieszać i przy okazji nagłośnić grę. Pytanie, czy nie zaszkodzi...
Zrobiłem newsa na N4G, czekam na zatwierdzenie (jest na pending od 3h..)Daj linka to dam approve i skomentuję, by podbić stopnie. Windo i Lupi też mogą chyba dać app.
Wywal wykrzyknik z tytułu, możesz dodać do tytułu jakiś chwytliwe słowo typu "promising kickstarter game" itp., wrzuć trailer z YT w news i zmień typ newsa na wideo, w nawiasie zostaw (Next Gen, PC, PS4, Xbox One, Sacred Agony).Zrobione.
Co z tą główną GO?Conker nie da bo boi sie, ze:
stanie się sławna, a potem bedzie zarabiac z opłacanych recek
Miejscami strasznie slabe tlumaczenie na kickstarterze, jak potrzebujesz z tym pomocy to daj znac.Jeśli możesz to napisz co wymaga poprawki, naniosę korektę :)
Eurogamer jak sie nagle obudził 8)Prawdę mówiąc przydałby się porządny proofreading, głównie pod kątem literówek, bo błędów różnego rodzaju trochę jest, choćby w pierwszym akapicie "beggining".Miejscami strasznie slabe tlumaczenie na kickstarterze, jak potrzebujesz z tym pomocy to daj znac.Jeśli możesz to napisz co wymaga poprawki, naniosę korektę :)
Dopiero teraz doczytałem kwotę zbiórki - kolego zejdź na ziemię :lol: 2 miliony złotych na indyka od nieznanego pojedynczego autora, przecież to nierealne.To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.
Pssite to mała stronka założona przez fanów. Raczej nie są zeszmaceni łapówkami.Ciężko, żeby brali pieniądze za coś czego nie umieją robić.
To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.
Pssite to mała stronka założona przez fanów. Raczej nie są zeszmaceni łapówkami.Ciężko, żeby brali pieniądze za coś czego nie umieją robić.
To i nna sprawa. Po prostu nie dziwi mnie ustalona kwota zbiórki.To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.
Chyba trzeba było zacząć od jakiegoś 2D pixel-art retro old school szajsu, żeby wyrobić sobie jakąkolwiek markę, bo tutaj po prostu polegnie :(
Lepiej ustalić mniej i to dostać niż dać nierealną kwotę i nic nie dostać. Może się mylę, ale zazwyczaj ludzie na KS zbierają głównie na robienie gry, porządny OST, czy ewentualne wypłaty, a nie kupowanie sprzętu i zakładanie całego studia. To jest w końcu zbiórka na grę, czy bezzwrotna inwestycja w studio?To i nna sprawa. Po prostu nie dziwi mnie ustalona kwota zbiórki.To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.
Chyba trzeba było zacząć od jakiegoś 2D pixel-art retro old school szajsu, żeby wyrobić sobie jakąkolwiek markę, bo tutaj po prostu polegnie :(
@Lupi - 18 osób * 15 miesięcy * jakiekolwiek godne wynagrodzenie dla człowieka, który cokolwiek potrafi i już jesteś grubo powyżej miliona, a przecież to nie są wszystkie koszty.Dokładnie tak. Niejeden projekt na KS nie wypalił, mimo zebrania wymaganej kwoty, bo poprzeczka ustawiona była zbyt nisko, żeby były realne szanse na powodzenie.
Dopiero teraz doczytałem kwotę zbiórki - kolego zejdź na ziemię :lol: 2 miliony złotych na indyka od nieznanego pojedynczego autora, przecież to nierealne.Kwota rzeczywiście nierealna. Gra musiałaby mieć naprawdę dobrą promocję w mediach, żeby zebrać te 2 bańki.
Prosiłem o przysługę, która cie nic nie kosztuje. Ale widocznie prosiłem o zbyt dużo.Z prostej przyczyny, nigdzie nie napisales o swoim doswiadczeniu.
Rozmawiałem z kilkoma większymi studiami o tym projekcie i ustaliliśmy, że mam go wrzucić na kickstarter. Jeśli będzie zainteresowanie projektem to wrócimy do rozmów.
Nie bardzo rozumiem dlaczego piszesz o mnie jak o osobie bez doświadczenia, ale to już twoja opinia więc ok.
O mnie można poczytać klikając na kickstarterze "see full bio". Ale fakt, nie jesteś pierwszą osobą która sugeruje że również w opisie projektu powinno być więcej o autorze, także wyedytuję to zaraz ;)Prosiłem o przysługę, która cie nic nie kosztuje. Ale widocznie prosiłem o zbyt dużo.Z prostej przyczyny, nigdzie nie napisales o swoim doswiadczeniu.
Rozmawiałem z kilkoma większymi studiami o tym projekcie i ustaliliśmy, że mam go wrzucić na kickstarter. Jeśli będzie zainteresowanie projektem to wrócimy do rozmów.
Nie bardzo rozumiem dlaczego piszesz o mnie jak o osobie bez doświadczenia, ale to już twoja opinia więc ok.
Oczekujesz zaangazowania ludzi w duzy projekt, gdy nie sprecyzowales nic konkretnego. Do tego chcesz zaczac studio od zera, a to jest naprawde wielkie przedsiewziecie.
I powiedz mi co mialbym napisac w tym temacie?
Wkleic link i tyle? Bo co wiecej moglbym napisac, jak tak naprawde nic konkretnego nie wiadomo.
15 miesiecy to tez bardzo krotki okres na development gry, gdy nie ma nawet zespolu developerskiego.
A KKRT nie mogl zalozyc bo nie i ch**. :lol:
http://cliqist.com/2015/07/25/sacred-agony-kickstarter-already-dead/Mało tekstu, mało przemyślany tekst. Generalnie ma rację, ale jak już się chciał dojebać to mógł więcej wad wypisać.
Tęczowe logo, więc nie czytałem.
Na razie niczym mnie ta gra nie przekonała, wiec kasy też nie wysyłam.W takim razie mam nadzieję, że dzisiejszy pokaz bardziej przypadnie ci do gustu. ;)
Czekam na jakiś lepszy pokaz bo na razie bez szału.
Powinieneś uczciwie napisać, że gra demonem to poruszanie się po szynach i klikanie na power-upy. Innymi typami można się poruszać normalnie po mapach?Aktualnie przemodelowaliśmy trochę gameplay demonem, tak więc nie będzie to tylko szyna z powerupami :)
Geja muzułmanina nic wam nie zrobią i Unia zrobi promocję. ;)
Geja muzułmanina nic wam nie zrobią i Unia zrobi promocję. ;)
Gej muzułmanin miałby trafić do piekła? Ty homofoborasisto!
Madman nad grywalnością przede wszystkim popracujcie aby nie wyszło z tego Hugo w mrocznym klimacie ;)
Nie powinno byc takich rzeczy. To prowadzi wprost do wprowadzenia miliona ustawien ktore bedzie trzeba zmieniac, zeby gra jako tako chodzila.Tylko, że tutaj miałbyś jedną opcję do kliknięcia. Exy sony już to wprowadziły w pewnym stopniu (uwolnienie fpsów - kz, infamous).
Zablokuj 30 fpsów i zrób etapy bardziej rozległa aby aż tak korytarza nie przypominały.Nie powinno byc takich rzeczy. To prowadzi wprost do wprowadzenia miliona ustawien ktore bedzie trzeba zmieniac, zeby gra jako tako chodzila.Tylko, że tutaj miałbyś jedną opcję do kliknięcia. Exy sony już to wprowadziły w pewnym stopniu (uwolnienie fpsów - kz, infamous).
Sam nie wiem czy warto to dawać, bo może się gównoburza zrobić w internetach ^^ Moim zdaniem tego typu opcja nadawałaby się bardziej do gier nastawionych na multiplayer, ale różne są zdania w zespole.
Serwus.
Zaczęliśmy już pracować nad grą :)
Aktualnie zastanawiamy się nad dodatkowym trybem rozgrywki, oprócz singla. Mamy kilka fajnych pomysłów, ale może wy też coś ciekawego zaproponujecie.
Co zatrzymałoby was na dłużej przy konsoli. Zwykły, niekończący się survival, a może coś zupełnie nietypowego? Świat gry daje nam wiele możliwości, także jestem otwarty na sugestie :)
Chodzi o dodanie pctowej opcji w grze konsolowej. Mam na myśli danie w opcjach możliwości włączenia trybu 60fpsNajlepiej by było jakbyście dodali możliwość ustawienia sobie swojego własnego post procesu(aberacja, winieta, szum, różne rodzaje color gradingu itp) tak jak np w trybie foto w the order w którym ustawienia z trybu foto działają też w gameplayu.
W Agony, gracze wcielą się w historyczną postać, która postawiona zostaje w trudnej, zmuszającej do walki o przetrwanie, sytuacji.
Unikając konfrontacji z przeciwnikami oraz rozwiązując zagadki logiczne,
bohater zrobi wszystko by odzyskać utracone wspomnienia, oraz wydostać się z piekielej otchłani.
By to zrobić, zmuszony będzie podążać za mglistym obrazem władającej czeluścią, Czerwonej Bogini.
Gracze będą w stanie zapanować nad umysłami napotkanych postaci. Zarówno ludzi, jak i nieokiełznanych demonów.
Akcja osadzona zostaje w piekle, które podzielono na cztery obszerne fragmenty, oddane do eksploracji gracza
w poszukiwaniu ukrytych przedmiotów kultu, komnat oraz elementów rozwijających fabułę.
Agony pojawi się na platformach Playstation 4, Xbox One oraz PC w pierwszym kwartale 2017 roku.
Ej, Wy to serio w dziewiątkę robicie jak żalgejmer.p (http://www.eurogamer.pl/articles/2016-05-30-polski-horror-agony-prezentuje-sie-niepokojaco)l odnotował dnia dzisiejszego?Tak, ale współpracujemy z paroma osobami z outsource.
Madmind Studio is a game development studio created in 2016 by Tomasz Dutkiewicz.
Our studio comprises veteran game developers, who have worked on numerous AAA titles, such as:
The Division,
Witcher 3,
Sniper: Ghost Warrior 2,
Alien Rage,
Enemy Front,
Real Boxing 2,
Godfire: Rise of the Prometheus and more.
We are currently 9 developers determined to create best possible, visually stunning game with unique atmosphere.
I w Bydgoszczy, nie wiedzialem :D Gdzie macie biuro?Na grunwaldzkiej :)
Na grunwaldzkiejW weekend tam smigalem :d
"Could this be the game that rejuvenates the survival horror genre?":naughty:
Panie Madman a nie dałoby się trybu tpp wrzucić?Też bym chciał, ale to jest niestety po prostu tona dodatkowej pracy z animacją postaci.
A jakby skasować wersje na x1 i czas oraz pieniądze, marnowane na cięcia w oprawie, przeznaczyć na animację w trzeciej perspektywie?Panie Madman a nie dałoby się trybu tpp wrzucić?Też bym chciał, ale to jest niestety po prostu tona dodatkowej pracy z animacją postaci.
To i tak mało, portowanie gier na UE4 nie jest zbyt czasochłonne.A jakby skasować wersje na x1 i czas oraz pieniądze, marnowane na cięcia w oprawie, przeznaczyć na animację w trzeciej perspektywie?Panie Madman a nie dałoby się trybu tpp wrzucić?Też bym chciał, ale to jest niestety po prostu tona dodatkowej pracy z animacją postaci.
https://youtu.be/ZpL6lDcdyGM
Co składa się na gameplay oprócz samego chodzenia i drobnej manipulacji przedmiotami w otoczeniu?Podbijam.
Chciałbym zobaczyć więcej rzeczy, takich jak ta pochodnia, która przyciągnęła stwora.
Będą jakieś puzzle przestrzenne? Zagadki do rozwiązania?
Jest jakiś inwentarz? Jaka jest jego rola?
Czy postać ma jakieś umiejętności? Co powodują i co można nimi osiągnać? Jak te umiejętności przekładają się na otaczający świat?
myśleliście o jakiś dziwnych smaczkach, takich niezauważalnych na pierwszy rzut oka? jakieś drobne zmiany w wyglądzie poziomu, np. ten kolo co wystaje z "ramki", który znika po przejściu jakiegoś tam punku. w sensie, że gracz się odwraca a go już nie ma, tak po prostu. oczywiście tylko przykład, ale chodzi mi o strach nie tylko w wersji "dużo juchy, gore i demony", ale też taki psychologiczny niepokój, coś bardziej na modłę p.t.Tak, znajdą się podobne motywy w Agony (nie aż tak jak w PT, tam w jednym pomieszczeniu można było spędzić wiele godzin ciągle odkrywając coś nowego..) Bardziej stawiamy na atmosferę i schizę, mniej na akcję i prawie w ogóle na jumpscarsy
Co składa się na gameplay oprócz samego chodzenia i drobnej manipulacji przedmiotami w otoczeniu?Większość czasu gracz spędzi w ciele męczennika, więc będzie zmuszony do ostrożnego poruszania się i unikania kontaku z demonami.
Chciałbym zobaczyć więcej rzeczy, takich jak ta pochodnia, która przyciągnęła stwora.
Będą jakieś puzzle przestrzenne? Zagadki do rozwiązania?
Jest jakiś inwentarz? Jaka jest jego rola?
Czy postać ma jakieś umiejętności? Co powodują i co można nimi osiągnać? Jak te umiejętności przekładają się na otaczający świat?Bohater będzie miał kilka parametrów możliwych do rozwinięcia. Niektóre sprawią, że będzie można skuteczniej unikać wrogów, niektóre pozwolą dostać się do wcześniej niedostępnych miejsc. Tego typu rzeczy :)
Celujemy w 6/7h singla + jakieś 2/3h jeśli ktoś zdecyduje się eksplorować levele.
To duże poziomy
Jeszcze nie zdecydowaliśmy czy jedziemy na PGA. Możliwe, dam znać później ;)Daj znaka, ja się wybieram to można by zbić piątkę.
Będziemy na PGA. Ale jeszcze nie wiem czy weźmiemy demo.Jeszcze nie zdecydowaliśmy czy jedziemy na PGA. Możliwe, dam znać później ;)Daj znaka, ja się wybieram to można by zbić piątkę.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ekstra, fajnie będzie chociaż zamienić kilka zdań ;) Na pewno się odezwę bliżej targów.Będziemy na PGA. Ale jeszcze nie wiem czy weźmiemy demo.Jeszcze nie zdecydowaliśmy czy jedziemy na PGA. Możliwe, dam znać później ;)Daj znaka, ja się wybieram to można by zbić piątkę.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Będziemy z demkiem. Także zapraszam gameonly do naszego stoiska na PGA :angel:Zawitam na pewno. Trzeba sie na jakies haslo umowic :)
Mnie poznacie od razu po twarzy ze słabą geometrią i teksturami:Będziemy z demkiem. Także zapraszam gameonly do naszego stoiska na PGA :angel:Zawitam na pewno. Trzeba sie na jakies haslo umowic :)
@soul na piwko ciezko, bo i znajomych bede.
Tak to jest jak się od prawie 10lat siedzi na Unrealu :P
Scena z niemowlakami wryła mi się w głowę równie mocno jak „Tatuś” z Silent Hilla 2 czy Pan Młody z Outlasta, a o to chyba w takich projektach chodzi – o pewien terror wyobraźni. [..] Ta przeklęta zaprawa z dzieci chodzi za mną i nie daje mi spokoju. Bezpardonowa wizja Madmind Studio fascynuje.http://polygamia.pl/agony-zapowiedz-zaprawa-z-niemowlat-i-inne-zakamarki-piekla/
Scena ogólnie jeszcze jest do dopracowania. Chlapiącą krew trzeba dodać, dźwieki poprawić.. Ale widzę, że kierunek mamy dobry ^^
Będzie można porozmawiać z tym "murarzem" w pełnej wersji.
W ogóle bardzo żałujemy, że nie nagraliśmy reakcji jednego z graczy. Jak to zobaczył, to na dobre 40sekund znieruchomiał z otworzoną szczęką. A później odłożył pada i poszedł :lol:
Generalnie balansujemy na granicy cenzury w grach. Jeśli coś nie przejdzie, to możecie być pewni że ostro o to walczyliśmy.
Pewnie będą ludzie, którym się to nie spodoba, zawsze tacy są. Ale myślę, że warto bronić swojej wizji. Piekło nie może być ugrzecznione ;)
Nom, to nie są takie zwykłe niemowlaki.. Coś z nimi jest nie takPewno downy.
Nom, to nie są takie zwykłe niemowlaki.. Coś z nimi jest nie takPewno downy.
Nom, to nie są takie zwykłe niemowlaki.. Coś z nimi jest nie takPewno downy.
Pewnie są to te niewyskrobane dzieci :troll:
Ty to musisz mieć wiadro po ręką, więc się nie liczysz :)No z tego co czytam, to nie jestem sam. Stanowisko z Driveclub nie było tym najmocniej obleganym więc chyba coś też jest na rzeczy.
Wy jesteście producentami/wydawcą? Czy może oni dali wam wolną rękę i możecie robić co chcecie. Bo szkoda by było takie fajne sceny wycinać z gry, bo wydawca coś psioczy.Mamy bardzo dobre relacje z inwestorem, który daje nam wolną rękę w procesie produkcji. Także nie będzie sytuacji, w której wymuszane są jakieś większe zmiany ;)
Best of Show: Agony
Picking our absolute favorite was easy because there was just one game that we kept gravitating toward, just one that we kept gushing about, and just one that we visited a second time to try to learn even more about (language barrier and all). That's Agony from Madmind Studio, and that's why it's our Best of show for Poznan Game Arena 2016.
CytujBest of Show: Agony
Picking our absolute favorite was easy because there was just one game that we kept gravitating toward, just one that we kept gushing about, and just one that we visited a second time to try to learn even more about (language barrier and all). That's Agony from Madmind Studio, and that's why it's our Best of show for Poznan Game Arena 2016.
https://www.destructoid.com/destructoid-s-best-of-poznan-game-arena-is--395693.phtml
:grin:
A ode mnie szkoda, ze chcecie isc w vr. Zmarnowane zasoby ;)Tyle, że to będzie tak jak zaznaczyliśmy w opisie. Najpierw wydajemy standardową wersję, a później dopiero pracujemy nad VR. Więc ta wersja nie wpłynie w żaden sposób na jakość podstawki ;)
Darmowe dla wszystkich backerów ^^
No i już 8)
https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/agony
Mam nadzieję, że do końca kampanii odznaczymy jeszcze parę następnych goali :angel:
Szacun dla ludzi, którzy wydali 666, a nawet 2500$ za rewardsy!
Jakby co to w tym demie można wyłączyć hinty i teksty które pojawiają sie na hudzie, wystarczy odkliknąć opcje w menusach. Można też wyłączyć blura i aberację, bo wiem że niektórych te efekty bolą.I HUDa też?
Premiera gry na PS4 będzie w tym samym czasie? Chcę zakupić właśnie taką wersję.
No i gratulacje, teraz tylko nie dajcie ciała :)
Dziwna sytuacja jest też kiedy ginę, nie ominąłem demona, no ale jako duch mogłem pójść dalej i go ominąć. No nie wiem czy to dobry pomysł, chyba, że w pełnej wersji będzie to trochę inaczej zrobione, albo to tylko takie ułatwienie dla demka, no ale jaki jest sens omijania demona, chowania się, jak po śmierci możemy przejąć ciało innego nieszczęśnika w dalszej części etapu ?Z tego co mi madman mowil na PGA to ilość takich akcji jest ograniczona :)
Coś pograne, ale nie mam jeszcze za duzo czasu, więc niewiele.
Sam koncept mi się podoba, poryte lokacje aż do bólu, dzieci jako zaprawa to już w ogóle level hard :lol: ale, no właśnie, ja się za bardzo nie bałem grając w ten tytuł, a lubię się bać w grach i bardzo łatwo mnie wystraszyć. Wiadomo, to demko, wiec może inne etapy macie już ładnie obcykane, ale jakoś tak nie czuję tej grozy. Dziwna sytuacja jest też kiedy ginę, nie ominąłem demona, no ale jako duch mogłem pójść dalej i go ominąć. No nie wiem czy to dobry pomysł, chyba, że w pełnej wersji będzie to trochę inaczej zrobione, albo to tylko takie ułatwienie dla demka, no ale jaki jest sens omijania demona, chowania się, jak po śmierci możemy przejąć ciało innego nieszczęśnika w dalszej części etapu ? ( aha, co do przejmowania ciała, błagam, wyjebcie to QTE, bo to głupie i takie oklepane ;), IMO fajniejszym motywem byłoby przytrzymać L3 i R3 na kilka sekund ( w tym czasie nasilające się wibracje pada ), a jak nieszczęśnik będzie gotowy do przejęcia, lewa i prawa gałka w dół i robimy półokrąg do góry.
Kurde, za mało grałem, a zaczynam pisać i krytykować :lol: Więc w skrócie, potem może więcej jak przejdę demko. Demony chodzą komicznie, widać, że mają problem z wyszukiwaniem ścieżki, coś kuleje, ale fajnie, że mogą zabić nas również od tyłu, choć samo podchodzenie do mnie zajęło mu trochę czasu i było to śmieszne :P Spoko, ze chowanie się w kryjówkach niewiele daje, jak nie wstrzymamy oddechu, więc trzeba też wyczuwać moment naciśnięcia przycisku. I cieszę się, że to nie zwykły kolejny symulator chodzenia, trzeba będzie jednak robić coś więcej, a i widzę, że jakieś zagadki będą ( stoję przy tych znakach i rysowaniem serca ? nie kumam o co chodzi, ale nie miałem już czasu :) ) Dziwią mnie jeszcze te fioletowe świetliki, światełka itp. Jakoś tak nie pasują mi do ogólnego klimatu.
Generalnie zapowiada się fajnie, musem jest obranie chorego kierunku, jak zaprawa z dzieci ( o ile przejdziecie certyfikaty Sony i Microsoftu :P ), to się sprawdza i robi wrażenie mocno pojebanego miejsca, dodajcie więcej ciemnych miejsc, nie idźcie w same kolorowe motywy, bo właśnie człowiek się nie boi, nie czuje zaszczucia, przez co brnie się bez zająknięcia, do tego te kolorki nie pasujące do reszty, też coś nie trafiają do mnie.
PS. Czy jest motyw śmierci, kiedy demon zaciska swoją szczękogłowę na nas :D ?
że po co... kto chciałby to robić.
Zagadka w demie okazała się być trochę za trudna, ale z drugiej strony nie chciałbym pozbawiać bardziej ogarniętych graczy, wyzwania. Także.. No zobaczymy jeszcze.
Menu jest tymczasowe.
Bardziej chodziło o to po co gracz miałby sobie likwidować potencjalne save pointy :PBo może ;) W BB jak zajebałeś lalkę to nie było wydawania expa na punkciki HP itd. W RE4 chyba dało się zabić sklepikarza jak pamiętam, więc imo takie możliwości (choć bezsensowne i nielogiczne w perspektywie rozgrywki), są spoko.
Hmm?Bardziej chodziło o to po co gracz miałby sobie likwidować potencjalne save pointy :PBo może ;) W BB jak zajebałeś lalkę to nie było wydawania expa na punkciki HP itd. W RE4 chyba dało się zabić sklepikarza jak pamiętam, więc imo takie możliwości (choć bezsensowne i nielogiczne w perspektywie rozgrywki), są spoko.
Zaledwie pół godzinna sesja z dostępną alphą 0.666 sprawiła, że pokryłem się gęsią skórką tak srogą, że jeszcze chwila i rosłyby mi pióra. Klimat można wykrawać nożem.http://www.gikz.pl/artykuly/pierwsze-wrazenia/agony-do-piekla-i-z-powrotem/
Lepiej zacznijcie już teraz odmawiać zdrowaśki, bo to, co Was czeka w pierwszej grze tych cholernie doświadczonych kolesiów ze zrytymi baniakami, nazywających siebie MadMind, sprawi że pomyślicie kilka razy, zanim zdecydujecie się zgrzeszyć.:lol:
Raczej zbierzemy na ten VR na kickstarterze i tak. Ale jeśli nie, to będziemy próbować uzyskać na to środki z innych źródeł, bo sam bardzo chętnie bym sobie pochodził po piekle w VR ^^CytujLepiej zacznijcie już teraz odmawiać zdrowaśki, bo to, co Was czeka w pierwszej grze tych cholernie doświadczonych kolesiów ze zrytymi baniakami, nazywających siebie MadMind, sprawi że pomyślicie kilka razy, zanim zdecydujecie się zgrzeszyć.:lol:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11663
Hah, może będą Waszą grę puszczać dzieciakom na katechezie?Tyle że wtedy byłoby pewnie mniej więcej tak:
Giere kupuje na bank, chociażby dla samej satysfakcji co tam Madman wyczarował.A pisałes, że nie twoje klimaty :P
Kiedy to w ogóle ma wyjść?
Drogi kwartał 2017, ale pewnie będzie obsuwa :DNa obsuwę to trzeba mieć hajs :P
Płacić za recenzje... Czy tylko mi sie to wydaje chore?Jakbym był pełnoetatowym youtuberem z widownią na poziomie kilku mln osób to naturalnie, że chciałbym dostać kasę za to, żeby poświęcić moją uwagę grze anonimowego studia z kickstartera. Chorym to wydaje mi się oczekiwanie, że ktoś to ogra i zrobi materiał za darmo jeśli nie musi się już promować na darmowych grach.
Żeby było jasne, ja nie mam nic przeciwko temu, że on czasu nie poświecił. Tylko ktoś kto bierze kase za zrobienie recenzji od twórcy, od razu staje się nieobiektywny. I nieważne, czy to jest małe studio czy duże.Nie wiem jak to inaczej miałoby niby działać na YouTube w przypadku Youtuberów tysiąc razy bardziej znanych niż sama gra, która ma być ogrywana na wizji.
Tak, oni wszyscy tak bardzo zajęci. Jeżeli nie mogą poświęcić 30 minut na ogranie dema jakiegoś ambitnego studia bez brzęku głębokiej sakwy, to są zmanierowanymi celebrytami i tyle w temacie. Tym bardziej, że wielu z nich robi materiały typu śmiech, przeklinanie i udawanie idioty przez pół godziny materiału filmowego jak popycha klocek w minecrafcie. Może wyjdzie na to, że nie znam realiów, ale to dla mnie jakaś paranoja, ogrywanie dema wycenione realną kasą za poświęcony "cenny" czas, co całkowicie niweluje wszelaki przejaw entuzjazmu i w moich oczach dyskredytuje takiego człowieka, o ile oczywiście nie napisze, że "materiał sponsorowany". Gwiazdory je**ne ;)Płacić za recenzje... Czy tylko mi sie to wydaje chore?Jakbym był pełnoetatowym youtuberem z widownią na poziomie kilku mln osób to naturalnie, że chciałbym dostać kasę za to, żeby poświęcić moją uwagę grze anonimowego studia z kickstartera. Chorym to wydaje mi się oczekiwanie, że ktoś to ogra i zrobi materiał za darmo jeśli nie musi się już promować na darmowych grach.
Jeżeli nie mogą poświęcić 30 minut na ogranie dema jakiegoś ambitnego studia bez brzęku głębokiej sakwy, to są zmanierowanymi celebrytami i tyle w temacie.jest dla mnie niepoważne. To są jacyś niewolnicy, że jak od
To są jacyś niewolnicy, że jak od ambitnego nieznanego studia dostają kod to muszą nagrywać z pocałowaniem ręki?Bez przesady z tym niewolnictwem, nie muszą, ale tak to ująłeś/zostało ujęte, że bez realnych pieniędzy, które idą w informacyjnym mailu za kodzikiem nawet nie rzucą okiem w jego stronę. Dla mnie to jest niepoważna sytuacja, świadcząca o tym, że poza kabzą mają resztę w dupie i popychają klocek w modzie teksturki 1x1, bo brzęk sakwy bardzo wyraźny.
zmanierowanymi celebrytami i tyle w temacie
Demo Agony naprawdę się broni. Setting wykonano fenomenalnie, rozgrywka daje nadzieje na niebagatelne rozwiązania i coś bardziej wciągającego od tradycyjnego growego horroru. Trzymam kciuki za Madmind Studio, bo jeśli utrzymają aktualny poziom otrzymamy naprawdę dobrą grę i potencjalnie jeden z najlepszych horrorów ostatnich lat. Oby się udało.
Figurki się robią. Dawać feedback
Jak dla mnie diablice zbyt 'seksowne', straszniej by było gdyby miały bardziej zdeformowany wygląd i np obwisłe cycki jak baby wodne z wiedźmina :)To są sukuby, a sukkuby muszą byś seksowne :P A co do diablic-demonów, to chyba są już odpowiednio zdeformowane ;)
według konserw za bycie lgtb idzie się do piekła, więc wszystko się zgadza :lol:
Z pewnością się przekonasz, jak twoi polityczni idole ;) Szkoda że nie dasz znać na forumku :lol:według konserw za bycie lgtb idzie się do piekła, więc wszystko się zgadza :lol:
Jak kiedyś trafisz do pierdla, to nikt ci ścian na ulubiony kolor nie przemaluje. Spodziewam się, że w piekle obowiązują podobne zasady.
Zdecydowanie widać, że Madman właśnie taką ma wizję. W końcu "O" w logo Agony nie jest przypadkowe ;)Jak dla mnie diablice zbyt 'seksowne', straszniej by było gdyby miały bardziej zdeformowany wygląd i np obwisłe cycki jak baby wodne z wiedźmina :)To są sukuby, a sukkuby muszą byś seksowne :P A co do diablic-demonów, to chyba są już odpowiednio zdeformowane ;)
Wybieramy okładkę :angel:
Można głosować na fejsach:
https://www.facebook.com/AgonyGame/photos/a.280434335639955.1073741828.280289202321135/480674692282584/?type=3&theater
+ Nowe info:
https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/agony/posts/1886737
(https://ksr-ugc.imgix.net/assets/016/897/855/5b5270dc6761594582077174ca52eb4b_original.jpg?w=639&fit=max&v=1496232342&auto=format&q=92&s=b01b2ba09bba84b55469f18abd3c0fbf)
na okładkę pierwsza chyba najlepsza. motyw jest dość dynamiczny, do tego uniwersalne połączenie pomarańczowego i niebieskiego - oczy same wędrują na okładkę podczas przeglądania półki z grami.:)
na okładkę pierwsza chyba najlepsza. motyw jest dość dynamiczny, do tego uniwersalne połączenie pomarańczowego i niebieskiego - oczy same wędrują na okładkę podczas przeglądania półki z grami.:)
Jestem strasznie wyczulony na combo pomarańczowy + niebieski. Tak mnie wkurza ten motyw, że za każdym razem gdy widzę coś takiego.. To płaczę :cry:
Hollywood tonie w tych kolorach i cały Alien Rage był przygotowywany specjalnie pod taką właśnie kolorystykę. Mocno z tym walczę..
Pytanko techniczne do was - graczy. Na jakich technologiach wam zależy?Najważniejsze są dobre tekstury i oświetlenie. Jakaś bardziej złożona fizyka jest też mile widziana. Ogólnie jednak wolę lepsze tekstury, cienie, efekty świetlne, niż np. realistycznie falujące włosy.
Generalnie jak nagrywałem ten filmik to miałem jakieś 70fps, więc nie wiem czemu tak rwie. Może program do zapisu mi zżarł tyle mocy..
Może ktoś chętny bugować Agony?Nie wspominacie o wynagrodzeniu, czyzby to "praktyki do cv"? ;)
http://www.skillshot.pl/jobs/7152-tester-at-madmind-studio
Hi Gamers,https://steamcommunity.com/games/487720/announcements/detail/1681414081389917641
We regret to inform you that our company is currently struggling with financial problems.
Due to technical and legal reasons, Madmind must cancel the development of Agony Unrated.
Part of the team will continue to support Agony on Steam and consoles by publishing new patches.
Regarding the Xbox One patch - we have managed to find and fix the bug that was present on the Xbox One X console.
We have sent the improved update to our publisher, who will pass it to the Microsoft today or tomorrow and we are expecting it to be approved in the next couple of days.
PlayStation 4, Xbox One and PC will get another patch this week.
It will introduce many fixes and a highly refined lighting system.
Kind regards,
Madmind Studio
Nie poinformowano jednak, kiedy dokładnie gra pojawi się na sprzętach Wielkiego N. Ma być to jednak czwarty kwartał 2018 roku.https://www.gram.pl/news/2018/08/01/polskie-agony-zadebiutuje-na-nintendo-switch.shtml
Polskie Agony zadebiutuje na Nintendo SwitchZapowiedzieli wersję nieocenzurowaną, anulowali chwilę potem a teraz wersja na Switcha. Niezła żenada.CytujNie poinformowano jednak, kiedy dokładnie gra pojawi się na sprzętach Wielkiego N. Ma być to jednak czwarty kwartał 2018 roku.https://www.gram.pl/news/2018/08/01/polskie-agony-zadebiutuje-na-nintendo-switch.shtml