Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 175579 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Project CARS
« dnia: Lutego 22, 2012, 20:40:22 pm »
Nowa gra od Slightly Mad Studios, ktora bedzie miala swoja premiere w 2013 na PC, PS3 i X360.
Gra jest w bardzo wczesnej fazie produkcji (pre-alpha) ale juz teraz gra sie swietnie.
Czego mozemy sie spodziewac w pelnej wersji?
W skrocie:
-bardzo dobry model jazdy
-kariera gdzie zaczynamy od kartingu, z czasem przenoszac sie do coraz wyzszych serii
-realne tory (Bathrust, Imola, Silverstone itd.)
-zmienne warunki atmosferyczne
-zmienna pora dnia
-zaawansowany model uszkodzen
-prawdopodobnie rajdy
-tuning
-malowanie fur
-do 64 pojazdow na torze.
Niedawno SMS zakupili sprzet do laserowego skanowania torow dla pCARS.

Screeny od testerow wersji pre-aplha (PC).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

« Ostatnia zmiana: Września 04, 2014, 19:23:18 pm wysłana przez Lupi »

pawel_k

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 22, 2012, 23:23:29 pm »
nie screenshoty a bullshoty ;) generalnie na PC pewnie zarządzi, z konsolami może być różnie, szczególnie że pewnie pójdą na spore uproszczenia w modelu jazdy, niestety...

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 22, 2012, 23:30:08 pm »
do 64 pojazdow na torze? :o

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 23, 2012, 04:43:10 am »
Żadne bullshoty, ta gra wygląda graficznie obłędnie na wysokich ustawieniach i jestem w ciężkim szoku, że coś takiego powstaje jako sieciówka ;)
Inwestycja rzędu 10 Euro zwróci się z nawiązką. Dobrze byłoby mieć na zbyciu te 25 tysięcy, bo daje to niemal gwarancje zysku w wysokości prawie 310 tysięcy (odliczając już wpłatę).

Śledzę uważnie ten projekt i nie mogę doczekać sie premiery ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 23, 2012, 05:52:43 am »
gdzie można wesprzeć developera i czy jest jakiś próg, aby potem otrzymać gierkę "za darmo" ?


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 23, 2012, 06:29:25 am »
Pakiet Fullmember (35Euro) daje dostep do cotygodniowych buildow i pelna wersje gry na premiere. Nizsze pakiety daja znizke przy premierze (znizka rowna kosztowi pakietu).
I nie zadne bullshoty tylko fotki od graczy:p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 23, 2012, 09:29:50 am »
Niektóre fotki wyglądają tak kozacko, że ni chu** nie uwierzę, że to z gry. A jeśli tak to pewnie trzeba będzie mieć uber mocarnego kompa.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 23, 2012, 09:36:12 am »
Mozna to gdzies za darmo przetestowac? Z ciekawosci sprawdze czy bede mial minimalne czy srednie :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 23, 2012, 10:23:48 am »
Cholera, a ja myślałem, ze gra wygląda tak:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 24, 2012, 09:20:22 am »
Śledzę losy projektu od samego początku (wrzucałem info do System Wars) - jest w zasadzie tylko jeden powód, dla którego jeszcze kaski im nie przelałem. Wersja konsolowa (jej jakość) jest jedną wielką niewiadomą a mój laptop się nie nadaje na taką grę (to nie rFactor). O PS3 wersji wiemy tylko tyle, że będzie. Wszystkie dotychczasowe materiały pochodzą z peceta.
Liczę na wymagający "pecetowy" symulator na konsoli, dla którego popierdolona wręcz dbałość o realizm fizyki/modelu jazdy jest priorytetem a cała reszta (łącznie z grafą) po prostu jest.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 24, 2012, 09:35:21 am »
Byleby grafa była przejrzysta i w 60 klatkach. Tory nie muszą mieć uber otoczenia, auta nie muszą wyglądać jak te w GT5, dodatkowe efekty graficzne mogą być ograniczone, ale najważniejsze niech będzie przejrzyście i płynnie.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 24, 2012, 09:54:13 am »
Wii U version in the works for Project Cars
Cytuj
Need For Speed: Shift developer Slighty Mad Studios has confirmed that a Wii U version of their upcoming racing sim Project Cars is in development.
The yet-to-launch Nintendo console has been added to the game’s website.

Project Cars is a unique concept where the community will play an active role in the game’s and feedback from those taking part in the open beta will be rewarded with a share of the game’s profit.

As announced earlier, the game’s also in development for PS3, Xbox 360 and PC, but has no date yet.

http://www.vg247.com/2012/01/23/wii-u-version-in-the-works-for-project-cars/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 24, 2012, 11:37:59 am »
Przydałaby się dobra wyścigówka w okolice premiery WiiU, szczególnie jeśli miałaby wyglądać lepiej od jej odpowiedników na Xie i Ps3.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 24, 2012, 16:03:11 pm »
Ja się tylko zastanawiam nad jednym. Założeniem Project CARS ma być rozwijanie się gry poprzez społeczność. Gra ma mieć ogromne wsparcie dla modów, w podstawowej wersji zawierać parę samochodów, a całe masy nowych aut i torów dochodziłyby poprzez pracę fanów.

Jak to ma wtedy wyglądać na konsolach? Z tego co mi wiadomo JEDYNĄ konsolową grą która wspierała mody to był Unreal Tournament III na PS3... :/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 24, 2012, 18:06:28 pm »
Jak to ma wtedy wyglądać na konsolach?
jak to jak..płatne DLC.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 24, 2012, 18:34:01 pm »
Jak to ma wtedy wyglądać na konsolach?
jak to jak..płatne DLC.

To mają być fanowskie mody ;) Autorzy musieliby wyrazić zgodę na umieszczenie tego w takiej formie :P... Chyba, że w licencji gry będzie jakiś ukryty wpis :lol:

No i pozostanie kwestia licencji marki. Jako darmowy modzik, takie Lamborghini, Ferrari czy cokolwiek się niczego nie doczepi, ale jak wyjdzie na PSN jako płatne DLC to dupa :P

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 24, 2012, 18:48:46 pm »
Dlatego na konsolach tego trochę nie widzę..

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 24, 2012, 20:09:15 pm »
Skad info o  wzorze rFactora (kilka fur w podstawce a reszta to mody).
Skoro ma miec tryb kariery z roznymi seriami wyscigow to musi miec kilkadziesiat wozow i solidna liczbe torow.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 24, 2012, 22:35:07 pm »
Założeniem Project CARS ma być rozwijanie się gry poprzez społeczność. Gra ma mieć ogromne wsparcie dla modów, w podstawowej wersji zawierać parę samochodów, a całe masy nowych aut i torów dochodziłyby poprzez pracę fanów.
Nie? ;p Moze i bedzie wsparcie modderskie, ale to ma byc pelnoprawna gra z pelnoprawna kariera.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 28, 2012, 18:41:19 pm »
Skad info o  wzorze rFactora (kilka fur w podstawce a reszta to mody).
Skoro ma miec tryb kariery z roznymi seriami wyscigow to musi miec kilkadziesiat wozow i solidna liczbe torow.


Aaaaa... sorka za błąd. Powaliło mi się z rFactorem właśnie :P

PS. To ciekawe jakie fury będą w grze... Mam nadzieje, że licencjonowane, a nie jak te udające AUDI DTM podróbki :P

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 02, 2012, 12:51:06 pm »
Bankowo beda licencjonowane. Juz teraz przeciez wygladaja identycznie jak prawdziwe odpowiedniki. Uzycie tych modeli bez licencji skonczyloby sie sprawa w sadzie:p
Podobnie z torami ktore poki co maja inne nazwy.

Bonusowo pare zrzutow z Watkins Glen i Imoli:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 02, 2012, 13:02:31 pm »
Wygląda to bardzo dobrze. Jest przejrzyście, czysto i widoczność jest taka jak być powinna w tego typu grach. Jest tylko jeden mały problem. Wątpię żeby to tak wyglądało na konsolach i do tego śmigało w 60 klatkach. To nierealne. No chyba, że na torze będzie 6 aut, to wtedy być może uda się osiągnąć taki poziom.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 02, 2012, 13:33:34 pm »
Na konsolach bedzie 30 fps.
Jesli ta wartosc bedzie stabilna + jakis motion blur to powinno byc OK.
Mam tylko nadzieje ze nie uproszcza modelu jazdy. Poki co jezdzi sie swietnie i chcialbym zeby na konsolach bylo tak samo.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 02, 2012, 14:15:15 pm »
30 klatek w simie to dla mnie pomyłka. Jeśli będzie tak jak mówisz, to dla mnie tytuł pozostanie jedynie ciekawostką, krótką odskocznią od GT5. Chyba musimy poczekać na nowe konsole, żeby dostać porządnego, konkurencyjnego sima.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 02, 2012, 17:23:12 pm »
Mnie 30 klatek zupelnie nie przeszkadza o ile sa one stale.
Taki Dirt czy Hot Pursuit maja znacznie wieksza dynamike i gra sie swietnie.
O wiele bardziej rzuca mi sie w oczy dynamiczna wartosc fps (skoki np. 40-50) ale to kwestia gustu.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 02, 2012, 18:17:35 pm »
Tyle, że Dirt i HP to gry arcadeowe. Mi w tego typu grach też nie przeszkadza 30 klatek. Jednak jeśli chodzi o simy, to 60 klatek jest obowiązkiem.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 02, 2012, 18:23:45 pm »
Tyle, że Dirt i HP to gry arcadeowe. Mi w tego typu grach też nie przeszkadza 30 klatek. Jednak jeśli chodzi o simy, to 60 klatek jest obowiązkiem.

Hmmm... Moim zdaniem to 60 klatek w grach Arcade byłoby bardziej przydatne niż w SImie... Na ekranie wszystko dzieje się w znacznie szybszym tempie w takiej gierce i wtedy płynna animacja jest bardziej niezbędna.

Przykład? Wipeout w 30FPS'ach go sobie nie wyobrażam.

No ale ja tam się mogę nie znać :P mi stałe 30FPS z reguły nie przeszkadza. (pod warunkiem, że jest STAŁE)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 02, 2012, 18:33:45 pm »
Spróbuj kręcić czasy w simie kiedy ten śmiga w 30 klatkach. Połowy błędów nie wyłapiesz. Ja nie wyobrażam sobie gry w takie gry w 30 klatkach. Muszę dokładnie znać moment zmiany biegu/redukcji, dokładnie wiedzieć co dzieje się z autem (w 60 klatkach znacznie lepiej czuć kiedy opona traci przyczepność). Urywanie setnych/tysięcznych sekundy raczej wymaga 60fps'ów.

A jak chcesz sprawdzić czy WipEout jest grywalny w 30 klatkach to sprawdź go na Vicie. Ja grałem i zapewniam Cię, że jest naprawdę dobrze.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 02, 2012, 20:16:41 pm »
Ja tam nie mam problemu z 30fps.
Znacznie latwiej mi wyczuc fure/poprawic czas przy stalych 30fps niz przy wyzszej, acz niestabilnej wartosci.
Ale mniejsza z tym.
Wlasnie wypuscili pierwszy build z dynamiczna zmiana pory dnia, poki co nowe oswietlenie nie jest wogole zoptymalizowane ale z czasem bedzie lepiej.


Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #29 dnia: Marca 03, 2012, 10:04:41 am »
Dla mnie też sim bez betonowych 60 klatek nie ma racji bytu. W 30 klatkach nie jestem w stanie wyczuć zachowania auta. Tak jak Boban napisał masa błędów umyka naszej uwadze.

Ogólnie jestem na tą grę napalony jak szczerbaty na suchary, ale nie na konsolach (chyba, że wypuszczą to już na next geny :P).
Dla tego tytułu jestem w stanie odkładać kasę na kompa-potwora (do 2013 podzespoły które to pociągną bez problemów powinny potanieć).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 03, 2012, 10:17:57 am »
Ogólnie jestem na tą grę napalony jak szczerbaty na suchary, ale nie na konsolach (chyba, że wypuszczą to już na next geny :P).

Tak samo to widzę. Wolałbym ten tytuł na next-genach w pełnej krasie niż to co najprawdopodobniej zobaczymy na obecnej generacji.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 03, 2012, 10:57:58 am »
Dla mnie też sim bez betonowych 60 klatek nie ma racji bytu.
Czyli w tej generacji nie bylo zadnego porzadnego sima :p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 03, 2012, 11:00:30 am »
Jeśli zauważasz spadki z 60 do 50 fps'ów to aż dziwne, że możesz spokojnie grywać w 30 klaktach w simy. :P

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 03, 2012, 11:09:13 am »
Dla mnie też sim bez betonowych 60 klatek nie ma racji bytu.
Czyli w tej generacji nie bylo zadnego porzadnego sima :p

Ojtam, ojtam. Pisząc "betonowych" mam na myśli to, że nie jestem w stanie dostrzec dropów ;)
Druga sprawa, to na obecnej generacji konsol i tak nie było żadnego sima na miarę rFactora... GT5 i FM4 to co najwyżej gry ze sporym nalotem symulacji, ale do typowych hardcore'ów z PC jeszcze troszkę brakuje.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2012, 11:12:04 am wysłana przez Michal102 »

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 03, 2012, 12:04:48 pm »
Dynamic time of day lighting demo + krótki wyścig.
Shift nie bardzo trafił w moje wymagania, ale ten tytuł coraz bardziej zaczyna przyciągać moją uwagę.

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 03, 2012, 12:18:36 pm »
Grafika jest fantastyczna... oświetlenie to już niemal foto real :D

Aż strach pomyśleć jak ta gra będzie wyglądać w finalnej wersji na maksymalnych ustawieniach :)

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 03, 2012, 13:33:45 pm »
Niezłe ale to wczesna wersja. Póki co ma tą samą wadę co ten w Gt5, czyli cienie low res, no i póki co niebo jest bezchmurne. Więc trzeba tu poczekać z opinią do jego pełnej wersji. Śmiem twierdzić że engine który ma Gt5 jest lepszy, tyle że nie w pełni wykorzystany.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2012, 13:35:26 pm wysłana przez Unlimited »

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 03, 2012, 13:45:22 pm »
Koleś na filmiku wspomina właśnie o chmurach, gwiazdach itp. Niby to wszystko jest, ale nie zostało zaprezentowane w tym demie. Wiadomo, wczesna wersja, więc nic tylko czekać na nowe buildy.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2012, 14:02:23 pm wysłana przez Calam »

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 03, 2012, 14:47:10 pm »
Śmiem twierdzić że engine który ma Gt5 jest lepszy, tyle że nie w pełni wykorzystany.

Fajnie. Widzisz coś, co nawet alfą trudno nazwać, a już wiesz, że GT5 ma lepszy engine.

Fanbojstwo niektórych nie zna granic :roll:

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 03, 2012, 15:04:05 pm »
Przecież powiedziałem że to wczesna wersja, więc czekam dalej(czytaj do końca posty). Co do silnika Gt5 w kwestii zmiennych warunków pogodowych i cyklu doby, widzę że nie zapoznałeś się dobrze z GT planet, ten silnik będzie rozwijany przy kolejnych GT, także na ew. next genie.  8)