Autor Wątek: Dragon Age: Inquisition  (Przeczytany 72101 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Dragon Age: Inquisition
« dnia: Września 17, 2012, 22:50:04 pm »


Cytuj
Witajcie,

Dziś podejdziemy do sprawy nieco inaczej. Niektórzy z Was mogą nie wiedzieć kim właściwie jestem, dlatego też zacznę od powiedzenia o sobie kilku słów.

Swoją przygodę z BioWare rozpocząłem w maju 1997, w związku z czym w tym roku przypada moja 15 rocznica (ależ jestem stary…). Zajmowałem się programowaniem, implementowaniem sztucznej inteligencji, skryptowaniem oraz walką w pierwszym Baldur’s Gate. Niedługo potem przyjąłem na siebie obowiązki głównego programisty Tales of the Sword Coast oraz Baldur’s Gate 2. Nieco pobrudziłem sobie wówczas ręce – możecie mnie winić za dzikiego maga.

Kiedy Baldur’s Gate był już za nami, podjąłem pracę na stanowisku głównego programisty Jade Empire, aczkolwiek udzielałem się również przy implementacji pierwszej wersji klienta DM w Neverwinter Nights.

Następnie, wskutek różnych dziwnych zbiegów okoliczności, zająłem się tworzeniem przenośnego Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood. Zaczynałem jako główny programista, skończyłem jako szef projektu. Jednocześnie napisałem język skryptowy, nieco GORSZY od tego z Baldur’s Gate oraz system statystyk, z którego jestem BARDZO dumny. Zasadniczo, moim najważniejszym osiągnięciem było sprawienie, byście nie mogli umrzeć po tym, gdy już raz to zrobiliście; to ciekawe, jak czasem ciężko jest to zrobić.

Ostatecznie dołączyłem do zespołu Dragon Age. Pracę na stanowisku producenta wykonawczego rozpocząłem niedługo przed premierą Dragon Age: Początek.

Jestem aktywnym członkiem społeczności D&D, wielkim entuzjastą papierowych RPG-ów oraz spacerów po plaży.
Nie, właściwie to jednak nie lubię spacerów po plaży.

No dobrze, dość o mnie. Dlaczego właściwie zdecydowałem się dziś do Was napisać?

Jest mi bardzo miło potwierdzić, że owszem, pracujemy nad nową grą z serii Dragon Age. Dla większości z Was nie jest to pewnie wielkie zaskoczenie. Gra powstaje już od niemal dwóch lat, przy czym w okres najbardziej intensywnych prac wkroczyliśmy 18 miesięcy temu.

Istotnym elementem procesu tworzenia naszej nowej produkcji jesteście Wy, nasi fani oraz Wasze opinie na temat Dragon Age: Początek, Dragon Age II oraz dedykowanych im DLC. Odwiedzaliśmy fora dyskusyjne, zapoznawaliśmy się z recenzjami i odwiedzaliśmy imprezy, w czasie których mieliśmy sposobność spotkania się z Wami twarzą w twarz i odbycia z Wami pasjonujących dyskusji. Słuchaliśmy, słuchamy i słuchać Was będziemy zawsze.

Jakiś czas temu powiedziałem, że nie zdradzę niczego na temat Dragon Age III do momentu, w którym nie będziemy mieć czegoś konkretnego do powiedzenia. Staram się zrealizować swój plan i nie ujawnić Wam dziś zbyt wiele. Niemniej jednak w sieci pojawiło się już sporo informacji oraz plotek, a my nie zamierzamy chować głowy w piasek. Jest całe MNÓSTWO rzeczy, którymi chciałbym się z Wami podzielić, ale chciałbym też zrobić to dobrze, a by tego dokonać, potrzeba troszkę czasu.

A oto, co mogę powiedzieć Wam już dziś:

Kolejna gra z serii nosić będzie nazwę Dragon Age III: Inquisition.
Nie powiem dziś niczego na temat fabuły. Zaryzykuję jednak stwierdzenie, że tytuł jest dość wymowny.
Gra tworzona jest przez zespół, który pracuje nad serią Dragon Age od czasu Początku. Stanowią go prawdziwi weterani BioWare oraz utalentowana, świeża krew.
Pracujemy nad nową technologią, dzięki której uda nam się zaprosić Was do znacznie większego świata, zaoferować piękniejszą oprawą wizualną, uczynić podejmowane przez Was decyzje bardziej istotnymi dla rozgrywki oraz pozwolić na jeszcze większą kustomizacją. W czasie PAX East mówiliśmy trochę o uzbrojeniu oraz towarzyszach… Tak, chodzi mi o TAKI rodzaj kustomizacji. Podstawą technologii jest silnik graficzny Frosbite 2 studia DICE.
Mamy oczywiście znacznie więcej do powiedzenia, niemniej musimy poczekać na właściwy moment.

Mamy zamiar być tak otwartymi, jak to tylko możliwe. Będziemy oczywiście kontynuować dialog i odpowiadać na te pytanie, na które będziemy mogli udzielać odpowiedzi. Nie przestawajcie dzielić się z nami swoimi opiniami. Bardzo podoba mi się to, nad czym pracujemy i mam nadzieję, że efekt przypadnie do gustu również Wam. Wierzcie mi, że powstrzymywanie się od przekazania Wam większej liczby informacji jest dla mnie równie trudne, co dla Was oczekiwanie na nie.

Z serdecznymi podziękowaniami za Wasz entuzjazm oraz cierpliwość,
Mark

 :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 26, 2013, 20:16:46 pm wysłana przez Lupi »

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #1 dnia: Września 17, 2012, 22:54:23 pm »
Mam nadzieje, że gra mnie nie odstraszy tak jak jedynka i dwójka...

Frostbite engine... Może być ciekawie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #2 dnia: Września 18, 2012, 00:01:40 am »
Zapowiadasz grę cRPG i pierwsze co to chwalisz się nowym super zajebistym silnikiem graficznym?  :roll:

Niech się EA oficjalnie przyzna, że ich CDP wyruchało bez mydła  8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #3 dnia: Września 18, 2012, 00:03:46 am »
Zapowiadasz grę cRPG i pierwsze co to chwalisz się nowym super zajebistym silnikiem graficznym?  :roll:

Niech się EA oficjalnie przyzna, że ich CDP wyruchało bez mydła  8)

Patrząc na to jakie były poprzednie gry z serii... to jest to naprawdę świetna wiadomość...

Ogur

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #4 dnia: Września 18, 2012, 00:10:21 am »
Ja się jaram. Gry nie kupię na 100%, ale zawsze lubiłem oglądać CGI robione na potrzeby serii. :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #5 dnia: Września 18, 2012, 00:11:28 am »
Ja się jaram. Gry nie kupię na 100%, ale zawsze lubiłem oglądać CGI robione na potrzeby serii. :)

Owszem :D Trochę jak World Of Warcraft i inne gry Blizzarda...

Gry mnie nie jarają ale CGI mają tak zajebiste, że aż chce się oglądać :D

Ogur

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #6 dnia: Września 18, 2012, 00:17:02 am »
W gry blizzarda da się grać. :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #7 dnia: Września 18, 2012, 10:30:02 am »
W gry blizzarda da się grać. :)

Zależy które ;P ;P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #8 dnia: Września 18, 2012, 21:04:44 pm »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #9 dnia: Września 26, 2012, 10:34:58 am »
Boskie jest jak zaczyna od wspomnienia BG i innych gier sprzed 10 lat, kiedy Bioware od początku X360/PS3 robiło wszystko co było zaprzeczeniem idei ich poprzednich gier.

Czekam tylko na pierwszy wywiad typu: "X jest w DA3, ponieważ statystyki z Origin pokazały nam, że 57% graczy bla bla bla".

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #10 dnia: Października 21, 2012, 17:59:30 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 28, 2012, 23:19:40 pm »
Dragon Age III: Inquisition tytułem startowym konsol nowej generacji?
Cytuj
Tao Gu to projektant z szanghajskiego oddziału Electronic Arts. Z jego profilu w serwisie LinkedIn wynika, że pomiędzy marcem a wrześniem tego roku pracował nad Dragon Age III: Inquisition – kolejną odsłoną sztandarowej serii RPG-ów od BioWare. W umieszczonym w jego wizytówce CV znalazła się  bardzo ciekawa informacja.

Według niej, skala projektu uległa zmianie, a Dragon Age III: Inquisition ma ukazać się na „platformach nowej generacji”. Prócz tego premiera gry została rzekomo opóźniona na 2014. Zapewne chodzi tu jednak o rok fiskalny, a więc okres pomiędzy kwietniem 2013, a marcem 2014 (przypomnijmy, że przybliżonym oficjalnym terminem debiutu jest przyszły rok).
http://www.cdaction.pl/news-29932/dragon-age-iii-inquisition-tytulem-startowym-konsol-nowej-generacji.html

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 22, 2013, 12:30:25 pm »
Dragon Age III: Inquisition - "Jest powalająco piękny". To zasługa Frostbite 2
http://www.cdaction.pl/news-30556/dragon-age-iii-inquisition---jest-powalajaco-piekny-to-zasluga-frostbite-2.html

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 22, 2013, 15:03:47 pm »
Ważne, żeby gameplay nie był powalająco nudny...
Fabuła nie była powalająco głupia...
I klimat nie był powalająco bezpłciowy...

Dopóki widzę, zachwalanie się samą grafiką czuje, że będzie kaszanka jak jedynka i dwójka -__-''

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 22, 2013, 20:37:20 pm »
Dopóki widzę, zachwalanie się samą grafiką czuje, że będzie kaszanka jak jedynka i dwójka -__-''
Sam jesteś kaszana B-)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 22, 2013, 20:40:27 pm »
Ej, jedynka była bardzo udana. :mad:

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 22, 2013, 20:55:24 pm »
Mi się strasznie nie podobały :/ Jedynkę nawet mam na PC, ale do tej pory nie przelazłem, bo mnie naprawdę totalnie zanudziła :C Jakoś ten świat mnie nie przekonuje.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 22, 2013, 22:46:13 pm »
Mi obydwie części się bardzo podobały. Jedynka była bardziej staroszkona i przez to też toporna, ale dawała większe możliwości (kilka ras, ciekawsze wybory, przydzielanie ekwipunku reszcie drużyny itd.). W dwójce natomiast spodobało mi się prowadzenie fabuły. Wreszcie nie jesteśmy jakimś super wybrańcem, ale zwykłym najemnikiem, który na emigracji pragnie znaleźć miejsce dla siebie i rodziny, i dopiero później zostaje przypadkiem wplątany w szereg bardziej doniosłych zdarzeń. Cała reszta (od gameplay'a po rozwój postaci, zadania i dialogi) również była w porządku i nie schodziła poniżej pewnego poziomu.
Właściwie każda część oferowała inne doznania i kładła nacisk na inne elementy. Mi to pasowało, bo nie czułem, że znowu gram w to samo.

I dlatego DAIII to jedna z bardziej oczekiwanych przeze mnie gier. Myślę, że twórcy znowu dadzą radę i dostaniemy bardzo dobry produkt (choć stawiam, że Wiedźmin 3 jednak będzie lepszy).

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 23, 2013, 00:24:31 am »
Mi obydwie części się bardzo podobały. Jedynka była bardziej staroszkona i przez to też toporna, ale dawała większe możliwości (kilka ras, ciekawsze wybory, przydzielanie ekwipunku reszcie drużyny itd.). W dwójce natomiast spodobało mi się prowadzenie fabuły. Wreszcie nie jesteśmy jakimś super wybrańcem, ale zwykłym najemnikiem, który na emigracji pragnie znaleźć miejsce dla siebie i rodziny, i dopiero później zostaje przypadkiem wplątany w szereg bardziej doniosłych zdarzeń. Cała reszta (od gameplay'a po rozwój postaci, zadania i dialogi) również była w porządku i nie schodziła poniżej pewnego poziomu.
Właściwie każda część oferowała inne doznania i kładła nacisk na inne elementy. Mi to pasowało, bo nie czułem, że znowu gram w to samo.

I dlatego DAIII to jedna z bardziej oczekiwanych przeze mnie gier. Myślę, że twórcy znowu dadzą radę i dostaniemy bardzo dobry produkt (choć stawiam, że Wiedźmin 3 jednak będzie lepszy).

Mnie strasznie demko dwójki odrzuciło :/ Nie powiem podobał mi się z góry narzucony bohater, który ma własny głos i osobowość (a nie doklejona do świata gry stworzona przez nas kukiełka), ale gameplay wydawał się znowu nudny... Bardziej zręcznościowy, ale nic ciekawego się tam nie działo. Sugerujesz, że pełna wersja się bardziej "rozkręca" ? (mowa o dwójce, jedynki dosyć dużo przeszedłem, i miałem dosyć)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 23, 2013, 01:28:47 am »
Pełna wersja się mocno rozkręca, ale w sumie dość powoli i stopniowo. Właściwie całą grę chodzimy po jednym mieście i jego okolicach, tyle że w różnych odstępach czasu, po których zachodzą mniejsze, bądź większe zmiany. Mi się takie podejście podobało, bo mocno zżywa nas z miastem i głównym bohaterem, ale nie da się ukryć, że backtraking jest spory i na pewno niektórych denerwował. No i co oczywiste czym dalej, tym mamy więcej umiejętności i zyskujemy tym samym więcej możliwości - szczególnie daje się to odczuć grając magiem.

Ze mną było tak, że już demo przypadło mi do gustu, a pełna gra tylko zwiększyła te doznania, bo jest pod każdym względem lepsza. Demo to tylko wprowadzenie i najsłabszy moment w grze. Prawdziwa rozgrywka zaczyna się dopiero po jego ukończeniu (trafiamy praktycznie od razu do miasta, co wiąże się ze swobodnym wyborem zadań pobocznych, kupowaniem/sprzedawaniem sprzętu oraz z pozyskiwaniem kompanów - ciekawa banda). Chociaż jeśli pierwsza część nie przypadła Ci do gustu, a demo dwójki też nie za bardzo, to nie wiem czy jest sens próbować fulla. Takie gry trzeba po prostu lubić. Esencją gameplay'u jest nie tyle walka, co rozwój postaci i zdobywanie ekwipunku.

Z drugiej strony DA2 jest grą przystępniejszą, mniej toporną i męczącą od jedynki. Walki są częstsze, ale bardziej rozłożone w czasie. Pierwsza część mnie też niekiedy denerwowała strasznie długimi lokacjami. W DA2 jest większa różnorodność i zachowano lepszy bilans.

Daj jeszcze demu drugą szansę i tym razem zagraj magiem (bo pewnie grałeś wojakiem). Może rzucanie czarów lepiej wpasuje się w Twoje gusta? Jeśli stwierdzisz, że gra jest nadal strasznie nudna, to sobie odpuść.

Osobiście jak najbardziej polecam, ale nie zamierzam namawiać na siłę.

Cytuję własną opinię o grze:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 23, 2013, 10:24:42 am »
Esencją gameplay'u jest nie tyle walka, co rozwój postaci i zdobywanie ekwipunku.

Dla mnie przede wszystkim liczy się klimat i dobrze prowadzona fabuła... Perfekcją (dla mnie) pod tym względem jest seria Wiedźmin, w Dragon Age widziałem pewne podobieństwa, ale bardzo się przejechałem :/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 23, 2013, 11:26:22 am »
Fabuła w DA2 jest prowadzana całkiem nieźle, ale Wiedźmin 2 to to nie jest.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 23, 2013, 11:32:08 am »
Fabuła w DA2 jest prowadzana całkiem nieźle, ale Wiedźmin 2 to to nie jest.

No w Dragon Age 1 mnie trochę odpychała "sztuczność" tego świata. Niby typowe west Fantasy, które lubię... Ale czasem miałem wrażenie, że wszystko jest tam takie sztuczne, świat nie potrafił mnie do siebie przekonać... Ale to może być zasługa postaci gracza, która była doklejoną do świata kukiełką niemową bez charakteru... Nie cierpię czegoś takiego, dużo bardziej preferuje mniejsze możliwości stworzenia postaci, ale za to dostajemy kogoś z charakterem, głosem i czasem jakąś solidną historią (Mass Effect, Wiedźmin...).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 23, 2013, 12:27:06 pm »
Tego problemu akurat w DA2 nie ma, bo bohater wypowiada sam wszystkie kwestie i ma własną osobowość. Jak pewnie zauważyłeś po demie, bliżej tu Mass Effect w tej kwestii niż pierwszej części DA.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 23, 2013, 14:08:49 pm »
Tego problemu akurat w DA2 nie ma, bo bohater wypowiada sam wszystkie kwestie i ma własną osobowość. Jak pewnie zauważyłeś po demie, bliżej tu Mass Effect w tej kwestii niż pierwszej części DA.

To jest dla mnie plus tej części. Dlatego myślałem, czy by nie sprawdzić Full'a

Mam nadzieje, że w DA3 też będzie to tak rozwiązane...

gidek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-09-2008
  • Wiadomości: 260
  • Reputacja: 7
  • Zielony gracz z niebieskim sercem :D
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 23, 2013, 14:15:03 pm »
No w Dragon Age 1 mnie trochę odpychała "sztuczność" tego świata. Niby typowe west Fantasy, które lubię... Ale czasem miałem wrażenie, że wszystko jest tam takie sztuczne, świat nie potrafił mnie do siebie przekonać... Ale to może być zasługa postaci gracza, która była doklejoną do świata kukiełką niemową bez charakteru... Nie cierpię czegoś takiego, dużo bardziej preferuje mniejsze możliwości stworzenia postaci, ale za to dostajemy kogoś z charakterem, głosem i czasem jakąś solidną historią (Mass Effect, Wiedźmin...).

Ja miałem identyczne wrażenie przy Neverwinter Nights, nie wytrzymałem już w 3 rozdziale latając ciągle po tak samo wyglądających lasach czy miastach i wykonując te same questy ; D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwca 11, 2013, 13:29:27 pm »


Cytuj
Mike Laidlaw, dyrektor kreatywny serii Dragon Age ujawnił za pośrednictwem Twittera, że Dragon Age: Inquisition zmierza na PC oraz konsole obecnej, jak i przyszłej generacji, czyli Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4 oraz PlayStation 3. Od wczoraj wiemy, że do debiutu produkcji dojdzie dopiero jesienią 2014 roku.

Electronic Arts ujawniło na swojej konferencji poprzedzającej targi E3 2013, że Dragon Age: Inquisition, jako gra next-genowy RPG, zaoferuje otwarty świat, a także rozbudowaną fabułę, zróżnicowane postacie, wymagające starcia z przeciwnikami i zmusi graczy do podejmowania trudnych decyzji.
http://www.gram.pl/news/2013/06/11/e3-2013-znamy-platformy-docelowe-dragon-age-inquisition.shtml

Trochę żenujące, że wychodzi też na starą generację (będzie ciągnięcie w dół). Wiedźmak nie ma jednak czego się obawiać.

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwca 26, 2013, 19:39:27 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age III: Inquisition
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwca 26, 2013, 19:57:14 pm »
:dance:

I możecie wywalić III z tematu.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwca 26, 2013, 20:21:37 pm »
W końcu jest szansa że Dragon Age będzie wyglądać  :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 26, 2013, 20:47:31 pm »


Oby to tak wyglądało.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 26, 2013, 21:19:18 pm »
Boże, a premiera dopiero pod koniec 2014... :(

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 14, 2013, 12:10:09 pm »




Jednak nie takie piękne :>

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 14, 2013, 12:32:53 pm »
Po premierze fachowe porównanie do Project Eternity masz jak w banku!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 14, 2013, 12:34:18 pm »
Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Sytuacja podobna jak z Ryse. Trailer super ekstra, a jak przyszło do pokazania fotek to już nie jest tak cudownie.

Porównania już dokonałem:


« Ostatnia zmiana: Lipca 14, 2013, 12:37:09 pm wysłana przez tytacz »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 08, 2013, 10:30:25 am »
Cytuj
    Akcja Dragon Age: Inquisition będzie toczyć się w pogrążonym w chaosie Thedas. Ferelden będzie ciągle lizało rany po pladze, z którą musiało walczyć dekadę wcześniej a w Orlais będzie trwać wojna domowa. Zakon będzie walczył przeciwko magom, a Poszukiwacze Prawdy i Templariusze nie będą już jego częścią. Każda grupa posiadająca pewien autorytet i siłę będzie zajęta własnymi sprawami, kiedy nagle w niebiosach pojawi się szczelina prowadząca do Pustki i w świecie ludzi zaczną pojawiać się demony, które w normalnych warunkach musiałyby kogoś opętać, żeby przejść na drugą stronę.

    Za sytuację w Thedas, rozdarcie w niebie i chaos, jaki zapanował po wypuszczeniu demonów będzie odpowiadał jeden bohater, jednak tożsamość głównego antagonisty nie zostanie wyjawiona zbyt szybko.

    Gracze wcielą się w przywódcę Inkwizycji. Będą mogli wybrać jego rasę (np. człowieka, elfa bądź krasnoluda), klasę (maga, wojownika bądź łotrzyka), płeć oraz imię. Początkowo rasa miała być narzucona, a gracze mieli jedynie wybrać przeszłość bohatera. Gdy okazało się, że Dragon Age: Inquisition ukaże się jesienią 2014 roku (a nie, jak początkowo planowano, już w roku 2013), BioWare zdecydowało, że jednak wybór rasy będzie możliwy. Wybór rasy będzie miał wpływ na zachowanie NPC-ów w niektórych miejscach, w niektórych lokacjach będą oni nastawieni wrogo. Bohater będzie w pełni dubbingowany.

    Świat w grze nie będzie zupełnie otwarty, ale gracze będą mogli zwiedzać znacznie większe obszary w porównaniu z poprzednimi odsłonami Dragon Age. Będą one zróżnicowane – wśród nich znajdą się bagna, pustynie czy pasma górskie. BioWare nie zamierza jednak umieszczać w grze milionów mil kwadratowych do eksploracji.

    Gracze będą mogli znajdywać w świecie gry rozmaite, ciekawe miejsca i rzeczy, jak na przykład stos ciał na szczycie wydmy albo urządzenie, które wskaże drogę do ukrytych, magicznych przedmiotów. System eksploracji w Inquisition będzie przypominał system zastosowany w serii Baldur’s Gate.

    Kolekcjonowanie rozmaitych przedmiotów, wypełnianie zadań i pomaganie innym pozwoli Inkwizycji zdobywać reputację i siłę. W ten sposób cała organizacja będzie rozwijać się tak, jak gdyby był to bohater. Dostęp do niektórych obszarów i etapów w grze zostanie odblokowany dopiero po zdobyciu wystarczająco dużych wpływów, ale gracze nie będą zmuszani do robienia wszystkiego, co tylko możliwe, by móc przejść dalej.

    Wierzchowce ułatwią graczom poruszanie się po świecie gry, ale będą pełnić także inne role.

    Tylko niektóre elementy będą skalować się z poziomem gracza. Od czasu do czasu będą pojawiali się losowi przeciwnicy, w tym smoki, które będą stanowić prawdziwe wyzwanie.

    W grze pojawi się cykl dnia i nocy – lokacje będą zmieniać się w zależności od pory doby. Również pogoda wpłynie na możliwości eksploracji – przykładowo, deszcz na mokradłach spowoduje, że staną się one jeszcze bardziej grząskie, co spowolni tempo podróży.

    Gra ma działać na silniku Frostbite 3, który zastąpi wysłużony Eclipse. Choć Frostbite 3 został stworzony przez DICE przede wszystkim z myślą o pierwszoosobowych strzelankach, BioWare jest zadowolone z jego możliwości. To właśnie dzięki nowemu silnikowi będziemy mogli zwiedzać większe lokacje. Umożliwi on także – przykładowo – zniszczenie belki podtrzymującej platformę czy odnowienie zawalającego się mostu, dzięki czemu gracze zdobędą dostęp do nowych obszarów. Z kolei odnowienie ruin starej placówki pozwoli na zbudowanie twierdzy, z której Inkwizycja będzie mogła korzystać. Gra ukaże się na PC oraz konsolach obecnej i przyszłej generacji, ale różnice między tymi platformami mają w jak najmniejszym stopniu wpłynąć na rozgrywkę. Na konsolach nowej generacji możemy oczekiwać znacznie lepszej grafiki w porównaniu z PS3 i Xboksem 360. Na PC sterowanie zostanie specjalnie dostosowane pod klawiaturę i mysz.

    Gracze będą mogli rozwiązywać problemy na różne sposoby, przy czym nie będzie to prosty wybór między dobrą metodą a metodą, którą wybrałby tylko socjopata. Ich decyzje będą niosły ze sobą rozmaite konsekwencje – niektóre etapy gry będą wyglądały zupełnie inaczej. Jak wyjaśnił Mike Laidlaw, dyrektor kreatywny: „zrobisz coś w grze w pewnym momencie, a potem to będzie wracało do ciebie i odbijało się czkawką”. Jeśli zaś chodzi o wybory podejmowane w poprzednich odsłonach serii, twórcy zapewniają, że fani nie muszą się martwić, iż ta kwestia zostanie pominięta. W jaki sposób ten problem zostanie rozwiązany, na razie jeszcze nie wiadomo.

    Choć decyzje, jakie będą podejmowali gracze, będą mieć duże znaczenie, fabuła zostanie im podporządkowana tylko do pewnego stopnia, ponieważ scenarzyści z BioWare chcą opowiedzieć pewną historię.

    Decyzje będziemy podejmować, wybierając odpowiednie opcje z koła dialogowego. Będzie ono ulepszone w porównaniu z poprzednimi odsłonami – twórcy stawiają na klarowność i nie chcą, by powtórzyła się sytuacja, w której gracze wybierali jedną z opcji, ale postać zachowała się inaczej, niż się spodziewali.

    Walka będzie stanowić połączenie systemu z Dragon Age: Początek i Dragon Age II. Naturalnie, pojawi się system aktywnej pauzy, podczas której będzie można wybrać akcje, które powinni podejmować poszczególni członkowie drużyny. Jednocześnie w trakcie potyczki będzie można wydawać rozkazy, które będą natychmiast wykonywane i dowolnie przełączać się między postaciami. Podczas walki gracze będą musieli przemyśleć kolejne posunięcia. Przeciwnicy będą różnić się między sobą i będą działali w grupach – jedni będą próbować zakraść się niepostrzeżenie i dopiero wtedy atakować, inni – strzelać z łuku, kolejni – walczyć w zwarciu, nie zabraknie też magów trzymających się z tyłu, ale wzmacniających swych sojuszników. Co więcej, mają oni dostosowywać swoją taktykę w zależności od położenia gracza, czasu, który musi upłynąć, zanim będzie można użyć wybranej umiejętności czy własnego poziomu zdrowia.

    Umiejętności różnych klas będą uzupełniały się wzajemnie, dlatego warto będzie mieć na polu bitwy przedstawicieli różnych profesji. Rola towarzyszy nie będzie ograniczona jedynie do pomocy w walce – z każdym z nich będzie można porozmawiać, każdy będzie miał swoją historię. Wśród towarzyszy znajdzie się Cassandra i Varric, natomiast Morrigan, choć pojawi się w grze, nie będzie mogła dołączyć do drużyny.

    W grze będzie można dopasować wygląd zbroi do własnych upodobań. Dzięki systemowi rzemiosła będzie można tworzyć lub dostosowywać wyposażenie do własnych potrzeb, wykorzystując zebrane surowce. W ten sposób możliwe będzie stworzenie zbroi mającej najlepsze statystyki, ale wyglądającej jak z początkowego etapu gry. Na każdym z członków drużyny zbroja będzie wyglądać nieco inaczej.
http://www.gram.pl/news/2013/08/07/dragon-age-inquisition-tematem-najnowszego-magazynu-game-informer.shtml

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 08, 2013, 11:09:35 am »
Wygląda i rusza się to bardzo przyjemnie, pierwszy DA który mnie zainteresował.  :angel:

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 20, 2013, 16:55:23 pm »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 20, 2013, 22:43:53 pm »
Cytuj
Kolekcjonowanie rozmaitych przedmiotów, wypełnianie zadań i pomaganie innym pozwoli Inkwizycji zdobywać reputację i siłę.

Jak denerwuje mnie użycie słowa "Inkwizytor" i "Inkwizycja" - co ma piernik do wiatraka. Bioware znowu złapało słówko-klucz i jadę. Kiedyś było to "visceral combat" teraz to.