Autor Wątek: Agony  (Przeczytany 41791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #120 dnia: Lipca 31, 2015, 17:37:23 pm »






Tęcza póki co tylko do screenów ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #121 dnia: Sierpnia 12, 2015, 09:30:29 am »
Dzisiaj nowy gameplay, także możecie już kupić pampersy na wieczór.
A jutro rozmowa z inwestorem  :angel:

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #122 dnia: Sierpnia 12, 2015, 11:11:39 am »
Już się nie mogę doczekać, pampersy i śliniak kupione. Trzymam kciuki za projekt, zbieraj hajs od inwestorów i ciśnij dalej aby osiągnąć swój cel.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #123 dnia: Sierpnia 12, 2015, 11:17:04 am »
Na razie niczym mnie ta gra nie przekonała, wiec kasy też nie wysyłam.
Czekam na jakiś lepszy pokaz bo na razie bez szału.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #124 dnia: Sierpnia 12, 2015, 11:59:03 am »
Na razie niczym mnie ta gra nie przekonała, wiec kasy też nie wysyłam.
Czekam na jakiś lepszy pokaz bo na razie bez szału.
W takim razie mam nadzieję, że dzisiejszy pokaz bardziej przypadnie ci do gustu.  ;)
Właściwie to ostatnia szansa, żeby rozruszać kickstarter.
Chciałem to wysłać do popularnych jutuberów, bo nawet głupi filmik od PewDiePie mógłby wystarczyć żeby sfinansować ten projekt. No ale nie udało mi się do nich dobić, także będzie ciężko..

lupinator

  • Gość
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #125 dnia: Sierpnia 12, 2015, 14:56:21 pm »
Powinieneś uczciwie napisać, że gra demonem to poruszanie się  po szynach i klikanie na power-upy. Innymi typami można się poruszać normalnie po mapach?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #126 dnia: Sierpnia 12, 2015, 15:20:10 pm »
Trzymam kciuki

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #127 dnia: Sierpnia 14, 2015, 08:24:07 am »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #128 dnia: Sierpnia 14, 2015, 08:45:23 am »
Straszne - nie, ale pokręcone na maksa i klimat jest fajny, wywaliłbym Air Level, to w końcu piekło, nie pasuje mi powietrze  :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #129 dnia: Stycznia 19, 2016, 11:29:29 am »
Serwus.
Zaczęliśmy już pracować nad grą  :)

Aktualnie zastanawiamy się nad dodatkowym trybem rozgrywki, oprócz singla. Mamy kilka fajnych pomysłów, ale może wy też coś ciekawego zaproponujecie.
Co zatrzymałoby was na dłużej przy konsoli. Zwykły, niekończący się survival, a może coś zupełnie nietypowego? Świat gry daje nam wiele możliwości, także jestem otwarty na sugestie :)

Założenia gameplayowe znacie.
Pisać tutaj, albo w PW.

Powinieneś uczciwie napisać, że gra demonem to poruszanie się  po szynach i klikanie na power-upy. Innymi typami można się poruszać normalnie po mapach?
Aktualnie przemodelowaliśmy trochę gameplay demonem, tak więc nie będzie to tylko szyna z powerupami :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 19, 2016, 11:32:14 am wysłana przez Madman »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Agony
« Odpowiedź #130 dnia: Stycznia 19, 2016, 11:45:33 am »
Musowo elementy rpg napędzające koniunkturę (nazwa na wyrost, po prostu jakieś sumujące się liczby, które mają świadczyć o rozwoju postaci boostowanym za walutę i uzależniać), system kolejkowania walk obostrzonych interwałem czasowym, którego skrócenie można zakupić za diamenciki, jak już macie kolejne "kręgi piekła", to potnijcie - jeden w podstawowej wersji gry, następny też, ale nazwijcie go FREE FIRST DAY DLC (koniecznie z dużej litery i krzykliwym kolorem czcionki), kolejne kręgi co dwa miesiące dla utrzymania tematu w cenie 1000 diamencików/24,99 euro, promocje weekendowe na diamenty - pakiety 100 diamentów 10% taniej, podwójny exp co poniedziałek.
Dla niepoznaki możecie wrzucić sklepik z nowymi widełkami i kolorowymi czapkami, do którego będziecie się odwoływać odpowiadając na zarzuty o formułę pay 2 win, że jak ktoś nie chce, to nie musi płacić, bo to tylko kolorowe czapki i zielone widły.
Po roku reedycja na stimie, wszystkie dodatki, 10000 diamencików w pakiecie za 500 euro.

Nie dziękujcie za wagon pieniędzy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #131 dnia: Stycznia 19, 2016, 11:51:19 am »
Dajcie jako głównego bohatera. Geja muzułmanina nic wam nie zrobią i Unia zrobi promocję. ;)

A tak na poważnie to fajny survival byłby spoko :) Nie bardzo wiem jakie jeszcze można dać tryby rozgrywki do takiego "horroru" :P

el becetol

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #132 dnia: Stycznia 19, 2016, 12:05:27 pm »
Geja muzułmanina nic wam nie zrobią i Unia zrobi promocję. ;)

Gej muzułmanin miałby trafić do piekła? Ty homofoborasisto!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Agony
« Odpowiedź #133 dnia: Stycznia 19, 2016, 12:12:09 pm »
Madman nad grywalnością przede wszystkim popracujcie aby nie wyszło z tego Hugo w mrocznym klimacie ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #134 dnia: Stycznia 19, 2016, 12:16:22 pm »
Geja muzułmanina nic wam nie zrobią i Unia zrobi promocję. ;)

Gej muzułmanin miałby trafić do piekła? Ty homofoborasisto!

Można to wyjaśnić w fabule. Że złe prawicowe rasistowskie świnie sprzedały go szatanowi. Natomiast Gej muzułmanin musi się wydostać z piekła i zemścić się na homofobicznych prawicowych rasistach. O!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #135 dnia: Stycznia 20, 2016, 11:58:24 am »
Madman nad grywalnością przede wszystkim popracujcie aby nie wyszło z tego Hugo w mrocznym klimacie ;)

Jakieś konkretne przykłady musiałbyś wskazać, zaproponować rozwiązania.. Bo taki komentarz na razie niewiele nam nie daje.  ;)

W sumie jeszcze jedno pytanko mam, bo padł taki pomysł w zespole.
Chodzi o dodanie pctowej opcji w grze konsolowej. Mam na myśli danie w opcjach możliwości włączenia trybu 60fps, w zamian za gorszą oprawę.
Co o tym myślicie, chcielibyście coś takiego mieć opcjonalnie, czy uważacie że na konsolach nie powinno być takich rzeczy?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2016, 12:00:29 pm wysłana przez Madman »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #136 dnia: Stycznia 20, 2016, 12:02:01 pm »
Nie powinno byc takich rzeczy. To prowadzi wprost do wprowadzenia miliona ustawien ktore bedzie trzeba zmieniac, zeby gra jako tako chodzila.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Agony
« Odpowiedź #137 dnia: Stycznia 20, 2016, 12:07:01 pm »
Myśląc o teoretycznym założeniu konsol sprzed lat - nie powinno być takiej opcji, bo: odpalasz i grasz, instant rozgrywka, jak sobie wymyślili twórcy. Tym miała różnić się zabawa konsolowa od babrania się w ustawieniach rodem z pc.

Chociaż zastanawiam się, czy w zalewie obecnej dyskusji o 30/60 fps nie poprzeć jednak tematu, żeby wszyscy byli zadowoleni.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 20, 2016, 13:37:46 pm »
Nie powinno byc takich rzeczy. To prowadzi wprost do wprowadzenia miliona ustawien ktore bedzie trzeba zmieniac, zeby gra jako tako chodzila.
Tylko, że tutaj miałbyś jedną opcję do kliknięcia. Exy sony już to wprowadziły w pewnym stopniu (uwolnienie fpsów - kz, infamous).
Sam nie wiem czy warto to dawać, bo może się gównoburza zrobić w internetach ^^ Moim zdaniem tego typu opcja nadawałaby się bardziej do gier nastawionych na multiplayer, ale różne są zdania w zespole.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 20, 2016, 13:38:52 pm »
Tak, ja wiem. Ale to jest po prostu moim zdaniem krok w zla strone :)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Agony
« Odpowiedź #140 dnia: Stycznia 20, 2016, 13:46:39 pm »
Nie powinno byc takich rzeczy. To prowadzi wprost do wprowadzenia miliona ustawien ktore bedzie trzeba zmieniac, zeby gra jako tako chodzila.
Tylko, że tutaj miałbyś jedną opcję do kliknięcia. Exy sony już to wprowadziły w pewnym stopniu (uwolnienie fpsów - kz, infamous).
Sam nie wiem czy warto to dawać, bo może się gównoburza zrobić w internetach ^^ Moim zdaniem tego typu opcja nadawałaby się bardziej do gier nastawionych na multiplayer, ale różne są zdania w zespole.
Zablokuj 30 fpsów i zrób etapy bardziej rozległa aby aż tak korytarza nie przypominały.

Wizualnie był nawet ok.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Agony
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 20, 2016, 14:34:32 pm »
Serwus.
Zaczęliśmy już pracować nad grą  :)

Aktualnie zastanawiamy się nad dodatkowym trybem rozgrywki, oprócz singla. Mamy kilka fajnych pomysłów, ale może wy też coś ciekawego zaproponujecie.
Co zatrzymałoby was na dłużej przy konsoli. Zwykły, niekończący się survival, a może coś zupełnie nietypowego? Świat gry daje nam wiele możliwości, także jestem otwarty na sugestie :)


Może kilka krótkich etapów na ziemi, gdzie gramy jako kostucha z wielką kosą i pakujemy ludzi do piekła :D. Później ci ludzie pojawiają się jako udręczone dusze w singlu.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2016, 14:36:20 pm wysłana przez Marciin »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Agony
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 20, 2016, 18:07:11 pm »
Cytuj
Chodzi o dodanie pctowej opcji w grze konsolowej. Mam na myśli danie w opcjach możliwości włączenia trybu 60fps
Najlepiej by było jakbyście dodali możliwość ustawienia sobie swojego własnego post procesu(aberacja, winieta, szum,  różne rodzaje color gradingu itp) tak jak np w trybie foto w the order w którym ustawienia z trybu foto działają też w gameplayu.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 21, 2016, 10:48:53 am »
Ustawienia postprocessów spoko, jest szansa że to dodamy.

@Marciin
Ten tryb musi opierać się o mechanikę z singla. Musi bazować na tym co jest w kampani, tak więc inne postacie czy setting, odpadają niestety.
(cały ten tryb musi być osadzony w piekle).

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #144 dnia: Maja 27, 2016, 10:13:37 am »
W końcu  :angel:

Cytuj
W Agony, gracze wcielą się w historyczną postać, która postawiona zostaje w trudnej, zmuszającej do walki o przetrwanie, sytuacji.
Unikając konfrontacji z przeciwnikami oraz rozwiązując zagadki logiczne,
bohater zrobi wszystko by odzyskać utracone wspomnienia, oraz wydostać się z piekielej otchłani.
By to zrobić, zmuszony będzie podążać za mglistym obrazem władającej czeluścią, Czerwonej Bogini.
 
Gracze będą w stanie zapanować nad umysłami napotkanych postaci. Zarówno ludzi, jak i nieokiełznanych demonów.
Akcja osadzona zostaje w piekle, które podzielono na cztery obszerne fragmenty, oddane do eksploracji gracza
w poszukiwaniu ukrytych przedmiotów kultu, komnat oraz elementów rozwijających fabułę.

Agony pojawi się na platformach Playstation 4, Xbox One oraz PC w pierwszym kwartale 2017 roku.

http://madmind-studio.com
http://agonygame.com/







« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2016, 10:15:10 am wysłana przez Madman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #145 dnia: Maja 27, 2016, 10:38:09 am »
Fajnie intro.  Ta gra będzie na szynach czy swobodnie można chodzić.?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #146 dnia: Maja 27, 2016, 10:43:35 am »
No pewnie taki symulator chodzenia.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #147 dnia: Maja 27, 2016, 10:44:23 am »
Można śmigać po częściowo otwartych levelach. Żadnych szyn.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Agony
« Odpowiedź #148 dnia: Maja 27, 2016, 11:09:43 am »
Gdyby to od początku tak wyglądało, to kampania na kickstarterze pewnie zakończyłaby się inaczej  :)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #149 dnia: Maja 27, 2016, 12:46:10 pm »
To przejście z nieba do piekła jest akurat zajebiste i faktycznie na kickstarterze rozbudziłoby wyobraźnię :-P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #150 dnia: Maja 27, 2016, 12:58:11 pm »
Dzięki  :)

Kickstarter spełnił swoje zadanie. Mam własne studio, wolną rękę i świetny, doświadczony team.
Teraz wystarczy tylko zrobić dobrą grę  :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Agony
« Odpowiedź #151 dnia: Maja 27, 2016, 13:04:06 pm »
A to się w końcu będzie dało splatynować czy nie? Jeśli tak zróbcie takie żeby Leszek nie dał rady.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #152 dnia: Maja 27, 2016, 13:05:45 pm »
No i czekamy na jakiś trofik, który wspomni o GO :p

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #153 dnia: Maja 27, 2016, 13:11:33 pm »
Trofeum za odnalezienie "tej jedynej" tekstury, z napisem kyo?  Czemu nie  :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #154 dnia: Maja 27, 2016, 13:22:18 pm »
Jak beda easter eggi z forumkiem to biorę na premierę :D


Wysłane z dupu za pomocą Tapatalk

el becetol

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #155 dnia: Maja 27, 2016, 13:30:49 pm »
W Uncharted 4 jest neogaf, to w Agony może być forumek.  8)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Agony
« Odpowiedź #156 dnia: Maja 27, 2016, 14:21:46 pm »
Super

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Agony
« Odpowiedź #157 dnia: Maja 27, 2016, 16:44:39 pm »
Kozacko to wygląda. Klimacik daje rade. Chętnie zagram.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Agony
« Odpowiedź #158 dnia: Maja 27, 2016, 18:06:20 pm »
zacne. życzę sukcesów.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Agony
« Odpowiedź #159 dnia: Maja 27, 2016, 19:03:23 pm »
Nieźle, miejscami czuć inspirację kierunkiem artystycznym serii God of War.
« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2016, 19:06:38 pm wysłana przez andryush »