Autor Wątek: Mortal Kombat XI  (Przeczytany 18081 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 07, 2019, 20:54:52 pm »




« Ostatnia zmiana: Marca 08, 2019, 15:53:29 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 12, 2019, 20:07:01 pm »
Przed chwila potwierdzono kolejny powrót.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #42 dnia: Marca 21, 2019, 08:01:05 am »


Fajny fatal na koniec.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 22, 2019, 07:54:25 am »




Cytuj
Please note, a PlayStation Plus subscription or Xbox Live Gold membership is required to participate in online multiplayer matches during the closed beta. These subscriptions are not required to enjoy the Custom Character Variation System or Towers of Time content.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 22, 2019, 08:49:19 am »
Ciekawe czy w bedzie bedzie mozna pograc meczyki lokalnie. Akurat ziomeczek bedzie na weekend to bysmy sie ponakurwiali :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 22, 2019, 10:32:25 am »
Ciekawe czy w bedzie bedzie mozna pograc meczyki lokalnie. Akurat ziomeczek bedzie na weekend to bysmy sie ponakurwiali :)
Masz pre-order?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 22, 2019, 10:34:26 am »
Ciekawe czy w bedzie bedzie mozna pograc meczyki lokalnie. Akurat ziomeczek bedzie na weekend to bysmy sie ponakurwiali :)
Masz pre-order?
Nie, spojrzalem tylko na wielki napis BETA, a ten mniejszy pominjalem ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 22, 2019, 11:35:28 am »
Ciekawe czy w bedzie bedzie mozna pograc meczyki lokalnie. Akurat ziomeczek bedzie na weekend to bysmy sie ponakurwiali :)
Masz pre-order?
Nie, spojrzalem tylko na wielki napis BETA, a ten mniejszy pominjalem ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 22, 2019, 19:50:13 pm »




Dodatkowo do obsady dołączył również Cary-Hiroyuki Tagawa, to znaczy Shang Tsung  :grin:
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2019, 19:55:48 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 25, 2019, 08:00:10 am »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 25, 2019, 23:29:25 pm »
Na State of Play potwierdzili takie postacie jak Jax, Kung Lau oraz Liu Kang.



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 26, 2019, 07:53:21 am »
Jeszcze Kitanę widać.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 26, 2019, 15:06:06 pm »
Pal sześć Kitanę. Mileena ma być   :evil:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 26, 2019, 15:10:15 pm »
Zawsze wolałem Kitanę.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 26, 2019, 15:13:47 pm »
Zawsze wolałem Kitanę.

Milenka pokaż Ryo, gdzie jest miejsce Kitany w szeregu.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 26, 2019, 15:16:26 pm »
Fajny fatal.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 26, 2019, 15:24:50 pm »
Tak. Jeden z lepszych. Taka ciekawostka - Goro też miał dobry fatal.



Ubolewam nad faktem, że ikoniczna postać, potężny książę w najnowszej części robi jako tło - dosłownie.  :(


hanza

  • Gość
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 28, 2019, 02:03:41 am »
Sciagnalem sobie bete i pykam w przerwie od Sekiro i jest bardzo przyjemnie. Z dostepnych postaci najbardziej mi podpasowal Baraka.
 

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 28, 2019, 13:55:50 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 28, 2019, 14:01:55 pm »
Wrzuciłem to kilka dni temu. Jest nawet na tej stronie  :shifty:

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 28, 2019, 14:05:46 pm »
Wrzuciłem to kilka dni temu. Jest nawet na tej stronie  :shifty:

Ups, faktycznie, jakos mi umknelo  :oops:

hanza

  • Gość
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 29, 2019, 09:46:58 am »
Pykam dalej w bete i co na plus w stosunku do poprzedniej czesci to obnizone tempo rozrywki i nie ma ma juz combos 20+. Jest tez crushing blow cos ala mini xray tobiacy za niezly starter do comba. Oprawa a/v tez in plus fajne areny.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #62 dnia: Kwietnia 03, 2019, 00:47:52 am »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #63 dnia: Kwietnia 03, 2019, 01:20:45 am »
Fajna postać. Szkoda, że tak się znęca nad biedną Jade :'(

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #64 dnia: Kwietnia 03, 2019, 12:30:36 pm »
Córka Posion Ivy i Tremora. Fatal mógł się skończyć na motywie z obcasem, bo zabawa w Asure, tak średnio wypadła.  :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #65 dnia: Kwietnia 03, 2019, 13:01:57 pm »
Strasznie dużo ma projectile'ów, no i fatal też mnie lekko zdziwił na koniec.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #66 dnia: Kwietnia 06, 2019, 13:29:51 pm »
Na arenę wkracza nowy zawodnik - Kolektor.



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #67 dnia: Kwietnia 09, 2019, 08:27:49 am »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #68 dnia: Kwietnia 12, 2019, 22:48:31 pm »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #69 dnia: Kwietnia 14, 2019, 16:07:46 pm »
Drugi fatal Cagea. Lol.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #70 dnia: Kwietnia 15, 2019, 09:45:33 am »
Tu też jeszcze kilka drugich:



https://twinfinite.net/2019/04/mortal-kombat-11-kitana/
Cytuj
Interestingly, we also heard about microtransactions: the currency is named Time Crystals, and they let you “shortcut your way” to cosmetic elements. This includes skins, gear (which has no stats in this game), intros, victory poses and more. There are no pay-to-win microtransactions or gameplay advantage that can be acquired with Time Crystals in the game and everything you can get with time crystals can be acquired simply by playing the game.

Nothing in the game actually requires Time Crystals, and you can play the whole game and unlock everything without buying them. They’re simply a shortcut, and they’re also going to drop in the game itself so players that don’t want to spend real money can still experiment with them and “see if they like them.”

There are also no loot boxes at all in Mortal Kombat 11.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2019, 10:36:50 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #71 dnia: Kwietnia 16, 2019, 08:47:20 am »
Leak ostatniej postaci:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #72 dnia: Kwietnia 18, 2019, 07:59:55 am »



Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #73 dnia: Kwietnia 18, 2019, 12:32:05 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #74 dnia: Kwietnia 18, 2019, 14:14:19 pm »
Ładnie sobie poradzili z optymalizacją gry.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #75 dnia: Kwietnia 18, 2019, 15:10:23 pm »
No. Widać od razu uproszczenia, ale tu płynność jest najważniejsza.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #76 dnia: Kwietnia 21, 2019, 21:57:16 pm »
Mortal Woke Kombat :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #77 dnia: Kwietnia 22, 2019, 18:29:13 pm »


No dobrze. 16 godzin gry za mną, więc wypada co nieco napisać o grze. Nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często będą mu wystawiane.

Zacznę może od szaty graficznej. Gra wygląda kapitalnie. Tła dosłownie toną w detalach, dodatkowo są ciekawe i różnorodne - kwatera sił specjalnych, fabryka cyber Lin Kuei, gdzie wzorem Westworld przyglądamy się produkcji sztucznej inteligencji (w tym wypadku Cyraxa/Sektora), koloseum Kotala, świątynia kości Shinnoka, gniazdo Kytinn z olbrzymimi, podziemnymi stworzeniami, klepsydra Kroniki w kilku wariantach, wyspa Shanga Tsunga, tarkański obóz, Morze Krwi, dwie groty, współczesna alejka, wojskowy hangar, klatka Czarnego Smoka, czy też arena nazwana po prostu "turniej", gdzie w tle widzimy 4 automaty Mortal Kombat, na których prezentowana jest rozgrywka z różnych części. Na wielu coś się dzieje. Pradawna istotna przygląda się potyczce, Kano żłopie wodę ognistą, materializują się portale do innego wymiaru, tarkańscy wojownicy smażą wysokobiałkowy posiłek niekoniecznie pochodzenia zwierzęcego. No i to szalenie klimatyczne miejsce spoczynku Goro....

Świetnie wypadły również same modele postaci, które mogą poszczycić się ogromna ilością szczegółów, no i dziewczyny mają ładnie wymodelowane twarze. Animacja Mortala, to dalej drewno okrutne, ale taki już urok serii. Miłośnicy HaDeeRów przy tych wszystkich pląsach Raidena i pluciu ogniem przez Skorpiona będą usatysfakcjonowani. Niezwykle efektowna rozgrywka.

Podoba mi się także sfera audio. Wiadomo, kultowe FINISH HIM/HER tudzież FATALITY brzmi, jak brzmieć powinny. Nie sposób kręcić nosem na same odgłosy walki. No i muzyka po zakończeniu pojedynku - Bioszok jak się patrzy  :grin:

W kwestii samej rozgrywki, to całość jest zbliżona do tego, co MK X prezentowało. Generalnie jeżeli komuś poprzedniczka bardzo się podobała, nie powinien się nawet zastanawiać nad zakupem, gra się bowiem bardzo przyjemnie, tytuł wspaniale wygląda i choć na długo przed premierą wiedzieliśmy, że w przyszłości dodatkowe postacie się pojawią, to kupując nowego Mortala nie ma się uczucia, że nabyło się wzorem SF V niekompletny produkt. Dwadzieścia jeden aren zmagań (kilka do zdobycia w trybie fabularnym), dwadzieścia pięć postaci (Frost do odkrycia w trybie fabularnym). Rozbudowany samouczek - podstawy systemu (poruszanie się, podstawowe ataki, elementy interaktywne, ciosy specjalne), opcje zaawansowane - informacje o klatkach (przewagi przy trafieniu, bloku, karanie, anatomia ruchu), zaawansowana ofensywa oraz defensywa (doskonały blok, ucieczki), kombosy dla postaci, strategie podzielone na kontrolę pola i ciosy kończące jako zakończenie kombinacji ataków, lekcje postaci. Sparingi, trening FATALITY. Jest tego sporo.

Do tego dochodzą wieże, które dzielimy na klasyczne (po zakończeniu poznajemy historię danej postaci, gdy ta pokonała Kronikę - całość ma formę obrazkową i jest całkiem interesująca), jak i wieże czasu, w których często stosujemy specjalne modyfikatory walki (pomoc innej postaci, zmieniona grawitacja, dodatkowe obrażenia od żywiołów, walka podczas, której ekran zostaje na chwilę zaciemniony i tak dalej.

W Podboju możemy zagrać również w trybie fabularnym. Ten zajmuje grubo ponad 4 godziny i jest dość dobrze skonstruowany i ciekawy przy tym.
No i jest jeszcze krypta, którą przemierzamy dodatkowym wojownikiem i zdobywamy bonusy dostępne w grze. Jest tego ogrom.
Od grafik koncepcyjnych, poprzez muzykę, kończąc na dodatkowych strojach i wykończeniach. Każda postać ma 4 różne warianty (dwa są podstawowe), które można modyfikować. Jest tego od groma, ponieważ na każdą z postaci przypada sześćdziesiąt różnych skórek.
Większość to oczywiście odmienne wersje kolorystyczne, ale cieszy fakt, że postacie mają na ogół po 4, a często po pięć różnych strojów, które dodatkowo jeszcze możemy modyfikować.

Niestety całość brzydko pachnie mikropłatnościami. Zaliczyłem wszystkie opcje treningu na 100%. Od podstawowego do zaawansowanego. Przeszedłem cały tryb fabularny, który zajmuje kilka godzin. Ukończyłem kilkadziesiąt różnych wież i poznałem historie większości postaci.
Dało mi to łącznie ponad 400 tys. monet. Za wygraną walkę możemy dostać ok 1400 monet. Po ukończeniu wieży wpadają bonusy. Za rozbicie elementów otoczenia w krypcie otrzymujemy kilka sztuk złota, a koszt otwarcia skrzyni to kilka(naście) tysięcy, niektóre kosztują kilkadziesiąt tys. dodatkowo, by odblokować niektóre wieże trzeba słono zapłacić - przykładowo wieża postaci to wydatek ponad sześciuset tys. sztuk złota.

W MK X było to o wiele lepiej rozwiązane ponieważ dany przedmiot/fatal był ściśle połączony z daną skrzynia, więc relatywnie szybko szło kupić, to co chcieliśmy. Jak wieść niesie w MK11 nagrody są losowe, więc jeżeli lubisz Sub Zero i chcesz się jego wykończeniami cieszyć, może zdarzyć się tak, że nawet po 40 godzinach gry nie zobaczysz drugiego fatala.  :evil:
Dodam, że ja po tych kilkunastu godzinach gry odszukałem całe 4 dodatkowe FATALITY, kilka brutalitów i kilkadziesiąt dodatkowych skórek - a tych jest półtora tysiąca....

Zdziwiony też jestem, że Kroniki nie da się odblokować. Z wyglądu niepozorna, ale to tani boss i ma rewelacyjnego fatala. Co do wykończeń, to zarówno FATALITY, jak i BRUTALITY zjawiskowo się prezentują (Centrion nagrała się przy jednym w Asura's Wrath , ale za to podstawowy ma ekstremalnie brutalny i idealnie pod nią skrojony bez udziwnień).

Reasumując miłośnicy serii, którzy bardzo dobrze przy MK X się bawili mogą nowe MK śmiało na premierę brać.

To jeszcze 4 zdjęcia dla niezdecydowanych  :P






Tutaj zrzuty mojego autorstwa z trybu fabularnego (głównie). Pozwoliłem sobie tu je umieścić, bo share ledwo zipie i niechaj sobie odpocznie.  :neutral:



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #78 dnia: Kwietnia 22, 2019, 18:42:35 pm »
Gdzie są cycki ja się pytam??!!

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat XI
« Odpowiedź #79 dnia: Kwietnia 22, 2019, 22:32:12 pm »
Gdzie są cycki ja się pytam??!!
pewnie feministki znaja odpowiedz :lol: