Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516602 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #800 dnia: Maja 14, 2012, 10:15:19 am »
Pokaz taki sobie, ale rozwałka dobra. Tyle, że na UE3 też nieraz prezentowano dema technologiczne pokazujące niezłą destrukcję otoczenia, a co z tego wyszło wszyscy wiemy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #801 dnia: Maja 14, 2012, 10:39:05 am »
No ciekawe jaki GPU uciągnie in game kilkanaście włochatych małp z milionami cząsteczek, destruktywne otoczenie, oświetlenie i inne graficzne bajery... silnik potrafi, ale naszym sprzętom do grania jak na razie daleko do farm serwerowych.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #802 dnia: Maja 14, 2012, 10:48:47 am »
Wyglada ok, tylko fizyka zademonstrowana na rozpadajacych sie klockach wedlug mnie wypada beznadziejnie. Widac to dobrze, gdy podniesiono juz jeden z odlamkow walca i cisnieto nim o podloge.
Przy pierwszym uderzeniu praktycznie nic od niego nie odlecialo, dopiero upadajac drugi raz calutki sie ropadl pomimo, iz sila uderzenia byla o wiele mniejsza od pierwszego. Nienaturalnie to wyglada.

Pitolenie. Zaczynasz jak Soul z psychiką żołnierzy na wojnie. Może po prostu drugi klocek wziął tą myszką i 'szybciej' nię potrząsł to sie bardziej rozwalił. Pokazówka z donutami/walcami jest ot taka sobie, za to ta z ingame już jest mega sympatyczna i aż chciałoby się wziąć pada i rozpocząć rozpierduchę.
Uwazam, ze jednak nie pitole. Kazdy realna fizyke zna i zdaje sobie sprawe, ze tak nie powinno byc. Bo jakim cudem po kolejnym amortyzowanym uderzeniu sypie sie wiecej, niz z pierwszego pomimo pelnego uderzenia z impetem? Wedlug mnie powinni ten urywek pominac, gdyz stawia silnik troche w zlym swietle.  Odnosnie ingame to wyglada to bardzo dobrze, gdyz nie przypatrujemy sie pojedynczym odlamkom i jako calosc fajnie sie to prezentuje.
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2012, 10:50:46 am wysłana przez bebbop »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #803 dnia: Maja 14, 2012, 11:18:04 am »
Bo jakim cudem po kolejnym amortyzowanym uderzeniu sypie sie wiecej, niz z pierwszego pomimo pelnego uderzenia z impetem?

Jak będzie zima, weź sobie duży kawałek lodu i ciśnij nim o ziemię to na początku rozwali się na 4-5 dużych brył, a ciskając te mniejsze bryłki rozwala się na 10-15 bryłeczek, wiec jak dla mnie na filmiku jest wszystko okej, a przynajmniej nie ma jakiegoś tak dużego przekłamania by się czepiać powołujać się na wszystkim znane prawa fizyki.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #804 dnia: Maja 14, 2012, 11:23:40 am »
Zgadzam sie, tylko jest to mozliwe jak cisniesz dwa razy z maksymalnym impetem, natomiast nie zrobisz tego za cholere pojedynczym rzutem jak na ukazanym filmiku. Odnosnie jeszcze pitolenia, mysle ze psychika ludzka jest bardziej zagmatwana niz robryzgujaca sie butelka na scianie  :)
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2012, 11:26:06 am wysłana przez bebbop »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #805 dnia: Maja 14, 2012, 11:26:14 am »
Tak czy siak takie gadanie o tym jest bezsensu, bo równie dobrze mogła to być tytanowa wkłądka do stawu biodrowego i w ogóle nie powinna się rozwalić, a się rozwaliła. Zniszczenia są fajne i oby były standardem na konsolach nowej generacji, chociaż jednak nie widzę tego, bo jak koś tu już powiedział, pokazy mocy silnika to jedno, a gry to drugie.

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #806 dnia: Maja 14, 2012, 11:33:43 am »
Wszystko się kruszy tak samo, jak w Red Faction Guerilla. Wolałbym, żeby nowa generacja polegała jednak na czymś więcej.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #807 dnia: Maja 14, 2012, 11:43:48 am »
Wszystko się kruszy tak samo, jak w Red Faction Guerilla. Wolałbym, żeby nowa generacja polegała jednak na czymś więcej.

No, jest to dość śmieszne jak obraz/ławka kruszy się tak samo jak ściana, ale lepsze to niż nic.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #808 dnia: Maja 14, 2012, 11:56:26 am »
Dobrze, że w ogóle coś się dzieje w temacie, a nie chowanie się za pancerną osłoną, jaką jest biurko z MDF, kartonowe pudło, cienki stół i kanapa. Tym bardziej, że przeciwnicy zwykle nie sieją do nas z wiatrówki.
To zwiększa komfort gracza, wiedząc, że nic mu nie grozi, siedzi sobie spokojnie i strzela zza winkla. Fajnie, jak w niektórych produkcjach naturalna osłona ulega zniszczeniu i trzeba szybko zmieniać lokalizację. Gdyby każdy FPS miał takie zniszczenia, jak powyżej, nawet jeśli przekłamuje w pewnym stopniu prawa fizyki (czego w trakcie ostrej akcji raczej nie zauważymy), to i tak bajka.

Jak już się czepiamy, to rozumiem, że na potrzeby prezentacji tak to wygląda, ale owłosienie małpy jest w cholerę nienaturalne (jak włosy ludzkich postaciw pierwszym Toy Story - każdy porusza się niezależnie).

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #809 dnia: Maja 14, 2012, 14:12:06 pm »
Jak już się czepiamy, to rozumiem, że na potrzeby prezentacji tak to wygląda, ale owłosienie małpy jest w cholerę nienaturalne (jak włosy ludzkich postaciw pierwszym Toy Story - każdy porusza się niezależnie).
No małpka wygląda, moim zdaniem, tak słabo, że już w ogóle nie rozumiem po co jest w tej prezentacji.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #810 dnia: Maja 14, 2012, 15:01:26 pm »
Jak już się czepiamy, to rozumiem, że na potrzeby prezentacji tak to wygląda, ale owłosienie małpy jest w cholerę nienaturalne (jak włosy ludzkich postaciw pierwszym Toy Story - każdy porusza się niezależnie).
No małpka wygląda, moim zdaniem, tak słabo, że już w ogóle nie rozumiem po co jest w tej prezentacji.

Ja na początku nawet nie wiedziałem, że to jest małpa, dopiero jak głoś włączyłem.

Unlimited

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #811 dnia: Maja 14, 2012, 17:33:27 pm »
Marny pokaz, w skrócie.

Ps. Mam nadzieje że nowa generacja nie pójdzie w stronę abonamentu. Czyli kupujemy konsolę za 1zł czy 200zł i płacimy dwuletni czy czteroletni abonament za dostęp do gier które np. kupimy. ;)
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2012, 17:35:25 pm wysłana przez Unlimited »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #812 dnia: Maja 14, 2012, 17:41:39 pm »
Ps. Mam nadzieje że nowa generacja nie pójdzie w stronę abonamentu. Czyli kupujemy konsolę za 1zł czy 200zł i płacimy dwuletni czy czteroletni abonament za dostęp do gier które np. kupimy. ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #813 dnia: Maja 14, 2012, 19:20:37 pm »
Marny pokaz, w skrócie.
Pokaz pokazem, liczy się wydajność. Pomimo iż najnowsze karty bez problemu radzą sobie z 1080p (a nawet wyżej) +AA +Anizo
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to nadal mają trudności z płynnym generowaniem efektów pokroju PhysX.
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2012, 19:26:51 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #814 dnia: Maja 14, 2012, 19:33:06 pm »
Bo od tego ma być oddzielny dedykowany temu chip, miał być w PS3, ale na niego poskąpiono, bo Cell miał odbębniać "fizyczną" robote. ;)
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2012, 19:34:43 pm wysłana przez Unlimited »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #815 dnia: Maja 14, 2012, 21:57:27 pm »
Pokaz kilku technicznych aspektow z UE4 w oparciu o GF680GTX:

Te zniszczenia wyglądają rewelacyjnie, właśnie na coś takiego czekam. Obawiam się tylko, że przy zastosowaniu tego na większą skale w grze gdzie dojdzie jeszcze oświetlenie, tekstury, shadery nawet mega mocne next geny mogą być za słabe.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #816 dnia: Maja 14, 2012, 22:00:35 pm »
Ps. Mam nadzieje że nowa generacja nie pójdzie w stronę abonamentu. Czyli kupujemy konsolę za 1zł czy 200zł i płacimy dwuletni czy czteroletni abonament za dostęp do gier które np. kupimy. ;)

:lol:

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #817 dnia: Maja 15, 2012, 22:50:21 pm »
« Ostatnia zmiana: Maja 16, 2012, 19:18:25 pm wysłana przez bebbop »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #818 dnia: Maja 17, 2012, 16:47:09 pm »
Unreal Engine 4 tech demo shoty








monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #819 dnia: Maja 17, 2012, 17:08:12 pm »
Szoty szotami ale pominąłeś dosyć ważną sprawę.

Cytuj
Willard reveals that both the cinematic scene and the following tech demo haven’t been running off a game file but in real time from within UE4′s game editor. It’s like finding out that the actors on TV are actually tiny people living inside your set. It also helps him show that changes can be made to the game’s design and code, recompiled and executed nearly instantly—a technical feat that has been simply unheard-of in game development. And just like that, the silence in the room becomes reverent. The videogame industry has changed.

http://www.wired.com/gamelife/2012/05/ff_unreal4/?pid=2549

Nie ejakulowałem, pała półmiękka jak na to patrze. Bez animacji trudno cokolwiek powiedzieć imo. Teselacja i particle APEX na plus ale z drugiej strony błyszczący materiał na ryju tego potwora wieje mi trochę plastikowością UE3, w dalszym planie widać paskudnie kanciasty naramiennik. Jest się czym jarać że to grafa z edytora, szybszy feedback dla twórców to ładniejsze gry. Pamiętajmy że i tak zawsze 90% sukcesu to gameart i zasługa grafików/ artystów, mocą UE zawsze było wychodzenie naprzeciw artystom ale wiecie jak jest... słabe teamy będą i na UE5 robiły brzydkie gry.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #820 dnia: Maja 17, 2012, 17:29:36 pm »
It also helps him show that changes can be made to the game’s design and code, recompiled and executed nearly instantly—a technical feat that has been simply unheard-of in game development. And just like that, the silence in the room becomes reverent. The videogame industry has changed.
Lol. Chyba nigdy CryEngine nie widzieli.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #821 dnia: Maja 17, 2012, 17:47:02 pm »
No właśnie dlatego to robią bo widzieli. ;) Dla grafika CE3 to bajka, za to z od strony kodu to kompletny hardcore.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #822 dnia: Maja 17, 2012, 18:01:56 pm »
Ze to ma być UE4 ? wolne zarty Uncharted 3 wygląda lepiej od tego  :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #823 dnia: Maja 17, 2012, 18:03:04 pm »
To wygląa zabawnie:


reszta spoko

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #824 dnia: Maja 17, 2012, 18:11:49 pm »
Może w ruchu wygląda to lepiej, bo na razie szału nie ma

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #825 dnia: Maja 17, 2012, 18:16:16 pm »
Bez obaw ludki z Epic już coś z tego wyrzeźbią.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #826 dnia: Maja 17, 2012, 22:35:15 pm »


Ogur

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #827 dnia: Maja 17, 2012, 22:46:19 pm »
Ze to ma być UE4 ? wolne zarty Uncharted 3 wygląda lepiej od tego  :lol:

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #828 dnia: Maja 17, 2012, 22:54:35 pm »
Na razie ze screenów to Samarytan lepszy. Ale dostaliśmy kilka (chyba niezbyt dobrze wybranych) obrazków więc ciężko w ogóle cokolwiek powiedzieć.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #829 dnia: Maja 17, 2012, 23:04:49 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #830 dnia: Maja 17, 2012, 23:18:08 pm »
Cytat Cliffa jest jakiś taki żałosny i śmieszny dla mnie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #831 dnia: Maja 17, 2012, 23:18:55 pm »
Ze to ma być UE4 ? wolne zarty Uncharted 3 wygląda lepiej od tego  :lol:

Pytanie czy to tylko tło, czy też możemy dostać się w każde możliwe miejsce widoczne na tej fotce :) W sensie jak w Skyrim, a nie przeskakując do kolejnego korytarza :P

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #832 dnia: Maja 17, 2012, 23:27:53 pm »
Pytanie czy to tylko tło

Jeśli to by było tylko tło, to aż żl to pokazywać. Raczej na 100% to grywalne góry.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #833 dnia: Maja 17, 2012, 23:34:01 pm »
Pytanie czy to tylko tło, czy też możemy dostać się w każde możliwe miejsce widoczne na tej fotce :) W sensie jak w Skyrim, a nie przeskakując do kolejnego korytarza :P
Prawdziwa geometria


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #834 dnia: Maja 17, 2012, 23:34:57 pm »
Pytanie czy to tylko tło

Jeśli to by było tylko tło, to aż żl to pokazywać. Raczej na 100% to grywalne góry.
Nie byłbym tego wcale taki pewien. Są nawet zbyt ostre do chodzenia po nich. Nie prezentują się też super realistycznie, ale wyglądają całkiem nieźle (tym bardziej jeśli są tylko tłem). Zdecydowanie najlepszy i tak jest drugi skrin.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #835 dnia: Maja 18, 2012, 00:23:54 am »
Ze to ma być UE4 ? wolne zarty Uncharted 3 wygląda lepiej od tego  :lol:

;








Szczena na ziemi.
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2012, 00:30:01 am wysłana przez KKRT »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #836 dnia: Maja 18, 2012, 00:34:28 am »
No, wygląda zajebiście :D

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #837 dnia: Maja 18, 2012, 00:38:33 am »
Przecież to wygląda niesamowicie sztucznie :( Dwa ostatnie screeny to jakaś masakra.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #838 dnia: Maja 18, 2012, 00:50:09 am »
Coś w tym jest. Ciekawe jak wszystko ma się w ruchu?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #839 dnia: Maja 18, 2012, 01:04:15 am »
Przecież to wygląda niesamowicie sztucznie :( Dwa ostatnie screeny to jakaś masakra.
To jest tech demo.

Drugi i trzeci screen to pokazowki oswietlenia, global illumination i odbic.