Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516221 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2600 dnia: Grudnia 05, 2013, 11:06:58 am »
Po tych wszystkich filmikach widzę, że tak naprawdę nie ma tam wielkich cudów, chodzi o detale. Inna sprawa, że po zobaczeniu KZ zdałem sobie sprawę, że wiele z tych efektów już mamy. Lepiej niech skończą z tech demkami i wezmą się za gry.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2601 dnia: Grudnia 07, 2013, 20:12:20 pm »

 :puppy-eyes:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2602 dnia: Grudnia 07, 2013, 23:58:16 pm »
Na telewizorze Kyo śnieg w Uncharted 2 wygląda znacznie lepiej.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2603 dnia: Grudnia 08, 2013, 16:19:06 pm »
Śniegu mój tv nie poprawia niestety.

Ukanio

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 18-11-2013
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 12
  • Piszę prawdę
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2604 dnia: Grudnia 09, 2013, 22:38:08 pm »
Dziś jechałem pół godziny przez serpentyny w górach do domu i śnieg naprawdę wyglądał rewelacyjnie. Z pewnością lepiej niż u Kyo. Żaden tv nie jest w stanie tego dokonać w jakiejkolwiek grze.  :troll: Polecam w realtime.

el becetol

  • Gość

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2606 dnia: Grudnia 10, 2013, 16:27:53 pm »
:wall_bash:

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2607 dnia: Grudnia 11, 2013, 18:28:11 pm »
http://www.sadistic.pl/pc-fucks-console-hard-vt251673.htm

Wrzucam tutaj, bo dobra pompa w komentarzach.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2608 dnia: Grudnia 12, 2013, 16:56:55 pm »
Nie wiedziałem czy wkleić to do tematu GT6 czy FM5 (chociaż w GT6 mniej to pasuje, bo dzięki glitchowi można mieć wszystkie autka banalnie :lol: )

http://home-uat.suddenlink.net/news/read/category/Technology/article/destructoi-angry_birds_go_has_a_125_car_because_of-ncrd

Angry Birds Go. Ściągnąłem sobie - bo jakby - jest za darmo. I jaki szok mnie ogarnął, kiedy za jeden je**ny samochodzik widniała cena 330zł  :lol: No chyba kogoś poj**ało. I to mają być "mikro" transakcje? Przecież kogoś totalnie poj**ało. Na dużych konsolach wszystko zmierza do tego samego co w tych Angry Birds Go. Chociaż jest nawet gorzej, bo trzeba najpierw zapłacić 200zł za GT6 czy 260zł za FM5. Na szczescie nie gram online i chyba to będzie pierwsza generacja konsol, którą spiracę i pier**le te oryginały skoro to ma tak wyglądać, a gwiazdy na niebie tak mówią.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2609 dnia: Grudnia 12, 2013, 17:42:03 pm »
Z tym się zgodzę, to jest absolutnie chore i takie kwoty to jakiś pieprzony dowcip. Nie wystarcza im, że dostają po 250 zł za grę, w dodatku często spieprzoną, wymagającą patchy, to jeszcze dokładają TAKIE "mikro" transakcje. je**ne szuje. Ta branża generalnie stacza się od 2008 roku, kiedy uderzono w kontrolery ruchowe.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2610 dnia: Grudnia 12, 2013, 19:48:18 pm »
Wszystko przez Nintendo i Wii !
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2611 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:01:34 pm »
Przeglądałem sobie kolekcje fajnych, starych trailerów i w końcu znalazłem coś co możnaby nazwać nextgenowym gameplayem w fpsie.
Przynajmniej ja bym to sobie tak wyobrażał - praca kamery, animacje, dźwięki itd.

Nie wiem czy link poprawny, także zacznijcie od 60sek:


Co o tym myślicie?  :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2612 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:11:56 pm »
No chyba sobie jaja robisz. Przecież tam nie ma nic, czego byśmy już w grach nie widzieli.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2613 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:18:44 pm »
Przecież to tylko kwestia bardziej chaotycznej pracy kamery, nie ma tu nic z next-gena. Już większą rewolucją był pierwszy Killzone, gdzie postać "realistycznie" przeładowywała broń, widzieliśmy ręce, wspinała się po drabinach, etc. I powyższe akcje w realizacji, znowu mielibyśmy skrypt na skrypcie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2614 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:21:49 pm »
Właśnie chodzi o to, że na tym materiale mimo że wszystkie te elementy mamy już w obecnych grach, są przedstawione o klase lepiej.
Tutaj nie masz przyczepionej na sztywno do postaci kamery, po przycelowaniu broń nie jest przyklejona do samego centrum obrazu i przez to nie czujesz sie jakbyś sterował/celował robotem.
Animacje po podejściu do ściany płynnie sie zmieniają, czuć wagę postaci.. Po przebiegnięciu paru metrów słychać cięższy oddech itd.
Podobnie było z renderem do kz2. Tam też największe wrażenie robiła praca kamery i mega płynne animacje.

To wszystko już jest, ale imo jest źle przedstawione. Gdyby gameplay z szuterów wyglądał jak na tym materiale, miałyby + 50 do immersji  :angel:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2615 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:25:49 pm »
Film to film. Gra w fps z chaotycznie latającą kamerą byłaby bardzo uciążliwa.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2616 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:42:45 pm »
Tyle, że gry cały czas starają się jak najbardziej zbliżyć do tego co mamy w kinie. W tej chwili mamy co najwyżej ewolucje quake'a 3 jeśli chodzi o prace kamery i animacje.
A to co widać na filmiku to zupełnie nowa jakość. Nie wiem jak by sie w to grało bo nikt jeszcze czegoś takiego nie zrobił. Mirrors edge był chyba najlepszym krokiem w tym kierunku,
ale mimo to żaden developer nie wziął przykładu z tej gry.
Pewnie gdyby quantic dream zrobiło fpsa, to by wyglądał podobnie jak na tym filmiku z coda 3  :P
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2013, 22:49:55 pm wysłana przez Madman »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2617 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:49:59 pm »
Zgadzam się z Irasem. Spróbowałbyś przejść całą grę na takiej "uwolnionej" kamerze - byłoby ciężko i miałbyś po pewnym czasie dość. Przytoczony przykład ME nie jest do końca dobry - kamera w trakcie biegu i poruszania się jest "statyczna" i daje graczowi odpocząć. Wyobraź sobie, że cały gameplay byłby skonstruowany, jak nagłe ruchy w trakcie wykonywania ewolucji, skoków na gzymsach i nagłych obrotach. Potencjał oczywiście niezaprzeczalny (przy Oculus Rift byłoby pękanie zwojów, hehe), ale należy to odpowiednio wyważyć, bo w powyższym filmiku nie dałoby się tak na dłuższą metę.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2618 dnia: Grudnia 12, 2013, 22:54:54 pm »
Przeglądałem sobie kolekcje fajnych, starych trailerów i w końcu znalazłem coś co możnaby nazwać nextgenowym gameplayem w fpsie.
Przynajmniej ja bym to sobie tak wyobrażał - praca kamery, animacje, dźwięki itd.

Nie wiem czy link poprawny, także zacznijcie od 60sek:


Co o tym myślicie?  :P


Parę animacji i ujęć jakby żywcem z CoD:Ghost wycięte :troll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2619 dnia: Grudnia 12, 2013, 23:24:04 pm »
Zgadzam się z Irasem. Spróbowałbyś przejść całą grę na takiej "uwolnionej" kamerze - byłoby ciężko i miałbyś po pewnym czasie dość. Przytoczony przykład ME nie jest do końca dobry - kamera w trakcie biegu i poruszania się jest "statyczna" i daje graczowi odpocząć. Wyobraź sobie, że cały gameplay byłby skonstruowany, jak nagłe ruchy w trakcie wykonywania ewolucji, skoków na gzymsach i nagłych obrotach. Potencjał oczywiście niezaprzeczalny (przy Oculus Rift byłoby pękanie zwojów, hehe), ale należy to odpowiednio wyważyć, bo w powyższym filmiku nie dałoby się tak na dłuższą metę.
Ale możnaby to jakoś połączyć. Np wraz z ilością przeciwników i intensywnością akcji na ekranie, postać miałaby podniesioną adrenalinę i wtedy kamera latałaby bardziej chaotycznie.
Także podczas normalnego chodzenia po levelach miałbyś np takie ulepszone mirrors edge, a później wraz ze spadkiem zdrowia, zmęczeniem, grałoby się coraz trudniej  :P

Jakby to mój znajomy powiedział- "W mojej grze tak by to wyglądało."

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2620 dnia: Grudnia 13, 2013, 10:07:19 am »
Film to film. Gra w fps z chaotycznie latającą kamerą byłaby bardzo uciążliwa.

dokladnie. dla mnie rzyg po kilkunastu minutach.

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2621 dnia: Grudnia 13, 2013, 11:50:55 am »
Film to film. Gra w fps z chaotycznie latającą kamerą byłaby bardzo uciążliwa.

dokladnie. dla mnie rzyg po kilkunastu minutach.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2622 dnia: Grudnia 13, 2013, 12:12:14 pm »
jajajaja
Może ten cod to troche za bardzo extremalny przykład. Ale np. taki gameplay też powodowałby u was rzyg po paru minutach?

Oczywiście ciągle o animacje i ruchy kamery mi chodzi  :angel:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2623 dnia: Grudnia 13, 2013, 12:34:37 pm »
Zejdź na ziemię. W fpsie kamera nie może do woli latać po zdychających kompanach tylko musi być zsynchronizowana z celownikiem.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2624 dnia: Grudnia 13, 2013, 12:40:27 pm »
Ależ to słabo wygląda :o

Kamera nie może tak latać w FPSach. W głowie by Ci się zakręciło po chwili, a każdego tylko wpieniało, że nie ma 100% kontroli nad swoją postacią.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2625 dnia: Grudnia 19, 2013, 13:55:55 pm »
Myślę, że to odpowiedni temat.



Nie wiem, na ile dokładne są w/w obliczenia, w wątku na reddicie ktoś wytknął, że obarczone są błędem i stanowią przybliżenie, niemniej dość ciekawy materiał. Jak widać, konsole Nintendo miały dość sensowną cenę (nadrabiały za to grami, przykładowo N64 i drogie carty), Sony żąda prawie najmniej za swoją najnowszą konsolę stacjonarną ze wszystkich dotychczas wypuszczonych przez Japończyków (warto tutaj zwrócić uwagę, że cena PS2 dochodziła w PL na premierę do prawie 3 000 zł, gdy ps4 to ponad 1/3 ceny w dół, a w USA to ten sam poziom po uwzględnieniu inflacji :-?). NeoGeo to był kur** smok :lol: Ponoć cena była podyktowana bebechami, które stanowiły 1:1 przełożenie z automatów (stąd carty były kompatybilne z NG i samymi automatami).

Marins

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2626 dnia: Grudnia 24, 2013, 14:55:13 pm »

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2627 dnia: Grudnia 24, 2013, 15:46:52 pm »
Jakiś wielki postęp względem 7-letniego Flatouta 2 to nie jest:



Powiedziałbym że miejscami jest gorzej, bo w nowym samochody się gną jak plastelina.

Marins

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2628 dnia: Grudnia 27, 2013, 11:51:35 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2629 dnia: Grudnia 27, 2013, 12:09:36 pm »
Haha, wtf? To jakiś symulator lotniskowca na Wii??

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2630 dnia: Grudnia 27, 2013, 12:15:25 pm »
Nie wiem, ale osobno rozwinięty program symulacyjny instalacji technologicznej i przemysłowej, jak w 0:48 chętnie bym przytulił.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2631 dnia: Stycznia 06, 2014, 23:09:23 pm »
NVIDIA zaprezentowała Tegra K1 - procesor dla urządzeń mobilnych mocniejszy od PS3 i X360
Cytuj
Podczas trwających targów CES NVIDIA zaprezentowała dziś nowy procesor dedykowany urządzeniom przenośnym - NVIDIA Tegra K1 to 192-rdzeniowy procesor stworzony w oparciu o architekturę NVIDIA Kepler, a więc tą samą, którą zastosowano w GeForce GTX 780 Ti.

Sprzęt wyposażony w procesor Tegra K1 ma być mocniejszy od konsol minionej generacji (a więc PlayStation 3 i Xbox 360), a ponadto bez problemu poradzi sobie z wyświetleniem gier stworzonych w oparciu o silnik Unreal Engine 4. Spodziewajcie się obsługi DirectX 11. Stało się to możliwe dzięki zmniejszeniu apetytu na energię - układ do działania potrzebuje jedynie 5W mocy. Co więcej, Tegra K1 obsługuje także technologię NVIDIA CUDA. Poniżej możecie zerknąć na filmik z Unreal Engine 4 działającym na nowym procesorze.
http://www.gram.pl/news/2014/01/06/nvidia-zaprezentowala-tegra-k1-procesor-do-urzadzen-mobilnych-mocniejszy-od-ps3-i-x360.shtml


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2632 dnia: Stycznia 07, 2014, 08:07:16 am »


trololo

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2633 dnia: Stycznia 07, 2014, 08:58:31 am »
LOL a na filmiku widać jak demo chodzi chyba w 10fps bo tak tnie

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2634 dnia: Stycznia 07, 2014, 10:28:37 am »
Demo jest na nowym silniku który nie istniał za czasów 360 i ps3. (edit: czy tam może istniał, ale powstał raczej pod nowe konsole)
Gry w jakości poprzednich konsol w komórce czy tablecie, to zajebista sprawa.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2014, 10:31:21 am wysłana przez Milford_Cubicle »
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2635 dnia: Stycznia 07, 2014, 10:38:11 am »
Gry w jakości poprzednich konsol w komórce czy tablecie zamiast na konsolach, to zajebista sprawa.
:

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2636 dnia: Stycznia 07, 2014, 13:36:32 pm »
Nie widziałem jeszcze gry na komórkę co by wyglądała chociaż jak GoW 2 na ps2 a oni pierdzielą o ps3 czy xbox360.  Zresztą grafika w grach mobilnych jest mało istotna,  ważniejsze rzeczy to interfejs,  sterowanie i żywotność tytułów.  I tutaj chociaż by srali pod siebie to nie przeskoczą ograniczeń dotykowców. 

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2637 dnia: Stycznia 07, 2014, 13:47:20 pm »
ważniejsze rzeczy to interfejs,  sterowanie i żywotność tytułów.
lol

Najważniejsze są MIKROPŁATNOŚCI. Reszta schodzi na drugi plan. Gram ostatnio w rewelacyjnie wyglądającego Rayman Jungle Run (jedynie lekko zubożona w efekty oprawa patrząc na edycje z konsol stacjonarnych), które dostało zajebistą łatkę na początku stycznia z mikropłatnościami, oraz Plants vs Zombies 2, które da się przejść bez płacenia kartą, ale chcesz mieć dodatkowy slot na roślinkę w trakcie gameplay'u, chcesz mieć bardziej efektywne słoneczko? 45 złotych za gadżet skurwysynu! :lol:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2014, 13:57:50 pm wysłana przez Kert »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2638 dnia: Stycznia 07, 2014, 14:46:29 pm »
Hahaha, fakt, filmik w 15fps i to przy prezentowaniu pojedynczych bajerów...
No i już widzę gry z taką grafą na komórkach... w sumie na zachętę, żeby mikrotransakcje lepiej szły ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2639 dnia: Stycznia 07, 2014, 18:42:13 pm »
Nie widziałem jeszcze gry na komórkę co by wyglądała chociaż jak GoW 2 na ps2 a oni pierdzielą o ps3 czy xbox360.  Zresztą grafika w grach mobilnych jest mało istotna,  ważniejsze rzeczy to interfejs,  sterowanie i żywotność tytułów.  I tutaj chociaż by srali pod siebie to nie przeskoczą ograniczeń dotykowców. 
Do tego chodzi to w fullhd, a nie w jakimś SD jak PS2:








Co jak co, ale komórki już prześcignęły PS2 i to nie w 10 fpsach... Śmiejecie się, a tak na prawdę to bardzo fajnie, że komórki będą coraz lepsze, chociaż jakoś nie wierzę w grafikę z PS3 na komórkach w tym roku. W ogóle to według tego porównania Nvidii Xbox360 jest znacznie lepszy od PS3 :lol: . Jedynie smuci fakt mikropłatności na komórkach. Angry Birds Go to piękny przykład mikropłatności, gdzie jeden durny samochodzik kosztuje 200zł.