Na One też. PC też raczej nie ominie. I Crash Skylander :lol:
No i teraz pytanie się rodzi, czy faktycznie remastery, czy remake.
Faktycznie, racja :)Na One też. PC też raczej nie ominie. I Crash Skylander :lol:
A to nie było, że to ten Skylander też na One?
(http://i.imgur.com/s71tTCK.png)Konfy nie oglądałem, pokazali/powiedzieli coś ponad ten tweet?
Wy chyba nie pamietacie juz jak gry na ps2 wygladaly.
Grałem w trójkę za gówniarza. Nauczony doświadczeniem wiem, że to co w pamięci pozostało jako zajebiste teraz może być słabe. Już w Uncharted jak robiłem pucharek wkur**ało mnie granie w tego Crasha.
Pozdro dla narzekaczy. Ja łykam w ciemno 8)+1
Gdzie ta różnica 3 generacji konsol?
O, po tym gameplay'u już jak najbardziej ok.
Widać też, że dobrze przenieśli sterowanie, które wielu dzisiaj nazwie archaizmem, bo gałką ciężko będzie wymierzyć te skoki w pustej przestrzeni na skrzynkach. Będzie nostalgiczny powrót do d-pada i źródło głównej frustracji, hehe. Jak to nie będzie kosztować 250 zyla na premierę to biorę, z chęcią pojeżdżę na świniaku i tygrysku po murze chińskim.
Pytanie czy po tylu latach mechanika się obroni.
Pytanie czy po tylu latach mechanika się obroni.Naprawdę nikt tu nie grał w Crasha po latach chociażby na PS3/Vicie? Masterowałem trzecią część kilka lat temu i ta gra się w ogóle nie zestarzała. Kryształy, chore czasówki i kartony - moc jest tu obecna.
Naprawdę nikt tu nie grał w Crasha po latach chociażby na PS3/Vicie? Masterowałem trzecią część kilka lat temu i ta gra się w ogóle nie zestarzała. Kryształy, chore czasówki i kartony - moc jest tu obecna.
MNIAM
Ale Ty Master to w sumie nie jesteś starym prykiem.
Crash, Spyro, to było granie, brakuje mi właśnie takich gier.Sporo tego typu gier jest na konsolach Nintendo, ale jeśli nie zamierzasz mieć ani WiiU ani NS, to może warto ograć jakieś Skylandersy. Podobno to całkiem niezłe gry.
Można przenieść do multiplatform.O czymś nie wiem?
Dobra cena, bo tylko 40 dolarówYep, z miejsca biorę na premierę.
Jakie to jest brzydkie :cry_anim:To nie graj.
Chętnie bym w to pograł na komórkę.Jedynka i dwójka wymagają sporej precyzji i refleksu na padzie, a co dopiero na smartfonie.
Pewnie powiedzą, że wychodzi na Xboxa i PC ;)http://www.ppe.pl/news/49456/crash-bandicoot-n-sane-trilogy-pozostanie-exclusivem-dla-playstation-4.html
PlayStation Ireland has offered clarification on the matter by stating that ''[Crash Bandicoot] will launch on 30th June 2017. To clarify our earlier post, it will be coming to PlayStation 4 and PS4 Pro first.'' The key word here is "FIRST", suggesting that it will also release on other platforms.
Już się nie mogę doczekać 8)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spokojnie na ajfona by to poszło.Dokładnie.
Jednak jak dadzą cenę niczym nintendo przy odgrzewanym kotlecie MK8 to będzię żałosna cena i szkoda wydawać na to hajsu.Śmieszne jest to, że w Saturnie MK8DX jest tańszy o 20 zł od MK8 na Wii U.
Przecież na PS Store już jest napisane, że 169zł za pre-order.
A tak w ogóle to powinni zrobić remaster Crash Team Racing! To by była totalna wyjebioza!
MK8 miałby potężnego rywala. Zawsze lubiłem CTR za jego fajną historyjkę, setting, postacie. W MK8 jest tylko tryb Arcade z mistrzostwami, a w CTR mielibyśmy całą kampanię... :roll: :roll: :roll: Do tego tryb multi po sieci i Nintendo miałoby spory problem.Czekam właśnie, kiedy Nintendo zrobi w MK tryb story z prawdziwego zdarzenia. Tym bardziej, że świetna kampania była już w Diddy Kong Racing (hub world, bossowie, rzeczy poukrywane na trasach itd.) wydanym w 1997 na N64. W moim prywatnym rankingu jest to nadal najlepsza gra z wyścigami kartów. Chętnie zobaczyłbym dwójkę na Switchu.
Czekam właśnie, kiedy Nintendo zrobi w MK tryb story z prawdziwego zdarzenia.
To nadal znakomite gry, no więc ludzie je kupują. Co nie zmienia faktu, że z porządnym trybem story byłyby jeszcze lepsze.
W Diddy Kong Racing było ciekawie rozwiązane z power upami, że każdy miał 3 wersje; np. po zebraniu jednego czerwonego balonika dostawało się jedną rakietkę, po zebraniu dwóch rakietę kierowaną, a po zebraniu trzech zestaw 10 rakiet. To wprowadzało element taktyczny, bo czasem lepiej było trzymać power upa i czekać, aż się zbierze mocniejszą wersję.
Coś mi zaczyna światać w głowie, że chyba też robiłem tego time trialaJa robiłem wszystkie na platyny. Śmieszne, jak uaktywniają się te same komórki i wspomnienia sprzed lat, liczenie każdej setnej, szykanie skrótów itd. :lol: Będzie pięknie 8)
Coś mi zaczyna światać w głowie, że chyba też robiłem tego time trialaJa robiłem wszystkie na platyny. Śmieszne, jak uaktywniają się te same komórki i wspomnienia sprzed lat, liczenie każdej setnej, szykanie skrótów itd. :lol: Będzie pięknie 8)
w tym trialu widzę konkretny moment z dwoma platformami wiszącymi w powietrzu, które się składają naprzemianU mnie moment z 0:18, jak się mierzyło lasery czy się zdąży, czy nie. I jeżeli nie to mijanko bokiem ;)
Mogli dać limitkę z figurką rudzielca ;).
Ciekawe czemu zmienili design crasha :DZawsze mieli inny wygląd Crasha na okładkach. Mnie ten japoński bardziej się podoba. Może poza drugą częścią.
Ciekawe czemu zmienili design crasha :DMi się od razu przypomina:
Trophy list do jedynki. Pojawia się wzmianka o DLC.Czy to DLC to trofea jak w remasterze Drejka, CZY KUPUJĄC REMASTOREMAKE 50 LETNICH GIER< OTRZYMUJE SIE PRODUKT NIEKOMPLETNY? #LOL #ACTIVISION #NEKROMANTA #65ZŁ?
https://www.exophase.com/game/crash-bandicoot-psn/trophies/
Platyna banalna.
AJDONT NOŁ FOR SIUR.Trophy list do jedynki. Pojawia się wzmianka o DLC.Czy to DLC to trofea jak w remasterze Drejka, CZY KUPUJĄC REMASTOREMAKE 50 LETNICH GIER< OTRZYMUJE SIE PRODUKT NIEKOMPLETNY? #LOL #ACTIVISION #NEKROMANTA #65ZŁ?
https://www.exophase.com/game/crash-bandicoot-psn/trophies/
Platyna banalna.
(Crash dokonał crasha strony z pre-orderami ;) ).
Jak się sprzeda... to wyczuwam sequel xD
Ja dodatkowo jednak skusiłem się an figurkę CrashaMożesz zobaczyć jak powstawała:
fabryki
A oryginał na PSX śmiga w 30 czy 60 fps?30. Trochę polecieli w chu**, bo zapowiadali 60 FPS w rimejku. Ja się muszę przyzwyczaić do analogów, bo w Crashe w większości grałem na cyfrówce.
Pograłem chwile na d padzie i czasami idzie lepiej niż na analogu. Z tego co zauważyłem, Coco to taki easy mode z dokładniejszym sterowaniem.A oryginał na PSX śmiga w 30 czy 60 fps?30. Trochę polecieli w chu**, bo zapowiadali 60 FPS w rimejku. Ja się muszę przyzwyczaić do analogów, bo w Crashe w większości grałem na cyfrówce.
Pograłem dzisiaj jeszcze chwile, jaki wypas, sam fun sie z ekranu leje :dMasarnia. Ja mam banan na ryju jak 20 lat temu :P Mnóstwo grania, mnóstwo funu. A jeszcze time triale.
odkryłem pewne mechaniki, których wcześniej nie zauważyłem...Jakie np.?
odkryłem pewne mechaniki, których wcześniej nie zauważyłem...Jakie np.?
Andy na tym samym levelu mialem problemy :)
No to czekaj aż zobaczysz "Road to Nowhere"...No to poczekajcie na The High Road na 3 wyspie. Na wejście 20 żyć straciłem :lol:
No to czekaj aż zobaczysz "Road to Nowhere"...No to poczekajcie na The High Road na 3 wyspie. Na wejście 20 żyć straciłem :lol:
Japierdole. Wszedłem do poziomu majac 99 żyć. Teraz mam 60, a nawet nie doszedłem do pierwszego checkpointu :lol:
Druga albo trzecia. Skończyłem ten level. Zostało mi 19 żyć z 99 :lol: A jeszcze żeby tam zdobyć wszystkie pudła trzeba się nieźle napocić na początku.No to czekaj aż zobaczysz "Road to Nowhere"...No to poczekajcie na The High Road na 3 wyspie. Na wejście 20 żyć straciłem :lol:
Japierdole. Wszedłem do poziomu majac 99 żyć. Teraz mam 60, a nawet nie doszedłem do pierwszego checkpointu :lol:
Chyba właśnie tam doszedłem. To druga wariacja poziomu z mostem? Do pierwszego checkpointu nie dałem rady dojść i stwierdziłem, że na dzisiaj wystarczy :D Jutro wrócę ze świeżą głową do tego.
Swoją drogą ciekawe, czy w remake'u działają cheat kodziki z psxKod na demo Spyro niby nie działa, ale jak się go wpisze na menusach z Crasha 3, to znika kursor. Na pozostałych dwóch tego nie ma. Może chłopaki coś już grzebią w remasterze Spyro ;)
Minęło tyle lat, a ja dokładnie pamiętam, o które dokładnie miejsce i etap chodzi. :lol:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Może chłopaki coś już grzebią w remasterze Spyro ;)
Ja wiem, że może 20 lat temu taki hardcore był fajny i śmieszny, ale czasy się trochę zmieniły. Brakuje tu jakiegoś uproszczenia rozgrywki, typu chechpoint= od tego miejsca zaczynam nawet pomimo game over.Właśnie nie. Jedynka Crasha jest momentami hardcore'owa i tak ma pozostać. Problem z życiami? Polecam level Lost City - 20 żyć jest na planszy do zdobycia luzem + kilka za jabłka. Powtórka pierwszy i drugi level i wpada kolejne kilkanaście żyć. Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.
Ta kamera w żaden sposób nie służy oddawaniu precyzyjnych skoków co do milimetra.Trzeba złapać "to wyczucie".
Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)
Lepsze to niż nic, to czasem można się przypadkowo wjebać w żółwia albo osła.Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)
Chyba dziko świnie :DLepsze to niż nic, to czasem można się przypadkowo wjebać w żółwia albo osła.Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)
Jeden ch** :)Chyba dziko świnie :DLepsze to niż nic, to czasem można się przypadkowo wjebać w żółwia albo osła.Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)
Jak dzieciak ukończył szkołę i tatuś z mamusią kupili mu trylogię Crasha, to obawiam się o życie płyty, konsoli i...rodziców. Mam tylko nadzieję, że 2 i 3 już nie są tak kur...trudne, bo nigdy w obie części nie grałem.trzecia część jest mega prosta, przynajmniej żeby przejść. z platyną jedyny problem jaki widzę to złote medale w niektórych time trial - sam mam ok 95% gry, na razie w 2 planszach miałem problem z time trial na złoto (bo na ten szafirowy kolor to się robi jedną ręką a drugą przeglądając telefon), z czego jednej jeszcze nie zrobiłem, ale kwestia czasu.
Mam tylko nadzieję, że 2 i 3 już nie są tak kur...trudne, bo nigdy w obie części nie grałem.Są łatwiejsze od jedynki. Przynajmniej dla mnie.
Projekt takiego poziomu jak Jaws of Darkness robi niesamowite wrażenie, nawet 20 lat później.Zdobyłeś tam wszystkie skrzynki?
Ja napisałem, że przeszedłem, a nie wymaksowałem. Aż tak szalony nie jestem. :DProjekt takiego poziomu jak Jaws of Darkness robi niesamowite wrażenie, nawet 20 lat później.Zdobyłeś tam wszystkie skrzynki?
U mnie wczoraj wpadły wszystkie kolorowe gemy, dzisiaj uzupełniam białe i będę się zabierał za relitky.
Np. w jednym nie zdobyłem 65 skrzynek, chociaż nie mam pojęcia, gdzie mogła być, ponad połowa z nich.Albo bonus, albo gemy, które otworzą nowe przejścia.
Ja w tej grze miałem 3 zwiechy. Właśnie ta forteca, road to nowhere i mój faworyt, czyli high road. Reszta była - w porównaniu z tymi 3 poziomami stosunkowo prosta. Szczególnie walki z bossami.Np. w jednym nie zdobyłem 65 skrzynek, chociaż nie mam pojęcia, gdzie mogła być, ponad połowa z nich.Albo bonus, albo gemy, które otworzą nowe przejścia.
Na necie widzę ludzie płaczą nad trudnością jedynki. Nie mogą się przebić przez Native Fortress. Nie wiem, dla mnie ten level nie jest trudny :P
Nie dziwię się, że gracze wymiękają, bo jak pisałem kilka postów wcześniej, poziom trudności zabija współczesnych, i nie tylko, graczy.To też pięknie pokazuje, w którą stronę poszły gry i jak ludzie przyzwyczaili się do uproszczonego grania. Mając 7 lat opierdalali poziom bez zająknięcia, teraz mając 20 nie ogarniają. Wiadomo, to kwestia indywidualnego skilla, ale imo obecne gry są bardziej przystępne dla ogółu. Dlatego pięknie, że jedynka Crasha pozostała taka jak w oryginale. Dzięki temu wyzwanie wciąż jest spore z wymasterowania oraz oczywiście satysfakcja.
Nie dziwię się, że gracze wymiękają, bo jak pisałem kilka postów wcześniej, poziom trudności zabija współczesnych, i nie tylko, graczy.To też pięknie pokazuje, w którą stronę poszły gry i jak ludzie przyzwyczaili się do uproszczonego grania. Mając 7 lat opierdalali poziom bez zająknięcia, teraz mając 20 nie ogarniają. Wiadomo, to kwestia indywidualnego skilla, ale imo obecne gry są bardziej przystępne dla ogółu. Dlatego pięknie, że jedynka Crasha pozostała taka jak w oryginale. Dzięki temu wyzwanie wciąż jest spore z wymasterowania oraz oczywiście satysfakcja.
Chyba w Polygon gościowa dała remasterowi ocenę 6/10, bo takie trudne było A to od kuli ucieka się nie w tą stronę co trzeva, to skakanie zbyt skomplikowane bo trzeba z samej krawędzi skakać... tak się kształtuje branża niestety.
My threshold for dealing with trial-and-error platforming was apparently much higher back in the day and I found it much more difficult to adjust now.
That frustration is multiplied by old-school game structure. Many modern platformers give you options, and let you choose different paths according to your preference and skill level. With Crash, there are no other ways to move ahead or progress, no other levels you can play except the ones you’ve already finished.
Teraz 3 Crashe za 169139 zł w empiku brałem 8)
Jakoś Wam szybko ta gra idzie, ja tam pamiętam że w jednego Crasha to się kiedyś tygodniami grało żeby wymasterować, a tu widzę kilka dni i niektórzy już trylogię zmasterowaliJa na razie będę masterował jedynkę. A jak jeszcze pomyślę, że dwójka i trójka czekają to
Ja dałem 110 zł, ale w rozliczeniu zostawiłem The Order: 1886. Druga kopia i druga...zje... Mam pecha do tej gry, bo co nie kupię, co nie szukam, to każda ma rozwaloną okładkę. :( Będę polował na 3 sztukę. :D
Wcześniej myślałem, że przenieśli wszystko żywcem z pierwowzorów.
A tobie co? Głupi, czy z Pabianic? Nie wiem co cie tak boli ten Remaster, bo wyszedł im na prawdę wyborny.Boli, bo Activision a nie Sony, to akurat banalnie proste :)
==============
http://www.eurogamer.pl/articles/2017-07-03-sprzeda-gier-w-uk-crash-pokonal-horizon-zero-dawn
Sprzedaje się też nieźle. Jest szansa na CTR, nowego Crasha, albo na remake Spyro.
Trophy list do jedynki. Pojawia się wzmianka o DLC.Odszczekuję, bo nie banalna. Trza się napocić przy reliktach i zajmuje to trochę czasu. Została mi jeszcze połowa.
https://www.exophase.com/game/crash-bandicoot-psn/trophies/
Platyna banalna.
Flustracja typowe słowo u słabych ludzi aby przykryć swoją ułomność lub niemoc.Jak to jest, że taki nieograj ma większe klasyki niż my? Bynajmniej nie platyna, ale jednak?
kolega mu robił. 8)Flustracja typowe słowo u słabych ludzi aby przykryć swoją ułomność lub niemoc.Jak to jest, że taki nieograj ma większe klasyki niż my? Bynajmniej nie platyna, ale jednak?
(https://i.gyazo.com/207262021fde27f9f14e0611af25a657.png)
Wypowiedz się Leszek na ten temat.
Uzupełnię info, że Monkey Wrench robiliśmy na spółę (bo trophy składa się z dwóch części, ja robiłem jedną, on drugą), a Cruel Justice robiłem sam. Ogólnie z Zen Pinball są kosmiczne niektóre trophy, również przez to, że luck based mocno.kolega mu robił. 8)Flustracja typowe słowo u słabych ludzi aby przykryć swoją ułomność lub niemoc.Jak to jest, że taki nieograj ma większe klasyki niż my? Bynajmniej nie platyna, ale jednak?
(https://i.gyazo.com/207262021fde27f9f14e0611af25a657.png)
Wypowiedz się Leszek na ten temat.
Strzelałem :lol: :lol: :lol:To ten samo co z nim w PES grałeś. Zajarał się kiedyś też Zen Pinball i cisnął ten motoryzacyjny stół non-stop :)
Ja w przeciwieństwie do koleżeństwa z tematu nie maksuje trylogiiU mnie wpadła wczoraj platyna. Przyznam, że stanowiąca wyzwanie i satysfakcjonująca :) Ciekawi mnie DLC, może to chodzi o Stormy Ascent, level dostępny tylko poprzez gamesharka, który oficjalnie został usunięty z gry, ze względu na długość oraz brutalny poziom trudności:
Naughty Dog members explained their thoughts about this level being cut. Andy Gavin said, "Stormy Ascent was just cut because it was too long and too hard and we ran out of time. I wish we had put it in as some kind of easter egg, as it was an awesome level, one of my favorite in the game. Long, a bit brutal, but it looked great, and had a real rhythm to it." Jason Rubin said, "There was never anything sadder than dropping a level that close to completion. The work that went into making a level like that is incredible. To see it on the cutting room floor was always a tragedy."
[Silver Trophy (Stormy Ascent)]
Title: 'The Crown Jewel' (referring to the most elusive clear gem of them all)
Description: 'Seek and destroy.' (find and break all the boxes to get the gem)
Image: an elderly prisoner (appearing only in Slippery Climb and Stormy Ascent)
[Gold Trophy (Stormy Ascent)]
Title: 'An Ancient Antiquity' (another way to say 'relic')
Description: 'Do hard time.' (complete the hardest time trial in the trilogy (also a prison reference))
Image: a winded Crash (exhausted after completing the most difficult time trial!)
Być może Wolfenstein, aby zdążyć przed premierą dwójki.Polecam. Właśnie ograłem dodatek i jest bardzo spoko.
Być może Wolfenstein, aby zdążyć przed premierą dwójki.
No ja wlasnie zblizam sie do konca 2 i troche podzielam zdanie ryohazukiego. To nadal super gra ale juz nie tak fajna jak 1. I duzo od niej latwiejsza.Trójka jest z kolei jeszcze łatwiejsza od...dwójki. Natomiast jest dużo lepsza i bliżej jej poziomem do genialnej 1, niż 2.
Vicarious Visions ended by teasing that “news that you won’t want to miss” will be announced at their panel at San Diego Comic-Con this Thursday.
Ja trochę w dwójkę pograłem i jednak poziom trzyma. Plafprmowe elementy prostsze ale całościowo też potrafi dać w kośćJestem juz na 5 ostatnim pietrze i przy 1 jest bardzo prosta, w kosc nie dala ani razu. Nie wyobrazam sobie w jedynce podejsc do jakiegos etapu z 5 zyciami a tutaj kazdy praktycznie bez problemu robie.
Ja mogę wymienić tylko 4: Native Fortress, Sunset Vista i 2x Most. Reszta banał :pNo czyli dokladnie 4 razy wiecej bo w 2 problem mialem tylko z ostatnim etapem, wszystko sie zgadza. A to i tak nie problem tego kalibru co wyzej wymienione.
Powiesić za jaja tych debili co wymyślili triale, ależ mnie to wk...ia. Na chwilę obecną, mam wrażenie, że triale w 2 są tak samo poryte jak w jedynce, jak nie bardziej (a jestem dopiero na drugim piętrze) . Z czasami na złoto też dowalili, chyba w jedynce się tak nie irytowałem jak tutaj.
Panowie nie wiem czy było, ale na Store do ściągnięcia jest Stormy Ascent Level jako free DLC.OŁJE :)
Ale wiesz, że porównujesz gry które stawiają na realizm z grą która od początku do końca jest kreskówkowa?Tym bardziej gra powinna graficznie mieć przepych, 60 klatek, topowe AA, filtrowanie anizotropowe, ambient occusion, gods raye, teksturki z parralax mapping.