Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 591464 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #440 dnia: Maja 26, 2010, 13:09:03 pm »
a ja chce MLAA do wuja!

Pewnie będzie. MLAA staje się powoli standardem dla 1st party Sony  8)
A jest to jeszcze w czymś poza GoW3?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #441 dnia: Maja 26, 2010, 13:12:54 pm »
Jest potwierdzone w LBP2. Ponieważ jest efektywne, "tanie" w uzyskaniu (na grę 720p30 wystarczy jeden SPU z siedmiu) i odciąża GPU, a studia Sony dzielą się techami, raczej nie ominie ani Killzone 3 ani Uncharted 3 (i większości pozostałych tytułów Sony). Ciekawe tylko kiedy się zadomowi u zewnętrznych devsów.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #442 dnia: Maja 26, 2010, 14:08:28 pm »
Jest potwierdzone w LBP2. Ponieważ jest efektywne, "tanie" w uzyskaniu (na grę 720p30 wystarczy jeden SPU z siedmiu) i odciąża GPU, a studia Sony dzielą się techami, raczej nie ominie ani Killzone 3 ani Uncharted 3 (i większości pozostałych tytułów Sony). Ciekawe tylko kiedy się zadomowi u zewnętrznych devsów.

Pewnie Killzone 3 będzie, choć przyznam, że w Killzone 2, nie nie kuły mnie w oczy schodki i poszarpane krawędzie, a miałem okazje w pewnym salonie w warszawie zagrać na Projektorze w Full HD i ekranie o sam nawet nie wiem ilu calach (ale był to największy ekran jaki widziałem w życiu do zastosowań domowych... ) i nawet w takich warunkach w demki KZ 2 nie widziałem krawędzi, więc nie wiem, czy MLAA jest niezbędne w tym tytule... Pewnie to przez to zblurowanie, w cholerę rozmyć/motion blurów jest w Killzone 2 i to maskuje to trochę...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #443 dnia: Maja 26, 2010, 14:52:43 pm »
Faktycznie , ciężko jest sie dopatrzyć ząbków w KZ2. Ale jeśli MLAA odciąży RSX'a aby ten mógł zdziałać nieco więcej cudów graficznych , to jestem tylko za wprowadzeniem tej techniki.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #444 dnia: Maja 26, 2010, 15:35:11 pm »
Cytuj
i nawet w takich warunkach w demki KZ 2 nie widziałem krawędzi, więc nie wiem, czy MLAA jest niezbędne w tym tytule...
Killzone 2 mial malo aliasingu, bo uzywal bardzo dobrze QAA, ale QAA rozmywa obraz i tekstury, co przeszkadza, zwlaszcza w jasnych sceneriach i pozbawia kolorow i detali otoczenie. MLAA daje wyzsze AA niz QAA, a do tego odciaza 20-25% mocy GPU, raczej na pewno go zaimplementuja.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #445 dnia: Maja 26, 2010, 15:51:41 pm »
Cytuj
i nawet w takich warunkach w demki KZ 2 nie widziałem krawędzi, więc nie wiem, czy MLAA jest niezbędne w tym tytule...
Killzone 2 mial malo aliasingu, bo uzywal bardzo dobrze QAA, ale QAA rozmywa obraz i tekstury, co przeszkadza, zwlaszcza w jasnych sceneriach i pozbawia kolorow i detali otoczenie. MLAA daje wyzsze AA niz QAA, a do tego odciaza 20-25% mocy GPU, raczej na pewno go zaimplementuja.

Znalazłem jakąś prezentacje nt MLAA w necie(pierwszy link z google na haslo mlaa), i na screenach z tej prezentacji też widać lekkie wypranie z kolorów/kontrastu w porównaniu do braku aa.


http://www.playstationuniversity.com/killzone-3-properly-fing-nuts-3851/

Kz3 - properly f*ing nuts.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #446 dnia: Maja 26, 2010, 16:18:50 pm »
Cytuj
Znalazłem jakąś prezentacje nt MLAA w necie(pierwszy link z google na haslo mlaa), i na screenach z tej prezentacji też widać lekkie wypranie z kolorów/kontrastu w porównaniu do braku aa.
Nie, moze byc bardzo lekki blur na niektorych krawedziach, ale kolorow MLAA nie rusza.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #447 dnia: Maja 26, 2010, 17:41:01 pm »
Rozumiem, ale zobacz jak to tutaj wygląda:

http://www.google.pl/search?q=MLAA&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Pierwszy link pod kreską. Wyraźnie widać, że obraz po MLAA ma gorszą głębie kolorów.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #448 dnia: Maja 26, 2010, 18:58:45 pm »


GG już 2 lata temu planowało zmiany w AA - więc MLAA będzie na 100% użyte w K3...

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #449 dnia: Maja 26, 2010, 19:03:12 pm »
Ciekawe o ile gorzej gra będzie wgląda w tym 3D...
Przecież zastosowanie tej technologii oznacza, że każdą klatkę trzeba wyliczyć i wyświetlić dwa razy, więc po prostu nie ma bata, żeby to mogło wyglądać tak samo jak w normalnym trybie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #450 dnia: Maja 26, 2010, 20:05:19 pm »
Rozumiem, ale zobacz jak to tutaj wygląda:

http://www.google.pl/search?q=MLAA&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Pierwszy link pod kreską. Wyraźnie widać, że obraz po MLAA ma gorszą głębie kolorów.
Ja znam ten dokument i mowie, ze Ci sie zdaje ;] Poczytaj sobie co tam opisuja. W ogole fajnie, ze MLAA mozna tez do wielu innych rzeczy uzyc jak np do cienii ;]

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #451 dnia: Maja 26, 2010, 20:08:41 pm »
Ostatnio jakiś developer od Split/Second powiedział , ze nie użyli tej techniki , gdyż nie mają do niej zaufania , zostawia artefakty i wolą sprawdzone MSAA... :-?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #452 dnia: Maja 26, 2010, 20:18:41 pm »
Po God of War 3 najlepiej widać jakie artefakty zostawia i jaka jest słaba. :roll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #453 dnia: Maja 26, 2010, 20:34:45 pm »
Ostatnio jakiś developer od Split/Second powiedział , ze nie użyli tej techniki , gdyż nie mają do niej zaufania , zostawia artefakty i wolą sprawdzone MSAA... :-?

Cóż, o ile Split/Second mi się podoba, to nie traktowałbym tej gry jako wyznacznik "dokładności" grafiki :lol: Bo bywają tu i tam tak srogie uproszczenia, których nawet w starym już Burnout Paradise nie widziałem ;) ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #454 dnia: Maja 26, 2010, 20:37:37 pm »
Ostatnio jakiś developer od Split/Second powiedział , ze nie użyli tej techniki , gdyż nie mają do niej zaufania , zostawia artefakty i wolą sprawdzone MSAA... :-?
No uzyli MSAA, a zabkow w grze jest od cholery :P Dzisiaj ja nawet w Saturnie widzialem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #455 dnia: Maja 26, 2010, 20:40:09 pm »
Zdziwiło mnie to stwierdzenie mówiące , że MLAA jest metodą niepewną i zostawiającą jakieś artefakty bo nie pracuje na poziomie sub-pixel (cokolwiek to oznacza:P).
Widzieliśmy przecież GoWIII i trudno jest przyczepić się do aliasingu , bo go praktycznie nie widać.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #456 dnia: Maja 26, 2010, 20:45:12 pm »
Ciekawe o ile gorzej gra będzie wgląda w tym 3D...

Jakiś serwis opisywał, że KZ3 w 3D prezentuje się niesamowicie.

Wiadomość scalona: Maja 26, 2010, 21:16:00 pm
Killzone 3 – James Cameron collaborated
http://playstationinformer.wordpress.com/2010/05/26/killzone-3-james-cameron-collaborated/
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2010, 21:16:00 pm wysłana przez pokrytyśniegiem »

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #457 dnia: Maja 26, 2010, 22:00:04 pm »
Killzone 3 – James Cameron collaborated
http://playstationinformer.wordpress.com/2010/05/26/killzone-3-james-cameron-collaborated/

Cytuj
The inspiration taken from Guerrila Games ‘taken’ by James Cameron as well as 3D, concerns the “jungle” that will be present (according the official statement) in Killzone 3.
That could take inspiration from the planet Pandora’s Avatar

No masz BoBaN co chciałeś ;) ;) Jestem ciekaw co z tego wyjdzie :P Ciekawe czy będzie bonus level "As a Helghast Soldier Burn as many Navii as you can using flamethower" ... dobre do Coop'a by było :lol: :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #458 dnia: Maja 26, 2010, 22:01:25 pm »
Hell Yeah!!! :evil: :evil: :evil:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #459 dnia: Maja 26, 2010, 22:11:13 pm »
O matko  :o bedzie genialnie. Woda z fajowa fizyka, dzungla, snieg... mi wiecej nie potrzeba. Niech jeszcze DICE im zrobi multiplayera i mamy gre WSZECH CZASOW!  :oops:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #460 dnia: Maja 26, 2010, 22:28:15 pm »
O matko  :o bedzie genialnie. Woda z fajowa fizyka, dzungla, snieg... mi wiecej nie potrzeba. Niech jeszcze IW im zrobi multiplayera i mamy gre WSZECH CZASOW!  :oops:

Fixed. 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #461 dnia: Maja 26, 2010, 22:41:49 pm »
:lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #462 dnia: Maja 26, 2010, 23:00:34 pm »
No i z czego HAAA? Przypominam, że to gówniane MW2 od IW to ciągle najbardziej grywalny multi shooter w sieci. Najwięcej ludzi w to gra. Z dupy się to nie bierze. Ta gra ma największą i najbardziej rozwiniętą ligę w naszym kraju i za granicą. 28 klanów bierze udział w MW2 Polish Premiership. Tak, napiszę to jeszcze raz! IW powinno zrobić multi do KZ3. Wiadomo, że to niemożliwe ale GG chociaż powinno nieco przykładu wziąć z IW.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #463 dnia: Maja 26, 2010, 23:03:59 pm »
Killzone 3 – James Cameron collaborated
http://playstationinformer.wordpress.com/2010/05/26/killzone-3-james-cameron-collaborated/

Cytuj
The inspiration taken from Guerrila Games ‘taken’ by James Cameron as well as 3D, concerns the “jungle” that will be present (according the official statement) in Killzone 3.
That could take inspiration from the planet Pandora’s Avatar

No masz BoBaN co chciałeś ;) ;) Jestem ciekaw co z tego wyjdzie :P Ciekawe czy będzie bonus level "As a Helghast Soldier Burn as many Navii as you can using flamethower" ... dobre do Coop'a by było :lol: :lol:
Czyli po premierze Killzone 3 w dziale system wars poczytać też będzie można o filmach? Killzone3 vs Avatar  :grin:

Prawdę mówiąc zaczynam się trochę obawiać o oprawę tej gry.. Bo wychodzi na to, że chcą oni przebić wszystkie najlepsze i najmocniejsze graficznie strony różnych gier i silników w jednym killzonie... Dżungla z crysisa/uncharted2, śnieg U2, destrukcja otoczenia z BC2, multi z MW2/Halo3.. Jeszcze się okaże, że ten nowy system walki wręcz przebije brutalnością GOW3 :P
Guerilla Games  zawsze strasznie wysoko stawia sobie poprzeczkę.. Oby i teraz im się udało...


Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #464 dnia: Maja 26, 2010, 23:09:41 pm »
Oby IW nawet nie przyszlo na mysl zblizyc sie do siedziby GG  :evil:

A tak na serio to w KZ3 powinien zostac dodany podzial na squady (vide BF), wieksze mapy, pojazdy nie bylyby zlym pomyslem (znowu vide BF :P), balans postaci (shotgun w KZ2 to jakies nieporozumienie; usprawnilbym dzialanie medyka IMO czas oczekiwania na wskrzeszenie kolejnego gracza jest zbyt dlugi), wiecej broni, mozliwosc modyfikacji broni, jakas krotka niesmiertelnosc zaraz po zrespawnowaniu sie tez bylaby dobra opcja (goscie co stoja w miejscu respawnu z granatami w rekach WKURWIAJA) i jeszcze pewnie wiele wiele innych poprawek  :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #465 dnia: Maja 26, 2010, 23:12:04 pm »
A tak na serio to w KZ3 powinien zostac dodany podzial na squady (vide BF),
Squady w K2 były od dawna, więc na pewno to zostawią albo rozbudują.

usprawnilbym dzialanie medyka IMO czas oczekiwania na wskrzeszenie kolejnego gracza jest zbyt dlugi)
Obecny system jest bardzo dobry, w BC2 wkurzało mnie to, że non stop można było kogoś podnosić.

jakas krotka niesmiertelnosc zaraz po zrespawnowaniu sie tez bylaby dobra opcja (goscie co stoja w miejscu respawnu z granatami w rekach WKURWIAJA) i jeszcze pewnie wiele wiele innych poprawek  :)
Była, ale na prośbę Community została usunięta.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #466 dnia: Maja 26, 2010, 23:13:42 pm »
No i z czego HAAA? Przypominam, że to gówniane MW2 od IW to ciągle najbardziej grywalny multi shooter w sieci. Najwięcej ludzi w to gra. Z dupy się to nie bierze. Ta gra ma największą i najbardziej rozwiniętą ligę w naszym kraju i za granicą. 28 klanów bierze udział w MW2 Polish Premiership. Tak, napiszę to jeszcze raz! IW powinno zrobić multi do KZ3. Wiadomo, że to niemożliwe ale GG chociaż powinno nieco przykładu wziąć z IW.
No i co z tego, ze najwiecej osob w to gra? Multi w MW 2 to crap i tyle. To ze da sie w to grac nic nie zmienia, gra nie ma balansu i ma grywalny tylko jeden tryb druzynowo lol. Brak timera respawnow, autoaim, brak recoila, lagi oraz od cholery glupich killstreakow wcale nie pomaga w rozgrywce tylko ja psuje/debalansuje. W halo tez duzo ludzi gra, jak i w Simsy czy WoW'a albo Singstara ...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #467 dnia: Maja 26, 2010, 23:20:14 pm »
No i z czego HAAA? Przypominam, że to gówniane MW2 od IW to ciągle najbardziej grywalny multi shooter w sieci. Najwięcej ludzi w to gra. Z dupy się to nie bierze. Ta gra ma największą i najbardziej rozwiniętą ligę w naszym kraju i za granicą. 28 klanów bierze udział w MW2 Polish Premiership. Tak, napiszę to jeszcze raz! IW powinno zrobić multi do KZ3. Wiadomo, że to niemożliwe ale GG chociaż powinno nieco przykładu wziąć z IW.
No i co z tego, ze najwiecej osob w to gra? Multi w MW 2 to crap i tyle. To ze da sie w to grac nic nie zmienia, gra nie ma balansu i ma grywalny tylko jeden tryb druzynowo lol. Brak timera respawnow, autoaim, brak recoila, lagi oraz od cholery glupich killstreakow wcale nie pomaga w rozgrywce tylko ja psuje/debalansuje. W halo tez duzo ludzi gra, jak i w Simsy czy WoW'a albo Singstara ...

Jak Ty czasami pier**lisz bezsensu to aż trudno to czytać. Tak multi w MW2 to crap i dlatego gra w to w pizdu więcej ludzi niż w KZ2 i BC2 razem wzięte. Ochłoń KKRT.

PS. Co znaczy brak timera respawnów? Jak to brak recoila? Grałeś w to w ogóle?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #468 dnia: Maja 26, 2010, 23:25:22 pm »
to Ty pier.dolisz Boban bezsensu.

Co z tego,że dużo ludzi w to gra? gra tyle ludzi bo
a) Call of Duty to marka magnes
b) wiele ludzi ma sentyment do multi tej gry po tak wspaniałej części czwartej

Jeśli tak przyczepiłeś się tego,że jedynie liczba grających świadczy o jakości danego multiplayera to może też liczba sprzedanych kopii świadczy o jakości tej gry? W takim razie takie Halo i Gears of War musiało by miażdźyć "jakościowo" każdy ekskluzyw na ps3 o kilka długości a jak jest wie każdy....

ps. multi w U2 też jest zjebane? baa powinno być twoim tokiem rozumowania mega totalne niegrywalne bo średnio w ciągu dnia sądząc z licznika gra w to ok 5-6tyś ludzi na całym świecie
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2010, 23:27:27 pm wysłana przez punisher85 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #469 dnia: Maja 26, 2010, 23:28:59 pm »
to Ty pier.dolisz Boban bezsensu.

Co z tego,że dużo ludzi w to gra? gra tyle ludzi bo
a) Call of Duty to marka magnes
b) wiele ludzi ma sentyment do multi tej gry po tak wspaniałej części czwartej

Jeśli tak przyczepiłeś się tego,że jedynie liczba grających świadczy o jakości danego multiplayera to może też liczba sprzedanych kopii świadczy o jakości tej gry? W takim razie takie Halo i Gears of War musiało by miażdźyć "jakościowo" każdy ekskluzyw na ps3 o kilka długości a jak jest wie każdy....

Co za stek bzdur. Ludzie grają masowo w MW2 z sentymentu? Panowie bez jaj. Owszem może i kupili na hype po wspaniałym MW ale pisanie, że ciągle grają w mutli bo mają sentyment do marki CoD to bullshit. Gdyby multi okazało się słabe to szybko by się znudziło i ludzie przestali by w to grać. Jest inaczej. Cała masa graczy non stop grywa w MW2 po sieci.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #470 dnia: Maja 26, 2010, 23:29:53 pm »
ps. multi w U2 też jest zjebane? baa powinno być twoim tokiem rozumowania mega totalne niegrywalne bo średnio w ciągu dnia sądząc z licznika gra w to ok 5-6tyś ludzi na całym świecie
Ja widziałem 50 tysięcy parę dni temu. :P

Wiadomość scalona: Maja 26, 2010, 23:30:38 pm
Gdyby multi okazało się słabe to szybko by się znudziło i ludzie przestali by w to grać. Jest inaczej. Cała masa graczy non stop grywa w MW2 po sieci.
IMO grają, bo nie trzeba dużego wysiłku aby kogoś zabić.
No i jeszcze killstreaki. :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #471 dnia: Maja 26, 2010, 23:34:22 pm »
IMO grają, bo nie trzeba dużego wysiłku aby kogoś zabić.

Miałem iść spać, ale poczekam jeszcze trochę bo argumenty zaczynają się pojawiać coraz ciekawsze.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #472 dnia: Maja 26, 2010, 23:34:58 pm »
Cytuj
Gdyby multi okazało się słabe to szybko by się znudziło i ludzie przestali by w to grać
Ja to muszę być chyba jakiś wyjątkowy, bo mi multi w MW bardzo się podobało...w  MW2 już nie za bardzo. Zaczynając od mapek, przez perki, na killstreak'ach i kamperach (choć właściwie przestałem grać zanim stali się plagą) kończąc.
Cytuj
Cała masa graczy non stop grywa w MW2 po sieci.
A dlaczego? Bo praktycznie nie mają innego wyboru, Killzone 2 zbyt dziwny w sterowaniu, Battlefield...zbyt dziwny bo trzeba grać drużynowo, olać ratio, no i też postać jest "cięższa" niż w MW2.
Jeśli miałbym pojechać lekko po bandzie to MW to coś pomiędzy Quake'iem czy Unreal Turnament'em a właśnie BC2/Killzone 2. Nie skacze się po całej mapce jak głupi, ale obracać się szybciej i pakować śrutem niekiedy jak z blastera owszem + killstreaki...brakuje tylko głosu mówiącego: headshot, 7 killstreak itp.


punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #473 dnia: Maja 26, 2010, 23:35:27 pm »
Sprostuje,że MW2 ma dobre multi i nie uważam je za słabe. Po prostu jest stokroć gorsze niż multi z CoD4 i tyle ludzi w to gra z podanych przeze mnie powodów + to co napisał Snake.

Mnie tylko irytują brednie że liczba grających = jakość multi i danego tytułu. Bo tak wcale nie jest. Multi w U2 jest dobre a nikt nie gra w niego, multi w K2 jest dobre a obecnie już mało kto w niego gra.

I takim tokiem rozumowanie opierając się tylko na sprzedaży i liczbie grających najwspanialszymi grami mającymi najwspanialsze multi powinny być Halo i Gyrosy a wszyscy wiemy,że tak wcale nie ma.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #474 dnia: Maja 26, 2010, 23:36:19 pm »
Za Hitelerem szło miliony ludzi.
Z dupy to się nie wzięło :D

Na PC najwięcej ludzi gra w CSa i to w dodatku tego starego 1.6, ale czy to najlepszy multi dostępne na PC?  Nie powiedziałbym. Jedyne w swoim rodzaju, najlepsze w swoim stylu, owszem, ale najlepsze ze wszystkiego? neeeeee...

MW2 jest mega przystępny i urozmaicony, osadzony w bardzo łatwo przyswajalnym i popularnym świecie. To taki Apple wśród onlineowych FPS, ale czy to oznacza, że to najlepszy dostępny na rynku towar?

Ja dla przykładu zdecydowanie bardziej wolę rozwiązania zastosowane w KZ2, gdyby tak tylko odrobinę "lżejszy" klimat był...
Niemniej bardzo przyjemnie grało mi się w MW2 :) Nie mogę tej grze odmówić uroku. Wolę jednak bardziej... no nie wiem... po prostu bardziej wyzywające rzeczy, a KZ2 do takich należy. Jest mniej przystępny od MW2 i to jest wg mnie zaleta.

Zdecydowanie łatwiej się gra w zwykłego billarda w porównaniu do snookera, dlatego też jest bardziej popularny, ale snooker to jednak inna klasa... dla mnie lepsza :P Zdecydowanie przyjemniej mi się w niego gra :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #475 dnia: Maja 26, 2010, 23:36:32 pm »
Pierdolicie, aż miło. Trzymać się tematu, albo spadówa do Wora.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #476 dnia: Maja 27, 2010, 01:03:04 am »
Dżungla inspirowana Pandorą z Avatara? Osz Dzizus Krajst... Hell Yeah! Bigger, Better, and more Badass panowie. :D

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #477 dnia: Maja 27, 2010, 01:08:48 am »
Cytuj
Jak Ty czasami pier**lisz bezsensu to aż trudno to czytać. Tak multi w MW2 to crap i dlatego gra w to w pizdu więcej ludzi niż w KZ2 i BC2 razem wzięte. Ochłoń KKRT.

PS. Co znaczy brak timera respawnów? Jak to brak recoila? Grałeś w to w ogóle?
Tak gralem we wszystkie wymienione gry, a Ty grales w COD 4 na Promode? Zagraj i potem powiedz czy MW 2 jest lepszy.
Poza tym gra nie ma recoila, to jest fakt, nie ma timera respawnow tez fakt [nie wiem czy we wszystkich trybach, nie pamietam]. Poza tym sam przyznajesz, ze jedyny tryb w ktorych grasz to S&D. No tak, na 15 trybow w najlepszej grze multiplayer jest jeden grywalny tryb rotfl. Poza tym nie porownuj ilosci osob, ktore graja w dany tytul do jakosci. Moge sie zalozyc, ze jakby na PC byla tylko jedna sluszna gra FPS to by miala wiecej ludzi grajacych online niz MW 2 i Halo razem wziete. Po prostu sa rozne gry, dla roznych ludzi [a na PC jest ich wiecej i sa wspierane przez community przez lata].
COD'y to totalny arcade teraz, mozna ja porownywac do quake'a pod wzgledem szybkosci [na pewno nie jest to co COD 1/Moh:AA] i ma swoj target, ale wiele gier, ktore uderzaja w inny target w tym Killzone, czy nawet Battlefield. I nawet jak brac pod uwage arcade to jest wiele innych, lepszych gier od MW 2.

Poza tym wiele osob w MW 2 gra ze wzgledu na achievementy, challenge oraz expienie, oraz przez maksymalna przystepnosc, klimat i brak skilla - w tej grze nie trzeba nawet celowac w czesci ciala, wystarczy nacelowac gdziekolwiek na przeciwniku i wystrzelic serie by ktos zginal.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #478 dnia: Maja 27, 2010, 08:38:16 am »
Killzone 3 "Every new level has its own distinct feel."
http://n4g.com/news/529850/killzone-3-every-new-level-has-its-own-distinct-feel/com

Cytuj
“We had plenty of variety in Killzone 2 but much of it was introduced in the second half of the game. This time around, right from the start every new level has its own distinct feel.”

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #479 dnia: Maja 27, 2010, 08:56:55 am »
No i z czego HAAA? Przypominam, że to gówniane MW2 od IW to ciągle najbardziej grywalny multi shooter w sieci. Najwięcej ludzi w to gra. Z dupy się to nie bierze. Ta gra ma największą i najbardziej rozwiniętą ligę w naszym kraju i za granicą. 28 klanów bierze udział w MW2 Polish Premiership. Tak, napiszę to jeszcze raz! IW powinno zrobić multi do KZ3. Wiadomo, że to niemożliwe ale GG chociaż powinno nieco przykładu wziąć z IW.

Jedyne co Panowie z GG powinni przenieść z MW2 to system leveli, odznak i innych dupereli, które faktycznie w produkcji IW motywują do dalszej gry.
Nie zmienia to faktu, że większość trybów jest NIEGRYWALNA na publicznych serwerach - najmniej upośledzony jest S&D, ale i tak nie jest najlepiej.
Z drugiej strony w K2 mieliśmy genialny system 7 mieszających się w locie trybów oraz dobrze zbalansowaną rozgrywkę(z małymi wyjątkami - ale społeczność sama dostrzegła przegięcie Assaulta i na większości publicznych serwerów był on banowany - rzecz nie do pomyślenia w MW2, gdzie wszystkie gówna typu Akimbo, termale, HBS-y i noob-tuby używane są nagminie).
Do tego wszystkiego dochodzą lagi, zwalony matchmaking oraz migracja hosta, która działa jak chce.
Dodajmy do tego arogancje developera objawiającą się w forsowaniu własnych pomysłów, odrzucanych przez społeczność graczy, brak beta-testów, nagminne glitche oraz patche, które przez pół roku dalej nie poprawiły ewidentnych wad.

Z całym szacunkiem BoBaN - ale nie uważam, by GG powinni brać przykład z takiego partactwa jakie IW popełniło w drugiej części. Zwłaszcza, że pierwsza część była znacznie lepiej zrobiona. Liga MW2 to osobny temat - tam większość debilizmów została zbanowana, ale z punktu widzenia przeciętnego gracza MW2 to największa porażka multi z jaką miałem do czynienia.
Co do ilości ludzi jakie w nią grają - zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądała jak wyjdzie nowy MoH i Black Ops. Do tej pory wyszedł tylko specyficzny Battlefield(które i tak swoje zrobił) oraz jeszcze bardziej specyficzny MAG.