Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 591406 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1040 dnia: Września 16, 2010, 21:51:22 pm »
Kiedy ta beta multi?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1041 dnia: Września 17, 2010, 07:44:43 am »
Wie ktoś może czy na TGS pokażą dłuższą wersję trailera multi? Bo zdaje się, że wspominali o tym, że pojawi się "szybciej niż myślimy"..
Według producenta to koniec informacji na ten rok.

Kiedy ta beta multi?
Najwcześniej listopad/grudzień według mnie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1042 dnia: Września 17, 2010, 07:49:24 am »
Zamknięta beta K3 trwa od kilku miesięcy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1044 dnia: Września 18, 2010, 14:08:54 pm »
Nice ;] to sa direct-feedy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1045 dnia: Września 18, 2010, 14:10:31 pm »
Killzone 2.5 :).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1046 dnia: Września 18, 2010, 14:36:12 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1047 dnia: Września 18, 2010, 15:01:30 pm »
Zobaczcie jak w 1:36 fajnie snieg wpada do pomieszczenia, fajny detal ;]

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1048 dnia: Września 18, 2010, 16:09:53 pm »
Fajnie teraz kurz z helgastów leci jak do nich strzelamy :D czy co to tam jest...)

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1049 dnia: Września 18, 2010, 16:42:54 pm »
0:44 widzę ducha księcia ;P

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1050 dnia: Września 18, 2010, 16:46:19 pm »
To jest ze singla?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1051 dnia: Września 18, 2010, 20:50:39 pm »
Gameplay z WASP

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1052 dnia: Września 18, 2010, 21:13:49 pm »

1:29 jak się zawiesił na barierce  :o

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1053 dnia: Września 23, 2010, 21:46:27 pm »
Ciekawostka:


To nowa broń jaką znaleźli fani z killzone.com w jednym z filmików. Nie byłoby w tym nic specjalnie ekscytującego gdyby nie fakt, że tą bronią posługiwała się Luger w pierwszym killzone  :)

 
A więc jest szansa, że ta postać pojawi się w trzeciej części.

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1054 dnia: Września 23, 2010, 21:52:52 pm »
Ciekawostka:


 


Ta grafika to fake IMO. Wydaje mi się, że robiona tym programem - http://pimpmygun.doctornoob.com/app.php

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1055 dnia: Września 23, 2010, 21:57:19 pm »
Ona ma chyba tylko obrazować broń Luger, która była świetna, tak na marginesie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1056 dnia: Września 23, 2010, 22:01:26 pm »
Jeden kij czy ten obrazek to fake. To ze screenshota to broń Luger :P.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1057 dnia: Września 23, 2010, 22:32:39 pm »
Ja nawet nie pamiętam co to tam była za broń :lol:


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1058 dnia: Września 23, 2010, 22:33:55 pm »
Karabinek z tłumikiem. Z tego co pamiętam to Luger działała z ukrycia :P.

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1059 dnia: Września 23, 2010, 22:37:05 pm »
Karabinek z tłumikiem. Z tego co pamiętam to Luger działała z ukrycia :P.

Jak już to pistolet maszynowy. :troll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1060 dnia: Września 23, 2010, 22:39:02 pm »
 :oops:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1061 dnia: Września 23, 2010, 23:50:06 pm »
 :lol: :lol: :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1062 dnia: Września 24, 2010, 06:20:49 am »
Nowy wygląd strony killzone.com:
http://www.killzone.com/kz3/en_GB/blog.html

Cytuj
With the release of Killzone 3 slowly nearing, we felt it was important to integrate news functionality directly into the Hub, instead of relying on the older (Killzone 2-centric) website. As for the forums… Well, let's face it, the forums were long overdue for an upgrade. :)

And that’s just the start of our plans for this website! We have a lot of exciting new features in store for you, which we'll be rolling out in the run-up to the Killzone 3 launch in February 2011. But if you’re a die-hard Killzone 2 fan and want to access the old site, don’t worry - you can always click on the 'Enter Killzone 2 site' link in the Hub's footer.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1063 dnia: Września 26, 2010, 17:44:18 pm »
12 minut z multi. (Chyba nikt tutaj nie umieszczał tego filmiku).
Tym razem nie ma jetpacków, no i widać jak ładny graficznie jest ten level.

4:53- przez sekundę widać latającego bota, który będzie towarzyszył medykom.
6:42- brutal melee
10:48- brutal melee  :D


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1064 dnia: Września 27, 2010, 07:52:12 am »
Był już. :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1065 dnia: Września 27, 2010, 10:52:42 am »
No to trudno. Oglądać jeszcze raz, bo jest niezły  :P
Ale tego chyba nie było.. Koncept nowego helghasta
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1066 dnia: Października 02, 2010, 15:57:03 pm »
Nie wiem, czy to dobre miejsca by o tym wspomnieć, jednak lepsze nie przyszło mi do głowy :P

Kwestia dotyczy słynnego "potężnego" input laga w KZ2.
Ja gram i grałem sobie na swoim 32'' LG za 1,5 tyś zł, i w istocie do końca nie rozumiałem o czym ludzie piszą narzekając na jakieś potężne opóźnienia, a gify czy filmy z YT ukazujące tego laga w ogóle nie pokrywały się z moimi doświadczeniami. Pomijam już te wszystkie zwolnione filmiki, co dają skrzywiony obraz rzeczywistych odczuć.
Nic, olałem sprawę. Mnie się dobrze grało, więc miałem to gdzieś w istocie.

Wczoraj byłem na imprezie "growej" i między innymi graliśmy sobie na 2 TV w KZ2. Jeden TV to był mój LG, a drugi to 47'' Samsung za jakąś tam konkretną kwotę.
Tego, co doświadczyłem na Samsungi mnie dość... "zszokowało". Różnica w czasie reakcji TV na to co robiłem na padzie była tak potężna, że nagle zrozumiałem skąd te wszystkie oburzenia i narzekania na KZ2. Może nie było to aż tak skandaliczne doświadczenie jak to co niektórzy opisują, i na pewno da radę się do tego przyzwyczaić, bo kolega dobrze gra w KZ2, ale lag był niezaprzeczalnie i nieporównywalnie większy w stosunku do mojego TV. Różnica jest tak duża, że na moim LG praktycznie nie można było mówić o jakimś input lagu.
Jeden z kolegów, który był na tej imprezie też ma Samsunga w domu, z "wyższej" półki, i potwierdził, że na jego TV doświadcza ten sam problem. Odkrył to już wcześniej, bo w domu posiada jeszcze 32'' Toshibę.

Także, może i w KZ2 jest nienormalnie duży input lag, ale nieodpowiedni telewizor może się tutaj naprawdę w nieprzyjemnie istotny sposób przyczynić do tego problemu...
Było to dość rozczarowujące odkrycie. Bo nagle się okazuje, że by kupić dobry TV LCD pod konsole, trzeba wziąć pod uwagę kolejny parametr, który raczej przez producenta podawany nie jest.
Na pewno wiem tyle, że Samsunga nie kupię...

Między innymi może to być też ważna informacja dla nabywających MOVE.
Może to być też przyczyną różnych doświadczeń recenzentów i osób testujących tę czy ową grę lub sprzęt.

Wiem, że problem sam w sobie jest znany, że TV może istotnie zwiększyć laga na obrazie, ale piszę o tym ponieważ zszokowało mnie jak duża ta różnica może być.
Mowa tu o naprawdę dwóch zupełnie różnych doświadczeniach.
« Ostatnia zmiana: Października 02, 2010, 21:00:15 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1067 dnia: Października 02, 2010, 21:21:25 pm »
Wywiad z Eurogamer Expo:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-02-eurogamer-expo-sessions-guerrilla-games-on-killzone-3-interview

Parę cytatów:

Cytuj
Eurogamer: During your developer session you identified three complaints about Killzone 2: variety, controller lag and story. How will Killzone 3 be more varied?

Steven Ter Heide: Variety is difficult to explain. What people commented on most in terms of variety was the environments themselves. They said for the first half of the game you're stuck in these urban environments. It felt like a corridor shooter. It didn't feel open or varied.
The end of the game had more variety, where you're also in a desert and a spaceship. But the majority of people didn't get that far. They only got the initial bit.

Cytuj
Eurogamer: They stopped playing the game?

Steven Ter Heide: Yeah. Funnily enough, not a lot of people complete the game. That's something you see for a lot of games. We track a lot of that data. With the Trophies and the telemetry we gather from the servers, we can see where people are dying a lot, where they're tailing off and which points don't work as well.
We use that to counterbalance what people write on the forums. If they say, yeah, that's the best thing ever, or it took me a long time to complete that, we can look at the average completion times. We can balance that out. There is a lot of vocal fanbase out there, who shout about a lot of things. But you have to objectively look at it as much as possible and see what is true.
So, for us, variety was about introducing more variety in the environments. We'll take you across the planet this time, from alien jungles to the icy plains you've just seen, into space, to nuclear wastelands, to the nuclear aftermath of the city.
But at the same time the variety in the stuff you do from minute to minute was important. First and foremost it's a game where your only interaction with the world is through a gun. So we want to make sure that there are different things you get to do and there are different ways you get to play it as well.

Cytuj
Eurogamer: It literally is eye-popping 3D. You also mentioned you've eradicated controller lag. With Killzone 2, did people make more of it than was necessary, or was it a fair criticism?

Steven Ter Heide: The controller lag was an issue. It should not have been there. We'd been developing that game for a long time. We spent about three and a half years on it. At some point you get blind to certain things because you get used to it. You get used to the button configuration being a certain way. You get used to how things respond.
We didn't get enough objective data to get those kind of bugs out. They are bugs and they should not have been there. If you press a button stuff should happen on screen. It's as simple as that.

Cytuj
Eurogamer: You mentioned the story as well. How will it be improved for Killzone 3?

Steven Ter Heide: We're doing a number of different things. What is the story to certain people? For certain people it's the stuff you do and your objectives, that they make sense and you have context on why you're doing certain things. That's fairly simple to do. That's not the overarching story. That's more understanding why you're there and what it is you need to do, and your body's giving relevant feedback on the stuff you're doing. That's something we needed to address.

Cytuj
Eurogamer: What about the plot? Some people criticised the storytelling in Killzone 2.

Steven Ter Heide: A lot of people commented on the Helghast culture, and they want to know what their planet is like and what their life is like. So we're focusing in Killzone 3 more on the Helghast side of things. There will be cut-scenes from the Helghast perspective. We'll show you what's happening in the world, why things are happening and what their plans are. You get more insight into what makes these enemies tick. That's important.
And as the dressing for the whole thing, we've taken cues from, we think, a couple of guys who did a good job with storytelling: the guys from Naughty Dog with Uncharted 2. We said, why did people pick up on that? What makes that storytelling so good? They don't take themselves too seriously. You're allowed to have fun.

Cytuj
Eurogamer: Killzone 2 was a very serious game.

Steven Ter Heide: It was a very serious game. We took ourselves too seriously at times. With Killzone 3, it's not going to be a comedy. It's not going to be Uncharted light-hearted. But we will take the edge off. It won't be as serious as it was last time. It will feel lighter than before.

Cytuj
Eurogamer: You've said 'who knows?' when asked about campaign co-op. How big a job is it to make Killzone 3's campaign co-op?

Steven Ter Heide: Co-op is a lot of work. It is. If you have two guys running around in the world the AI has to respond to that and the world has to respond to that. That is work. Initially everything is focused on one guy. All of a sudden there are two standing next to each other. Who do you focus on? Where does the fire come from? How does the gameplay change? You have to invent new systems for, what if one player jumps ahead? Or the other one is stuck? Or you can't get to each other? Doors close behind you. Doors open up in front of you. It's simple things initially you don't think about but it's a heck of a lot of work to get that going.

Cytuj
Eurogamer: You've confirmed a public beta. What do you hope to learn from it?

Steven Ter Heide: We play the game extensively ourselves, but that's feedback from a hundred very hardcore guys. For multiplayer you need thousands. You need to get a good solid grasp of the player base out there. You need to make sure we get objective feedback.

A lot of times, as soon as the game goes live, you'll see things we haven't encountered before, not even in a public beta, simply because the player numbers are higher and people get more inventive over time. They'll find new camping spots, new ways to break the game, and we'll have to fix that. That's how it goes.

Cytuj
Eurogamer: When will the public beta launch?

Steven Ter Heide: We'll announce details very soon.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1068 dnia: Października 04, 2010, 09:17:03 am »
Demonstracja gry na Move:



6:27. :D

Wiadomość scalona: Października 04, 2010, 10:17:46 am
Cytuj
Jay "The Captain" Barbosa talks with Guerrilla Games' Mike Grim about the changes and improvements we can expect in both the single player and multiplayer portions of Killzone 3.



Q&A:

« Ostatnia zmiana: Października 04, 2010, 10:17:46 am wysłana przez Snake_Plissken »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1069 dnia: Października 04, 2010, 14:09:53 pm »
No w końcu zbijają się szkiełka w goglach helghastów..
Wyładniał trochę ten nasz killzone  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1070 dnia: Października 07, 2010, 19:31:52 pm »
Killzone 3 Beta Starts on October 25th: Here’s Your Chance to Get In!
http://blog.us.playstation.com/2010/10/07/killzone-3-beta-starts-on-october-25th-here%E2%80%99s-your-chance-to-get-in/

Cytuj
Yes, the Killzone 3 Public Beta Trial really is coming! Just like its predecessor, the multiplayer mode for Killzone 3  will be put through rigorous testing at the hands of the toughest, most demanding critics in existence: you, the fans. The Trial starts on October 25th and access is limited, so please read the following instructions carefully if you want to know how to secure a spot in the Public Beta:

    * Be(come) a Plus subscriber
    * With the exception of a handful of key media partners and selected PAX feedback participants, access to the Killzone 3 Public Beta Trial is limited to PlayStation Plus subscribers. If you’re not enjoying the many benefits of Plus membership yet, now’s the time to sign up!
    * Download the theme
    * On October 19th, an exclusive Killzone 3 XMB Theme will appear in the Plus section of the PlayStation Store. The first 10,000 Plus subscribers to download this theme (5,000 SCEA Plus subscribers and 5,000 SCEE Plus subscribers) will receive access to the Public Beta Trial.
    * Check your email
    * After you’ve downloaded the Killzone 3 XMB Theme, you will receive an email on Oct. 25th containing the Public Beta Trial promotion code and further instructions through the address you registered as your PSN Sign-In ID. Make sure you’ve set your notification preferences to accept emails from SCE, or we won’t be able to contact you.

Those of you who make it into the Public Beta Trial are expected to provide honest gameplay feedback, report bugs and glitches, and help test our network code in real-world scenarios. In short, we’re counting on you to help us improve Killzone 3! In return you’ll get a good taste of the multiplayer mode, including its brand-new Operations game type, party system, and jetpack and exoskeleton vehicles.

And if that doesn’t convince you to take a shot at the Public Beta Trial, maybe this new trailer will: [trailer pod linkiem wyżej - przyp. Ryo]

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1071 dnia: Października 07, 2010, 19:37:09 pm »
Szkoda, ze juz pierwszego wymogu nie spelniam  :( Wiadomo cos czy bedzie mozliwosc popykania sobie movem?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1072 dnia: Października 07, 2010, 19:56:43 pm »
Szkoda, ze juz pierwszego wymogu nie spelniam  :(
Też niestety nie jestem pluszakiem. 19 października chyba PS Store nie wytrzyma naporu. Już widzę miny tych, którzy specjalnie wykupią PS Plus i niestety nie załapią się do pierwszych 5000...

Wiadomość scalona: [time]Październik 07, 2010, 19:58:09 pm[/time]
Wiadomo cos czy bedzie mozliwosc popykania sobie movem?
Na razie cisza, ale fajnie by było gdyby dali taką możliwość. Niech wszyscy ćwiczą sterowanie Move'em i się przyzwyczajają.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 19:58:18 pm wysłana przez Ryo »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1073 dnia: Października 07, 2010, 20:29:31 pm »
Ch*j im ostro w dupę za coś takiego!!! Ku*wy j*bane. :mad:

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1074 dnia: Października 07, 2010, 20:39:16 pm »
Ch*j im ostro w dupę za coś takiego!!! Ku*wy j*bane. :mad:


Dokładnie. Mimo, że mam plusa, to nie mam zamiaru koczować 19-tego przy konsoli.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1075 dnia: Października 07, 2010, 21:06:31 pm »
Szkoda, ze juz pierwszego wymogu nie spelniam  :( Wiadomo cos czy bedzie mozliwosc popykania sobie movem?
Nie będzie sterowania movem ani 3D w tej becie

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1076 dnia: Października 07, 2010, 21:13:13 pm »
Bete K2 miałem, ale widzę ze 3 przejdzie mi koło nosa, a szkoda
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 21:25:37 pm wysłana przez Tomasz »

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1077 dnia: Października 07, 2010, 21:43:52 pm »
Przesadzili z tymi wymaganiami. je**ć, wolę już poczekać na pełną wersję.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1078 dnia: Października 07, 2010, 21:47:18 pm »
Ja tam nie moge sie doczekac na pierwsze skriny z killzonowskiej dzungli  :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1079 dnia: Października 07, 2010, 21:59:14 pm »
Na razie cisza, ale fajnie by było gdyby dali taką możliwość. Niech wszyscy ćwiczą sterowanie Move'em i się przyzwyczajają.
Nie będzie mova ani 3D w becie, poczytajcie EU Blog

ups, nie zauważyłem posta Madmana
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 22:03:09 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »