Autor Wątek: Kinect  (Przeczytany 231568 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NerOx

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:13:37 pm »
Co do chlopca, nie chodzi tu o grywalnosc lub o pomysl tego bajeru, tylko o sama rewolucje i mysle ze to wlasnie o to chodzilo Peter'owi ^^, zeby pokazac ze to co widzimy w filmach jest juz mozliwe. :)
Jak tak to na CES z tym, E3 jest od gier.

Moze nie do konca mnie zrozumiales, to bedzie gra, ale chodzi mi o to ze procz bawic, bedzie miala jeszcze cos przekazac, pokazac i udowodnic, tak samo jak w muzyce czy filmach ^^.

Edit:
Co do daty premiery... widzielismy juz urzadzenie w akcji, czyli jest praktycznie gotowe... tak mi sie zdaje, strzelal bym, koncowka tego roku - poczatek nastepnego (z optymistycznego punktu widzenia ^^)
Co do ceny... z tego co zauwazylem, mysle ze wiekszosc zalezy od oprogramowania i systemu ktory bedzie przetwarzal dzwiek i wideo wiec mam nadzieje ze Natal bedzie sie wachal w cenie 200-300zl
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2009, 15:24:16 pm wysłana przez NerOx »


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:25:44 pm »
Pod względem technicznym, jeżeli wszystko faktycznie wygląda tak, jak na prezentacji, to kamerka jest zarąbistym pomysłem. Szkoda tylko, że pewnie skończy, niczym EyeToy czy też inne rewolucyjne dodatki do konsol. Nintendo ma tą przewagę, że Wiilot to podstawowy kontroler, którego twórcy gier muszą wykorzystać wydając gry na Wii. Tymczasem kamera 3D (oraz kontroler z czujnikami ruchu, który zapewne też zapowie Sony) to tylko dodatek do konsoli, na którego pewnie wyjdzie parę mini-gierek i rożnych programików i tyle.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

NerOx

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:32:07 pm »
Pod względem technicznym, jeżeli wszystko faktycznie wygląda tak, jak na prezentacji, to kamerka jest zarąbistym pomysłem. Szkoda tylko, że pewnie skończy, niczym EyeToy czy też inne rewolucyjne dodatki do konsol. Nintendo ma tą przewagę, że Wiilot to podstawowy kontroler, którego twórcy gier muszą wykorzystać wydając gry na Wii. Tymczasem kamera 3D (oraz kontroler z czujnikami ruchu, który zapewne też zapowie Sony) to tylko dodatek do konsoli, na którego pewnie wyjdzie parę mini-gierek i rożnych programików i tyle.

hmmm... Natal ma wspolpracowac ze wszystkimi grami jakie byly i beda na xbox'a... wiec to raczej nie jest cos w stylu eyetoy ^^


speiderman

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-12-2007
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:39:34 pm »
Co do chlopca, nie chodzi tu o grywalnosc lub o pomysl tego bajeru, tylko o sama rewolucje i mysle ze to wlasnie o to chodzilo Peter'owi ^^, zeby pokazac ze to co widzimy w filmach jest juz mozliwe. :)
Jak tak to na CES z tym, E3 jest od gier.

Moze nie do konca mnie zrozumiales, to bedzie gra, ale chodzi mi o to ze procz bawic, bedzie miala jeszcze cos przekazac, pokazac i udowodnic, tak samo jak w muzyce czy filmach ^^.

Albo pzostanie po prostu takim symulatorem. Ale i tak przebijałoby to wszystko, co do tej pory wymyślono. A wyobrażacie sobie takie coś w grach typu RPG? Maxis zapewne myśli już o koncepcji The Sims 4 ;).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2009, 15:41:41 pm wysłana przez speiderman »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:41:34 pm »
No właśnie wydawało mi się, że coś takiego słyszałem (chociaż mój mózg kazał mi to zrozumieć raczej jako: będzie kompatybilny z konsolami, które wyszły i wyjdą), ale jakoś nie wyobrażam sobie np. granie w SF4 na Natalu. Rozumiem podstawowe ciosy, ale jak zrobić Spinning Bird Kick czy Kikoken Chun-Li? Albo jak grać w np. jakąkolwiek strzelankę tpp?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

gidek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-09-2008
  • Wiadomości: 260
  • Reputacja: 7
  • Zielony gracz z niebieskim sercem :D
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:43:21 pm »
IGN testował już Burnouta w nowym sterowaniu i Ricochet  klik

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:48:31 pm »
Cytuj
Though I did miss the bit of resistance that a controller or steering wheel normally gives me, I was shocked to see how natural it felt to drive a car without actually being in one.

No właśnie, jak już dostaniesz prawdziwy samochód to wtedy zobaczysz jak to jest jeździć samochodem. :lol:

Zostanę przy swoim kontrolerze gdzie nie muszę ruszać się jak idiota i martwić że wyciągnę za daleko rękę i gra zrobi coś innego niż chcę.

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:51:10 pm »
Dla mnie cały ten projekt jest podup*ony
jak chcecie w to grać? słyszałem że kierowanie w burnout jest super..LOL...to teraz ok kierujecie rękami jak kierownicą..tyle że prawdziwa kierownica ma opór i masz na czym łapę położyć - tutaj? po 30 minut łapy ci odpadną od trzymania w powietrzu...

A co do dziecka! świetne dla pedofili
wyciągniesz WUJA a dziecko sie wypnie i zajęczy - CUDO!
M$ zrobił coś strasznego i mnie to przeraża..(choć w sumie ....na 1200% dialog z chłopcem był zmontowany i dziecko nie zrozumie za dużo - niemniej, pedo porno było by całkiem niezłe dla niektórych)


Ogólnie widzę, tak jak ktoś napisał wczesniej, że 3 przyciski na padzie w WII to za dużo...teraz można nic nie robić i gra się przejdzie.

Cały ten pokaz przypomina mi zebranie scientologów ...
Piotruś  M. mówi - JAKIE TO CUDOWNE..DZIDZIO WALI PIŁKĄ Z TV A TY JĄ ŁAPIESZ CHOĆ PIŁKI TAK NA PRAWDĘ NIE  MA!... Niech się kolo idzie leczyć!
jeszcze Toma Cruse'a tu brakuje jako twarz projektu.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2009, 15:54:11 pm wysłana przez Vasquez »

NerOx

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:53:02 pm »
No właśnie wydawało mi się, że coś takiego słyszałem (chociaż mój mózg kazał mi to zrozumieć raczej jako: będzie kompatybilny z konsolami, które wyszły i wyjdą), ale jakoś nie wyobrażam sobie np. granie w SF4 na Natalu. Rozumiem podstawowe ciosy, ale jak zrobić Spinning Bird Kick czy Kikoken Chun-Li? Albo jak grać w np. jakąkolwiek strzelankę tpp?

Jak pisalem wczesniej mozemy polaczyc sterowanie padem z natal'em czyli, sterujemy sobie padem i np. robimy jakas czynnosc gestami przed Natel'em, czy to uderzenie czy odkrecenie, wlaczenie czegos ^^.
Daje duzo mozliwosci i jest mozliwe do wykorzystania wszedzie.


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 02, 2009, 15:54:52 pm »
dla mnie też mega bajer. bez pada się nie obędzie, to wiadomo, ale jako dodatek to mi to pachnie naprawdę czymś zupełnie nowym.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:02:10 pm »
Ja pierd@#e, to zle ze staraja sie cos nowego wprowadzic? Przeciez nikt was nie zmusi do zakupu tej zabawki, nie podoba sie to nie, ale przestancie je*@# wszystko, tylko dla tego ze myslicie ze jestescie fajni. Ciekaw jestem jakie byly by komentarze gdyby to Sony wyskoczylo z taka zabawka, zaraz byly by jeki zachwytu ohy i ahy, jaki o przelom i wogole. Dla mnie to bardzo dobra wiadomosc i jesli nie pospiesza sie z tym i bardzo dobrze Natala dopracuja to naprawde gry moga nabrac zupelnie nowego wymiaru. Ludzie przestancie byc takimi ignorantami, co nie podoba sie wam nie znaczy ze nie podoba sie innym. Wszyscy pisza o tym Natalu jakby MS mial tym zgladzic ludzkosc lol. Troszeczke dystansu panowie i mniej napinki. Najwazniejsze jest to ze ludzie ktorzy to testowali pisza ze naprawde to dziala i sie podoba.

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:05:34 pm »
Ja pierd@#e, to zle ze staraja sie cos nowego wprowadzic? Przeciez nikt was nie zmusi do zakupu tej zabawki, nie podoba sie to nie, ale przestancie je*@# wszystko, tylko dla tego ze myslicie ze jestescie fajni. Ciekaw jestem jakie byly by komentarze gdyby to Sony wyskoczylo z taka zabawka, zaraz byly by jeki zachwytu ohy i ahy, jaki o przelom i wogole. Dla mnie to bardzo dobra wiadomosc i jesli nie pospiesza sie z tym i bardzo dobrze Natala dopracuja to naprawde gry moga nabrac zupelnie nowego wymiaru. Ludzie przestancie byc takimi ignorantami, co nie podoba sie wam nie znaczy ze nie podoba sie innym. Wszyscy pisza o tym Natalu jakby MS mial tym zgladzic ludzkosc lol. Troszeczke dystansu panowie i mniej napinki. Najwazniejsze jest to ze ludzie ktorzy to testowali pisza ze naprawde to dziala i sie podoba.
Ludzie wyrazaja swoje zdanie...A sa baaaaardzo podzielone...
Moim zdaniem to idzie w zla strone...Twoim zdaniem to JEST ZAJEBISTE...

Czekam na homebrew i symulator defloracji jakiejś 16i - wtedy moze kupie :]

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:07:08 pm »
Ja pierd@#e, to zle ze staraja sie cos nowego wprowadzic? Przeciez nikt was nie zmusi do zakupu tej zabawki, nie podoba sie to nie, ale przestancie je*@# wszystko, tylko dla tego ze myslicie ze jestescie fajni.

Co się tak spinasz. Ludzie po prostu wyrażają swoje zdanie. Każdy musi pisać że M$ jest cudowny a jak myśli inaczej to wcale się nie wypowiadać? Pleeeaaaseee!

NerOx

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:07:25 pm »
Ja pierd@#e, to zle ze staraja sie cos nowego wprowadzic? Przeciez nikt was nie zmusi do zakupu tej zabawki, nie podoba sie to nie, ale przestancie je*@# wszystko, tylko dla tego ze myslicie ze jestescie fajni. Ciekaw jestem jakie byly by komentarze gdyby to Sony wyskoczylo z taka zabawka, zaraz byly by jeki zachwytu ohy i ahy, jaki o przelom i wogole. Dla mnie to bardzo dobra wiadomosc i jesli nie pospiesza sie z tym i bardzo dobrze Natala dopracuja to naprawde gry moga nabrac zupelnie nowego wymiaru. Ludzie przestancie byc takimi ignorantami, co nie podoba sie wam nie znaczy ze nie podoba sie innym. Wszyscy pisza o tym Natalu jakby MS mial tym zgladzic ludzkosc lol. Troszeczke dystansu panowie i mniej napinki. Najwazniejsze jest to ze ludzie ktorzy to testowali pisza ze naprawde to dziala i sie podoba.

Dokladnie... ktos pisal wczesniej ze to nie bedzie to co prawdziwa kierownica...
1. Natal nie jest obwiazkowy
2. Na padzie tym bardziej nie jest to to co prawdziwa kierownica

Anyway... piszecie jak by ktos wam zabral pada i kazal na sile sterowac Natal'em...


_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:12:07 pm »
Ja pierd@#e, to zle ze staraja sie cos nowego wprowadzic? Przeciez nikt was nie zmusi do zakupu tej zabawki, nie podoba sie to nie, ale przestancie je*@# wszystko, tylko dla tego ze myslicie ze jestescie fajni.

Co się tak spinasz. Ludzie po prostu wyrażają swoje zdanie. Każdy musi pisać że M$ jest cudowny a jak myśli inaczej to wcale się nie wypowiadać? Pleeeaaaseee!

Ja sie nie napinam, tylko smieszy mnie, kiedy osoby nie zainteresowane tym urzadzaniem wyrazaja swoje zdanie, przeciez oczywiste jest jakie ono bedzie. To tak jak byspoprosil mnie o obejzenie filmu, ktorym nie jestem kompletnie zainteresowany, a potem chcial uslyszec moja opinie na jego temat, ktora byla by oczywista i moglbym ci ja podac nawet przed obejzeniem. Wlasnie to mnie smieszy, wyrazanie opini na temat czegos w czym mamy zerowe zainteresowanie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:15:29 pm »
To powinny rozbawiać Cię do granic posty Anonimowego, który na pewno nie jest zainteresowany grami na PS3 jak i samą konsolę a non stop się o tym wypowiada. Tak działa forum. Ja tu nic dziwnego nie widzę.

svonston

  • Gość
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:16:34 pm »
Ty też XO nie masz, a dużo się wypowiadasz na jego temat i na temat gier na ową konsolę. :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:17:38 pm »
Ty też XO nie masz, a dużo się wypowiadasz na jego temat i na temat gier na ową konsolę. :)

Dlatego też moje ostatnie zdanie brzmi:

Cytuj
Tak działa forum. Ja tu nic dziwnego nie widzę.

Svonku.


_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:20:33 pm »
Dzialalnosc charytatywna czy misja specjalna anonima wogole mnie nie interesuje, sam rowniez nie wypowiadam sie, nie najezdzam i nie neguje pomyslow Sony. Jesli cos mnie nie interesuje to sie nie wypowiadam i nawet nie czytam na ten temat, jesli cos mnie natomiast interesuje to staram sie wypowiadac obiektywnie.

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:22:05 pm »
Dzialalnosc charytatywna czy misja specjalna anonima wogole mnie nie interesuje, sam rowniez nie wypowiadam sie, nie najezdzam i nie neguje pomyslow Sony. Jesli cos mnie nie interesuje to sie nie wypowiadam i nawet nie czytam na ten temat, jesli cos mnie natomiast interesuje to staram sie wypowiadac obiektywnie.
No ale wlasnie na tym polega forum...Mówisz co ci sie podoba albo nie...
Szczegolnie ze NATALKA wywołuje skrajne emocje...i świat jest ogólnie podzielony...
A skąd to wiem? właśnie dzięki komentarzom pozytywnym i negatywnym! - jakby tu były same pozytywy to obraz byłby mało obiektywny prawda?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:23:50 pm »
ReD to tyle masz spokoju. Mnie naprawdę nie dziwi że ludzie wypowiadają się o różnych nowościach. M$ dał czadu i zaprezentowali nowe zabawki więc pojawiają się komentarze odnośnie tego co pokazali. Forum dyskusyjne rządzi się takimi prawami. Przynajmniej ja to tak widzę.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:32:11 pm »
Cytat: Vasquez
właśnie dzięki komentarzom pozytywnym i negatywnym! - jakby tu były same pozytywy to obraz byłby mało obiektywny prawda?

Ja doskonale wiem o czym mowicie i o co wam chodzi, rowniez zdaje sobie sprawe z tego ze tak dziala forum, tylko wy chyba nie rozumiecie mnie, gdzie jest sens i logika w pisaniu o rzeczy, ktora nas nie interesuje? Vasquez piszesz o komentarzach pozytywnych i negatywnych, jak myslisz jaki bedzie komentarz osoby nie zainteresowanej, wrecz zniecheconej do przedmiotu? jaka bedzie w tym wiarygodnosci i prawdziwosc? Naprawde bardzo chetnie chcialbym poczytac komentarze pozytywne i negatywne w tym temacie, ale jesli beda pochodzili od osob przedmiotem zainteresowanych a nie osob, ktore tylko wyrazaja swoja niechec.

Co innego jesli napiszesz ze kurde patent fajny i ogolnie, ale mnie to srednio odpowiada, przyzwyczajony jestem do pada itd niz jesli napiszesz, ale sciema , padaka i wogole gowno dla casuali. Jest roznica w wypowiedzi? Biorac pod uwage ze zadna z wpowiedzi nie jest pozytywna (no moze pierwsza troszeczke) to widac ze pierwsza wypowiedz napisal ktos kto po prostu wyraza swoje zdanie ale takze jest zainteresowany przedmiotem, druga osoba po prostu wpada narobic bigosu i jej e-ego rosnie.

Meioh

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 23-07-2007
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 0
  • GT: Ssakiczaki PL
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:36:47 pm »
Projekt Bomba :D będzie jakieś urozmaicenie całej zabawy z xb, prezentuję się bardzo ciekawie xD. Ciekawe co na rodzic Wii :D


''HARD CORE zakochany clown, on ma takie czułe serce, trampki Bahamy ma, deskorolki tylko brak''

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:39:39 pm »
Wszystko rozbijac się będzie o cenę i rzeczywistą funkcjonalność. Jeżeli Microsoft zaśpiewa sobie IMO do $100 za taką kamerkę i do niech dodadzą soft który zawierać będzie powiedzmy aerobik, zabawy z piłką, i inne popierdólki to mają szansę osiągnąć sukces na miarę wiifit. Ja jestem cholernie zainteresowany tą zabawką. Voice recognition, zabawa w dashboardzie ręką. Rozmowa ze znajomymi bez headseta... to musi zarządzić.

Moja mama jako wielki fan WiiFit również pewnie byłaby zachwycona, ale niestety nie oglądała konfy Microsoftu.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:48:19 pm »
Cytat: Vasquez
właśnie dzięki komentarzom pozytywnym i negatywnym! - jakby tu były same pozytywy to obraz byłby mało obiektywny prawda?
Co innego jesli napiszesz ze kurde patent fajny i ogolnie, ale mnie to srednio odpowiada, przyzwyczajony jestem do pada itd niz jesli napiszesz, ale sciema , padaka i wogole gowno dla casuali. Jest roznica w wypowiedzi? Biorac pod uwage ze zadna z wpowiedzi nie jest pozytywna (no moze pierwsza troszeczke) to widac ze pierwsza wypowiedz napisal ktos kto po prostu wyraza swoje zdanie ale takze jest zainteresowany przedmiotem, druga osoba po prostu wpada narobic bigosu i jej e-ego rosnie.
Ale taka jest prawda, że to akurat jest gówno dla casuali :lol:. Taka rola tego projektu, by przekonać do XO większe rzesze odbiorców. Chyba, że naprawdę myślisz, że kamerka będzie odgrywała jakąś większą rolę w ambitniejszych produkcjach? Jak na moje oko, w tej generacji już na pewno nie, za to doczekamy się na konsoli M$ odpowiedników Wii Sports, WiiFit itp. Jeżeli się na to napalasz faktycznie twoja sprawa, aczkolwiek moim zdaniem zaczyna się to, czego każdy z nas się w głębi obawia - zalew rynku przez masówki pod płaszczykiem polepszenia interaktywności między ralnym światem, a grami, bleble i Bóg wie co jeszcze.

Jak na mój gust, sam projekt został bardzo fajnie zaprezentowany, ale jego funkcjonalność znacząco przereklamowana. Aż tak dobrze to chodzić nie będzie na pewno jak na tych filmikach, aczkolwiek patent zachęcający w tym wszystkim jakiś jest. I co by nie mówić, być może sam nie byłbym skory do wyginania się przed telewizorem, to w parę osób, na imprezie czy coś, to może być naprawdę zabawne.

Milo ten chłopczyk to fajny prezent, dla noobów, konsola jur frend i w ogóle już nie będą musieli wychodzić z domu. Co nie znaczy, że jeżeli tak by to działało to nie byłbym pod wrażeniem :shock:. Fajne to, to - ale pewnie znudziłoby mi się w jakieś 15 - 30 min.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 02, 2009, 17:44:07 pm »
Oglądałem nieuważnie, czy też Microsoft nie podał daty premiery ani ceny tego ustrojstwa??

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 02, 2009, 17:45:10 pm »
Ani cena ani data wydania nie zostala ujawniona, powiedziano tylko ze Natal na pewno nie pojawi sie w tym roku.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2009, 17:50:13 pm wysłana przez _ReD_ »

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 02, 2009, 17:56:12 pm »
pewnie fall 2010

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 02, 2009, 18:29:10 pm »
http://www.youtube.com/xboxprojectnatal

http://www.xbox.com/en-US/live/projectnatal/

Cytuj
One who did get a sneak peek at Natal is Epic Games Design Director Cliff Bleszinski, the visionary behind "Gears of War."

"I had a chance to be hands-on with (Natal) a couple weeks ago," Bleszinski told CNET News, "and it was damned fun." But even Bleszinski said he hadn't gotten his hands on a SDK yet, and wasn't able to say anything about the development process.

Zrodlo:
http://news.cnet.com/8301-10797_3-10253892-235.html
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2009, 18:44:27 pm wysłana przez phenix »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 02, 2009, 19:45:55 pm »
Project Natal jest tym samym czym był eye toy parę lat temu, a czy ktoś narzekał kiedyś na eye toy'a? Ja swego czasu byłem nim mocno podjarany i chociaż nie wszystko działało jak powinno, to szło całkiem nieźle się przy nim bawić (szczególnie mile wspominam Kinetica). Jeśli PN będzie mocno ulepszonym eye toy'em (a na to się zapowiada), to ja jestem jak najbardziej za. PN jest grą dla casuali, ale czy to źle? Takie gry też muszą być, a na pewno jest to lepsze rozwiązanie niż kolejna gra pokroju simsów. Poza tym gier dla nie-casuali było na konferencji pod dostatkiem.

Teraz pytanie do krytyków: graliście w eye toy'a i też go krytykujecie?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 03, 2009, 00:27:02 am »
Ja osobiście miłośnikiem eye toya nie byłem, fajna popierdółka i tyle, z natal będzie pewnie tak samo, będą mini gry, będziemy skakać, poruszać się, malować, może grać w rtsy, ale to w symie tyle. Nie pograsz w fps bo jak będziesz strzelać, krzycząc fire :P ? Wielki respekt że kamerka ma tak wiele detali wykrywać, ale jakoś chyba nie bardzo będzie to wykorzystywane w normalnych grach. Co innego z wiilotem, czy z podróbką od sony, tam już mozna i do hardcorowych gier zrobić sterowanie ( RTS, fPS, w sumie wszystko jak w wii ), a ten nowy padzik od sony sprawdza się o niebo lepiej niż ten od wii, nawet poruszac się po pokoju mozna było. Dla mnie to i tak te wiiloty, gałki i kamerki są póki co zbędne, moze jak pogram to zmienie zdanie. Jakby połaczyc kamere od M$ i gałke od Sony dostalibyśmy świetne urządzenie ;)

A tak wracając do zapowiedzi tego natala, to tak troche zmartwiła mnie jego prezentacja jak ludzie siedzą i wykonują polecenia za pomoca głosu, pierwsze co, to film Wall-e się przypomina i jakże wesołe grubasy na statku. Mam nadzieje że wygód głosowych typu ( zagrzej wode, wstaw pierkarnik, wyłącz TV ) doczekam się 100 lat po smierci, przeraża mnie taka wizja, imo głupota ludzi do czego sami dążymy. Eye Pet, wirtualny przyjaciel, po co zwierzak jak wirtualne nie śmierdzi, nie zdechnie i nie je. Tak samo chłopiec do pogaduszek, o mamo :S.  Niby będą to mini gry, ale już widze jak to opęta świat :]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 03, 2009, 00:29:07 am wysłana przez Moldar »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 03, 2009, 01:06:48 am »
Ale nie jest tez wykluczone ze MS nie doda do tej kamerki jakiegos malego kontrolera, wszystko przed nami. Oba projekty zarowno Sony jak i MS zasluguja na uwage ale oba tez bardzo moga sie zmienic zanim ujrza swiatlo dzienne.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 03, 2009, 16:08:53 pm »
Projekt Natal "nie dość dokładny" dla Tony Hawka
Cytuj
Jak widać nie wszyscy wyrażają zachwyt nad nowym wynalazkiem Microsoftu. W wywiadzie dla MTV Multiplayer Tony Hawk stwierdził, że mimo usilnych prób grania w Ride za jego pomocą, okazał się on "nie dość dokładny". Nie ma się szczerze powiedziawszy co dziwić. Takie gry jak Tony Hawk:Ride wymagają szybkich ruchów, z czym kamera może nie nadążyć.

Szkoda tylko, że na swoim pokazie na konferencji MS również prezentował jazdę na desce. Wówczas wszystko śmigało. Jak się jednak okazuje rzeczywistość a prezentacje przygotowywane pod publiczkę to dwie różne kwestie, a koncern z Redmond nad swoim wynalazkiem będzie musiał jeszcze długo popracować.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,6683012,Projekt_Natal__nie_dosc_dokladny__dla_Tony_Hawka.html


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 03, 2009, 16:25:17 pm »
Po samej prezentacji z avatarem-paralitykiem było widać, że kamera doskonała jeszcze nie jest. Microsoft ma jednak jeszcze czas, by nad nią popracować.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

billabong

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 03-06-2008
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja: 0
  • Ten kto ma pieniądze, ten ma i władzę.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 03, 2009, 16:25:34 pm »
tak jak tu wielu wspominało, Natal nie jest czymś nowym. Eye Toy też oferował poruszanie się po menu za pomocą rąk czy czym się chciało. Do teraz pamiętam jak ze znajomymi graliśmy w łowienie ryb czy bieganie. Jeśli ktoś grał, ten wie.  Dodali do tego funkcje z EyeToy'a na PS3, czyli tzw. trójwymiarowa przestrzeń w kamerze, oraz mikrofon, bo system rozpoznawania mowy pewnie będzie software'owo w konsoli. Żadna innowacja.

Co do wirtualnego chłopczyka, czytałem recenzję z Eurogamer'a, że Milo odpowiada tylko na proste pytania, bądź wcale, robiąc tylko miny i ruszając głową. Dziennikarz zadał mu kilka prostych pytań. Niestety nie miał on okazji sprawdzić rozpoznawania przez chłopca obrazków jakie by narysował. Jakie jest moje zdanie na ten temat? Ciekawa koncepcja, ale większego zastosowania w grach nie widzę - ot taka popierdółka.



Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 03, 2009, 16:49:01 pm »
@A-n

Ach... Tony... czy on przypadkiem jakiejś swojej desko-przystawki nie pokazywał? 8)

---------

W temacie z rozwiązaniem Sony wklepałem pewne porównanie obu technologi przy okazji dyskusji z Pitere'm

Cytuj
Pominę to co już zostało przez Mr_Zombie zanegowane.
Co mi się nie podoba w Natalu:
- można grac po ciemku
- słaba precyzja i opóźnienie
- małe możliwośći (praktycznie to samo mieliśmy w Eye-toy)
Po ciemku też - wystarczy machać czymś świecącym ;)
A kamera z pewnością ma tryb low-light.

Mała precyzja?
Kompletnie odwrotnie jak już:
W Natalu to przez to że widzi w 3D potencjalna precyzja jest o wiele większa. Na starcie jest na tyle duża że może mierzyć przedmioty dowolne - nie ma ograniczeń co będzie mierzone - ręka noga kijek pad całe ciało etc.!
Wystarczy jakieś 2 gałki wziąść i było by jeszcze bardziej precyzyjnie - zwłaszcza gdyby system wiedział jakich są rozmiarów;
dorzuć do gry 2 palstikowe puste gałeczki z kulkami na końcu czy cokolwiek w tym stylu ( i tu masz dodatkową swobodę: może kierownicę jak Mario Kart? Pistolecik z plastiku? ) i wprowadź ich parametry w grze dopiero jest pole do popisu co to jest "precyzja".

W rozwiązaniu Sony to - mogę dać głowę -  kamera mierzy widoczną średnicę i znając jej wielkość po tym oblicza odległość przód-tył. Wspomaga się też akcelometrami.

W Natalu nie było by to nawet potrzebne bo jest 3D. Ale jak chcesz to użycie przedmiotu ze wzorem dodatkowo zwiększyło by precyzję - w rozwiązaniu Sony raczej już wyżej nie podskoczysz.



Małe możliwości - praktycznie wszystko co pokazało Sony jest możliwe od ręki i w Natalu + to czego nie może.
Więc co to za "wada"...
Jedynie problem z guzikami, ale o tym niżej.

Co mi się podoba w nowym kontrolerze Sony:
- zajebista prezyzja i praktycznie brak opóźnienia
- w ręku będziemu mięli kontroler z analogiem, przyciskami, spustami
- ponieważ i jest kamerka to oferuje dodatkowo to samo co eye-toy

Tak więc nowy kontroler Sony jest połączeniem prawie takich samych mozliwości co ma Natal, plus duże lepsze możliwości Wii lota motion plus.

Natal+Wiilot= Nowy kontroler sony
No z tą precyzją to było róźnie. Wyszkoleni goście a mieli czasem niezłe problemy. I na początku jak i choćby podczas strzelania z łuku - tam gościu zdaje się zasłaniał sobie i lewo-prawo oj coś nie ciekawie mu wtedy szło  jak kamera kulkę zgubila - same czujniki to jak z Wiilotem :lol:
Także szybki ruch sprawiał problemy - ale tu Natal może z tym większy problem.

Przyciski - tak "+"
Na X'e można to oczywiście obejść machając padem i wtedy jest dostęp do wszystkiego ale to mało eleganckie - tudzież dorzucić jakieś mini spusty wielkości : AA+przycisk dla każdej ręki (przewodowe do pada albo bez- od razu do konsoli) - do każdej albo jako komplet z Natalem.
Ale to nie to.

Dla casuali wygodniejsze może być takie rozwiązanie od Sony - macham czymś w łapie.

"ponieważ i jest kamerka to oferuje dodatkowo to samo co eye-toy "
A co w Natalu się tak nie da?  :grin:

Jak dla mnie
Wiilot Deluxe= Nowy kontroler sony
Natal > "to coś"

Pozostaje kwestia ceny
Ta 3D podwójna precyzyjna kamera może być sporo droższa....

I Sony po prostu zaleje rynek, dorzuci do gry w stylu "Wii play" i do każdej konsoli jak (bez japan) "Wii Sports"




No i taka zasadnicza różnica - o ile dobrze rozumiem te cuda z pokazów.

W Natal cały extra hardware jest w urządzeniu - zintegrowane rozpoznawanie,śledzenie - całe te bajery chodzą na dedykowanym sprzęcie - i deweloper ma do dyspozycji całego X'a.
Bez kompromisów. Wszystko działa w czasie rzeczywistym bez męczenia konsoli.

I dlatego raz-dwa podłączyli to do Burnouta i działa świetnie.


A rozwiązanie od Sony polega na połączeniu tej zwykłej kamerki i (poza akceletrometrami w pałeczce) zrzuca obliczenia na konsolę.
A co to oznacza pokazało już Eye Toy na PS2 i kamerka na PS3 --- brak specjalnego wsparcia przez konieczność pisania specjalnie przygotowanego oprogramowania (bo trzeba się dzielić mocą z kamerką) = cichy zgon.

I całe to halo o kontrolerze Sony skończyć się może bardzo szybko 2-3 dedykowanymi grami które graficznie będą dość proste.
Co oczywiście nie oznacza że nie narodzi się drugie Wii Sports.
Jak już pisałem potencjał na Wii Killer'a jest spory.


i przyznałem że "-" w projekcie MS jest brak guzików o ile ktoś nie ma zamiaru machać padem.

Ale okazuje się że jest na to proste rozwiązanie.
Istnieje (niezależny ale z błogosławieństwem MS) projekt i MS nie odrzuca wizji zintegrowania go z Natalem:

http://www.joystiq.com/2009/06/03/xbox-360-motion-controller-dev-not-afraid-of-project-natal/


Cytuj
Imagine you work for a small peripheral development studio who's been working on a motion controller for the Xbox 360 for ages. Now imagine that Microsoft announces their own revolutionary motion control peripheral -- one that's supported by a bazillion dollar technology juggernaut. "Crap in a hat," you would likely proclaim. However, Performance Designed Products, creators of the long-in-development Game Trak Freedom controller, doesn't seem daunted by Microsoft's recently unveiled Project Natal tech.

During our tour of PDP's E3 booth, we had a chance to ask Senior VP of Marketing John Moore about the manufacturer's new impressive competition. According to Moore, "we met with Microsoft, and they gave us a heads-up about Natal, so we knew it was coming." Still, it's not all doom and gloom. Moore said he thinks "there is still a need and room in the market for interactive peripherals." Moreover, he claimed "there's a possibility of using our infrared controller technology and incorporating it into Microsoft's new product."

We'll have our hands-on impressions of the Game Trak Freedom, as well as its bundled software counterpart Squeeballs, within the next couple of days.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 03, 2009, 23:50:12 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 03, 2009, 16:54:52 pm »
@A-n

Ach... Tony... czy on przypadkiem jakiejś swojej desko-przystawki nie pokazywał? 8)


Wiem, że obiektywny to on na pewno nie jest w tym przypadku...

Tak sobie wrzuciłem 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 03, 2009, 17:56:43 pm »
Czyli jednak nie działa wszystko tak jak powinno. Zobaczymy jak to wypadnie na tle MotionPada od Sony bo tam precyzja jest niesamowita. :cool:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 05, 2009, 17:14:36 pm »
E3 2009: Rare Working on Natal

Cytat: IGN
UK, June 5, 2009 - Rare is at work on software for the Xbox 360's Project Natal, with Microsoft's Shane Kim confirming that the studio is developing software for the motion sensing technology.

Rare was one big name conspicuous by its absence at this year's E3, but it seems that the Microsoft owned studio isn't idle. "Rare is intimately involved with Project Natal in a number of different dimensions," Kim told Kotaku. "They're doing an awful lot of work, even outside the traditional game space, I would say.

"Unfortunately I can't go into a lot of detail about that. Rare is alive and well and really having a broader impact on the entire Xbox world than just doing the games they traditionally have in the past."

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 05, 2009, 22:02:10 pm »
http://konsolowisko.pl/index.php?t=item&id=563

Co Wy na to?

Ja tam mu przyznaje rację  :cool:.

W końcu SDF do czegoś zobowiązuje :D.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2009, 22:04:29 pm wysłana przez Chris »