Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 547850 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3560 dnia: Lipca 21, 2015, 16:17:04 pm »
zapłacił, żeby zrównać go z ps4  :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3561 dnia: Lipca 21, 2015, 16:30:55 pm »
Jak dla mnie sprawa jest prosta I nie widze nic w tej grze zeby miala nie chodzic w stabilnych 30fps na PS4. Wiec kpia sprawe jeszcze bardziej z kazdym kolejnym patchem. W sumie lezy I sie kurzy, a wraz z kolejnymi patchami apetyt na ponowne uruchomienie maleje.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3562 dnia: Lipca 21, 2015, 17:16:02 pm »
Sprawa jest prosta, to po prostu cd projekt, a nie pieniądze Microsoftu.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3563 dnia: Lipca 21, 2015, 18:02:17 pm »
Wszystko jedno. Tak samo pazerni.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3564 dnia: Lipca 21, 2015, 18:10:31 pm »
nie łączyłbym skilla w optymalizacji z nadmiernym wyciąganiem rączek po kasę.

scorpion87

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-12-2010
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 2
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3565 dnia: Lipca 21, 2015, 18:45:06 pm »
Da się w to już grać na tym 1.07 ? Gra leży na półce od premiery i się kurzy :roll: Już chyba lepiej nie będzie z tego co czytam :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3566 dnia: Lipca 21, 2015, 19:05:37 pm »
Da sie w to grac od samego poczatku.

scorpion87

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-12-2010
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 2
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3567 dnia: Lipca 21, 2015, 19:28:02 pm »
Może źle się wyraziłem ;) grać się da, ale grę odłożyłem bo wraz z konsolą kupiłem kilkanaście innych gier. Wiesław pozostał na półce aż go trochę oszlifują  :roll:
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2015, 19:34:22 pm wysłana przez scorpion87 »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3568 dnia: Lipca 21, 2015, 19:33:52 pm »
No chyba trzeba sobie powiedziec szczerze, ze juz go nie oszlifuja i do pozostanie technicznym potworkiem ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3569 dnia: Lipca 21, 2015, 19:36:23 pm »
No chyba trzeba sobie powiedziec szczerze, ze juz go nie oszlifuja i do pozostanie technicznym potworkiem ;)

Tylko mogli go zostawić w wersji przed patchem 1.07 :( Grałem i było dobrze.

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3570 dnia: Lipca 21, 2015, 20:06:56 pm »
Gra spada do 20 fps w jednej lokacji jak akurat pada deszcz i już kur** grać się nie da, w dupach wam się poprzewracało od tego dobrobytu. Ile takich gier za czasów PS1/PS2 było gdzie animacja spadała grubo ponad 20 ale nikt nie wiedział że trzeba narzekać bo DF nie napisało. Ochłońcie trochę od tych cyferek.

scorpion87

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-12-2010
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 2
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3571 dnia: Lipca 21, 2015, 20:19:22 pm »
Zgadzam się becet ale nie chodziło tylko o techniczną stronę gry ale np takie ulepszenie jak skrzynia czy po prostu drobne glicze, czy usprawnienia w mechanice gry :) 

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3572 dnia: Lipca 21, 2015, 21:28:00 pm »
Przecież jeszcze na początku żywota konsoli bieżącej generacji tego cyrku nie było. Kz ma kłamliwe fHD i działa w trzydziestu i w momencie premiery tylko Kryzys Trzeci mógł się z nim mierzyć. Second Son tez 30k/s i 10/10 za grafę (chyba, że kukuryku ocenia). Jakby teraz BugField 4 wyszedł w takiej rozdzielczości jak na premierę, to byłby płacz, oj byłby.

Mało, który gracz dostrzega w ilu co tam jest puszczane, dopiero jak DF wrzuci filmik, to "ja widziałem, że ten gryf pikuje i spada animacja z 24 cinematik eksperiense do 22.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3573 dnia: Lipca 21, 2015, 21:34:40 pm »
Dla mnie całe to narzekanie jest z dupy... Gra ma niedociągnięcia techniczne, ale bez przesady - przy tytule z tak bogatym światem i terenem rozgrywki są to pomijalne sprawy. Animacja większości czasu jest ok. Nie zajebista, nie słaba - po prostu solidna, a że przez 1% czasu gry spada do 20k/s to naprawdę jest do przełknięcia. Glitchy miałem w sumie 2 sztuki przez cała grę z czego jeden to lewitujące krzesło w Oxenfurcie, które nie miało wpływu na rozgrywkę. Poza tym cały czas pamiętam jak glitchował Skyrim czy Fallout, gdzie na każdym kroku coś się pierdoliło, save potrafił się zesrać, a gra zaciąć, tak że nie dało się skończyć questów fabularnych.
Ale na forum same kur** cebulaki widzą tylko, że szklanka w 1/5 pusta. Ogarnijcie się narzekacze. Nie umniejszając minusów - gra jest wybitna i każdy powinien w nią zagrać.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3574 dnia: Lipca 21, 2015, 21:50:31 pm »
Mam pytanie do osób, które przeszły grę. Jaki jest proponowany poziom w ostatnim zadaniu fabularnym? Pamięta ktoś?

Obecnie mam zadania główne wymagające 22 poziomu. Dużo jeszcze fabuły mi zostało? Pytam, bo chcę w miarę sensownie rozplanować wykonywanie zadań pobocznych i głównego wątku. Mój Geralt jest obecnie na 25 poziomie.

Ogarnijcie się narzekacze. Nie umniejszając minusów - gra jest wybitna i każdy powinien w nią zagrać.
Wpis. Osobiście nawet dziwię się, że błędów jest tak mało, jak na taki wielki, otwarty świat. Skyrim miał ich dużo więcej.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3575 dnia: Lipca 21, 2015, 21:59:45 pm »


Uszaty ma również ogromny świat, naszpikowany detalami. Batmobil sunie ulicami, rodzi iskry, generowane są wybuchu i nic nie dropi.

Nie zrozum mnie źle, spędziłem dziesiątki godzin z W III na PS4 i jestem zachwycony kunsztem i całą otoczką, ale animacja nawet nie łapie się na pogranicze przyzwoitości. Ona gubi się na co drugiej scenie, w walkach jest biednie, Kaer Moren powinno być optymalizowane od nowa.

Nie ma co rozpoczynać kolejnych batalii PS4 vs kloc, ale faktem jest, że od kilku lat gry działają lepiej niż w erze trzy dwa bity, i powinno się wymagać odpowiedniej jakości. Fakt, że wychodzi FF XIII dla, którego skali brakuje, a w międzyczasie gra się w średniego wizualnie DA, który jest jeszcze gorszy w segmencie animacji niż Biały Wilk, później ukazują się gry osom wizualne, by następnie sprzedawano nam takiego ME.

Na TVN leci Krwawy sport z Van Damem.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3576 dnia: Lipca 21, 2015, 22:11:51 pm »
Jaki jest proponowany poziom w ostatnim zadaniu fabularnym?
coś koło 30

Cytuj
Obecnie mam zadania główne wymagające 22 poziomu. Dużo jeszcze fabuły mi zostało?
Byłeś już na wyspie mgieł?
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2015, 22:16:29 pm wysłana przez Wulfen »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3577 dnia: Lipca 21, 2015, 22:16:56 pm »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3578 dnia: Lipca 21, 2015, 22:20:05 pm »
Byłeś już na wyspie mgieł?
Ja wlasnie tam zmierzam. Duzo jest do zrobienia po tej misji?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3579 dnia: Lipca 21, 2015, 22:24:11 pm »
Sylvan, zainstaluj frapsa jakiegoś, nagraj z 10 min tych Twoich 60 na ultra i wrzuć na tuba, policzymy sobie efpeesy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3580 dnia: Lipca 21, 2015, 22:27:46 pm »
Jaki jest proponowany poziom w ostatnim zadaniu fabularnym?
coś koło 30

Cytuj
Obecnie mam zadania główne wymagające 22 poziomu. Dużo jeszcze fabuły mi zostało?
Byłeś już na wyspie mgieł?
Dzięki, plus leci :)

Teraz mam zadanie iść na wyspę mgieł właśnie. Najpierw jednak porobię jeszcze trochę zadań pobocznych (tak do 23 poziomu mam wszystkie wykonane).

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3581 dnia: Lipca 21, 2015, 22:31:26 pm »
Byłeś już na wyspie mgieł?
Ja wlasnie tam zmierzam. Duzo jest do zrobienia po tej misji?
Po wyspie mgieł jest całkiem sporo (8h-10h?) grania, a levele wpadają jak szalone. Ja na wyspę popłynąłem z 23 levelem, grę skończyłem z 35. Za pojedyncze questy fabularne potrafi wpaść po 2 levele...

Jeśli chodzi o ostatni patch, to ja odbieram go na plus. Czyszczę właśnie znaki zapytania na Skellige - jest płynniej, zrobili też coś z post processem, bo grafika wydaje się być bardziej "klarowna". Nie wiem za to jak wygląda galop w deszczu, pośród przeciwników i płonących zabudowań, pogrążonych we mgle. Pewnie chujnia i 28 klatek na sekunde - czyli nie da się grać

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3582 dnia: Lipca 21, 2015, 22:38:26 pm »
Jeśli chodzi o ostatni patch, to ja odbieram go na plus. Czyszczę właśnie znaki zapytania na Skellige - jest płynniej, zrobili też coś z post processem, bo grafika wydaje się być bardziej "klarowna". Nie wiem za to jak wygląda galop w deszczu, pośród przeciwników i płonących zabudowań, pogrążonych we mgle. Pewnie chujnia i 28 klatek na sekunde - czyli nie da się grać

Nie, wystarczy pojedyncze ognisko w mieście i animacja spada do stałych 20fps.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3583 dnia: Lipca 21, 2015, 22:54:25 pm »
Po wyspie mgieł jest całkiem sporo (8h-10h?)
To przy moim trybie grania w wiedzmina pewnie ze 40h jeszcze nabije :D

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3584 dnia: Lipca 22, 2015, 00:26:06 am »
Jeśli chodzi o ostatni patch, to ja odbieram go na plus. Czyszczę właśnie znaki zapytania na Skellige - jest płynniej, zrobili też coś z post processem, bo grafika wydaje się być bardziej "klarowna". Nie wiem za to jak wygląda galop w deszczu, pośród przeciwników i płonących zabudowań, pogrążonych we mgle. Pewnie chujnia i 28 klatek na sekunde - czyli nie da się grać

Nie, wystarczy pojedyncze ognisko w mieście i animacja spada do stałych 20fps.
Nie wiem, nie chcę się spierać o bzdury. Może ja jestem odporny na takie spadki, pewnie do pewnego stopnia jest to indywidualna sprawa. Wiadomo, że gra momentami przycina i nawet ja to dostrzegam, ale ani razu nie przeszkadzało mi to w rozgrywce..

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3585 dnia: Lipca 22, 2015, 01:21:36 am »

Dla mnie całe to narzekanie jest z dupy... Gra ma niedociągnięcia techniczne, ale bez przesady - przy tytule z tak bogatym światem i terenem rozgrywki są to pomijalne sprawy. Animacja większości czasu jest ok. Nie zajebista, nie słaba - po prostu solidna, a że przez 1% czasu gry spada do 20k/s to naprawdę jest do przełknięcia. Glitchy miałem w sumie 2 sztuki przez cała grę z czego jeden to lewitujące krzesło w Oxenfurcie, które nie miało wpływu na rozgrywkę. Poza tym cały czas pamiętam jak glitchował Skyrim czy Fallout, gdzie na każdym kroku coś się pierdoliło, save potrafił się zesrać, a gra zaciąć, tak że nie dało się skończyć questów fabularnych.
Ale na forum same kur** cebulaki widzą tylko, że szklanka w 1/5 pusta. Ogarnijcie się narzekacze. Nie umniejszając minusów - gra jest wybitna i każdy powinien w nią zagrać.

Większość osób przeszło już tę grę w tym ja. Osobiście świetnie się bawiłem i jest to jeden z lrpszych RPG wszechczasów. Ale swoje srogie blędy gra ma i niektórych wkurwiają bardziej innych mniej. Nie mniej nie udawajmy że błędy są drobne, bo gra często się sypie ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3586 dnia: Lipca 22, 2015, 01:25:45 am »
Też pochłonięty grą tego nie dostrzegam często. Najczęściej mi się zdarza jednak, jak zwyczajnie biegam po mieście. Wtedy parafii irytować , bo w zasadzie to przecież nic się nie dzieje.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3587 dnia: Lipca 22, 2015, 01:32:04 am »
W mieście gra chodzi bardzo różnie. Bawią mnie momenty jak wpadam na rynek a tam pustki, wystarczy, że przekręcę kamerą dookoła bohatera i pojawiają się npc. No i czasem trzeba te 20 sekund stać aby z kimś pogadać, bo coś się nie załadowało :lol:

No ale gra jest świetna, na ps5 jak wyjdzie remaster będzie idealnie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3588 dnia: Lipca 22, 2015, 18:53:54 pm »
Po wyspie mgieł jest całkiem sporo (8h-10h?)
To przy moim trybie grania w wiedzmina pewnie ze 40h jeszcze nabije :D
Zależy właśnie czy będziesz później robił jeszcze jakieś dodatkowe zadania, zwiedzał świat. Po zadaniu z wyspą mgieł grałem jeszcze coś koło 15 godzin, ale robiąc tylko główne można sie wyrobić w tych 8-10 tak jak pisał szymku.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3589 dnia: Lipca 22, 2015, 20:13:24 pm »
Ja robie prawie wszystko w tej grze. Mam jeszcze do znalezienia rynsztunki, mase zlecen wiedzminskich, troche pobocznych. Zejdzie mi duuuzo czasu :)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3590 dnia: Lipca 22, 2015, 20:56:25 pm »
Bez sensu. Najnowsze dlc to nowe animacje finisherów - mi to bardziej brzmi jak coś, co powinno być częścią tego mega pacza 1.07.

Sam jestem spory kawałek po wyspie mgieł i widzę jeszcze całkiem miły kawałek fabuły na horyzoncie.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3591 dnia: Lipca 22, 2015, 21:15:16 pm »
Ja sobie właśnie tak staram dawkować Wiedźmina - przeplatać fabułę z zadaniami pobocznymi. Obecnie noszę komplet wyśmienitego rynsztunku Gryfa (po patchu jest od 26 poziomu). Muszę wreszcie rozejrzeć się za dobrym kompletem rynsztunku wilka. Jestem ciekawy, jak wygląda? Na razie tworzyłem tylko sprzęt kota i gryfa.

Jak dla mnie W3 to najlepsza gra od wielu lat. Względnie niedawno zachwycałem się The Last of Us, ale za całokształt Wiedźmina stawiam jednak wyżej. Mam wielki podziw dla CDP, że stworzyli tak świetną grę. Oby dalej szli tą drogą.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3592 dnia: Lipca 23, 2015, 13:16:50 pm »
Właśnie trafiłem na fajny bug, a mianowicie Geralt bez przerwy podskakuje xD

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3593 dnia: Lipca 23, 2015, 15:48:01 pm »
Właśnie trafiłem na fajny bug, a mianowicie Geralt bez przerwy podskakuje xD
Miałem to samo :lol:.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3594 dnia: Lipca 23, 2015, 21:21:59 pm »
Ja trafiłem na takie bugi:

- facet niosący skrzynię porusza się jak paralityk i dziwnie wysoko i nienaturalnie podnosi nogi (nie wiem, czy tego błędu nie wprowadza patch 1.07)
- topielce i niektórzy strażnicy czasem wiszą w powietrzu
- pies biegający w kółko zamiast biegać latał i z jego drugą połową ciała działo się coś dziwnego (później nagle wrócił do normalności)
- jak syreny atakują łódkę, to czasem wywala Geralta z 10-15 metrów w górę, co - jeśli nie spadniemy do wody - może okazać się śmiertelne

Pewnie na coś jeszcze się natknąłem, ale teraz sobie nie przypominam. Ogólnie dość zabawne błędy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3595 dnia: Lipca 23, 2015, 22:17:41 pm »
Ja się raz spotkałem z brakiem możliwości nurkowania :/ Musiałem grę wczytywać żeby zdobyć skarb :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3596 dnia: Lipca 23, 2015, 22:24:04 pm »
Przypomniało mi się jeszcze coś. Wczoraj kamera w grze się spieprzyła i pokazywała Geralta ze znacznie bliższej odległości, tak, że jego głowa i ramiona zajmowały ponad pół ekranu. Jak wczytałem było już wszystko ok.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3597 dnia: Lipca 23, 2015, 23:54:54 pm »
-facet niosący skrzynię, idzie jak paralityk, tak jakby wchodził na bardzo wysokie schody
-postacie unoszące się w powietrzu, najczęściej strażnicy, czasami matka z niemowlęciem
-lewitujący wózek z siedzącym w nim żebrakiem, prawie jak Alladyn
-wrogowie podczas walki czasami dostają paraliżu, resetuje się im animacja i stoją z wyprostowanymi nogami i rękoma wyciągniętymi w bok
-zejście pod poziom mapy, przy schodzeniu z wzgórza, na którym leżała wioska
-wykrzywiona sylwetka konia, podczas zjazdu z bardziej stromych górek
-postacie grzejący ręce w dzień, przy zgaszonym ognisku
-brak możliwości zanurkowania
-brak możliwości wyjścia z wody i komunikat - nie możesz zrobić tego w tej chwili
-utopce pod wodą z animacją poruszania się na lądzie
-powtarzające się npc w scenkach, czasami nawet 3-4 identycznych osobników obok siebie
-brak możliwości rozmowy z kowalem

I to by było na tyle, więcej bagów nie pamiętam, ale za wszystkie bardzo żałuję. Proszę o pokutę i rozgrzeszenie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3598 dnia: Lipca 24, 2015, 10:11:48 am »
Z wyżej wymienionych (nie licząc dwóch pierwszych) natrafiłem tylko na ostatni. Czasem nie idzie zacząć rozmowy z kowalem. Jest na szczęście na to prosty sposób. Wystarczy odpocząć godzinę w medytacji i już jest ok.

Dużo twarzy NPC się powtarza, ale nie przypominam sobie, by podczas jednej scenki było 3-4 identycznych typów. Może akurat nie zwróciłem uwagi.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3599 dnia: Lipca 24, 2015, 17:57:27 pm »
Odpaliłem dzisiaj Wieśka po bardzo długiej przerwie. Praktycznie od razu wbiłem się na obronę sami-wiecie-czego i szczerze mówiąc przyjemność z grania spadła mi o jakąś połowę. Chyba nigdy nie widziałem, żeby kluczowa misja w jakiejś grze była tak pocięta loadingami, Płotka na jednym krótkim przejeździe od razu się oczywiście zacięła i zjebała klimat, straszne chrupanie non-stop, doczytywanie tekstur w większości scenek (a w tej misji scenki wyjątkowo ważne), problemy z nawigacją i Geraltem, który w feworze walki ciągle zmieniał tryb walka-bieganie zupełnie bez kontroli, bo raz trzeba było przebiec, a raz oczywiście walczyć. Strasznie opornie mi się grało, niesamowicie nieudana misja. Ogólnie mam wrażenie że gra działa dużo gorzej niż parę tygodni temu. Chrupie u mnie nawet mapa...