Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 547999 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3640 dnia: Lipca 31, 2015, 14:34:39 pm »
Wspaniale nadaje się na karaoke przy Jagerbomb. Ha.  :>

Aż dziw, że internet tak pieje z zachwytu z tytułu NG+. Coś co jest w wielu pozycjach wręcz standardem od nastu lat, tu otrzymujemy jako dodatek (no łał). Z drugiej strony, choć to wspaniała pozycja, nie chciało mi się kolejny raz w nią zagłębiać,
natomiast dzięki takiemu zabiegowi jest szansa, że się skuszę (na coś te miecze i zbroje 44poziomu się przydadzą przynajmniej).

-facet niosący skrzynię, idzie jak paralityk, tak jakby wchodził na bardzo wysokie schody
-postacie unoszące się w powietrzu, najczęściej strażnicy, czasami matka z niemowlęciem
-lewitujący wózek z siedzącym w nim żebrakiem, prawie jak Alladyn
-wrogowie podczas walki czasami dostają paraliżu, resetuje się im animacja i stoją z wyprostowanymi nogami i rękoma wyciągniętymi w bok
-zejście pod poziom mapy, przy schodzeniu z wzgórza, na którym leżała wioska
-wykrzywiona sylwetka konia, podczas zjazdu z bardziej stromych górek
-postacie grzejący ręce w dzień, przy zgaszonym ognisku
-brak możliwości zanurkowania
-brak możliwości wyjścia z wody i komunikat - nie możesz zrobić tego w tej chwili
-utopce pod wodą z animacją poruszania się na lądzie
-powtarzające się npc w scenkach, czasami nawet 3-4 identycznych osobników obok siebie
-brak możliwości rozmowy z kowalem

I to by było na tyle, więcej bagów nie pamiętam, ale za wszystkie bardzo żałuję. Proszę o pokutę i rozgrzeszenie.

Czytam sobie i zaczynam uważać się za mega farciarza, bo ja takich problemów (poza krzesłem w Oxenfurcie oraz problemem z nurkowaniem, któy pojawił się 2 razy na całą rozgrywkę)nie miałem, a nabite ponad 100 godzin na liczniku.
Chyba pójdę pyknę w totka.

U mnie podczas całej przygody pojawiły się tylko dwa błędy, zatem ta sama liga.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3641 dnia: Lipca 31, 2015, 14:52:23 pm »
Aż dziw, że internet tak pieje z zachwytu z tytułu NG+. Coś co jest w wielu pozycjach wręcz standardem od nastu lat, tu otrzymujemy jako dodatek (no łał).
W zachodnich erpegach NG+ jest bardzo rzadko spotykane. Prawdę mówiąc zdziwiłem się, że dodali taką opcję w trzecim Wiedźminie. W każdym razie ja i tak przejdę grę po raz drugi dopiero, jak wyjdą obydwa DLC, więc mnie NG+ specjalnie nie jara.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3642 dnia: Lipca 31, 2015, 15:22:25 pm »
Wspaniale nadaje się na karaoke przy Jagerbomb. Ha.  :>

Aż dziw, że internet tak pieje z zachwytu z tytułu NG+. Coś co jest w wielu pozycjach wręcz standardem od nastu lat, tu otrzymujemy jako dodatek (no łał). Z drugiej strony, choć to wspaniała pozycja, nie chciało mi się kolejny raz w nią zagłębiać,
natomiast dzięki takiemu zabiegowi jest szansa, że się skuszę (na coś te miecze i zbroje 44poziomu się przydadzą przynajmniej).

-facet niosący skrzynię, idzie jak paralityk, tak jakby wchodził na bardzo wysokie schody
-postacie unoszące się w powietrzu, najczęściej strażnicy, czasami matka z niemowlęciem
-lewitujący wózek z siedzącym w nim żebrakiem, prawie jak Alladyn
-wrogowie podczas walki czasami dostają paraliżu, resetuje się im animacja i stoją z wyprostowanymi nogami i rękoma wyciągniętymi w bok
-zejście pod poziom mapy, przy schodzeniu z wzgórza, na którym leżała wioska
-wykrzywiona sylwetka konia, podczas zjazdu z bardziej stromych górek
-postacie grzejący ręce w dzień, przy zgaszonym ognisku
-brak możliwości zanurkowania
-brak możliwości wyjścia z wody i komunikat - nie możesz zrobić tego w tej chwili
-utopce pod wodą z animacją poruszania się na lądzie
-powtarzające się npc w scenkach, czasami nawet 3-4 identycznych osobników obok siebie
-brak możliwości rozmowy z kowalem

I to by było na tyle, więcej bagów nie pamiętam, ale za wszystkie bardzo żałuję. Proszę o pokutę i rozgrzeszenie.

Czytam sobie i zaczynam uważać się za mega farciarza, bo ja takich problemów (poza krzesłem w Oxenfurcie oraz problemem z nurkowaniem, któy pojawił się 2 razy na całą rozgrywkę)nie miałem, a nabite ponad 100 godzin na liczniku.
Chyba pójdę pyknę w totka.

U mnie podczas całej przygody pojawiły się tylko dwa błędy, zatem ta sama liga.
No to albo mieliście szczęście, albo po prostu jesteście mało spostrzegawczy :p
Ewentualnie jeszcze, bardziej ode mnie szanujecie markę a ja za karę oglądam bugi w grze... :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3643 dnia: Lipca 31, 2015, 15:25:08 pm »
Ja miałem wrażenie, że po patchu 1.07 pojawiło się więcej bugów w grze...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3644 dnia: Sierpnia 01, 2015, 09:02:04 am »
Zapomniałem do swojej listy dopisać:

-znikające fragmenty minimapy
-gubiący się GPS
-jebiąca się grafika 2D ikonek w menu

Brawo CDP.

Kolejny patch w drodze:

http://www.dsogaming.com/news/the-witcher-3-wild-hunt-patch-1-08-changelog-revealed/

Standardowo, obiecują poprawę osiągów i naprawienie bugów  :lol:

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3645 dnia: Sierpnia 01, 2015, 09:09:11 am »
Nie wiem jak wam, ale mi te małe błędy w ogóle nie przeszkadzają i nie zaburzają odbioru gry. Fakt, że powinno być ich jak najmniej ale te które są, są bardzo przez was wyolbrzymione. Odnoszę wrażenie, że niektórzy zamiast grać szukają na siłę rzeczy, do których można by się doczepić.
Fryty tyty dotknij pyty

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3646 dnia: Sierpnia 01, 2015, 09:58:40 am »
Podbijam kolege szafe i niektorzy to chyba naprawde maja pecha z tymi bugami.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3647 dnia: Sierpnia 01, 2015, 11:04:16 am »
Ja przyznaję, że jest trochę bugów, ale to dotyczy każdej gry z wielkim światem, a Wiedźmin 3 ma tyle zalet, że spokojnie można przymknąć oko na te zwykle drobne błędy. No i dobrze, że kolejny patch jest już w drodze. Chciałbym aby za pół roku gra była już solidnie naprawiona.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3648 dnia: Sierpnia 01, 2015, 11:13:17 am »
Oczywiscie, ze bugi sa, tylko, ze jak czytam co pisze andrjusz to mam wrazenie, ze on gra w kompletnie inan gre niz ja.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3649 dnia: Sierpnia 01, 2015, 11:13:39 am »
Ja tam uważam, że gra w ogóle powinna wyjść za jakieś 4-6 miesięcy, kiedy mieliby wszystko dopięte na ostatni guzik, a nie teraz durnia kleją i obiecują kokosy w kolejnych łatkach. Taki proceder nie powinien mieć miejsca w growym świecie

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3650 dnia: Sierpnia 01, 2015, 11:42:19 am »
Ja tam się cieszę, że gra wyszła teraz, w obecnej formie, a nie za pół roku. Błędów wcale nie ma tak dużo, aby mieli kolejny raz przekładać premierę.

Może rzeczywiście trafiłeś na jakiś krytyczny wyjątek, że masz tyle bugów.

Z tych:
-znikające fragmenty minimapy
-gubiący się GPS
-jebiąca się grafika 2D ikonek w menu
trafiłem tylko na gubiący się GPS. I nie jest to dla mnie błąd, nad którym należy rozpaczać. GPS ma to do siebie, że czasem fiksuje ;)


Swoją drogą jestem ciekaw, jak daleko poszli z produkcją Cyberpunka? Mam nadzieję, że na 2017 się wyrobią z grą. Następnego Wiedźmina pewnie zobaczymy dopiero w okolicach 2020-21 roku.

Jak myślicie, głównym bohaterem nadal będzie Geralt, czy postawią na jakąś świeżą postać?

Pamiętam, jak w jakimś wywiadzie ktoś z CDP mówił, że Wiedźmin 3 jest zakończeniem trylogii Geralta, ale marka będzie kontynuowana.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3651 dnia: Sierpnia 01, 2015, 11:50:42 am »
Ja tam się cieszę, że gra wyszła teraz, w obecnej formie, a nie za pół roku. Błędów wcale nie ma tak dużo, aby mieli kolejny raz przekładać premierę.

Może rzeczywiście trafiłeś na jakiś krytyczny wyjątek, że masz tyle bugów.

Z tych:
-znikające fragmenty minimapy
-gubiący się GPS
-jebiąca się grafika 2D ikonek w menu
trafiłem tylko na gubiący się GPS. I nie jest to dla mnie błąd, nad którym należy rozpaczać. GPS ma to do siebie, że czasem fiksuje ;)


Swoją drogą jestem ciekaw, jak daleko poszli z produkcją Cyberpunka? Mam nadzieję, że na 2017 się wyrobią z grą. Następnego Wiedźmina pewnie zobaczymy dopiero w okolicach 2020-21 roku.

Jak myślicie, głównym bohaterem nadal będzie Geralt, czy postawią na jakąś świeżą postać?

Pamiętam, jak w jakimś wywiadzie ktoś z CDP mówił, że Wiedźmin 3 jest zakończeniem trylogii Geralta, ale marka będzie kontynuowana.
Grasz na PC, to się nie dziwię, że przymykasz oko na bugi. W konsolowych  wersjach chyba więcej jest tego dziadostwa, a i framerate to jednak nieco niższy poziom niż twój PC. Jakbym chociaż miał stałe te 30 klatek, to już grom tam z tym GPSem i innymi pierdołami. A tak to jednak jestem zdania, że mogli więcej popracować nad wersją na PS4. Chociaż te stabilne 30 klatek wyciągnąć.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3652 dnia: Sierpnia 01, 2015, 12:42:53 pm »
Mówiłem wyłącznie o błędach. Niestabilny frame rate rzeczywiście można ganić.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3653 dnia: Sierpnia 01, 2015, 20:41:50 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3654 dnia: Sierpnia 01, 2015, 20:49:59 pm »
Welcome in Poland 8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3655 dnia: Sierpnia 05, 2015, 10:39:36 am »
Zblizam sie do konca i tak mi sie przypomnialo, jak Zielarz wypisywal o kolorowym klimacie rodem z DA zamiast brudnego i powaznego swiata. Jak on bardzo sie mylil... :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3656 dnia: Sierpnia 05, 2015, 10:41:57 am »
Zblizam sie do konca i tak mi sie przypomnialo, jak Zielarz wypisywal o kolorowym klimacie rodem z DA zamiast brudnego i powaznego swiata. Jak on bardzo sie mylil... :D

wpis. Generalnie cała gra ma genialny design.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3657 dnia: Sierpnia 05, 2015, 10:43:22 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3658 dnia: Sierpnia 05, 2015, 10:48:10 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3659 dnia: Sierpnia 05, 2015, 12:16:06 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3660 dnia: Sierpnia 05, 2015, 13:04:18 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3661 dnia: Sierpnia 05, 2015, 13:06:23 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3662 dnia: Sierpnia 05, 2015, 14:37:04 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
kto wrzucał to wrzucał :troll:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3663 dnia: Sierpnia 05, 2015, 21:30:32 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3664 dnia: Sierpnia 07, 2015, 17:08:35 pm »
Jest już ponoć łatka 1.08

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3665 dnia: Sierpnia 07, 2015, 17:15:55 pm »
Jest już lista rzeczy które spierdoliła?  :lol:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3666 dnia: Sierpnia 07, 2015, 17:33:08 pm »
Na razie tylko to co niby naprawili ;)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Lista zjebanych rzeczy zapewne niebawem.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3667 dnia: Sierpnia 07, 2015, 17:40:33 pm »
Jak ostatnio odpaliłem (parę dni temu) to dwóch zadań w ogóle nie mogłem skończyć - w tym jednego fabularnego. Jak się trochę ochłodzi to odpalę i zobaczę, czy mogę w końcu skończyć grę. Wiedźmin.  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3668 dnia: Sierpnia 07, 2015, 19:46:07 pm »
Ja ostatnio mialem problem z jednym questem z DLC. A gre za chwile skoncze, jak dla mnie jest wypas, dawno nie gralem w tak zajebista gre.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3669 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:09:02 pm »
Jak naładować życie na poziomie krew pot i łzy? Jakieś karczmy czy łóżka są?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3670 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:27:34 pm »
Tylko zarcie lub eliksir jaskolka.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3671 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:35:17 pm »
Bezsensu. No nic, będzie trzeba jakoś przetrwać. Surowe mięso można gdzieś usmażyć?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3672 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:38:56 pm »
Przecież ta gra jest tak łatwa, ze po 8 poziomie już sie nie ginie.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3673 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:40:20 pm »
Póki co mam 2.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3674 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:42:05 pm »
Czemu bez sensu? To graj z sensem na easy :p

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3675 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:44:03 pm »
Bo jednak jakaś karczma powinna być, że się idzie przespać za ileś tam złota i życie odnawia.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3676 dnia: Sierpnia 08, 2015, 14:53:24 pm »
Masz tyle przedmiotów do jedzenia( ze sto?) plus ze 3.4 eliksiry, ze nie ma co tracić czasu na karczmy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3677 dnia: Sierpnia 08, 2015, 15:52:36 pm »
Bo jednak jakaś karczma powinna być, że się idzie przespać za ileś tam złota i życie odnawia.

Na easy zycie odnawia sie podczas medytacji. Jak gra jest za trudna to zmniejsz poziom trudnosci.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3678 dnia: Sierpnia 08, 2015, 18:02:33 pm »
Bezsensu. No nic, będzie trzeba jakoś przetrwać. Surowe mięso można gdzieś usmażyć?
Nie, ale surowe też Geraltowi smakuje ;)

Pamiętaj, że podczas medytacji odnawiają się zapasy wszystkich eliksirów, nawet jak odpoczywasz tylko godzinę. Dlatego zrób sobie czym prędzej jaskółkę. Możesz też wziąć zdolność, która przyspiesza odnawianie żywotności poza walką.

Tylko zarcie lub eliksir jaskolka.
Jest jeszcze jeden eliksir (nie pamiętam, jak się zwał), który natychmiast odnawia sporą część żywotności.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3679 dnia: Sierpnia 08, 2015, 18:05:54 pm »
Chciałem teraa pograć ale pobieranie aktualizacji nie chce ruszyć nawet o kb. Nie jest mi pisane skończenie tej gry.