Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 548106 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #760 dnia: Sierpnia 19, 2014, 19:47:32 pm »
A jak myslisz czemu tak robie?
bo jesteś ruskim agentem
Lepiej być ruskim agentem niż sprzedajnym polaczkiem.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #761 dnia: Sierpnia 20, 2014, 09:56:44 am »
Mapa świata gry
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :puppy-eyes:
(L)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #762 dnia: Sierpnia 20, 2014, 11:07:44 am »
Obejrzałem właśnie wersję w lepszej jakości i jakoś nie jaram się aż tak bardzo. Jest dobrze, ale widać spore cięcia, trochę rzeczy nie domaga, w tym woda. Z enviro głównie podobają mi się bagna (ale to bardziej za część artystyczną niż wykonanie), reszta już mniej. Soulsy obrzydziły mi animacje Geralta podczas walki - te wszystkie piruety, brak poczucia ciężaru cisów - dla mnie jest tego za dużo. Gra chodziła na PC, ale na 90% nie na maksymalnych detalach - CDP wciąż optymalizuje grę, więc na potrzeby targów musieli skręcić część rzeczy, aby to jakoś chodziło. PBR który wcześniej mi się podobał teraz wypada tylko dobrze - jak dla mnie brak AO i dodatkowych cieni robi różnicę, postacie są trochę płaskie.

Bardzo podoba mi się za to muzyka, choć trochę przesadzają z niektórymi motywami, mam nadzieję, że ostatecznie to dobrze wyważą. Szkoda byłoby, aby tak świetny OST szybko się przejadł.

Dużego hype'u nie mam na nowego Wieśka, ale mimo wszystko zagrałbym w to jeszcze w tym roku, a tak trzeba czekać.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #763 dnia: Sierpnia 20, 2014, 11:23:32 am »
Szkoda, że ta generacja nie przyniosła jak na razie znaczących zmian w animacji postaci. Scenki wyglądają nieźle, ale jak tylko kończy się scenka, oczy radują oldschoolowo-drewniane animacje NPC z jakimi mieliśmy do czynienia przez ostatnie 7 albo i więcej lat... Nie ważne jak piękna byłaby grafika, jeśli nie poprawią animacji, to next-gen feelingu nie będzie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #764 dnia: Sierpnia 20, 2014, 11:31:52 am »
Szkoda, że ta generacja nie przyniosła jak na razie znaczących zmian w animacji postaci. Scenki wyglądają nieźle, ale jak tylko kończy się scenka, oczy radują oldschoolowo-drewniane animacje NPC z jakimi mieliśmy do czynienia przez ostatnie 7 albo i więcej lat... Nie ważne jak piękna byłaby grafika, jeśli nie poprawią animacji, to next-gen feelingu nie będzie.
Każdy twój post mnie rozśmiesza :D

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #765 dnia: Sierpnia 20, 2014, 13:33:09 pm »
Ale z czego tu się śmiać, postacie poruszają się jak w grach na poprzednią generację, co mi z tej grafiki, jak dynamika (a raczej jej brak) przedstawionego świata niszczy iluzję stworzoną na screenshotach. Imo true next-gen zobaczymy dopiero wtedy, gdy devsi zaczną tysiące MB pamięci operacyjnej wykorzystywać do pokazania złożonych i naturalnie wyglądających animacji postaci.
Na obrazkach jest super, ale w ruchu czar pryska, przynajmniej w mieście, przeciwnicy podczas walki prezentują już niezły poziom.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #766 dnia: Sierpnia 20, 2014, 13:37:27 pm »
Chyba nie pamiętasz po prostu jak gry wyglądały 7 lat temu.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #767 dnia: Sierpnia 20, 2014, 13:40:41 pm »
Chyba nie pamiętasz po prostu jak gry wyglądały 7 lat temu.
Może być 11 lat (w ujęciu animacji postaci, o której tutaj mowa)?



;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #768 dnia: Sierpnia 20, 2014, 13:42:34 pm »
Chyba nie pamiętasz po prostu jak gry wyglądały 7 lat temu.
Może być 11 lat (w ujęciu animacji postaci, o której tutaj mowa)?



;)

No i porównaj sobie to chociażby z takim ACIV.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #769 dnia: Sierpnia 20, 2014, 13:52:26 pm »
Wyglądało dobrze.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #770 dnia: Sierpnia 20, 2014, 13:56:06 pm »
Tak, SOT w swoim czasie robiło wrażenie, ale animacja postaci od tamtej pory również poszła mocno do przodu. Nie wiem jak można twierdzić inaczej.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #771 dnia: Sierpnia 20, 2014, 14:13:55 pm »
animacja postaci od tamtej pory również poszła mocno do przodu. Nie wiem jak można twierdzić inaczej.
Abstrahując od powyższego i stwierdzeniem bzdury przez Andrieja nie chcę na siłę bronić jego argumentów, ale na moje stwierdził również oczywisty fakt i tutaj ma rację, że poczucie next-gena od strony technicznej równa się oprawa + animacja. Jeśli to drugie kuleje w stosunku do pierwszego, bądź grafika znacząco wyprzedza animację jest dyskomfort wizualny i nie ma mowy o next-genie. Można mieć Residenta z fotorealistyczną scenerią i klocek w miejsce postaci. SoT był przykładem, jak zrobiono to dobrze 7 11 lat temu i na ówczesne standardy rewelacyjnie wręcz współgrało.
Nawiązałem do tego, bo podobną rzecz zauważyłem ostatnio np. w Evil Within, o ile oprawa wygląda nieźle, tak animacja niedomaga i dość mocno obniża wrażenie ogólne.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #772 dnia: Sierpnia 20, 2014, 14:27:17 pm »
Dla mnie od zawsze next-gen = animacja, fizyka, AI przeciwników, oświetlenie, zniszczalne środowisko. je**ć grafikę. Ta może być spokojnie past-gen.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #773 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:01:31 pm »
Chyba nie pamiętasz po prostu jak gry wyglądały 7 lat temu.
Może być 11 lat (w ujęciu animacji postaci, o której tutaj mowa)?



;)

No i to jest gra robiona między innymi na PS2 z 32MB RAMu...
Ja bym nie powiedział, że to co widzimy w dzisiejszych grach, i tutaj w Wieśku tak mocno, na 2 generacje, odstaje od tego co prezentuje przytoczony PoP. Postęp jest, ale nie tak wielki jak w przypadku grafiki. W animacji największa zmiana to chyba motion capture, ale z zastosowaniem jest ciężko, bo używa się go głownie w scenkach.
Dzisiejsze sprzęty w porównaniu do sprzętu z tamtych czasów pozwalają na użycie skomplikowanych animacji nie tylko dla głównej postaci, ale i dla NPC. Tymczasem Wiesiek i wiele innych gier pod tym względem w ogóle się nie wyróżnia i prezentują się przeciętnie.

Ostatnio oglądałem fragment gameplayu z The Order - scenka w pomieszczeniu, w oczy rzucało się strasznie to, że postać biegnie w upór w niewidzialny mur stworzony przez umeblowanie i elementy wnętrza. Coś jak w RE5.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #774 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:21:05 pm »



xddddd

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #776 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:23:57 pm »
animacja postaci od tamtej pory również poszła mocno do przodu. Nie wiem jak można twierdzić inaczej.
Abstrahując od powyższego i stwierdzeniem bzdury przez Andrieja nie chcę na siłę bronić jego argumentów, ale na moje stwierdził również oczywisty fakt i tutaj ma rację, że poczucie next-gena od strony technicznej równa się oprawa + animacja. Jeśli to drugie kuleje w stosunku do pierwszego, bądź grafika znacząco wyprzedza animację jest dyskomfort wizualny i nie ma mowy o next-genie. Można mieć Residenta z fotorealistyczną scenerią i klocek w miejsce postaci. SoT był przykładem, jak zrobiono to dobrze 7 11 lat temu i na ówczesne standardy rewelacyjnie wręcz współgrało.
Nawiązałem do tego, bo podobną rzecz zauważyłem ostatnio np. w Evil Within, o ile oprawa wygląda nieźle, tak animacja niedomaga i dość mocno obniża wrażenie ogólne.
Ale ja się z Tobą tutaj w 100% zgadzam. Słaba animacja może zepsuć najlepszą grafikę. Ale samo twierdzenie, że animacja w grach nie ruszyła do przodu od 7 lat, to bzdura totalna. Tylko o to mi chodzi ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #777 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:25:55 pm »



xddddd

Oczekuję adekwatnej gównoburzy jak przy w_d  :whistle:

Marins

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #778 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:39:08 pm »
Gra wygląda jak na PS3. Słabo polaczki ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #779 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:41:46 pm »
animacja postaci od tamtej pory również poszła mocno do przodu. Nie wiem jak można twierdzić inaczej.
Abstrahując od powyższego i stwierdzeniem bzdury przez Andrieja nie chcę na siłę bronić jego argumentów, ale na moje stwierdził również oczywisty fakt i tutaj ma rację, że poczucie next-gena od strony technicznej równa się oprawa + animacja. Jeśli to drugie kuleje w stosunku do pierwszego, bądź grafika znacząco wyprzedza animację jest dyskomfort wizualny i nie ma mowy o next-genie. Można mieć Residenta z fotorealistyczną scenerią i klocek w miejsce postaci. SoT był przykładem, jak zrobiono to dobrze 7 11 lat temu i na ówczesne standardy rewelacyjnie wręcz współgrało.
Nawiązałem do tego, bo podobną rzecz zauważyłem ostatnio np. w Evil Within, o ile oprawa wygląda nieźle, tak animacja niedomaga i dość mocno obniża wrażenie ogólne.
Ale ja się z Tobą tutaj w 100% zgadzam. Słaba animacja może zepsuć najlepszą grafikę. Ale samo twierdzenie, że animacja w grach nie ruszyła do przodu od 7 lat, to bzdura totalna. Tylko o to mi chodzi ;)

No w tym przypadku animacja na pewno nie prezentuje poziomu lepszego niż chociażby pierwszy AC z 2007 roku. Wielkiego postępu względem 7-letniej gry nie widzę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #780 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:48:28 pm »
animacja postaci od tamtej pory również poszła mocno do przodu. Nie wiem jak można twierdzić inaczej.
Abstrahując od powyższego i stwierdzeniem bzdury przez Andrieja nie chcę na siłę bronić jego argumentów, ale na moje stwierdził również oczywisty fakt i tutaj ma rację, że poczucie next-gena od strony technicznej równa się oprawa + animacja. Jeśli to drugie kuleje w stosunku do pierwszego, bądź grafika znacząco wyprzedza animację jest dyskomfort wizualny i nie ma mowy o next-genie. Można mieć Residenta z fotorealistyczną scenerią i klocek w miejsce postaci. SoT był przykładem, jak zrobiono to dobrze 7 11 lat temu i na ówczesne standardy rewelacyjnie wręcz współgrało.
Nawiązałem do tego, bo podobną rzecz zauważyłem ostatnio np. w Evil Within, o ile oprawa wygląda nieźle, tak animacja niedomaga i dość mocno obniża wrażenie ogólne.
Ale ja się z Tobą tutaj w 100% zgadzam. Słaba animacja może zepsuć najlepszą grafikę. Ale samo twierdzenie, że animacja w grach nie ruszyła do przodu od 7 lat, to bzdura totalna. Tylko o to mi chodzi ;)

No w tym przypadku animacja na pewno nie prezentuje poziomu lepszego niż chociażby pierwszy AC z 2007 roku. Wielkiego postępu względem 7-letniej gry nie widzę.
Uogólniłem, ale widze jak zwykle nic nie kumasz.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #781 dnia: Sierpnia 20, 2014, 15:56:04 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

xddddd

Oczekuję adekwatnej gównoburzy jak przy w_d  :whistle:
We włosy poszło.

Ale srać na to, mnie boli bardziej że walki w tej grze to są znowu za karę:




No i ten klocek to zbytnio nie jest AD 2015 na tle tych futerek i parkietażu na falach:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #782 dnia: Sierpnia 20, 2014, 16:09:14 pm »
animacja postaci od tamtej pory również poszła mocno do przodu. Nie wiem jak można twierdzić inaczej.
Abstrahując od powyższego i stwierdzeniem bzdury przez Andrieja nie chcę na siłę bronić jego argumentów, ale na moje stwierdził również oczywisty fakt i tutaj ma rację, że poczucie next-gena od strony technicznej równa się oprawa + animacja. Jeśli to drugie kuleje w stosunku do pierwszego, bądź grafika znacząco wyprzedza animację jest dyskomfort wizualny i nie ma mowy o next-genie. Można mieć Residenta z fotorealistyczną scenerią i klocek w miejsce postaci. SoT był przykładem, jak zrobiono to dobrze 7 11 lat temu i na ówczesne standardy rewelacyjnie wręcz współgrało.
Nawiązałem do tego, bo podobną rzecz zauważyłem ostatnio np. w Evil Within, o ile oprawa wygląda nieźle, tak animacja niedomaga i dość mocno obniża wrażenie ogólne.
Ale ja się z Tobą tutaj w 100% zgadzam. Słaba animacja może zepsuć najlepszą grafikę. Ale samo twierdzenie, że animacja w grach nie ruszyła do przodu od 7 lat, to bzdura totalna. Tylko o to mi chodzi ;)

No w tym przypadku animacja na pewno nie prezentuje poziomu lepszego niż chociażby pierwszy AC z 2007 roku. Wielkiego postępu względem 7-letniej gry nie widzę.
Uogólniłem, ale widze jak zwykle nic nie kumasz.
Nie wiem co ty chcesz, żebym ja kumał, skoro jak wół widać, że gra rusza się przeciętnie, jak większość gier na PS3 przez ostatnie 7 lat.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #783 dnia: Sierpnia 20, 2014, 16:10:07 pm »
animacja postaci od tamtej pory również poszła mocno do przodu. Nie wiem jak można twierdzić inaczej.
Abstrahując od powyższego i stwierdzeniem bzdury przez Andrieja nie chcę na siłę bronić jego argumentów, ale na moje stwierdził również oczywisty fakt i tutaj ma rację, że poczucie next-gena od strony technicznej równa się oprawa + animacja. Jeśli to drugie kuleje w stosunku do pierwszego, bądź grafika znacząco wyprzedza animację jest dyskomfort wizualny i nie ma mowy o next-genie. Można mieć Residenta z fotorealistyczną scenerią i klocek w miejsce postaci. SoT był przykładem, jak zrobiono to dobrze 7 11 lat temu i na ówczesne standardy rewelacyjnie wręcz współgrało.
Nawiązałem do tego, bo podobną rzecz zauważyłem ostatnio np. w Evil Within, o ile oprawa wygląda nieźle, tak animacja niedomaga i dość mocno obniża wrażenie ogólne.
Ale ja się z Tobą tutaj w 100% zgadzam. Słaba animacja może zepsuć najlepszą grafikę. Ale samo twierdzenie, że animacja w grach nie ruszyła do przodu od 7 lat, to bzdura totalna. Tylko o to mi chodzi ;)

No w tym przypadku animacja na pewno nie prezentuje poziomu lepszego niż chociażby pierwszy AC z 2007 roku. Wielkiego postępu względem 7-letniej gry nie widzę.
Uogólniłem, ale widze jak zwykle nic nie kumasz.
Nie wiem co ty chcesz, żebym ja kumał, skoro jak wół widać, że gra rusza się przeciętnie, jak większość gier na PS3 przez ostatnie 7 lat.
Dzięki za potwierdzenie, że nie kumasz nic.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #784 dnia: Sierpnia 20, 2014, 21:38:48 pm »
Obejrzałem i myślę, że wstępna i bezpieczna ocena dla tej gry to 10/10.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #785 dnia: Sierpnia 21, 2014, 10:57:57 am »
Obejrzałem i myślę, że wstępna i bezpieczna ocena dla tej gry to 10/10.
+
(L)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #786 dnia: Sierpnia 21, 2014, 12:11:46 pm »
Szkoda, że ta generacja nie przyniosła jak na razie znaczących zmian w animacji postaci. Scenki wyglądają nieźle, ale jak tylko kończy się scenka, oczy radują oldschoolowo-drewniane animacje NPC z jakimi mieliśmy do czynienia przez ostatnie 7 albo i więcej lat... Nie ważne jak piękna byłaby grafika, jeśli nie poprawią animacji, to next-gen feelingu nie będzie.
Zgadzam się. Animacja w grach mało się rozwija. Fizyka również.

Ja jestem zdania, że gry zdecydowanie bardziej powinny iść w tym kierunku, czyli animacji opartej na fizyce:

IMO wygląda to bardzo dobrze, a trzeba pamiętać, że to robi jeden gość bez kasy na Kickstarterze.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #787 dnia: Sierpnia 21, 2014, 12:22:52 pm »
Obejrzałem jeszcze raz, materiał z Gamersyde, przymykając oko na słabe animacje, gra czaruje klimatem, no i otoczenie jest na prawdę fajnie zrobione pod względem dizajnu. Końcówka filmiku, gdzie ukazano trochę fabuły, rzecz jasna wywarła na mnie największe wrażenie, twist fabularny, niezła grafika, no i jak to w scenkach bywa, dzięki motion capture postacie wyglądają naturalnie, no może oprócz siwej baby z koralikami na szyi, która nawet w scence wygląda słabo. Generalnie można się odprężyć i zapominamy, że to gra.

No ale jak już się wróci na ziemię, to... Walka mogłaby wyglądać płynniej, bo obecnie to wszystko dzieje się jakimiś gwałtownymi skokami, bez większej finezji. W 2015 roku chciałby się w grach widzieć bardziej cinematic experience z ładnymi animacjami, a nie...

Szkoda, że ta generacja nie przyniosła jak na razie znaczących zmian w animacji postaci. Scenki wyglądają nieźle, ale jak tylko kończy się scenka, oczy radują oldschoolowo-drewniane animacje NPC z jakimi mieliśmy do czynienia przez ostatnie 7 albo i więcej lat... Nie ważne jak piękna byłaby grafika, jeśli nie poprawią animacji, to next-gen feelingu nie będzie.
Zgadzam się. Animacja w grach mało się rozwija. Fizyka również.

Ja jestem zdania, że gry zdecydowanie bardziej powinny iść w tym kierunku, czyli animacji opartej na fizyce:

IMO wygląda to bardzo dobrze, a trzeba pamiętać, że to robi jeden gość bez kasy na Kickstarterze.

No jest to jakieś wyjście, chociaż zdecydowanie wymaga jeszcze trochę pracy :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #788 dnia: Sierpnia 21, 2014, 13:59:04 pm »
Wczoraj odpaliłem Wiedźmina 1 i Windo ma racje ;) Najpierw sobie przypomnij andryush jak kiedyś wyglądało to a potem narzekaj na animacje w nowych grach ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #789 dnia: Sierpnia 21, 2014, 14:11:52 pm »
CDP w temacie animacji postaci jest cienie i tyle na ten temat. Niektórzy dopiero teraz dochodzą do poziomu, który inni prezentowali dekadę temu. Generacja nie ma nic do tego, bo mocą sprzętu braku talentu nie przeskoczą.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #790 dnia: Sierpnia 21, 2014, 14:26:32 pm »
Z tą animacją Andy ma trochę rację,  przecież Geralt biega jakby miał kij w dupie,  a ciosy  zadawane były w powietrze.  Mam nadzieje,  że to poprawią bo już parę gier pokazało że można to zrobić bardziej naturalnie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #791 dnia: Sierpnia 21, 2014, 14:36:13 pm »
Wczoraj odpaliłem Wiedźmina 1 i Windo ma racje ;) Najpierw sobie przypomnij andryush jak kiedyś wyglądało to a potem narzekaj na animacje w nowych grach ;)

Nie wiem jak ruszał się Wiedźmin 1 ale wiem jak poruszało się wiele innych gier ostatniej dekady (pierwszy z brzegu GoW2 z PS2?). Może względem pierwszej części Wiedźmina postęp jest widoczny, ale ogółem jestem zdania, że tak jak dzisiaj rusza się W3, ruszały się gry już 7 lat temu i dzisiaj wypadałoby pokazać lepszego skilla w robieniu animacji postaci.

Edit: no W1 to już w ogóle masakra. Typowa PCtowa gra tamtych czasów -  drewniane animacje, sterylny świat. Przypomniałeś mi właśnie jeden z powodów dla którego będąc dzieciakiem wolałem konsole od PCtów... to już chyba nawet na PSX animacje lepiej wyglądały  :lol:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 21, 2014, 14:56:52 pm wysłana przez andryush »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #792 dnia: Sierpnia 21, 2014, 14:42:45 pm »
Tyle, że ja nigdzie nic nie napisałem w tej rozmowie o animacji w W3...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #793 dnia: Sierpnia 21, 2014, 14:59:12 pm »
Wczoraj odpaliłem Wiedźmina 1 i Windo ma racje ;) Najpierw sobie przypomnij andryush jak kiedyś wyglądało to a potem narzekaj na animacje w nowych grach ;)
A teraz se odpal Monster Huntera z 2004, SOTC z 2005 czy FFXII z 2006 i porównaj do tego Wiedzmina z 2007. Ba, nie wiem czy nawet Vagrant Story z 2000 nie wypada lepiej w tym temacie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #794 dnia: Sierpnia 21, 2014, 22:35:32 pm »
no W1 to już w ogóle masakra. Typowa PCtowa gra tamtych czasów -  drewniane animacje, sterylny świat. Przypomniałeś mi właśnie jeden z powodów dla którego będąc dzieciakiem wolałem konsole od PCtów... to już chyba nawet na PSX animacje lepiej wyglądały  :lol:

No cóż. Gra sie tak zestarzała, że aż bolą oczy jak sie widzi te drewniane animacje ;) Dlatego szkoda, że nie wyszedł Rise of a white wole (jedynka na konsole na silniku dwójki) moznaby było przejść ta genialną historię bez odrzucającej archaiczności.

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #795 dnia: Sierpnia 22, 2014, 00:34:26 am »
Jakby kogoś, to tu jest 5 kawałków z soundtracku:

https://soundcloud.com/marcinprzybylowicz/sets/the-witcher-3-wild-hunt

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #796 dnia: Sierpnia 23, 2014, 21:47:54 pm »
http://uk.ign.com/articles/2014/08/22/the-witcher-3-may-not-be-1080p

Cytuj
"If we can make it at 1080P, sure, but I don’t know if it’s going to make it."

"To be honest, we were expecting a lot worse. When we first started playing on PS4 and XB1, we expected the game not to work at all, because it was so heavy, so we were expeciting it to crash, but it’s actually running. It’s not quite there yet, but it’s running. So I think that with a little more optimization, I think we’ll get it running really well."


wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #797 dnia: Sierpnia 24, 2014, 14:03:56 pm »
 :puppy-eyes:
szkoda ,że konsole tego nie będą miały
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #798 dnia: Sierpnia 24, 2014, 14:13:05 pm »
Spokojnie, nie muszą dawać animacji sierści, bo dzięki 900p i tak wszystko będzie rozmazane i nawet byś nie zauważył, że się buja :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #799 dnia: Sierpnia 24, 2014, 15:10:59 pm »
Tak naprawdę to futerko powinni przenieść na konsole tak jak włosy Lary w Tomb Raiderze, a jeśli gra do przyzwoitego działania nie będzie wymagać kilku tytanów, to na PS4 po optymalizacji powinna chodzić w 1080p i 30 klatkach. Jakiekolwiek poważne cięcia w oprawie = faki dla cdp.