Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 548301 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1120 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:07:15 pm »
Strasznie słaba animacja galopującego konia. RDR powinien tutaj być przykładem. Ale ogólnie nie jest źle jeśli chodzi o oprawę.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1121 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:19:21 pm »
Poki co 1080p na PS4 i 900p na One :D

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1122 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:21:25 pm »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1123 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:21:42 pm »
Z czego ten gameplay wściekły?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1124 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:22:19 pm »
Jeszcze jakiś komentarz się pojawił.


wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1125 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:30:07 pm »
Cytuj
Zanim przejdę do swoich konkretnych wrażeń z ogrywania Wiedźmina 3 na konsoli Sony, gdzie odniosę się do każdej możliwej płaszczyzny tej produkcji pozwolę sobie załatwić tę najbardziej burzliwą kwestię – oprawę graficzną. Na początek warto sobie wyjaśnić jedną bardzo istotną rzecz. Mam na myśli to, że jeżeli komuś się wydaje, że gra w wersji konsolowej będzie działać na ustawieniach minimalnych jest w głębokim błędzie, a jeśli znowu ktoś ma fantazje na wysokie za zakusami na ultra, wtedy również grubo się myli. Sprawa wygląda tak, że nie można jednoznacznie zdefiniować ustawień graficznych na konsolach (z rozmowy z osobą grającą na Xboxie One dowiedziałem się, że na konsoli Microsoftu mamy do czynienia z identyczną wersją). Dobitnie widać, że jest to mieszanka wielu poziomów grafiki – są momenty w których widać, że twórcy musieli iść na kompromisy, ale są i takie kiedy ma się ochotę powiedzieć – "czapki z głów drodzy REDzi". Dość jednak tej tajemniczości – pora wyłożyć karty na stół i szczegółowo odnieść się konkretnych elementów oprawy graficznej.

Wersja gry na konsoli PlayStation 4, w którą dane mi było zagrać działała w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę. Pierwsze co rzuca się w oczy to modele postaci, których poziom wykonania powoduje opad szczęki do samej podłogi. Widoczny jest każdy detal oczu, każdy pojedynczy włos na zaroście Białego Wilka, zmarszczki na twarzach czy bardzo ładnie prezentujące się włosy – oczywiście odnosi się to do wszystkich postaci, które było mi dane ujrzeć w grze – hmm, chyba że któraś nie miała zmarszczek. W tym aspekcie takie produkcje jak Śródziemie: Cień Mordoru, Dragon Age: Inkwizycja czy nawet nowe GTA zostają w tyle i jeśli miałbym już uczynić jakieś porównanie to będzie to Infamous: Second Son lub jego samodzielny dodatek First Light – bardzo podobny poziom. Jeśli chodzi o elementy zbroi tutaj też można było zauważyć dbałość o najdrobniejsze szczegóły – refleksy świetlne, drobne mieniące się metalowe elementy, realistyczne tekstury różnych materiałów takich jak skóra, drewno, metal, czy tkaniny ubrań.

Cytuj
Całokształt oprawy podczas przemierzania lokacji również prezentuje się świetnie chociaż nie wszystko działa idealnie. Od czasu do czasu, a już na pewno podczas jazdy konno przy pełnym galopie możemy zauważyć doczytywanie się obiektów – nie jest to nachalne, zasięg rysowania jest naprawdę duży i prezentuje się dobrze, a wspomniane pop-upy dotyczą głównie elementów wegetacji. Mam na myśli krzaki pojawiające się kilkadziesiąt metrów przed nami czy jakieś małe drzewka. Roślinność jest jednak tak bogata i gęsta, że czasem nie zwrócimy na to uwagi. Nie można jednak zaprzeczyć, że to się zdarza, ale dla pocieszenia wspomnę, że jeśli porównamy to z naprawdę drażniącym doczytywaniem się obiektów w GTA V na tej samej konsoli – w Wiedźminie 3 jest lepiej. Czasem też, przeważnie kiedy zginiemy występują troszkę długie ekrany ładowania, ale to nie powinno być problemem, gdyż podczas rozgrywki ich nie ma.

Wracając do kwestii roślinności należy zaznaczyć, że jest to jedna ze słabszych stron wersji konsolowej, chociaż też zależy to od sytuacji i innego czynnika. Mając na myśli ów czynnik odnoszę się do jej ilości, gdyż po prostu jest ona wszędzie. Lokacje zaprojektowane przez REDów obfitują w liczne zagajniki, duże i gęste lasy, sady, pola uprawne, a nawet ogródki przy chatach wieśniaków gdzie znajdziemy jakieś kwiaty. Jest tego dużo i nie zawsze idzie to w parze z wysokim poziomem detali i tutaj głównie piję do trawy – reszta wypada w miarę dobrze. Ogólne wrażenie poprawiają jednak panujące warunki i fizyka roślinności. Kiedy tak bujna wegetacja tańczy na wietrze wygląda to wyśmienicie, potęguje immersję i od razu odbieramy to inaczej. Co do fizyki, oczywiście zarośla nie pozostają obojętne i niewzruszone kiedy się przez nie przedzieramy i zawsze coś się ugnie, uchyli bądź zostanie zdeptane wiedźmińskim buciorem.

Cytuj
Kolejna rzecz to tekstury, z którymi jest różnie. Możecie być jednak spokojni, że żadną pikselozą z ekranu nie bije, chyba że zdarzą się sytuacje że coś się nie do końca doczyta, głównie w dynamicznym przejściu z cutscenki do szybkiej akcji. Co do ich jakości, ta wypada również przyzwoicie, a wysoka rozdzielczość też dodaje do tego swoje trzy grosze. Oczywiście, nie jest tak ostro jak w wersji pecetowej, w którą miałem okazję zagrać kilkanaście minut pod koniec pokazu, ale różnica nie jest aż tak duża jakby się komuś mogło wydawać.

Zmierzając powolutku do końca tematu zdolnego wzniecić niejeden bunt i powstanie chciałbym jeszcze wspomnieć o innych aspektach oprawy graficznej jaką prezentuje Wiesiek na PS4. Wszystko co związane z wodą wygląda super – rzeka jest naturalna i prezentuje dobry poziom, podwodne widoki są naprawdę wspaniałe i dają przyjemność ze zwiedzania, a mokre powierzchnie wyglądają, co tu dużo mówić – jak mokre powierzchnie. Dodatkowo, kiedy wyjdziemy z wody na brzeg możemy zaobserwować, że Geralt jest naprawdę mokry, gdyż krople, a nawet drobne ciurki spływają po jego twarzy i elementach uzbrojenia odbijając się efektownie w promieniach słońca.

Pojawił się jednak kolejny element, który pośród oprawy graficznej którą oceniam na powiedzmy sobie szczerze „mieszankę wysokiej i średniej” wywołał u mnie efekt zupełnego zachwytu i przywołał miłe wspomnienia z ukochanej gry, w której spędzałem masę czasu kilka lat temu. Chodzi o aranżację graficzną świecącego słońca – ten efekt zupełnie zwala z nóg. Promienie słońca dosłownie biją w oczy, przedzierają się przez korony drzew, a czasami potrafią oślepiać swoją intensywnością. Podczas luźniej pogawędki z Tadkiem Zielińskim w kantynie studia i poruszenia tego tematu został przywołany Far Cry 2 z 2008 roku, który nawet dziś może poszczycić się świetnym wykonaniem tego efektu graficznego. Ja z mam wiele miłych wspomnień związanych z tą grą, a jej podrasowana wizytówka pojawiająca się w Wiedźminie 3 wywołała naprawdę przyjemne uczucie. Podróż przez dzikie wertepy na grzbiecie Płotki w blasku zachodzącego słońca – o tak, nareszcie się doczekaliśmy, a Geralt już dawno tego potrzebował.

Cytuj
Na zakończenie tej części artykułu pragnę poświęcić kilka linijek płynności, grywalności i ogólnemu wrażeniu obcowania z wersją konsolową gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na podstawie kwestii czysto technicznych. Gra nie uświadcza wyczuwalnych spadków klatek animacji, a przynajmniej takich, które w czymś by przeszkodziły bądź utrudniły rozgrywkę w nasyconych dynamiczną akcją momentach. Przedstawiciel studia, który praktycznie przez cały pokaz obserwował moja rozgrywkę, zapytany o tę kwestię przyznał, ze jeszcze jest sporo do poprawy i nie wszystko działa tak płynnie jak powinno. Możliwe, że chodzi o rozleglejsze lokacje, gdyż w hubie, w którym było dane mi grać jakieś drobne ścinki się pojawiały, ale w dość specyficznych momentach – właśnie głównie we wspomnianych wcześniej przejściach ze przerywników filmowych do rzeczywistej rozgrywki co szło w parze z wskakiwaniem tekstur w biegu. Ta płaszczyzna produkcji wymaga konkretnego szlifu choć były to jednak momenty trwające dosłownie jedną lub dwie sekundy. Podczas walki czy eksploracji praktycznie wszystko działa prawidłowo i można czerpać pełną przyjemność z rozgrywki. Od czasu do czasu występują jednak bugi – zdarzyło się to kilka razy, ale nie było to coś niespodziewanego, gdyż raz nawet sami twórcy wiedzieli co nastąpi i od razu zareagowali, znając dobrze udostępniony build gry. Wiedźmin 3 na konsoli PS4 już na ten moment jest w pełni grywalny i zadowalająco zoptymalizowany chociaż potrzeba jeszcze trochę czasu aby doprowadzić go do porządku. Bugi to oczywista sprawa, ale co do grafiki – brzydka nie jest, momentami potrafi naprawdę zaskoczyć jakością, lecz z racji tego, iż wydaje się być miksem różnych poziomów ustawień, jest trochę nierówna, więc jeszcze potrzeba czasu aby to sprytnie wypośrodkować w imię zasady „gdzie nie widać tam ująć, a gdzie widać tam dodać”.

Temat oprawy graficznej mamy już nareszcie za sobą i aż korci krzyknąć „chwała Melitelle”, gdyż teraz można spokojnie zająć się całą resztą, a uwierzcie – oj, jest się o czym rozpisywać. Zapowiadając dalszą część artykułu pozwolę sobie zacytować znaną fanom boksu kwestię Michaela Buffera, który od lat zapowiada najsławniejszych pięściarzy przed wyjściem na ring: „Let's get ready to rumble!” (z ang. „Przygotujcie się na grzmoty!”).

źródło http://www.witchersite.pl/component/content/article/26-news-wiedzmin-3/1132-wiedzmin-3-juz-gralismy.html

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1126 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:32:52 pm »
Cytuj
(...)Testując grę na PlayStation 4 nierzadko dostrzegaliśmy dosyć wyraźne spadki animacji, choć - dla porównania - mniejsze niż te z Assassin's Creed Unity. Optymalizacja jest obecnie jednym z priorytetów dla zespołu deweloperów.(...)


http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-26-zachwycajcy-wiedzmin-3-gralismy-w-demo-zobacz-gameplay

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1127 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:34:53 pm »
Strasznie słaba animacja galopującego konia. RDR powinien tutaj być przykładem. Ale ogólnie nie jest źle jeśli chodzi o oprawę.
Powiedz to kłodzie z Dragon Age :P Do poziomu konia z RDR podbicie będzie miało pewnie tylko RDR 2.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1128 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:35:54 pm »
Cytuj
(...)Testując grę na PlayStation 4 nierzadko dostrzegaliśmy dosyć wyraźne spadki animacji, choć - dla porównania - mniejsze niż te z Assassin's Creed Unity. Optymalizacja jest obecnie jednym z priorytetów dla zespołu deweloperów.(...)


http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-26-zachwycajcy-wiedzmin-3-gralismy-w-demo-zobacz-gameplay

tylko pytanie te przed czy po paczu  :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1129 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:37:46 pm »
Porównanie do infamousa XDDDDDD

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1130 dnia: Stycznia 26, 2015, 16:55:58 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1131 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:10:06 pm »


Strasznie słaba animacja galopującego konia. RDR powinien tutaj być przykładem. Ale ogólnie nie jest źle jeśli chodzi o oprawę.
Powiedz to kłodzie z Dragon Age :P Do poziomu konia z RDR podbicie będzie miało pewnie tylko RDR 2.
A jak na tym tle wypadają koniki w
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
?

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1132 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:14:55 pm »
Przecież to nawet animacja chodzenia Wieśka wygląda jak z poprzedniej generacji ,a wy tu o galopie konia prawicie :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1133 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:16:17 pm »


Strasznie słaba animacja galopującego konia. RDR powinien tutaj być przykładem. Ale ogólnie nie jest źle jeśli chodzi o oprawę.
Powiedz to kłodzie z Dragon Age :P Do poziomu konia z RDR podbicie będzie miało pewnie tylko RDR 2.
A jak na tym tle wypadają koniki w
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
?
Ja tylko słyszałem o żyrafach, ale ciężko porównać, bo żyrafy tylko chyba w Africa z początku PS3 są i Tokio Jungle.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1134 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:18:57 pm »
Jak się ma 900p xboxa do zapowiedzi o 4k :-x

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1135 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:20:19 pm »
No przecież w

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

jeździ się na koniach. Nic specjalnego. Do RDR bardzo daleko, ale lepiej niż w Inkwizycji.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1136 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:24:40 pm »
Użyłeś określenia "nic specjalnego" w odniesieniu do tej gry. Print screen, bez kitu ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1137 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:27:08 pm »
Grafa bez rewelacji, typowy średniak. Downgrade widoczny nawet na PC. Animacja poruszania się konia i nie tylko to era PS2. To samo ze śniegiem i wodą.

Cieszy 1080p na PS4 i to że giera wygląda wyraźnie lepiej niż na tym trailerze w grudniu.

Do premiery jeszcze trochę czasu, ale poziomu z E3 ta giera nie osiągnie nawet na turbo Piecu.

W chwili obecnej wizualnie AC:Unity poza zasięgiem.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2015, 17:29:21 pm wysłana przez Kyokushinman »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1138 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:33:11 pm »
A jaka ocena? bo nie wiem czy preodera robić. :(

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1139 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:34:57 pm »
Nie wiem nie grałem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1140 dnia: Stycznia 26, 2015, 17:47:28 pm »
Popatrzyłem i jestem zadowolony z tego co zobaczyłem, aczkolwiek mogli nie ściemniać na początku :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1141 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:04:24 pm »
Animacja poruszania się konia (...) to era PS2.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/SugEdJ6meLg?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Wydaje mi się, że animacja konia do PS2 jednak startu nie ma  :whistle:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1142 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:09:18 pm »
Ta fota raczej bez znaczenia. Jestem prawie pewny, że prasa grała tylko na blaszakach.
grali też na konsolach. Podobno wygląda tak jak na pc.
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/wiedzmin-3-dziki-gon-rozgrywka.html

sama grafika jest dobra, taka zblizona do fc4 i wyrażnie slabsza od ac: unity. Od mordoru moim zdaniem lepiej.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1143 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:10:38 pm »
Mi tam gra się podoba i mam wyje**ne na nieprzychylne wpowiedzi

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1144 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:14:42 pm »
Mnie martwi rwanie ekranu, którym piszą. Podobno na konsolach jest tragicznie pod tym względem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1145 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:15:23 pm »
Cytuj
Wynika z tego, że graliśmy w starszy build gry, niż ten, na podstawie którego nagrano widoczne w artykule filmy - tu już na szczęście gra wygląda widocznie lepiej.

Że też redaktor blacharskiego serwisu takie bajki łyka  :lol:

Mnie martwi rwanie ekranu, którym piszą. Podobno na konsolach jest tragicznie pod tym względem.

Czyli gorzej niż Unity, bo tam przynajmniej v-sync działa...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1146 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:21:08 pm »
Animacja poruszania się konia (...) to era PS2.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/SugEdJ6meLg?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Wydaje mi się, że animacja konia do PS2 jednak startu nie ma  :whistle:
Faktycznie zapomniałem o tej grze także jeszcze poziom niżej.


Sama grafika jest dobra, taka zbliżona do fc4
Żart oczywiście?


wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1147 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:24:19 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/D4LHxsvknog?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1148 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:32:54 pm »
Myślałem, że tylko dla mnie grafa prezentuje się przeciętnie, ale najwidoczniej są jeszcze inni.
http://gamezilla.komputerswiat.pl/zapowiedzi/2015/1/dziki-gon-w-tarapatach-gralismy-w-wiedzmina-3

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1149 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:34:11 pm »


Sama grafika jest dobra, taka zbliżona do fc4
Żart oczywiście?
Na razie trudno mi dokładnie ocenić. Po filmikach FC 4 nie robił na mnie zadnego wrazenia, a jak odpalilem na konsoli to sie miło zdziwiłem.
Na pierwszy rzut oka róślinności i obiektów jest sporo, do tego bardzo duzy zasięg widzenia. Jedynie co do oświetlenia/renderingu mam zastrzeżenia i tutaj fc4 pewnie >>wiedzmin3.
Cieszy za to 1080p na ps4

Marins

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1150 dnia: Stycznia 26, 2015, 18:37:17 pm »
Cytuj
PS4: 1080p, 30 klatek na sekundę, tekstury minimalnie ostrzejsze niż na Xbox One, minimalnie mniej ostre niż na PC z ustawieniami graficznymi „wysokie”.
Xbox One: 900p, 30 klatek na sekundę, ale CDP wciąż jeszcze będzie pracowało nad ulepszeniem grafiki.

pssite

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1151 dnia: Stycznia 26, 2015, 19:22:13 pm »


Jak Was czytam to aż tęsknię do czasów, w których od erpegów wymagano wszystkiego, tylko nie grafiki. Pewnie w temacie byłaby cisza, ale ile wartościowsze wypowiedzi by się pojawiały, gdyby już się ktoś wypowiadał.
Grafika musi być chociaż dobra w dzisiejszych czasach, ba ona nawet w pewnym sensie zwiększa grywalność.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1152 dnia: Stycznia 26, 2015, 19:32:43 pm »
Jak to, to nie ma 4k60fps na XO... :cry:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1153 dnia: Stycznia 26, 2015, 19:39:05 pm »
CDP jeszcze pracuje aż dostanie tego pacza z dx12.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1154 dnia: Stycznia 26, 2015, 19:47:46 pm »


Od 15:52.
Jeżeli nie tak to jak to wygląda?
Poza tym zakręcony jakiś gość, grał na X360 :lol:.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1155 dnia: Stycznia 26, 2015, 20:02:16 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/D4LHxsvknog?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


hype obecny, chyba biorę gówno na premierę.
btw. dobrze zrozumiałem, będzie zmienna pogoda?
wszyscy gadają o grafie i takie perełki mi umykają :(

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1156 dnia: Stycznia 26, 2015, 20:05:21 pm »


Od 15:52.
Jeżeli nie tak to jak to wygląda?
Poza tym zakręcony jakiś gość, grał na X360 :lol:.
Meh, to ten jegomość od marudzenia w niemal każdym filmiku jakie to SS jest złe.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1157 dnia: Stycznia 26, 2015, 21:05:07 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/D4LHxsvknog?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


hype obecny, chyba biorę gówno na premierę.
btw. dobrze zrozumiałem, będzie zmienna pogoda?
wszyscy gadają o grafie i takie perełki mi umykają :(


Cały cykl dobowy i warunki atmosferyczne. Questy będą dostosowane do pory dnia, czyli część możemy wykonać tylko w dzień lub w nocy itp.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1158 dnia: Stycznia 26, 2015, 21:18:37 pm »
Rok po premierze nowych konsol i PC ma mieć wyraźnie lepszą grafikę. Batman to przypieczętuje tylko....Meh.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2015, 21:20:46 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1159 dnia: Stycznia 26, 2015, 21:21:27 pm »
Rok po premierze nowych konsol i PC ma mieć wyraźnie lepszą grafikę. batman to przypieczętuje tylko....Meh.

Fakt. Gra wygląda lepiej na karcie graficznej za 2500zł (0,27% posiadaczy wg Steama) i procesorze za 1300zł. A to i tak pozwala na granie w 30fps co najwyżej :lol:

Myślę, że można to ponownie wstawić:

« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2015, 21:32:56 pm wysłana przez tytacz »