Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 548419 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1280 dnia: Lutego 05, 2015, 15:02:12 pm »
Lokacje z 2 były dość małe i sprawiały wrażenie mocno zamkniętych. Tutaj liczyłem na dużo bardziej otwartą konstrukcję.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1281 dnia: Lutego 05, 2015, 15:08:36 pm »
Lokacje z 2 były dość małe i sprawiały wrażenie mocno zamkniętych. Tutaj liczyłem na dużo bardziej otwartą konstrukcję.

Bo będą. Na bank. Duże lokacje, ale konstrukcja podobna do Wieśka 2 :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1282 dnia: Lutego 05, 2015, 15:10:20 pm »
Jeszcze, żeby można było wracać do wcześniej odwiedzonych lokacji to spoko.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1283 dnia: Lutego 05, 2015, 15:13:05 pm »
Jeszcze, żeby można było wracać do wcześniej odwiedzonych lokacji to spoko.

Na to też liczę. Ale pewnie będzie można, jak pierwotnie to miał być totalny Open World. Choć moim zdaniem dalej jest. Na gameplayach tak to trochę wyglądało.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1284 dnia: Lutego 05, 2015, 15:16:29 pm »
Od początku zapowiadali przynajmniej trzy krainy (chyba Temeria, wyspy Skelliege <czy jak to tam się pisze> i chyba coś w imperium), które "wybieramy z listy". Było też że można będzie dość dowolnie między nimi się poruszać.

Może chodzi o coś jak z W2? Otwarte lokacje z PC na x360 podzielili na mniejsze, żeby konsola się nie udusiła.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1285 dnia: Lutego 05, 2015, 15:18:03 pm »
Czyli nie da się konno przejechać z jednego końca świata na drugi? Buuuuuu!

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1286 dnia: Lutego 05, 2015, 15:18:16 pm »
W Gothic 2 według mnie było dobrze rozwiązany podział na lokacje. Jeśli takie coś będzie w wieśku to spoko, jeśli coś jak w Gothic 4 to słabo  :-? Liczyłem na openworld jak w skyrim, a nie podział na lokacje... A questy w skyrim były zajebiste i wcale openworld nie oznacza słabej fabuły jak Mrocz pisze. Zresztą to samo tyczy się np. GTA5.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1287 dnia: Lutego 05, 2015, 15:23:48 pm »
Akurat podawanie jako przykład dobrej fabuły Skyrim to moim zdaniem pudło ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1288 dnia: Lutego 05, 2015, 15:30:18 pm »
Bardziej chodziło mi o "zadania", które były fajnie zrobione w przeważającej większości.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1289 dnia: Lutego 05, 2015, 15:36:00 pm »
to jest potwierdzone info?
z tego co wypowiadali się ludzie po pokazie, to niektórzy z nich przez trzy godziny zwiedzali i na żadne "ściany" nie trafili.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1290 dnia: Lutego 05, 2015, 15:37:59 pm »
dobra, potwierdzone
http://www.gamespot.com/videos/how-open-is-the-open-world-of-the-witcher-3/2300-6413455/
Cytuj
multi-region open world
będą krainy podzielone rzeką albo wymagające przeprawy statkiem.
dla mnie ok.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1291 dnia: Lutego 05, 2015, 15:38:18 pm »
Może są 3 kurewnie wielkie krainy? :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1292 dnia: Lutego 05, 2015, 15:50:46 pm »
Może są 3 kurewnie wielkie krainy? :D

Wszystko na to wskazuje. Pytanie tylko JAK kurewsko będą wielkie ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1293 dnia: Lutego 05, 2015, 15:53:47 pm »
Poprzednie Wiedźminy miały identyczną konstrukcję. Kilka dużych lokacji (mniejszych pewnie niż w Wieśku 3) i moim zdaniem były mega zajebiste  Nie nudził się człowiek. Ja jestem dobrej myśli. Ważne by klimat dopisał i fabuła
Lokacje z Wiedźmina przy dobrych chęciach by się zmieściły ze swoją właściwą objętością w jednej lokacji z DA3. No i dwójka nie miała identycznej konstrukcji, bo nie można było wrócić do poprzednich krain, co jest moim zdaniem totalną porażką i tak naprawdę z gry open-world robi pseudo otwartą liniówkę.

Brak jednego świata w Wiedźminie to bardzo duża wada szczególnie biorąc pod uwagę to pitolenie o jeżdżeniu konno z jednego końca na drugi. Ciekawe, czy loadingi między lokacjami w to wliczali. Trzeba czekać na Bethesdę :P

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1294 dnia: Lutego 05, 2015, 16:12:38 pm »
Może są 3 kurewnie wielkie krainy? :D

Wszystko na to wskazuje. Pytanie tylko JAK kurewsko będą wielkie ;)

Najważniejsze czy będzie w nich coś ciekawego do roboty, bo te z DA:I wyglądają świetnie, są wielkie, ale questy w nich to poziom strzelania do gołębi w GTAIV. Na jedną krainę masz średnio jednego questa fabularnego (o ile w ogole), jednego (o ile) wielkiego smoka do ubicia, a tak to 4-5 godzin szwędania się po lokacji i zbierania pierdół. Lubię otwarte światy, ale wizja w Mass Effect zdecydowanie bardziej mi odpowiadała - na każda lokację masz konkretną, ciekawą historię, a nie 100 odłamków do znalezienia. Wiedźmin 2 był pod tym względem ok, ciekawe na ile utrzymają tą samą dynamikę przy większych lokacjach.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1295 dnia: Lutego 05, 2015, 16:35:59 pm »
Teoretycznie Red Dead Redemption też ma trzy krainy oddzielone rzekami. Zobaczymy jaki duży będzie teren i jak będą rozwiązane podróże między krainami. Dla mnie najważniejsze, żeby przejechać na koniu ogromny dystans, a na koniec wjechać do miasta bez wczytywania  8)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1296 dnia: Lutego 05, 2015, 16:46:37 pm »
Teoretycznie Red Dead Redemption też ma trzy krainy oddzielone rzekami. Zobaczymy jaki duży będzie teren i jak będą rozwiązane podróże między krainami. Dla mnie najważniejsze, żeby przejechać na koniu ogromny dystans, a na koniec wjechać do miasta bez wczytywania  8)
Wiec nie masz sie czym martwic.

Nie wiem na serio jak przegapiliscie info o kilku duzych krainach. Ono na serio bylo wraz z pierwszym trailerem, jak nie wczesniej.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1297 dnia: Lutego 07, 2015, 20:17:54 pm »




Hmm, coś za kolorowa się robi ta gra :-?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1298 dnia: Lutego 07, 2015, 20:53:52 pm »
Prosty zabieg by amerykance kupili. W gothic 3 była nawet opcja. Amerykańska - kolorowa, europejska - mroczna.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1299 dnia: Lutego 07, 2015, 20:54:17 pm »
O ile drugi screen można uznać za zbyt kolorowy (mnie nie przeszkadza), to pierwszy jest po prostu chujowo-zielony.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1300 dnia: Lutego 07, 2015, 21:00:46 pm »
Postacie plastikowe jak lalki.

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1301 dnia: Lutego 07, 2015, 21:01:32 pm »
Po prostu direct feed z bravii w trybie żywym. /s

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1302 dnia: Lutego 07, 2015, 21:16:50 pm »



Hmm, coś za kolorowa się robi ta gra :-?
Wszystko można zmienić na tv/konsoli.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1303 dnia: Lutego 07, 2015, 21:17:20 pm »
Wiadomo.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1304 dnia: Lutego 07, 2015, 21:18:17 pm »
To po co ten grymas.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1305 dnia: Lutego 07, 2015, 21:18:50 pm »
Zgubiłem pilot do telewizora.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1306 dnia: Lutego 07, 2015, 21:55:16 pm »
Zgubiłem pilot do telewizora.

Miszcz  :rotfl:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1307 dnia: Lutego 07, 2015, 22:15:01 pm »
tytacz zaorał.  :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1308 dnia: Lutego 07, 2015, 23:02:43 pm »
Cytuj
Analizując 2-letnie informacje lub doniesienia nt W3 mogę poczynić odpowiednie wnioski jak przebiegała i nadal przebiega produkcja tej gry.
O ile devi chcieli umieścić w swojej grze jak najwięcej ficzerów graficznych rodem z W2 z dużo lepszymi teksturami i poziomem szczegółowości detali na PC, tak mieli nadzieje z pewną zbyt wielką dozą pewności, że przy podobnym bulidzie z PC w fazie pre-produkcji, uda i się osiągnąć podobne gorsze efekty na konsolach nowej generacji. Niestety "czarny ekran" na konsolach mówił sam za siebie, że żadną miarą się nie uda, by zrobić zwykły port z wersji PC.
Można to zauważyć choćby jakie były różnice pomiędzy pierwszym screenem z Novigradu, a 35 minutowym gameplay'u.
Pierwsza różnica od razu jaka rzuciła mi się w oczy, to nie tylko zmiana kolorystyki z dość surowej na bardziej pastelową gammę, ale przede wszystkim, nastąpiła zmiana ukształtowania terenu na którym było zbudowane to miasto. Z początku pagórkowaty i nie regularny w ukształtowanie teren, powodował, że budynki na drugim i trzecim planie wyłaniały się spod tych usytułowanych niżej, dając wrażenie trójwymiarowości tego miasta. Szczegółowość cieniowania budynków i ludzi w nim się znajdujących dopełniały cały ten efekt. Nie wspominam nawet o poziomie detali dachówek czy innych nieregularności choćby murów, czy okiennic, jak również jakości drewna jako budulca, z uwzględnieniem pęknięć i sęków czy słoji. Wszytko to zawdzięczliśmy dzięki wszechobecnej teselacji, jak mniemam.
 
Na 35min gameplay'u Miasto zmieniło się bardzo drastycznie. Teren powierzchni został ujednolicony, Pagórkowaty teren został zastąpiony bardziej płaskim, cieniowanie zmniejszone do minimum lub w niektórych miejscach zupełnie go brakowało. Budulec z nieregularnego kamienia został zastąpiony bardziej regularnym kształtem, w formie bardziej płaskich "cegieł" a jakość drewna wraz z całym jego uszczegółowieniem został obniżony i "lekko" podkolorowany.
 
Cała ta ewolucja miasta utwierdziła mnie w przekonaniu, że obie wersje PC i konsolowa dąży do ujednolicenia. Niestety.
Pisałem wcześniej o przebudowie silnika Red Engine 3, niestety nie mogłem poprzeć tego jakimś wiążącym dowodem, na jaki natrafiłem na jakiejś stronie www, gdzie o tym pisano. Nikt wtedy mi nie wierzył, a shitstorm odnośnie grafiki na forum osiągnął zenitu na tym forum. Żródło zostało usunięte z bazy danych w internecie tak samo jak pamiętny kilku minutowy przeciek z prezentacji przeznaczony tylko dla dziennikarzy w 2013 roku. Pomimo bardzo słabego nagrania widać było jak warunki pogodowe dopełniały całą pieczołowitość projektu, jaką była wersja alpha W3.
.
Cały ten downgrade wersji PC ( nie boję się użyć tego słowa) wynika z chęci dostarczenia gry na wszystkie 3 platformy jednocześnie. Niestety specyfika konsol okazała się dość trudna do zrealizowania z taką pieczołowitością jaką miała być wersja PC. Pamiętam wywiady, w których to devi mówili o rozdzielczości na konsolach, z tych pierwszych wersjach pre-alpha gry. Wówczas modne było oburzenie konoslowców, że next-geny mają problemy z uzyskaniem 1080p. W przypadku wiesia prawdopodobnie było nawet gorzej, bo wersja na Xboxa miała trudności z uzyskaniem 720p nawet po odłączeniu kinecta, z kolei PS4 miał wielkie problemy z gubieniem fpsów w 900p. 20 fps była chyba wtedy najwyższą możliwą ich ilością przy starym buildzie z PCta, nie mówiąc o wielkiej pikselozie na konsolach.
Wniosek z tego taki, że należało tak przebudować silnik, by działał z możliwie jak najlepszym wykorzystaniem dostępnych 6-7 wątków słabego procesowa w konsolach. Dlatego też w wymaganiach dzisiejszych gier w większości przypadków w wymajaniach widnieje procesor i7, co mnie nie dziwi zbytnio.
Z perspektywy czasu, mam za złe Redom tylko to, że całą otoczkę z wersji PC poświęcono na rzecz jednolitego buildu. Teraz mam wrażenie, że wersja PC jest zwykłym portem z konsol, który dostał kilka dodatkowych efektów od Nvidii, których było w wczesnej wersji zdecydowanie więcej, lub na wyższym poziomie ich wykorzystania. Rożnice między pre-alphą a stanem dzisiejszym jest bardzo widoczna, choćby w porównaniu do szczegółowości trawy, pól, drzewostanów, liści i czy odbić światła na wodzie. Wolumeryczne chmury wyglądały nieziemsko, co obecnie nie jest już tak piękne, podwierdzając ich brak na ostatnim wypuszczonym gameplayu z wrażeń dla prasy. Nie wiem, czy winą za ten stan rzeczy można obarczyć producentów konsol, że w jakiś sposób wpłynęli na zapędy graficzne Redanii, czy sami devi doszli do takich wniosków.
Fakt faktem, że mnóstwo pracy w 1 roku produkcji została zmarnowana, czego efektem jest ujednolicenie, i zmiana podejscia w celu dostarczenia tych samych wrażeń na wszystkich platformach. Zatrudniony specjalista od roślinności w siedzibie Redanii wykonał kawał dobrej roboty. Był on specjalnie zatrudniony w firmie( można było przeczytać o tym w jednym z wcześniejszych wywiadów z preprodukcji), którego zadaniem było sprawowanie pieczy nad projektowaniem i dodawaniem odpowiednich roślin do określonego ukształtowania terenu, czy warunków klimatycznych danego rejonu, by efekt fauny jak najlepiej oddawał charakter danej lokacji. Niestety mam wrażenie, że praca tego pana okazała się bezproduktywną, ponieważ podczas cięć "optymalizacyjnych" zostały one bardzo przytemperowane, lub w niektórych miejscach praktycznie usunięte z gry.
 
Jako były maniak podzespołów PC, a teraźniejszy konsolowiec i użytkownik PS4, mam żal do Redów, że mimo wszystko nie podpisali umowy z producentami konsol na roczny kontrakt, na czasowa wyłączność (6-12 mscy) na PS4 i Xbox One. Być może wtedy wersja PC, mimo że ukazałaby się z rocznym opóźnieniem, to mimo wszystko, wyszłaby w pełnej krasie szaty graficznej, taka jaką miała być od samego początku z wersji Pre-alpha. Po roku na pewno optymalizacja wersji PC była by dopieszczona na ostatni guzik, a nie taką, jaką wydaje się być w obecnej formie.
Wszystko uzależnione jest od tego, że aby na konsolach gra ruszyła, należalo napisać specyficznie kod gry, by wykorzystał jak największe pokłady konsol, względem słabego w nich procesora jak również niezbyt mocnej karty graficznej. Niestety zdaje się, że obecny kod gry napisany pod wersje konsolowe nie współpracuje zbyt dobrze z wersją na PC. OT cała filozofia. By wyczerpać pokłady mocy z PC a tym samym by uzyskać 60 kl/s należałoby napisać osobny kod gry specjalnie dla PC, czyli wrócić do wczesnego kodowania buildu z pre- alfa i go rozwijać . Przez taki stan rzeczy mocne karty na PC nie są wykorzystywane w pełni, a przecież mogłyby wykrzesać z siebie znacznie wiecej, dając tym samym lepsze efekty graficzne.
Po roku czasu, albo po 2 latach sam miałem zamiar składać PC, oczekując nowych technologii kart graficznych w 20nm i lepszego wykorzystaniu krzemu. Miałem nadzieję że krzem za kilka lat zostałby zastąpiony grafenem i wówczas można by mówić o rewolucji na rynku PC i być może następnej generacji konsol z jego wykorzystaniem. Zgubne moje nadzieje.
Tak jak słusznie zauważył Eustachy_J23 i Rock build gry na konsole i PC jest ten sam, a nie powinnien taki stan rzeczy mieć miejsca, jako że PR Redów opierał się na PC master race, do pewnego czasu oczywiście. Nagle po prezentacji gry na konferencji Xbox One to stanowisko diametralnie uległo zmianie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1309 dnia: Lutego 08, 2015, 02:08:45 am »
Jak zwykle  wszystko przez konsole :(
Cytuj
Nie wiem, czy winą za ten stan rzeczy można obarczyć producentów konsol, że w jakiś sposób wpłynęli na zapędy graficzne Redanii,
Widzę że u blacharni coraz bardziej popularny jest dogmat, że producenci konsol zastraszają biednych twórców aby grafika w wersji  na master race nie odbiegała od konsol.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1310 dnia: Lutego 08, 2015, 02:18:20 am »
Fajna bajka jasia z internetu. Takie jak ta o starym wędkarzu.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1311 dnia: Lutego 08, 2015, 09:32:07 am »
Pewnie przez konsole z PC nie wyciśnie się 60 fps'ów... Niektórym tak trudno uwierzyć, że CDP także potrafi ostro lać wodę, a później trzeba zmierzyć się z rzeczywistością.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1312 dnia: Lutego 08, 2015, 09:44:20 am »
Ja to się tak zastanawiam na pokazie były wyłączone ficzery od NV ,a na pc było 30 klatek ,więc teraz nasuwa się pytanie przy tych bajerach włączonych ile fpsów miała by wersja pc?


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1313 dnia: Lutego 08, 2015, 09:58:22 am »
Zastanawiało mnie, skąd ta bajeczka pochodzi. Znalazło to: forum.benchmark.pl


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Strzelać czy do gazu? :
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2015, 10:11:24 am wysłana przez Juras »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1314 dnia: Lutego 08, 2015, 10:06:07 am »
Zastanawiało mnie, skąd ta bajeczka pochodzi. Znalazło to: forum.benchmark.pl


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

xd
:lol:

Niektórym tak trudno uwierzyć, że CDP także potrafi ostro lać wodę, a później trzeba zmierzyć się z rzeczywistością.
Przecież oni grafy dobrej nigdy nie zrobili tak naprawdę. Więcej mocne karty na piecu w takim W2 wniosły niż oni sami. A o paćkowatej wersji na X360 nawet nie będę gadał bo brak słów.


Oczekiwać takiej grafy jak na E3 od nich to od razy pisać się na straty. Nawet jakby konsole były 2 razy mocniejsze to i tak pewni nie daliby rady osiągnąć tego poziom.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1315 dnia: Lutego 08, 2015, 11:33:51 am »
Nie przesadzaj z tą grafiką Wiesława na Xbonera. Sprawa wygląda jak w przypadku Kryzysa Trzeciego. Ni jak nie idzie przyrównać togo do wersji na (mocarnego) PC, ale w ostatecznym rachunku - w stosunku do tego jaką moc poprzednia generacja przedstawiała - to była jedna z najlepiej wykonanych gier. Szkoda, że Juras nie ma poprzedniego xa. Wrzuciłby tu takie zdjęcia z Wieśka Dwa, że nie pozostawałoby nic innego, jak się rozpływać (ostatnio jak przedstawił z Jurney i Inkwizycji fotki, to ludzi nie mieli pojęcia z jakiej platformy pochodzą, a jeden nawet stwierdził, że są podrasowane).

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1316 dnia: Lutego 08, 2015, 12:01:48 pm »
Wiesiek 2 był bardzo ładny na Xbox360 jedna z najładniejszych gier na tę konsolę. A grałem w obie wersje PC i X360. I popieram w tym aspekcie Sylvana. Już pomijam, że Wiesiek 2 to jeden z lepszych RPG'ów na tej konsoli. 

Co do posta z forum PC rozbawił mnie ten:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I tak sobie pomyślałem. ŚMIAŁO! Zróbcie to. A potem niech pierd**ą, czemu producenci gier olewają PC i skupiają się na konsolach :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1317 dnia: Lutego 08, 2015, 14:18:12 pm »
Nie przesadzaj z tą grafiką Wiesława na Xbonera. Sprawa wygląda jak w przypadku Kryzysa Trzeciego. Ni jak nie idzie przyrównać togo do wersji na (mocarnego) PC, ale w ostatecznym rachunku - w stosunku do tego jaką moc poprzednia generacja przedstawiała - to była jedna z najlepiej wykonanych gier. Szkoda, że Juras nie ma poprzedniego xa. Wrzuciłby tu takie zdjęcia z Wieśka Dwa, że nie pozostawałoby nic innego, jak się rozpływać (ostatnio jak przedstawił z Jurney i Inkwizycji fotki, to ludzi nie mieli pojęcia z jakiej platformy pochodzą, a jeden nawet stwierdził, że są podrasowane).
Wybacz kolego, być może trochę przesadzam, ale nie podobała mi się grafa tak jak innym. Na wstawkach ok git, ale jak wyszedłem na zewnątrz i spojrzałem na mega ubogie otocznie, tekstury N64, pikseloze, zęby to niestety nie mogłem grać dalej. Być może później jest lepiej i trochę żałuje, że nie sprawdziłem bo giera zapowiadała się nad wyraz dobrze.

Crysis 3 identyczna sytuacja, jak zobaczyłem tragicznie wyglądający etap pierwszy na statku to zwątpiłem.

Na szczęście później już było lepiej wizualnie.

Grę ukończyłem, ale do dwójki się nie umywa. Dwójka była równa graficznie od początku do końca a trójka raz tragicznie raz ładnie.
Do miana najładniejszej giery na konsolach bym jej na bank nie zaliczył. Na Piecu to co innego, ponieważ oprawa tam kosi.
Widać, że trójka była robiona bardziej pod Pieca a nie jak dwójka pod konsole.

« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2015, 17:04:45 pm wysłana przez Kyokushinman »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1318 dnia: Lutego 08, 2015, 15:51:34 pm »
Nie przesadzaj z tą grafiką Wiesława na Xbonera. Sprawa wygląda jak w przypadku Kryzysa Trzeciego. Ni jak nie idzie przyrównać togo do wersji na (mocarnego) PC, ale w ostatecznym rachunku - w stosunku do tego jaką moc poprzednia generacja przedstawiała - to była jedna z najlepiej wykonanych gier. Szkoda, że Juras nie ma poprzedniego xa. Wrzuciłby tu takie zdjęcia z Wieśka Dwa, że nie pozostawałoby nic innego, jak się rozpływać (ostatnio jak przedstawił z Jurney i Inkwizycji fotki, to ludzi nie mieli pojęcia z jakiej platformy pochodzą, a jeden nawet stwierdził, że są podrasowane).
Wybacz kolego, być może trochę przesadzam (....).
Wybaczam.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #1319 dnia: Lutego 08, 2015, 18:30:26 pm »
http://www.ppe.pl/news-33799-game_informer_przetestowal_trzeciego_wiedzmina___jak_geralt_wypadl_w_oczach_amerykanow_.html

Cytuj
Z rozmowy wynikło, iż testujący Geralta zespół jest wprost zachwycony tym co spotkało jego członków przez pierwsze trzy godziny gry.