Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 547898 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2640 dnia: Maja 26, 2015, 17:52:28 pm »
Dzis zaczynam i pytanie. Najwyzszy poziom jest bardzo upierdliwy? Ewentualnie mozna zmieniac w trakcie gry?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2641 dnia: Maja 26, 2015, 17:55:23 pm »
Na najwyższym poziomie trudności, oprócz twardszych przeciwników, jest też permadeath, a nie, jednak chyba z tego zrezygnowali. Tak było w Wiedźminie 2. Poziomy trudności da się zmieniać w trakcie gry.
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2015, 17:58:26 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2642 dnia: Maja 26, 2015, 17:56:37 pm »
Na najwyższym poziomie trudności, oprócz twardszych przeciwników, jest też permadeath. Poziomy trudności da się zmieniać w trakcie gry.


Nie ma permadeath.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2643 dnia: Maja 26, 2015, 19:32:22 pm »
Ze przeciwnicy sa trwadsi to wiem, tylko jak bardzo. Jesli mozna zmieniac poziom trudnosci to nie ma problemu, najwyzej sie obnizy.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2644 dnia: Maja 26, 2015, 20:03:07 pm »
Są twardzi ale do ubicia. Jest się na 2-3 strzały od byle stwora na zbliżonym poziomie. Trzeba grać z głowa i korzystać ze wszystkich możliwości - znaki, oleje, petardy. Jak dasz się otoczyć, zrobisz o jedno za dużo uderzenie w combosie to gra cię ukara. Ale dzieki temu że czuć respekt przed przeciwnikiem mi się gra świetnie.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2645 dnia: Maja 26, 2015, 20:10:08 pm »
Właśnie ściąga mi się patch,  ktoś wie co naprawia

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2646 dnia: Maja 26, 2015, 20:30:39 pm »

Ze przeciwnicy sa trwadsi to wiem, tylko jak bardzo. Jesli mozna zmieniac poziom trudnosci to nie ma problemu, najwyzej sie obnizy.

Można zmienić :)

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2647 dnia: Maja 26, 2015, 21:20:21 pm »
Ma ktoś już pancerz szkoły kota? Nie wiem jak pokonać barierę magiczną do ostatniej części  :mad:

No i przydałaby się skrzynia na stuff, bo powoli kończy mi się miejsce. Przecież nie będę wywalał wiedźmińskich pancerzy :(

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2648 dnia: Maja 26, 2015, 22:29:01 pm »
Mogę jakoś powtórzyć zadanie jeśli nie zakończyłem go powodzeniem? Uciekł mi ten kupiec z bagien bo zanim zorientowałem się gdzie jest mój koń, to on był już daleko. A jeśli nie da się powtórzyć, to co straciłem nie kończąc zadania tego zadania?

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2649 dnia: Maja 26, 2015, 22:49:02 pm »
Właśnie ściąga mi się patch,  ktoś wie co naprawia
Patch 1.03:
- Poprawiono błąd, który pozwalał graczom strzelać do zaprzyjaźnionych NPC.
- Poprawiono problem z regeneracją staminy w trakcie sprintu.
- Poprawiono błąd, który mógł powodować samozapalenie chmury gazu.
- Usprawnienie wczytywania niektórych grup NPC.
- Krew wrogów będzie teraz poprawnie pojawiać się na powierzchni wody.
- Poprawienie efektów wizualnych w zadaniu Wędrując w Ciemnościach (Wandering in the Dark).
- Poprawienie zachowania roślinności w scenach przerywnikowych.
- Zmniejszono pop-up cieniowania roślin.
- Miecz „Melltith” jest ponownie wyświetlany.
- Usunięto kilka drobnych problemów graficznych w Gwincie.
- Poprawiono niektóre tłumaczenia (lokalizacje).
- Zwiększono wydajność – zwłaszcza w przerywnikach filmowych i podczas rozgrywki.
- Wprowadzono szereg drobnych usprawnień w SFX (dźwięk).
- Poprawiono błąd, który powodował nieskończony ekran ładowania w zadaniu Wędrując w Ciemnościach (Wandering in the Dark).
- Poprawiono błąd w systemie dialogowym, który zapętlał w niektórych momentach dialogi.
- Poprawiono stabilność rozgrywki i interfejsu użytkownika. Zwłaszcza w rozgrywce w Gwinta.
- Ulepszanie przedmiotów setowych (zestawy) nie będzie niszczyć miejsca na runy.
- Poprawiono błąd w dzienniku zadania Lewe Papiery (Fake Papers).
- Zwiększano okienko przy zbieraniu przedmiotów.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2650 dnia: Maja 26, 2015, 22:54:59 pm »
Dobre zmiany, do przodu. Szwendałem się dzisiaj sporo po Novigradzie i doczytwanie NPCów tam to jest istna masakra, większość czasu wcale się nie doczytują albo nie działają im funkcje i jeśli chce coś gdzieś załatwić to trzeba medytować. Coś na zasadzie własnoręcznego aktywowania loadingów. Cienie roślin też bardzo dobra zmiana, która wyraźnie wpłynie na rozgrywkę. Powinni także przyspieszyć przełączanie się między kategoriami ekwipunku kiedy pojawia się nowy sprzęt, bo zajmuje to chwile, a nie powinno ani sekundy.

Poniżej mój wykres czas gry/fun z gry. Grałem ok. 30 godzin.


el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2651 dnia: Maja 26, 2015, 23:14:39 pm »
Mnie ostatni cieszy bo często trzeba było trochę podreptać wokół przedmiotu zanim się łaskawie x pojawił.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2652 dnia: Maja 26, 2015, 23:17:27 pm »
Mnie ostatni cieszy bo często trzeba było trochę podreptać wokół przedmiotu zanim się łaskawie x pojawił.

Tu chodzi o okienko, które wyskakuje przy zbieraniu przedmiotów. Jest po prostu większe.

Wydaje mi się, że teraz gra działa troszkę lepiej pod względem fps.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2653 dnia: Maja 26, 2015, 23:23:59 pm »
Cienie i tak były zajebiste, co tam poprawiać ?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2654 dnia: Maja 26, 2015, 23:28:49 pm »
Jest odrobinę płynniej (niestety tylko odrobinę) i wydaje mi się, że odrobinę ładniej. Sprawdziłem krew na wodzie - no fajnie - jest, ale szkoda, że pojawia się w miejscu, gdzie potworek dostał ostatni cios, a nie tam, gdzie upadło truchło. Loadingi niestety bez zmian, a w tym momencie chyba to mi najbardziej doskwiera.

Wcześniej trochę przesadziłem z hejtem na pancerze. Zbroja niedźwiedzia po maksymalnym dopakowaniu nie wygląda najgorzej:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Niestety jest to ciężki pancerz dla ludzi, którzy dostają od gierki ostry wpie**ol. Mnie interesowała szkoła kota i tutaj niestety mamy Geralta w przebraniu klauna:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cienie i tak były zajebiste, co tam poprawiać ?

Zasięg cieniowania był mały i drzewa w oddali wyglądały płasko.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2655 dnia: Maja 26, 2015, 23:34:59 pm »
Iras idź lepiej po szkołę Kota i mi powiedz jak zdobyć ostatnią część :P

Ciężkie zbroje faktycznie wyglądają klawo (nie tylko ta co zapodałeś), ale szkoda, że nigdzie nie ma napisane jak każda wpływa na sprawność ruchów. Chyba że jest i nie widzę.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2656 dnia: Maja 26, 2015, 23:54:54 pm »
Pogralem z pol h na nowym patchu i rzeczywiscie jest plynniej, filmiki takze juz nie przycinaja. Sama konsola w ciagu tego czasu nie weszla na najwyzsze obroty co wczesniej zdarzalo jej sie dosyc czesto.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2657 dnia: Maja 27, 2015, 00:06:49 am »
Ciężkie zbroje faktycznie wyglądają klawo (nie tylko ta co zapodałeś), ale szkoda, że nigdzie nie ma napisane jak każda wpływa na sprawność ruchów. Chyba że jest i nie widzę.

Na sprawność ruchów jako taką nie wpływają w ogóle. Kluczowe tu są zdolności postaci:

- techniki szkoły kota - 25% do obrażeń krytycznych i 5% do obrażeń od szybkich ciosów za każdy element lekkiego pancerza
- techniki szkoły gryfa - 5% do mocy znaków i 5% do regeneracji wytrzymałości za średni pancerz
- techniki szkoły niedźwiedzia - 5% do żywotności i 5% do obrażeń od silnych ciosów za pancerz lekki

Jak na dłoni widać, że rządzą lekkie i średnie, a ciężkie pancerze w ogóle się nie opłacają i pomijając kwestię estetyki sięgną po nie tylko gracze z zamiłowaniem do tankowania (a na ch** tankować w Wiedźminie?).

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2658 dnia: Maja 27, 2015, 00:15:54 am »
Ooo no proszę to nie wiedziałem, że kot takie ma staty. Teraz to już w ogólę muszę zdobyć ostatnią część setu.  :mad:

Edit: O wygląda na to, że zwyczajnie jedna lokacja dzieli więcej niż jeden quest i chciałem wejść za magiczną barierę niezwiązaną z tematem : q
« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2015, 00:20:02 am wysłana przez Lupi »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2659 dnia: Maja 27, 2015, 00:20:35 am »
To są umiejętności z ostatniego drzewka a nie staty pancerza jakby co  :P  Dowolna lekka do tego wystarczy.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2660 dnia: Maja 27, 2015, 00:23:30 am »
To są umiejętności z ostatniego drzewka a nie staty pancerza jakby co  :P  Dowolna lekka do tego wystarczy.
Ech, to na chuj zbieranie tych setów :P Powinien być chociaż jakiś bonus za bieganie w pełnym Wiedźmińskim komplecie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2661 dnia: Maja 27, 2015, 00:56:59 am »
Ostatecznie to są chyba najlepsze pancerze w grze. Mam nadzieję, że w dodatkach dostaną kolejne poziomy z bardziej kozackim wyglądem.

Boże, jak mnie Płotka wkur**a... Na autopilocie wpada na drobne obiekty przy drodze i się blokuje, zatrzymuje się w losowych momentach, a jak ją przywołuję w miejscu innym niż środek pola lub polany, to pojawia się za jakimś płotem albo drzewami, które przez pół minuty próbuje ominąć  :mad:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2662 dnia: Maja 27, 2015, 01:40:33 am »
No, Płotka jest strasznie tępa. Chyba ma to samo AI co koza guślarza :P

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Marins

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2663 dnia: Maja 27, 2015, 09:09:01 am »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2664 dnia: Maja 27, 2015, 09:16:13 am »
Pogralem wczoraj troche dluzej i:


Masakra jak ta gra wciaga. Zadania glowne sa cholernie dlugie i rozbudowane, pomyslalem robiac quest z czarodziejka Keira Metz. Nastepnie zaczalem jej kolejnego questa, juz pobocznego i okazuje sie, ze nie skonczylem wczoraj bo tez jest dlugi.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2665 dnia: Maja 27, 2015, 09:20:35 am »
Też jestem zaskoczony rozbudowaniem questów, myślałem już wczoraj, że lada moment odnajdę rodzinę Barona, a tu sytuacja w kilka questów się rozwija... Bajer.
Zaskoczył mnie też quest z Lambertem,
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Dobra gra, CDP dał radę.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2666 dnia: Maja 27, 2015, 12:10:48 pm »
Tego gwinta powinni wydać na komórki i dać tryb online! Od dwóch dni praktycznie gram tylko w karty zamiast robić questy.
Wczoraj jednak trochę ruszyłem do przodu i zrobiłem kilka zadań dla bliskiej, bardzo bliskiej :naughty: przyjaciółki Geralta - Keiry. Poszło 3 poziomy w górę, wpadło trochę fajnych rzeczy. Tylko glify mi przepadły, bo zamiast "Rozbierz na części" robiłem "Usuń ulepszenie"

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2667 dnia: Maja 27, 2015, 12:13:23 pm »
Ja wlasnie robie dla niej pierwszy quest po tym fabularnym i licze, ze mozna ja puknac :troll:

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2668 dnia: Maja 27, 2015, 12:17:23 pm »
Płynność animacji w  W3 na PS4 to jakiś przykry żart. Szczególnie podczas walki z większą ilością przeciwników.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2669 dnia: Maja 27, 2015, 12:25:01 pm »


Co trzeba zrobić, żeby szybka podróż działała w Velen/Novigradzie? W Białym Sadzie questy szły dużo szybciej gdy nie trzeba było wszędzie pieszo/konno.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2670 dnia: Maja 27, 2015, 12:40:23 pm »
A niby jak nie działa? Podchodzisz do drogowskazu i wciskasz x.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2671 dnia: Maja 27, 2015, 12:47:09 pm »


Co trzeba zrobić, żeby szybka podróż działała w Velen/Novigradzie? W Białym Sadzie questy szły dużo szybciej gdy nie trzeba było wszędzie pieszo/konno.

Musisz przynajmniej raz być w miejscu, do którego chcesz się przenieść ;) tyle.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2672 dnia: Maja 27, 2015, 12:49:35 pm »
No to u mnie coś dziwnego - w Velen klikam w drogowskaz i na mapie widzę tylko ten kliknięty (w Białym Sadzie wszystko normalnie). Ech...

Widziałem też fajnego buga - sarenki nagle zaczęły wybiegać z lasu na ścieżkę. Najpierw wyglądało to normalnie, ale jak sarenek biegało 50 to już lekka przesada.
« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2015, 12:53:35 pm wysłana przez Xell »
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2673 dnia: Maja 27, 2015, 12:57:02 pm »
No to u mnie coś dziwnego - w Velen klikam w drogowskaz i na mapie widzę tylko ten kliknięty (w Białym Sadzie wszystko normalnie). Ech...

Widziałem też fajnego buga - sarenki nagle zaczęły wybiegać z lasu na ścieżkę. Najpierw wyglądało to normalnie, ale jak sarenek biegało 50 to już lekka przesada.

Musisz przynajmniej raz być w miejscu docelowym ;)


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2674 dnia: Maja 27, 2015, 13:00:25 pm »
Widziałem też fajnego buga - sarenki nagle zaczęły wybiegać z lasu na ścieżkę. Najpierw wyglądało to normalnie, ale jak sarenek biegało 50 to już lekka przesada.

Podbiegasz, walisz igni, zbierasz mięso i skóry  8)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2675 dnia: Maja 27, 2015, 13:07:18 pm »
No to u mnie coś dziwnego - w Velen klikam w drogowskaz i na mapie widzę tylko ten kliknięty (w Białym Sadzie wszystko normalnie). Ech...

Widziałem też fajnego buga - sarenki nagle zaczęły wybiegać z lasu na ścieżkę. Najpierw wyglądało to normalnie, ale jak sarenek biegało 50 to już lekka przesada.

Musisz przynajmniej raz być w miejscu docelowym ;)
Wiem, w Sadzie było wszystko ok, a pomyślałem, że może nie pozwalają w Velen na teleportację żeby podwyższyć dramaturgię (np od guślarza zaraz bym się teleportował do Barona, a tak fajny klimat
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ciekawe, bo szybkie góglnięcie nie pokazało, że bug się pojawia u innych.

Widziałem też fajnego buga - sarenki nagle zaczęły wybiegać z lasu na ścieżkę. Najpierw wyglądało to normalnie, ale jak sarenek biegało 50 to już lekka przesada.

Podbiegasz, walisz igni, zbierasz mięso i skóry  8)
Dobre, nie pomyślałem  :grin:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2676 dnia: Maja 27, 2015, 13:23:47 pm »
Chciałbym takiego buga, u mnie to zero żarcia :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2677 dnia: Maja 27, 2015, 13:27:03 pm »
Wlasnie wczoraj mialem problem z zarciem i alko. Chyba warto wiesiakom trzepac chalupy, bo nie ganiaja za kradziez, a sporo tam sie wala.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2678 dnia: Maja 27, 2015, 13:28:15 pm »
Chciałbym takiego buga, u mnie to zero żarcia :(
Na wilców polować, wątroby wpie**alać ;)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2679 dnia: Maja 27, 2015, 14:25:21 pm »
Chciałbym takiego buga, u mnie to zero żarcia :(
Na wilców polować, wątroby wpie**alać ;)

Jakoś ostatnio latam po takich terenach, gdzie mało jest wilków. Chyba muszę wrócić do Białego Sadu. BTW, co daje alko? Życia to mało regeneruje, a tylko pijacki efekt na ekran nakłada. Jest może jakiś ukryty efekt, jak większa siła np?