Autor Wątek: NES ... klasyka :-)  (Przeczytany 6900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

damian

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-11-2003
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
NES ... klasyka :-)
« dnia: Kwietnia 05, 2005, 20:45:49 pm »
Właśnie stałem się bardzo szczęśliwym posiadaczem streńkiej konsolki Nintendo NES. Oczywiście nabyłem ją na allegro wraz z kilkoma gierkami (m.in. Zelda). Mam takie pytanko - czy znacie jakieś ciekawe strony (niekoniecznie polskie) z reckami, opisami i wszelakimi informacjami odnośnie tej konsolki? Czy jest gdzieś w necie (bądź też są) rankigi najlepszych gierek na NES-a? Wiem, że jest Google ale może znacie jakieś ciewe adresy... Z góry dzięki i pozdrawiam :-)
Life's a game
Gaming 24:7

BOJAN

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 09-04-2005
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 10, 2005, 12:06:01 pm »
No jest kilka polskich stronek o NESie/FAMICOMie łącznie z moją stronką ..::EMU-NES SITE::.. [ www.nes.kgb.pl ] , polecam również stronke Rob3rta [ www.goal.up.pl ]
:::EMU-NES SITE:::
... www.nes.kgb.pl ...
ALL ABOUT NES/FAMICOM
----------------------------------
My hardware: 2xNES, SMS, 2xSNES, SMD, C-64, PSX, 2xN64, DC & PC
----------------------------------

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 122
  • Reputacja: 6
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 29, 2005, 15:50:09 pm »
i fajne forum: www.nes.fora.pl -  :wink:

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 29, 2005, 15:51:15 pm »
wpisujesz w google nes i ci wyskakuje setki stron....

Don_Pedro

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2005
  • Wiadomości: 1 308
  • Reputacja: 1
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 30, 2005, 02:54:51 am »
Kurde ja tu widze, że Pegaj jeszcze na forum żyje!!!To była konsola...Double Dragon, Marian, Flinstones...to najlepsze co może być...U mnie na wiosce to bitwy były o Cartridge jak ktoś komuś np:nie chciał oddać...no ale klimacik był...EEhhh...Znów czuje sie jak bachor :evil:

TaiCat

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2005
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja: 0
  • A11 y0u2 b453
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 21, 2005, 14:22:13 pm »
NES...kurde ale to były czasy-miałam chyba 5 lat:P Mario All stars,Super Mario 2...jeszze inne gry ale tytułów nie pamiętam...i ten sposób wkładania cardige:D

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 21, 2005, 16:45:16 pm »
to byly piekne czasy, wszyscy delektowali sie mega grywalnoscia gier, nie bylo fanboy'ow tak beszczelnych jak w dzisiejszych czasach, liczyly sie wtedy gry a nie firmy ktore wciskaja tony kitu i ich wyznawcy to lykaja.....ehhh piekne czasy byly

TaiCat

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2005
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja: 0
  • A11 y0u2 b453
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 21, 2005, 18:34:03 pm »
Cytat: "michalc"
to byly piekne czasy, wszyscy delektowali sie mega grywalnoscia gier, nie bylo fanboy'ow tak beszczelnych jak w dzisiejszych czasach, liczyly sie wtedy gry a nie firmy ktore wciskaja tony kitu i ich wyznawcy to lykaja.....ehhh piekne czasy byly

przeiez jak PSX był też tak było ale stało się to kosztem saturna wypartego przez plejaka

Castor

  • Gość
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 21, 2005, 19:00:01 pm »
Taaa. . . bezspornie można stwierdzić, że NES (tzw. "Pegazus") był najlepszą konsolą jaka kiedykolwiek się pojawiła ;P

ach te Mariany . . . ach ta Contra . . . a te Tanks . . . ach ta cała reszta.


miło tak powspominać ;P

barman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-04-2005
  • Wiadomości: 231
  • Reputacja: 0
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 03, 2005, 20:08:47 pm »
Forum http://www.nes.kom.pl/ wymiata!!
Serdecznie zapraszamy :)

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
NES ... klasyka :-)
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 08, 2005, 09:05:05 am »
Proponowałbym raczej adres www.nesforum.e9.pl . A strona Bojana szczerze powiedziawszy jedna z najlepszych w Polsce o tej tematyce. Recenzji sporo - w tym jedna moja stworzona w zamian za reklamę mojej stronki (mowa o Metroidzie). A forum...

Zasługuję na oddzielny akapit. Może i ludzi nie ma za dużo, ale jest bvardzo fajnie. Klimatycznie dyskusje na ciekawe tematy (taa), tematy takie jak Echa Allegro, M&NTGV i inne są godne uwagi. Bywam tam często i gęsto i Was też zapraszam.

Co do stronki o NES, zapraszam również na www.nnation.er.pl ew. www.nnation.glt.pl na której w stosownym dziale jest kilka recek na ten sprzęcior plus ogólny opis konsoli.