Podczas konferencji Microsoft zapowiedział najnowszą odsłonę serii Halo. Produkcja może nie trafić na rynek szybko, ponieważ, jak doszły nas słuchy, prezentacja miała skupiać się wyłącznie na pokazie możliwości najnowszego silnika. Samo Halo Infinite natomiast ma mieć premierę znacznie później niż nam się wydaje. Teraz pojawiły się dodatkowo nieoficjalne informacje o tym, że produkcja ma zadebiutować wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza. Tryb wieloosobowy ma zostać dodany do gry dopiero po jej debiucie. Sprawę miał potwierdzić w wywiadzie Brad Sams:https://www.gram.pl/news/2018/06/12/e3-2018-halo-infinite-zadebiutuje-wylacznie-z-trybem-dla-pojedynczego-gracza.shtml
Byłem trochę sceptycznie nastawiony wobec tych informacji, dopóki nie zobaczyłem, że budują zupełnie nowy silnik dla platformy. Jeśli ma się to na uwadze, wydanie takiej pozycji ma o wiele więcej sensu, ponieważ łatwiej zbudować grę dla pojedynczego gracza niż strzelankę dla wielu graczy. Jak zatem zostanie wydany tryb dla pojedynczego gracza, będą w nim szukać potencjalnych problemów, a następnie dodadzą część multiplayer.
Halo Infinite pojawi się na Xboksie One i komputerach z Windowsem 10. Gra oparta jest na silniku Slipscpace Engine. Na razie nie ujawniono nawet przybliżonej daty premiery.
Możliwe, że będzie to właśnie tytuł cross-genowy.Właśnie trafiłem na tekst Digital Foundry na ten temat: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-halo-infinite-our-first-look-at-a-cross-gen-game
https://www.ppe.pl/news/130114/na-halo-infinite-poczekamy-bo-deweloperzy-nie-chca-crunchowac.html
Silnik Halo jest mocno techniczny, co sprawia, że poza inżynierami mało kto potrafił na nim pracować. Wyszło to przy Halo 4, gdzie zupełnie nowy zespół musiał całość poznać od podstaw. Dlatego obiecaliśmy przed Halo 5, że przebudujemy silnik, by był przyjemniejszy.
Ross przyznała, że Halo 5 zaskoczyło deweloperów. Gra się rozrosła, a na dopracowanie zabrakło czasu.
Niestety, nie udało nam się poprawić silnika. Gra się rozrosła, brakło nam na to czasu, podobnie jak na oszlifowanie gry. Nadwyrężyłam swój zespół bardzo mocno. Byli źli, powiedzieli mi, że obiecałam im lżejszą pracę, a znowu crunchowali. I mieli rację.
Dlatego przy Halo Infinite pracujemy na przebudowanym silniku. Nie śpieszymy się. Będą momenty, w których będziemy musieli popracować ciężej, ale musimy to zminimalizować, bo to niesprawiedliwe w stosunku do pracowników.
Here are details on the game:http://www.vgchartz.com/article/441876/halo-infinite-concept-art-features-master-chief-and-halo-ring/
Release date: Holiday 2020
Platforms: Xbox Series X (formerly known as Project Scarlett), the entire Xbox One family of devices, and Windows PCs
In Universe Timing: It follows the Master Chief's story some time after Halo 5: Guardians' conclusion
Flighting Programs: These opt-in flights will start small and slowly expand out until release, so sign up for the Halo Insider program!
Pro Team: We've assembled an internal Pro Team for Halo Infinite
Game Features:
Splitscreen: Splitscreen is up and running internally
LAN: Halo Infinite will support LAN
Back in Black: Black Undersuits will be in the game
Player Customization: If you liked the level of armor customization options in Halo: Reach, you will be pleased
SR 152: Players who hit SR 152 in Halo 5: Guardians will receive a token of appreciation in Halo Infinite
Forge: Our famous editing tool will be in Halo Infinite and will have Undo & Redo buttons, which is a first for Forge.
Xbox doing whatever it takes to have Halo Infinite hit at launch. Heard up to 1200 ppl working on game including sub contracters!!!https://twitter.com/XcloudTimdog/status/1271520103495086080
A swoją drogą można przenieść wątek do działu Xbox Series X.
- 343 views Infinite as a 'platform' that grows over timehttps://twitter.com/Nibellion/status/1286347490619543555?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1286347490619543555%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fgamrconnect.vgchartz.com%2F
- Infinite is the last standalone release for the foreseeable future
- new story content will be for Infinite
- Free raytracing update coming after launch
-Tackle mission objectives in any orderhttps://twitter.com/shinobi602/status/1286364301796794368?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1286364301796794368%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fgamrconnect.vgchartz.com%2F
-Open Halo ring environment is several hours into the campaign, freedom to explore
-Upgrade system, find equipment out in the world
-Day/night cycle
-You can't pet the wildlife
It appears the gameplay demo that was showcased was from an earlier build of the game, according to former IGN journalist Alanah Pearce in a new video who says she spoke with 343 Industries.https://www.vgchartz.com/article/444624/halo-infinite-gameplay-demo-is-from-an-early-build/
Pearce also said the game would have been released sooner, however, the story was completely reworked following the backlash from fans over the story in Halo 5: Guardians.
A 343 Industries developer did tell PCGamesN the gameplay demo was "captured from a PC that is representative of the experience that players will have on Xbox Series X."
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tu nawet ładnie wygląda.
zresztą już na sąsiednim forum pisano im, że sensu nie ma porównywać korytarzyku (i to w dwa k i trzydziestu klatach, do otwartego świata w 4k przy 60 k/s), ale to wojny konsolowe, wiec powaga i rozwaga rzadko tam zaglądają.Mogę pokazać mnóstwo gier z otwartym światem które wyglądają o wiele lepiej niż halo infinite
Według DF największą bolączką gry jest oświetlenie, które dałoby się dość łatwo poprawić kosztem pewnej ilości mocy (czyli optymalizacją lub obniżeniem nieco rozdzielczości). Podobno jest to też pokaz gry sprzed 4 miesięcy, przygotowany jeszcze na potrzeby E3. Coś tam pewnie poprawią przed premierą, ale na wielkie zmiany imo nie ma co liczyć.Problemem jest nie tylko oświetlenie. Pop up czy wykonanie roślinności jest tragiczne. Tekstury, ilość i jakość obiektów też do poprawki.
Tu nawet ładnie wygląda.a jak podbili suwak ostrość
- Halo Infinite multiplayer will be free-to-playhttps://twitter.com/klobrille/status/1289090626512969730
- Arena aims for 120fps on Xbox Series X
- Battle Pass system
- Customization options completely new to Halo
Spencer i spółka będą ich teraz tyrać i zaangażują w to wszystkie możliwe zasoby, ale też nie liczę na wielką poprawę. To zbyt duża gra. Musieliby przełożyć premierę o pół roku, by wprowadzić realne zmiany, na to jednak nie ma szans.
Szczerze mówiąc wątpię, by dali im więcej niż pół roku, w dodatku pewnie beta multi wcześniej wyjdzie albo nawet cały tryb, skoro i tak ma być osobno i F2P.
Zakładam, że MS nawet sobie nie zdawał, w jakiej dupie jest 343 i dopiero reakcje graczy ich uświadomiły, że mimo tylu lat produkcji i wielkiego budżetu z grą jest coś nie tak.
Poczytałem trochę i wychodzi na to, że ma pełnić rolę doradcy i kontrolera jakości w sprawie kampanii.
343 Industries: "We see that you are hungry for more information. We know. We hear you. We understand. ... We need to show rather than tell; when it’s ready.https://twitter.com/klobrille/status/1329633125824081920
As hectic and crazy as 2020 has been, I think we'll be ending the year on a pretty strong note."
Dla mnie najlepsza była w Reach. W Halo 2 i 3 mnie te floody wkurzały. Tu chyba mają wrócić, ale może to lepiej ogarną. Za to zdecydowanie bardziej lubiłem Master Chiefa z pierwszych części. I ogólnie fabuła była dużo lepsza. Jeśli w Infinite zrobią jeszcze fabułę na poziomie starych części, no to w ogóle będzie wypas.Jedynka i dwójka miała ten klimat, później jakoś od trójki ulatywał.
Przysiadłem w końcu do nowego Halo. Ciężko było mi wejść w grę przez pierwsze dwie godziny. Dopiero open world pokazał mi jak świetnie się w to gra.Ja mniej wiecej po takim czasie i dotarciu do open worlda sobie te gre odpuscilem. Totalnie zero chemii i nuda. No ale mi od zawsze nie po drodze z tą serią ;)
Ja mniej wiecej po takim czasie i dotarciu do open worlda sobie te gre odpuscilem. Totalnie zero chemii i nuda. No ale mi od zawsze nie po drodze z tą serią ;)
Bardziej niż open world dłużyły mi się pod koniec zamknięte lokacje związane z fabułą - niepotrzebnie to rozwlekli.
343 industries’ Lead Multiplayer Designer Andrew Witts joined the company in 2019. Since then, he has led the team with courage, different strategies, a great love for Halo, and, above all, as a respectful superior. Andrew Witts also watched over the reveal of Bethesda/E3 Halo Infinite not only as a creator but as a Halo megafan. During his time as the Lead Multiplayer Designer, Tom French directed the Halo Infinite multiplayer. But heartbreakingly, Andrew Witts has decided to depart from 343 Industries, saying that he’s excited for what’s to come next.
- 343 seems to have lost around 1/3 of its workforce (internal + contractors)
- 2023 plans seem unchanged by this major reshape: focus was and still is on MP for this year (Forge MM, new Seasons/BP, New maps and probably Tatanka)
- Before Bonnie Ross quitting, Joseph Staten with a small team was preparing to ship multiple contained Campaign DLC to expand its narrative over the months or even years. This plan was stopped when Pierre Hintze and the new key roles came in after Ross as they've seen too much complexity in creating new contents for Campaign + was not enough profitable for them to sustain, so they decided to completely halt them in favor on focusing on MP only for the time being (this may have led to Staten deciding to leave too)
- Halo Infinite largely missed its financial and overall goals and led to Microsoft decision to halt 343 "active development" transforming (or regress?) them into "franchise coordinators"
- This means that other than supporting Halo Infinite MP (which is already largely externalized to Certain Affinity, Spearsoft and others), their role will be limited to make sure different external studios will create further Halo projects (direct sequels to Infinite story or spin-offs of different genre) respecting all the established lore and fundamentals for the IP
- Slipspace Engine is still in place along with its internal engineers, but it will be opened up to learn and use also to all external studios working with the IP (if they want)
- In this sense, 343 together with Microsoft Game Publishing started contacting (and contracting) with external studios to create "future Halo experiences" together since 2020, also with the aim to reduce/optimize costs/budget