“It is amazing to think that it is 15 years since we first released Gran Turismo. Things have changed a lot since then and now Gran Turismo 6 is a further evolution of my dream. We’re pleased to deliver GT6 to PlayStation 3 as we have a very loyal community on that platform.
“However, we have refactored the game to make it very flexible and expandable, with a view to making many future developments. I am very pleased with everything about the new game and the new additions, but the launch will be only the beginning for GT6. The game will continue to develop throughout its life. I already have many ideas for things I want to achieve in the next 15 years of Gran Turismo!”
El33tonline was notified of an embargo on this information only after we received the official press release. For this reason, we’ll have further details on Gran Turismo 6 at 18:00 (CET / South African) today.
W GT5 jest prawie 1100 samochodów, więc klepnęli tylko nieco ponad setkę dodatkowych premiumów. Słabo.Może część standardów przerobili na premiumy.
Na razie z tego co piszą to Kaz wpadł na pomysł by z GT6 zrobić podwaliny pod przyszłe zatrzęsienie DLC.Też rzuciło mi się to w oczy.
Może część standardów przerobili na premiumy.
Na razie z tego co piszą to Kaz wpadł na pomysł by z GT6 zrobić podwaliny pod przyszłe zatrzęsienie DLC.Też rzuciło mi się to w oczy.
Sprawa standardów jest dziwna, bo z drugiej strony piszą, ze w grze dostępnych jest kilka tysięcy części aerodynamicznych, dostępnych prawie dla wszystkich samochodów - wątpię aby te części aerodynamiczne modelowali specjalnie pod poziom standardów z GT5...
Kolejne foto:Wygląda mi to na tuning wizualny plus klatka bezpieczeństwa w środku, no i sportowe opony. Nice!
(http://files.tinypic.pl/i/00384/opu26vn9ij1x_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/opu26vn9ij1x)
GT6 to use adaptive tessalation
allows great expandability of system
new rendering engine, flexible, compact and nimble
code has been completely refactored
Basics of the GT6 core is new
gt6 ps3 confirmed
totally new physics engine, new suspension and tyre model. new aero model. tech partnership with yokohama and kw auto.
wow, just saw a comparison of gt6 and gt5 physics. car moves much more naturally through the corner.
suspension companies have helped significantly in dev of new physics model.
1200 cars, on-going DLC, latest reading cars, histories, players can create their own personalized cars
new tracks every month by dlc
33 locations, 71 layouts, more tracks will be provided online
new course maker coming, scenery can expand several tens of square kilometers, new course generation algorithm
create your own racing series and championships to compete online
new user interface, focuses on quick response and short load times. balances directional key operation and touch operation
New Trailer!!! More info at E3
Wygląda mi to na tuning wizualny plus klatka bezpieczeństwa w środku, no i sportowe opony. Nice!
Kwalifikacje zostaną rozegrane w lipcu na specjalnej demonstracyjnej wersji GT6, udostępnionej dla uczestników GT Academy.
(...)
Samochody dostępne w wersji demonstracyjnej GT6 z torem Silverstone (* oznacza samochody wprowadzone do Gran Turismo po raz pierwszy):
Acura NSX ’91
*Alfa Romeo TZ3 Stradale ’11
*Alpine A110 1600S ’68
*Audi Sport quattro S1 Rally Car ’86
Ferrari 458 Italia ’09
*Ferrari Dino 246 GT ’71
Ford GT ’06
*KTM X-BOW R ’12
Lamborghini Countach LP400 ’74
*Light Car Company Rocket ’07
McLaren MP4-12C ’10
*Mercedes-Benz SLS AMG GT3 ’11
Nissan 370Z (Z34) (GT Academy Version) ’08
Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy Version) ’08
Nissan GT-R Black edition (GT Academy Version) ’12
*Nissan GT-R Nismo GT3 N24 Schulze Motorsport
Nissan Leaf G (GT Academy Version)
*Tesla Motors Model S Signature Performance ’12
Toyota 86 GT ‘12
Bieda. Będą nam mydlić oczy premium promocyjnymi bullshotami, a w rzeczywistości gra będzie w 90% w marnych standardach.
Jak na razie to wygląda jak GT5+100 samochodów i 7 tras + zapowiedź dojenia DLC.
Te 100 samochodów mogli dać w DLC do GT5 i by na to samo wyszło.
Tylko 7 nowych tras? LOL! To jest DLC, a nie Gran Turismo 6. I tak kupię, ale ładnie przygrali w chu**.
Bieda. Będą nam mydlić oczy premium promocyjnymi bullshotami, a w rzeczywistości gra będzie w 90% w marnych standardach.
Jak na razie to wygląda jak GT5+100 samochodów i 7 tras + zapowiedź dojenia DLC.
Te 100 samochodów mogli dać w DLC do GT5 i by na to samo wyszło.
Widzę że info o nowej fizyce CI już umknęło. Ale przecież Ty tego nie odczujesz grając ze wspomagaczami..tak jak to było przy GT5. :P
"wow, just saw a comparison of gt6 and gt5 physics. car moves much more naturally through the corner.
suspension companies have helped significantly in dev of new physics model."
Nie daję się tylko ja nabrać.
No i gra. :lol: Możesz dalej pozostać sceptyczny. Dla mnie to po prostu kolejne GT, kolejny Must Have, bo pomimo że na serie się psioczy to odpalasz i grasz...przez długie godziny. Mnie ciekawi ta teselacja. ;)Co racja to racje. Gra będzie zajebista.
Pelna prezentacja.
http://www.youtube.com/watch?v=dxnAffMHu-Y&feature=player_embedded
(21:20:56) KKRT: shadery sa mocno gorsze niz w GT 5
oby tylko na premierę obniżyli cenę ps3 do rozsądnego poziomu ;)HEHEHE, a nie mówiłem byś nie sprzedawał PS3 :grin:
Ja wolę mieć standardy na PS4 niż tylko 300 aut premium.
Jednak też na PS4
http://uk.ign.com/articles/2013/05/15/gran-turismo-6-in-mind-for-ps4?+main+twitter
Jednak też na PS4
http://uk.ign.com/articles/2013/05/15/gran-turismo-6-in-mind-for-ps4?+main+twitter
Świetna wiadomość. Oby tylko wyszła wraz z premierą PS4 albo niedługo po niej. Bardzo jestem ciekaw jakie będą różnice w obu wersjach.
Jednak też na PS4
http://uk.ign.com/articles/2013/05/15/gran-turismo-6-in-mind-for-ps4?+main+twitter
Świetna wiadomość. Oby tylko wyszła wraz z premierą PS4 albo niedługo po niej. Bardzo jestem ciekaw jakie będą różnice w obu wersjach.
Jednak też na PS4
http://uk.ign.com/articles/2013/05/15/gran-turismo-6-in-mind-for-ps4?+main+twitter
Świetna wiadomość. Oby tylko wyszła wraz z premierą PS4 albo niedługo po niej. Bardzo jestem ciekaw jakie będą różnice w obu wersjach.
Najlepiej jakby jedna plyta bluRay zawierała obie wersje
Ładne porównanie, widziałem jeszcze screena z liśćmi na torze, samochód przejeżdża po nich i wyrzuca w powietrze :roll: jak na filmiku z N-ringu w GTTV.
Po obejrzeniu prezentacji, przyszło mi na myśl, że ta teselacja może być elementem boostującym wygląd Standard carów.
GT5 chodzi w 1280x1080. Na next genie z pewnoscia dostaniesz 1920x1080.
@ Magik
Gra na PS3 też ma chyba Full HD. Fury z Photo Travel to ten sam poziom co w replay'u. Choć dobrze było by je też mieć w gameplay'u, tam są nieznacznie gorsze, choć i tak GT nie robi takich sztuczek jak FM4 gdzie fury w TT były różne od tych z wyścigu i to się dość mocno rzucało w oczy(zresztą nie tylko fury, trasa też dostała boosta). Z resztą możesz mieć rację.
Fury z Photo Travel to ten sam poziom co w replay'u.
inny LOD.Ale bodajże jedynie wnętrza aut.
będzie sie różnic tylko rozdzielczością i może trochę lepszymi teksturami.
GT5 było na PS3 w upskalowanym 1080p z 1280x1080, tylko menusy, wybór aut były w 1080p.będzie sie różnic tylko rozdzielczością i może trochę lepszymi teksturami.
Jak GT6 na PS4 ma się różnić rozdzielczością, jak na PS3 jest w FullHD... Jakoś wątpie by na PS4 miało być 2k, bo to bezsensu - praktycznie nikt nie ma takiego TV...
GT5 było na PS3 w upskalowanym 1080p z 1280x1080, tylko menusy, wybór aut były w 1080p.
Właśnie to miałem na myśli pisząc o rozdzielczości podbiją ja do full hd, polepszą tekstury, dodadzą parę efektów i to wszystko. Mam nadziej. że nie pozostawią modeli aut standard z PS2 bo na PS4 raczej nie wypada tak czy owak i tak teraz auta premium z PS3 to pod nową konsole standardy :troll:.GT5 było na PS3 w upskalowanym 1080p z 1280x1080, tylko menusy, wybór aut były w 1080p.będzie sie różnic tylko rozdzielczością i może trochę lepszymi teksturami.
Jak GT6 na PS4 ma się różnić rozdzielczością, jak na PS3 jest w FullHD... Jakoś wątpie by na PS4 miało być 2k, bo to bezsensu - praktycznie nikt nie ma takiego TV...
Właśnie to miałem na myśli pisząc o rozdzielczości podbiją ja do full hd, polepszą tekstury, dodadzą parę efektów i to wszystko.do tego dadzą trawę 3d, lepsze drzewa i to wystarczy by grafa wyglądała dużo lepiej.
Gameplay i komentarz z GTPlanetSpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-gameplay-footage-and-hands-on-impressions/
Jak dla mnie to całość nie odbiega zbytnio od GT5, trasa jest jednak bardzo solidnie wykonana i nie widać pewnych archaizmów z poprzedniej odsłony. Nawet za obiekty daleko poza torem wydają sie trzymać wysoki poziom.
(16:05:18) KKRT: no i nie ma juz MSAA
Co masz na myśli..:PNa kilku fotkach widac ze sporo obiektow po prostu wogole nie ma cieni.
Przecież w tym filmiku co dałem dość obrazowo to wyjaśnił.Em...wyjasnia tylko to ze standardy beda mialy te same ficzery co premiumy (photomode, customizacja).
Polecam zobaczyć, sporo nowych ujęć w stosunku do trailera, i te widoczki na koniec :o
http://www.youtube.com/watch?v=xP5VxWwGT2k
Niebawem mają też mieć gameplay w 60fps. :)
A tu skrót z eventu:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lreRyGQ4T94
Przecież w tym filmiku co dałem dość obrazowo to wyjaśnił.Em...wyjasnia tylko to ze standardy beda mialy te same ficzery co premiumy (photomode, customizacja).
Jesli chodzi upgrade graficzny to bedziemy musieli poczekac na jakies materialy ze standardami.
Przecież w tym filmiku co dałem dość obrazowo to wyjaśnił.Em...wyjasnia tylko to ze standardy beda mialy te same ficzery co premiumy (photomode, customizacja).
Jesli chodzi upgrade graficzny to bedziemy musieli poczekac na jakies materialy ze standardami.
Kaz w wywiadzie powiedział, że najbrzydsze standardy zostały poprawione. I to chyba tyle w temacie standard carsów. No chyba, że poprawione oświetlenie i tekstury coś tu pomogą .
prwa ze nie ma szans na taka plynnosc na ps3...Dlaczego nie?
Polecam zobaczyć, sporo nowych ujęć w stosunku do trailera, i te widoczki na koniec :o
http://www.youtube.com/watch?v=xP5VxWwGT2k
Niebawem mają też mieć gameplay w 60fps. :)
A tu skrót z eventu:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lreRyGQ4T94
Jestem w szoku jak plynne moze byc 60fps !
Sciagnijcie sobie wersje 1080p60fps i wgrajcie przez usb do ps3.
Szczerze mowiac jezzcze chyba nigdy nie widzialem tak plynnej animacji na 60klatkach. Wyglada to jakby przepszczone przez jakies 100 lub 200 Hz w TV, ale ja mam przeciez to powylaczane :) Inna sprwa ze nie ma szans na taka plynnosc na ps3...
Normalnie szok jak to wygląda dobrze na 7 letniej konsoli.
Porównanie GT5 i GT6
Grafiki nie będę oceniał, największe wrażenie zrobiła na mnie praca zawieszenia w GT6. W GT5 samochód jedzie praktycznie nieruchomo, w GT6 doskonale widać przechyły i pracę zawieszenia w zakręcie.
btw. jazda po tym torze jest równie ekscytujące co patrzenie się w sufitJa czasami włączałem GT5, wybierałem sobie jakies autko, brałem free run i kilka godzinek bez przerwy śmigałem sam po nurburgring. Nie ma nic lepszego jak kilka/kilkanaście kółek dla relaksu na tym torze.
Trochę racji masz z tą jazdą po torach, dobrze że jakieś miejskie trasy są w GT5 chociaż jak dla mnie to i tak zdecydowanie za mało w porównaniu z np. takim GT3 czy 4. W takiej Forzie 4 jest tragedia pod tym względem bo są same tory i dlatego tak gra odpada jak dla mnie pomimo nawet tego, że grafa i model jazdy kopie dupsko. Jeśli chodzi o sam nurburgring to ten akurat tor sprawia mi najwięcej frajdy z jazdy.Porównanie GT5 i GT6
Grafiki nie będę oceniał, największe wrażenie zrobiła na mnie praca zawieszenia w GT6. W GT5 samochód jedzie praktycznie nieruchomo, w GT6 doskonale widać przechyły i pracę zawieszenia w zakręcie.
Ja tam nie widzę żadnej różnicy.
btw. jazda po tym torze jest równie ekscytujące co patrzenie się w sufit :)
No i jak tak patrzę na ten gameplay, to w GT5 miejscami już dawno bym wyleciał poza trasę jadąc jak ten gościu.Kaz wzpomminal ze w GT6 bedzie latwiej opanowac auto.
This was put into extensive practice at the 24 Hours of Nurburgring, where the Schulze Motorsport team used a “special development version” of GT6 to test and refine the suspension setup of their GT-R NISMO GT3. “Additional sensors”, including those which recorded precise GPS location coordinates, also allowed engineers to virtually re-create and analyze the car’s entire qualifying lap.
Although unrelated mechanical issues and a lengthy rain delay eventually soured the team’s race, it does appear their efforts to prepare the car using Gran Turismo 6 paid off: the Schulze GT-R became the first Japanese car to ever sit atop the time-sheets during a qualifying session at the 24 Hours of Nurburgring, eventually securing the 26th grid position for the race.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z8Ioh1_lGcAI znowu rolling starts ? :roll: Już by dali sobie z tym spokój, albo przynajmniej dali jakieś krótkie kwalifikacje. A tak btw. to interface ten sam, zmian w audio też jakichś strasznych nie uświadczyłem (póki co). Na razie tak trochę GT5,5. Zobaczymy co pokażą dalej.
P.S. Śmieszne jest, że niektórzy narzekają na brak cieni w grze na 7 letniej konsoli i od razu im to przeszkadza podczas gdy w najnowszej Forzy z NEXTgena ten sam feler zwalany jest na ich real-time'owe obliczanie i że czesc assetow zostala dodana pozniej i nie zdazyli podmienic tekstur...Oj kolego, nie dorabiaj do moich wypowiedzi jakis ideologii.
Od razu widać obiektywizm takiej postaci :lol:
Yamauchi said, “I think a PlayStation 4 version will appear naturally.”I zajebiscie :)
He teased, “We won’t keep you waiting too long, but it won’t be too soon either.”
Yamauchi’s thoughts on the new console? “Basically I think it’s a good neutral machine,” he said. “It’s balanced hardware with no quirks, so it’s just about how to make the software.”
I had the special opportunity to spend time one-on-one with Kazunori Yamauchi at E3, where we were able to discuss a few of the most pressing questions Gran Turismo fans have about GT6. GTPlanet also had the opportunity to participate in a “round table” discussion with Kazunori which included other gaming journalists, the full transcript of which will be posted soon.
Thanks to SCEA for their assistance in arranging this interview, and thanks to Kazunori Yamauchi for taking his time to discuss these issues with the GTPlanet community!
GTP: Are the engine sounds that we hear in the demo representative of what we will hear in the final game?
KY: “No, those are just in there as sound effects.”
GTP: So we will see some changes in that area?
KY: “Actually, we are doing research right now to generate the sounds in a completely different way. I’m not sure if it is actually going to make it into GT6 in time yet, but we’ll have to see.”
GTP: The artificial intelligence of the other drivers, will that see any changes or improvements in GT6?
KY: “Like the sounds, that is something that we’re rebuilding for GT6. It won’t be the same as GT5.
“In addition to the things we’ve already announced, like the new rendering engine, the new physics, suspension, and handling modeling, the AI and the sound simulation is something that we are working on.
“As with pretty much everything in the game, we are going back to the basics and rebuilding it. We don’t know when the results of all that effort will come out yet, but of course, it’s not going to be the same as GT5.
“I know there were some rumors that the sound for GT wasn’t recorded with the engine under load. That was actually true until GT4 was produced, but for GT5 all of the sounds that we’ve taken were from cars that were on a dynamometer and placed under load.
“That’s not the whole of the problem, though, and obviously that’s not good enough for GT6 and for the future. We’ve been working on a new system for generating sounds for a few years now, we just haven’t made that breakthrough yet, and we’re still working. That’s what we’re aiming for – to make that breakthrough – so that we have something of a high quality to show.
“In terms of physics we were able to show that, but for sound simulation, not yet.”
GTP: Regarding car damage, will that be roughly the same that we see currently in GT5?
KY: “Yes.”
GTP: At Silverstone, you described GT6 as a modular platform that can easily be expanded upon. How will you decide what content to include within the game and what to add later as DLC?
KY: “Well, that’s really not been decided yet!”
GTP: Will time-of-day changes be available on all tracks in GT6, or will this only apply to new tracks in the game?
KY: “On Silverstone and Willow Springs, you can see they have time changes. They will be compatible with weather as well. Whether or not that will be applied to all tracks in GT6 hasn’t been decided yet.
“The issue is that if you set a certain time and set certain weather conditions, and build it to those conditions, you get a better quality result.
“However, when we do weather simulations or atmospheric simulations, if we can get it right, it’s going to raise the overall quality of the actual track beyond having it in a fixed condition where things are always going to be the same.
“That’s what we are aiming for and that’s the breakthrough we want to make, but it’s something else that we still don’t know if it will make it in time for GT6.
“We still haven’t given up on that dream of making a breakthrough, and that’s why Silverstone and Willow Springs have changing weather and changing time, as you saw on the show floor.”
GTP: What are some of the most interesting or surprising things that you learned while working with Yokohama and KW suspension to improve GT6?
KY: “When working with Yokohama tire, we got to work with their testing equipment to really see the differences between racing tires, sports tires, and comfort tires.
“Being able to perform this type of test is really a big deal. You’re able to do a bench test on the equipment they have, and at the same time you can perform actual road tests, like, for example, what we did on the Nurburgring.
“That GT-R that we ran in the 24 Hour Race, it has a lot of sensors mounted all over it for research. We can also compare that with the simulation in Gran Turismo. All of that is available for us.
“As for KW, they have a testing setup called the “Seven Post Rig”, and it’s a rig that allows you to move a car in a variety of different directions so you can see the vibrational characteristics of a car. The data that we can get from that equipment is really interesting to us.
“The body and the chassis of the car are a spring and damper in themselves, and the bushings that go into a car are a spring as well, and the tires. All of those things move separately and independently of each other, and we couldn’t tell how all of those things moved together until we actually were able to take these measurements.
“That’s really going into detail, but what we did at KW was very interesting to us in terms of data, and we learned a lot about synchronous vibrational dampening characteristics measurements. It’s just a major thing for us to be able to learn more about the things that we really need to know.”
GTP: One more question – will we ever find out what car is below that blue cover? (This has been an on-going topic of debate in the GTPlanet forums!)
KY: “Ha! That’s a very good question, but I can’t answer that yet! I’m glad you noticed. If you look at it carefully, you will see it is kind of a strange shape, with some interesting characteristics!”
Dzisiaj to demo ?Podbijam.
Framerate lepszy jak ustawicie na 720P, mniej lagów. Poza tym wiadomo że to demo dla GT Academy i raczej pełna wersja będzie znacznie bardziej dopieszczona! ;)Praca zawieszanie robi wrażenie :).
(http://abload.de/img/gt6sl1dbsm3.gif)
ciekawe czy pozmieniali tekstury. Tak wyglądają w 5(wg niektórych najbardziej zaawansowanej technicznie grze na ps3 :lol:)
GT5 > GT6
:(
Ja na filmiku widzę, że tylko samochód się inaczej zachowuje. :(
GT5 > GT6
:(
To z wersji na psp?Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Przecież każdy normalny człek będzie się ścigał w tej grze a nie lizał ściany.To czemu nie zrezygnować w ogóle z otoczenia, zostawić podłoże, bandy i samochody ze świetną fizyką, a w tle wgrać ulubioną tapetę z krajobrazem, albo wjazdem w jamę z fap folderu. 10/10.
Jest to jakiś pomysł i zapewne miałby wielu zwolenników, ale w GT chcą odwzorować jak najlepiej prawdziwe tory. Ta tekstura reklamy czy też te opony przy przejeżdżaniu obok nawet z 100km/h zapewne wyglądają dobrze. Niestety Ps3 ma pamięci ile ma i kombinują jak mogąPrzecież każdy normalny człek będzie się ścigał w tej grze a nie lizał ściany.To czemu nie zrezygnować w ogóle z otoczenia, zostawić podłoże, bandy i samochody ze świetną fizyką, a w tle wgrać ulubioną tapetę z krajobrazem, albo wjazdem w jamę z fap folderu. 10/10.
Ja na filmiku widzę, że tylko samochód się inaczej zachowuje. :(
GT5 > GT6
:(
Nie.
Pojeździłem trochęPobiłem ostatnio wszystkie Twoje czasy, liczę na rewanż, żebym mógł je znowu pobić, bo do pratsa nie mam podbiegu, a innych znajomych nie mam w GT poza słabym Irasem 8)
A dla mnie ta gra jest bardzo łatwa i w sumie pół demka sobie driftowałem (wyłączone systemy, kontrole - grane na padzie). :( I nawet moja E36 tak nie pływała przy hamowaniu, więc jeżeli tak się zachowuje 370Z, to gratuluję Nissanowi. Grafika strasznie kiepska, dźwięki porażka od zawsze w serii. Nie jaram się.
ło matko..a ja się tak starałem żeby ciebie pobić :/Pojeździłem trochęPobiłem ostatnio wszystkie Twoje czasy, liczę na rewanż, żebym mógł je znowu pobić, bo do pratsa nie mam podbiegu, a innych znajomych nie mam w GT poza słabym Irasem 8)
Ogólnie to polecam wybrać się swoim autem na jakiś tor i przekonać się jak to jest kiedy gonimy swoją furę do granic jej możliwości. Mało ma to wspólnego z miejskimi szaleństwami dnia codziennego.heh, z nowym odcinkiem Top Gear mi się skojarzyło xD najszybsze auto świata---wypożyczone :lol:
2. Kto to jest prats?http://gameonly.pl/forum/index.php?action=profile;u=10984
rozdzielczosc została podniesiona do 1440x1080Nie.
GT6 nie obsługuje już tej rozdzielczości? :>
To dzisiaj i ja Cię dojadę:DPojeździłem trochęPobiłem ostatnio wszystkie Twoje czasy, liczę na rewanż, żebym mógł je znowu pobić, bo do pratsa nie mam podbiegu, a innych znajomych nie mam w GT poza słabym Irasem 8)
rozdzielczosc została podniesiona do 1440x1080
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-gt6-demo-vs-gt5
rozdzielczosc została podniesiona do 1440x1080Nie.
GT6 nie obsługuje już tej rozdzielczości? :>
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-gt6-demo-vs-gt5
Już 3 CIENIASY!O dziesiętne i tysięczne sekundy mnie pobiłeś łajzo, już Solid się bardziej postarał :P
PS. Windo pobiłem wszystkie Twoje czasy.
Weź nabij coś na całym okrążeniu to za jednym zamachem wezmę i Ciebie i Solida.W sumie dałbym radę zejść z czasem na srebro, ale...już mi się nie chciało bawić :P
Nie pie**olić tylko czasy pobijać.Włacze dzisiaj, przejade 2 razy. Wystarczy?
Jak pobijesz.Nie pie**olić tylko czasy pobijać.Włacze dzisiaj, przejade 2 razy. Wystarczy?
A Ty już pobiłeś coś gdzieś? :P
Zaproś mnie leszczu w końcu. Jutro na trzeźwo spróbuje, dzis mi sie nie chce, dwa razy przejechałem.
Nie chce mi się odpalać konsoli, więc tu spytam: Wege Lupi mnie pokonał czy nie?
Bo dla mnie to już nie jest zwykła rywalizacja, ja udowadniam że mięsożerca będzie lepszy od wege :D 8)
Tak że Lupi: ŻRYJ BIAŁKO (zwierzęce)!!
Czyli jednak muszę włączyć konsolę :/Nie chce mi się odpalać konsoli, więc tu spytam: Wege Lupi mnie pokonał czy nie?
Bo dla mnie to już nie jest zwykła rywalizacja, ja udowadniam że mięsożerca będzie lepszy od wege :D 8)
Tak że Lupi: ŻRYJ BIAŁKO (zwierzęce)!!
Ja mięsożerca już mu wszystko udowodniłem, spoko ;)
BTW, wyślij mi inv na psn, bo Cię chyba nie mam.
To powalcz z moimi czasami od razu ;pNie mogę, niedługo wychodzę, ale może wieczorem. :(
bobus kilka sekund przed reszta wczoraj był
Mówicie o całej trasie, czy poszczególnych odcinkach?
Bo ja aby pierwszy odcinek pojeździłem.
A to nie było czasem tak że Boban w ostatnim GT Academy był w pierwszej setce światowej? Nie dogoniat.
Machnąłeś lepszy czas?Od Ciebie chyba nie. Miałem coś koło 36.094, jak dobrze pamiętam.
Machnąłeś lepszy czas?Od Ciebie chyba nie. Miałem coś koło 36.094, jak dobrze pamiętam.
Ale na poważnie to ostatnio w wyścigi grałem w GT 3 na PS2.
Właśnie, tak btw. Jakoś się wkręciłem i chciałbym na kierownicy się pobawić. Nie chcę też wydać za dużo hajsu. Ktoś coś poleci?
Właśnie, tak btw. Jakoś się wkręciłem i chciałbym na kierownicy się pobawić. Nie chcę też wydać za dużo hajsu. Ktoś coś poleci?
To do Ciebie pytanie Boban ;p
Btw. Demko nie dość że rwie animacją, to jeszcze ma buga dzięki któremu nie zapisało mi czasu. :lol: Zrobiłem coś około 2:19.700 i wywaliło jakiś błąd po czym wyszło do menu, a czas nie został zapisany. Brawo PD.
Tak, mniej więcej. Najpierw musisz przejechać 4 wyścigi z komputerem, zanim cie dopuszczą do Akademii.To już przeszedłem, pojawił się kwadrat czarny po prawej stronie. Wbijam tam i robię czasówki tak?
Jeszcze nie podłączałem konsoli do neta. Jak to wygląda? Wbijam do demka GT6, robię swój czas w tych zmaganiach i mogę go porównać z waszymi?Tak. Widzisz ranking online - światowy i frendsów.
Btw. Demko nie dość że rwie animacją, to jeszcze ma buga dzięki któremu nie zapisało mi czasu. :lol: Zrobiłem coś około 2:19.700 i wywaliło jakiś błąd po czym wyszło do menu, a czas nie został zapisany. Brawo PD.
Patrzcie go kur**, xbota.
To dziś pocioram, żeby pobić forumkowe rekordy.Jeszcze nie podłączałem konsoli do neta. Jak to wygląda? Wbijam do demka GT6, robię swój czas w tych zmaganiach i mogę go porównać z waszymi?Tak. Widzisz ranking online - światowy i frendsów.
Nie chcę też wydać za dużo hajsu. Ktoś coś poleci?DFGT.
Jestem za bobanem przed inżynierem. Na padzie to ch** nie gra chociaż jeden czas odcinka miałem lepszy od Bobana albo mam :)
Boban grasz na g27?
Bo boban gra na kierownicy, więc nie ma się co z nim równać.
da radę wyłączyć ducha?
Ok, wykręciłem lepszy czas od Ryo, za sieqa i prartsa sie nawet nie zabieram. SS89 inv poszedl
Ok, wykręciłem lepszy czas od Ryo, za sieqa i prartsa sie nawet nie zabieram. SS89 inv poszedlhejlol
ja tam dwa razy jechałem i to po trzech piwach. Robcie całe okrązenie na odcinki szkoda czasu.Ok, wykręciłem lepszy czas od Ryo, za sieqa i prartsa sie nawet nie zabieram. SS89 inv poszedl
Pobiłem Twoje (i reszty GO którą mam w znajomych) rekordy na dwóch pierwszych odcinkach. Masz co nadganiać 8)
Raka o 00.003 sekundy ale zawsze :troll:
Ide dalej po kolei.
ja tam dwa razy jechałem i to po trzech piwach.
hejlolkur**, nie mogę coś wysłać. Dawaj Ty mi.
no serio po ch** miałbym kłamac? machinarium tez ale czy dwie godziny? nie pamietam ale latwa gra.ja tam dwa razy jechałem i to po trzech piwach.
Taaa samo jak Machinarium w dwie godziny za pierwszym razem bez opisu pykłeś :troll:
tia, masz długa nazwe i dwa tygodnie zaproszenie wisiało..hejlolkur**, nie mogę coś wysłać. Dawaj Ty mi.
ja tam dwa razy jechałem i to po trzech piwach. Robcie całe okrązenie na odcinki szkoda czasu.
Pierwszy poprawiony :D
spoko to było po czterech i tez dwa razy..róbcie te czasy abym za pierwszym razem na trzeżwo nie pobil :Pja tam dwa razy jechałem i to po trzech piwach. Robcie całe okrązenie na odcinki szkoda czasu.
Ok, na całym cie też pocisnąłem 8) Jutro Winde spróbuje dogonić, bo dzisiaj to tylko dwa razy się przejechałem i to po jednym frugo czarnym.
A ja kompletnie nie umiem w to grać :mad: Co dziwne normalna jazda i latanie bokiem dają podobne rezultaty o_O
Pierwszy poprawiony :D
Dojebał :o
A ja kompletnie nie umiem w to grać :mad: Co dziwne normalna jazda i latanie bokiem dają podobne rezultaty o_O
No to racja - patrzę właśnie na YT i widzę że najlepsze czasy się osiąga cisnać niektóre zakręty bokiem. Nie wiem czy to wina tej nowej fizyki zawieszenia, ale chce zobaczyć jak akademie wygra taki właśnie drifter, a potem dostanie prawdziwą furę do przejechania tej trasy i wyjebie się na pierwszym zakręcie 8)
Faktycznie żeby w tej Akademii zrobić bardzo szybki czas należy lekko wrzucać auto bokiem w zakręt. Przy hamowaniu trzeba wykorzystać moment przeniesienia masy na przednią oś i lekkim ale dynamicznym ruchem kierownicy wprowadzić tył w minimalny poślizg.GT6: Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge Raceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
A ja kompletnie nie umiem w to grać :mad: Co dziwne normalna jazda i latanie bokiem dają podobne rezultaty o_ONo dla mnie drift w demku GT6 to banał. :lol:
Miałem Cię kiedyś w znajomych. Nie wiem czemu już nie mam.Mieliście się bić na zlocie i pewnie wtedy poleciał z frendsów.
Miałem Cię kiedyś w znajomych. Nie wiem czemu już nie mam.Mieliście się bić na zlocie i pewnie wtedy poleciał z frendsów.
Włacha. Od kosy do przyjaźni.Miałem Cię kiedyś w znajomych. Nie wiem czemu już nie mam.Mieliście się bić na zlocie i pewnie wtedy poleciał z frendsów.
Pewno to.
Winda poszedł inv.Nie mam. Pewno wyslales na windomearl a ja mam windomearl90. Poszedl do Ciebie.
Btw. Windom jak sprawdzasz, że na jakiś odcinkach toru jesteś szybszy? Da się wgrać mojego ducha? Myślałem, że duchy można wgrywać tylko z pierwszej 10 w kraju. Tak było rok temu.
Btw. Windom jak sprawdzasz, że na jakiś odcinkach toru jesteś szybszy? Da się wgrać mojego ducha? Myślałem, że duchy można wgrywać tylko z pierwszej 10 w kraju. Tak było rok temu.
Mu chodzi o te 4 treningi na fragmentach toru, a nie odcinki na pełnym okrążeniu zapewne.
No to walczcie w ostatniej rundzie, bo ona ma największy sens. Po pierwsze to całe okrążenie toru, a po drugie to właśnie w tej rundzie walczy najwięcej osób. Nikt się nie spuszcza nad wybranymi odcinkami toru, bo to bez sensu. Liczy się całe kółko.
+ wygląda na to, że PD w końcu pozbyło się niewidzialnych ścian :D
+ wygląda na to, że PD w końcu pozbyło się niewidzialnych ścian :D
Chyba śnisz.
W ogóle, to ja bym zrobił open world w GT6lol, to PD musiałoby sobie chyba zrobić przerwę przez całą jedną generację, żeby na koniec żywota ps4 to ogarnąć.
Bez sensu, bo czasem bardziej opłaca się jechać dalej żeby zresetowało na tor niż wrócić z pobocza. Nie pasuje do to Gran Turismo. Jeśli już maja być te niewidzialne ściany, to niech chociaż w ich miejscu postawią jakieś betonowe ograniczniki. Niewielkie, ledwo wystające z ziemi słupki załatwiłby sprawę, bo w obecnej formie trochę głupio wygląda auto zatrzymane przez niewidzialny mur.
Głupi, to jest tępy odgłos uderzenia kartonu w demie GT Academy 2013 w sekcji wyścigowej przed torem właściwym. Intensywnie, to grałem ostatnio w GT na ps2 i nie myślałem, że takie archaizmy jeszcze się utrzymają.
Hollywood news site “TheWrap” is reporting some certainly unexpected news: Sony Pictures has started production on an “action movie” based on the Gran Turismo series.
The film will be created by Mike De Luca and Dana Brunetti, two high-profile producers who have worked on Oscar-nominated films such as “The Social Network”, “Moneyball”, and the upcoming movie adaption of the best-selling book “Fifty Shades of Grey”.
TheWrap notes that Sony is looking to compete with car-related movies from other studios, such as Universal’s “The Fast and the Furious”, DreamWork’s upcoming “Need for Speed”, and Legendary Pictures’ upcoming “Hot Wheels”.
Mam być podobno film wzorowany na serii Gran Turismo. :o Obawiam się go :-?Zrobią nową wersję "Szybki jak błyskawica". :angel:CytujHollywood news site “TheWrap” is reporting some certainly unexpected news: Sony Pictures has started production on an “action movie” based on the Gran Turismo series.
The film will be created by Mike De Luca and Dana Brunetti, two high-profile producers who have worked on Oscar-nominated films such as “The Social Network”, “Moneyball”, and the upcoming movie adaption of the best-selling book “Fifty Shades of Grey”.
TheWrap notes that Sony is looking to compete with car-related movies from other studios, such as Universal’s “The Fast and the Furious”, DreamWork’s upcoming “Need for Speed”, and Legendary Pictures’ upcoming “Hot Wheels”.
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-movie-in-production-by-sony-pictures/
PS3 warto zostawić dla gietea.
Polyphony Digital Inc., twórcy bestsellerowej serii Gran Turismo® na PlayStation®, ogłosili zawarcie wyjątkowej współpracy z grupą czołowych projektantów i producentów samochodów, a także innych wiodących na świecie marek. Zespoły projektowe Alfa Romeo, Alpine, Aston Martin, Audi, BMW, Bertone, GM Design, Honda, Infiniti, Italdesign Giugiaro, JORDAN Brand, Mercedes-Benz, Nike, Nissan, Peugeot, SRT(Chrysler), Volkswagen i Zagato opracują modele koncepcyjne, dzieląc się swą wizją przyszłości przemysłu samochodowego. Ich projekty zostaną następnie odtworzone jako pełnoprawne pojazdy w nowej grze Gran Turismo®6, której premiera zapowiadana jest na 6 grudnia 2013. Przedsięwzięcie, któremu nadano nazwę „Vision Gran Turismo”, ma na celu uczczenie 15-lecia serii gier, które rozeszły się jak dotąd w 70 milionach egzemplarzy.
W Vision Gran Turismo znajdą się takie samochody jak BMW Vision Gran Turismo – unikalna, wirtualna koncepcja inspirowana BMW serii M. Volkswagen dał swym projektantom wolną rękę przy tworzeniu wizjonerskiego konceptu przyszłej wersji legendarnego Golfa GTI, czego rezultatem stał się Golf GTI Vision Gran Turismo. Alfa Romeo 6C Biposto Vision Gran Turismo, stworzone przez zespół odpowiedzialny za Alfa Romeo 4C, to hołd oddany klasycznemu modelowi z lat trzydziestych ubiegłego wieku. Śmiałym spojrzeniem w przyszłość jest z pewnością Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo, który łączy zmysłową oszczędność środków wyrazu z klasycznymi elementami marki Mercedes-Benz. Na gościnnych występach pojawia się Nike, które we współpracy z Polyphony Digital Inc., stworzyło rewolucyjny pojazd koncepcyjny Nike ONE dla Gran Turismo 4.
Samochody udostępniane będą przez Polyphony Digital w latach 2013 i 2014 w formie darmowej zawartości do pobrania (DLC) dla posiadaczy Gran Turismo 6, w ramach aktualizacji sieciowej. Vision Gran Turismo stanowi podziękowanie dla wiernych fanów serii za udane 15 lat na rynku.
„To niezwykle ekscytujący projekt” – wyjaśnia Kazunori Yamauchi, legendarny twórca Gran Turismo i prezes Polyphony Digital Inc.. “Od czasu premiery pierwszej części gry przed 15 laty seria Gran Turismo cieszy się stałą, dużą sympatią świata motoryzacji, efektem czego jest wiele przykładów owocnej współpracy. A Vision Gran Turismo jest zapewne najambitniejszym ze wszystkich naszych projektów. To spojrzenie w przyszłość projektowania samochodów; przyszłość, która ożyje za pośrednictwem Gran Turismo 6. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim naszym partnerom za tak cudowny prezent na 15 urodziny Gran Turismo. Nie możemy się doczekać, żeby zaprezentować go fanom. Współpraca z wiodącymi projektantami samochodów, a także z zespołami spoza branży, była ogromną przyjemnością, zaś fani Gran Turismo zapoznają się z rezultatami tej współpracy w tym i przyszłym roku”.
Tak czy inaczej warto będzie zagrać, ale jest to tytuł tak ogromny, że mi osobiście trudno byłoby zabrać się za coś takiego mając na uwadze nadchodzące wkrótce po premierze GTAV next-geny. Może gdybym miał więcej czasu na granie to by mi to nie przeszkadzało, ale że mam go niewiele, to niestety będę szukał nowych wrażeń na next-genach zamiast zgłębiać się w potężny świat GTAV.Nie rozumiem kompletnie o co Ci tutaj chodzi ;)
Gran Turismo 7 Coming to PS4 in “A Year or Two”
Gran Turismo 6 “80% Complete”, Gran Turismo 7 Coming to PS4 in “A Year or Two”
http://www.gtplanet.net/gt6-80-percent-complete-gt7-coming/
Dla mnie w ogóle GT6 (gra na lata) w tej chwili, kiedy to Sony powinno nakłaniać graczy do pozbycia się PS3 i szybkiego kupna PlayStation 4 jest dziwne. Szóstka od razu na PS4 na pewno byłaby dla wielu graczy czynnikiem, żeby zmienić konsole.
Gran Turismo 6 “80% Complete”, Gran Turismo 7 Coming to PS4 in “A Year or Two”
http://www.gtplanet.net/gt6-80-percent-complete-gt7-coming/
Już pomijając że wierze w to jak w zapewnienia Keshe o generatorze, to z marketingowego punktu widzenia to jest strzał w łeb. Ile osób sobie teraz pomyśli "no to gt6 nie kupie, poczekam na next gena". Ci ludzie na prawdę nie potrafią robić byznesu, mówię jak jest.
Patrząc na poczynania Polyphony Digital, dziennikarze zapytali o to jak będzie wyglądała przyszłość marki odnośnie modelu dystrybucji kolejnych odsłon serii i czy możliwe, że GT stanie się usługą aniżeli pudełkową grą. Zapytano również o to, czy Gran Turismo 7 [to nie błąd] doczeka się wersji Prologue, którą będzie można ulepszać za pomocą patchów i dodatków.
Jesteś bardzo blisko określenia tego, co aktualnie robimy z naszym planem produkcji gier. Nawet teraz, kiedy mamy na ukończeniu Gran Turismo 6, ciągle pracujemy nad tym, co będziemy udostępniać wraz z kolejnymi łatkami. Całkiem możliwe, że w niedalekiej przyszłości takie typy łatek będą normą dla naszych tytułów. Ostatnio tempo naszej produkcji znacznie się przyspieszyło.
Unlimited racing against real people from around the world in official series
Over 40 official Series, Over 400 private leagues
Full racing and website functionality including ghost racing, stats, teams, etc
7 cars and 10 tracks for free & access to over 90 laser scanned cars and tracks
Access to full racing licensing and rating system
Mixed class racing, open setup racing, team racing, league racing, private racing
Time trialing, open practice, special racing events
Hosted/Tournament racing
Full member forum access
World class customer support
24/7 live online racing, centralized service & community, always find a race
The most realistic driving experience ever created for a PC
Simple installation & ease of use, no messing with files & messy downloads
60 + laser scanned officially licensed tracks mirrored after world
Over 30 laser scanned officially licensed racing cars
Officially sanctioned and licensed NASCAR, Indy Car, GRAND-AM, Aussie V8, Super GT
A racing community of over 40,000 of like-minded racers
Constant content, improvements and features added with one click updates
Endorsed by professional drivers from every major racing series from around the word
There was this Yamaha R6 which looked like it'd just rolled off the factory line parked out back though. OMG Tourist Trophy 2/bikes in GT6 confirmed!
<3
(http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/2013/11/GT6-14.jpg)
Generalnie w trailerze zobaczyłem wiele innych fajnych aut w Premium co mnie bardzo ucieszyło.
Zastanawia mnie czy ta Toyota to Premium czy Standard, na oficjalnych screenach z tej stronki wyżej jej nie widać...Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=81215
Podział jest nadal, ale Premium już pod 350 sztuk podchodzą.
S Toyota 2000GT '67
na prawdę
na prawdę
na prawdęBum, Bum, BUM!
Ty, ale wiesz, to żarcik był, że misji nie było, teoria spiskowa, studio nagraniowe, etc. ...Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
na premierę trzeba będzie kupić ps3 na nowo :)Po co? Sony wyda fHD Edition na ps4, "święta krowa" PD dostanie znowu zastrzyk gotówki na kolejne kilka lat pitolenia się z autami premium, po drodze, jak Kaz będzie chciał wymienić swojego GTR na coś nowszego, wydadzą prolog do GT7 i może w 2016/2017 dostaniemy GT7. Imo PD powinno się chociaż raz grubo przejechać na sprzedaży GT, żeby zwrócić na siebie baczniejszą uwagę Sony i zdywersyfikować nieco ustaloną od kilku lat, monotematyczną działalność ;)
Project C.A.R.S przynajmniej na tym etapie produkcji jednak bliżej do gier typu GTR, iRacing niż GT. Mam na myśli schemat rozgrywki, klimat, feeling.dla mnie to tylko dobrze, bardzo mi brakuje tego typu gier... akurat idealna by była odskocznia i coś innego pomiędzy kolejnymi częściami GT ;)
Czyli co, znów spotykamy się online jak w zeszłego roku na wieczorno-nocnych maratonach. ;)myślę że chętnie ;)
Project C.A.R.S przynajmniej na tym etapie produkcji jednak bliżej do gier typu GTR, iRacing niż GT. Mam na myśli schemat rozgrywki, klimat, feeling.dla mnie to tylko dobrze, bardzo mi brakuje tego typu gier... akurat idealna by była odskocznia i coś innego pomiędzy kolejnymi częściami GT ;)Czyli co, znów spotykamy się online jak w zeszłego roku na wieczorno-nocnych maratonach. ;)myślę że chętnie ;)
Albo w ogóle niech zrobią f2p z mikro transakcjamiWedle życzenia:
Albo w ogóle niech zrobią f2p z mikro transakcjamiWedle życzenia:
Yes, Gran Turismo 6 has micro-transactions
http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-19-yes-gran-turismo-6-has-micro-transactions
Nie, jednak nie, bo to nie jest f2p - trzeba zabulić pełną cenę za grę i do tego mikro-transakcje, lol. :troll:
A o tym cudzie to nie było komu napisać...To zdjęcie czy screen z gry?
(http://image.motortrend.com/f/wot/1311_mercedes_benz_amg_vision_gran_turismo_concept_is_stunning/61648354/Mercedes-Benz-AMG-Vision-Gran-Turismo-Concept-front-view.jpg)
Gran Turiźmo Śiks :lol: :lol:
Standardy to poziom fur z FM4 w gameplayu.Sure.
Standardy to poziom fur z FM4 w gameplayu.Sure.
Nie, dostosowal sie do Twojej osobowosci. Nie chce mi sie z Toba dalej dyskotowac mlodziaku.Diss dopasowujący się do osobowości. :angel:
Nie, dostosowal sie do Twojej osobowosci. Nie chce mi sie z Toba dalej dyskotowac mlodziaku.
Wracajac do Gt6:
https://www.youtube.com/watch?v=CPSQ3XdVYSo&feature=youtube_gdata_player
Mam nadzieję, że poprawili pracę zawieszenia i wreszcie samochody będą się 'kiwać' bezwładnie na boki i do przodu/tułu a nie lecieć niemal sztywno nad torem...
:cry:
(http://imageshack.us/a/img209/8760/oahg.jpg)
Chociaż może to fejk, bo:
(http://www.gran-turismo.com/images/c/i1LKHpg2Y2rAZ.jpg)
Tak wygląda menu photomode...
No i generalnie gra wygląda BOSKO!
(http://www.gran-turismo.com/images/c/i1A5FyIyQg3wyb.jpg)
No mam nadzieję, że takich kwiatków jak wyżej nie będzie. Jak patrzę na inne zdjęcia z gry, to aż nie mogę uwierzyć, że zostawili kilka takich pokracznych modeli Standard.
Prawdopodobnie czeka nas również DLC z poniższymi autami:
(http://www.teamvvv.com/assets/gallery/photos/Lm-Gianetti-Scanning-for-Gran-Turismo-PS4/normal/LM-Gianetti_Gran_Turismo_PS4_Scanning_09.jpg)
W sumie dziwne, że nie ma tych aut na premierę, news z tym zdjęciami jest już dosyć stary i oczekiwałbym, że zdążą do premiery.
Nie, bo PS4 mega łatwa jest i Kaz chwalił się jak bardzo dopracowaną mają softwareową stronę i szybko będą gry klepać ;)No no.
Co za bzdura ze tylko twoj samochód daje swiatlo.W gt5 4 dawaly i to ze wiecej nie swiecilo nie rzucalo sie w oczy,ale teraz to strasznie nienaturalnie wyglada,psuje klimat w ogole.Niech to kur** zmienia bo to tragedia,przynajmniej dla mnie.tyle tras dodali z 24 i takie cos.Rzeczywiście. Beznadziejne.
http://www.youtube.com/watch?v=8cFlcPdL2XA
Eurogamer's Martin Robinson has been playing the game and tells me GT6's economy works exactly the same as GT5's, with progression, payouts and car prices very similar.
Dla mnie każde mikrotranzakcje to zło, bo prędzej czy później jak zwęszą hajsy, to zrobi się gówno.Hajs został zwęszony już na odchodzącej generacji, patrząc na ceny mapek do CoD'a, a na obecnej to przykład Forzy wystarczy przytoczyć.
A w Forzy jest tak jak tutaj, że te furki co są do kupienia można normalnie zdobyć?Chodzi mi w tym przypadku tylko o wewnętrzną ekonomię gry - w Forzie zdobywa się wyjątkowo mało kasy i uzbieranie na dogodne wózki bez poświęcenia kupy czasu jest wyjątkowo trudne.
Nie koloryzujmy.
W FM zawsze sie zarabialo za duzo przez co gracze bardzo szybko mogli sobie pozwolic na kupno wiekszosci aut.
W FM5 niby zarabia sie mniej w wyscigach ale teraz nawet jak nic nie robisz to twoj draviatar zarabia kase.
Ludzie na forach pisza ze po kilku dniach maja kupione wiekszosc najlepszych fur wiec grindowac nie trzeba.
Jesli dla kogos granie 30-40 minut, zeby zarobic na fure taka jak R8 to za dlugo, to powinien sobie odpuscic powazniejsze scigalki i wrocic do NFS
Konkretnych liczb raczej nie da sie podac bo to raczej zalezy od tego jak czesto twoj draviatar jest uzywany.
Ale fakty sa takie ze ceny lepszych fur w FM5 sa troche nizsze niz w FM4 (najdrozsza fura za 6mln cr. w FM5 przy 10mln. w FM4).
Ceny tych z nizszego szczebla sa porownywalne.
Jesli grasz z wylaczonymi asystami to dostajesz jakies 10k za wyscig. Za serie (ok. 20-30 minut grania) masz niespelna 100k.
To rownowartosc trzech BMW M3. Za 130k kupisz juz Audi R8.
Jesli dla kogos granie 30-40 minut, zeby zarobic na fure taka jak R8 to za dlugo, to powinien sobie odpuscic powazniejsze scigalki i wrocic do NFS xD
Nie koloryzujmy.Tutaj przyznam racje.
W FM zawsze sie zarabialo za duzo przez co gracze bardzo szybko mogli sobie pozwolic na kupno wiekszosci aut.
W FM5 niby zarabia sie mniej w wyscigach ale teraz nawet jak nic nie robisz to twoj draviatar zarabia kase.
Ludzie na forach pisza ze po kilku dniach maja kupione wiekszosc najlepszych fur wiec grindowac nie trzeba.
Gamereactor Denmark
Gran Turismo is no longer the superstar it once was, as we are no longer impressed by tons of cars and lovely polygons, just like most of us no longer think poodle-hair and Def Leppard are hot stuff. The world is a different place today, as is the racing genre, but Gran Turismo remains stuck in the past.
60/100
VideoGamer
Gran Turismo 6 ends up feeling stubborn to adapt to modernity. Its myriad landscapes are barren and unexciting, while the music sounds like it’s been ripped straight from a Ron Jeremy compilation VHS.
60/100
Gran Turismo 6 is not a game for the uninitiated. It’s made for racing fans by racing fans. It’s for people who know that front/rear weight distribution isn’t a euphemism for holiday weight gain and that the Gap doesn’t refer to a mall clothing store. As a nonracing fan, there’s a lot about it I still don’t understand. What are performance points and why are they important? I have no idea what torque is. I have no idea what an exhaust manifold is or why it improves my car’s racing ability. Admittedly, some of this information is available in the game, but it’s densely packed into the user-interface and might prove intimidating to newcomers. I didn’t care enough to look for it. More importantly, Polyphonic did nothing to make me care. Outside of a few beginner driving lessons, it feels as if you’re supposed to know all of this stuff already, and that could alienate some of the new blood this aging franchise needs to stay relevant in the next console generation.
W GT5 też takie były.Powód do dumy.
Chodzi o to, że wygląda to turbochujowo.Na razie jeden skumał.
Jeśli macie pomysł, jak można to zrobić lepiej, powinniście złożyć cv w Polyphony Digital.Wystarczy odpuścić sobie widok ze środka.
Wystarczy odpuścić sobie widok ze środka.
Imo noty są dosyć niskie. Nie chce się wierzyć, że recenzentom nie przypadła do gustu całkiem fajna i w końcu AKTUALNA car-lista, masa nowych torów, no i poprawione standardy, ktróre godnie mogą teraz reprezentować "nextgenowe" Gran Turismo na PS3. Nie wspominam już o rewolucyjnym modelu jazdy i porządnym multiplayerze...Szczególnie biorąc pod uwagę, że gra otrzymuje niższe noty od Forzy 5, która jest gigantycznym krokiem wstecz w porównaniu do poprzedniczki, a GT6 to mocny krok w przód w porównaniu do GT5.
Ale ja go ignoruję, nie korzystam z niego, po prostu śmieszy mnie, jak widzę czarne plamy na ekranie.Wystarczy odpuścić sobie widok ze środka.Chyba łatwiej tobie zignorować istnienie takiego widoku niż ludziom, którzy lubią w ten sposób jeździć, pogodzić się z jego brakiem :?
Wystarczy odpuścić sobie widok ze środka.
Umiesz czytać? W GT5 GO NIE BYŁO, ALE ZOSTAŁ DODANY NA ŻYCZENIE GRACZY!!!
Chyba łatwiej tobie zignorować istnienie takiego widoku niż ludziom, którzy lubią w ten sposób jeździć, pogodzić się z jego brakiem :?
Spece z Macierowiczem wiedza lepiej. :lol:
Jest tak jak mowi Iras i Andryush. Przeciez od dawna bylo wiadomo ze standardy tylko z zew. Zostana podszlifowane, teraz maja poziom fm w gameplayu.
A propos driftów, to dzięki nowemu patchowi pisk opon brzmi jakby naćpany typ z woodstocku darł mordę w bagażniku.
Dowód: http://youtu.be/CPDHViqe8aY?t=59s = http://youtu.be/CZT0LNwdKCc?t=17s
:lol:
Co się bardziej zmieniło, to na pewno kasa jaką dostajemy za wyścigi.Mikrotransakcje <3
Już to widzę, że będzie się dało kupić auta za cr :lol: żałosna gra, kończy się karierę i powinno się być wstanie kupić wszystkie auta.:lol: No wtedy to by była żałosna.
Well, I guess this is a better alternative path for busy people, uh.
Jak nie zgliczujesz teraz to spaczują i znowu będziesz płakał. :evil:znam to z gta5..zamiast w godzine zrobic, to dzis z 20h potrzeba :mad: ale nie zawsze musze grać fer :evil:
Nabywcy GT6™, którego premiera odbyła się 6 grudnia, będą mieli możliwość wybrać pierwsze dwa spośród czterech nowych aut Red Bulla. Red Bull Racing Kart oraz Red Bull X2014 Junior pojawią się w salonach w grze dzięki aktualizacjom, a Red Bull X2014 Standard oraz Fan dołączą do nich na późniejszym etapie. Nowe auta z serii Red Bull X2014 zostały zaprojektowane przy współpracy z legendarnym dyrektorem ds. technicznych, Adrianem Neweyem.
Inne elementy zawarte w aktualizacji 1.02:
Premia za serię zalogowań
Jeśli będziesz się logować do sieci przez kilka dni z rzędu, dostaniesz premię do kredytów otrzymywanych w ramach nagrody. Piątego dnia może ona wynosić nawet 200%. Jeśli chcesz otrzymywać kredyty, pamiętaj, by logować się każdego dnia!
Więcej kredytów otrzymywanych w trybie kariery
Liczba kredytów otrzymywanych w trybie kariery została zwiększona. Ma to zachęcić graczy, by ponownie uczestniczyli w zaliczonych wyścigach!
Złagodzono wymagania, które należało spełnić, by uczestniczyć w zawodach sezonowych
Aby uczestniczyć w zawodach sezonowych, wystarczy krajowa licencja B. Przez ograniczony czas dostępne będą unikalne zawody specjalne, w ramach których możesz wygrać samochody. Dlatego nie przegap tej okazji i pamiętaj, by logować się do sieci!
Dodatkowe zawody w ramach wyścigów sezonowych
Nowe zawody sezonowe będą się odbywały od 20 grudnia 2013 r. do 17 stycznia 2014 r., a także od 2 do 30 stycznia 2014 r. Te niezwykłe zawody zorganizowane są z okazji Świąt, z kolei z okazji nowego roku dostępna będzie specjalna premia do kredytów.
The third update for Gran Turismo 6 is now available, and it brings with it the all-new Toyota FT-1 Concept Coupé, a full interior to the 2014 BMW M4 Coupé, new Seasonal Events, as well as amending the date of availability of the remaining Red Bull X Challenges which now reads “Available in January 2014″.
The update weighs in at a light 99MB, and at the time of this writing the servers are down for maintenance – likely to introduce the new Seasonal Events. Although an official list of changes is not yet available, our community has begun to compile a list of the most apparent fixes:
Wheel width no longer increases when applying larger wheels.
In-car visibility improved on some models.
Handling on MR vehicles has improved.
While adjusting power or weight limits, displayed PP updates in real-time.
Unique Seasonal Events, commemorating the 2014 North American International Auto Show are now available featuring the Toyota FT-1 and the BMW M4, with prize cars awarded in both events by achieving bronze or better.
Toyota FT-1 Super Lap: Mazda Raceway Laguna Seca
Period of Availability: 1/13/2014 23:00 – 2/10/2014 23:00
Gold: Cr.70,000 Silver: Cr.35,000 Bronze: Cr.15,000
BMW M4 Coupé Super Lap: Willow Springs International Raceway
Period of Availability: 1/13/2014 23:00 – 2/10/2014 23:00
Gold: Cr.70,000 Silver: Cr.40,000 Bronze: Cr.20,000
Note, in order to enter the Seasonal Events you must first acquire your National B license.
Tuning mechaniczny ogolnie jest, ale jest zestaw dla kazdego samochodu i czasami nie da sie wykonac zmiany w przypadku jakis fur. No i brak zmiany szerokosci opon czy rozmiaru felg. Wizualnie to mozna dorzucic tylko spoiler przod, tyl i progi. No i kolor budy i felg. Meeh.tak wymieniłes rzeczy na plus?
Myślałem BoBaN, że GT6 weźmiesz jeszcze na PS3. Kiedyś pisałeś, że Bathurst musi być w GT6 inaczej kaszana, Bathurst jest, a BoBaN GT6 nie kupił :(
Swoją drogą zarąbista trasa ten Bathurst, zakochałem się.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale około 22:15 sek Kaz mówi wyraźnie, że używają laserowego skanowania. Ktoś tu na forumku pierdolił, że Gran Turismo nie ma skanowanych laserowo torów (Magik tak gadał o ile dobrze pamiętam).I mialem racje :P
Skanowanie laserowe pozwala pewnie idealnie oddać powierzchnię toru, zmiany wysokości, szerokość, długość toru. A jakieś tam graficzne bajery to wiadomo, modelować trzeba i ręcznie dodawać różne pierdółki.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale około 22:15 sek Kaz mówi wyraźnie, że używają laserowego skanowania. Ktoś tu na forumku pierdolił, że Gran Turismo nie ma skanowanych laserowo torów (Magik tak gadał o ile dobrze pamiętam).I mialem racje :P
Mowilem o GT5 i wstecz, gdzie uzywano glownie GPS + tysiace fot + materialy video.
W GT6 czesc torow zostala przeskanowana ;)
@svon, dzisiaj postanowiłem sobie trochę bokiem polatać, znasz zasady ustawiania auta pod drift? Dyferencjał, skrzynia no i głównie zawieszenie. W sumie przy tuningu silnika, w co lepiej uderzać, moment obrotowy czy moc? Mam Toyote 86, niby lata bokiem ale czasami ciężko jest "złamać" jej przyczepnośćPowinieneś poszukać ustawień typowo pod ten samochód, ale ja od siebie mogę dać takie: negatyw przód ok. 5-6 stopni, tył 0, zawieszenie niżej i twardziej, opony komfortowe miękkie, skrzynia dobrana tak, żeby w zakręt można było wejść na 3cim biegu (zależy od toru oczywiście, ale ja głównie na tej seryjnej jeżdzę), spory zapas mocy niestety (ja mam Suprę MK3 i koło 500 koni).
@svon, dzisiaj postanowiłem sobie trochę bokiem polatać, znasz zasady ustawiania auta pod drift? Dyferencjał, skrzynia no i głównie zawieszenie. W sumie przy tuningu silnika, w co lepiej uderzać, moment obrotowy czy moc? Mam Toyote 86, niby lata bokiem ale czasami ciężko jest "złamać" jej przyczepnośćPowinieneś poszukać ustawień typowo pod ten samochód, ale ja od siebie mogę dać takie: negatyw przód ok. 5-6 stopni, tył 0, zawieszenie niżej i twardziej, opony komfortowe miękkie, skrzynia dobrana tak, żeby w zakręt można było wejść na 3cim biegu (zależy od toru oczywiście, ale ja głównie na tej seryjnej jeżdzę), spory zapas mocy niestety (ja mam Suprę MK3 i koło 500 koni).
Da radę jakoś uderzyć w tuningu w GT, żeby iść w moc, a nie moment?
Jak nie możesz jej przełamać, to na chwilę ręczny lub przerzuć bieg z 4 na 3 i piz** - działa tak, jakbyś normalnie strzelił ze sprzęgła.
Jakiś link czy znowu mam wierzyć na słowo? Ostatnio uwierzyłem i okazało się, że wyssałeś z palca rewelacje jakoby Gran Turismo nie miało laserowo skanowanych torów. :PNa jakiej podstawie to stwierdzasz?
Gran Turismo 6 still delivers the best GT experience to date with more content, features, and details than any instalment before it. There are still weak spots, including somewhat spotty AI and less than remarkable engine sound reproduction (we can't help but think that the RAM requirement alone rules out the mooted audio patch, but let's hope that this is coming) - but the driving model is refined to near-perfection, held back only by the inconsistent performance. Despite falling short of the original goals, the end result is still remarkable - this is the most complete Gran Turismo package released to date.
Digital Foundry = spece od reklamy :lol: Gratuluję, oficjalnie osiągnąłeś poziom kyokuryku. Mamy na forum dwóch ekspertów.Pokazali to na przykładzie TTT 2, który wygląda na PS3 dużo gorzej od wersji na X360 a oni twierdzili, że tak samo :lol:. Eksperci tacy jak Ty.
Ale te fotki wyżej naprawdę pokazują, że GT5 wygląda lepiej od GT6. Spreparowanie?
Eksperci tacy jak Ty.
A czytałeś artykuł? Wiele elementów zmieniono, sporo dodano, ale coś musieli ujebać, bo PS3 z gumy nie jest. Poprawiono cieniowanie, efekty cząsteczkowe, podniesiono rozdzielczość i pewnym jest, że ogólny obraz gry jest lepszy, a takie fotki jak wyżej każdy dekiel może znaleźć wpisując w googlach obok GT6 magiczne słowo downgrade.
Za mądry on nie jest a na dodatek sonoklap do potęgi. Niech dalej czyta bzdury w sieci.Hahahaha, dowalać się do bzdur w sieci mając taki podpis:
Standard = QAAx2 + TAAx2
Stablility (Redukcja migotania) = QAAx2
Sharpness (wyostrzanie) = MSAAx2 + TAAx2
Odezwał się znawca od ostrości 1.Za mądry on nie jest a na dodatek sonoklap do potęgi. Niech dalej czyta bzdury w sieci.Hahahaha, dowalać się do bzdur w sieci mając taki podpis:
(http://gyazo.com/2536c1dafc447ee71cc9040ea6256dde.png)
I dajcie jakieś ostrzeżenie albo od razu bana temu typowi, bo się rozhulał za bardzo, nie życzę sobie aby wyzywał mnie tutaj od różnych :mad:Ale to Twoja wina, zamiast jaj masz Nintendo i se pozwalasz. :troll:
Swoją drogą, ponoć w GT7 będą standardy. Jeżeli to prawa, niech zamkną to dziadowskie studio w końcu
Swoją drogą, ponoć w GT7 będą standardy. Jeżeli to prawa, niech zamkną to dziadowskie studio w końcu :lol:
Chciałbym poznać fanów Fiata 500 gen1 w GT5...
Te poprawione jak RUF w GT6 są już całkiem ok. Dodadzą lepsze shadery, popracują nad rozdzielczością tekstur, blur wnętrza jak z Grid Motorsport i spokojnie się je przełknie. DTM'y muszą być i kropka. :)
Przede wszystkim nowe trasy, których nie ma w podstawowej wersji gry.Głównie o tą informacje mi chodziło. Jeszcze raz dzięki chłopaki.
przede wszystkim nowe trasy, których nie ma w podstawowej wersji gry.lol, jakie?
Gdzie remaster na PS4? :mad:
W to nie wątpię, ale remaster mógłby się pojawić w przyszłym roku, a GT7 to pewnie 2017...
30-50 aut na torzePrzy 16 jest chaos.
Lepsze Ai, w GT6 wyścigi w karierze są nudne jak flaki z olejem. Lotny start w każdym wyścigu to debilizm. Przy okazji mogliby popracować nad ciekawym trybem dla jednego gracza, bo stary schemat przez 6 części już się trochę znudził.Prawda. :(
Gdzie remaster na PS4? :mad:Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.
Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.
KRYTYK GROWY
To co mogą sobie darować to eventy typu "podbój kosmosu" czy prototypy takie jak ten Chaparral, które mnie w ogółe nie interesują, zbyt daleko wybiegają w przyszłość.
Wybacz Windo, ale nie zostałem powalony grafą w DriveClub, na sucho różnice są niewielkie. Sam deszcz owszem daje radę bo jest na tą chwile najlepiej zrobionym w historii gier video. Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC. Owszem śnieg pada i to całkiem sporo w zależności od ustawień, ale to wygląda jak śnieg z deszczem i to przy dodatniej temperaturze powietrza także na drodze go nie uświadczymy a o zaspach nie ma nawet mowy. A szkoda, może w DC 2.Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.CytujKRYTYK GROWY
:lol:
Śmiech to samo zdrowie.Potwierdzam, szczególnie jak śmiejemy się grzbietów. :angel:
Dokładnie.Śmiech to samo zdrowie.Potwierdzam, szczególnie jak śmiejemy się grzbietów. :angel:
Tez liczylem wlasnie na takie kaluze i zaspy jak w PGR, szkoda ze devsi porzucaja tak genialne pomysly.Wybacz Windo, ale nie zostałem powalony grafą w DriveClub, na sucho różnice są niewielkie. Sam deszcz owszem daje radę bo jest na tą chwile najlepiej zrobionym w historii gier video. Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC. Owszem śnieg pada i to całkiem sporo w zależności od ustawień, ale to wygląda jak śnieg z deszczem i to przy dodatniej temperaturze powietrza także na drodze go nie uświadczymy a o zaspach nie ma nawet mowy. A szkoda, może w DC 2.Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.CytujKRYTYK GROWY
:lol:
Patrząc na tak kapitalnie zrobione warunki atmosferyczne brakuje mi dużo lepszych efektów na nawierzchni. W PGR 4 jak wjechałeś w kałużę z wodą to samochód wręcz zatrzymywało a woda tryskała na całą drogę a w takim DriveClub ciężko o nawet więcej wody z pod kół. Nie wątpię o ile wyjdzie nowy DC być może takie coś będzie dostępne na starcie.
Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC.
Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC.
No litości... :roll:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
vsSpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I jeszcze pisać, że między GT5/6 i DC jest mała różnica :lol:
Mrocz, Kyo chyba nie mówił o wizualiach, a o fizyce różnych rodzajów nawierzchni. PGR4 rzeczywiście miał znakomicie uwzględnione zmiany rodzaju nawierzchni. Po wjechaniu w kałużę było czuć że się w nią wjechało, auta zachowywały się mega realistycznie w takich wypadkach. Driveclub to w zasadzie odgórnie ustalony deszczowy model jazdy i do tego świetny efekt wizualny. Brakuje jednak takich szczegółów w modelu jazdy i fizyce, jak to było w PGR
No ogólnie to jeszcze nie grałem, wiec to co piszę to tylko moje obiektywne założenia, do których doszedłem obserwując temat i dostępne materiały :D
Dzisiaj zagram i wyrażę swoją opinię na podstawie wyrażeń z gry ;)
Tak zgadza się porównując do PGR 4 miałem na myśli tylko fizykę nawierzchni. Natomiast sama grafika była porównana do GT 5 czy 6 bez opadów.Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC.
No litości... :roll:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
vsSpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I jeszcze pisać, że między GT5/6 i DC jest mała różnica :lol:
Mrocz, Kyo chyba nie mówił o wizualiach, a o fizyce różnych rodzajów nawierzchni. PGR4 rzeczywiście miał znakomicie uwzględnione zmiany rodzaju nawierzchni. Po wjechaniu w kałużę było czuć że się w nią wjechało, auta zachowywały się mega realistycznie w takich wypadkach. Driveclub to w zasadzie odgórnie ustalony deszczowy model jazdy i do tego świetny efekt wizualny. Brakuje jednak takich szczegółów w modelu jazdy i fizyce, jak to było w PGR
Because the video has not been mentioned or shared through any official Gran Turismo marketing channels, it’s hard to know what to make of this development. The “Course Maker”, however, remains prominently listed as an upcoming GT6 feature on Polyphony Digital’s official website for the game, so we can only presume it’s inching closer to release.
Powiedzcie mi, czy postęp z Gran Turismo 5 przechodzi do Gran Turismo 6Nie
Powiedzcie mi, czy postęp z Gran Turismo 5 przechodzi do Gran Turismo 6Nie
Co dają kluby tak w sumie?
Gran Turismo 6 Sells 2.37 Million Copies, 72.6 Million For GT Series