Autor Wątek: ModNation Racers  (Przeczytany 23281 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 08, 2010, 18:24:45 pm »

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 16, 2010, 12:20:05 pm »
IGN Previev:



Jak widac zapowiada sie bardzo dobrze.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 16, 2010, 12:56:29 pm »
Framerate poprawili widzę, ale narzekają też na czas ładowania co mnie wciąż martwi, jak na taką grę wszystko wczytywało się stanowczo za długo, często było to wręcz irytujące.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 16, 2010, 14:35:43 pm »
Wiecie..z początku myślałem że to gra na PSN  :lol: Może i lepiej jak by trafiła do cyfrowej dystrybucji, z dysku wszystko szybciej się ładuje a i PSS dostało by hit...w końcu.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 16, 2010, 16:01:53 pm »
Loadingi też mieli poprawić, bo ludzie już po becie narzekali i oby tak się stało. Dobrze, że już poprawili framerate. Teraz tylko poczekam na pierwsze recenzje i zdecyduje czy kupić tą grę.
Edit:
Przed chwilą znalazłem dosyć stary trailer, na którym możemy zobaczyć split screen na 4 graczy
http://blog.us.playstation.com/2010/03/23/modnation-racers-ps3-bringing-back-the-split-screen/
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2010, 11:24:05 am wysłana przez Agst07 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 20, 2010, 07:59:09 am »
Puchary:
http://www.thesixthaxis.com/2010/04/19/exclusive-modnation-racers-trophies/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 05, 2010, 00:37:16 am »

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 05, 2010, 08:38:10 am »
O kurde az takiej oceny sie nie spodziewałem.Trzeba bedzie obadac gre,mam nadzieje że dadza jakieś demo.
« Ostatnia zmiana: Maja 05, 2010, 08:53:42 am wysłana przez Ma_niek »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 05, 2010, 08:46:47 am »
ja tez, szczegolnie po fatalnej becie. obstawialem w najlepszym wypadku sredniaka. ale to ign, osobiscie nie przykladam wiekszej wagi do ich cyferek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 05, 2010, 09:26:49 am »
Cytuj
ModNation's only technical issues are a massive hard-disc install and some snooze-inducing loading times – not between race restarts, thankfully, but between different parts of the hub plaza and before career-mode cut-scenes.

Czyli ładowanie minimalnie poprawili, zobaczymy jak samemu się zagra.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #50 dnia: Maja 05, 2010, 11:23:55 am »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #51 dnia: Maja 05, 2010, 12:02:48 pm »
Recka na IGN

http://uk.ps3.ign.com/articles/108/1087503p1.html


o_0 Myslalem, ze to bedzie cos na 7/10.

Czemu ?? Przeciez takie gry maja niesamowite poklady miodu, wielu zapomina, ze przedewszystkim o grywalnosc chodzi a nie o grafike :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 05, 2010, 12:09:44 pm »
No ja też nie ukrywam że myślałem że gra dostanie max 8--po problemach z frameratem, ze specyficzną grafiką która bardziej pasuje do gier z elektronicznej dystrybucji, no i nie wiadomo jakim gameplayem.
I tak nie kupię do puki nie pogram w jakieś demko czy coś.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 05, 2010, 14:24:43 pm »
Cytuj
Czemu ?? Przeciez takie gry maja niesamowite poklady miodu, wielu zapomina, ze przedewszystkim o grywalnosc chodzi a nie o grafike
Nie wiem, jakos nie widzialem tego tytulu jako konkurenta chociazby dla gier ala Wipeout czy Motorstorm - tez maja duze poklady miodu, a polegaja na tym samym.

BTW co Ty mozesz wiedziec o grywalnosci? :>

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 05, 2010, 14:47:42 pm »
Cytuj
Czemu ?? Przeciez takie gry maja niesamowite poklady miodu, wielu zapomina, ze przedewszystkim o grywalnosc chodzi a nie o grafike
Nie wiem, jakos nie widzialem tego tytulu jako konkurenta chociazby dla gier ala Wipeout czy Motorstorm - tez maja duze poklady miodu, a polegaja na tym samym.

BTW co Ty mozesz wiedziec o grywalnosci? :>

KKRT tyle samo co kazdy inny na tym forum.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 06, 2010, 10:43:52 am »
Eurogamer - 7/10

http://www.eurogamer.net/articles/modnation-racers-review

Cytuj
United Front deserves to be praised for much that they've done here - putting so much creativity and community in the hands of the player is something which only LittleBigPlanet has pulled off on console before. It's just a shame that that success had to be tempered by a somewhat overenthusiastic approach to the unpredictability inherent in the genre. That said, those with a calmer and more artistic temperament than I, with a little more patience, can probably add another mark to the score - especially online.

SixthAxis - 9/10

http://www.thesixthaxis.com/2010/05/05/review-modnation-racers/
Cytuj
Pros:

Utterly compulsive create options
A lengthy, rewarding single player mode
Split screen multiplayer and 12 player online
Should in theory last indefinitely
Cons:

Loading times are an issue
Frame rate should have been pushed to sixty

EDGE - 8/10
http://www.edge-online.com/features/review-modnation-racers
Cytuj
The result is a triumphant toolset attached to a decent stab at the karting genre. Although LBP has the edge in terms of visual charm and broke the ground for this expansive genre, in its details ModNation is not an unworthy successor. Should Play, Create, Share continue expanding, Modnation’s take on it may well be its broadest achievement. It sacrifices a little complexity and depth, but the result is a less intimidating toolset, one that far more people will find easy to use, and far less liable to result in a cluttered hard drive of half-finished masterpieces.
« Ostatnia zmiana: Maja 06, 2010, 12:18:30 pm wysłana przez A-n »

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 06, 2010, 13:36:35 pm »
Kolejne recenzje:

NowGamer - 9 / 10
http://ps3.nowgamer.com/reviews/ps3/9172/modnation-racers
Cytuj
Even as a karting game ModNation Racers puts the likes Sonic to shame, but add the immense levels of creativity and this is a class apart. It has some technical issues, but once the community comes it should make a worthy partner to Sackboy’s adventures.

Gamervision 8.75 / 10
http://www.gamervision.com/users/jonathan_h_cooper/articles/modnation_racers_playstation_3_
Cytuj
While the package is an impressive one, it's not without its issues. The load times can be lengthy. Very lengthy. On average, they're usually about thirty seconds long, with others being a hair shy of a minute. Beyond that, the framerate chugs from time to time, even when playing alone. The visuals are impressive and all, and everything looks good in motion, but there's no way that ModNation Racers taxes the PlayStation 3 more than Uncharted 2 or God of War III. The issues slow things down, throwing a wrench in the works, and stopping ModNation from being as good as it should be. When it comes to the core gameplay, however, there's no question: it's the best in its class, dethroning Mario Kart in every technical way. Some might argue that it lacks the charm of Nintendo's franchise, but that's likely based on brand loyalty. The racing is simply fun, there are no two ways about it, and should provide PlayStation 3 owners with some of the best driving action in recent memory.

Z ocen wynika, że gra jest bardzo dobra co mnie cieszy, bo od pierwszego pokazu na nią czekam. W końcu na konsole Sony pojawił się godny następca CTRa.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 06, 2010, 19:10:18 pm »
Gramy!

Kolejny fail gry-online. Gra wyjdzie po polsku, a pokazują angielską wersję (polonizacja na bank jest już gotowa). To samo zrobili z LBP GOTY :P.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 06, 2010, 23:29:05 pm »
Gamezilla 9/10
http://www.gamezilla.pl/content/recenzja-modnation-racers
Cytuj
PLUSY
+ bardzo udany model jazdy, świetna zabawa na torze
+ śliczna, kolorowa grafika, płynna animacja
+ łatwość tworzenia i dzielenia się z innymi graczami
 MINUSY
- długie czasy ładowania
Z tego co autor napisał, to Fronczewski podobno daję radę.  :)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 06, 2010, 23:46:50 pm »
Jest splitscreen, jest argument by kupić :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 06, 2010, 23:51:15 pm »
Tylko z tą pełną ceną to pojechali. Bardziej by pasowała jakaś w okolicach 130-150zł (coś jak EyePet bez kamerki), a ja patrzę na Ultimie i widzę 209zł  :-?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 07, 2010, 00:10:33 am »
Nie widzę uzasadnienia dla sprzedawania po niższej cenie. Normalna gra z rozbudowanym trybem sieciowym i prawdopodobnie niemal nieskończoną żywotnością. Dlaczego miałoby być taniej?

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 07, 2010, 23:40:09 pm »
Troche wiadomości o trybie kariery w MNR:
http://blog.us.playstation.com/2010/05/07/modnation-racers-your-racing-career-begins-now-2/#more-29018
Cytuj
The Career Mode is both simple and deep. It’s simple in that you can blaze your way to the top of the MRC rankings by placing third or better in most races. We also have “Big Show” races — the finales for each Tour — that require you to finish in first place to qualify for the next Tour. Racking up top finishes also gets you lots of unlocks. You’ll win plenty of parts, stickers, bodies, buildings, props and more to use in your custom creations.

But for more dedicated racers, we’ve also added depth to the Career Mode. Every one of the 28 races has Payoff and Bonus Tasks that you can complete to unlock even more loot. And these tasks demand a lot of different skills. Some require maxing out your Drift and Air Points, so you’ll have to show style as well as speed. Others make you unleash the fury on your opponents, scoring a certain number of takedowns.
Some of them ask you to embarrass an Elite Racer, such as taking down Hale in front of his adoring fans on the Flaming Jumps Big Show track. Besting the Elite Racers will unlock rare unlocks, plus your embarrassed rival will challenge you to a Grudge Match. These bonus events offer a change of pace from the officially sanctioned MRC races. They can be Score Attacks, in which you out-stunt your rival. Some are One-on-One Races, in which weapons are turned off and you need pure racing skill. And then there are Thug Races, in which you have to beat your rival and his henchmen drivers. Of course, these Grudge Matches unlock even more rare rewards. As if that wasn’t enough, we also have Tokens for you to find by exploring the 28 MRC tracks. Some tokens are easy to find, while others require exploration and careful timing with super hops to get. Once collected, Tokens can be redeemed in the Shop Station for what we call Blind Box Rewards. Inspired by these are randomly selected unlocks that are sure to surprise!

In all, there are several hundred rewards to collect. Only the most dedicated will unlock them all. One more cool thing about the Career: You can — and should — be whoever you want to be. You start off Career Mode as ModNation Racers’ main man, Tag. And you’ll see Tag in lots of funny story cinematics that reveal the history and culture of the MRC. But we want Tag to be whoever you want to be, and you’ll see your custom Mod interacting with all of the other characters in ModNation. 

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 10, 2010, 19:30:07 pm »


Parodia. Od uruchomienia gry wystarczą niecałe 4 minuty, aby zagrać sobie pierwszy wyścig  :lol: :lol: :lol:

Chociaż to może i nie jest taki zły wynik. Gdyby nie prawie 4GB instalacji to by pewnie było z 8-10 minut  :hihi:
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2010, 19:34:07 pm wysłana przez tytacz »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #64 dnia: Maja 10, 2010, 23:11:33 pm »
Czyli jednak loadingi są do bani, mnie to strasznie odrzucało od bety :/

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #65 dnia: Maja 11, 2010, 10:29:14 am »
Czyli loadingi to śmiech na sali taki sam jak w becie. Szkoda. Z drugiej strony dobrze, że chociaż framerate poprawili...

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #66 dnia: Maja 13, 2010, 09:30:33 am »
Wywiad IGN z jednym z twórców
http://uk.ps3.ign.com/articles/108/1089225p1.html
Ta cześć jest najbardziej interesująca i dająca nadzieje na poprawienie czasów loadingu:
Cytuj
IGN: What's the experience been like reading reviews for the game, now that they're starting to come out. Has anything surprised you?

Dan Sochan: For the most part we've been really happy. We've seen review scores that have been quite high, lots of 9's, which is great. We've seen some comments about the load times, which is something we're aware of. It's something we're working on. It wasn't an oversight on our part at all. The way that our technology was built we were able to keep file sizes really, really small for transfer times of less than a second or a second and a half. We didn't want it to be so that you and I go online and you want to try a track I've built that's 50MB and then have you have wait five minutes to download it. That immediately became an obstacle in sharing so we created a file system where everything is built dynamically and on the fly. Everything is essentially a series of coordinates to things that are saved. The challenge with that is we're building an entire world, an entire character, an entire kart, and 12 characters online, all on the fly. There's a lot of compositing that happens with the stickers and all the different parts. Because of that, there are longer load times, but that's something we're working on for one of our first patches, to improve that and get that down significantly

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #67 dnia: Maja 18, 2010, 23:31:59 pm »
Cytuj
Jeśli lubisz gry typu Mario Kart / Crash Team Racing, ModNation Racers na pewno się nie zawiedziesz, a ewentualnie będziesz mógł zagrać z kobietą na split screenie

Jak wypada multi w tej grze? Wiadomo coś więcej o sieciowym cioraniu? Moja kobieta od czasu do czasu dotknie jedynie Dj Hero, więc na granie na splicie nie mam co liczyć. :P
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2010, 23:38:33 pm wysłana przez BoBaN »

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #68 dnia: Maja 19, 2010, 00:57:39 am »
Wyścig online do 12 osób, tryb w którym na dzień masz wyznaczoną jedną trasę i możesz pobijać rekordy okrążeń innych graczy. Ściąganie tras, Modów, gokartów, po tym całym Modstopie jeżdżą inni gracze(coś jak Home tylko gokarty i mniejsze). Tyle wiem póki co. Jak dowiem się więcej to napiszę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #69 dnia: Maja 19, 2010, 01:04:36 am »
Jutro dzisiaj chyba powinno ukazać się demo - najlepiej będzie samemu sprawdzić.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #70 dnia: Maja 19, 2010, 01:05:04 am »
W demie chyba nie będzie online.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #71 dnia: Maja 19, 2010, 01:46:45 am »
W demie chyba nie będzie online.
Yep.
 
http://blog.us.playstation.com/2010/05/18/playstation-store-update-137/
Cytuj
ModNation Racers Demo
Be among the first to test drive ModNation Racers on the PS3 system! In this free demo you’ll experience kart racing for a new generation as you boost, drift, and race your way through the Alpine Drop track, and with up to 4 player offline split screen. Plus, preview the game’s revolutionary Creation Station tools! Create your own Mods, Karts, and Tracks which can be saved and imported to the full game later!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #72 dnia: Maja 19, 2010, 10:05:19 am »
Świetne info o demie. W takim razie obadam na 100%. Może będzie chociaż trochę tak miodne jak CTR, to wtedy trzeba będzie kupić.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 19, 2010, 15:10:53 pm »
Świetne info o demie. W takim razie obadam na 100%. Może będzie chociaż trochę tak miodne jak CTR, to wtedy trzeba będzie kupić.
pograłem w demko..jest kozackie! Możliwości tworzenia własnego ludka są....nieograniczone.
A sam gameplay--fajna fizyka, fajna grafika, drifty fajne, power upy też, jedynie ta tarcza pod O--jeszcze na dobre jej nie ogarnąłem.

Bodajże Ryo już gierkę ma, jak jest z poziomem trudności? Też strasznie rośnie pod koniec kariery jak w CTR?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 19, 2010, 15:27:01 pm »
Ryo opisz multi. Jak wypada, czy są lagi, jak grywalność?

Wiadomość scalona: Maja 19, 2010, 16:03:14 pm
Ile zajmuje demko MNR?
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2010, 16:03:14 pm wysłana przez BoBaN »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 19, 2010, 17:16:14 pm »
Ryo opisz multi. Jak wypada, czy są lagi, jak grywalność?

Bodajże Ryo już gierkę ma, jak jest z poziomem trudności? Też strasznie rośnie pod koniec kariery jak w CTR?
Huh!? Panie, ja żem nie odpalał konsoli od piątku a w MNR grałem swego czasu tylko chwilę w betę. Tak więc z kimś Ci się musiałem pomylić :angel:
Wieczorem pewnie dopiero ściągnę demko ;)

Ile zajmuje demko MNR?
985 MB

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 19, 2010, 20:50:21 pm »
Ja pierdziele!!! Do 50% ściąganie śmigało elegancko. Teraz zdechło i po ponad 2 godzinach jest ledwo 63%.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #77 dnia: Maja 19, 2010, 21:47:15 pm »
Ależ ta gra jest zajebista! Świetnie się jeździ. W drifcie mamy niemal pełną kontrolę nad pojazdem. Może to i nienaturalne, ale nawet dziecko z łatwością będzie latać bokiem. Przyjemność jest niesamowita. Edytor - wow. W tworzenie torów jeszcze się nie wgryzłem. Bawię się customizacją pojazdu i kierowcy. Masa elementów jest zablokowana, ale i tak można zrobić ciekawe rzeczy. Przed chwilą zmajstrowałem samochód z napędem chomikowym i sedesem zamiast fotela  :D

Aha, w demie mogę zrobić moda/samochód, mogę zapisać, ale nie mogę nim jeździć. Zawsze ładuje się standardowy zestaw  :(

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #78 dnia: Maja 19, 2010, 22:04:35 pm »
Kurde a u mnie ciągle się ściąga. Nie wiem co jest grane. Idzie jak krew z nosa.

Wiadomość scalona: Maja 19, 2010, 23:48:48 pm
Pograłem trochę i jak na razie moszny nie gniecie. Ot taka sobie przyjemna gierka. Chciałbym sprawdzić online. Warunek dobrej zabawy z tym tytułem to posiadanie go przez dużą liczbę znajomych z PSN. Jeśli będzie z kim grać to może być ciekawie. Obadam gdzieś na stoisku RDR i jeśli faktycznie na PS3 wypada jak totalna kupa z włosem to kupię zamiast tego ModNation Racers.
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2010, 23:48:48 pm wysłana przez BoBaN »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: ModNation Racers
« Odpowiedź #79 dnia: Maja 22, 2010, 15:45:20 pm »
Chce ktoś kod na Sackboya, bo mi przyszedł na maila?