Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 591283 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 981
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #480 dnia: Maja 27, 2010, 09:15:18 am »
No i z czego HAAA? Przypominam, że to gówniane MW2 od IW to ciągle najbardziej grywalny multi shooter w sieci. Najwięcej ludzi w to gra. Z dupy się to nie bierze. Ta gra ma największą i najbardziej rozwiniętą ligę w naszym kraju i za granicą. 28 klanów bierze udział w MW2 Polish Premiership. Tak, napiszę to jeszcze raz! IW powinno zrobić multi do KZ3. Wiadomo, że to niemożliwe ale GG chociaż powinno nieco przykładu wziąć z IW.
No i co z tego, ze najwiecej osob w to gra? Multi w MW 2 to crap i tyle. To ze da sie w to grac nic nie zmienia, gra nie ma balansu i ma grywalny tylko jeden tryb druzynowo lol. Brak timera respawnow, autoaim, brak recoila, lagi oraz od cholery glupich killstreakow wcale nie pomaga w rozgrywce tylko ja psuje/debalansuje. W halo tez duzo ludzi gra, jak i w Simsy czy WoW'a albo Singstara ...

Jak Ty czasami pier**lisz bezsensu to aż trudno to czytać. Tak multi w MW2 to crap i dlatego gra w to w pizdu więcej ludzi niż w KZ2 i BC2 razem wzięte. Ochłoń KKRT.

PS. Co znaczy brak timera respawnów? Jak to brak recoila? Grałeś w to w ogóle?

Choroba jak z Wii, casual gaming się rozwija  :lol: Stanowcze NIE dla takiego multiplayera, powiększyć mapy, bądź obniżyć liczbę graczy, ulepszyć klasy ( niech każda będzie dostępna od ręki ), dodać jakieś fajne umiejętności ( tylko nie te zwalone kill streaki z MW :S ) i będzie miodzio  :P
« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2010, 09:17:20 am wysłana przez Moldar »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #481 dnia: Maja 27, 2010, 09:38:17 am »
a ja chce zeby multi bylo identyczne jak bylo w dwojce - dla mnie idealne. KZ2 to jedna jedyna gra multi FPS ktora mnie wciagnela. nigdy wczesniej i pozniej nie gralem dlugo i namietnie w fps w multi, bo generalnie mi to nie pasuje. dla mnie podtsawa to singiel, multi tylko do wyscigow. ostatnia proba przekonania sie to tego typu rozgrywki byl bioshock 2 ale po platynie jakos juz mi sie nie chcialo. z KZ2 bylo inaczej, od razu wszystko mi pasowalo i gralo sie swietnie. pewnie z powodu jej odmiennosci (sterowanie, ciezar postaci), na ktora cale tlumy narzekaly.
GG opowiadaja, ze ps3 sie zagotuja (100% mocy) - to bedzie zabojczy tytul dla starszych egzemplarzy. doslownie  ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #482 dnia: Maja 27, 2010, 09:56:49 am »
Choroba jak z Wii, casual gaming się rozwija  :lol: Stanowcze NIE dla takiego multiplayera, powiększyć mapy, bądź obniżyć liczbę graczy, ulepszyć klasy ( niech każda będzie dostępna od ręki ), dodać jakieś fajne umiejętności ( tylko nie te zwalone kill streaki z MW :S ) i będzie miodzio  :P

Nie pisałem o killsterakach bo to faktycznie gówno. Po prostu mapy w MW2 i wyważenie rozgrywki przy wyłączonych ks'ach jest idealne. Żadna gra w multi tego nie ma. Chciałbym żeby w KZ3 były chociaż w połowie tak dobre mapy jak w CoD'ach.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #483 dnia: Maja 27, 2010, 10:00:12 am »
Choroba jak z Wii, casual gaming się rozwija  :lol: Stanowcze NIE dla takiego multiplayera, powiększyć mapy, bądź obniżyć liczbę graczy, ulepszyć klasy ( niech każda będzie dostępna od ręki ), dodać jakieś fajne umiejętności ( tylko nie te zwalone kill streaki z MW :S ) i będzie miodzio  :P

Nie pisałem o killsterakach bo to faktycznie gówno. Po prostu mapy w MW2 i wyważenie rozgrywki przy wyłączonych ks'ach jest idealne. Żadna gra w multi tego nie ma. Chciałbym żeby w KZ3 były chociaż w połowie tak dobre mapy jak w CoD'ach.

CoD nie ma dobrych map - dobre mapy to masz w SOCOMie :P
Z 16 map w MW2 na dobrą sprawę podoba mi się max 6.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #484 dnia: Maja 27, 2010, 10:04:44 am »
W KZ2 tylko jedna mapa była grywalna. Ta z rozwalonym mostem. MW2 miażdży KZ2 pod względem projektów i różnorodności map.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #485 dnia: Maja 27, 2010, 10:06:31 am »
W KZ2 tylko jedna mapa była grywalna. Ta z rozwalonym mostem. MW2 miażdży KZ2 pod względem projektów i różnorodności map.
Haha - przejdź się ze mną po mapach z K2, to pokaże ci takie triki, że głowa mała.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #486 dnia: Maja 27, 2010, 10:27:15 am »
Do System Wars z tym burdelem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #487 dnia: Maja 27, 2010, 10:28:46 am »
Guerilla demos Killzone 3; promises a more epic, varied experience:
http://www.joystiq.com/2010/05/27/guerilla-demos-killzone-3-promises-a-more-epic-varied-experien/

Cytuj
Guerilla Games showed Killzone 3 in action for the first time tonight at an event in San Francisco, and Joystiq was there. Managing director Hermen Hulst was on hand to lay out some key details about the sequel -- unfortunately, any sort of release date wasn't among them.

Saying that the team was inspired by the ambition exhibited by other Sony Worldwide Studios releases, specifically Uncharted 2 and God of War 3, Hulst detailed planned improvements across the board for Killzone 3. Chief among them is more variety in environments, weapons, vehicles and enemies. Promising more epic, unique moments throughout, he pointed out that the first three minutes of the demo featured more cinematics and scripted events than the entire first level of Killzone 2.

We'll be delivering our full hands-on with the game at noon PDT, but for now you can read on after the break for more on Killzone 3's new environments, weapons and more.

In-between showing clips of the demo we played -- a level called "Frozen Shores" -- Hulst explained that one of the goals of this sequel is to "really explore Helgan." Whereas the previous game was set in an urban environment, Killzone 3 will play out across wastelands, jungles and an arctic sea, all leading to a final act set in space. Calling the game a "colossal campaign," Hulst said to expect more vehicles, larger enemies and that all of the game's environments will offer "new play styles."

The more epic presentation Guerilla's after came across during a clip where the player was controlling a turret on-board a dropship, firing on an Helghast oil rig as huge sections of it fell away into a raging arctic sea. This happened en route to a landing zone, where on-foot combat took place amidst snow flurries and heavy turret fire. The player in the footage eventually used one of the turrets to destroy a Helghast dropship, which spiraled out of control, slamming into a building and erupting into a massive fireball. They then removed the turret from its mount and sent swarms of missiles at another building, bringing down its system of catwalks -- and the enemies on them.

Hulst revealed that this demo level was 10 times the size of a typical Killzone 2 level, allowing for Guerilla's designers to create multiple paths through it, expanding on the largely linear settings of the game's predecessor.

Wrapping up the presentation, Hulst noted that the game will make use of some new technology, including improved streaming (eliminating the loading hiccups encountered in Killzone 2) and positional "depth of field audio." Multiplayer improvements were mentioned, but not detailed, with Hulst only offering that, "it's safe to say that every wishlist feature has been addressed," adding that further info on the "more accessible" online experience will come later this year.

In one final clip, we got a look at what Guerilla is calling the "brutal melee system" -- and it seems appropriately named. An ISA soldier took down multiple Helgast troopers using kicks to their heads, rifle stocks to their faces, and, in a closing shot, knocked an enemy flat of the floor, holding their head down with his boot before squeezing off a kill shot. Brutal indeed.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #488 dnia: Maja 27, 2010, 10:57:35 am »
Cytuj
"more accessible" online experience will come later this year
oł noł
Cytuj
knocked an enemy flat of the floor, holding their head down with his boot before squeezing off a kill shot. Brutal indeed
oł jes

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #489 dnia: Maja 27, 2010, 11:13:03 am »
Wspomniano coś o zniszczeniu budynku przez rakiety , ale nadal nie widziałem aby ktokolwiek napisał , że w dowolnej chwili granatem możemy sobie zrobić dziurę w ścianie budynku albo zniszczyć osłonę , za którą chowa się przeciwnik... czyżby zniszczalne otoczenie było tylko plotką?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #490 dnia: Maja 27, 2010, 15:39:16 pm »
Panowie z gry-online grali w KZ3 ponizej link do artykulu
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6611

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #491 dnia: Maja 27, 2010, 15:46:38 pm »
Wywiad z Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-3-interview

Cytuj
Eurogamer: Are you allowed to talk about any technical details?

Steven Ter Heide: Absolutely. It's 720p, like Killzone 2. It's always a trade-off between how crisp you want things to look and how much you want going on on-screen. We feel that with our cinematic feel, with lots of particles and graphical filters and motion blur which we put on top of each other, that works best in 720p. We're aiming for 30fps, both for 3D and standard. 3D is obviously a little bit of an overhead, because you have to render twice.

Cytuj
Eurogamer: You also talked about how much more the environments will vary in Killzone 3, because although Killzone 2 did have some variation, it was largely uniform in that sort of devastated, urban way. The stuff we've seen today is quite similar, quite bleak with the trademark washed out greys and stark reds and yellows. Will we find ourselves in completely different environments at all? Surrounded by lush vegetation?

Steven Ter Heide: Absolutely. The idea is that, not even going from level to level, but within individual levels, we'll be switching it up a lot more. I wouldn't say we'll be introducing a lot of colour because that's never been what Killzone is about, we've got this very distinct look, but we do want to get a lot more variety in the environments - so, different colour schemes, different things going on, throughout the game. Right at the beginning of the game, if you remember how Killzone 2 finished, on the steps of the Palace with the cruiser coming in, that's exactly where this game begins. It's completely seamless and continues on - so it starts in that nuked urban environment, the environments you played in Killzone 2, but since the bomb went off everything's changed. Then you're taken off on a journey, across the entire planet, basically.

Cytuj
Eurogamer: What about the characters? Everything we've seen today has been in Sev's shoes, is the whole game going to be played from his perspective?

Steven Ter Heide: Absolutely, yes.

Cytuj
Eurogamer: How long do you expect the single-player game to be?

Steven Ter Heide: It's going to be, I think, longer than Killzone 2. So whatever you're play time was on Killzone 2, it'll be more.

Cytuj
Eurogamer: And do you have a release date?

Steven Ter Heide: Yes. 2011.

Cytuj
Eurogamer: Killzone 2 was very much sold as a cover shooter, with a big emphasis on that, but a lot of people played it in a more run-and-gun style. What we've seen today seems much less cover-based, less static cover and potshot taking, it's much more pro-active, getting involved with close combat. Was that a conscious decision you made because of the way people played Killzone 2 or was that something you wanted to change anyway?

Steven Ter Heide: Well, we wanted to make the game a lot more accessible this time around, and make sure that different types of player can enjoy it. So, whether you're run-and-gun or a more tactical player, however you want to play it, you can find that in Killzone. So that was a conscious decision.

Obviously the melee system means that you'll want to get up close and personal rather than being 20m away with you both behind cover. We wanted to give you the opportunity to get into close combat with these guys, so the combat distances are much shorter. Also there are situations where it'll work really well to use the melee kills. With the introduction of the new weapons you feel a lot more powerful.

With something like the mini-gun you can take out rows and rows of enemies really quickly. There's a lot different options now. The cover's still there, so you still lean and peek, all those things that you're used to, but at the same time we didn't want to stifle the run-and-gun players. One of the things we're playtesting a lot at the moment is to make sure that there's a really broad range of gamers that can enjoy the game.

We felt that the original Killzone was aimed at the hardcore, a little too much, and it should be opened up a lot more so that everyone can enjoy it.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #492 dnia: Maja 27, 2010, 16:27:08 pm »


ps. multi w U2 też jest zjebane? baa powinno być twoim tokiem rozumowania mega totalne niegrywalne bo średnio w ciągu dnia sądząc z licznika gra w to ok 5-6tyś ludzi na całym świecie
Chyba 50-60 tys. tyle graczy dziennie gra w U2 (IMO jeden z lepszych trybów multi na PS3).
A co do dyskusji na temat multiplayera. Dobrze, że Bungie będzie teraz tworzyło także na PS3, to może posmakujecie jak powinien wyglądać niemal idealny multiplayer (jeżeli ich nowe IP będzie FPS).

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 981
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #493 dnia: Maja 27, 2010, 17:36:53 pm »
z gry online o 3D w KZ
Cytuj
No właśnie – efekt jest rewelacyjny. Pierwsze wrażenie to absolutny relaks – docenione zdaje się być to, że człowiek dostał parę oczu na twarz, by widzieć głębię. Po prostu na ekran patrzy się niezwykle przyjemnie. Nie mogę się, niestety, odnieść do podobnej technologii wprowadzonej na rynek przez Nvidię, bo nie dane mi było jej wypróbować. Całość bardzo współgra z konwencją gry, czyli widokiem pierwszoosobowym, no i przywiązaniem do jego podkreślenia, z czego seria słynie.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #495 dnia: Maja 27, 2010, 19:36:03 pm »


ps. multi w U2 też jest zjebane? baa powinno być twoim tokiem rozumowania mega totalne niegrywalne bo średnio w ciągu dnia sądząc z licznika gra w to ok 5-6tyś ludzi na całym świecie
Chyba 50-60 tys. tyle graczy dziennie gra w U2 (IMO jeden z lepszych trybów multi na PS3).
A co do dyskusji na temat multiplayera. Dobrze, że Bungie będzie teraz tworzyło także na PS3, to może posmakujecie jak powinien wyglądać niemal idealny multiplayer (jeżeli ich nowe IP będzie FPS).
Dane U2 dotycza wylacznie kontynentu, wiec ciezko za pomoca danych z multiplayera okreslic faktyczna ilosc grajacych online codziennie.

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #496 dnia: Maja 27, 2010, 20:36:34 pm »
O tym 3D napisali również to:

Cytuj
I tak – PlayStation 3 generuje obraz, który dociera i do lewego, i do prawego oka. Co oznacza, że tak naprawdę scena musi powstać dwa razy, przez co jest brzydsza. Spada nieznacznie rozdzielczość i bardziej znacznie ilość detali – taka prawda (jakość grafiki w „2D” i „3D” jest różna).

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #497 dnia: Maja 27, 2010, 21:38:50 pm »
Ale mamy też pewnego rodzaju potwierdzenie, że dopiero uruchamiając grę w 3D grafika ulegnie pogorszeniu, wiec na jakość ostatecznego produktu ten technologiczny bajer nie będzie mieć wpływu. :D Całe szczęście.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #499 dnia: Maja 27, 2010, 21:46:09 pm »

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #500 dnia: Maja 27, 2010, 21:51:00 pm »
:o Szkoda, że są takie małe, ale robią piorunujące wrażenie...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #501 dnia: Maja 27, 2010, 21:52:51 pm »
Jeszcze jak to w ruchu będzie wyglądać. :D

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #502 dnia: Maja 27, 2010, 22:03:25 pm »
Tylko szkoda, że będzie się walczyć ISA, wolałbym być po stronie higów, w końcu przemowy Visariego robiły genialne wrażenie w dotychczasowych openingach.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2010, 22:19:17 pm wysłana przez KKRT »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #504 dnia: Maja 27, 2010, 22:20:48 pm »
Nowe screeny i wywiad:
http://www.bitmob.com/articles/new-killzone-3-screens-and-interview-on-3d-storytelling-living-up-to-a-spectacular-trailer


ps. multi w U2 też jest zjebane? baa powinno być twoim tokiem rozumowania mega totalne niegrywalne bo średnio w ciągu dnia sądząc z licznika gra w to ok 5-6tyś ludzi na całym świecie
Chyba 50-60 tys. tyle graczy dziennie gra w U2 (IMO jeden z lepszych trybów multi na PS3).
A co do dyskusji na temat multiplayera. Dobrze, że Bungie będzie teraz tworzyło także na PS3, to może posmakujecie jak powinien wyglądać niemal idealny multiplayer (jeżeli ich nowe IP będzie FPS).
Dane U2 dotycza wylacznie kontynentu, wiec ciezko za pomoca danych z multiplayera okreslic faktyczna ilosc grajacych online codziennie.
A tego nie wiedziałem.

Nowe screeny ładne, ale czeka na pierwszy zwiastun. Pewnie pojawi się dziesiątki gifów ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #505 dnia: Maja 27, 2010, 22:28:24 pm »
Ciekawe czy z trailerem będzie podobna sytuacja jak z tym z 2005 roku?  :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #507 dnia: Maja 27, 2010, 22:48:28 pm »
Nie zebym sie czepial czy cos, ale te sople lodu na pierwszym skrinie wygladaja MEGA kiczowato  :lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #508 dnia: Maja 27, 2010, 22:59:06 pm »
http://blog.us.playstation.com/2010/05/27/killzone-3-for-ps3-reveal-guerrilla-games-interview/
Gameplay w tle!

Wszystkie nowe screeny w HD
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21498121&postcount=2895
Nic co mogłoby powodować opad szczęki niestety.. Jak do tej pory wszystko właściwie wygląda jak Killzone 2..
Ale z drugiej strony gameplay/trailer w HD pewnie pozamiata  :)
Nie zebym sie czepial czy cos, ale te sople lodu na pierwszym skrinie wygladaja MEGA kiczowato  :lol:
Czepiasz się :P

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #509 dnia: Maja 27, 2010, 23:02:24 pm »
Według mnie na tych screenach ,wygląda lepiej od killzone2.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #510 dnia: Maja 27, 2010, 23:06:25 pm »
Według mnie na tych screenach ,wygląda lepiej od killzone2.
Może i masz racje, ale osobiście spodziewałem się dużo większego skoku jakościowego..
Chociaż z drugiej strony KZ2 też na screenach nie wypadał za dobrze...
Byle do E3...

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #511 dnia: Maja 27, 2010, 23:10:56 pm »

 8)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #512 dnia: Maja 27, 2010, 23:14:54 pm »

 8)

Zaczyna się  :lol:

Muzyka którą użyto do trailera prezentującego te właśnie brutalne egzekucje helghastów:


(To tak żebyście nie musieli szukać jak już go zaprezentują :P)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #513 dnia: Maja 27, 2010, 23:27:00 pm »
Skoku nie bedzie jak miedzy U1 i U2, ale gra bedzie znacznie wieksza niz KZ 2 oraz nie bedzie miala loadingow.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #514 dnia: Maja 27, 2010, 23:29:31 pm »
Takie szybkie porownanie higow z dwojki i higow z trojki  :P
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Rozpackane tekstury na postaciach w dwojeczce i wrecz genialne teksturki w trojeczce  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #515 dnia: Maja 28, 2010, 00:29:55 am »
Killzone 3: Controls will be more responsive
http://www.playstationuniversity.com/killzone-3-controls-will-be-more-responsive-3879/

Cytuj
Many criticised the responsiveness of the controls in Killzone 2. With the recent unveiling of Killzone 3, Guerrilla Games is keen to tout the work it’s done in this very area.

Killzone 2 got a lot right with its weighty and realistic controls, but when the game launched many found the contrast to previous games a little difficult. Guerrilla released a patch to improve the responsiveness and alleviate some of those worries, but the studio’s not being complacent. It’s working on improving them even further with Killzone 3. Senior producer Steven Ter Heide talks to Eurogamer about the matter:

    “We implemented a lot of the feedback from the community for Killzone 2, in the patches we applied for things like the controller lag. We’re fixing those kind of things even further for Killzone 3 – we feel that responsiveness is a big issue.”

    “There’s a lot of work going on to make sure the controls are more responsive, as well as the button layout itself,” Heide continues, “we’ve got a lot of new features, like the jetpack, and obviously you need a button to control that.

    “We also need to rethink the button layout, because that was also one of the complaints which people levelled at Killzone 2. People were used to a certain set-up, and Killzone 2 was different. So people were asking for something they were more comfortable with, for more options to configure it.”

From the number of hands-on reports drifting around the net, the changes have already been felt. The game is more respensive, with its first-person cover system being more reliable and intuitive.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #517 dnia: Maja 28, 2010, 07:40:14 am »
Fajnie, że zostanie zmieniony button layout, na bardziej uniwersalny - większość i tak grała w K2 na Alternate2.
Kucanie pod R3, meele pod R2 - czyli tak jak jest w Bad Company 2, to najlepsze rozwiązanie. Bardziej przyjazne rozmieszczenie, niż nóż pod O w Modern Warfare 2.
Sterowanie bez laga - super. W wywiadzie chłop mówił o powodach dla których sterowanie w K2 było takie a nie inne. Mam nadzieję, że GG nie zrezygnuje z oddawania masy postaci przy zwiększonej responsywności gałek.



« Ostatnia zmiana: Maja 28, 2010, 07:53:14 am wysłana przez A-n »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #518 dnia: Maja 28, 2010, 08:26:31 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 102
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #519 dnia: Maja 28, 2010, 09:30:00 am »
Ciekawe czy Natko zobaczymy w KZ3?