Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 591263 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #800 dnia: Sierpnia 08, 2010, 08:13:40 am »
Killzone 3 Multiplayer Beta Website Launched, Announcement Imminent?
http://www.ironstarmovement.com/profiles/blogs/killzone-3-multiplayer-beta-1

http://beta.killzone.com/kz3/beta-login.html

Cytuj
Earlier we reported that we can confirm  that the Killzone 3 multiplayer beta is indeed real, however we couldn't confirm the beta would be public. We have more proof that Guerrilla may be in preparation of announcing a Killzone 3 public beta. As you know Killzone 3 will have it's multiplayer details revealed very soon at Gamescom, this may be the preliminary step to announcing the beta. A PlayStation Network service, Killzone 2 Community Website, has the Killzone 3 beta website listed under it's service. This pretty much confirms that there will be indeed some sort of public beta announcement soon, considering everyone with access to the Killzone 2 Community Website service can view this themselves. There is also a Killzone 3 beta website that allows you to log-in with your PlayStation Network ID, however, you cannot access the contents of the webpage just yet and your PSN ID is claimed to be invalid.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #801 dnia: Sierpnia 15, 2010, 14:50:33 pm »
Fajny Dynamic Theme:


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #802 dnia: Sierpnia 15, 2010, 14:52:55 pm »
To oryginalny, czy jakiś fan-made? ;>
Bo szczerze powiedziawszy, to wygląda jak ten drugi.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #803 dnia: Sierpnia 15, 2010, 14:54:40 pm »
Cytuj
So recently I was sent a link to a very beastly custom made dynamic theme. One very talented individual that goes by the name wolvogamer  shows us what it would be like if the original Killzone 3 teaser trailer was made into a dynamic theme. Please note that the possibility of this theme being legit are slim to none, however it is the concept that counts.

http://www.ironstarmovement.com/profiles/blogs/best-dynamic-theme-ever

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #804 dnia: Sierpnia 15, 2010, 14:55:17 pm »
Raczej, bo nie widziałem jeszcze dynamicznego theme, który byłby playbackiem jakiegoś filmu.
Zdaje się wszystkie animowane themy są renderowane na żywo.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #805 dnia: Sierpnia 17, 2010, 09:11:17 am »
sciema imo, nie ma zadnych narzedzi do robienia dynamicznych motywow (sa chyba czescia dev kitow), poza tym jak piszecie, sa one liczone realtime (a tutaj mamy filmik).

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #806 dnia: Sierpnia 17, 2010, 20:36:26 pm »
Trailer multi z gamescom
http://killzone.com/kz3/hub.html

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #807 dnia: Sierpnia 17, 2010, 21:56:12 pm »
Trailer multi z gamescom
http://killzone.com/kz3/hub.html
ołłłłłłłł jeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh :grin: :o :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #808 dnia: Sierpnia 17, 2010, 21:56:51 pm »
Nieźle to wygląda.

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #809 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:14:13 pm »
Trailer multi z gamescom
http://killzone.com/kz3/hub.html
ołłłłłłłł jeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh :grin: :o :angel:

x2

W końcu helghastom kupili optykę do broni :>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #810 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:14:33 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #811 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:19:35 pm »
Trailer multi z gamescom
http://killzone.com/kz3/hub.html
ołłłłłłłł jeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh :grin: :o :angel:

x2

W końcu helghastom kupili optykę do broni :>

Postęp ;)
W końcu Visari poleciał ze stolka, a zamiast niego któryś z producentów broni ma rządzić, to wyposażyli swoją armię :P

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #812 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:21:18 pm »
Ale jedna rzecz mnie zastanawia - melee kille - ciekawe jak to rozwiążą. W AvP jest coś podobnego i zamraża dwie postacie w zwiarciu na czas animacji. Można obydwu ubić, ale zwykle sprowadzało się to do tego, że do gościa który zaatakował podchodzi od dupy strony następny kolo i grzecznie czeka na koniec animacji by go chwycić od tylca. :/


Postęp?
W dwójce był regres :P Albo siły inwazyjne na Vekcie to były jakieś crack waffen SS truppen, czy ch** wie co bo mieli nawet shotguny pod karabinkami :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #813 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:21:40 pm »
Pojazdy w mutli. Dziękuję, postoję. Grafa gniecie wora, ale dla mnie już teraz multi jest martwe. Fuck!!! Żadnego normalnego, porządnego sieciowego FPS'a nie będzie w najbliższym czasie na PS3. :(

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #814 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:24:01 pm »
Te pojazdy, to pewnie w jakimś specjalnym trybie.
A nie tak, ze każdy sobie biega i każdy moze sobie wsiąść i powymiatać.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #815 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:25:29 pm »
Battlefield pokazuje, że z pojazdami też można zrobić porządnego sieciowego FPS, więc ja nie wiem co kaman...

Od bardziej "CSowatych" klimatów będzie i jest Socom na PS3.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #816 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:26:16 pm »
Te pojazdy, to pewnie w jakimś specjalnym trybie.
A nie tak, ze każdy sobie biega i każdy moze sobie wsiąść i powymiatać.
Imo będzie we wszystkich trybach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #817 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:28:48 pm »
Od bardziej "CSowatych" klimatów będzie i jest Socom na PS3.

Gdyby tylko to był FPS to bardzo bym się cieszył.

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #818 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:30:01 pm »
Ale jedna rzecz mnie zastanawia - melee kille - ciekawe jak to rozwiążą. W AvP jest coś podobnego i zamraża dwie postacie w zwiarciu na czas animacji. Można obydwu ubić, ale zwykle sprowadzało się to do tego, że do gościa który zaatakował podchodzi od dupy strony następny kolo i grzecznie czeka na koniec animacji by go chwycić od tylca. :/


Postęp?
W dwójce był regres :P Albo siły inwazyjne na Vekcie to były jakieś crack waffen SS truppen, czy ch** wie co bo mieli nawet shotguny pod karabinkami :)

przeciez w takich gearsach jest to samo, w Halo Reach tez. Ja nie widze problemu, kto bedzie chcial robic takie akcje ten powinien zdawac sobie sprawe, ze w kazdej chwili ktos moze go wydymac od tylca.

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #819 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:43:10 pm »
Tylko, że takie kolejki śmiesznie wyglądają. Jakby się w kolejarza online bawili. :/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #820 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:54:05 pm »
CSowe klimaty? czyli co, prosty FPS?

MAG ;)

Co do pojazdów, to jednak nie chciał bym aby to wyglądało tak jak w BC2.
Lepiej, żeby to jakoś ograniczyli.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 22:55:43 pm wysłana przez andryush »

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #821 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:59:40 pm »
CSowe klimaty? czyli co, prosty FPS?

Chodzi raczej o drużynową rozgrywkę bez respawnów.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #822 dnia: Sierpnia 17, 2010, 23:11:03 pm »
Ja mam chyba jakieś uprzedzenie do Killzone. Patrze na ten trailer i kolejna rzecz, która mnie przeraża to mapy. Duże połacie terenu bez ządnych przeszkód i to jeszcze w jakiejś scenerii betonowo-metalowej. Nie trawie takich map. Dla mnie są denne, słabe, niepomyślane. Ja uwielbiam mapy gdzie jest masa szczegółów, przeszkadzajek, zakątków. Spójrzcie na różnorodność map w MW2. Czemu KZ3 nie może tego mieć? Ja wiem, że pokazali zaledwie 2 mapki, ale już widać, że będą na jedno kopyto. Ciosane siekierą, bezmyślnie zaprojektowane i nudne. Możecie mnie teraz zjechać, ale takie właśnie mam odczucie jak zobaczyłem ten trailer.

Ja tą grę kupię dla singla, bo KZ2 to dla mnie jeden z najlepszych SP wśród FPS'ów. Multi sobie odpuszczę. :-?

laik

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 20-07-2010
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #823 dnia: Sierpnia 17, 2010, 23:13:48 pm »
Czy ja dobrzę widzę, że w tle tej mapy spaceruje sobie wielki mech wielkości budynku? (27 sek). Może będzie w singlu ten motyw wykorzystany  :D

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #824 dnia: Sierpnia 17, 2010, 23:33:51 pm »
Dobrze widzisz.  Mam nadzieję, że nie będziemy biegać z wyrzutnią i niszczyć mu silników, bo to już w pierwszym etapie resa 2 było, a i robot całkiem podobny do tamtego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #825 dnia: Sierpnia 17, 2010, 23:34:41 pm »
Ja mam chyba jakieś uprzedzenie do Killzone. Patrze na ten trailer i kolejna rzecz, która mnie przeraża to mapy. Duże połacie terenu bez ządnych przeszkód i to jeszcze w jakiejś scenerii betonowo-metalowej. Nie trawie takich map. Dla mnie są denne, słabe, niepomyślane. Ja uwielbiam mapy gdzie jest masa szczegółów, przeszkadzajek, zakątków. Spójrzcie na różnorodność map w MW2. Czemu KZ3 nie może tego mieć? Ja wiem, że pokazali zaledwie 2 mapki, ale już widać, że będą na jedno kopyto. Ciosane siekierą, bezmyślnie zaprojektowane i nudne. Możecie mnie teraz zjechać, ale takie właśnie mam odczucie jak zobaczyłem ten trailer.

Ja tą grę kupię dla singla, bo KZ2 to dla mnie jeden z najlepszych SP wśród FPS'ów. Multi sobie odpuszczę. :-?
Takie uniwersum i świat gry. Jednym się podoba innym nie. Moim zdaniem to troszkę takie narzekanie, jakby ktoś marudził, że w MP Lost Planet jest tylko śnieg. Ale oczywiście rozumiem, że wolisz mapy w stylu MW/MW2.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 981
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #826 dnia: Sierpnia 17, 2010, 23:57:55 pm »
Ja mam chyba jakieś uprzedzenie do Killzone. Patrze na ten trailer i kolejna rzecz, która mnie przeraża to mapy. Duże połacie terenu bez ządnych przeszkód i to jeszcze w jakiejś scenerii betonowo-metalowej. Nie trawie takich map. Dla mnie są denne, słabe, niepomyślane. Ja uwielbiam mapy gdzie jest masa szczegółów, przeszkadzajek, zakątków. Spójrzcie na różnorodność map w MW2. Czemu KZ3 nie może tego mieć? Ja wiem, że pokazali zaledwie 2 mapki, ale już widać, że będą na jedno kopyto. Ciosane siekierą, bezmyślnie zaprojektowane i nudne. Możecie mnie teraz zjechać, ale takie właśnie mam odczucie jak zobaczyłem ten trailer.

Ja tą grę kupię dla singla, bo KZ2 to dla mnie jeden z najlepszych SP wśród FPS'ów. Multi sobie odpuszczę. :-?

Mapy takie ponieważ będą pojazdy, otrzymasz pewnie trochę ciasnych korytarzy, ale pojazdy muszą mieć gdzie się poruszać, zresztą, to że tobie to multi nie podejdzie, było wiadomo od dawna  ;) Dla ciebie BoBaB wzorem jest MW i po tym co piszesz przy BC, czy MOH, a nawet Killzone, widać że chcesz po prostu klona, czego zdecydowana większość nie chce. To jest właśnie najlepsze w BC czy w KZ, są inne.

Jeżeli chodzi o mnie, to mam tylko nadzieje że nie będzie chaosu jak przy części pierwszej, gdzie na 32 graczy nie dało się kompletnie grać, no i niech jakoś mądrze wykorzystają te pojazdy a będę więcej niż zadowolony  :)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 00:02:47 am wysłana przez Moldar »

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #827 dnia: Sierpnia 18, 2010, 00:02:23 am »
o lol, boban, rozumiem ze popierasz taki pierdolnik na mapie jak np. na faveli, skidrow albo estate w MW2? przeciez mapy w mw2 i ogolnie w codach sa beznadziejne (caly cod multiplayer jest beznadziejny ale mniejsza z tym) - niesymetryczne, nierowne, pelno kamperskich katow, od groma roznych syfow na scianach/podlodze/suficie rozporaszajacych uwage i przeszkadzajacych w grze. Cod to gierka gdzie wygrywa ten co ma lepszy spawn, killstreaka albo dobra miejscowe na kampe ;]

imo mapy maja byc zbalansowane, proste i grywalne, MW2 zadnej z tych rzeczy nie posiada.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #828 dnia: Sierpnia 18, 2010, 03:30:38 am »
Nie chce nic mówić ale gorszego steku bzdur to dawno nie widziałem, po pierwsze w każdej grze możesz się skampić aby nabić sobie tego killa, a przestrzeń map jest dość dobrze zagospodarowana, może nie jak w CoD 4 ale trzyma poziom ale to co np. w battlefieldzie czy KZ2 to po prostu fuszera jest. W BF mapy są duże, dużo wolnej nie zagospodarowanej przestrzeni tylko biegać i biegać.... za to w KZ2 może są symetryczne ale respy w bazie... to porażka po patchu, co chwila ktoś kogoś zamykał w bazie. W KZ2 ciężej jest się skamnić i zdobić kilka killi bo ma się mniej życia a nie jak w KZ2 co boty biegają czasem na lagu i kto ma lepszego neta to może sobie później strzelić bo i tak padną jednocześnie. A jak się mapy zna dobrze to i w MW2 można wiedzieć gdzie patrzeć, jak chcesz proste do bólu mapy to graj w KZ2 tam w 1 dzień idzie ogarnąć wszystkie mapy...
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #829 dnia: Sierpnia 18, 2010, 11:37:43 am »
W BF mapy są duże, dużo wolnej nie zagospodarowanej przestrzeni tylko biegać i biegać....
No to wyjdź sobie na pustynię, zobaczymy czy będziesz miał zagospodarowaną przestrzeń. Biegać nie musisz, bo są pojazdy.

Wiadomość scalona: Sierpnia 18, 2010, 11:57:17 am
Rozgrywka przy użyciu Move:


« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 11:57:17 am wysłana przez Ryo »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #830 dnia: Sierpnia 18, 2010, 12:07:31 pm »
Rozgrywka przy użyciu Move:
FAIL! Mam nadzieje, ze bedzie opcja synchronizacji, ale coraz bardziej w to watpie ...

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 981
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #831 dnia: Sierpnia 18, 2010, 12:15:56 pm »
Raczej nie będzie, nie było chyba żadnej gry na Wii która wyglądała by inaczej, więc i na PS3 raczej się nie doczekamy

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #832 dnia: Sierpnia 18, 2010, 12:27:30 pm »
Hm? Czemu fail? Dla mnie wygląda ciekawie.

A tak w ogóle, to mamy wodę jak z DirectX 11  8) Xbox nie da rady niestety :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #833 dnia: Sierpnia 18, 2010, 12:37:54 pm »
W singlu może wyglądać ciekawie ale gdy przejdziemy do multi to okaże się, że celowanie jest tak na prawdę 2x dłuższe. Na padzie do wykonania obrotu i celowania służą 2 analogi, których używamy jednocześnie. Move zmusza nas do przesunięcia celownika w lewo/prawo i dopiero potem do przycelowania.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #834 dnia: Sierpnia 18, 2010, 13:27:10 pm »
Gamescom 2010: Killzone 3: 26 New MP Details!

Cytuj
Game Modes

    * There are three game modes: Warzone, Operations, and Guerrilla Warfare. Operations is brand new.


Key Goals

    * It's all about your play style, everyone from casual to veteran can play.
    * There are colossal and immersive experiences that only the PS3 can offer.
    * Rewritten matchmaking system. Now easier to find friends.
    * Specific rewards. There's always something to earn no matter how many times you play the same level.
    * Bots are bigger and better than ever before.
    * Stay with your friends going game to game. There's just three simple and straightforward to getting into each multiplayer  game.
    * There's now a squad priority headset channel.
    * There's now a squad member HUD.
    * There are special squad rewards.
    * The multiplayer is designed to be immersive and story driven!


Entirely Reworked Career System

    * There asre five different careers/classes.
    * There are six weapons per career.
    * You can rank up and earn unlock points to select abilities and weapons.


New Medic Class Abilities

    * The Medic has been revamped. Has a protector bot that follows him around.
    * The Medic special ability called 'Survive Bleed Out'. He Can respawn right where he died.


Tactical Spawn Points

    * New tactical spawn points can be claimed by Tacticians. These allow your team to spawn in better locations. Extremely useful on bigger maps and for ambushing/rushing to weapons. These can be claimed back by the other team if not held.


Spotlight Your Character

    * If you score the most points/are the most valuable team member, your multiplayer character features in the cut-scenes so everyone knows it was you.
    * Explosive events now affect entire levels. EMP that kills all jet packs etc. Nerve gas that blocks off certain areas of map.


3D/Move

    * Full 3D and Move support. No compromises for multiplayer.


Website

    * Fully integrated community website.
    * Track friends' news first.
    * Contribute to the Killzone franchise.
    * Track rewards.


Tournaments

    * Clans and tournaments are back - bigger and better than ever.
    * Unranked practice games are included.

http://ps3.nowgamer.com/news/3997/gamescom-2010-killzone-3-26-new-mp-details

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #835 dnia: Sierpnia 18, 2010, 13:31:46 pm »
No i luks. :angel:

Wiadomość scalona: Sierpnia 18, 2010, 13:32:12 pm
The Medic special ability called 'Survive Bleed Out'. He Can respawn right where he died.
Ciekawe.

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #836 dnia: Sierpnia 18, 2010, 14:49:45 pm »
Rozgrywka przy użyciu Move:
FAIL! Mam nadzieje, ze bedzie opcja synchronizacji, ale coraz bardziej w to watpie ...

Coś czuję, że w maga też nie popykasz :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #837 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:17:47 pm »
Hm? Czemu fail? Dla mnie wygląda ciekawie.

A tak w ogóle, to mamy wodę jak z DirectX 11  8) Xbox nie da rady niestety :P
Potwierdzam. Być może nawet nieco lepszą. Grałem swego czasu w Bioshock 2wykorzystując właśnie D11 i nie prezentowała się aż tak okazale (choć i tak powalała), jak w Kz3.
A to przecież tylko zwiastuny.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #838 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:14:30 pm »
WoW

Direct Feed - MLAA rox ;]

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #839 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:25:07 pm »
Mam nadzieję, że udostepnią betę multiplayer'a szerszej publiczności  :roll: