Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 591251 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #880 dnia: Sierpnia 31, 2010, 21:17:54 pm »
Krótki filmik z MP:
http://www.killzone.com/kz/news.psml?kz_news_article=Behind+the+Scenes+at+Gamescom&kz_news_page=0

Widać już, na czym polega umiejętność medyka - jeśli nie zostanie dobity, to może się "odrodzić" tam gdzie oberwał.
HP szybciej się odnawia bo otrzymywaniu obrażeń, a przy okazji widać, że mniej dmg trzeba zadać by kogoś zabić. Respawn chyba skrócony został do 5 sekund.
Fajnie wygląda skręcanie karku snajperowi w kamuflażu. xD
Natomiast mapka zapowiada się świetnie. :grin:
Czekam na więcej szczegółów. :D
Idziemy w kierunku MW2, BC2... mega fail! Nadzieja w Resistance 3.
Dokładnie pokryty, i ku*wa zacznie się kampa :mad: A to, że w K2 niekiedy pakowaliście całą amunicję w higa to wina słabych serwerów a nie gry. Ustawcie sobie rozgrywkę z botami i zobaczcie jak się zabijało zaraz po premierze K2 :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #881 dnia: Sierpnia 31, 2010, 22:28:00 pm »
ku*wa zacznie się kampa
Jak by w K2 kampy nie było  :lol: była i to chyba w najgorszym wydaniu--kampa przy respawnie.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #882 dnia: Sierpnia 31, 2010, 22:29:25 pm »
Snajper w KZ2 to najlepsza rzecz jaka sie mogla tej grze przytrafic wiec STFU!  :mad:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #883 dnia: Września 01, 2010, 01:02:50 am »
ku*wa zacznie się kampa
Jak by w K2 kampy nie było  :lol: była i to chyba w najgorszym wydaniu--kampa przy respawnie.

Gracze się bardzo szybko wyleczyli z tego, w porównaniu do kampy w innych grach... Poza tym, to twoja/twojej drużyny wina, jeżeli rzucicie kiepskiego respa :]
Ogół sytuacji jednak nie daje czasu na kampienie na respie. Przy żadnej poważnej grze nie miało to miejsca. Tak samo jak prawie w ogóle nieobecne to było na serwach 16 i mniej graczy.

Fakt, że trzeba mniej kulek władować w przeciwnika mnie się akurat bardzo podoba. Nawet w boty trzeba tego za dużo wpakować... Naboje są od tego, by zabijać, a nie od zabawy w quake'a.
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2010, 01:04:39 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #884 dnia: Września 02, 2010, 09:23:50 am »
Killzone 3 Multiplayer Hands on premieres at PAX 2010:
http://blog.us.playstation.com/2010/09/01/killzone-3-multiplayer-pax/

Killzone 3 Jet Pack Improvements Detailed:
http://www.justpushstart.com/2010/09/01/killzone-3-jet-pack-improvements/

Cytuj
    One of the details shared was that there will be improvements on the Jet Pack. Gameplay footage of the Jet Pack in action was released earlier this year, but it looks as if Guerrilla (developer of the KILLZONE series) has further enhanced the way the Jet Pack will be utilised in the game.

    Here’s a few details on the Jet Pack:

    *Improved Manoeuvrability
    *First Person Perspective while using the Jet Pack
    * Ability to jump 20 feet from the ground
    *Use it to fly behind enemy lines

    This is just a few of the details shared thus far for the Jet Pack used in KILLZONE 3.

    Another piece of equipment detailed from Famitsu.com was the WASP Launcher. This rocket launcher is said to be extremely useful against vehicles travelling at high speeds. Rockets can also manoeuvre themselves somewhat to hit their designated targets.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #885 dnia: Września 02, 2010, 18:58:17 pm »

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #886 dnia: Września 02, 2010, 19:16:08 pm »

 :roll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #888 dnia: Września 04, 2010, 09:23:27 am »
No to w Europie będzie 25 lutego, 2 lata po premierze K2. :)

Wiadomość scalona: Września 04, 2010, 10:36:57 am
PAX Move Demo - Part I

http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/14324403/killzone-/videos/pax_killzone3_spc_movedemopt1_90310.html;jsessionid=1k9rmnzml75qs

PAX Move Demo - Part II
http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/14324403/killzone-/videos/pax_killzone3_spc_movedemopt2_90310.html;jsessionid=37o5fdb28dvp7

Do K3 na bank kupuję Move. :D
Dobrze wiedzieć, że w MP, gracze grający z Move, nie będą grali z tymi, co grają na DualShock.
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2010, 10:36:57 am wysłana przez Snake_Plissken »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #889 dnia: Września 04, 2010, 15:39:51 pm »



Widać 2 skille: Armor oraz Extra Promary Weapon(2bronie + pistolet)
Medyk może używać M82G.
Zakładka Explosives - co oznacza, że będą nie tylko dostępne frag granades.
Składy mogą być dowolniej wielkości.
Punkty za asysty!
Poziom życia nie wygląda na zbyt mały.
Przycelowanie o wiele lepsze/szybsze/bardziej użyteczne niż w K2

Zapowiada się super.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #890 dnia: Września 04, 2010, 16:42:41 pm »
Info konkretne - cieszy między innymi to, że składy będą dowolnej wielkości.  :D
Zapowiada się rewelacyjnie. :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #891 dnia: Września 04, 2010, 16:56:01 pm »
Fajnie że jetpack to nie czołg który kosi piechotę. Nie jest trudno zabić typa w jetpacku, a do jego obsługi trzeba mieć trochę skilla.
Jak na razie mi się podoba + z celowaniem i ilością ludzi w składzie.
Ciekaw jestem jak będzie z mechem.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #892 dnia: Września 04, 2010, 17:06:16 pm »
Wygląda zachęcająco

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #893 dnia: Września 04, 2010, 17:11:08 pm »
Ciekaw jestem jak będzie z mechem.
Miałeś na pierwszym trailerze z MP - dużo nie trzeba strzelać, żeby pilota załatwić. :P

Wiadomość scalona: Września 05, 2010, 09:38:06 am
2 nowe screeny:



« Ostatnia zmiana: Września 05, 2010, 09:38:06 am wysłana przez Snake_Plissken »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #894 dnia: Września 05, 2010, 11:53:49 am »
Nowy gameplay z multi:

+

No i wywiad którego nikt tutaj chyba jeszcze nie pokazywał.. http://blog.us.playstation.com/2010/08/20/gamescom-killzone-3-video-interview-with-steven-ter-heide/

gracz będzie miał kontrolę nad zasięgiem move. Tzn można będzie ustalać kiedy kamera ma zacząć się obracać (czyli nie trzeba będzie wycelować kursorem w krawędź ekranu żeby postać się obróciła..)
Pytano o nowy system punktów. Chodzi w tym o to, że grając jako powiedzmy medyk i wykonując odpowiednio zadania przeznaczone dla tej klasy, dostajemy więcej punktów. Im jesteśmy lepsi w danej specjalizacji tym więcej punktów dostajemy.

Podobno na każdej mapie będą co jakiś czas zdarzenia, które wpłyną na wszystkich graczy (Coś w rodzaju fali uderzeniowej w jednej z map DLC do KZ2)

Mapa z jetpackami zapowiada się świetnie :D

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #895 dnia: Września 05, 2010, 13:14:33 pm »
Tego chyba jeszcze nie było

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #896 dnia: Września 05, 2010, 14:56:17 pm »
Tego chyba jeszcze nie było
Wow, ale ta gra wyglada i calkiem niezle sie rusza jak na alphe.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #897 dnia: Września 05, 2010, 16:02:04 pm »
Zobaczcie na końcu filmiku jakie są efekty graficzne w postaci gęstego dymu czy wyładowań elektrycznych, wygląda to zabójczo  :o

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #898 dnia: Września 05, 2010, 16:26:48 pm »
Tego chyba jeszcze nie było
Wow, ale ta gra wyglada i calkiem niezle sie rusza jak na alphe.
Noo, Wow, ale to wygląda.Szkoda że tylko wygląda bo grywalne to to nie będzie. :tongue3:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #899 dnia: Września 05, 2010, 16:31:56 pm »
Wygląda obłędnie, ale...spójrzcie na akcję, która zaczyna się od 1:17 sek. :-? :-? :-? Tego nienawidzę w KZ2 i jak widać KZ3 również się tego nie pozbędzie. Tyle ołowiu w gościa wpakował i sam potem zginął. Co za bzdura! Dlatego multi w tej grze jest tak niegrywalne.
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2010, 16:37:01 pm wysłana przez BoBaN »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #900 dnia: Września 05, 2010, 16:33:23 pm »
To jest multi dla ludzi z nieprzeciętnym skillem, nie dla takich noobów jak my, przykro mi BoBaN. :(
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2010, 16:35:37 pm wysłana przez Wooyek »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #901 dnia: Września 05, 2010, 16:33:37 pm »
Wygląda obłędnie, ale...spójrzcie na akcję, która zaczyna się od 1:17 sek. :-? :-? :-? Tego nienawidzę w KZ2 i jak widać KZ3 również się tego nie pozbędzie. Tyle ołowiu w gościa wpakował i sam potem zginął. Co za bzdura! Dlatego cała ta gra jest tak niegrywalna.

Fixed.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #902 dnia: Września 05, 2010, 16:36:47 pm »
To jest multi dla ludzi z nieprzeciętnym skillem, nie dla takich noobów jak my, przykro mi BoBaN :(

Fakt, zapomniałem. W dodatku te mapy projektował jakiś fan klocków LEGO. Kwadratowe, bez polotu, ciosane siekierą. Kupię dla singla, ale multi już teraz widzę, że będzie kupsztalem.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #903 dnia: Września 05, 2010, 16:40:46 pm »
Wygląda obłędnie, ale...spójrzcie na akcję, która zaczyna się od 1:17 sek. :-? :-? :-? Tego nienawidzę w KZ2 i jak widać KZ3 również się tego nie pozbędzie. Tyle ołowiu w gościa wpakował i sam potem zginął. Co za bzdura! Dlatego multi w tej grze jest tak niegrywalne.


Noo, Wow, ale to wygląda.Szkoda że tylko wygląda bo grywalne to to nie będzie. :tongue3:

W dodatku te mapy projektował jakiś fan klocków LEGO. Kwadratowe, bez polotu, ciosane siekierą. Kupię dla singla, ale multi już teraz widzę, że będzie kupsztalem.


Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #904 dnia: Września 05, 2010, 16:48:10 pm »
Oj adriano, niepotrzebnie się unosisz. :D

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #905 dnia: Września 05, 2010, 16:50:30 pm »
Mapy sa wlasnie fajne. Pisz imho Boban, bo akurat Ty nie jestes osoba, ktora moglaby sie za ogol wypowiadac.

Co do ilosci strzalow jakie trzeba wpakowac w postac to ostatnio gralem w przez Was zachwalane COD 4 na PS3 i tam tez trzeba sporo w osobe wpakowac by zabic [nie na hardcore], mniej wiecej tyle samo co na tych gameplay'ach z KZ 3.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #906 dnia: Września 05, 2010, 16:52:12 pm »
KZ 2 jest grywalny!



Chciałbym zobaczyć animacje kładzenia ładunków. Sam pasek postępu to takie zbyt... puste. Jeszcze śmieszne, że można strzelać podczas plantowania...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #907 dnia: Września 05, 2010, 16:53:31 pm »
Rozumiem, że osobom przyzwyczajonym do CoDowego systemu 3 kulek potrzebnych do zabicia, ilość ołowiu by zdobyć fraga w K2/K3 wydaje się przesadzona - ale musicie zrozumieć, że na CoDzie FPSy się nie kończą.
W akcji z filmiku o której pisze BoBaN nie ma żadnego błędu.
A tekst o klockach LEGO i siekierze jest już nudny - ta mapa z jet packami ma masę polotu, dosłownie i w przenośni.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #908 dnia: Września 05, 2010, 17:06:25 pm »
Wygląda obłędnie, ale...spójrzcie na akcję, która zaczyna się od 1:17 sek. :-? :-? :-? Tego nienawidzę w KZ2 i jak widać KZ3 również się tego nie pozbędzie. Tyle ołowiu w gościa wpakował i sam potem zginął. Co za bzdura! Dlatego multi w tej grze jest tak niegrywalne.
Tak to już jest z grami. W 1nej mamy noże z kilometrowym zasięgiem a w innej przeciwników odpornych na duże ilości ołowiu.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #909 dnia: Września 05, 2010, 17:09:52 pm »
Mapy sa wlasnie fajne. Pisz imho Boban, bo akurat Ty nie jestes osoba, ktora moglaby sie za ogol wypowiadac.

Myślałem, że jak piszę coś na forum to wiadome iż to moja opinia. ;)

Co do ilosci strzalow jakie trzeba wpakowac w postac to ostatnio gralem w przez Was zachwalane COD 4 na PS3 i tam tez trzeba sporo w osobe wpakowac by zabic [nie na hardcore], mniej wiecej tyle samo co na tych gameplay'ach z KZ 3.

Yyy raczej nie. Szczególnie mocno widać to jak przeciwnik przed nami ucieka. W MW2 dużo łatwiej jest takiego delikwenta zabić. W KZ2 zazwyczaj kończy się to porażką.

Rozumiem, że osobom przyzwyczajonym do CoDowego systemu 3 kulek potrzebnych do zabicia, ilość ołowiu by zdobyć fraga w K2/K3 wydaje się przesadzona - ale musicie zrozumieć, że na CoDzie FPSy się nie kończą.

A-n ale tak się po prostu lepiej gra. Nie wkurza Cię jak masz gościa na muszce, napierdzielasz do niego a ten zdąży uciec, obrócić się i Cię zabić? Mnie to cholernie wkurza, a w KZ2 jest to nagminne. Nie mówię, że w MW2 się nie zdarza, ale jednak jest to sytuacja bardzo rzadko spotykana.

W akcji z filmiku o której pisze BoBaN nie ma żadnego błędu.
A tekst o klockach LEGO i siekierze jest już nudny - ta mapa z jet packami ma masę polotu, dosłownie i w przenośni.

Zobacz raz jeszcze filmik od Tomasza. Mapa wygląda mniej więcej tak: plac, ściana i powrzucane prostokątne obiekty. Jak ma dwa poziomy to jest cud. Oczywiście to tylko i wyłącznie moje zdanie (hi KKRT :P), ale nic nie poradzę na to, że taki design po prostu mnie odpycha. Oby ta zapowiadana głośno dżungla coś zmieniła w tym temacie.
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2010, 17:12:50 pm wysłana przez BoBaN »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #910 dnia: Września 05, 2010, 17:19:43 pm »

A-n ale tak się po prostu lepiej gra. Nie wkurza Cię jak masz gościa na muszce, napierdzielasz do niego a ten zdąży uciec, obrócić się i Cię zabić?
Nie, nie wkurza mnie. Tak samo jak nie wkurza to grających w Quake Live, UT, Resistance i masę innych gier...
Uwielbiam multi w którym potrzeba całego magazynku by położyć przeciwnika - mam nadzieję, że tak będzie w R3. Bo to po prostu wymaga skilla - weź to przemyśl.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #911 dnia: Września 05, 2010, 17:21:17 pm »
Cytuj
Uwielbiam multi w którym potrzeba całego magazynku by położyć przeciwnika
Cytuj
Bo to jest po prostu skillowe
?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #912 dnia: Września 05, 2010, 17:23:46 pm »
Cytuj
Uwielbiam multi w którym potrzeba całego magazynku by położyć przeciwnika
Cytuj
Bo to jest po prostu skillowe
?

Z czego mam się tutaj znowu tłumaczyć?
To chyba jasne, że przy większym poziomie życia umiejętność operowania kontrolerem i ogranie ma większy wpływ na wynik pojedynku.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #913 dnia: Września 05, 2010, 17:24:41 pm »
Cytuj
Uwielbiam multi w którym potrzeba całego magazynku by położyć przeciwnika
Cytuj
Bo to jest po prostu skillowe
?

Przedłuża się pojedynek. Dłuższy pojedynek to więcej czasu i okazji na popełnienie błędu i więcej czasu na unik oraz kontratak. Ergo, by się spisać w takim pojedynku potrzebujesz lepszego skilla, niżeli podczas krótkich pojedynków.

W CODzie de facto można zabić wroga z miejsca. W KZ umiejętność śledzenia celownikiem ruchomy cel jest bardziej istotna i wręcz wymagana do dobrej gry.
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2010, 17:26:29 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #914 dnia: Września 05, 2010, 17:36:57 pm »
Yyy raczej nie. Szczególnie mocno widać to jak przeciwnik przed nami ucieka. W MW2 dużo łatwiej jest takiego delikwenta zabić. W KZ2 zazwyczaj kończy się to porażką.
Witamy w swiecie z recoilem :p

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #915 dnia: Września 05, 2010, 17:43:57 pm »
Skill w KZ sprowadza się tylko do opanowania jakiegoś tam rozrzutu i umiejętności przycelowania z biodra (w 95% przypadków).
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #916 dnia: Września 05, 2010, 17:52:01 pm »
Skill w KZ sprowadza się tylko do opanowania jakiegoś tam rozrzutu i umiejętności przycelowania z biodra (w 95% przypadków).

A w codzie do samej umiejętności naciśnięcia spustu...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #917 dnia: Września 05, 2010, 18:45:08 pm »
heheh panowie jest zawsze Halo :) nie ma wiec po co sie spinac

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #918 dnia: Września 05, 2010, 19:01:55 pm »
heheh panowie jest zawsze Halo :) nie ma wiec po co sie spinac
I Kinect... tak wiemy ;]

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #919 dnia: Września 05, 2010, 19:07:47 pm »
Yyy raczej nie. Szczególnie mocno widać to jak przeciwnik przed nami ucieka. W MW2 dużo łatwiej jest takiego delikwenta zabić. W KZ2 zazwyczaj kończy się to porażką.
Witamy w swiecie z recoilem :p

Naprawdę nie wiem czemu od jakiegoś czasu usilnie próbujesz wmówić sobie i innym, że MW nie ma recoila. Owszem MA!!! Fakt faktem, że jest niewielki (w MW2 jeszcze mniejszy), ale jest. :mad: