Autor Wątek: Motorstorm: Apocalypse  (Przeczytany 92440 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 26, 2010, 00:27:05 am »
pasowałyby waszym zdaniem dub stepy do MS3!?

Raczej nie. Tam pasuje mi idealnie DnB no i wbrew mojemu gustowi fajnie grają tam metalowe kawałki. Jednak najfajniej mi się ściga przy DnB.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 26, 2010, 00:36:32 am »
pasowałyby waszym zdaniem dub stepy do MS3!?

Dubstepy do wszystkiego pasują. 8) Ostatnio w CSI nawet lecą.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #42 dnia: Lutego 26, 2010, 07:38:33 am »
pasowałyby waszym zdaniem dub stepy do MS3!?
a co to jest ten "dub stepy"?

deepthroat

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 26, 2010, 08:19:46 am »
pasowałyby waszym zdaniem dub stepy do MS3!?
a co to jest ten "dub stepy"?
Takie muzyki.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 24, 2010, 08:39:57 am »
Motorstorm 3 Leaked?
http://www.ironstarmovement.com/profiles/blogs/motorstorm-3-leaked

Cytuj
According to a user's post on Neogaf.com someone has apparently obtained a playable demo of Motorstorm 3. Motorstorm 3 is a possibility although it hasn't been officially announced by Sony. An E3 unveiling is possible but who knows maybe the game will be announced before E3. Either way the possibility of a new Motorstorm gets me excited; check out the original post on Neogaf.com.


prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 24, 2010, 09:03:21 am »
yes yes yes!
E3 bedzie mocne

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 24, 2010, 10:51:09 am »
jak połączyli się z twórcami wipeouta może być tylko dobrze, oczywiście marzenie typu full hd się nie ziści. Heh Wipeout tak pięknie wygląda :/

nakimushi

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 24, 2010, 15:10:55 pm »
yeaaaaaaaaaaaa !!!! cockpit view please !!!!

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 24, 2010, 15:14:49 pm »
yeaaaaaaaaaaaa !!!! cockpit view please !!!!
WPIS!
No i oczywiscie najwazniejsze zeby byla zachowana dynamika serii oraz poziom trudnosci ofkoz (ktory czasem wkurwial, ale po wygranej satysfakcja byla ogromna  8))

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 24, 2010, 15:38:46 pm »
Widok FPP w motorach kierwa!!!

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 24, 2010, 15:39:41 pm »
Więcej błotka!!!

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 24, 2010, 15:50:09 pm »
Błoto, kurz,syf, kiła i mogiła x2  :angel:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 24, 2010, 16:20:39 pm »
Cockpit view/FPS view + MLAA plz!

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 24, 2010, 16:22:16 pm »
yeaaaaaaaaaaaa !!!! cockpit view please !!!!
WPIS!
No i oczywiscie najwazniejsze zeby byla zachowana dynamika serii oraz poziom trudnosci ofkoz (ktory czasem wkurwial, ale po wygranej satysfakcja byla ogromna  8))
Poziom trudności jest beznadziejny. Handicap to żaden stopień trudności. Nie ważne jak dobrze jedziesz przez 90% wyścigu, liczy się tylko końcówka. Satysfakcja z wygranej jest żadna, tylko wymęczenie zwycięstwa. Poza tym przeciwnicy mają duuużo większą masę i łatwiej mogą ciebie wywalić, niż ty ich.

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 24, 2010, 16:26:37 pm »
yeaaaaaaaaaaaa !!!! cockpit view please !!!!
WPIS!
No i oczywiscie najwazniejsze zeby byla zachowana dynamika serii oraz poziom trudnosci ofkoz (ktory czasem wkurwial, ale po wygranej satysfakcja byla ogromna  8))
Poziom trudności jest beznadziejny. Handicap to żaden stopień trudności. Nie ważne jak dobrze jedziesz przez 90% wyścigu, liczy się tylko końcówka. Satysfakcja z wygranej jest żadna, tylko wymęczenie zwycięstwa. Poza tym przeciwnicy mają duuużo większą masę i łatwiej mogą ciebie wywalić, niż ty ich.
bluźnisz i bredzisz :)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 24, 2010, 16:27:00 pm »
yeaaaaaaaaaaaa !!!! cockpit view please !!!!
WPIS!
No i oczywiscie najwazniejsze zeby byla zachowana dynamika serii oraz poziom trudnosci ofkoz (ktory czasem wkurwial, ale po wygranej satysfakcja byla ogromna  8))
Poziom trudności jest beznadziejny. Handicap to żaden stopień trudności. Nie ważne jak dobrze jedziesz przez 90% wyścigu, liczy się tylko końcówka. Satysfakcja z wygranej jest żadna, tylko wymęczenie zwycięstwa. Poza tym przeciwnicy mają duuużo większą masę i łatwiej mogą ciebie wywalić, niż ty ich.
Pozwol, ze sie z toba nie zgodze. Mozliwe, ze w poczatkowych etapach tak jest, ale na rank 7 czy 8 musiales jechac od poczatku praktycznie idealnie. Z ta wieksza masa przeciwnikow masz racje, tez to zauwazylem, choc nie przeszkadalo mi to az tak bardzo.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 25, 2010, 01:08:49 am »
Cytat: Lem
Cytat: Piter_Neo
Poziom trudności jest beznadziejny. Handicap to żaden stopień trudności. Nie ważne jak dobrze jedziesz przez 90% wyścigu, liczy się tylko końcówka.

Pozwol, ze sie z toba nie zgodze. Mozliwe, ze w poczatkowych etapach tak jest, ale na rank 7 czy 8 musiales jechac od poczatku praktycznie idealnie.


Pozwol że ja sie wtrące i sie z toba nie zgodze. Od razu przykład, to najtrudniejszy eliminator na festiwalu (IMHO, ale każdy przyzna że jeden z trudniejszych biletów w grze). Rank 8 z tego co pamiętam.



Przejechałem go kilkukrotnie bezbłędnie, tym samym skrótem, z duże lepszym czasem i byłem najwyżej 3. Ten typ zalicza 4 mega tanie dzwony pod rząd i kończy jako pierwszy. Sam też jeden raz tak do tego podszedłem i zamiast resetować po dzwonie jechałem dalej, wyłapując jeszcze kilka crashy. Z dużo gorszym "czasem" zakończylem jednak wyścig jako pierwszy. Po prostu przeciwnicy "widząc" że sie rozbijasz, sami też zaczynają jechać wolniej. To co prawda istota handicapu, ale tu jest zdecydowanie wynaturzona. Dochodzi bowiem do tego, że najlepsze pozycje na podium zajmiesz jak pierwsze kółko przejedziesz rozbijając się, a drugie bezbłędnie, niż jakbyś miał oba okrążenia przejechać bezwypadkowo. Obrazowo przedstawione jest to właśnie na powyższym filmiku.

Żeby nie było MS2 mi sie bardzo podoba, ale w wolałbym żeby w trojce jakoś ogarnęli ten handicap.
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 01:11:11 am wysłana przez el becetol »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 25, 2010, 05:39:40 am »
Takie coś jest stosowane w co drugiej grze wyścigowej, w sumie nic nowego, także zawsze łatwiej mi idzie rozbijając się, nigdy nie było sytuacji abym nie miał możliwości stanięcia na podium.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 25, 2010, 08:25:02 am »
Ostatni raz w MotorStorma grałem prawie 2 lata temu.
W związku z tym odczuwam coraz większe ciśnienie na nową część tej wspaniałej serii  :angel:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 25, 2010, 08:58:46 am »
Cytat: pawel_k
bluźnisz i bredzisz :)
wpis na calej rozciaglosci internetu - na wyzszych ticketach ta gra wymaga perfekcji i fuksa: musisz jechac idealnie i liczyc na to, ze nikt Cie nie staranuje (a im blizej perfekcji jedziesz tym wieksza szansa na to).
dwojka to arcade racer idealny, definicja tego gatunku - nic absolutnie bym w niej nie zmienial, 10/10, zen, gaming nirvana. dlatego trojka ma byc taka sama (moga zmienic tylko numerek na okladce i tak kupie  ;))!

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 25, 2010, 12:12:54 pm »
Moim zdaniem przesadzili z poziomem trudności, przejezdzam trase idealnie ,a mimo to przy ostatnich rajdach najlepsze miejsce jakie zajmuje to 3. Toż to parodia jest, ktoś tam pisał wyżej zeby wygrać w tych rajdach trzeba sie rozwalać... noooo przepraszam bardzo ja nie kupiłem po to gry zeby szukać jakiś ekstra sposobów na przejscie gry, jade idealnie to powinienem wygrać, ale nie, ta gra na to nie pozwala.  :mad:
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 12:18:05 pm wysłana przez Tomasz »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 25, 2010, 12:14:38 pm »
Ten sam problem mam końcowe wyścigi. kur** nawet jedynka nie była taka wkurwiająca  :roll:

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 25, 2010, 12:26:06 pm »
Toż to parodia jest, ktoś tam pisał wyżej zeby wygrać w tych rajdach trzeba sie rozwalać...
ale przecież to bzdury są.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 25, 2010, 12:32:36 pm »
Toż to parodia jest, ktoś tam pisał wyżej zeby wygrać w tych rajdach trzeba sie rozwalać...
ale przecież to bzdury są.
Nie do końca. Podam przykład: w jednym wyścigu zauważyłem, że jak z przodu sa przeciwnicy (akurat same monster truck-i) to jadą za wolno i nie udaje im się przeskoczyć jednej przepaści i wtedy można dużą przewagę zyskać. Jak śmigałem i byłem pierwszy to po tej hopie byli tuz za mną, więc lepiej było sie wcześniej rozwalić.

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 25, 2010, 12:37:52 pm »
no to czemu ja mam wszystko na złoto bez takiego kombinowania?

dla mnie rozwiązanie jest jedno - idealny przejazd po idealnej linii (którą najlepiej wyczaić w time trial z duchami innych graczy), nie jakieś rozwalanie się czy zwalnianie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 25, 2010, 13:46:17 pm »
jest tak:
to, ze mamy tu gumowe AI, przeciwnicy dopasowuja sie, zwalniaja, celuja w ciebie (zeby cie staranowac) a nie wygrac itp - jest prawda.
to, ze jak zrobisz idealny przejazd po idealnej sciezce (dopasowanej do pojazdu) to wygrasz, bez zadnego kombinowania i ogladania sie na AI - jest prawda.
jedno nie wyklucza drugiego.

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 25, 2010, 14:21:39 pm »
wiadomo że tak...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 25, 2010, 15:04:03 pm »
To jak już narzekamy to jeszcze mi w grze przeszkadza zrąbany tryb chackoints. Jakby się pojawiały dwa do przodu checkpointy to by wyło wszystko OK, a tak trzeba się uczyc ich układu na pamięć.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 25, 2010, 15:19:13 pm »
Cytat: prart
jest tak:
to, ze mamy tu gumowe AI, przeciwnicy dopasowuja sie, zwalniaja, celuja w ciebie (zeby cie staranowac) a nie wygrac itp - jest prawda.
to, ze jak zrobisz idealny przejazd po idealnej sciezce (dopasowanej do pojazdu) to wygrasz, bez zadnego kombinowania i ogladania sie na AI - jest prawda.
jedno nie wyklucza drugiego.

Też prawda. Jak pojeździsz z duchami kilka godzin i poznasz optymalną trase przejazdu też zdobędziesz złotko. Z tym że przeciwnicy komputerowi też wtedy będą mieli dużo lepsze czasy. Ale równie dobrze można jechać na pałe i zdobyć pierwsze miejsce, o ile końcową faze wyścigu pociśniesz idealnie. Wtedy też będziesz pierwszy, bo przeciwnicy kierowani przez konsole bedą rownież mieli dużo gorsze czasy. Może te końcowe bilety zrobić na dwa sposoby.

Oba sposoby są wkurwiające. Moim zdaniem przeciwnicy powinni jechać niezależnie od poczynań gracza, za każdym razem zdobywając podobne czasy. To by motywowało do lepszego przejazdu. Natomiast jak masz sytuacje że dojeżdżasz jako drugi, dajesz restart, poprawiasz czas przejazdu o 30-40 sekund i kończysz jako 3 to tylko się wkurwiasz. :roll: Handicap mozna by trochę poluzować, niech przeciwnicy starają sie trzymać blisko gracza, ale nie tak chamsko, niech ich czasy nie bedą tak ekstremalnie różne w zależności od przejazdu gracza (niech będzie jak w Burnoucie chociażby, tam jest dobry handicap). A juz taka opcja że część przeciwników jest na trasie tylko po to aby blokować graczowi drogę albo go taranować (ile razy biorąc zakręt poslizgiem dostalem w bok od jadącego za mną, który ewidentnie jadąc z taka prędkością nawet nie planował brać tego zakrętu, tylko mnie zdjąć) jest już kompletnie przegięta, i ten "element AI" powinien zniknąć w kolejnej części.


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 25, 2010, 15:35:38 pm »
Cytat: prart
jest tak:
to, ze mamy tu gumowe AI, przeciwnicy dopasowuja sie, zwalniaja, celuja w ciebie (zeby cie staranowac) a nie wygrac itp - jest prawda.
to, ze jak zrobisz idealny przejazd po idealnej sciezce (dopasowanej do pojazdu) to wygrasz, bez zadnego kombinowania i ogladania sie na AI - jest prawda.
jedno nie wyklucza drugiego.

Też prawda. Jak pojeździsz z duchami kilka godzin i poznasz optymalną trase przejazdu też zdobędziesz złotko. Z tym że przeciwnicy komputerowi też wtedy będą mieli dużo lepsze czasy. Ale równie dobrze można jechać na pałe i zdobyć pierwsze miejsce, o ile końcową faze wyścigu pociśniesz idealnie. Wtedy też będziesz pierwszy, bo przeciwnicy kierowani przez konsole bedą rownież mieli dużo gorsze czasy. Może te końcowe bilety zrobić na dwa sposoby.

Oba sposoby są wkurwiające. Moim zdaniem przeciwnicy powinni jechać niezależnie od poczynań gracza, za każdym razem zdobywając podobne czasy. To by motywowało do lepszego przejazdu. Natomiast jak masz sytuacje że dojeżdżasz jako drugi, dajesz restart, poprawiasz czas przejazdu o 30-40 sekund i kończysz jako 3 to tylko się wkurwiasz. :roll: Handicap mozna by trochę poluzować, niech przeciwnicy starają sie trzymać blisko gracza, ale nie tak chamsko, niech ich czasy nie bedą tak ekstremalnie różne w zależności od przejazdu gracza (niech będzie jak w Burnoucie chociażby, tam jest dobry handicap). A juz taka opcja że część przeciwników jest na trasie tylko po to aby blokować graczowi drogę albo go taranować (ile razy biorąc zakręt poslizgiem dostalem w bok od jadącego za mną, który ewidentnie jadąc z taka prędkością nawet nie planował brać tego zakrętu, tylko mnie zdjąć) jest już kompletnie przegięta, i ten "element AI" powinien zniknąć w kolejnej części.


Wpis. Popieram, Kciuki w górę!

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 25, 2010, 16:21:30 pm »
Nie rozumiem, jak przeciwnicy mają kończyć w podobnych czasach :/ od tego masz Gran Turismo, no bo sorry, nazwa i gra Motorstorm ci nie jest potrzebna. Ta gra to rozwałka na trasach, walka o metry, spychanie przeciwnika kiedy się tylko da, dlatego grając w online raz wygrasz z czasem przykładowym 3:20, a raz mając 3:10 będziesz poza podium. Tak samo zrobili w single, jasne dali kilka dziwnych sztuczek, aby gracz który wypadł z trasy nie dawał restart ale walczył dalej. Ta gra taka jest, musi taka być i będzie, nie ma innej możliwości  ;)

Cytuj
(ile razy biorąc zakręt poslizgiem dostalem w bok od jadącego za mną, który ewidentnie jadąc z taka prędkością nawet nie planował brać tego zakrętu, tylko mnie zdjąć)

Sam często tak w online robię  :lol:

Zrozumcie że ta gra nie polega na swobodnym pokonywaniu zakrętów, ale na totalnej rozwałce na drodze
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 16:31:27 pm wysłana przez Moldar »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 25, 2010, 16:44:51 pm »
Moldar ma rację. W wyścigach offroadowych nie ma mowy o tym żeby czasy na mecie za każdym przejazdem były zbliżone jak to ma miejsce w wyścigach drogowych/asfaltowych. Nikt nie jest w stanie poznać każdego dołka, wzniesienia itp. Nie wymagajmy więc takich rzeczy od MotorStorm. Aczkolwiek faktem też jest, że gra ma po prostu chamski handicap. :P

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 25, 2010, 19:07:51 pm »
Moldar ma rację. W wyścigach offroadowych nie ma mowy o tym żeby czasy na mecie za każdym przejazdem były zbliżone jak to ma miejsce w wyścigach drogowych/asfaltowych. Nikt nie jest w stanie poznać każdego dołka, wzniesienia itp. Nie wymagajmy więc takich rzeczy od MotorStorm.

Ja nie wiem jak ty te posty czytasz. Nie napisałem że czasy za każdym razem mają być takie same tak sobie, tylko żeby te czasy były niezależne od poczynań gracza. Fajnie niech raz kierowany przez konsole pojedzie lepiej, raz gorzej, a niech to wynika z jego przejazdu i zdarzeń na torze (tak jak online opisał Moldar), a nie że osiągi ich pojazdów są sztucznie modyfikowane zależnie od tego jak idzie graczowi. Jak pisałem Burnout też jest arcade, też można jeździć skrótami, też jest walka i przepychanki na torze, też jest handicap, ale pomimo tego jakoś wszystko jest bardziej wiarygodne i lepiej dopracowane. Zresztą to temat o MS3 i tylko napisałem co bym chcial aby było zmienione w stosunku do poprzedniej części, tak wiec powtarzam - nich dopracują ten handicap i tyle 8) EOT.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 25, 2010, 22:16:58 pm »
Przeczytaj raz jeszcze mój post powoli, bo niepotrzebnie powtarzasz to co już ktoś potwierdził. Napisałem wyraźnie o chamskim AI w MS, więc o co Ci chodzi? Po prostu stwierdzam, że Moldar dobrze ujął sedno sprawy.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 26, 2010, 08:48:57 am »
Cytat: el becetol
Też prawda. Jak pojeździsz z duchami kilka godzin i poznasz optymalną trase przejazdu też zdobędziesz złotko. Z tym że przeciwnicy komputerowi też wtedy będą mieli dużo lepsze czasy. Ale równie dobrze można jechać na pałe i zdobyć pierwsze miejsce, o ile końcową faze wyścigu pociśniesz idealnie. Wtedy też będziesz pierwszy, bo przeciwnicy kierowani przez konsole bedą rownież mieli dużo gorsze czasy. Może te końcowe bilety zrobić na dwa sposoby.
masz racje.
przy czym jak chcesz choc raz stanac na podium w online (polecam, satysfakcja niesamowita, zwlaszcza teraz) to MUSISZ jezdzic wg drugiego sposobu.

Cytat: el becetol
Oba sposoby są wkurwiające. Moim zdaniem przeciwnicy powinni jechać niezależnie od poczynań gracza, za każdym razem zdobywając podobne czasy. To by motywowało do lepszego przejazdu. Natomiast jak masz sytuacje że dojeżdżasz jako drugi, dajesz restart, poprawiasz czas przejazdu o 30-40 sekund i kończysz jako 3 to tylko się wkurwiasz. :roll: Handicap mozna by trochę poluzować, niech przeciwnicy starają sie trzymać blisko gracza, ale nie tak chamsko, niech ich czasy nie bedą tak ekstremalnie różne w zależności od przejazdu gracza (niech będzie jak w Burnoucie chociażby, tam jest dobry handicap). A juz taka opcja że część przeciwników jest na trasie tylko po to aby blokować graczowi drogę albo go taranować (ile razy biorąc zakręt poslizgiem dostalem w bok od jadącego za mną, który ewidentnie jadąc z taka prędkością nawet nie planował brać tego zakrętu, tylko mnie zdjąć) jest już kompletnie przegięta, i ten "element AI" powinien zniknąć w kolejnej części.
Ale na tym polega wlasnie motorstorm - agresywna arcadowa walka na torze pompujaca adrenaline - walka z torem (i dziwna momentami fizyka) i przeciwnikami. potrzeba idealnego dopasowania pojazdu do toru, obrania idealnej sciezki przejazdu, umiejetnego operowania boostem, sprytu na trasie (spychania, blokowania, zrzucania z motoru) i odrobiny szczescia. to co opisales to jest wlasnia ta cecha motorstorma ktora go czyni motorstormem. tak ma byc!
definicja tego jest jakis event (nie pamietam dokladnie): jedziesz motorem, tor wildfire, przeciwinicy to same monster trucki nastawione na rozwalke Ciebie. twoj atut to przyspieszenie i zwrotnosc - kapitalnie sie to meczylo.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 02, 2010, 13:37:25 pm »
MotorStorm 3 Announcement Incoming

http://n4g.com/news/534200/motorstorm-3-announcement-incoming

Podbijam temat.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 02, 2010, 14:02:33 pm »
w sumie to mozna by przeniesc ostatnie posty z tematu o dwojce - piszac o tym wczoraj zapomnialem o tym temacie, dedykowanym trojce.

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 03, 2010, 02:58:04 am »
Za kilka dni konferencja Sony obdarta zostanie z niespodzianek w pełni.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 03, 2010, 12:15:49 pm »
Za kilka dni konferencja Sony obdarta zostanie z niespodzianek w pełni.
Spokojnie, to są wszystko kontrolowane wycieki, więc Sony musi mieć w coś naprawdę mocnego. Jedynie nic oficjalnie nie ogłosili w sprawie R3, podali tylko wiadomość, że Insomniac niebawem ujawni kolejnego exc. na PS3.

Może wyskoczą z PSP2 i pewnie jakiś nieoczekiwanym killerem na PS3.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 03, 2010, 16:21:37 pm »
Za kilka dni konferencja Sony obdarta zostanie z niespodzianek w pełni.
Rok temu tez tak bylo, ze wiekszosc gier byla znana przed E3.