Autor Wątek: SOCOM 4  (Przeczytany 38833 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 17, 2010, 08:54:49 am »
Zależy w jakim sensie oni rozumieją tego laga.
Może być odczuwalny, ale nie przeszkadzający w precyzyjnej i skutecznej grze.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 17, 2010, 10:12:51 am »
Kolejny człowiek, któremu się wydaje, że na padzie gra bez laga. I tyle.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 17, 2010, 10:38:07 am »


Jest tam lag? Bo ja nie widzę. Chociaż może minimalny? Przekonajcie się sami.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 17, 2010, 10:56:11 am »
Lag musi być, bo sam telewizor generuje opóźnienie rzędu 50-100 ms. Laga nie ma tylko Kinect - Kinect wyprzedza użytkownika.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:02:33 am »
Iras :lol:

Dla mnie wypas, świetnie działa, wydaje się bardzo precyzyjne
Byle do premiery :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 18, 2010, 09:55:14 am »




Sterowanie Move jest zajebiste - sama gra też zapowiada się super!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 18, 2010, 10:43:54 am »
Prezentuje się bardzo fajnie. Precyzja wydaje się być dobrze oddana. Myszka to nie jest, ale daje rade. Ogólnie SOCOM wygląda jak nie SOCOM. Grafa super, mapy fajne i efekty konkretne. W sumie nie byłem zainteresowany tym tytułem, ale po E3 zwrócił on moją uwagę.

PS. Wiadomo jak daleko trzeba mieć Move od kamery żeby działało tak jak powinno?

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 18, 2010, 10:54:31 am »
Naprawdę wypas ja to łykam  :D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #48 dnia: Lipca 15, 2010, 16:12:27 pm »
Screeny

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #49 dnia: Lipca 16, 2010, 07:55:05 am »
albo bullshoty albo MLAA - dobrze widze?

Ohtar

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #50 dnia: Lipca 16, 2010, 20:29:19 pm »
Kurna, nie podoba mi się to. Wolałbym grać sealsami jak w poprzednich częściach, a nie jakimiś randomami.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #51 dnia: Lipca 29, 2010, 09:35:15 am »
http://ppe.pl/news-2036-SOCOM_4_opoznione.html

No to Move też pewnie kupię dopiero w 2011...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #52 dnia: Lipca 29, 2010, 09:40:53 am »
Kiepsko, miał mi umilić czas do premiery K3. :(

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #53 dnia: Lipca 31, 2010, 10:27:42 am »
Podcast Zipper w którym tłumaczą się z przyczyn opóźnienia gry.

http://zprpodcast.s3.amazonaws.com/Zipline/zipline_ep14_073010.mp3

Ohtar

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 25, 2010, 22:23:55 pm »


W jedenastej sekundzie widać plery komandosa odziane w bluzę w niemieckim kamuflażu. Tytuł filmu to German Special Forces, więc może w polskiej wersji będziemy biegać w barwach naszego wojska. Fajny smaczek by był.

Mogliby też dodać rozpoznawanie komend głosowych po polsku do single playera.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 25, 2010, 22:27:32 pm wysłana przez Ohtar »

Mrocz

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 25, 2010, 23:13:15 pm »
więc może w polskiej wersji będziemy biegać w barwach naszego wojska. Fajny smaczek by był.

100%

Koleś nawet jako przykład użył Polskę i polskie siły specjalne (na tym gameplayu właśnie :P) od 45 sekundy zaczyna się to :P

No i wyjaśniło się o co chodzi z tym polskim tłumaczeniem tytułu :P Socom 4 Polskie Siły Specjalne :D

1man1jar

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 25, 2010, 23:14:38 pm »
Będzie dobre tylko jeśli będzie można iść na przepustkę i zrobić burdę w miejscowej dyskotece. :(

Ohtar

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 25, 2010, 23:18:15 pm »
No dobra, ale żeby nie było że sobie tylko ciepną polską flagę na ramieniu i dobra. Mogliby pozmieniać giwery na polskie (chociaż ACR, którego używa kolo na demku jest dosyć podobny do modelu wersji ostatecznej polskiego MBSS) i ubrać wojaków w mundury w kamuflażu wz.93. W Socom: Confrontation też była opcja grania siłami specjalnymi innych krajów niż usa, a konkretniej to można było zakładać klany określonej narodowości. Miały swoje rodzime kamuflaże, części wyposażenia do customizacji modelu postaci, a niektóre miały nawet specjalne giwery.

Wiadomość scalona: Sierpnia 25, 2010, 23:19:54 pm
Będzie dobre tylko jeśli będzie można iść na przepustkę i zrobić burdę w miejscowej dyskotece. :(

Polacy służący w jednostkach specjalnych WP to jedni z najlepszych żołnierzy na świecie.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 25, 2010, 23:19:54 pm wysłana przez Ohtar »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 25, 2010, 23:40:45 pm »


W jedenastej sekundzie widać plery komandosa odziane w bluzę w niemieckim kamuflażu. Tytuł filmu to German Special Forces, więc może w polskiej wersji będziemy biegać w barwach naszego wojska. Fajny smaczek by był.

Mogliby też dodać rozpoznawanie komend głosowych po polsku do single playera.

Wszystko pięknie - tylko mogliby już pokazać multiplayer  :angel:

1man1jar

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 26, 2010, 10:26:05 am »
Polacy służący w jednostkach specjalnych WP to jedni z najlepszych żołnierzy na świecie.
To znaczy że na dyskotece mają większe szanse (tylko się nie denerwuj, jestem hipisem i nie lubię wojen :()

Czy ktoś zauważył, że Move cieżko utrzymać w jednym punkcie?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2010, 10:34:28 am wysłana przez 1man1jar »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #60 dnia: Września 16, 2010, 11:44:07 am »
Roman Polko wystąpi w SOCOM-ie

Cytuj
Przy okazji pojawienia się informacji, że SOCOM 4 będzie w Polsce znany jako SOCOM: Polskie Oddziały Specjalne, żartowaliśmy sobie, że pewnie w grze głosu użyczy Roman Polko. I wiecie co? Użyczy.

Piotrek właśnie nadaje nam prosto z warszawskiej konferencji Sony. Czemu występ Romana Polko w SOCOM-ie tak mnie bawi? Polko był dowódcą GROM-u, więc jest odpowiednio zorientowany w tematyce jednostek specjalnych.

To nie pierwsza styczność wojskowego z showbiznesem - wcześniej prowadził też program "Fear Factor - Nieustraszeni" na Polsacie. Ten, w którym ludzie musieli jeść robaki aby wygrać.

Czasami prawda jest zabawniejsza od fikcji.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8384012,Roman_Polko_wystapi_w_SOCOM_ie.html


Ohtar

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #61 dnia: Grudnia 11, 2010, 14:06:45 pm »
Roman Polko wystąpi w SOCOM-ie

Cytuj
Przy okazji pojawienia się informacji, że SOCOM 4 będzie w Polsce znany jako SOCOM: Polskie Oddziały Specjalne, żartowaliśmy sobie, że pewnie w grze głosu użyczy Roman Polko. I wiecie co? Użyczy.

Piotrek właśnie nadaje nam prosto z warszawskiej konferencji Sony. Czemu występ Romana Polko w SOCOM-ie tak mnie bawi? Polko był dowódcą GROM-u, więc jest odpowiednio zorientowany w tematyce jednostek specjalnych.

To nie pierwsza styczność wojskowego z showbiznesem - wcześniej prowadził też program "Fear Factor - Nieustraszeni" na Polsacie. Ten, w którym ludzie musieli jeść robaki aby wygrać.

Czasami prawda jest zabawniejsza od fikcji.




je**ny jak wybrnął z pytania o move. :P

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8384012,Roman_Polko_wystapi_w_SOCOM_ie.html



Wiadomość scalona: [time]Grudzień 11, 2010, 15:10:19 pm[/time]
Polacy służący w jednostkach specjalnych WP to jedni z najlepszych żołnierzy na świecie.

Czy ktoś zauważył, że Move cieżko utrzymać w jednym punkcie?

Ja. W czasie użytkowania. Wiem, że to pytanie z sierpnia, ale wszystko zależy od tego jak pewną masz rękę. W "The Shoot" grając bez żadnej przystawki, naciskałem spust i widocznie zmieniało mi to za każdym razem punkt celowania, przez nienaturalną dla mnie, ergonomię "pistoletu". Jeśli zamontujesz to na jakiejś przystawce imitującej karabin - nie powinno się ruszać.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2010, 14:10:50 pm wysłana przez Ohtar »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 28, 2011, 10:02:35 am »
SOCOM 4 z datą i trailerem trybu multiplayer:
http://www.gram.pl/news_8QPfGei2_SOCOM_4_z_data_i_trailerem_trybu_multiplayer.html

Cytuj
Sony podało termin wydania gry SOCOM 4, przygotowywanej z myślą o PS3. Dotyczy on co prawda tylko Stanów Zjednoczonych, ale za to cały świat może podziwiać nowy zwiastun trybu wieloosobowego.

19 kwietnia do sklepów w Stanach Zjednoczonych trafi SOCOM 4 - poinformował US PS Blog. Sprawdziły się zatem wcześniejsze plotki, zapowiadające kwietniową premierę gry. Nie wiadomo na razie, kiedy produkcja przeznaczona na PS3 trafi na inne kontynenty. Można jednak założyć, że europejski desant rozpocznie się, jak to zwykle bywa, trzy dni później, czyli w tym przypadku 22 kwietnia.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #63 dnia: Lutego 01, 2011, 22:57:59 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #64 dnia: Lutego 24, 2011, 18:55:48 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,9162702,W_SOCOM__Polskie_Sily_Specjalne_znajdziemy_tez_tryb.html

Kilka nowych filmów i trzeba przyznać, że strasznie biednie to wygląda. Ludzie po wybuchu latają jak kłody drewna, zerowa synchronizacja biegu z faktycznym poruszaniem się po podłożu i tragiczna animacja podczas czołgania.

Zastanawiam się czy Sony sobie nie przejebie tak mocno promując tę grę.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #65 dnia: Lutego 24, 2011, 19:03:03 pm »
Zastanawiam się czy Sony sobie nie przejebie tak mocno promując tę grę.
Mogli to spożytkować na Dark Souls, ćwoki. :(

nakimushi

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #66 dnia: Lutego 24, 2011, 19:25:38 pm »
no niestety animacja tej gry jest fatalna a strona techniczna tez taka sobie  :roll:
ale mam klucz do bety to sie sprawdzi niedlugo  :grin:

Unlimited

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #67 dnia: Lutego 24, 2011, 19:42:19 pm »
Uuuuu..nieciekawie to wygląda, nie rozumiem jak można zrobić tak drętwą animację w grze TPP. :/

Ogur

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #68 dnia: Lutego 24, 2011, 20:26:33 pm »
A mi się wydaje, że to będzie zajebisty szpil w coopie. Takie gears of war, bez karabinów z piłami spalinowymi, czyli mniejszy kicz.

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #69 dnia: Lutego 25, 2011, 09:39:08 am »
A mi kompletnie nie przeszkadza ta drętwa animacja (swoją drogą prawie identyczna była w Modern Warfare i jakoś ludzie nie narzekali). Moim zdaniem wojskowy klimat wynagradza niedociągnięcia i dla kogoś kto będzie chciał taktycznie się pobawić w multi - będzie to tytuł na wiele miesięcy (mam nadzieję tylko, że nadal jest tak realnie jak w poprzednich socomach, czyli kulka = zgon oraz brak respawnów :D )
A Hard Days Knight

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #70 dnia: Lutego 25, 2011, 09:51:54 am »
Kurde co się stało z grafą w tej grze? Na targach wyglądała tak dobrze, a teraz? CoD był grą FPP, więc animacja nie była tak ważna bo nie było widać postaci. :-?

Unlimited

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #71 dnia: Lutego 25, 2011, 10:07:22 am »
A mi kompletnie nie przeszkadza ta drętwa animacja (swoją drogą prawie identyczna była w Modern Warfare i jakoś ludzie nie narzekali). Moim zdaniem wojskowy klimat wynagradza niedociągnięcia i dla kogoś kto będzie chciał taktycznie się pobawić w multi - będzie to tytuł na wiele miesięcy (mam nadzieję tylko, że nadal jest tak realnie jak w poprzednich socomach, czyli kulka = zgon oraz brak respawnów :D )

Tylko że o wiele lepszym wyborem w tej kwestii wydaję się nadchodzący OP-Red River. Radzę sprawdzić info jakie dałem tam w temacie. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 25, 2011, 10:11:31 am »
Unli, ale ja to bym chciał kolejny dobry tytuł pod Move, gdyż KZ3 pokazał jak świetnie można się bawić w strzelankach za pomocą tego kontrolera.

Mrocz

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 25, 2011, 11:24:18 am »
Unli, ale ja to bym chciał kolejny dobry tytuł pod Move, gdyż KZ3 pokazał jak świetnie można się bawić w strzelankach za pomocą tego kontrolera.

Ogólnie ciekawe, czy jakieś inne firmy po za wewnętrznymi studiami Sony, zamierzają wspierać Move w FPS'ach? Gdyby każda kolejna gra od EA, Activision czy jakiegokolwiek innego studia wspierała Move w takim stopniu jak KZ 3/Socom 4 to bym od razu leciał do sklepu po Sharpshootera i Navi Sticka... Ale coś czuje, że po za paroma tytułami Sony nic tego nie będzie wspierać :/

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 26, 2011, 11:27:08 am »
To będzie szuterek roku  :D


LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 26, 2011, 11:44:29 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 26, 2011, 11:45:49 am »
Te nowe trailery i gameplay'e odstraszyły mnie od tej gry. Sony wpompowało kasę w KZ3 i dla SOCOM'a już nic nie zostało. Wygląda to słabo i bez polotu. Jedyne co może uratować ten tytuł, to dopracowane i precyzyjne sterowanie Move'm.

Ogur

  • Gość

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 26, 2011, 13:05:43 pm »
Ciekawe czy w naszej wersji dym w tle przemalują na różowo lub czerwono  :shifty:

lupinator

  • Gość
Odp: SOCOM 4
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 27, 2011, 14:36:05 pm »
Dopiero teraz obejrzałem te wszystkie nowości i faktycznie nie wygląda to ciekawie i może budzić niepokój. Szczególnie animacja, która moim zdaniem jest nie do przełknięcia przy dzisiejszych standardach. W co-opie na 100% będzie dobrze, bo gdzie wtedy nie jest, ale cała reszta powinna iść pod nóż.