Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 176477 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #280 dnia: Czerwca 08, 2013, 18:30:32 pm »
Tak, wiem że z każdym build'em otrzymujecie nowe rzeczy czy ustawienia prowadzenia samochodu. Swoją drogą SLS to potwór do opanowania(dość powiedzieć że zrobiłem Engine Blow Up..heh). Krawężniki różnią się między sobą i jest to bardzo fajna rzecz choć zdradliwa, tego mi brakuje w GT czy Forza. ;)

Tak, niektóre wnętrza nie mają się czego wstydzić, ale wg. mnie czegoś im brak.

Co do tras, jest postęp oczywiście, jednak niektóre to ciągle nie jest poziom wybranych z GT5, właśnie jak SPA czy Nurb.

Z grą nie spędziłem też na tyle dużo czasu by sobie wyrobić jakąś stanowczą opinie, zapowiada się ciekawie. Zobaczymy co z tego wyjdzie, są zadatki na bardzo udany racer.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2013, 20:54:15 pm wysłana przez Unlimited »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #281 dnia: Czerwca 09, 2013, 09:48:31 am »
Ja gram od poltora roku i ne jestem w stanie wydac stanowczej opini :D
Dlatego, ze gra ciagle sie zmienia. Czasami zmiany w prowadzeniu fur sa na tyle drastyczne, ze musze uczyc sie jezdzic od nowa;)
Generalnie jesli chodzi o model jazdy i ffb to fury drogowe maja jeszcze daleka droge przed soba.
Aktualnie w najbardziej zaawansowanym stadium sa takie samochody jak Formula A/B, Asano X4 (Audi DTM), turystyczne "beemki" czy Ford Capri.
Jak bedziesz mial jeszcze okazje potestowac to daj znac a podrzuce ci porzadne ustawienia.

PS. jaki format/kodek/bitrate filmikow jest najlepszy dla youtube (tak zeby nie tracic duzo na jakosci)?
Za kazdym razem youtube nie dosc ze mocno bluruje filmiki to jeszcze traca one na plynnosci :/

Anyway, chyba nie pokazywalem jeszcze Circut de Catalunya.
Zatem 2 przejazdy FA (F1) w roznych warunkach oswietleniowych ;)



Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #282 dnia: Czerwca 09, 2013, 13:00:27 pm »
Pojawiło się mnóstwo nowych screenów z Project C.A.R.S.

Oglądajcie, bo niektóre są mistrzowskie :o







































Mistrzostwo świata :o

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #283 dnia: Czerwca 09, 2013, 15:38:29 pm »
Nic mi nie wyświetla.


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #285 dnia: Czerwca 09, 2013, 18:38:07 pm »
Zgadzam sie. W temacie do screenshotow na forum, czesto daja sporo lepsze.
Generalnie Rob czesto wybiera nienajlepsze (mom zdaniem) foty do galerii (karny kutas za 3 galerie z rzedu bez moich screenow :P).
Ale coz...jakby wybieral tylko te najlepsze to do galerii zawsze by trafialy screeny kilku tych samych kolesi (za co juz pare razy dostal ochrzan :D).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #286 dnia: Lipca 08, 2013, 10:05:22 am »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #287 dnia: Lipca 08, 2013, 11:52:39 am »
Mysle ze mozna przerzucic temat do dzialu next-gen bo wersje na PS4 i Xone to praktycznie pewnik.

Ostatnio duzo sie dzieje w kwestii dynamicznego modelu opon (slicki do touring/gt).
Cholernie czuc roznice kiedy przegrzejemy kola. Przyczepnosc tak spada ze czasy od razu leca o jakies 3-5 sekund w plecy.
Potem trzeba naprawde plynnej i ostroznej jazdy zeby doprowadzic temperatury do prawidlowego stanu (nie jest nie lada sztuka kiedy auto nie ma przyczepnosci).
Cisnienie w oponach jest tez zalezne od wysokosci nad poziomem morza.

A ponizej przyklad dzialania nowego modelu zawieszenia.




Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #288 dnia: Lipca 15, 2013, 12:29:12 pm »
Najnowszy build i na max-a grafa:

 :-? Szału ni ma

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #289 dnia: Lipca 15, 2013, 12:45:31 pm »
No ni ma. Prezentuje się przeciętnie jeśli chodzi o oprawę.

Zachowanie auta też dziwnie wygląda. Prowadzi się idealnie, zero problemów z podsterownością czy nadsterownością, skręca zawsze tam gdzie trzeba i kiedy trzeba... przyklejone do toru, jedyny problem przy walce z przeciwnikiem to nabranie odpowiedniej prędkości, żeby go wyprzedzić. Poorównam to co najwyzej do GRID.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #290 dnia: Listopada 03, 2013, 23:32:27 pm »
UWAGA najnowszy jeszcze gorący built:


Kiedy ta gra ma wyjść? Bo za rok na telefony będą ładniejsze wyścigi.
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2013, 23:43:16 pm wysłana przez Piter_neo »

lupinator

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #291 dnia: Listopada 07, 2013, 01:50:04 am »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #292 dnia: Listopada 07, 2013, 10:02:02 am »
Pisalem kilka miechow temu ze przeniosa na next geny :P

Troche moich fotek...































MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #293 dnia: Listopada 07, 2013, 14:28:19 pm »
Pisalem kilka miechow temu ze przeniosa na next geny :P

Troche moich fotek...




























Co ty masz za kompa że ta gierka tak wygląda??? :o :o Chciałbym  to męczyć na starcie PS4,to byłby niezły tytuł startowy ;) :lol: :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #294 dnia: Listopada 07, 2013, 14:31:14 pm »
Cytuj

Te drzewa.  :o

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #295 dnia: Listopada 07, 2013, 14:33:39 pm »
Pewnie raczej drzewo wymodelowane na potrzeby takich bullshotów...

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #296 dnia: Listopada 07, 2013, 14:55:30 pm »
Akurat te drzewa sa 2D jak w GT czy FM. Po prostu sa bardziej szczegolowe (wyzsza rozdzialka).

@ Iras
Co masz na mysli mowiac "bullshoty".
Bullshoty to screeny robione przez tworcow gier, zwykle renderowane w duzo wyzszej rozdzielczosci/podciagnietym AA itd.
Czyli w dzisiejszych czasach jakies 95% promocyjnych screenow :p

Natomiast wszystkie fotki z poprzedniego posta sa direct feed. Robione FRAPSem :P

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #297 dnia: Listopada 07, 2013, 15:16:28 pm »
(...)
Natomiast wszystkie fotki z poprzedniego posta sa direct feed. Robione FRAPSem :P
No i u Irasa ból dupska gotowy! Cożeś ty narobił!
(L)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #298 dnia: Grudnia 31, 2013, 19:25:50 pm »
Podziele sie filmikiem, ktore sklecilem jakis czas temu (troche nieaktualny).
Polecam wersje z Vimeo bo youtube ma gorsza jakosc.






W kazdym razie maly update.
Nowy Tyre Model dla opon do aut GT (elastyczny karkas), nowy FFB.
Dodano 3 nowe auta (Ford Sierra RS500, Sauber C9 i Mercedes 300SL).
Dodano Brands Hatch :)
Nie traktujcie tego jako pewnik ale planowo na next genach ma byc 1080p@60fps.
Przy czym jak sie pytalem Bella o szanse a osiagniecie celu to otrzymalem odpowiedz ze na PS4 szanse sa duze a na XOne "niepewne".

I troche moich nowych fotek :)



















Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #299 dnia: Grudnia 31, 2013, 20:23:32 pm »
To w ogóle kiedykolwiek wyjdzie? bo mam wrażenie jak bym już kilka lat czekał :/
Nie mówię że ma wyglądać jak na PC, ale jakaś dobra konkurencja dla Gran Turismo zawsze się przyda.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #300 dnia: Grudnia 31, 2013, 20:25:17 pm »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #301 dnia: Grudnia 31, 2013, 20:54:10 pm »
To w ogóle kiedykolwiek wyjdzie? bo mam wrażenie jak bym już kilka lat czekał :/
Bo gry AAA robi sie kilka lat ;)
A odpowiadajac na twoje pytanie to gra wyjdzie w 2 Q3/4 2014.
Licze tylko ze PS4 obsluzy moja DFGT :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #302 dnia: Grudnia 31, 2013, 21:11:44 pm »
Bo gry AAA robi sie kilka lat
No wiem, ale powoli się czuję jak by to był samochodowy Duke Nukem Forever :/ przynajmniej wersja konsolowa.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #303 dnia: Grudnia 31, 2013, 21:20:05 pm »
Skąd oni mają licencję na Porsche? :> Czy to nie Porsche, a RUFy??

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #304 dnia: Grudnia 31, 2013, 21:22:37 pm »
Pewnie dogadali się z EA.
Fryty tyty dotknij pyty

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #305 dnia: Grudnia 31, 2013, 21:28:07 pm »
Na razie widzę, że jest bez znaczków, czyli tak jakby nie ma Porsche, ale ma być. Wkurza mnie, że przez 7 lat istnienia konsoli, Sony nie potrafiło się dogadać z EA :(

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #306 dnia: Grudnia 31, 2013, 22:28:55 pm »
To RUF RGT-8.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #307 dnia: Grudnia 31, 2013, 22:38:20 pm »
Dobre i to, w GT6 nawet RUFów nowych nie dali.

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #308 dnia: Stycznia 01, 2014, 02:19:53 am »
Dobrze ze wyjdzie na next geny, bo na PC AC wygląda lepiej i ma lepszy feeling, dźwięk, model jazdy.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #309 dnia: Stycznia 01, 2014, 10:04:35 am »
Asseto Corsa to wprost genialny sim :)
O ile pod wzgledem detali graficznych jest daleko za pCARS, tak kolorystyka i oddanie wnetrz sprawiaja ze gra jest bardzo mila dla oka.
Do tego jest kapitalnie zoptymalizowana. Na moim 3 letnim PC smiga w 1080@60fps.
FFB za poczatku byl troche wybrakowany pod wzgledem detali ale teraz, w nowchym buildzie jest swietny.
Model jazdy, transfer masy i FFB to moim zdaniem aktualnie top na rynku simow.
Zaczely tez pojawiac sie pierwsze mody (trasa z RBR).
Jesli ktos ma w miare przyzwoitego peceta i kierownice to Assetto Corsa to obowiazkowy zakup.

Dla niezorientowanych zwiastun i gameplay ;)



« Ostatnia zmiana: Stycznia 01, 2014, 10:37:23 am wysłana przez Magik »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #310 dnia: Lutego 02, 2014, 21:28:08 pm »













andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #311 dnia: Lutego 02, 2014, 21:42:53 pm »
Zrób jakiś dłuższy filmik pokazujący pracę zawieszenia  :roll: Widzę, że rusza się to całkiem nieźle. Niektóre ujęcia z powyższego filmiku wyglądają bardzo realistycznie, właśnie ze względu na znakomicie oddaną pracę zawieszenia

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #312 dnia: Lutego 02, 2014, 22:08:18 pm »
W nastepnym postaram sie dac wiecej ujec slow-mo.
Praca zawieszenia jest zalezna od fury (stopnia jej zaawansowania).
Niektore maja wyrazne babole, inne (tak jak chocby ten meras) ruszaja sie naprawde fajnie.
Sam jestm ciekaw efektu finalnego (chociaz Assetto raczej nie ma szans pobic :P)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #313 dnia: Lutego 02, 2014, 22:22:42 pm »
Piekna jest ta gra :puppy-eyes:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #314 dnia: Lutego 02, 2014, 22:29:21 pm »
W nastepnym postaram sie dac wiecej ujec slow-mo.
Praca zawieszenia jest zalezna od fury (stopnia jej zaawansowania).
Niektore maja wyrazne babole, inne (tak jak chocby ten meras) ruszaja sie naprawde fajnie.
Sam jestm ciekaw efektu finalnego (chociaz Assetto raczej nie ma szans pobic :P)

No Merc wygląda fajnie, aczkolwiek wygląda jakby miał zbyt miękkie zawieszenie jak na samochód wyścigowy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #315 dnia: Lutego 03, 2014, 10:53:16 am »
Wyjdzie ta gra kiedyś?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #316 dnia: Lutego 03, 2014, 12:40:54 pm »
Strzelam ze tak ;p

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #317 dnia: Lutego 03, 2014, 13:08:22 pm »
Pewnie będzie jak z Path of Exile - wyjdzie, kiedy już nikogo nie będzie interesować  8)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #318 dnia: Lutego 13, 2014, 20:46:11 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #319 dnia: Lutego 13, 2014, 22:24:24 pm »
Na Wii U bedzie nawet :D Ciężka sprawa, bo pady nie mają analogowych przycisków, triggerów.

Generalnie to Gran Turismo ma porządnego rywala, pod względem wykonania. O ile Forza to fajerwerki i dużo szumu, tak tutaj wszystko wygląda mega dopracowanie i realistycznie.