Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 176282 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #560 dnia: Stycznia 29, 2015, 18:43:16 pm »
Graficznie się już nie martwię bo jest dobrze.
Na plus kamera ze środka która wydaje się być praktyczna a nie to co w DC tylko na pokaz.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #561 dnia: Stycznia 29, 2015, 18:47:37 pm »
Wybacz, ale pierdo***  KYO, raz ze wyl. jedna funkcje masz ja taka sama, a dwa obydwie kamery z srodka DC sa swietne.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #562 dnia: Stycznia 29, 2015, 18:56:33 pm »
Nie wiem, nie sprawdzałem czy można w opcjach coś jeszcze zmienić z tą ze środka. Ta bez zmian, jest w ogóle niepraktyczne, nic nie widać. Odpowiedni zoom myślę, że dałby radę.

Porównuje oczywiście do normalnej jazdy samochodem. W takim PC jest to lepiej zrobione.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #563 dnia: Stycznia 29, 2015, 20:01:51 pm »
Nie wiem, nie sprawdzałem czy można w opcjach coś jeszcze zmienić z tą ze środka. Ta bez zmian, jest w ogóle niepraktyczne, nic nie widać. Odpowiedni zoom myślę, że dałby radę.

Porównuje oczywiście do normalnej jazdy samochodem. W takim PC jest to lepiej zrobione.

Kamera pierwsza blizej szyby, swietnie sie sprawdza, druga, bardziej oddalona, wyglada tak samo jak w PC - mam na mysli perspektywe, do tego wyl. funkcje 'look into corner' z 'gameplay options'.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #564 dnia: Stycznia 30, 2015, 00:13:55 am »
Nie wiem, nie sprawdzałem czy można w opcjach coś jeszcze zmienić z tą ze środka. Ta bez zmian, jest w ogóle niepraktyczne, nic nie widać. Odpowiedni zoom myślę, że dałby radę.

Porównuje oczywiście do normalnej jazdy samochodem. W takim PC jest to lepiej zrobione.

Ja gram w DC z tej standardowej i jakoś daję radę ;) Po prostu trzeba umieć jeździć i mieć normalnie ustawiony TV :lol:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #565 dnia: Stycznia 30, 2015, 06:53:33 am »
Ja nie potrafię grać na tej ze środka z widokiem na kierwonicę. Jakoś przyzwyczaiłem się do tej z maski tylko ból jest podczas jazdy w deszczu bo nie widać wycieraczek a zbieranie wody z szyby to jeden z najlepszych efektów jakie widziałem w grach ever.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #566 dnia: Stycznia 30, 2015, 09:48:54 am »
Ja gram na tej gdzie widze kierownice, ale musialem wyl. ta opcje, teraz jest bardziej jak w GT, po prostu postac nie patrzy sie w szczyt zakretu, co pomaga w tym widoku, bo i tak trzesie kamera. Wczesniej gralem na tej blizej przedniej szyby, cos ala kamera z maski, tylko lepsze czucie.

Filmik z PC:

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

svonston

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #567 dnia: Stycznia 30, 2015, 09:55:03 am »
Dziwnie "pływa" rozgrywka na tym filmie. Jakbym był nawalony. :?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #568 dnia: Stycznia 30, 2015, 10:43:41 am »
Nie wiem, nie sprawdzałem czy można w opcjach coś jeszcze zmienić z tą ze środka. Ta bez zmian, jest w ogóle niepraktyczne, nic nie widać. Odpowiedni zoom myślę, że dałby radę.

Porównuje oczywiście do normalnej jazdy samochodem. W takim PC jest to lepiej zrobione.

Kamera pierwsza blizej szyby, swietnie sie sprawdza, druga, bardziej oddalona, wyglada tak samo jak w PC - mam na mysli perspektywe, do tego wyl. funkcje 'look into corner' z 'gameplay options'.
Do tej pierwszej nic nie mam spełnia należycie swoje zadanie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #569 dnia: Stycznia 30, 2015, 12:18:23 pm »
Dziwnie "pływa" rozgrywka na tym filmie. Jakbym był nawalony. :?

Bo ten filmik jest w 60FPS'ach. Trochę taki efekt to wywołuje.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #570 dnia: Stycznia 30, 2015, 12:23:46 pm »
To chyba normalne przy 60 fpsach. Może będzie specjalnie dla Was zmiana na 30 :naughty:.

« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2015, 15:16:47 pm wysłana przez Kyokushinman »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #571 dnia: Stycznia 31, 2015, 21:17:36 pm »
Tak sobie myślę, że tę gierkę wezmę chyba na PC. Z tego co widzę  mój laptop niemalże spełnia zalecane wymagania. Pewnie nie osiągnę Full HD i 60 FPS jak na PS4, ale będę mógł pocisnąć w to na kierownicy (wsparcie Driving Force GT) i w przyszłości spodziewam się wsparcia modów (czytaj dodatkowych samochodów od fanów). Need For Speed Shift od tego samego studia, na PC jest kompletnie przerobiony przez fanów na dużo lepszą grę. Wliczając w to poprawki do fizyki i kompletnie nowe samochody.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 579
  • Reputacja: 252
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #572 dnia: Lutego 02, 2015, 00:31:07 am »
Tak sobie myślę, że tę gierkę wezmę chyba na PC. Z tego co widzę  mój laptop niemalże spełnia zalecane wymagania. Pewnie nie osiągnę Full HD i 60 FPS jak na PS4, ale będę mógł pocisnąć w to na kierownicy (wsparcie Driving Force GT) i w przyszłości spodziewam się wsparcia modów (czytaj dodatkowych samochodów od fanów). Need For Speed Shift od tego samego studia, na PC jest kompletnie przerobiony przez fanów na dużo lepszą grę. Wliczając w to poprawki do fizyki i kompletnie nowe samochody.


Grałbym  :puppy-eyes:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #573 dnia: Lutego 02, 2015, 00:36:40 am »
Grałbym  :puppy-eyes:

No właśnie. Mody to dla mnie ratunek dla tej gry, bo póki co strasznie zawodzi mnie Car Lista, która zawsze była dla mnie istotna w samochodówkach. Brak Porsche, Ferrari i Lamborghini to dla mnie nieporozumienie. Ogólnie car-lista składa się z typowych standardów i niczego specjalnego. GRID ma podobną carlistę.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #574 dnia: Lutego 02, 2015, 08:24:23 am »
Mody to dla mnie ratunek dla tej gry


Mody to rak branży. 99% modów pozwala na hakowanie twoich perków i zabiera jakąkolwiek przyjemność z gry. Do tego kasują sejwy i hackują konta. Ja bym nie instalował tych złych modów.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #575 dnia: Lutego 02, 2015, 09:52:04 am »
Poza tym ten Shift 2 dalej rusza sie dziwnie. Model jazdy wypaczony, wiec nie gral bym.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #576 dnia: Lutego 02, 2015, 11:23:08 am »
Poza tym ten Shift 2 dalej rusza sie dziwnie. Model jazdy wypaczony, wiec nie gral bym.

To inna sprawa ;) Shift zawsze był kiepską grą i niestety fani nie doprowadzą tej gry do normalności w pełni. Jednak do Project CARS mody bym przytulił :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #577 dnia: Lutego 02, 2015, 12:11:19 pm »
Pewnie bada DLC z czasem..wiec o to bym sie na konsolach nie martwil. Ta gra skupia sie glownie na roznych seriach wyscigowych, taki jej target. Od dobrej car listy mamy DC czy GT7-mam nadzieje ze wyjdzie w koncowce tego roku, lub poczatkiem przyszlego. Ja bardziej czekam na jakies dobre sim Rally. Od RBR czy serii WRC nic ciekawego nie wyszlo..pommijam serie Motorstorm gdyz to byl arcade racer.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #578 dnia: Lutego 02, 2015, 13:44:09 pm »
wiadomo coś w ogóle o car liście?
najnowsza jaką znalazłem w necie z 11.12.2014:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2015, 13:47:15 pm wysłana przez s00s »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #579 dnia: Lutego 02, 2015, 14:04:29 pm »
wiadomo coś w ogóle o car liście?
najnowsza jaką znalazłem w necie z 11.12.2014:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cóż to jest mniej więcej to czego się można spodziewać. Nic po za tym. Za mało czasu na dorobienie nowych aut. I brakuje mi Lambo, Ferrari, Porsche, Koenigseggów, Toyoty, Hondy czy Nissanów. I to tak pierwsze z brzegu. Tym bardziej bolesne, że gra ma wyścigi GT2/GT3 w swoim repertuarze i brakuje kultowych samochodów z tej serii (Ferrari, Lambo, Nissan). W ogóle carlista sprawia wrażenie mega ubogiej, nie wiem czy problemy z licencją mają, czy to kwestia braku czasu, albo złego doboru samochodów. Pod tym względem nawet Shifty były o niebo lepiej przemyślane. DriveClub ze swoimi euro supercarami też mają ciekawszą carlistę. W Project CARS mamy zlepek totalnego standardu, który jest w KAŻDEJ grze i już dawno się przejadły/znudził itp. Smutne, że Real Racing 3 na komórki ma lepszą carlistę...

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #580 dnia: Lutego 02, 2015, 14:13:33 pm »
Pieniadze - mam na mysli pozyskanie licencji, oraz czas na wykonanie modeli samochodow. Niestety, w RR3 na komorki to pewie klepie sie jeden samochod w tydzien, jesli cos ma 200K wzwyz to sa to miesiace.
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2015, 14:40:20 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #581 dnia: Lutego 02, 2015, 18:12:22 pm »
Ciekawe ile się klepie auta do Drivecluba.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #582 dnia: Lutego 02, 2015, 18:18:13 pm »
Ciekawe ile się klepie auta do Drivecluba.

4 na miesiąc? :P

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #583 dnia: Lutego 02, 2015, 20:08:37 pm »
jesli cos ma 200K wzwyz to sa to miesiace.

w kilka miesięcy to zgrany zespół prawdziwy samochód opierdoli w 3d, z całą techniką i pierdołami jak mechanizmy cup holderów itd. ziomek klepie, to wiem ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #584 dnia: Lutego 02, 2015, 20:25:31 pm »
Ciekawe ile się klepie auta do Drivecluba.

4 na miesiąc? :P

Prędzej 6 na miesiąc ;) Bo tyle wychodzi miesięcznie jeśli chodzi o to :P

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #585 dnia: Lutego 02, 2015, 20:29:37 pm »
Fury w DC: "Each car takes approximately seven months to create - from initial licensing, reference collation, CAD data processing, asset production, physics modelling, through to the final car in-game." Takze panowie przesadzacie. :P
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #586 dnia: Lutego 02, 2015, 20:54:48 pm »
marketingowe bzdury dla debili.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #587 dnia: Lutego 02, 2015, 20:58:44 pm »
Przeciez to caly proces jest samochod to nie tylko polygony..rozumiem ze teraz fakty to marketing dla debili. Ciekawe..
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #588 dnia: Lutego 02, 2015, 21:05:13 pm »
jak to się ma do tego?
Niestety, w RR3 na komorki to pewie klepie sie jeden samochod w tydzien, jesli cos ma 200K wzwyz to sa to miesiace.

rozumiem też, że według ciebie robią jeden po drugim, a na każde auto załatwia się osobną licencję  :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #589 dnia: Lutego 02, 2015, 21:13:47 pm »
EA ma juz stosowna licencje zakupiona na wyrost. Mowa o pewnych modelach, poza tym RR3 to gra ktora juz jest na rynku troche, nie ma w niej ani skomplikowanej fizyki, ani ilosci polygonow ktore byly by problemem, wiec pewne rzeczy z automatu odpadaja wzgledem produkcji konsolowych czy PC.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #590 dnia: Lutego 02, 2015, 21:15:45 pm »
 :lol: :lol: :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #591 dnia: Lutego 02, 2015, 21:26:52 pm »
Posmiejmy sie lepiej razem :lol: :lol: :lol: To gdzie ten znajomy klepie te samochody i do jakiej produkcji, bo sie nie pochwaliles, chyba ze to znajomy znajomego to acha :troll:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #592 dnia: Lutego 02, 2015, 21:37:39 pm »
nie znajomego. dobry mój koleżka, poznałem go z jego żonką, razem przez całe studia przebrnęliśmy, taki ziombel. a samochody, to takie tam różne porshe i bmw w biurze konstruktorskim w monachium. niby też emigracja, jak ty, ale raczej wspólnego dużo nie macie :troll:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #593 dnia: Lutego 02, 2015, 21:47:04 pm »
To z branza gier ma cholere wspolnego, no jak sie chcesz pochwalic to prosze bardzo, to takie Polskie i samochod na kredyt, zamiast na cos wlasnego odkladac. Moja siostra pracuje w bardziej prestizowym miejscu tez za granica, ale chwalic sie nie mam zamiaru, a ja tylko w szarym biurze, ehh. Taka ciezka emigracja. :angel:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #594 dnia: Lutego 02, 2015, 21:52:35 pm »
Co jak co, ale s00s ma trochę racji. Dla mnie to potworna bzdura, że 7 miesięcy jeden samochód robią ;) Zwłaszcza, że w DLC jest sporo nowości, które 7 miechów nie mają ;)

Do tego przy takich ilościach aut to by się nigdy nie wyrobili, nawet robiąc kilka na raz ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #595 dnia: Lutego 02, 2015, 21:59:30 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

dla przypomienia:
piszę, że w miesiące to można w 3d normalny samochód zrobić, bo mój ziomek jest częścią zespołu, który tak właśnie robi. pytasz się o niego i markę samochodu, do tego sugerujesz, że go w ogóle nie znam, to odpowiadam. potem zapodajesz coś polskości (napisane z błędem), o autach na kredyt (?), braku oszczędzania (?) i tym, że nie chcesz się chwalić siostrą pracującą w "bardziej prestiżowym miejscu", czyli robisz coś dokładnie odwrotnego :lol:

dobrze się czujesz?


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #596 dnia: Lutego 02, 2015, 22:08:29 pm »
Mysle ze lepiej niz Ty, ja nie wbijam pierwszy szpilki..

Chwalenie sie to powiedzenie dokladnie kto, gdzie, mozna jeszcze dodac za ile i ze piles z nim/nia brudzia, lub sam sie polewales ta whisky etc.

Mrocz. Ja tylko podalem informacje, Kaz mowil wczesniej w podobnym jezyku, a i Turn 10 mowilo ze robia jedna fure 3mc przy FM4 lub FM3..juz nie pamietam dokladnie.

Moze ktos dokladnie z branzy sie tu wypowie i potwierdzi jedna z wersji.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #597 dnia: Lutego 02, 2015, 22:17:22 pm »
Przecież to dość oczywiste, że zrobienie takiego samochodu może zając siedem miesięcy, ale czas dzieli się na ilość osób pracujących przy modelu i wiele czynności odbywa się równolegle.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #598 dnia: Lutego 02, 2015, 22:19:02 pm »
Mrocz. Ja tylko podalem informacje, Kaz mowil wczesniej w podobnym jezyku, a i Turn 10 mowilo ze robia jedna fure 3mc przy FM4 lub FM3..juz nie pamietam dokladnie.

Moze ktos dokladnie z branzy sie tu wypowie i potwierdzi jedna z wersji.

Tak pamiętam słowa Kaza, ale w to po prostu nie wierzę :) Nawet chyba już była na tym forum kiedyś dyskusja na ten temat. Po prostu przy takich ilościach aut, nie wierzę w tak długie klepanie samochodów. Fajnie jakby ktoś ogarnięty w temacie faktycznie to potwierdził.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #599 dnia: Lutego 02, 2015, 22:38:51 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Przecież to dość oczywiste, że zrobienie takiego samochodu może zając siedem miesięcy, ale czas dzieli się na ilość osób pracujących przy modelu i wiele czynności odbywa się równolegle.
dokładnie. nie ma opcji, żeby kilku ludzi siedziało ponad pół roku nad jednym autem, ponad 1100 roboczogodzin to jeszcze, chociaż też mało prawdopodobne. dla zgranego zespołu i przy dobrej organizacji pracy, po załatwieniu papierków(bo tu można i miesiącami czekać na podpis pod licencją), powstanie auta jest kwestią maksymalnie kilku tygodni. mam na myśli modelowanie, teksturowanie, udźwiękowienie i implementację w grze.