Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 176465 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #800 dnia: Maja 07, 2015, 11:15:36 am »
Z tego co widziałem, to przy zamówieniu przedpremierowym dostaje się jakiegoś RUF'a wyścigowego. Odnośnie samej gry i tego na czym zależy mi najbardziej, to równe wyścigi i rywalizacja na torze przy dobrej symulacyjnej fizyce. Jeśli ten element będzie odpowiednio dopracowany, to mogę przymknąć oko na ubogą carlistę. Nie ma co mówić panowie, ale żadna gra nigdy nie będzie tym czym jest Gran Turismo, a więc żywą encyklopedią motoryzacji ze świetnym i dobrze przemyślanym trybem sp oraz licencjami. Tylko PD posiada tak perfekcyjny przepis na grę wyścigową i jakiekolwiek porównywanie innych tytułów do dzieła PD zawsze skończy się na ich niekorzyść.

Akurat PD moim zdaniem marnuje licencje motoryzacyjne i nie ma możliwości ustawienia tam "realnego" wyścigu z konkretnej klasy motorsportu. Parę wyścigów w Karierze z plakietką licencji to za mało moim zdaniem. Bardzo blisko dobrego podejścia był NFS Shift 2, ale spierdolona fizyka jazdy i brak pit-stopów zabiło pomysł z wykorzystaniem licencji FIA GT2-GT3.

Bardzo brakuje mi serii Toca Race Driver. Wyścigi DTM do tej pory były tam chyba najwierniej oddane :( GRID to już nie to samo :(

Z Carlistą dużo lepiej prezentuje się Asseto Corsa, tylko ona nie jest jeszcze W PEŁNI skończona. Brakuje zmiennej pogody, ale cała gra ogólnie wydaje się lepsza od PCars. Ponoć model jazdy to szczyt realizmu :)
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 11:33:10 am wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #801 dnia: Maja 07, 2015, 11:49:53 am »
Tyle, że AC nie będzie na konsolach. Granie na PC mam w dupie, bo ostatnio chciałem pograć na G27 w jakiś wyścig (jak jeszcze miałem G27) i tylko się uwkurwiałem niepotrzebnie. Co do GT, to do dzisiaj nie grałem w nic równiejszego jak walka na torze w autach z klasy Lupo Cup czy Golfy, Hondy lub wyścigi losowe. To jest wzór jeśli chodzi o online i ściganie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #802 dnia: Maja 07, 2015, 11:53:15 am »
Wersja limitowana otrzymuje fajne furki. Ktore pewnie potem beda w DLC. Boban daj znac jak sie sprawuje pad, czy naprawili to o czym mowilem wczesniej. Gdyz tez chetnie bym posmigal, ale jestem tu pelen obaw. Gdyz ja kolko bede miec najwczesniej na jesieni - mam teraz inne wazniejsze wydatki.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #803 dnia: Maja 07, 2015, 11:53:34 am »
Ja zamówiłem CARS wraz z kółkiem T500RS (przecież nie będę grał padem w sim jak Sylvan). :P Gra przyjdzie jutro, ale kierownica dopiero w przyszłym tygodniu, więc później zdam relację czy fajnie się gra na kierownicy.
Zazdroszcze....
Ze swojej strony proponuje w opcjach kamery zwiekszyc "world movement" zeby kamera w kokpicie byla bardziej "przyczepiona" do auta jak w GT.
I zmniejszyc g-force ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #804 dnia: Maja 07, 2015, 11:58:48 am »
Tyle, że AC nie będzie na konsolach. Granie na PC mam w dupie, bo ostatnio chciałem pograć na G27 w jakiś wyścig (jak jeszcze miałem G27) i tylko się uwkurwiałem niepotrzebnie. Co do GT, to do dzisiaj nie grałem w nic równiejszego jak walka na torze w autach z klasy Lupo Cup czy Golfy, Hondy lub wyścigi losowe. To jest wzór jeśli chodzi o online i ściganie.

też bym wolał na konsoli pograć. Gdyby moja kiera działała z PS4 to Project CARS miałby w preorderze od miesięcy, a tak to nie mam ciśnienia. Wole poczekać, najlepiej jak wyjdzie demo na PC by sprawdzić czy wyciągnę 60 klatek chociażby w 720p. Poczekać jak stanieje i na paczki z samochodami (lub mody). W takie gry chce grac na kierownicy, a nie będę wywalał kasy na nową ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #805 dnia: Maja 07, 2015, 12:24:11 pm »
Ja zamówiłem CARS wraz z kółkiem T500RS (przecież nie będę grał padem w sim jak Sylvan). :P Gra przyjdzie jutro, ale kierownica dopiero w przyszłym tygodniu, więc później zdam relację czy fajnie się gra na kierownicy.
Zazdroszcze....
Ze swojej strony proponuje w opcjach kamery zwiekszyc "world movement" zeby kamera w kokpicie byla bardziej "przyczepiona" do auta jak w GT.
I zmniejszyc g-force ;)

W sensie ff mam zmniejszyć w kierce żeby łap nie poobijało? Czy jakąś opcję w grze aby lepiej się jeździło?

Co do kamery to chyba będę grał z tej znad maski albo ze zderzaka, bo na streamach widzę, że nieco ją podnieśli i nie leży już tak na asfalcie. Aczkolwiek powiem Ci, że widząc jak fajnie dopracowali widok z kokpitu (np. dziś oglądałem na po Nurbie śmigali używając takiej kamery) mam ochotę spróbować tak pograć.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #806 dnia: Maja 07, 2015, 12:32:20 pm »
Nie chodzi mi o kierownice tylko dodatkowy efekt g-force kamery.
Jako ze grasz glownie w GT to podejrzewam ze wolisz jak kamera jest jak najbardziej "przyczepiona" do auta.
W opcjach zwiekszasz world movement i zmniejszasz g-force i w ten spoosob kamera jest sztywno powiazana z autem...bez zadnych dodatkowych efektow itd.
Wyglada to wtedy tak:



Co do widoku z kokpitu to mozna dopasowac pod siebie FOV i pozycje siedzenia.
Dodatkowo mozesz wylaczyc widok kierownicy.



Pierwsze wrazenia z GTplanet (podejzewam ze wiekszosc na kolku :P).
https://www.gtplanet.net/forum/threads/pcars-first-impressions.328065/
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 12:38:47 pm wysłana przez Magik »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #807 dnia: Maja 07, 2015, 12:36:59 pm »
Dzięki za info. Będę kombinował. Świetnie, że da się wyłączyć widok kierownicy.

Btw. Jeśli to dla kogoś istotne, to kiedy zamawiałem grę w Ultimie miła pani powiedziała, że CARS sprzedaje się niespodziewanie dobrze i zabrakło im sztuk. Musieli domawiać i dzisiaj już z tego drugiego zamówienia też im zostało tylko kilka sztuk. Twierdziła, że po pojawieniu się recek ludzie zaczęli masowo dzwonić po ten tytuł.

PS. To Twój przejazd tym bolidem? Szybki jest, dlatego pytam.

Btw. Kiedy w sklepach ma pojawić się Oculus Rift i czy to będzie kompatybilne z PS4? Do kierownicy taki bajer jest dużo lepszą opcją niż duży tv czy składanie kilku monitorów.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 12:48:33 pm wysłana przez BoBaN »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #808 dnia: Maja 07, 2015, 13:02:47 pm »
To byl moj przejazd bodaj sprzed 3 lat  jak testowalem gre w bardzo wczesnej fazie. O ile pamietam to wtedy nie mialem jeszcze kierownicy  tylko gralem na wolancie (speed wheel?) od x360  :lol:
Oculus z tego co mi wiadomo jest tylko do PC a PS4 musi poczekac na Morpheusa.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #809 dnia: Maja 07, 2015, 14:14:50 pm »
Nie chce nikogo dolowac ale:  "bit of a pain running a T500 on ps4 as all buttons do not work plus the calibration issues is annoying". T300 oczywiscie domyslnie jest juz zmapowana i skalibrowana.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #810 dnia: Maja 07, 2015, 14:56:48 pm »
Gdzie to wyczytałeś? Podrzuć link, bo mogę jeszcze zmienić zamówienie na T300.

Btw. Nie da się przypisać funkcji pod dany przycisk kierownicy? I jakie te problemy z kalibracją?

EDIT.
Nie chce nikogo dolowac ale:  "bit of a pain running a T500 on ps4 as all buttons do not work plus the calibration issues is annoying". T300 oczywiscie domyslnie jest juz zmapowana i skalibrowana.

To jakiś smut, bo w oficjalnym wykazie kierownic wpieranych przez CARS pod PS4 widnieje T500RS. Jeśli już to pewnie jakaś pierdółka, która zostanie naprawiona łatką. Gdyby nie było oficjalnego wsparcia to bym zrozumiał.

http://www.pssite.com/news-34713-znamy_liste_kierownic_wspieranych_przez_project_cars.html
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 15:09:26 pm wysłana przez BoBaN »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #811 dnia: Maja 07, 2015, 15:09:21 pm »
Z linka Magika. Zrodlo to GT Planet.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #812 dnia: Maja 07, 2015, 15:14:55 pm »
Jakis bug na PS4 (na PC t500 jest ok) nad ktorym SMS juz pracuje.
Niedlugo powinna pojawic sie łatka, ktora to naprawi.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #813 dnia: Maja 07, 2015, 15:17:25 pm »
Jakis bug na PS4 (na PC t500 jest ok) nad ktorym SMS juz pracuje.
Niedlugo powinna pojawic sie łatka, ktora to naprawi.

Na Blaszce Logitech Driving Force GT trybi z tą grą mam nadzieje? ;)

BTW. Czy planują demo na PC tej gierki? Z chęcią ogarnąłbym jak działa mi na laptopie zanim kupię ;) Nie wpakuje się w ciemno z tą grą tak jak w Grid Autosport ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #814 dnia: Maja 07, 2015, 15:18:35 pm »
Ok przeczytałem wypowiedź kolesia i nie jest to chyba nic strasznego, bo ogólnie pisze, że gra mu się podoba. Jeśli więc gra na T500RS, to nie napisałby czegoś takiego gdyby kierownica szwankowała. Nie chciałbym zmieniać na T300, bo tam nie ma sprzęgła, a same pedały są dużo gorszej jakości. Tym bardziej, że różnica cenowa jest zbyt mała między tymi modelami. No i samo koło kierownicy w T500 jest większe i odpowiada średnicą kółek z aut wyścigowych i rajdowych. Jedyny plus T300 to przyciski jak na padzie od PS4.

@Magik
Czyli tak jak myślałem. Jakaś pierdółka. Skoro kierownica jest oficjalnie wspierana, to nie powinna źle działać.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #815 dnia: Maja 07, 2015, 15:26:25 pm »
@Mrocz
DFGT na PC dziala idealnie (sam uzywam tej kierownicy)
Generalnie na PC mozna uzyc praktycznie kazdego kontrolera.
Jak juz pisalem, kiedys gralem nawet na wolancie od 360...wystarczylo skalibrowac jako "custom wheel".

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #816 dnia: Maja 07, 2015, 15:31:43 pm »
Magik jakbyś miał jakieś informacje o tym jak działa T500 pod CARS na PS4 to podziel się tutaj nimi. Jestem ciekaw czy wszystko jest ok i jakie ludzie mają odczucia jeśli chodzi o model jazdy, reakcje kółka, pedałów itp.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #817 dnia: Maja 07, 2015, 15:35:59 pm »
@Mrocz
DFGT na PC dziala idealnie (sam uzywam tej kierownicy)
Generalnie na PC mozna uzyc praktycznie kazdego kontrolera.
Jak juz pisalem, kiedys gralem nawet na wolancie od 360...wystarczylo skalibrowac jako "custom wheel".

Wiem, że działa na PC ;) Byłem ciekawy jak działa w Project Cars :P Ale skoro informujesz, że dobrze to się ciesze :)

A apropo demka coś SMD Studios wspominało? Bo serio bym sprawdził tę grę jak śmiga na moim laptopie.

BTW. Magic mógłbyś wspomnieć jak z optymalizacją tej gry względem wersji Beta? Widziałem filmiki na youtube z gameplay'u z BETY na moim laptopie i gra wyglądała bardzo dobrze :) Ciekawy jestem, czy pełna wersja działa JESZCZE lepiej czy jednak muszę się liczyć z niskimi detalami ;) Laptop niby balansuje na granicy rekomendowanych, ale wole wiedzieć czy uzyskam 60FPS. A wybieram PC głównie pod kierownice (gdyby DF GT działało na PS4 to nawet bym się nie zastanawiał)
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 16:21:26 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #818 dnia: Maja 07, 2015, 18:16:39 pm »
Odnośnie problemu z kierownicą T500RS. Pojawiło się info na oficjalnym profilu Thrustmaster. Czyli będzie łatka, która to naprawi, ale sam problem nie jest jakiś bardzo uciążliwy i można grać spokojnie.

Cytuj
Project CARS on PS4™: issues with the T500 RS racing wheel
Project CARS will be available as of May 7 on PC, PS4™ and Xbox One.
On PS4™ the game works perfectly, once the day one patch has been installed, with the T300 RS, T300 GTE, T80 and T100 FFB racing wheels, as well as with the TH8A shifter (in both sequential and “H”-pattern modes).
Unfortunately, however, there are some temporary issues with the T500 RS racing wheel (only).
# Issue 1:
Details – On PS4™, the wheel on the T500 RS sometimes turns abruptly in one direction and remains stuck in this direction when you exit a race to return to the game’s menus. The wheel only re-centers itself when you return to the race.
Temporary workaround – Manually return the wheel to the centered position (by forcing it), turning the wheel 1.5 rotations in the opposite direction until it stops moving, and then release the wheel. Keep the wheel perfectly centered until you return to the race.
# Issue 2:
Details – On PS4™, the wheel on the T500 RS sometimes vibrates when you exit a race to return to the game’s menus.
Temporary workaround – Keep the wheel perfectly centered in order for the vibrations to stop.
These issues have already been identified by the R&D teams of Thrustmaster and Slightly Mad Studios, and will be resolved very soon in a new upcoming game patch.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #819 dnia: Maja 07, 2015, 18:25:44 pm »
Czemu oni jeszcze nie sprzedają T300 z pedałami od T500?  :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #820 dnia: Maja 07, 2015, 18:33:15 pm »
Sam się zastanawiam. Miałem czekać na jakieś nowe kółko, które połączy najlepsze cechy T500 i T300, ale niestety nie mam na tyle cierpliwości. Za długo czekałem na jakiegoś sima dla PS4.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #821 dnia: Maja 07, 2015, 19:36:21 pm »
Kupic T300, sprzedac pedaly i kupic nowe, np. http://shop.thrustmaster.com/en_gb/ps4/t3pa.html

W ogole na oficjalnej stronie T500 juz nie ma. Wiadomo ze T500 ma pare spraw na plus wzgledem T300. Jednak oby byla ciagle supportowana na PS4.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 19:55:12 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #822 dnia: Maja 07, 2015, 20:20:58 pm »
Jest T500 na oficjalnej stronie. Ja też myślałem, że nie ma i napisałem zapytanie w tej sprawie do producenta. W odpwiedzi dostałem link i zapewnienie, że jako flagowy produkt firmy w tej dziedzinie, T500RS będzie cały czas wspierana i produkowana.

Te pedały, które daleś nie są dużo lepsze od tych z zestawu T300 i jedyne co, to posiadają dodatkowo sprzęgło. Nie ma możliwości zastosowania realistic braking mod. Jest jakaś zastępcza technologia, ale to ponoć nie to samo co dostajemy wraz z zestawem do T500RS.

Sam FF w T300 też jest inny. Ponoć bardziej plynny i lżejszy, przypominający jazdę zwykłym autem. T500 jest mocniejsza (nawet kiedy ruszasz nią w spoczynku) i ma większą średnicę koła. Minus T500 to brak ruchomych łopatek. Gdyby T300 kosztowała do 1000zł to bym ją wybrał. Jeśli jednak różnica między T300, a T500 wynosi 300zł, to według mnie nie ma się nad czym zastanawiać.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 20:29:52 pm wysłana przez BoBaN »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #823 dnia: Maja 07, 2015, 20:51:42 pm »
Ooo, to nie wiedzialem. Dzieki za informacje. Masz racje, roznica jest dosc mala w cenie. Jesli jednak T300 bedzie do kupienia za 200-250 funtow to bedzie juz w miare rozsadny zakup w tej cenie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #824 dnia: Maja 07, 2015, 20:59:39 pm »


Narobil mi smaka, Boban daj mi znac jak sie sprawuje pad, czy cos poprawili wzgledem tego co ja gralem. Bede musial do jesieni wytrzymac. Wersja na szrota, calkowicie do pominiecia z tego co mowi. Ps4 i Pc to jedyny sluszny wybor.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #825 dnia: Maja 07, 2015, 21:19:57 pm »
Jutro powinenem już testować na padzie, więc dam znać. Nie obiecuje na 100%, bo mam wieczorem impreze rodzinną i nie wiem czy się wyrobię. :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #826 dnia: Maja 07, 2015, 21:22:29 pm »
Spoko. Jak cos to kupie w poniedzialek-wtorek. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #827 dnia: Maja 08, 2015, 01:39:32 am »
Kupic T300, sprzedac pedaly i kupic nowe, np. http://shop.thrustmaster.com/en_gb/ps4/t3pa.html

Dlatego z T300 sprzedają z gównianymi pedałami, bo lepsze można dokupić osobno? A to suczysyny! T300 300 funtów, pedały od T500 150 i shifter za jedyne 130 - razem jedyne 580 funtów  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #828 dnia: Maja 08, 2015, 01:43:14 am »
Dlatego ubolewam nad wycofaniem sie Logitecha. Gdzie te czasy, że rewelacyjne kółko można było mieć od 499 zł. To od Thrustmastera w tej cenie to nawet Force Feedback nie ma :/

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #829 dnia: Maja 08, 2015, 06:28:07 am »
Jeśli dziś znajdę czas i grę w jakimś pobliskim sklepie to postaram się wieczorem opisać wrażenia z gry na kółku Fanatec GT2 + pedały z g27. Ale ciężko wyczuć czy się dzisiaj wyrobię. Tak czy inaczej PC na pewno kupuję w najbliższym czasie.
Fryty tyty dotknij pyty

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #830 dnia: Maja 08, 2015, 09:19:30 am »
Wczoraj pograłem wieczorem ze starą gwardią jeszcze z czasów GT5 i powiem wam..................że jest kur.... zajebiście.Ile ta gra daje frajdy z jazdy online to głowa mała.Naprawdę przypominają się nocki zarwane przy GT5 i wyścigi do końca o każdy milimetr zderzaka a Nurb o zachodzie słońca plus DTM z lat 90 i
E30 vs  190 vs Sierra to już poezja sama w sobie.
Pomijając fakt że najpierw spędziłem prawie 2 godziny na ustawieniach pada czułość,martwe strefy itd itp i nadal jezdzi się na padzie bardzo ciężko-non stop pełne skupienie.
Potwierdzam również że T500 ma jakieś problemy na chwilę obecną bo chłopaki wczoraj marudzili że nie moga przypisać wszystkich przycisków i jest problem z FF.
Ziomek który jezdzi na T300 gadał że gra się pięknie,zero problemów i podobno FF działa jak marzenie w tej grze.
Jak cos to zapraszam dzisiaj do mojego prywatnego pokoju ok.21 bo na publiku wczoraj mieliśmy non stop full random i nieraz się człowiek wkur**ał.
Na chwilę obecną dla mnie to najlepsze wyścigi jakie wyszły na konsolę i pewnie do czasu pojawienia się GT7 nic sie nie zmieni.

ps.Moje ustawienia pada znalezione na GTPlanet

Steering deadzone = 10
steering sensitivty = 0
Throttle deadzone = 10
Throttle sensitivity = 20
Brake deadzone = 10
Brake sensitivity = 20
Speed sensitivity = 65
Control filtering sensitivity = 50
Force feedback = 100
Advanced settings off
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2015, 09:26:32 am wysłana przez MrArt-PL »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #831 dnia: Maja 08, 2015, 09:25:36 am »
MrArt jak możesz to zapytaj ziomków którzy mają T500 czy problemy są na tyle duże, że nie da się grać czy to tylko jakieś małostkowe sprawy. O problemie z FF pierwsze słyszę, więc chętnie się dowiem o co chodzi. Jedyne co piszą w necie, to że FF czasem po wyścigu odbija na fulla kierownicę w prawo i pozostaje w takiej pozycji, ale podczas wyścigu jest już normalnie.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #832 dnia: Maja 08, 2015, 09:36:05 am »
MrArt jak możesz to zapytaj ziomków którzy mają T500 czy problemy są na tyle duże, że nie da się grać czy to tylko jakieś małostkowe sprawy. O problemie z FF pierwsze słyszę, więc chętnie się dowiem o co chodzi. Jedyne co piszą w necie, to że FF czasem po wyścigu odbija na fulla kierownicę w prawo i pozostaje w takiej pozycji, ale podczas wyścigu jest już normalnie.
Dzisiaj będziemy grać to zapytam

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #833 dnia: Maja 08, 2015, 09:41:31 am »
MrArt-PL

Narobiles mi smaka i chyba kupuje po weekendzie. Jak duza jest roznica na padzie po wprowadzeniu korekt, dalej jest jazda szarpana czy juz mozna mowic o plynnosci?
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #834 dnia: Maja 08, 2015, 09:47:36 am »
MrArt-PL

Narobiles mi smaka i chyba kupuje po weekendzie. Jak duza jest roznica na padzie po wprowadzeniu korekt, dalej jest jazda szarpana czy juz mozna mowic o plynnosci?
Można powiedzieć o płynności ale do ideału jeszcze brakuje, chociaż wczoraj jezdził z nami ziomek na padzie i wymiatał ładnie

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #835 dnia: Maja 08, 2015, 10:02:26 am »
A ghosting na PS4?
Na statycznych fotkach razi to niemilosiernie, z kolei na  filmikach 60fps praktycznie tego nie widze.
Jak to jest w rzeczywistosci podczas grania?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #836 dnia: Maja 08, 2015, 10:20:33 am »
Beczunia, bo ponoć wypuścili łatkę z fixem do T500RS i po update gra wcale nie widzi kierownicy. :lol: Zamiast naprawić to całkiem spierdolili. Logitech jaki było to był, ale wszystko śmigało bez problemu. Kij w oko Sony, że nie udostępnili Logitechowi devkit'ów (ponoć to było główną przyczyną braku wsparcia dla DFGT/G25/G27 na PS4).

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #837 dnia: Maja 08, 2015, 10:21:23 am »
A ghosting na PS4?
Na statycznych fotkach razi to niemilosiernie, z kolei na  filmikach 60fps praktycznie tego nie widze.
Jak to jest w rzeczywistosci podczas grania?
Nie widać tego w czasie gry

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #838 dnia: Maja 08, 2015, 12:19:56 pm »


Nie ma tragedii z framerate'm. Jest też porównanie liczby klatek przy włączonych i wyłączonych efektach graficznychna PS4. Różnica w niektórych momentach wynosi maksymalnie 3 klatki.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #839 dnia: Maja 08, 2015, 13:54:11 pm »
Ja tam widze roznice nawet 10 fps w pewnych momentach gry miedzy X1 a PS4. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'