Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 176283 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #880 dnia: Maja 09, 2015, 11:16:39 am »
Pomimo opóźnienia premiery i tak została wydana za szybko - aż strach pomyśleć jak to wyglądało w okolicach oryginalnej daty premiery.
Gra jest niedokończona, pełna błędów, niedoróbek, spodziewam się całej stery patchy (przynajmniej mam taka nadzieję). Gra jest toporna. Taka typowa pecetowa surowica, przeniesiona na konsole i lekko tylko przypudrowana. Pecetowe korzenie widać też w opcjach, jest ich od uja: samych suwaczków od kierownicy i FFB jest chyba z 20 albo więcej. Oczywiście żaden z nich nie jest wyjaśniony co robi, bo po co ehehehhe. SURÓWKA! Interfejs niespójny i często nieintuicyjny, czasem zatwierdzasz wybór X a czasem trójkątem, czasem okienko wyskakuje po prawej a czasem po lewej, z niektórych opcji nie wyjdziesz kółkiem, tylko musisz zjechać na dół listy opcji i kliknąć X "Wyjdź". Itp itd...

Powiem Wam, że to wszystko nie ma najmniejszego znaczenia. Kompletnie żadnego.
Jak już jesteś na torze, to całość tych wad znika natychmiastowo. Gra wygląda obłędnie, na PS4 chodzi jak marzenie, płynnie i szybko (dobrze, ze nie zdecydowałem się na budowę peceta). Widok wyrywanej gumy z kół aut jadących przede mną i odbijającej się (!!!) od toru mną pozamiatał. Dźwięki kładą na glebę, jest jeszcze lepiej niż z grafą i jeszcze lepiej niż w DriveClub. Ta gra brzmi F_E_N_O_M_E_N_A_L_N_I_E! Jak pierwszy raz wjechałem w słynny zakręt Karuzela na pewnym również słynnym torze (ścieżką taką samą jak zawsze, wypracowaną w GT), zawadziłem przednim spojlerem o krawędź płyty betonowej (miejsce łączenia się płyt z asfaltem) i słychać było uderzenie blachy...
(Oczywiście w GT jest wtedy cisza i spokój. Serio, PD z GT7 jest w czarnej dupie, SMS ustanowiło nowy benchmark. I jak z grafą to pewnie PD sobie spokojnie poradzi, tak z dźwiękiem wątpię.)
Więcej, to uderzenie było też widać i czuć (delikatne szarpnięcie auta i T300)... Mózg rozjebion, banan na ryju, marzenia jeszcze wierniejszej cyfrowej wersji Nurba spełnione. Tak, aż takie detale są tu uwzględnione, tak szczegółowo pracuje fizyka i tak szczegółowo opisana jest powierzchnia torów!!!!11111!!onoeoneone!!!!!!1111!
Model jazdy niszczy i miażdży GT w każdym aspekcie*, szczególnie:
po pierwsze hamowanie - w każdym aucie inne, specyficzne, trudne. To nie jest już takie proste i (z perspektywy czasu) śmieszne "zablokuj_koła(if)wciśnięcie_pedała_hamulca=100(and)czas_tego_wciśnięcia=x" jak w GT. Hamowanie w PCars to zabawa sama w sobie, kolejny element dłuuuugiego procesu nauki auta. A potem zmieniasz auto i cała zabawa zaczyna się na nowo... Cudeńko! No i pamiętaj, że hamowanie jest ściśle związane z temperaturą opon, czyli
po drugie opony - wpływ temperatury gumy na właściwości jezdne jest tu kosmicznie oddany i to nie tylko rozgrzewanie ale nawet i stygnięcie (!). Serio, dochodzi do tego, że w sesjach kwalifikacyjnych poświęcasz kilka okrążeń, żeby ostrzej rzucać auto po torze, żeby szybko rozgrzać opony, żeby na to jedno jedyne kwalifikacyjne hot lap mieć optymalną temperaturę. To samo w sobie jest zabawą, bo można nie ryzykować, nie marnować czasu/okrążeń w kwali na dogrzanie tylko od razu jechać optymalną ścieżką...

Aut wydawać się by mogło jest stosunkowo mało, ale to pozory. To jest sim pełna gębą, tu każde jedno auto można piłować miesiącami i wciąż się go uczyć. Jak w realu, co nie? Aut jest na miesiące i lata nauki. Brak mi tylko Yellowbirda (choć i tak nie umiałbym nim jeździć lolz) i 787B (z TAKIM dźwiękiem to byłby kosior).
Smaczki, detale, niuanse - jest tego od cholery. Kariery nawet nie tknąłem (a po co, tu wszystko jest od razu odblokowane!). Pojeżdżę więcej to coś pewnie jeszcze napiszę.

DO SKLEPÓW!
I widzimy się na torze.

* piszę o race carach, tych drogowych jeszcze w PCars nie ruszyłem. Merol 190E DTM i klasa GT3 mnie pochłonęła.

Dlatego wczoraj tak lałeś nam dupska praktycznie na każdym torze i autami DTM :evil: :evil: :evil:Ja się tu dwoje i troje na padzie a Prarts przemykał obok mnie jakby mnie nie było na torze hehehehehe Dzięki za grę ale forme masz zajebistą no i T300 w twoich rękach robi robotę.

Pod słowami Bobana się podpisuję rękami i nogami-gra miażdzy dządra w każdej kwestii jeśli chodzi o radość z jazdy ale padem jest naprawdę trudno...........pośmigałem wczoraj z chłopakami z GT5 i tak się zasiedziałem do 3.30 nad ranem ale było warto.

Andryush - kupuj i się nie zastanawiaj - wróci do ciebie ta magia wyścigów a to jest najważniejsze :lol: :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #881 dnia: Maja 09, 2015, 12:14:36 pm »
T80 nie ma. T100 ma normalny FF tylko kąt obrotu to 270 stopni, a nie 900. Kosztuje poniżej 500zł.

Ok, kąt obrotu mniejszy, jak to się przekłada na grę w praktyce? W sumie bolidy to chyba nie mają większego kąta obrotu kierownicy, bo nie ma czasu na kręcenie przy dużych prędkościach. Czy te 900 stopni to bajer czysto teoretyczny, który się sprawdza, jeśli chcemy uzyskać maksimum realizmu w autach drogowych? Czy może jest też dużym ułatwieniem w sterowaniu?


Andryush - kupuj i się nie zastanawiaj - wróci do ciebie ta magia wyścigów a to jest najważniejsze :lol: :lol:

No tak tutaj wychwalacie tą grę, że całkiem możliwe, że się skuszę. Nie wiem tylko, czy bez kiery mam jakiekolwiek szanse na rywalizację :P

BTW, jak się sprawdzają te nowe triggery Duala 4 w roli pedałów gazu i hamulca? Da się płynnie operować gazem jak w przypadku Forzy i pada od X360?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #882 dnia: Maja 09, 2015, 13:14:11 pm »
Im większy kąt obrotu tym lepiej, ale na 270 stopni też bedziesz się dobrze bawił. T300 np. ma 900 stopni1080 i T500 też 1080. Raczej nie do wykorzystania podczas wyścigów. Do driftów dopiero się przyda.

Btw. Pojeździłem trochę cywilnymi autami i to jest zupełnie inna bajka. Podjerzewam, że opony będą odgrywać dużą rolę w tej klasie aut. Niesamowite jak duże są różnice w prowadzeniu aut nawet tej samej klasy.
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2015, 13:36:58 pm wysłana przez BoBaN »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #883 dnia: Maja 09, 2015, 13:43:04 pm »
Dlatego wczoraj tak lałeś nam dupska praktycznie na każdym torze i autami DTM :evil: :evil: :evil:Ja się tu dwoje i troje na padzie a Prarts przemykał obok mnie jakby mnie nie było na torze hehehehehe Dzięki za grę ale forme masz zajebistą no i T300 w twoich rękach robi robotę.
No wczoraj jeździliście jak dziadki do kościoła, to była istna rzeź :lol: Zobacz jej narzędzie i przygotuj się na kolejne lanie   :angel: :
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


A tak serio, to świetnie było znowu pojeździć ze starą ekipą. O to kurna chodzi! Jak za starych dobrych. I dzięki za dobre słowa.

Im większy kąt obrotu tym lepiej, ale na 270 stopni też bedziesz się dobrze bawił. T300 np. ma 900 stopni ma 1080 stopni, a T500 aż 1080.
Fixed.
Andry, jak nie masz kasiory na 1080 to bierz 270. Pewnie, że jest gorzej (szczególnie w autach drogowych), ale dramatu nie ma. No i lepiej jeździć na 270 niż nie jeździć w ogóle!

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #884 dnia: Maja 09, 2015, 14:20:39 pm »
Dlatego wczoraj tak lałeś nam dupska praktycznie na każdym torze i autami DTM :evil: :evil: :evil:Ja się tu dwoje i troje na padzie a Prarts przemykał obok mnie jakby mnie nie było na torze hehehehehe Dzięki za grę ale forme masz zajebistą no i T300 w twoich rękach robi robotę.
No wczoraj jeździliście jak dziadki do kościoła, to była istna rzeź :lol: Zobacz jej narzędzie i przygotuj się na kolejne lanie   :angel: :
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


A tak serio, to świetnie było znowu pojeździć ze starą ekipą. O to kurna chodzi! Jak za starych dobrych. I dzięki za dobre słowa.

Im większy kąt obrotu tym lepiej, ale na 270 stopni też bedziesz się dobrze bawił. T300 np. ma 900 stopni ma 1080 stopni, a T500 aż 1080.
Fixed.
Andry, jak nie masz kasiory na 1080 to bierz 270. Pewnie, że jest gorzej (szczególnie w autach drogowych), ale dramatu nie ma. No i lepiej jeździć na 270 niż nie jeździć w ogóle!

Naprawdę fajny zestaw w zupełności wystarczy do jazdy,muszę sobie taki sprawić :lol: :lol: :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #885 dnia: Maja 09, 2015, 14:21:59 pm »
Btw. Wiecie, że tor Sakitto w CARS to podróbka Suzuki? Dziś trochę na nim pojeździłem i układ zakrętów zdawał mi się znajomy. Zmieniona jest tylko prawa agrafka po tunelu i brak jest szykany przed prostą startową (no i oczywiście dookoła trasy wszystko wygląda inaczej, bo jest dużo drzew itp. czego na Suzuce w tych miejscach nie ma). Zresztą widać, że mieli ograniczone środki, bo europejskie tory są świetnie odwzorowane, a japońskich nie ma praktycznie wcale. Jest kilka z USA, ale tutaj też wszystko jest ok. Szkoda, bo brakuje mi Fuji, oryginalnej Suzuki i Tsukuby.

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #886 dnia: Maja 09, 2015, 15:00:21 pm »
Szkoda, że nie ma żadnej fajnej starej Hondy.
Przy takim odwzorowaniu dźwięków silnika dźwięk VTECa zmiażdżył by cyce  :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #887 dnia: Maja 09, 2015, 15:59:41 pm »
Ale mi qrna smaka zrobiliście tylko :(


Poproszę o share play do testów :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #888 dnia: Maja 09, 2015, 19:04:36 pm »
Jeszcze jedno pytanie. Mam nadzieje, że są PitStopy w tej grze? Ostatnio strasznie mi brakuje taktyki PitStopów itp :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #889 dnia: Maja 09, 2015, 20:55:37 pm »
Krótki film o tym, jak prart walczy o życie  :D


Krótki film o tym, jak się z kolegą w kwalifikacjach walczy  :roll:


Krótki film o tym, jak się przegrywa na ostatnim zakręcie  :oops:
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2015, 21:21:50 pm wysłana przez prart »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #890 dnia: Maja 10, 2015, 00:07:33 am »
Poza tym ze w pelni zgadzam sie z poprzednikami, dodam od siebie - JEST MOC.

Na dzien dobry, polecam zmienic ustawienia pada na te ktore podal MrArt z forum gtplanet. Roznica kolosalna, teraz jezdzi sie cos ala GT, (choc trzeba sie caly czas kontrolowac, maly blad moze skonczyc sie bardzo zle..) tylko ze sama fizyka w grze, plus roznice w prowadzeniu fur sa bardziej wymagajace wzgledem GT.

Wpierw odpalilem Porsche i juz dostalem pierwszy wpieprz na Nurbie, wszelkie nalecialosci z GT poszly w zapomnienie... Z miejsca moimi ulubiencami staly sie formuly klasy B i C oraz Renault w wersji sportowej. To jaka roznica jest w prowadzeniu, pracy zawieszenia, obieraniu punktow hamowania, wyprzedzaniu to glowa mala. :o Ta gra wciaga i uzaleznia. Dzis tylko chwile pogralem, gdyz jest wystawa jachtow i fajerwerki w okolicy.

Na plus takze to ze mamy prawie wszystko od poczatku odblokowane, co akurat jest na plus w tej grze.

Nie doczepil bym sie takze do listy samochodow, wyscigi z podzialem na ta sama klase, model czy wyscig roznych klas samochodow to jest to czego Nam brakowalo zawsze w serii GT. Zreszta tak samo jak rozegrania pelnego weekendu wyscigowego i pelna jego konfiguralnosc. Udzwiekowienie jest swietne, wszelkie odglosy tylko motywuja do lepszej jazdy, szczegolnie informacje przekazywane z pitu wprost do pada. Oprawa przejrzysta i ma swoje momenty, generalnie tak jak mowilem wczesniej 8/10.

Grac, grac i jeszcze raz grac..wersja na PS4 nie ma sie czego wstydzic. 8)
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2015, 00:19:40 am wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #891 dnia: Maja 10, 2015, 00:22:28 am »
A ja przekopałem cały internet by się czegokolwiek dowiedzieć o działaniu na PC. I dupa. Niby mogę sobie nawet pozwolić na wysokie detale... Ale jak jest słońce i jestem sam na torze. Nie ma ŻADNEJ jebanej informacji, jak mógłby ten tytuł działać w pełnej krasie na moim lapku. (mowa o dużej stawce zawodników i okazjonalny deszcz) to jest ta paranoja grania na blaszce... Nie wiem czy wydać kasę w pizdu w ciemno by potem zobaczyć gówniano działającą grę, czy po prostu olać sprawę. Konsolowa wersja mimo, że zajebiście zoptymalizowana z góry odpada ze względu na kierownice. Nowej nie kupię przez najbliższe parę lat... -_-'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #892 dnia: Maja 10, 2015, 00:25:33 am »
Mrocz na padzie jest takze frajda z jazdy, tylko trzeba skorzystac z ustawien. W jednym zdaniu, to jest wieksza frajda niz z GT5/6 na padzie. Takze pieprz to ustawianie wersji PC i bierz wersje na PS4, przy okazji wieksza integracja z forumowym klubem wyscigowym. :grin:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #893 dnia: Maja 10, 2015, 00:38:14 am »
A ja przekopałem cały internet by się czegokolwiek dowiedzieć o działaniu na PC. I dupa.

http://peb.pl/sportowe-wy-cigowe/1468395-project-cars-2015-a.html

Problem?  :troll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #894 dnia: Maja 10, 2015, 01:16:27 am »
A ja przekopałem cały internet by się czegokolwiek dowiedzieć o działaniu na PC. I dupa.

http://peb.pl/sportowe-wy-cigowe/1468395-project-cars-2015-a.html

Problem?  :troll:

To samo chciałem zaproponować :D Skoro demka nie ma... :roll:

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #895 dnia: Maja 10, 2015, 10:52:40 am »
Mrocz na padzie jest takze frajda z jazdy, tylko trzeba skorzystac z ustawien. W jednym zdaniu, to jest wieksza frajda niz z GT5/6 na padzie. Takze pieprz to ustawianie wersji PC i bierz wersje na PS4, przy okazji wieksza integracja z forumowym klubem wyscigowym. :grin:

Proszę rzuć linka do tych ustawień.
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #896 dnia: Maja 10, 2015, 10:55:53 am »
Mrocz na padzie jest takze frajda z jazdy, tylko trzeba skorzystac z ustawien. W jednym zdaniu, to jest wieksza frajda niz z GT5/6 na padzie. Takze pieprz to ustawianie wersji PC i bierz wersje na PS4, przy okazji wieksza integracja z forumowym klubem wyscigowym. :grin:

Proszę rzuć linka do tych ustawień.

Steering deadzone = 10
steering sensitivty = 0
Throttle deadzone = 10
Throttle sensitivity = 20
Brake deadzone = 10
Brake sensitivity = 20
Speed sensitivity = 65
Control filtering sensitivity = 50
Force feedback = 100
Advanced settings off

Reszta bez zmian.
 
https://www.gtplanet.net/forum/threads/dualshock-4-steering-settings.328144/
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2015, 10:59:38 am wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #897 dnia: Maja 10, 2015, 11:43:15 am »
A ja przekopałem cały internet by się czegokolwiek dowiedzieć o działaniu na PC. I dupa.

http://peb.pl/sportowe-wy-cigowe/1468395-project-cars-2015-a.html

Problem?  :troll:

To samo chciałem zaproponować :D Skoro demka nie ma... :roll:

Wolałem tego uniknąć... Ale skoro nie pozostawiają mi wyboru?

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #898 dnia: Maja 10, 2015, 12:52:05 pm »
Krótki film o tym, jak prart walczy o życie  :D


Krótki film o tym, jak się z kolegą w kwalifikacjach walczy  :roll:


Krótki film o tym, jak się przegrywa na ostatnim zakręcie  :oops:


To były piękne wyścigi wczoraj,pamiętam to jak przegrałeś na ostatnim zakręcie-kolega Zygi PL to wykorzystał ale walka do ostatniego metra toru.
W końcu miałeś godnych rywali jak Zygi i Kokon-tak jeśli chodzi o szczegóły Zygi śmiga na padzie :lol: :lol: :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #899 dnia: Maja 10, 2015, 13:13:14 pm »
A ja przekopałem cały internet by się czegokolwiek dowiedzieć o działaniu na PC. I dupa.

http://peb.pl/sportowe-wy-cigowe/1468395-project-cars-2015-a.html

Problem?  :troll:

To samo chciałem zaproponować :D Skoro demka nie ma... :roll:

Wolałem tego uniknąć... Ale skoro nie pozostawiają mi wyboru?

Pewno! Przecie jak Ci się spodoba, to pewnie i tak kupisz, żeby np grać w sieci, ściągać aktualizacje itp ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #900 dnia: Maja 10, 2015, 13:14:47 pm »
Pewno! Przecie jak Ci się spodoba, to pewnie i tak kupisz, żeby np grać w sieci, ściągać aktualizacje itp ;)

No i można grę wytestować na padzie ;) Jak nie będzie tragedii to może rozważę zakup i wersji PS4 kiedyś :P

Pewnie zrobię tak, że na PC kupię teraz, a na konsole jakąś COMPLETE EDITION ze wszystkimi DLC ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #901 dnia: Maja 10, 2015, 13:31:06 pm »
Są już zapowiedziane jakieś DLC?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #902 dnia: Maja 10, 2015, 13:48:51 pm »
Ja liczę na jakieś darmowe paczki z samochodami  :roll:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #903 dnia: Maja 10, 2015, 18:44:38 pm »
Potem pewnie wyjda, ale nie licze na ich wersje za darmo. Wpierw te z edycji limitowanej, ktorymi sie niezle smiga - choc Ford Mk IV czy Sauber C9 to mordercy na padzie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #904 dnia: Maja 10, 2015, 19:20:19 pm »
Ja liczę na jakieś darmowe paczki z samochodami  :roll:

1 autko miesięcznie za darmo. Pierwszym jest Lykan Hypersport. Nie wiem jak długo będą dawać darmówki.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #905 dnia: Maja 10, 2015, 20:27:36 pm »
Nie widzialem tego, nie jest zle, szczegolnie ze masterowanie samochodow w tej grze to cos niesamowicie wciagajacego.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #906 dnia: Maja 10, 2015, 21:11:53 pm »
No pograłem trochę w wersje PC. Tragedii nie ma, 60 FPS zdarza się, ale tylko przy ładnej pogodzie :troll: Niestety muszę się pogodzić z 30 FPS w deszczu. Model jazdy świetny, DFGT daje radę. Choć mam wrażenie, że gra nie jest aż tak ekstremalnie trudna jak piszecie :D Powyłączałem wszystko i Audi R8 LMS prowadzi się jak po szynach :) muszę sprawdzić inne samochody ;) Ogarnę grę i pomyślę nad zakupem :)

Co do Kiera vs Pad. Niestety, granie na padzie całkowicie zabija tę grę moim zdaniem. Kierownica to obowiązek nawet kosztem wersji PC 30 FPS ;C

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #907 dnia: Maja 10, 2015, 21:28:45 pm »
Mrocz akurat Audi R8 LMS i inne auta z klasy GT3 prowadzą się bardzo stabilnie. Tyle, że wykręcenie dobrych czasów tymi autami to dopiero trudność. Spróbuj np. Sierry albo jakiegoś starego bolidu.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #908 dnia: Maja 11, 2015, 00:34:06 am »
R8 LMS, moja miłość :D W GT6 to prawdziwa bestia nie do okiełznania, cierpiąca na nadmierny "lift off oversteer" - noga z gazu na zakręcie i zaliczasz spina. Mówicie, że tutaj GT3 to potulne baranki? Ciekaw jestem jakie są w realu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #909 dnia: Maja 11, 2015, 00:57:55 am »
Mrocz akurat Audi R8 LMS i inne auta z klasy GT3 prowadzą się bardzo stabilnie. Tyle, że wykręcenie dobrych czasów tymi autami to dopiero trudność. Spróbuj np. Sierry albo jakiegoś starego bolidu.

No spróbowałem :lol: Lotus Senny, urywa dupę :lol: Ale wyścigi GT3 MultiClass na 10 okrążeń na Nurbie <3 MIÓD! Po prostu emocje jakbym brał w wyścigu :D Nawet kiepska grafa z PCta nie przeszkadza :) Niesamowite emocje, do tego usterki, które mogą się zdarzyć mi, bądź przeciwnikom :D W wyścigu, (już w nocy) cisnąłem McLarenem MP412C GT3 za RUFem GT3. Nagle na najdłuższej prostej Nurba, Rufowi poleciały iskry spod kół i gwałtownie zwolnił, a że jechałem w jego tunelu areodynamicznym, to musiałem ratować totalnie sytuacje :D Wybrnąłem, jakoś ale ostrą ocierkę z nim zrobiłem... Oboje wylądowaliśmy w boksie na naprawach :D Podobnych akcji jest dużo więcej.

A i ciekawostka, znalazłem śmiesznego BUG'a :D bardziej pewnie przeoczenie twórców. Pod koniec wyścigu, miałem awarie chłodnicy, no nie ukrywam zignorowałem to i dalej cisnąłem samochód. Tuż przed boksem wybuchł mi silnik, ale resztą sił, dojechałem do Pit-Stopu. Jakie było moje zdziwienie, gdy wtoczyłem do "strefy" gdzie AI przejmuje kontrole nad autem, i nagle samochód ruszył oraz odpalił martwy silnik i podjechał do PitStopu. Oni nie mieli problemu naprawić silnik po eksplozji w kilkadziesiąt sekund :lol: Oby to naprawili w patchu ;)

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #910 dnia: Maja 11, 2015, 06:44:33 am »
Znalazłem jakieś minimalizujące deadzone ustawienia(zupełnie absurdalne ale o dziwo polepszające sytuację) i spróbowałem swoich sił w wyścigu lotusami seven i mclarenem p1. Jazda sprawia masę frajdy, ale ciężko jest precyzyjnie wprowadzić furę w zakręt i wciąż odczuwalna martwa strefa psuje strasznie przejazdy. Dodatkowo upierdliwy jest tez spierdolony FFB, gdzie np na postoju kierownica nagle dostaje kopa i kręci się w przeciwną niż ustawione były koła stronę.
Mimo tych niedogodności jestem zakochany w tej grze, w dużej mierze dzięki jej udźwiękowieniu. Huayra na podkręconych głośnikach wyrywa plomby z zębów.

Ciekawi mnie, czy i kiedy SMS wyda jakieś oświadczenie co do naprawy sytuacji z kółkami fanateca.
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2015, 06:55:51 am wysłana przez szafa »
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #911 dnia: Maja 11, 2015, 09:02:25 am »
Ja sie nie zgodze co do tych 30fps kosztem gry na padzie. Pad wiadomo ze nie odda tego co masz na kierownicy, nawet tej najtanszej T100, ale daje przyjemnosc z jazdy, wieksza niz GT5/6, oczywiscie na skorygowanych ustawieniach. Poza tym, 60fps to w sim jednak obowiazek.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #912 dnia: Maja 11, 2015, 09:22:57 am »
Ja sie nie zgodze co do tych 30fps kosztem gry na padzie. Pad wiadomo ze nie odda tego co masz na kierownicy, nawet tej najtanszej T100, ale daje przyjemnosc z jazdy, wieksza niz GT5/6, oczywiscie na skorygowanych ustawieniach. Poza tym, 60fps to w sim jednak obowiazek.

Możliwe, ale nie ukrywam granie daje rade. Nie mniej na razie pogram na "wypożyczonej" wersji i pewnie kupie ją na wakacje.

Nie mniej przy słonecznej pogodzie 60 klatek mi trzyma ;) Więc jest dobrze :)

Ogólnie zauważyłem, że wersja PC ma jakieś problemy z optymalizacją. Różnice w FPS'ach są o wiele większe niż na PS4. Gdy jadę sam yo przebijam 60 FPS aż do 80 czasami, wystarczy że dojdą samochody to spada do 35-45 FPS a jak dorzucę deszcz to 25-30. Jak widziałem te porównania działania wersji PS4 to tam najniższe spadki mimo wszystko były grubo powyżej 30FPS.
Zresztą to samo się tyczy mocniejszych kart graficznych na PC. Tam też spadki bywają do 25 FPSów...
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2015, 09:25:55 am wysłana przez Mrocz »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #913 dnia: Maja 11, 2015, 09:28:01 am »
Klosz, zapomniałem podziękować za ustawienia pada. Zatem - dzięki:)
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #914 dnia: Maja 11, 2015, 10:44:40 am »
Spoko, wczesniej dal je MrArt, wiec jemu trzeba podziekowac, a najbardziej osobie ktora to ustawila. Gdyz roznica miedzy tymi, a domyslnymi to niebo, a ziemia.  :)
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2015, 10:54:49 am wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #915 dnia: Maja 11, 2015, 13:49:25 pm »
Wiadomo coś odnośnie działa T500RS? Poprawili bug, była jakaś łatka oprócz tej pierwszej, która całkiem wyłączała obsługę T500RS? Ostatnie 2-3 dni nie miałem czasu szukać info w necie, bo byłem na wyjeździe.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #916 dnia: Maja 11, 2015, 23:21:28 pm »
Wiadomo coś odnośnie działa T500RS? Poprawili bug, była jakaś łatka oprócz tej pierwszej, która całkiem wyłączała obsługę T500RS? Ostatnie 2-3 dni nie miałem czasu szukać info w necie, bo byłem na wyjeździe.
Nic nie poprawili narazie...

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #917 dnia: Maja 12, 2015, 13:24:44 pm »
Wiadomo coś odnośnie działa T500RS? Poprawili bug, była jakaś łatka oprócz tej pierwszej, która całkiem wyłączała obsługę T500RS? Ostatnie 2-3 dni nie miałem czasu szukać info w necie, bo byłem na wyjeździe.
Nic nie poprawili narazie...
I jeszcze "trochę" to potrwa. Muszą patcha zrobić, wewnętrznie go przetestować, wysłać do Sony/m$, zaczyna się certyfikacja (czyli kolejne testy) i dopiero wypust online. Kwestia tygodni.

Pojeździłem więcej i mam zastrzeżenia do defaultowych ustawień FFB - w niektórych autach zupełnie nie czuć utraty przyczepności. Jadę sobie cywilnym RUFem w łuku, niby prawidłowo i płynnie, ale zupełnie przypadkowo w lusterku wstecznym widzę kłęby dymu spod kół. Nie czuć różnicy, czy już jest uślizg czy nie. Na krótkich dystansach to może i nie ma większego znaczenia dla wyniku (ale wciąż jest błędem), za to na większych ma olbrzymie (wytrzymałość opon i potrzeba ich zmiany). Mam wrażenie, że część aut ma złą konfigurację FFB.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #918 dnia: Maja 12, 2015, 14:45:58 pm »
Spekulowana lista aut, które mają dodać:
1959 Aston Martin DBR1
1963 Aston Martin DP212
2009 Aston Martin DBR1-2
2013 Aston Martin Vantage GTE

2002 Audi R8 LMP900
2014 Audi R18 e-tron quattro
2013 Audi R8 LMS Ultra GT3
1989 Audi 90 IMSA GTO

2003 Bentley Speed 8 LMGTP
2013 Bentley Continental GT3

1952 Mercedes 300 SL W194
1998 Mercedes CLK-LM

2015 Verizon IndyCar Series (Dallara DW12)

2015 Ford Mustang GT

Radical RXC Turbo

2013 Renault Alpine A450
1999 Renault Laguna BTCC
2009 Renault Mégane Trophy II
1978 Renault Alpine A442B

1987 RUF CTR “Yellowbird”  8) 8) 8)

1997 McLaren F1 GTR

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #919 dnia: Maja 12, 2015, 14:55:15 pm »
Pojeździłem więcej i mam zastrzeżenia do defaultowych ustawień FFB - w niektórych autach zupełnie nie czuć utraty przyczepności. Jadę sobie cywilnym RUFem w łuku, niby prawidłowo i płynnie, ale zupełnie przypadkowo w lusterku wstecznym widzę kłęby dymu spod kół. Nie czuć różnicy, czy już jest uślizg czy nie. Na krótkich dystansach to może i nie ma większego znaczenia dla wyniku (ale wciąż jest błędem), za to na większych ma olbrzymie (wytrzymałość opon i potrzeba ich zmiany). Mam wrażenie, że część aut ma złą konfigurację FFB.

Miałem właśnie o to pytać. Byłem ciekaw jak sprawuje się kierownica i FFB podczas uślizgu kół. W Gran Turismo od razu odczuwamy różnicę i koło kierownicy robi się bardziej "miękkie", czuć kiedy auto zaczyna tracić trakcję. Ponoć na PC dużo lepiej działa FFB w Project CARS. Tak przynajmniej pisano na GT Planet. Poproszono Team VVV albo ISR o sprawdzenie tego i porównanie.